ساعدنیوز
ساعدنیوز

مهم ترین نکات حیاتی که قبل از کاهش وزن و خرید قرص لاغری باید بدانیم!

  دوشنبه، 16 آبان 1401   زمان مطالعه 12 دقیقه
مهم ترین نکات حیاتی که قبل از کاهش وزن و خرید قرص لاغری باید بدانیم!
لاغری، موضوعی که همیشه بر سر زبان‌هاست اما لاغر شدن به چه قیمت؟ در این محتوا راه و روش‌های لاغری را بررسی کرده و خواهیم دید که داروهای لاغری چگونه عمل می‌کنند. در ابتدا بررسی می‌کنیم که ما اصلاً چگونه و چرا چاق می‌شویم؟ همراه ساعدنیوز باشید.

چگونه چاق می شویم؟ و عوامل آن

اینکه ما چگونه چاق می شویم یک جواب دارد: جمع شدن بیش از حد بافت چربی در بدن. سلول های بدن برای مقابله با شرایط سخت و انجام کارهای سنگین بدن چربی ذخیره می کنند تا در مواقع ضروری توسط بافت های مختلف بدن استفاده شوند. اما زمانی که میزان ذخیره این چربی ها بیشتر از میزان مصرفشان باشد، بدن کم کم به مرحله اضافه وزن وارد می شود. در این مرحله اگر فرد جلو فرایند ذخیره چربی ها مقاومت نکند به زودی چاق خواهد شد. البته میزان چاقی در افراد مختلف و در ژنتیک های مختلف، متفاوت است. برای بررسی میزان چربی در بدن و اینکه افراد را در دسته های لاغر، دارای اضافه وزن و چاق قرار دهیم، یک شاخص به نام BMI یا شاخص توده بدنی وجود دارد. در BMI وزن فرد تقسیم بر توان دو قد فرد می شود. اگر شاخص توده بدنی فرد حدود ۲۰ تا ۲۵ باشد، وزن متعادلی دارد. شاخص بین ۲۵ تا ۳۰ نشان دهنده اضافه وزن فرد بوده و بالاتر از ۳۰ نیز مشخص می کند که فرد چاق است.

۱- ژنتیک خانوادگی:

طی تحقیقاتی که بر روی دو برادر دوقلو انجام شد، مشخص شد که میزان و طریقه افزایش بافت چربی بدن آن ها شبیه به یکدیگر است. با تحقیقات وسیع تر مشخص شد که شباهت ژنتیکی این دو برادر موجب به وجود آمدن این مسئله می شود. پس اگر شنیدید که فردی به شما گفت چاقی نسل اندر نسل در خانواده ماست، تعجب نکنید.

۲- استرس و چاقی:

استرس در بدن سه کار انجام می دهد تا ما به شدت چاق شویم. البته طبق تحقیقات اضطراب سوخت و ساز بدن را کمی زیاد می کند، اما این در مقابل آن سه کار گفته شده بی اثر است. استرس در مرحله اول باعث بی تحرکی می شود، سپس فعالیت های گوارشی را کند می کند که در نتیجه تجزیه و جذب بافت های چربی غذاها کمتر می شود و چربی های موجود در غذا شروع به ذخیره شدن در بافت ها می کنند و در در وهله سوم باعث ترشح هورمون کورتیزول می شود. این هورمون بافت های چربی را در ناحیه شکمی جمع کرده و از تجزیه آن توسط سلول های بدن جلوگیری می کند. پس بدیهی است که با ترشح مداوم هورمون کورتیزول بدن دچار اضافه وزن و چاقی شود.

۳- به هم خوردن ترشح هورمون های مختلف:

نظم در ترشح هورمون ها بسیار مهم است و اگر هورمونی بیشتر از حد یا کمتر از حد نیاز بدن ترشح شود، خطرات بسیار جدی برای بدن خواهد داشت. چند نمونه از هورمون هایی که ترشح بیجای آن ها موجب چاقی می شود عبارتند از:

  • هورمون های تیروئیدی: هورمون های تیروئیدی یا هورمون های t3 و t4 موجب افزایش سوخت و ساز بدن می شوند. پس اگر فردی کم کاری تیروئید داشته باشد یکی از عواقب آن افزایش وزنش خواهد بود.
  • انسولین: انسولین در واقع هورمونی است که واسطه ورود گلوکز از خون به سلول های مختلف بدن است. پس اگر انسولین مورد نیاز بدن ترشح نشود، گلوکز از خون به سلول های بدن وارد نشده و تمامی این مراحل موجب افزایش وزن می شود.
  • لپتین: وظیفه اصلی لپتین رساندن پیام سیری به مغز است، اما این وظیفه زمانی خوب اجرا می شود که بافت های چربی لپتین اضافی تولید نکنند با ترشح لپتین از بافت های چربی اضافه بدن مغز به جای اینکه از ترشح لپتین پیام سیری بگیرد، اینگونه دریافت می کند که هنوز نیاز به مصرف غذا و چربی هست.

چگونه لاغر شویم؟

همه می دانیم که برای لاغر شدن لازم است که رژیم غذایی خود را تغییر دهیم، اما طبق عنوان مطلب ما قرار نیست در مورد رژیم غذایی صحبت کنیم بلکه در ادامه خواهیم دانست که بهترین قرص های لاغری در بازار چه قرص هایی هستند و چه قرص های لاغری را به هیچ عنوان نباید مصرف کرد.

اگر نتوانید از طریق رژیم و ورزش، وزن کم کنید یا یکی از شرایط زیر را داشته باشید، ممکن است پزشک برای شما قرص لاغری را تجویز کند:

  • شاخص توده بدنی (BMI) شما بیشتر از ۳۰ باشد.
  • BMI شما بیش از ۲۷ است و یک مشکل پزشکی جدی در زمینه چاقی مثل دیابت یا فشار خون بالا دارید.

حواستان باشد که به هیچ وجه سرخود نباید سراغ داروهای چربی سوزی و قرص لاغری بروید. چون پزشک قبل از انتخاب داروی مناسب، سابقه پزشکی و چالش های سلامتی شما را در نظر می گیرد. سپس درباره مزایا و معایب قرص لاغری با شما صحبت می کند و کمکتان می کند بهترین تصمیم ممکن را بگیرید. قرص لاغری برای همه مناسب نیست. مثلاً زنان باردار، شیرده یا زنانی که تصمیم به بارداری دارند، نباید از قرص لاغری استفاده کنند.

پوستر لاغری با قرص

قرص لاغری چقدر در کاهش وزن مؤثر است؟

تحقیقات نشان می دهد که قرص لاغری تاییدشده و استاندارد، در صورت استفاده بیش از ۱۲ هفته، در مقایسه با درونما باعث کاهش وزن قابل توجه می شوند. بنابراین مصرف این قرص ها در کنار تغییر سبک زندگی توصیه می شوند. مثلاً کاهش وزن با قرص لاغری و سبک زندگی متفاوت در طول یکسال ۳ تا ۷ درصد بیشتر از وقتی است که فقط سبک زندگیتان را تغییر می دهید. به نظر ناچیز می رسد؟ اما کاهش وزن ۵ تا ۱۰ درصد به طور مداوم، فواید بسیاری مثل کاهش فشار خون، قند خون و سطح تری گلیسیرید دارد.

عوارض قرص لاغری چیست؟

عوارض جانبی خفیف مثل حالت تهوع، یبوست و اسهال در افرادی که قرص لاغری مصرف می کنند، شایع است. عوارض جانبی جدی و خطرناک به ندرت اتفاق می افتند. اما اگر نگران هستید می توانید درباره گزینه های درمانی جایگزین با پزشک خود صحبت کنید. مقداری از وزن برخی از افراد پس از قطع مصرف قرص های لاغری، مجدداً برمی گردد. بنابراین تغییر سبک زندگی به ثبات وزن کمک شایانی می کند.

