نحوه استفاده از زردچوبه برای سفید کردن دندان ها

  دوشنبه، 23 تیر 1399   زمان مطالعه 2 دقیقه
نحوه استفاده از زردچوبه برای سفید کردن دندان ها
سفيد كردن دندان با زردچوبه یکی از بهترین روشها برای سفيد كردن دندان ها است. اگر می خواهید دندان های سفید زیبایی داشته باشید در ادامه طرز سفيد كردن دندان با زردچوبه را بیان خواهیم کرد. سفید کردن دندان فرایندی است که رنگ طبیعی دندان را برمی گرداند. این فرایند با نام بلیچینگ دندان نیز شناخته می شود.

سفيد كردن دندان با زردچوبه یکی از بهترین روشها برای سفيد كردن دندان ها است. اگر می خواهید دندان های سفید زیبایی داشته باشید در ادامه طرز سفيد كردن دندان با زردچوبه را بیان خواهیم کرد. سفید کردن دندان فرایندی است که رنگ طبیعی دندان را برمی گرداند. این فرایند با نام بلیچینگ دندان نیز شناخته می شود. سفید کردن دندان امروزه به پردرخواست ترین عمل زیبایی در صنعت آرایش و بهداشت تبدیل شده است. روش های متنوعی برای سفید کردن دندان وجود دارند، که از جمله آنها می توان به براشینگ، قلم سفید کننده دندان، بلیچینگ با لیزر و نوارچسب های سفیدکننده دندان اشاره کرد. به هر حال، برخی درمان های خانگی نیز وجود دارند که می توانید به کمک آنها دندان های سفیدتری را برای خود بسازید. در اینجا توضیح می دهیم که چگونه به کمک آب اکسیژنه و زرچوبه، دندان ها را سفید کنید.

پودر زردچوبه را بر روی مسواک بریزید و دندان ها را مسواک بزنید

این یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین روش ها برای سفید کردن دندان ها با زردچوبه محسوب می شود؛

1. کمی پودر زردچوبه را بر روی مسواک خود بریزید و بر روی دندان ها بکشید. فراموش نکنید که نباید مسواک خود را مستقیما در ظرف زردچوبه بزنید چون باعث ایجاد آلودگی و انتقال باکتری ها به دهان و دندان می شود.

2. شما می توانید پودر زردچوبه را بر روی لثه ها و دندان ها بمالید، بگذارید به مدت حداقل پنج دقیقه بماند و سپس با آب سرد بشویید و آبکشی کنید.

3. حالا مقداری خمیر دندان بر روی مسواک بمالید و دوباره دندان ها را مسواک بزنید.

زردچوبه و روغن نارگیل

شما می توانید مقداری پودر زردچوبه را با یک قاشق روغن نارگیل مخلوط کرده و با آن دندان های خود را مسواک بزنید.

عوارض و مضرات زردچوبه برای دندان

توصیه می شود که از زردچوبه (پودر زردچوبه و خمیر دندان خانگی زردچوبه) برای سفید کردن دندان ها بیش از یک بار در روز استفاده نکنید.این نکته را به یاد داشته باشید که استفاده از زردچوبه به تنهایی، جایگزین مناسبی برای درمان های دندانپزشکی نیست.

پودر زردچوبه

این ماده به دلیل خاصیت ضد عفونی کننده ای و ضدباکتریایی که دارد در کنار دارا بودن مواد آنتی اسیدان برای سفید کردن دندان ها و برطرف کردن مشکلات مربوط به لثه بسیار مفید است. پودر زردچوبه با خاصیت سایندگی که دارد می تواند لکه های احتمالی روی سطح دندان ها را از بین ببرد. می توانید مسواک خود را به پودر زردچوبه آغشته کنید و یا از انگشت برای کشیدن آن بر روی سطح دندان ها استفاده کنید. سپس دهان، دندان ها و مسواک تان را به خوبی بشویید.

خمیردندان خانگی سفیدکننده

با تمامی مواردی که به آنها اشاره کردیم می توانید یک خمیردندان سفیدکننده خانگی درست کنید. ترکیبی از روغن نارگیل با بیکربنات موجود در جو شیرین، کمی آب لیموتوش تازه، چند قطره نعناع یا ریحان، می توانید یک لک بر مفید و طبیعی با خاصیت ضدعفونی و ضدباکتریایی با طعم و بوی خوب برای خودتان تهیه و از آن برای هم سفیدی و خوش بو شدن دندان و دهان تان استفاده کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (657 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (112 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (93 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (64 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (59 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (46 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (41 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (16 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (11 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
از حضور پزشکیان در بازار تهران تا حضور پسران رهبر انقلاب در یک مراسم خاص در حواشی داغ امروز جمعه 29 تیر 1403
قولی که رهبر معظم انقلاب برای یک دختر خانم دادند/ کلاه صورتی که رهبری هدیه دادند را قاب کرده‌ام
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال ابجد روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 29 تیر 1403 + فیلم
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان