ساعدنیوز
ساعدنیوز

لیست غذاهایی که به شدت چاق کننده است! اگه تو رژیمی به هیچ وجه نخور

  چهارشنبه، 23 آذر 1401   زمان مطالعه 16 دقیقه
لیست غذاهایی که به شدت چاق کننده است! اگه تو رژیمی به هیچ وجه نخور
خوراکی هایی هستند که برای بدن به شدت اضافه وزن به همراه خواهند داشت.در صورتی که شما به اندام و تناسب آن اهمیت می دهید و می خواهید وزنی متناسب داشته باشید باید این خوراکی ها را شناسایی کنید و در طول دوره رژیم خود یا آنها را مصرف نکنید و یا بسیار کم مصرف نمایید. زیرا یکی از دلایل مهم چاقی خوردن غذاهای پرکالری و چاق کننده می باشد. همراه ما باشید.

غذاهای چاق کننده ای که مانع از لاغری می شوند

رسیدن به تناسب اندام و لاغری یکی از رویایی ترین آرزوهای افراد دچار اضافه وزن می باشد. گرچه لاغر شدن ممکن است سخت به نظر برسد اما با اراده محکم و قوی امکان پذیر است و شما با رعایت رژیم غذایی مناسب و ورزش و کنار گذاشتن برخی غذاهای به شدت چاق کننده که در ادامه این بخش از ساعدنیوز معرفی می کنیم، می توانید به آرزوی همیشگی خود یعنی کاهش وزن دست یابید.

غذاهای چاق کننده

لیست غذاهای پرکالری و چاق کننده

برای اینکه در کاهش وزن موفق باشید، باید خوراکی های مغذی بخورید، کالری کمتری مصرف کنید و از لحاظ بدنی فعالیت داشته باشید. اما اگر کابینت های آشپزخانه پر از خوراکی های وسوسه کننده باشد، پایبند ماندن به اهداف خود برای لاغری و کم کردن وزن دشوار می شود. هنگامی که تصمیم به کاهش وزن می گیرید، باید یک سری خوراکی ها را از رژیم غذایی اتان حذف کنید، وگرنه از اهدافتان دور می شوید. اگر هدفتان کاهش وزن و لاغری است، دور این غذاها را خط بکشید تا به تناسب اندام دلخواهتان دست یابید.

چیپس سیب زمینی

افراد خیلی کمی وجود دارند که چیپس سیب زمینی را دوست ندارند. این خوراکی ترد و لذیذ محبوبیت زیادی در میان کودکان و بزرگسالان دارد. اما متأسفانه باید به شما بگوییم که اگر قصد دارید لاغر کنید، باید دور این خوراکی را خط بکشید. چیس سیب زمینی یک خوراکی چاق کننده است و معمولا می تواند میزان خطرناکی از سدیم را در خود پنهان کند. نکته ی جالب این است که چیپس سیب زمینی در میان تمام خوراکی های و نوشیدنی های چاق کننده از جمله بستنی، فست فود و نوشابه، از همه بدتر است. بر اساس نتایج مطالعات در دانشگاه هاروارد، خوردن چیپس سیب زمینی به شدت با افزایش وزن در ارتباط است.

سالاد

به هنگام غذا خوردن و یا خرید مواد غذایی، تهیه کردن سالاد به عنوان یک "گزینه سالم" در اذهان عمومی معرفی شده است. با این حال ، باید گفت که چنین نیست . در حالی که سالاد حاوی سبزیجات و دیگر مواد تشکیل دهنده سالمی می باشد ، اما غالبا برای سرو آن از انواع سس های شیرین که حاوی چربی و انرژی زیادی می باشد استفاده می شود. هر چند که گاهی اوقات از مواردی چون آووکادو و یا روغن زیتون استفاده می شود ، اما با این حال همیشه این گونه نمی باشد و خود این می تواند عاملی برای چاق شدن تان شود.

سوپ

در حالی که سوپ می تواند به کم کردن وزن کمک بسیاری کند اما در دستور غذایی بسیاری از سوپ ها مقادیر قابل توجهی از انواع چربی و انرژی وجود دارد ، به خصوص آنهایی که حاوی محصولات لبنی می باشند که اینها به چاق شدن کمک زیادی می کند . به این ترتیب اگر می خواهید در برنامه رژیم غذایی خود سوپ را بگنجانید بهتر است برای درست کردن آن تنها از انواع سبزیجات تازه استفاده کنید.