قرص های لاغری آری یا خیر؟ و انواع آن

برای تأیید قرص های لاغری ما به تأیید وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو احتیاج داریم، پس بدیهی است که آن دسته از قرص های لاغری که در ماهواره یا سایت های غیر مجاز تبلیغ می شوند را نباید مصرف کرد. از بین قرص های لاغری مجاز هم پیشنهاد اغلب پزشکان این است که قرص های لاغری گیاهی مصرف کنید و از مصرف قرص های شیمیایی اجتناب کنید، زیرا قرص های شیمیایی گاهی عوارض جانبی ناخوشایندی دارند.

۱. قرص لاغری هزال سینافرآور

قرص لاغری هزال از محبوبترین قرص های لاغری بین مردم ایران است. تمامی مواد تشکیل دهنده این قرص گیاهی بوده و از زنیان، رازیانه، زیره سیاه، مرزنجوش، سداب، اشق و… تشکیل شده است. قرص هزال برای کاهش وزن، کاهش اشتها، پاکسازی بدن و بهبود عملکرد به گوارش تجویز می شود و لازم به ذکر است که هیچ گونه عارضه جانبی در اثر مصرف این قرص گزارش نشده است. قرص لاغری هزال توسط یکی از معتبرترین شرکت های سازنده داروهای گیاهی یعنی سینافراور تولید شده است و مورد تأیید سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت و آموزش پزشکی است. از دیگر فواید قرص لاغری هزال سینافرآور می توان به کاهش جذب قند، کاهش کلسترول، کاهش تری گلیسیرید و تقویت معده اشاره کرد.

۲- قرص لاغری فلوردو

قرص لاغری فلوردو ۱۰۰% طبیعی و گیاهی بوده و و با کاهش جذب قند و رفع اشتهای کاذب چربی های زائد بدن را از بین می برد. این قرص حاوی ۶ گیاه دارویی متفاوت است که حکیمان و اطبا طب سنتی از این داروها برای ناراحتی های دستگاه گوارشی و کاهش چربی بدن استفاده می کنند. این گیاهان عبارتند از سیاه توسه، نعناع فلفلی، ختمی، چای سبز، علف طلایی و انجدان. قرص لاغری فلوردو را برای کاهش وزن، کاهش کلسترول، تری گلیسیرید، اسید اوریک و درمان ناراحتی های گوارشی از جمله نفخ، ترش کردن، التهاب گوارشی و کبد چرب و همچنین تقویت معده و رفع رفلکس های معده و رفع اشتهای کاذب استفاده می کنند. قرص لاغری فلوردو سینا فرآور با افزایش فعالیت ماهیچه های معده باعث کاهش جذب قند و چربی می شود. یکی از مهم ترین عملکردهای این قرص تنظیم چهار خلط اربعه که مانع از تولید رسوب و چربی مفرط در بدن می شوند، است. قرص فلوردو سینا فرآور در طولانی مدت نه تنها عوارضی ندارد بلکه موجب کنترل قند، فشار و چربی نیز می شود.

۳- کپسول اسلیم مکس قائم دارو

کپسول اسلیم مکس قائم دارو یک لاغرکننده کاملاً طبیعی است که هم خاصیت آنتی اکسیدانی داشته و هم ضد سرطان می باشد. کپسول اسلیم مکس از ترکیب دانه گشنیز، رازیانه، ریشه کاسنی و عصاره چای سبز تهیه می شود. کپسول اسلیم مکس قائم دارو از چندین طریق موجب کاهش وزن بدن می گردد. این دارو با کاهش سوخت و ساز کربوهیدرات ها، کاهش جذب روده ای گلوکز و مهار فعالیت آنزیم آمیلاز در طول لوله گوارشی، موجب لاغری بی ضرر برای شما می شود. علاوه بر خواص گفته شده، قرص اسلیم مکس آرام بخش، مقوی قلب و عروق و مستحکم کننده دندان ها نیز می باشد. شرکت قائم دارو که یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تولید داروهای گیاهی است، کپسول اسلیم مکس را با استفاده از تجربیات بهترین پزشکان و محققان ایرانی تولید کرده است.

