ساعدنیوز
ساعدنیوز

راهنمای انتخاب جذاب ترین مدل های پالتو برای خانم های شیک پوش

  چهارشنبه، 20 مهر 1401   زمان مطالعه 16 دقیقه
راهنمای انتخاب جذاب ترین مدل های پالتو برای خانم های شیک پوش
ساعدنیوز: برای ست کردن پالتو می توانید از لباس های مختلفی (مثل شلوارهای جین، دامن، بوت ها و...) استفاده کنید. در این مقاله تصمیم گرفتیم برای کمک به شما در مورد استایل با پالتو و اینکه از چه سبک پالتوهایی برای فرم بدنی خود استفاده کنید بگوییم پس با ساعدنیوز همراه باشید.

پالتو از لباس های پر طرفدار و کاربردی برای روزهای سرد پاییز و زمستان است. پالتوها علاوه بر اینکه باعث می شود تا بدن شما گرم شوند سبب می شود تا بتوانید استایل های شیک و متنوعی به همراه آن ها داشته باشید. استایل با پالتو در عین شیک و جذاب بودن می تواند بسیار پیچیده و سرگرم کننده هم باشد از این جهت که اغلب سبک لباس های زمستانی با پالتو را استایل های لایه لایه می شناسند زیرا معمولا ممکن است با لباس های زیادی سرو کار داشته باشید که سبب پیچیدگی و سرگرمی در انتخاب استایل ایده آل شما می شود . البته این معضلی است که برای همه افراد هم خانم ها و هم آقایون وجود دارد. ممکن است برخی افراد تصور کنند که استایل پالتو برای سبک مردانه تنوع چندانی ندارد در صورتی که این یک تصور غلط است زیرا استایل با پالتوهای مردانه جزو گزینه هایی است که هیچوقت تکراری نمی شود. در ادامه این مقاله با نکته هایی درباره سبک های متفاوت استایل های خانم هابه همراه پالتو آشنا می شویم و با رعایت نکات ساده و مهمی که در این رابطه است، می توانید یک استایل شیک و مناسب با انوع پالتو ها داشته باشید.

هر پالتویی مناسب شما نیست! پالتوهای مناسب برای فرم های بدنی مختلف

برای انتخاب پالتوی مناسب این است که فرم بدنتان را بشناسید و بر اساس آن دست به انتخاب بزنید؛ چون قاعدتا هر مدل پالتویی به هر کسی نمی آید و چیزی که روی تن یک نفر از او پرنسس ساخته، ممکن است روی تن شخص دیگری زار بزند. برای مثال پوشیدن یک پالتوی بلند کمربند دار، برای کسی که فرم بدن ساعت شنی دارد، ایده آل است؛ اما همین پالتو برای کسی که فرم بدن مثلثی دارد، نتیجه خوبی به دنبال نخواهد داشت.

فرم بدنی همه افراد یکسان نیست اما ممکن است برخی از افراد فرم بدنی یکسانی داشته باشند از این رو دانستن این موضوع کمک شایانی می کند تا بتوانید در استایل های متفاوت خود به خصوص در استایل هایی که از پالتو استفاده می کنید بسیار شیک و خوش تیپ به نظر برسید.