سس گوجه فرنگی

گفته شده است که بر خلاف سس سالاد و سس مایونز که دارای چربی بالایی می باشند سسس قرمز حاوی چربی نبوده و مصرف آن در برنامه غذایی بلامانع می باشد و میتواند به همراه یک میان وعده به صورتی سالم مصرف شود .اما باید گفت که در سس گوجه فرنگی اگر چه مواد مغذی زیادی وجود دارد اما چربی بسیاری هم در آن ذخیره شده است که مصرف آن نه تنها درست نمی باشد بلکه باعث چاق شدن تان هم شود.

پوستر سس گوجه فرنگی

کره ی بادام زمینی

کره ی بادام زمینی برای سلامتی مفید است البته اگر به اندازه مصرف شود و مواد تشکیل دهنده ی آن، بادام زمینی برشته شده و کمی نمک باشد. در حقیقت، خوردن مغزها و انواع بادام زمینی باعث کاهش وزن می شود و سلامت بدن را تضمین می کند. کره های بادام زمینی صنعتی شامل شکر و چربی های گیاهی هیدروژن دار شده هستند و منجر به اضافه وزن می شوند. این کره های بادام زمینی مطمئنا سالم نیستند. کره ی بادام زمینی همچنین کالری بالایی دارد و بعضی از افراد را وادار به پرخوری می کند. اگر شما بر آنچه می خورید نظارت داشته باشید، مصرف کمی کره ی بادام زمینی مشکلی ایجاد نمی کند. به هرحال، اگر مصرف پروتئین تان را کنترل کنید، بهتر از آن است که اصلا کره ی بادام زمینی نخورید.

شیرکاکائو

شکلات تلخ، فواید بسیاری برای سلامتی دارد و باعث بهبود عملکرد مغز و سلامت قلب می شود، اما شکلات سفید و شیری که به طور صنعتی تولید شده است، شکر فراوانی دارد. این شکلات پر از چربی و شکر است و درست مانند فست فود ها افراد را به پرخوری می کشاند چرا که خوشمزه است و مقاومت در برابر آن چندان راحت نیست!

فرنچ فرایز

فرنچ فرایز یا همان سیب زمینی سرخ کرده هم دشمن کاهش وزن به شمار می رود. این خوراکی سطح انسولین و قند خون را سریع تر افزایش می دهد، که این موضوع اصلا خوب نیست. این غذا حاوی کالری بسیار زیادی است و با روغن زیادی تهیه می شود. اگر می خواهید به اندام ایدئال تان برسید، خوردن فرنچ فرایز را فراموش کنید.

گوشت قرمز پرچرب

گوشت قرمز پرچرب از جمله دیگر مواد غذایی چاق کننده است. یک مطالعه ی دانشگاهی بر روی بیش از ۱۶ هزار نفر نشان داد که مصرف گوشت قرمز پرچرب با افزایش وزن و چربی شکمی در ارتباط است. پس حواسمان باشد که با مصرف بیش از اندازه گوشت قرمز خودمان را به دردسر سخت دچار نکنیم.

گوشت های فرآوری شده

خوردن بیکن، سوسیس و هات داگ ممکن است سلامتی شما را به خطر بیندازد. در مقالات مختلف درباره ی مضرات گوشت فرآوری شده صحبت کرده ایم. جلوگیری از کاهش وزن فقط یکی از این مضرات است. خوردن بیکن، سوسیس و هات داگ ممکن است سلامتی شما را به خطر بیندازد. محققان در دانشگاه هاروارد بین مصرف گوشت فرآوری شده و افزایش وزن ارتباط برقرار کرده اند. همانطور که گفتیم اضافه وزن تنها دلیل برای قطع مصرف گوشت فرآوری شده نیست. این نوع گوشت باعث افزایش احتمال ابتلا به دیابت، سرطان و فشار خون هم می شود.

غلات شیرین و تصفیه شده

بسیاری از غلات به دلیل اینکه شیرین هستند و کالری زیادی دارند، باعث بیشتر شدن سایز دور کمر می شوند. بسیاری از غلات به دلیل اینکه شیرین هستند و کالری زیادی دارند، باعث بیشتر شدن سایز دور کمر می شوند. اگر می خواهید وزنتان را کم کنید، باید به دنبال خوراکی های سیرکننده مانند جو دوسر یا مواد غذایی حاوی فیبر باشید. فیبر جلوی گرسنگی را می گیرد و شما را برای مدت زمان طولانی تری سیر نگه می دارد. یک مطالعه به این نتیجه رسید که مصرف جو دوسر در وعده ی صبحانه باعث افزایش احساس سیری، گرسنگی کمتر و مصرف کالری کمتر در وعده ی ناهار شد.

نوشیدنی های شیرین مثل نوشابه

بسیاری از نوشابه ها حاوی شربت ذرت هستند که فروکتوز زیادی دارد. چنین نوشیدنی هایی به اندازه ی شکر در افزایش وزن نقش دارند. در یک مطالعه ی حیوانی نشان داده شد که ۱۰۰ درصد موش های صحرایی که چنین نوشیدنی هایی مصرف کردند، چاق شدند. به جای نوشابه به دنبال مصرف نوشیدنی های سالم تر مثل اسموتی خانگی، چای یا قهوه باشید.

نوشابه ی رژیمی

یک مطالعه به این نتیجه رسید که افرادی که به طور منظم نوشابه ی رژیمی می نوشیدند، سه برابر بیشتر افزایش چربی شکم را تجربه کردند. به این نکته دقت کنید که اگر یک خوراکی یا نوشیدنی کم کالری است، به این معنی نیست که قند کمی هم دارد. در بیشتر نوشابه های رژیمی از شیرین کننده های مصنوعی استفاده می شود که ضررهای زیادی دارند. شیرین کننده های مصنوعی با افزایش وزن شدید و طولانی مدت در ارتباط هستند. یک مطالعه به این نتیجه رسید که افرادی که به طور منظم نوشابه ی رژیمی می نوشیدند، در مقایسه با افرادی که این نوشیدنی را مصرف نمی کردند، سه برابر بیشتر افزایش چربی شکم را تجربه کردند. چنین نوشیدنی هایی که فاقد کالری هستند، باعث افزایش سطح گلوکز خون و واکنش انسولین می شوند، که این موضوع می تواند باعث ذخیره ی چربی در بدن و بروز بیماری هایی مانند سندرم متابولیک، دیابت نوع ۲ و بیماری قلبی و عروقی شود.

نان سفید

اگر می خواهید چربی شکم خود را آب کنید، هر طور که شده باید از خوردن نان سفید تصفیه شده اجتناب کنید. مطالعات نشان می دهند که خوردن غلات سبوس دار، بر خلاف غلات تصفیه شده که باعث بیشتر شدن چربی شکم می شوند، می تواند چربی احشایی را از بین ببرد. هنگام درست کردن کیک و شیرینی از آرد گندم سبوس دار استفاده کنید تا سایز دور کمترتان بیشتر نشود و به اهدافتان در کاهش وزن نزدیکتر شوید.

شکلات

شکلات تلخ فواید زیادی دارد و حتی به کاهش وزن هم کمک می کند. بعضی از افراد باور دارند که برای آب کردن چربی شکم نباید شکلات خورد. اما این موضوع در مورد همه ی شکلات ها درست نیست. شکلات تلخ فواید زیادی دارد و حتی به کاهش وزن هم کمک می کند. این شکلات شیری است که جلوی کاهش وزن شما را می گیرد، چون کالری و قند زیادی دارد و باعث افزایش چربی احشایی می شود.

آب میوه

آب میوه های آماده حاوی قند و کالری زیادی هستند که هر دو مانع کاهش وزن می شوند. چنین نوشیدنی هایی باعث افزایش ناگهانی قند خون و سپس افت آن می شوند که این موضوع باعث می شود گرسنه تر شوید. مطالعات نشان داده اند که بدن ما با کالری موجود در آب میوه سیر نمی شود. بنابراین زمانی که تشنه می شوید، آب بخورید و هر زمان که گرسنه شدید، میوه و سبزیجات حاوی فیبر بخورید.

مافین

مافین های آماده حاوی روغن دانه ی سویا و چربی های ترانس هستند، که هر دو باعث افزایش سایز دور کمر می شوند. مافین هم یک خوراکی چاق کننده محسوب می شود. یک عدد مافین بلوبری معمولی حاوی تقریبا ۴۰۰ کالری و مقدار زیادی چربی است. علاوه بر این، مافین های آماده حاوی روغن دانه ی سویا و چربی های ترانس هستند، که هر دو باعث افزایش سایز دور کمر می شوند. نشان داده شده که چربی ترانس احتمال ابتلا به بیماری قلبی را هم افزایش می دهد. از همه بدتر اینکه مافین حاوی مقدار خیلی زیادی قند است. شکر به سرعت هضم و جذب شده و باعث می شود گرسنه تر شوید.

دونات

دونات که یک خوراکی محبوب در میان کودکان و بزرگسالان است، معمولا به عنوان میان وعده مصرف می شود. اگر می خواهید از شر چربی شکم خود خلاص شوید، از خوردن دونات خودداری کنید. در تهیه ی دونات از مقدار زیادی شکر استفاده می شود. دونات در بدن به قند تجزیه شده و باعث می شود بدن انسولین بیشتری ترشح کند. زمانی که در بدن انسولین زیادی ترشح شود، شکر اضافی وارد سلول های چربی می شود و هیچ شکری برای خون باقی نمی ماند. این موضوع منجر به کاهش قند خون شده و باعث می شود بعد از مصرف دونات احساس گرسنگی کنید.

فست فود

همه ی ما به خوبی می دانیم که فست فودها به شدت مضر و چاق کننده هستند. این غذاهای فرآوری شده سرشار از مواد نگه دارنده، چربی های ترانس و نمک هستند. چربی های ترانس و مواد نگه دارنده توانایی معده را برای ارتباط با مغز مختل می کنند. در نتیجه پیام رسان های عصبی و هورمون های مرتبط با سیری در مغز تولید نمی شوند و مغز توانایی خود را برای تشخیص سیری از دست می دهد و ما همچنان به خوردن ادامه می دهیم.

پوستر پیتزا خوشمزه

قند تصفیه شده

قند تصفیه شده، علت اصلی شکل گیری چربی شکم است. سازمان جهانی بهداشت (WHO) به افراد توصیه می کند مصرف شکر را به حداقل برسانند. بر اساس گزارش ها، آمریکاییان سه برابر بیشتر از میزان مجاز، قند اضافه شده مصرف می کنند. پس حواسمان را در مصرف شکر و قند تصفیه شده جمع کنیم.

اسموتی های آماده

فقط به این دلیل که اسموتی های آماده حاوی میوه هستند، به این معنی نیست که برای لاغری مناسب هستند. بسیاری از این نوشیدنی ها مقدار زیادی قند دارند. به طوری که گاهی اوقات هر بطری اسموتی ۵۲ گرم قند دارند. به جای خرید اسموتی آماده، خودتان در خانه با میوه های تازه و سایر مواد چربی سوز یک اسموتی لذیذ و سالم درست کنید.

میوه های خشک شده

شاید فکر کنید میوه ی خشک شده می تواند گزینه ی خوبی به عنوان میان وعده باشد. اما این خوراکی شیرین شده است و هر ۳۱ گرم از آن، ۱۶ گرم قند دارد. به جای مصرف این خوراکی چاق کننده، میوه ی تازه بخورید. البته یادمان باشد نباید حتما حذف کنیم تا میل مان سرکوب شود بلکه با برنامه درست میتوانیم از آنها نیز برخوردار باشیم.

قهوه ی سرد

اگرچه قهوه در آب کردن چربی شکم مؤثر است، قهوه ی یخ زده دشمن کاهش وزن و سایز دور کمر شما محسوب می شود. اگرچه قهوه در آب کردن چربی شکم مؤثر است، قهوه ی یخ زده دشمن کاهش وزن و سایز دور کمر شما محسوب می شود. بعضی از این نوشیدنی ها حاوی بیش از ۶۰۰ کالری هستند و اگر در تهیه ی آن ها از خامه ی زده شده استفاده شود، میزان کالری آن ها بیشتر هم می شود.