4- قرص لاغری گارسینیا کامبوجیا

قرص رژیمی و لاغری گارسینیا کامبوجیا حاوی اسید هیروکسی تریک می باشد. این قرص با کنترل آنزیم های تولیدکننده چربی و افزایش میزان سروتونین در بدن، اشتها را کاهش داده و باعث لاغری می شود. قرص گارسینیا کامبوجیا، عوارض جدی خطرناکی ندارد اما بعضی از مصرف کنندگان مشکلات گوارشی خفیف را گزارش کرده اند. اگر مبتلا به بیماری های گوارشی هستید، پیش از مصرف قرص گارسینیا کامبوجیا با پزشک خود مشورت کنید. شیوه مصرف: برای دوز مصرفی روزانه باید به دستورالعمل پزشک و برچسب روی دارو توجه کنید. این قرص را باید ۳۰ تا ۶۰ دقیقه پیش از غذا همراه با یک لیوان آب میل کنید.

5- قرص لاغری هیدروکسی کاست

یکی از شناخته شده ترین برندهای چربی سوزی، قرص لاغری هیدروکسی کات است. کافئین و عصاره های گیاهی موجود در این قرص، اشتهای شما را کاهش می دهند. مطالعات اثربخشی این قرص را پس از طی یک دوره ۱۲ هفته ای نشان می دهند. از عوارض این قرص می توان به اضطراب، خارش، لرزش، تهوع، اسهال و تحریک پذیری اشاره کرد. شیوه مصرف: دوز مصرفی دقیق این قرص، توسط پزشک تعیین می شود. هیدروکسی کات را در هفته اول باید پیش از صبحانه یا ناهار مصرف کنید. این قرص لاغری باید حتماً همراه آب مصرف شود و میزان نوشیدن آب را به ۸ تا ۱۰ لیوان در طول روز برسانید.

6- قرص لاغری زنیکال

این قرص که به نام ارلیستات یا ونوستات هم به بازار عرضه می شود، مانع از تجزیه چربی ها و جذب آن ها در روده می شود. سازندگان قرص لاغری زنیکال ادعا می کنند که این قرص به جز کاهش وزن، فشار خون را کم کرده و خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را نیز کم می کند. از عوارض جانبی این دارو می توان به چرب شدن مدفوع، شلی مدفوع، فتق و حرکات مکرر روده اشاره کرد. شیوه مصرف: حتماً باید تحت نظر پزشک و طبق دستور مصرف کنید. اما معمولاً این قرص را باید هر روز، یک عدد همراه ناهار و یک عدد همراه شام بخورید.

7- قرص لاغری قهوه سبز

کافئین و اسیدکلرژونیک موجود در این دارو، با افزایش چربی سوزی و ممانعت از جذب کربوهیدرات ها در روده باعث کاهش وزن می شوند. مطالعات نشان می دهد که مصرف این قرص در مقایسه با سایر قرص های لاغری، باعث کاهش ۵/۲ کیلوگرم وزن بیشتر می شود. همچنین، دانه قهوه سبز، میزان قند خون و فشار خون را هم کاهش می دهد. قهوه سبز سرشار از آنتی اکسیدان هایی است که سیستم ایمنی بدن را تقویت می کنند. از عوارض جانبی این قرص می توان به اسهال و واکنش های آلرژیک اشاره کرد. شیوه مصرف: به میزان توصیه شده توسط پزشک دقت کنید. حتماً ۳۰ دقیقه پیش از غذا به همراه یک لیوان آب مصرف کنید.