  1. برخی از افراد هستند که فرم بدن آن ها سیبی شکل است، این افراد بهتر است به سمت پالتوهای بلند و بدون تزئینات و سبک هایی که به صورت راسته طراحی شده است بروند.
  2. اگر فرم بدن شما به صورتی است که می خواهید بالا تنه شما کمتر مورد توجه قرار گیرد و تمرکز از آن قسمت برداشته شود بهتر است از پالتو های مدل دو دکمه استفاده کنید.
  3. برخی دیگر از افراد هستند که فرم بدن آن ها گلابی است یعنی پایین تنه بزرگتری نسبت به بالا تنه دارند این افراد بهتر است از پالتو هایی استفاده کنند که قد آن تا زیر زانو می رسد مدل یقه آن هم پهن است از طرفی پالتو آن ها می تواند تزئیناتی در ناحیه بازو و شانه داشته باشد.
  4. افراد دیگری هستند که فرم بدن آن ها مستطیل است یعنی بالا تنه و پایین تنه به یک اندازه است این افراد بهتر است سمت پالتوهایی بروند که در طراحی مدل آن ها یک برش نیمه کوتاه داشته و از طرفی دارای کمربند هم می باشند.
  5. فرم بدن دیگری که وجود دارد به آن مثلث وارونه و یا فرم بدنی توت فرنگی می گویند. افرادی که چنین فرم بدنی دارند یعنی بالا تنه بزرگتری نسبت پایین تنه خود دارند باید سمت پالتو هایی بروند که یقه بلند و باریکی داشته تا آن ها را بلند تر نشان دهد همچنین پالتو آن ها از قسمت کمر به پایین پیله دار باشد.
  6. یکی دیگر از فرم های بدنی که وجود دارد و اغلب افراد می شناسند فرم ساعت شنی است در این فرم بدنی بالا تنه و پایین تنه شخص به یک اندازه است اما کمر باریکی دارد این افراد بهتر است سمت پالتو هایی بروند که تزئیناتی ندارد و یا تعداد تزئینات مساویی در قسمت بالا تنه و پایین تنه دارد.
استایل با خز

چه لباس هایی می توانیم زیر پالتو بپوشیم؟

یکی از ترفندهای ساختن استایل شیک زمستانه، این است که چند لایه لباس را روی هم بپوشید، طوری که بقیه متوجه وجود این لباس ها شوند؛ این قانون اما یک استثنا دارد و آن هم مهمانی های رسمی است.در مهمانی ‍ های رسمی یک بلوز مجلسی یا شومیز مناسب را انتخاب کرده و به پوشیدن همین گزینه در زیر پالتو قناعت کنید، مگر اینکه به یک رویه زیبای زنانه نازک احتیاج داشته باشید که در این صورت پیشنهاد می کنیم سراغ مدل های قلاب بافی شده مجلسی بروید. زیر پالتو یک بلوز حریر یا ساتن بپوشید و بگذارید استایل جدید شما خودش را به خوبی تعریف کند. اگر می خواهید به یک مهمانی و یا مجلس رسمی بروید می توانید پیراهن مجلسی و یا شومیز های مناسب برای زیر پالتو خود بپوشید در استایل های رسمی با پالتو سبک لایه لایه مناسب نیست از طرفی هرچه تعداد لباس ها زیر پالتو کمتر باشد استایل شما رسمی تر می شود.
در مقابل استایل های روزمره و کژوال هم هستند که اغلب اوقات بیشتر در چنین وضعیتی به سر می برید برای چنین مواقعی می توانید از قانون چندلایه در زیر پالتو های خود استفاده کنید. استفاده از پلیور های گشاد و یا بافت فیت تنگ که یک رویه و یا کاردیگال زنانه ی سبک روی آن بپوشید، برای زیر پالتو بسیار شیک و جذاب است همچنین می توانید از انواع هودی، دورس، بادی بافت، یقه اسکی، جلیقه همراه شومیز و یا بافت های اور سایز برای پالتو استفاده کنید.

استایل دخترانه

چه شلواری می توانیم همراه با پالتو بپوشیم؟

زمانی که می خواهید پالتو خود را با شلواری ست کنید حتما رنگ پالتو و موقعیت خود را در نظر بگیرید از طرفی می توانید به همراه پالتو خود از شلوار جین آبی و یا شلوار جین مشکی زنانه استفاده کنید نکته ای که در این جا باید به آن دقت کنید این است که پوشیدن شلوار جین به همراه پالتو می تواند استایل شما را از رسمی به کژوال و یا نیمه رسمی تغییر دهد ترکیب جین و پالتو برای استایل های روزمره و یا زمانی که به یک مهمانی خودمونی و دوستانه دعوت می شوید انتخاب خوبی هستند. اگر هنر و جسارت استایل ها متنوع دارید می توانید از شلوارهای چارخونه مناسب برای استایل خود استفاده کنید.