  • چرخه ی زندگی یک فنجان قهوه از کاشت دانه تا نوشیدن
  • راهنمای کامل آسیاب کردن قهوه با توجه به دم افزار

بیسکوییت

بیسکوییت یک خوراکی چاق کننده محسوب می شود. بیسکوییت هایی مانند اوریو سرشار از روغن نخل هستند . روغن نخل نوعی روغن است که باعث التهاب ایجادکننده ی چربی می شود. علاوه بر این، بیسکوییت ها اعتیادآور هستند. اگر به خوردن آن ها عادت کنید، قطع مصرفشان برای شما دشوار می شود. مصرف متعادل بیسکوییت بسیار سخت است و به همین دلیل، بسیاری از افراد در خوردن آن زیاده روی می کنند. به جای خوردن بیسکوییت به عنوان میان وعده، به فکر خوردن خوراکی های سالم و چربی سوز باشید.

روغن دانه ی سویا

امروزه بسیاری از تولیدکنندگان به دلیل آگاهی از تأثیرات منفی چربی های ترانس بر روی سلامتی از جمله مسدود کردن سرخرگ، در محصولات خود به جای چربی ترانس از روغن سبزیجات مانند روغن های سویا، ذرت، گل آفتاب گردان یا نخل استفاده می کنند، که گزینه ی چندان بهتری نیست! علت این موضوع این است که روغن های سبزیجات حاوی مقدار زیادی چربی های التهابی، اسیدهای چرب امگا ۶ و امگا ۳ هستند. التهاب با چاقی در ارتباط است؛ بنابراین مواد غذایی التهاب زا مانند روغن دانه ی سویا به کاهش وزن کمکی نمی کنند، بلکه مانع رسیدن شما به اهدافتان می شوند.

مرغ سوخاری

مرغ سوخاری ترد و خوشمزه است و هیچ کس نمی تواند این موضوع را رد کند. اما اگر می خواهید وزنتان را کم کنید، باید دور این خوراکی چاق کننده را خط بکشید. مرغ سوخاری حاوی ترکیبات التهابی است. این ترکیبات هنگام تهیه ی غذا در دمای زیاد ایجاد می شوند. علاوه بر این، مرغ سوخاری در روغن زیاد سرخ می شود و کالری و نمک زیادی دارد. مطمئن باشید لذت کوتاه مدتی که از خوردن مرغ سوخاری چرب و ترد به دست می آورید، ارزش پشیمانی بعد از آن را ندارد.

بستنی

خوردن بستنی در روزهای گرم تابستان برای همه لذت بخش است، اما اگر می خواهید وزنتان را کم کنید، از خوردن این خوراکی چاق کننده اجتناب کنید. بستنی حاوی مقدار زیادی کربوهیدرات، چربی و قند است. به طور مثال یک فنجان بستنی وانیلی ۲۶۷ کالری، ۳۲ گرم کربوهیدرات و ۱۴ گرم چربی دارد. حتما شنیده اید که محصولات لبنی حاوی کلسیم هستند، اما میزان کلسیم موجود در بستنی کم است. دیر به دیر خوردن بستنی ایرادی ندارد، اما اگر این کار تبدیل به عادت شود، باید با اندام ایدئال خود خداحافظی کنید.

پوستر بستنی

پنیر خامه ای

دو قاشق غذاخوری پنیر خامه ای معمولی حاوی ۱۰۰ کالری، ۹ گرم چربی و ۶ گرم چربی اشباع شده است و مواد مغذی چندان زیادی ندارد. دو قاشق غذاخوری پنیر خامه ای معمولی حاوی ۱۰۰ کالری، ۹ گرم چربی و ۶ گرم چربی اشباع شده است و مواد مغذی چندان زیادی ندارد. به طور کلی بهتر است مصرف پنیر را به حداقل برسانید و به دنبال گزینه های سالم تر برای وعده ی صبحانه باشید.