8- قرص لاغری گلوکومانان

گلوکومانان با کاهش اشتها و میل به غذا، باعث کاهش وزن می شود. در واقع گلوکومانان نوعی فیبر است که با ورود به روده شروع به جذب آب می کند و به ماده ژلی تبدیل می شود. این ماده به شما احساس سیری می دهد و باعث می شود کالری کمتری مصرف کنید. از مزایای این قرص لاغری می توان به کاهش سطح قند خون، کلسترول و تری گلیسیرید اشاره کرد. باکتری های مفید روده از قرص گلوکومانان تغذیه می کنند و در رفع یبوست تأثیر می گذارد. تحقیقات نشان می دهد که مصرف این قرص در کنار رژیم غذایی مناسب باعث کاهش ۴/۵ تا ۳/۶ کیلوگرم می شود. از عوارض جانبی این قرص می توان به التهاب، استفراغ و مدفوع نرم اشاره کرد. ضمناً این قرص با برخی از داروها تداخل نشان می دهد. بنابراین پیش از تهیه این قرص حتماً فهرست داروهای خود را به پزشک بدهید. شیوه مصرف: نیم ساعت پیش از غذا با یک لیوان آب مصرف کنید.

بنابراین اگر به چاقی و اضافه وزن مبتلا هستید، ابتدا بهتر است که از روش های قطعی و بدون خطر استفاده کنید و مصرف داروهایی نظیر قرص لاغری wisser را به عنوان آخرین راه انتخاب کنید. امیدوارم از محتوای کنترل وزن نهایت لذت را برده باشید و برای کسانی که به تناسب اندام خود اهمیت میدهند، میتوانید ارسال نمایید. همچنین برای مشاهده ی مطالب پر محتوای دیگر میتوانید به بخش دنیای ورزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
مراسم سلام عید نوروز و اهداء سکه توسط فرح پهلوی به همسران مقامات دولتی +عکس/ ولخرجی زن تازه به دوران رسیده زمانی که مردم غرق در فقر و بدبختی بودند! (377 نظر) میزبانی حسن روحانی از سیاستمداران و اقوام در مراسم عید دیدنی در منزل زیبا و ایرانی پسندش+ عکس/ چه مبلمانی، چه فرش هایی، از همه مهمتر چه خونه دلبازی😍 (321 نظر) خلاقیت خنده دار یک ایرانی برای گرم کردن آب حماسه ساز شد/ خسته نباشی هم وطن+ عکس (248 نظر) تلاوت زیبا و دلنشین سوره شمس توسط رهبر معظم انقلاب+ویدئو (235 نظر) صبحانه مفصل و رنگارنگ دو نفره رضا گلزار و آیسان خانوم+عکس/از خاویار گرفته تا آواکادو و انار وحشی... (189 نظر) روایتی از هواپیمایی که برای آوردن یک روبان عروسی برای فرح پهلوی از تهران به پاریس رفت! (157 نظر) تصویری از عیادت نجم الدین شریعتی، مجری برنامه سمت خدا از رهبر معظم انقلاب و استقبال گرم ایشان (155 نظر) رونمایی منوچهر هادی از خواهر و شوهر خواهر پزشکش+ عکس/ به قولی مخ خانواده ایشون هستن که پسرش هم دکتره (146 نظر) خلاقیت منحصر به فرد پسر مشهدی با ساخت تریلی حماسه آفرید/ هیلتر هم مغز اینو نداشت!+عکس (140 نظر) دو پادشاه یکی از ایران (ناصرالدین شاه) و دیگری از ژاپن (میجی) در یک زمان به اروپا رفتند/ تفاوت ها را بنگرید (133 نظر) مراسم تولد جگرسوز آزاده نامداری در خانه ابدی اش و گریه های دلخراش همسر و پدرش/ روحت شاد+ عکس (126 نظر) خواهر یکتا ناصر سکوتش را شکست (120 نظر) استوری معنادار شاهین صمدپور برای یکتا ناصر و منوچهر هادی (108 نظر) خنده های رهبر معظم انقلاب به اشعار شاعر طنزپرداز با موضوع آقازاده+ویدئو/ ای صورت و سیرت تو مطلوب، به‌به به‌به به این ژن خوب (105 نظر) اتاق خواب اروپایی و امروزی سانیا سالاری، ارغوانِ سریال دلدادگان با طراحی مدرن+عکس/ انصافا سلیقه خاصی داره! (99 نظر)
دیگران می‌خوانند   
فال انبیاء روزانه جمعه 10 فروردین ماه 1403 عکس جنجالی با استایل بهاری مرجانه گلچین/ فخر فروشی مرجانه گلچین با طلا و جواهراتش ! (عکس) نمایی دیده نشده و خاص از دکوراسیون داخلی و نوروزی خانه ملیکا شریفی نیا/دکور شاد و رنگی رنگی! عکس عاشقانه امیر علی نبویان و همسرش بهار نوروزپور با دسته گل زیبا و بهاری/ جذاب ترین زوج تلویزیون ! جلوه‌گری فرح دیبا با چادر توری در حرم امام رضا/اقدامات ریاکارانه برای بهره برداری سیاسی از دین! (عکس) عکس لو رفته و متفاوت از نرگس محمدی بازیگر سریال ستایش و خواهر پژمان جمشیدی در کانادا/خوش گذرانی خانم ها کنار آبشار نیاگارا! کتابخانه شخصی دلنشین و مملو از کتاب سید حسن خمینی در خانه‌اش با رونمایی از قاب عکس رهبری و دخترشان+عکس/ محبوب‌ترین بخش منزل نوه امام (عکس) منوی غذای مفصل کافه هنر شهاب حسینی، قباد سریال شهرزاد در لواسان/ از کیک شکلاتی گرفته تا آیس آمریکانو... استعداد و هوش بالای خانمهای شرکت کننده در مسابقه حامد آهنگی و عصبانیت بانمک او از نباختنشون+ویدئو رامین رضائیان ستاره تیم ملی درحال نماز خواندن در اتاقش+عکس علی دایی: زندگی مرفه حق من است، اما پنت هاوس ندارم دختر گدایی که یه شبه میلیاردر شد! دختری که در خیابان برای پول و غذا گدایی می کرد+عکس نان محلی پختن حرفه‌ای و جالب آزیتا حاجیان با تنور روستایی/ خانم بازیگر رو با این تیپ محاله بشناسید!+عکس (ویدئو) دکتر فیروز نادری اطلاعات مرموز ناسا را فاش کرد خلاقیت خنده دار و اقتصادی پدر ایرانی با هدف صرفه جویی در استفاده از چای کیسه ای حماسه آفرید+عکس/ هنر نزد ایرانیان است و بس! صحبت های شنیدنی هادی چوپان قهرمان جهان در حضور آرنولد/ من یک جنگجو هستم +فیلم روایت خنده دار گاوی که از روی ملیکا شریفی نیا رد شد و عمرش را داد به مهران مدیری/ بیژ بیژ را بیشتر بشناسید+فیلم میز ناهار رنگارنگ مصطفی زمانی و مهتاب کرامتی در یک رستوران شیک چینی+عکس (عکس) کشف شگفت انگیز حلقه طلایی و زیبای کوروش هخامنشی در روسیه/ انگشتری متعلق به 500 سال قبل از میلاد مسیح عکس های دکوراسیون شیک و لاکچری خانه شیلا خداداد و همسر جراحش/ هفت سین جذابش را هم ببینید (تصاویر) حیوانات خانگی عجیب و غریب ملکه الیزابت دوم / باورتون میشه واقعا؟ (عکس) تلاشهای بی وقفه ی زن بریتانیایی برای جلب رضایت همسرش جواب داد و رکوردش در کتاب گینس ثبت شد فال قهوه با نشان روز جمعه 10 فروردین ماه 1403 فال ابجد روزانه جمعه 10 فروردین 1403 فال حافظ با تفسیر جمعه 10 فروردین 1403 + فیلم فال شمع روزانه امروز جمعه 10 فروردین 1403 فال روزانه امروز جمعه 10 فروردین ماه 1402 (عکس) جواد عزتی و علی مردانه در پشت صحنه فصل 3 سریال زخم کاری در رامسر / فصل 3 زخم کاری در راه است رونمایی از سفره افطار مفصل و رنگین 6 کیلومتری در مشهد +عکس 12 دروغ شاخداری که پدر و مادرها در بچگی به ما گفتند / خیلی از باورهای کودکیمان حقیقت ندارد و باید با واقعیت رو به رو شد اگر این 10 رفتار را در اولین قرارتان دیدید پا به فرار بگذارید / اگر طرف مقابل این رفتارها را داشت بدون فرد مناسبی برای ازدواج نیست (عکس) خوابیدن محمدرضا گلزار وسط تمرین ورزش / مثل اینکه فشار زندگی متاهلی با آیسان خانم زیاده🤣 جزئیات مسمومیت شدید یک جوان در پی بلعیدن مواد مخدر چهرۀ «خون‌آشام ایتالیایی» بعد از 400 سال بازسازی شد+ عکس مخالفت با بازیگر شدن فریبرز به سبک ژاله صامتی، پریِ سریال زیرخاکی+ویدئو/ اون تیکه معنی کردن چپر چلاغ برا کاوه خیلی خوب بود رونمایی از برادر جوان و قدبلند داریوش فرضیایی، عموپورنگ پرانرژی بچه ها/ جفتشون چقدرم مهربون و خوش استایلن+عکس امروز آخرین مهلت ثبت‌نام دیدار رمضانی دانشجویان با رهبر معظم انقلاب جایی که ابر‌ها زیر پای‌تان شناورند/ پیشنهادی رویایی برای سفر یک روزه در اطراف تهران (ویدئو) مظنون فراری از دست پلیس به خودروی در حال حرکت آویزان شد حرکات با مزه گربه وقتی خودش رو توی آینه میبینه/ چه دیوونه بازی هایی درمیاره+ فیلم
تیتر امروز   
جلوه‌گری فرح دیبا با چادر توری در حرم امام رضا/اقدامات ریاکارانه برای بهره برداری سیاسی از دین! 12 دروغ شاخداری که پدر و مادرها در بچگی به ما گفتند / خیلی از باورهای کودکیمان حقیقت ندارد و باید با واقعیت رو به رو شد اگر این 10 رفتار را در اولین قرارتان دیدید پا به فرار بگذارید / اگر طرف مقابل این رفتارها را داشت بدون فرد مناسبی برای ازدواج نیست جزئیات مسمومیت شدید یک جوان در پی بلعیدن مواد مخدر علی دایی: زندگی مرفه حق من است، اما پنت هاوس ندارم چهرۀ «خون‌آشام ایتالیایی» بعد از 400 سال بازسازی شد+ عکس دختر گدایی که یه شبه میلیاردر شد! دختری که در خیابان برای پول و غذا گدایی می کرد+عکس امروز آخرین مهلت ثبت‌نام دیدار رمضانی دانشجویان با رهبر معظم انقلاب جایی که ابر‌ها زیر پای‌تان شناورند/ پیشنهادی رویایی برای سفر یک روزه در اطراف تهران فال قهوه با نشان روز جمعه 10 فروردین ماه 1403 فال ابجد روزانه جمعه 10 فروردین 1403 فال حافظ با تفسیر جمعه 10 فروردین 1403 + فیلم فال شمع روزانه امروز جمعه 10 فروردین 1403 واکنش معین به انتشار خبر حضور پنهانی‌اش در ایران/ معین چند بار به ایران آمده؟ فال روزانه امروز جمعه 10 فروردین ماه 1402