نکاتی پیرامون لیزر مو های چانه

  دوشنبه، 27 بهمن 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
نکاتی پیرامون لیزر مو های چانه
درمان موهای ضخیم زائد چانه گردن : مو یک بخش متمایز از آنچه ما را منحصر بفرد می سازد، درست مثل پوست ما و رنگ چشم ها است.برخی از ما موی بیشتری نسبت به سایرین شامل موی صورت دارند.تعمل مرکبی از ژنتیک  هورمون ها برای نوع،مقدار و حتی چگونگی رشد مو تصمیم می گیرند

درمان موهای ضخیم زائد چانه گردن : مو یک بخش متمایز از آنچه ما را منحصر بفرد می سازد، درست مثل پوست ما و رنگ چشم ها است.برخی از ما موی بیشتری نسبت به سایرین شامل موی صورت دارند.تعمل مرکبی از ژنتیک هورمون ها برای نوع،مقدار و حتی چگونگی رشد مو تصمیم می گیرند.تعداد اندکی موی تصادفی روی چانه و گردن همراه با پرزهای هلویی عادی و اغلب با تغییرات هورمونی چرخه های بدن ما در طول زندگی ما مرتبط هستند.گاهی وقتها،موی چانه یا گردن بیشتر رنجاننده هستند. این ممکن است علامتی از یک شرایط پزشکی اساسی باشد. اجازه دهید نگاه نزدیکتری به مسیری بیاندازیم که ما چرا موهای گردن یا چانه درمی آوریم و بهترین راه برای رسیدگی به آن چیست.

علت موهای ضخیم زائد چانه گردن در زنان چیست؟

معمولا،موها از ریشه یا فولیکول مو درست زیر پوست رشد می کنند. دو نوع فولیکول مو وجود دارند:

  • موی پرزی موی ظریفی است،درست مثل پرز(هلو)
  • فولیکول های موی نهایی بلندتر، ضخیم تر و با ریشه های عمیق تر هستند.

آندروژن(تستوسترون)،بطور متداول بعنوان هورمون جنسی مردانه، یک نقش اصلی در رشد مو بازی می کند. هر دو زنان و مردان تستوسترون تولید می کنند؛ فقط زنان مقادیر کمتری از آن دارند.تستوسترون موی پرزی را به بوسیله فعال کردن گیرنده ها در فولیکول های مو به موی نهایی،تغیر می دهد.این بطور کلی نرمال است و برای هر کسی ،بویژه حین بلوغ رخ می دهد.در زنان،رشد مو، شامل موی صورت بوسیله فازهای هورمونی متمایز تحت تاثیر قرار می دهند.شروع با بلوغ، حین بارداری، و در طول یائسگی، در سطوح هورمونی تغییر رشد مو انتقال پیدا می کند.

بیشتر زنان موی پرزی روی صورت دارند، اما برخی ممکن است موهای چانه نهایی بیشتری داشته باشند.این می تواند بواسطه ژنتیک یا سن باشد.یائسگی می تواند بیشتر چانه،گردن، یا موی صورت را مورد هدف قرار دهد.تحقیقات نشان می دهد گروه های نژادی می توانند سطوح متفاوتی از آندروژن و نتیجتا”موی صورت و بدن،داشته باشند .منابع قابل اعتماد فولیکول های مو برای هرکسی منحصر بفرد است و چگونگی پاسخ ایشان به تستوسترون می تواند متفاوت باشد.

لایه برداری لیزر چانه چند جلسه طول می کشد؟

از آنجا که تعداد جلسات با توجه به ساختار موی فرد متفاوت خواهد بود، تعداد جلسات برای همه ثابت نیست. با توجه به اینکه ساختار مو اکثر افراد، موهای ضخیم و تیره است، لیزر می تواند چند جلسه به طول بینجامد.در صورت نیاز به انجام ​​جلسات اضافی برای این دسته از افراد که موهای ضخیم تری دارند، تقریبا 6-8 جلسه برای لیزر موهای زائد چانه کافی است. البته ممکن است تعداد جلسات بسته به عواملی مانند رنگ مو، تراکم مو و رنگ پوست متفاوت باشد.

آیا لیزر موهای زائد چانه عوارض جانبی دارد؟

بارزترین عارضه جانبی که در درمان با لیزر مشاهده می شود این است که موها تحریک می شوند و مشکل، شکل بدتری به خود می گیرد. با انتخاب کلینیک موهای زائد مناسب که دستگاه عالی و پیشرفته دارد و استفاده از دوزهای موثر می توان شاهد از بین بردن موهای زائد بدون تحریک موهای چانه بود.

با در نظر گرفتن تمام این موارد، لیزر موهای زائد چانه، هیچ گونه عوارض جانبی شناخته شده در پوست و بافت های زیر پوستی ندارد. از آنجا که درجه حرارت در زیر پوست، بعد از استفاده افزایش می یابد، ممکن است قرمزی یا احساس سوزش جزئی هم ایجاد شود.این یک عارضه جانبی احتمالی است که پس از کاربرد انتظار می رود. به طور متوسط ​​با کاهش دمای دما در زیر پوست بین 1 تا 2 ساعت کاهش می یابد.

علاوه بر چانه، لیزر موهای زائد برای کدام نواحی بدن مناسب است؟

روش اعمال لیزر موهای زائد باید با ارزیابی متخصصان و با بررسی ناحیه مورد نظر با توجه به نوع مو و پوست انجام بگیرد. در نتیجه معاینه، امکان انجام لیزر موهای زائد با در نظر گرفتن نتایج احتمالی و عوارض جانبی، مشخص می شود.سپس مراحل اصلی شروع می شود. انتخاب نوع مناسب لیزر توسط پزشک بسیار مهم است. به همین دلیل دقت کنید کلینیکی که قرار است لیزر انجام دهد، دارای پیشرفته ترین دستگاه ها باشد.

موفقیت در لیزر موهای زائد چانه به چه چیزی بستگی دارد؟

  1. انتخاب دستگاه: اولین گام برای موفقیت در زمینه لیزر موهای زائد، انتخاب دستگاه مناسب است.
  2. رنگ پوست: رنگ پوست فرد اهمیت زیادی در این فرآیند دارد زیرا این کار را راحتتر می توان بر روی پوست سفید انجام داد.
  3. رنگ مو: هرچقدر رنگ مو روشن تر باشد، به همان اندازه لیزر راحت تر انجام می گیرد برعکس هرچه تیره تر باشد، شاید نیاز به جلسات و زمان بیشتری باشد تا دقت به کار گرفته شود.
  4. جنسیت: انجام این روش توسط زمان بسیار راحت تر است چون میزان هورمون در زنان بسیار کمتر است.

قبل از لیزر موهای زائد چانه

اپیلاتور، موچین یا هر روش دیگری نه تنها یک روش دائمی و حتی مناسب نیست، بلکه مشکلات را بیشتر می کند زیرا باعث تحریک ریشه ها می شود.

تا 5 ماه قبل از اپیلاسیون با لیزر، فرد نباید به سولاریوم رفته یا از طریق آفتاب گرفتن برنزه کند زیرا اهمیت رنگ پوست در لیزر زیاد است. داروهای استفاده شده قبل از لیزر موهای زائد، به ویژه بیماری های پوستی باید به پزشک گزارش شوند. علاوه بر این، اگر فرد آکنه دارد و مدت زیادی است درمان های آن را استفاده می کند، باید به پزشک بگوید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (154 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (149 نظر) شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند (73 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (8 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (18 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (17 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (11 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (15 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (10 نظر) نگاهی به سلیقه خاص و متفاوت علی انصاریان در چیدمان میز تنقلات و میز شام در میزبانی از بازیگران+عکس/ باقالی پلو و سالادالویه و... (11 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (6 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
(عکس) درختی که زمان مرگ خونریزی می کند
بازسازی صدای کاهن مصری پس از 3 هزار سال از روی مومیایی او+ تصاویر
فال روزانه امروز یکشنبه 10 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه یکشنبه 10 تیر 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 10 تیر خرداد 1403
قیمت رسمی انواع چلوکباب 43 سال قبل در رستوران اصیل ایرانی! +عکس
روایت جالب آیت الله هاشمی رفسنجانی از آوازخوانی دلپذیر و اجباری آیت الله طالقانی و منتظری در زندان/ خودم صدای خوبی ندارم اما...+ویدیو
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 10 تیر ماه 1403
دانلود آهنگ جدید "دل بیچاره" مهدی جهانی +فیلم/ منو تنهام نذار با این احوال زار نگاه کن به دلت منو یادت بیار
فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 10 تیر 1403 + فیلم
فال انبیاء روزانه یکشنبه 10 تیر ماه 1403
استفتاء از رهبری در مورد رای سفید
قتل دلخراش خانم معلم به دست شوهرش/ پرت کردن همسر از طبقه سوم
ماجرای تصمیم خاص حاج قاسم برای کَفنش از زبان یکی از همرزمان جانبازش
دست نوشته‌های یک جانباز هنرمند: نسل انتقالی به پایان راه نزدیک می‌شود