نوشیدنی های انرژی زا

اگر به دنبال افزایش سطح انرژی خود هستید، نوشیدنی انرژی زا نخورید، چون سلامتی تان به خطر میفتد. در واقع میزان کافئین موجود در نوشیدنی های انرژی زا حتی از قهوه هم بیشتر است. این نوشیدنی ها معمولا سرشار از قند و مواد افزودنی مضر هستند. خوراکی های بسیار سالم و مغذی ای وجود دارند که می توانند انرژی شما را افزایش دهند. به جای نوشیدنی ها ی انرژی زا می توانید قهوه ی تلخ، چای یا اسموتی خانگی بخورید.

مربا

مربا هم یک خوراکی چاق کننده است. یک بار دیگر به این نتیجه می رسیم که هر چیزی که با مربا درست می شود، سالم نیست. مرباهای آماده حاوی قند و کالری زیادی هستند. به جای مصرف مربای آماده، روی نان تست کره ی بادام زمینی بمالید و روی آن چند تکه از میوه ی دلخواه اتان را قرار دهید و نوش جان کنید. در وعده ی صبحانه می توانید نان تست و آووکادو هم بخورید. روی نان تست آووکادو بمالید. یک تخم مرغ را نیمرو کنید و روی آن قرار دهید. در نهایت روی نان تست چند عدد گوجه ی گیلاسی قرار دهید و روی آن کمی کنجد بپاشید .

دیگر خوراکی هایی که ضد لاغری هستند:

  1. غذاهای نیمه آماده یخ زده
  2. ماست های طعم دار
  3. ماهی سالمون و سایر ماهی های چرب
  4. میوه های خشک
  5. لبنیات پرچرب
  6. لازانیا
  7. پپرونی
  8. چیزبرگر
  9. کله پاچه
  10. ذرت مکزیکی

چربی سوزی فوق العاده در یک هفته

گزینه های زیادی موجود است که به شما کمک می کند چربی زیادی شما را از بین ببرند و سلامتتان را بهبود بخشند که وارد کردن برخی از عادات نامناسب به روال زندگی خود و تغییر رژیم غذاییتان می تواند یک تفاوت بزرگ است. حتی تغییرات جزئی در شیوه زندگی شما می تواند تاثیرات مهمی در سوزاندن چربی داشته باشد. برای کاهش وزن و لاغر شدن در یک هفته از دستورات زیر پیروی کنید:

  • قندهای مصنوعی را حذف کنید.
  • روزی 8 لیوان آب بنوشید.
  • در روز 2 بار میان وعده سالم بخورید.
  • سبزی و میوه بیشتری مصرف کنید.
  • در هر وعده غذایی 20 گرم پروتئین بخورید.
  • مصرف فست فود را محدود کنید.
  • شام سبک و کم کالری بخورید.
  • 45 دقیقه هوازی در روز تمرین کنید.
  • خواب مناسب داشته باشید.
  • بین ساعت 7 الی 9 صبحانه، بین ساعت 12 الی 13 ناهار و بین ساعت 8 الی 9 شب شام میل کنید.