تند و تیز بپوشید

برای ایجاد تغییر در استایل تان خوب است روی لباسی تاکید کنید که بخش بزرگی از ظاهرتان را در برمی گیرد، در زمستان این لباس، پالتوی شماست. به همین دلیل هم توصیه می کنیم پالتویی را برای این فصل در نظر بگیرید که شامل رنگ های تاثیر گذار باشد.

رنگ های تیره در هر کمدی پیدا می شوند و استایل متفاوتی برای شما نمی سازند. در عوض اگر بتوانید روزهای بی رنگ، تیره و اغلب خاکستری زمستان را با پوشیدن رنگ های شاد و تند، زیبا کنید، یک قدم بزرگ برای خوش استایل شدن برداشته اید. پالتوی زرد تند، آبی کاربنی، سرخابی، نارنجی و هر رنگ تند دیگری می تواند یک استایل خاطره انگیز برای شما به یادگار بگذارد.

استایل خیابانی با پالتو

هر چقدر تعداد کم لباس های زیر پالتو در مهمانی های رسمی شیک تر است، در وضعیت روزمره و کژوال این مسئله کاربردی ندارد و بهتر است سراغ قانون لایه دار کردن استایل بروید. شما می توانید زیر پالتویتان یک پلیور گشاد بلند بپوشید یا یک بلوز فیت بافت. سپس روی این بلوز یا پلیور را با رویه یا کاردیگان زنانه سبک بپوشانید. مدل های متنوع پلیور و بلوزهای بافت جدید دست شما را در خرید باز می گذارند. دقت داشته باشید انتخاب پلیور بلند برای زیر پالتوی کتی کار مناسبی نیست و استایل خوبی برایتان نخواهد ساخت. در عوض همراه کردن پالتوی بلند با بلوز یا پلیوری که از خودش کوتاهتر است، مانعی ندارد.

استریت استایل

پالتو را با جین بپوشم؟

اینکه بتوانید پالتویتان را با جین ست کنید یا نه، بستگی به رنگ شلوار جین و پالتو دارد. برای مثال می توان یک پالتوی میدی شتری رنگ را با یک شلوار جین آبی ملایم ست کرد و نتیجه خوبی به دست آورد؛ اما اگر ترکیب رنگ شلوار و پالتو به هم نخورند، نتیجه چیز چشم گیری نخواهد شد.

به خاطر داشته باشید پوشیدن شلوار جین در هر استایلی، به ویژه استایل زمستانه شامل پالتو، ظاهر شما را از حالت رسمی به کژوال یا نهایتا نیمه رسمی تغییر خواهد داد. بنابراین موقعیتی که قصد دارید در آن حاضر شوید را به خاطر داشته باشید و سپس دست به انتخاب لباس بزنید.

استایل خیابانی

می شود پالتو را با دامن پوشید؟

انتخاب دامن برای پوشیدن در کنار مانتو، نیاز به دقت زیادی دارد، در غیر این صورت استایل تان از اوج به قعر خواهد رفت! احتمالا می دانید که دامن ها سه حالت مینی، میدی و ماکسی دارند و انواع مختلفی دارند که می توانید از آنها استفاده کنید.

  • حالت اول تا روی زانو قرار می گیرد، حالت دوم تا اواسط ساق پا و دامن ماکسی روی قوزک را می پوشاند. پالتوها نیز به حالت کتی، میدی و ماکسی هستند. سعی کنید برای ست کردن پالتو و دامن به مسئله قد توجه داشته باشید.
  • دامن مینی را با پالتوی میدی یا ماکسی ست کنید. دامن میدی را با هر سه پالتو می توانید ست کنید و دامن ماکسی بهتر است با پالتوی ماکسی یا میدی ست شود.
  • دقت داشته باشید بهتر است بین جنس دامن و پالتو وجه اشتراک دیده شود.

بهترین هم نشین پالتو

اگر دوست دارید چاشنی زمستانه استایل تان را زیاد کنید، استفاده از بوت و شال گردن را فراموش نکنید.

  • ⦁ هر چه قد بوت شما بلندتر باشد، میزان رسمیت آن هم بیشتر است. بنابراین اگر برای یک استایل کژوال دنبال بوت می گردید، سراغ نیم بوت یا آگ بروید. این دو در کنار پالتو ترکیبی گرم برای روزهای سرد زمستان می سازند.
  • ⦁ اگر پالتویتان یقه خوابیده دارد و شامل خز و یراق آلات نمی شود، خرید شال گردن بلند و حجیم را در برنامه تان قرار دهید تا پالتو را از سادگی دربیاورید. اما اگر یقه پالتویتان به اندازه کافی حجیم است، از شال گردن های باریک و نازک کمک بگیرید.
  • ⦁ یکی از بهترین ترکیب های روزهای سرد سال، ترکیب لگینگ، پالتو و نیم بوت است. لگینگ در کنار پالتوی آزاد استایل زیبایی ایجاد می کند و اگر نیم بوت شما هم حجیم باشد، اصل یک در میان بودن را رعایت کرده اید. این اصل به معنی این است که در استایل بهتر است اجزا، به صورت یک در میان با هم شباهت داشته باشند. مثلا بین آزاد بودن پالتو و حجیم بودن بوت در این مورد شباهت دیده می شود و ترکیب خوشایندی ایجاد خواهد کرد.

در کنار پالتو شال بهتر است یا روسری؟

به همراه پالتو می توانید هم از شال و هم از روسری های متفاوتی استفاده کنید اما نکته ای که در انتخاب آن ها باید در نظر بگیرید موقعیتی است که می خواهید بروید. شال ها و روسری هایی که قواره ی بزرگی دارند در یک دسته قرار می گیرند و استفاده از آن ها دراستایل خود به همراه پالتو سبب می شود تا تیپ شما از حالت رسمی خارج شود و یا اغلب یک استایل نیمه رسمی برای شما ایجاد کند. اما اگر می خواهید یک استایل رسمی داشته باشید روسری های معمولی جنس ساتن و یا کلاه های بافت می تواند گزینه مناسب خوبی برای استایل شما باشد.
از طرفی اگر می خواهید از شال گردن در استایل خود استفاده کنید به یقه پالتو خود توجه کنید زیرا اگر یقه پالتو شما بزرگ و حجیم است شال گردن های باریک و نازک برای استایلتان مناسب است در مقابل اگر پالتو شما یقه چندانی ندارد می توانید از شال گردن های بزرگ حجیم تر برای استایل خود استفاده کنید.

استریت استایل ایرانی

کیف و کفش های مناسب برای استایل با پالتو

  1. برای اینکه بتوانید یک استایل شیک و زیبای زمستانی داشته باشید به همراه پالتو خود بهتر است از کیف و کفش در طیف رنگی پالتو انتخاب کنید، انتخاب چنین ترکیب رنگی سبب می شود تا شما قد بلند و کشیده به نظربرسید و از طرفی تاثیر بسزایی در خوش تیپ و خوش استایل شدن شما خواهد داشت.
  2. اما اگر شما فردی قد بلند هستید برای انتخاب رنگ کیف و کفش بهتر است از کنتراست رنگ ها استفاده کنید یعنی رنگی انتخاب کنید که تضادی بین پالتو و کفش شما ایجاد کند تا قدتان به صورت معمولی و متناسب تر به نظر برسد.
  3. اغلب دوست داریم زمانی که از پالتو در استایل خود استفاده کرده ایم با یک بوت بلند آن را ترکیب کنیم در این استایل هرچه بوت شما بلند تر باشد تیپ شما رسمیت بیشتری خواهد داشت اما اگر می خواهید یک استایل کژوال تری در کنار پالتو خود داشته باشید می توانید از نیم بوت ها که ساق کوتاه تری دارند و یا بوت های آگ در استایل خود استفاده کنید از طرفی پوشیدن پالتو با کتونی هم یک استایل راحت، اسپرت و شیکی برای شما می سازد.
  4. بوت ها و نیم بوت ها مدل ها و اندازه های مختلفی دارند برخی از این بوت های زنانه پاشنه دار و بلندند و از طرفی طرح و مدل های متنوعی دارند از قبیل سگک دار، بندی، نگین دار و یا حتی ساده و... دارند. که می توان آن ها را با یک کیف کوچک دوشی زیبا که هم رنگ با پالتوی مشکی و یا رنگ تیره شماست ست شود و یک استایل مجلسی شیک و ایده آل را برای شما بسازد.
  5. برخی اوقات می توانید متناسب با استایلتان برای خاص تر شدن از کفش های طرح پلنگی و یا چهار خونه هم استفاده کنید.
استایل زمستانی

برای استایل با پالتو از چه رنگ بندی هایی می توانیم بهره ببریم؟

برای انتخاب رنگ بندی با پالتو می توانید انتخاب های زیادی داشته باشید در این بخش چند ترکیب رنگ از پرکاربرترین و شیک ترین های آن را باهم بررسی می کنیم تا علاوه بر شلوار، پالتو و شومیز بتوانید رنگ مناسبی برای شال و روسری و کلاه و یا کیف های خود انتخاب کنید.

  1. یکی از این ترکیب های جذاب و شیک کرم و مشکی است. شما می توانید یک کت کرم به همراه یک تونیک و یا شومیز مشکی را با هم ست کنید. در این ترکیب می توانید از بوت و کیف های قهوه ای هم استفاده کنید همچنین می توانید رنگ کیف خود را هم کرم انتخاب کنید و با پالتو خود ست و یک رنگ باشند.
  2. ترکیب پالتوی کرم رنگ به همراه یک بولیز طوسی و در ادامه شلوار و کیف و کفش خود را به رنگ مشکی انتخاب کنید این ترکیب رنگ یکی از استایل های ساده و پرطرفدار.
  3. از دم دست ترین و ساده ترین ترکیب رنگ ها که معمولا زیاد مورد استفاده قرار می گیرد ترکیب کرم و قهوه ای است به این صورت که یک پالتو و کفش کرم را به همراه کیف و شلوار قهوه ای ست کنید این ترکیب رنگ به یک استایل پاییزی نزدیک است.
  4. یکی از ترکیب رنگ های شیک که می توانید در مهمانی های رسمی از آن ها استفاده کنید کرم و سرمه ای است. شما می توانید یک استایل سرمه ای با شلواری مشکی بپوشید و سپس روی آن از یک کت کرم و نسکافه ای استفاده کنید.
  5. یکی دیگر از ترکیب رنگ ها با پالتو کرم ترکیب آن با قرمز و یا زرشکی است که می تواند یک استایل شیک و جذابی برای شما ایجاد کند تا در مراسم های رسمی تر از این ترکیب رنگ بهره ببرید.
  6. یکی از استایل های دیگر با پالتو که اغلب دخترهای جوان طرفدار آن هستند ترکیب لباس های اورال یکسره زیر پالتو است در این استایل از رنگ بندی های متنوع مناسبی می توانید برای پالتو و اورال خود در نظر بگیرید.
  7. می توانید از یک پالتو زرشکی در استایل های متنوعی استفاده کنید این رنگ پالتو با رنگ هایی مثل مشکی و سفید طوسی و یا حتی شلوار جین ست می شود و یک استایل ایده آل و مناسبی را برای شما ایجاد می کند.
استایل با پالتو

با پالتوی پشمی چهارخونه به روز باشید

اگر می خواهید کاملا به روز باشید به یک پالتوی پشمی چهارخانه که ایده اصلی طراحان جهانی برای پالتوهای امسال است، فکر کنید.

  • اگر پالتوی چهارخانه تان مشابه نمونه پیشنهادی ماست می توانید به ترکیب آن با رنگ مشکی، طوسی و قهوه ای فکر کنید.
  • رنگ مشکی را به شلوار و پوتین چرمی که انتخاب می کنید، اختصاص بدهید.
  • اگر پالتوی شما یک مدل اسپرت با یقه خرگوشی است بهتر است برای داشتن یک شلوار جین مشکی برنامه ریزی کنید تا شلوار پارچه ای.
  • بهتر است رنگ شال و کیفی که انتخاب می کنید تونالیته ای از طیف های تیره و روشن رنگ قهوه ای باشد.
  • و بالاخره می ماند رنگ طوسی برای پلیوری که قرار است زیر پالتوی تان بپوشید!
استایل پاییزه

پالتو شتری یکی از بهترین گزینه ها برای فصل سرد سال

اگر رنگ دلخواه شما برای پالتوهای زمستانی تان رنگ شتری است، این توصیه ها را جدی بگیرید.

  • اول اینکه به ترکیب این رنگ با طوسی و قهوه ای فکر کنید.
  • یادتان باشد لباسی که برای پوشیدن زیر این پالتو انتخاب می کنید می تواند یک تونیک بافتنی ظریف به رنگ طوسی باشد.

اگر پالتوی شما یک پالتو با یقه انگلیسی پهن و بلند است، بهتر است سراغ یک تونیک یقه اسکی بروید تا رنگ طوسی آن کاملا به چشم بیاید.

  • بهتر است در این ترکیب شالی که انتخاب می کنید تونالیته ای از رنگ طوسی و قهوه ای باشد.
  • بهتر است این ترکیب را با یک پوتین به رنگ قهوه ای تیره و کیف به رنگ شتری هماهنگ کنید تا همه چیز تکمیل شود.

استایل زمستانه

بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز یک پلتفرم برای افزایش آگاهی و اطلاعات شما در زمینه مد و فشن است ما در کنار شما هستیم تا بهترین ها را با یکدیگر تجربه کنیم. برای پیگیری جدید ترین اخبار، ترند های مد و فشن و تحلیل استایل سلبریتی ها با بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز همراه باشید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

4 دیدگاه
  دیدگاه ها
مهدیه
2 سال پیش

خیلی عالی بود ممنون ازتون
بازدیدکننده
2 سال پیش

واااایییی پالتو بلند قشنگتره
ناشناس
2 سال پیش

ممنون اطلاعات خوبی داده شد ممنون از شما . موفق باشید
بازدیدکننده
2 سال پیش

پالتو کوتاهش چقدر زشته اینا چیه میارین توی بازار 🤮🤮🤮🤮🤮
پربحث های هفته   
تذکر جدی رهبر انقلاب به عکاسان خبری در کرمانشاه/ با کفش وارد نشوید+عکس (295 نظر) عرض ارادت احساسی و عیادت بازیگران و ورزشکاران از رهبر معظم انقلاب در بیمارستان+ عکس/ از جواد عزتی و علی ضیا تا علی پروین و بهداد سلیمی (234 نظر) واکنش ایران به درخواست عجیب آمریکا برای حمله نمادین اسرائیل (143 نظر) گریم سخت و سنگین شازده مفخم سریال "گیلدخت"، صالح میرزاآقایی، برای بازی در نقش امام خمینی/ بنظرتون شبیه ایشون شدن؟ (58 نظر) دیدار بازیگران معروف و محبوب ایرانی با رهبر انقلاب/ از شاهرخ استخری تا مصطفی زمانی و عموپورنگ+عکس (55 نظر) پاسخ جالب رهبر معظم انقلاب به یک سوال: حضرت آقا اصلاً شما فکر می‌کردین که رهبر بشین؟ (45 نظر) خلاقیت خنده دار یک ایرانی برای دوخت کاپشن با پتو پلنگی حماسه آفرید/ ایرانی پنجه طلا از هر انگشتش هنر میباره😂 (40 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده مشهدی، با نوشته جالب پشت وانت اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (38 نظر) نگاهی به ماشین لاکچری و هوش‌پران محسن تنابنده، نقیِ پایتخت+عکس/ صبر و لبخند در برابر درخواست مردم برای گرفتن عکس سلفی (33 نظر) تصویر دیده نشده و قدیمی از آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب در کنار دریا با کاپشن و کلاه +عکس (27 نظر) نگاهی به کیک تولد 5 سالگی هانا دختر مهران غفوریان با دیزاین خاص/مبارکا باشه +عکس (26 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک بقال تبریزی برای کودکان حماسه ساز شد/ درک و شعور ایشون ستودنیه+عکس (25 نظر) عکس عید نوروز محمدرضا گلزار در کنار عزیزش (22 نظر) مراسم عقد شیک و منحصربفرد برادرزاده سامان صفاری، امیر سریال دلدادگان/ ایشالا عروسی خودت+عکس (22 نظر) مراسم تولد جگرسوز علی انصاریان در خانه ابدی اش و گریه های دلخراش ننه علی/ روحش شاد+ عکس (22 نظر)
دیگران می‌خوانند   
فال انبیاء روزانه جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال قهوه با نشان روز جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال ابجد روزانه جمعه 31 فروردین 1403 فال روزانه امروز جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال حافظ با تفسیر روز جمعه 31 فروردین 1403 + فیلم حضور جالب خانم معلم همدانی با لباس عروس در کلاس درس/ این لحظه تا ابد برای دانش آموزاش خاطره شد+عکس (تصاویر) معماری استثنایی و تخیلی یک رستوران در ژاپن/ با این ویوی جذاب غذا چه میچسبه! (ویدئو) شوخی بانمک نعیمه نظام‌دوست با سن نیما شعبان‌نژاد (تصاویر) تغییر چهره حیرت انگیز فرزانه سریال "بزنگاه" بعد 16 سال/ کلا یه نفر دیگه شده که! شباهت متحیرکننده و خارق‌العاده آنجلینا جولی و دخترش! (فیلم) آشنایی با یاقوت ارغوانی میلیون دلاری از اعماق تاریخ / سنگ آمتیست 26 تنی ژستهای بی ملاحظه ی زنان حرمسرا همگان گرفتن عکس در حضور ناصرالدین شاه قاجار سوژه کاربران مجازی شد برند خاص و شوکه کننده کیف آرایشی ناصرالدین شاه/ باورت میشه ناصرالدین شاه کیف آرایشی داشته؟ (فیلم) در پشت آبشار نیاگارا چه چیزی پنهان شده؟ / اسرار پشت پنهان آبشار نیاگارا چیست؟! نگاهی به ماشین‌های لوکس و هوش‌پران علی دایی، ثروتمندترین فوتبالیست ایران+عکس/ از لندکروز و پورشه تا بی ام وی😍 ارزانترین خانه در دبی | معرفی 10 گزینه مخصوص ایرانیان (عکس) ماشینهای شیک و مدرن یکتا ناصر و منوچهر هادی/ زوج پرحاشیه و جنجالی اینروزهای سینمای ایران مزیت های استفاده از چراغ های خیابانی در نورپردازی شهری تولد باورنکردنی یک حیوان بامزه به سفیدی برف و 6 گوش صورتی در دریا/ چقدر این موجود ناز و گوگولیه+عکس شرط عجیب همسر فریبا متخصص، مادر گلنار سریال گیلدخت برای ازدواج با خانم بازیگر/ قراری که 8 ماه نگذشته فسخ شد! 3روش معجزه آسا برای برق انداختن زیورآلات طلا واکنش بانمک احسان علیخانی با یک سلفی زورکی و یوهویی به عکس فتوشاپ شده ای که از او در فضای مجازی منتشر شده نگاهی به ماشین‌های لاکچری و هوش پران امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی +عکس/ اینا ماشین نیست هواپیماست! مدل مانتو خاص و جذاب گلوریا هاردی، بازیگر سریال کیمیا/ نگاهی به طراحی مانتو همسر فرانسوی ساعد سهیلی+عکس نگاهی به تیپ و استایل لاکچری و درجه یک خانواده محمدرضا گلزار در عروسی آقای بازیگر +عکس/ خوش به حال آیسان خانوم، عروسِ چه خانواده‌یِ باکلاس و مرفحی شده😍 (عکس) سلفی الناز حبیبی، صبای سریال "فاصله ها" با پدر باحال و پرانرژی اش میز صبحانه رنگی و عاشقانه رضا قوچان نژاد و خواهر ساره بیات در دبی/ ویوو رو ببین😍 جشن تولد ساده و خلوت صادق بوقی در رویایی ترین منظره ایران در شمال/ چقدر باصفا و دلباز+ویدیو عکسی نایاب از شیوه حمل جنازه در دوره قاجار (عکس) تاب بازی نفیسه روشن، بازیگر سریال "رستگاری"، در طبیعت بسیار زیبای مالدیو دزدی میلیاردی از خانه 2 مهاجر در برج لاکچری نیاوران! کارت عروسی متفاوت و خاص رضا داوودنژاد و همسرش غزل بدیعی با یک نوشته منحصر به فرد/ روز عروسی یه تیم بسیج گفتن آدرس شدند!+عکس خلاقیت خنده دار دو موتورسوار برای حمل نردبان با موتورشان مرزهای حمل و نقل را جابجا کرد+ عکس/ انیشتین باید بیاد از اینا درس یاد بگیره😂 (ویدئو) علت اشک های المیرا شریفی مقدم، گوینده خبر، روی آنتن زنده 17 وسیله کثیف در خانه که نباید از آن ها غافل باشید (ویدئو) وقتی سارا بهرامی روی صحنه جشنواره اسم امین حیایی رو فریاد زد / چقدر این سوپراستار دوست داشتنیه! درخت زردآلوی حیاط خانه احمد مهرانفر، ارسطوی سریال پایتخت و همسرش/ چیدن میوه از درخت چه کیفی داره😍+ویدئو نگاهی به مراسم عقد محضری و ساده یکتا ناصر و منوچهر هادی+عکس/ از لحظه حلقه به دست کردن عروس توسط داماد تا امضا کردن سند ازدواج خنده دارترین سکانس از کلَ‌کلَ نعیمه نظام دوست و سمانه پاکدل در آشپزخونه/ من گوشت زیاد دوست دارم و شوهرمم خط قرمز منه😂+ویدیو تغییر چهره جذاب یاسمن معاوی فیروزه سریال گیل دخت/ چه عکسای خوبی گرفته
تیتر امروز   
فال انبیاء روزانه جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال روزانه امروز جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال قهوه با نشان روز جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال حافظ با تفسیر روز جمعه 31 فروردین 1403 + فیلم فال ابجد روزانه جمعه 31 فروردین 1403 شرط عجیب همسر فریبا متخصص، مادر گلنار سریال گیلدخت برای ازدواج با خانم بازیگر/ قراری که 8 ماه نگذشته فسخ شد! دزدی میلیاردی از خانه 2 مهاجر در برج لاکچری نیاوران! کارت عروسی متفاوت و خاص رضا داوودنژاد و همسرش غزل بدیعی با یک نوشته منحصر به فرد/ روز عروسی یه تیم بسیج گفتن آدرس شدند!+عکس ماجرای جالب کارت عروسی فائزه و حمید که به دست رهبر انقلاب رسید/ حرکت تحسین برانگیز عروس و داماد ایرانی برای خرید سرویس طلا+عکس آیا رهبر معظم انقلاب موبایل دارند؟ دستگیری اراذل و اوباش BMW سوار در بلوار اندرزگو+فیلم رئیس‌جمهور وارد سمنان شد زمزمه های ورود ایران چک های 500هزار تومانی به بازار/ زلزله رشد نقدینگی در راه است؟ پاسخ جالب رهبر معظم انقلاب به یک سوال: حضرت آقا اصلاً شما فکر می‌کردین که رهبر بشین؟ رکورد تاریخی بارش باران در سیستان و بلوچستان