بنابراین رژیم غذایی نقش فوق العاده مهمی بر روی لاغری و کاهش وزن دارد. در حالی که بعضی از مواد غذایی در چربی سوزی و کم کردن وزن مؤثر هستند، بعضی دیگر باعث افزایش چاقی و ناموفقیت در کاهش وزن می شوند. امیدوارم از محتوای کنترل وزن نهایت لذت را برده باشید و برای کسانی به زیبایی اندام خود اهمیت میدهند، میتوانید ارسال نمایید. همچنین برای مشاهده ی مطالب پر محتوای دیگر میتوانید به بخش دنیای ورزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (283 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (154 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (131 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (107 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (77 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (59 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (53 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (51 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (42 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (36 نظر) تصویری بسیار قدیمی از 16 سالگی آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین رهبر معظم انقلاب/ روحشان شاد (31 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (30 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (26 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (25 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (21 نظر)
دیگران می‌خوانند   
سلفی زیبا و جذاب مریم کاویانی، مرضیه سریال فاصله ها و پسر خوش چهره و چشم رنگی‌اش+عکس رونمایی کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ از تیپ و استایل متفاوتش در پشت صحنه/ کارشون واقعا سخته+عکس نگاهی به گوشه شیک خانه نسرین مقانلو و رونمایی از بوفه زیبا و لوکسش/ اصیل و ایرانی پسند+عکس تغییر چهره جالب و هوش پران پاشا جمالی، مهیار نون خ بعد از تراشیدن موهایش +عکس لحظه شگفت انگیز بازکردن یک تابوت مصری توسط باستان شناسان+ویدیو تصاویری جالب و خنده دار از پشت صحنه بازیگران سریال پایتخت/ چقدر صمیمی و کاربلد! رونمایی از گندم، دختر زیبای امیرمهدی ژوله، داور صداتو/ چقدر بانمک و ناز+عکس عاشقانه های جذاب شبنم مقدمی، داور صداتو و همسر جوان و خوشتیپش/ ایشالا به پای هم پیر بشین+عکس تصویری بسیار قدیمی و کمتر دیده شده از کودکی و جوانی رهبر معظم انقلاب تولد حیرت انگیز و هوش پران یک بچه خرگوش با صورت شبیه فیل+عکس فال انبیاء روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 (عکس) گریه های تلخ همسر جوان حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله ها در روز تشییع پیکرش/ روحش شاد و یادش گرامی نگاهی به کیک دو طبقه سالگرد ازدواج پدرام کریمی مجری مشهور ایرانی و همسر باکلاسش+عکس کودکی بامزه سعید آقاخانی، نورالدین خانزاده سریال نون خ/ چقدر ناز و گوگولی+عکس تبریک تولد جالب محسن کیایی برای بهرام رادان/ چه سلفی زیبا و خاصی+عکس خلاقیت جالب یک مادر ایرانی با نوشته جالب روی یخچال/ این متن پربازدید شد+عکس تغییر چهره هوش پران مژده لواسانی با لباس بندری در قایق+عکس سکانس خنده دار نعیمه نظام دوست: وقتی خارجی میشه و با مهمون روسی حرف میزنه +ویدئو/فقط خنده هاش وسط مکالمه... فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله سورپرایز تولد خاص علی دایی برای یک دوست و طرفدار/ چه کیک خرسی بامزه و قشنگی+عکس خواستگاری باحال مهران مدیری از نعیمه نظام دوست 20 ساله/ این سکانس عالیه+ویدیو اتمام حجت خلاقانه صاحب بوتیک تهرانی با خریداران درباره تعویض و پس دادن لباس +عکس/ مشخصه یا بیشتر توضیح بده😂 عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... کاظم نوربخش، سلمان نون خ: توی مراسم ختم به من میگن بخند! فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم خلاقیت خنده دار اُوستا معمار در طراحی در و پله برای ورودی/دکترا افتخاری حق توئه هم وطن+ عکس زیبایی و جذابیت منحصربفرد ندا قاسمی، شیرین سریال نون خ/برق نگاهش هوش از سر آدم می پراند+عکس رونمایی مژده لواسانی از کیف زیبا و شیکش به رنگ کرمی/ در عین سادگی خیلی خاصه+عکس نگاهی به عکس های خصوصی شاهان شکیبا مجری خوش بر و روی تی وی پلاس/ ماشالا چه چشمای خوشگلی بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی صدای بهشتی پسر شرکت کننده با خوانندگی آهنگ چشمای تو در برنامه صداتو +ویدئو/هنوزم چشمای تو مثل شبای پر ستارست... وقتی ستاره سادات قطبی کمبود نداشتن دختر رو با عروسک جبران میکنه+ویدیو/ ولی بهش میاد مامان دختر باشه نه 4 تا پسر خلاقیت منحصر به فرد یک مشتری در مدل موی درخواستی از آرایشگر حماسه آفرید +عکس/سلطان شینیون در سطح خاورمیانه😂 خلاقیت تحسین برانگیز شهرداری تبریز برای زیباسازی شهر حماسه آفرید/ این تصویر زیبا رو فقط تو ایران میشه دید+عکس
تیتر امروز   
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم فال انبیاء روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی 9 اردیبهشت 1357 در ایران چه خبر بود؟ دردسرهای چغاله خوردن زیاد معشوقه سوئدی محمدرضا شاه در ایران! استایل اسپرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در ژاپن که هرگز ندیده اید+عکس برگزاری مجدد آزمون سراسری در خراسان جنوبی
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده