راز سفیدی دندان های هنر پیشه ها و خواننده ها چیست؟

  چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
راز سفیدی دندان های هنر پیشه ها و خواننده ها چیست؟
سفیدی و درخشانی دندان های هالیوودی تا به حال نظر بسیاری از ما را به خود جلب کرده است. بسیاری از افراد با خود فکر می کنند که چگونه می شود که من هم دندان های سفیدی داشته باشم. با چه روش هایی می توانم دندان های خود را مرتب و سفید کنیم؟

سفیدی و درخشانی دندان های هالیوودی تا به حال نظر بسیاری از ما را به خود جلب کرده است. بسیاری از افراد با خود فکر می کنند که چگونه می شود که من هم دندان های سفیدی داشته باشم. با چه روش هایی می توانم دندان های خود را مرتب و سفید کنیم؟ در فیلم ها و سریال های خارجی دیده اید که بعضی هنرپیشه ها دندان های سفید و بسیار مرتبی دارند، به طوری که وقتی لبخند می زنند دندان های تمیز و زیبای شان به جذابیت آن ها کمک می کند. اما راز این لبخند زیبا چیست؟

هنرپیشه ها برای زیبایی دندان هایشان از چه روش هایی استفاده می کنند؟

دندان های همه هنرپیشه ها ترمیم شده است. لبخند هالیوودی تبدیل به اصطلاحی عامیانه و فراگیر شده است، درحالی که این اتفاق ابعاد مختلفی دارد و روش های آن بسته به افراد مختلف، متفاوت است. خط لبخند درواقع خطی فرضی است که از گوشه لب هنگام خندیدن ایجاد می شود و باید موازی دندان های بالایی باشد. تمام هنرپیشه های هالیوودی، دندان های ترمیم شده دارند، اما 90 درصد آن ها را روکش های زیبایی تشکیل می دهد، که البته من این روش را برای هر کسی توصیه نمی کنم. اگر کسی دندان های مرتبی دارد، اما دوست دارد دندان هایش بزرگ تر یا کوچک تر شوند یا خط لبخند زیبایی داشته باشد، قطعا این کار درمان شدنی است. چند روش برای این کار وجود دارد که شامل استفاده از لمینت های سرامیکی، کامپوزیت های زیبایی و درنهایت، روکش های زیبایی می شود. البته اغلب روکش هایی که در خارج از ایران استفاده می شوند، لمینت های سرامیکی هستند و از روش هایی مانند کامپوزیت کمتر در کشورهای اروپایی و آمریکایی استفاده می شود. باید به این نکته هم توجه داشت که مواد شیمیایی بسیاری مانند لاک دندان، قلم های سفیدکننده و موارد دیگر، وارد بازار کشورمان و داروخانه ها شده اند، این موارد برای چند ساعت دندان ها را سفید و مرتب نشان می دهد، اما با اولین مسواک تاثیر آن ها از بین خواهد رفت.

برای مرتب شدن دندان هایتان از این روش ها استفاده کنید

  • اگر دندان های مرتب و سالم دارید از انواع بلیچینگ برای سفید شدن دندانتان استتفاده کنید و لبخندی زیبا داشته باشید، اما اگر دندان هایتان مرتب نیست و یا اندازه دندان هایتان نیاز به تغییر دارد باید از یکی از روش های لمینت یا کامپوزیت یا روکش استفاده کنید. در روش کامپوزیت دندان ها خیلی تراش داده نمی شوند و تراش کمتر و محافظه کارانه تری لازم است. برای استفاده از رنگ های سفید کردن دندان تر لازم است روی دندان ها را مقداری تراش داد که این تراش ها باعث آسیب رسیدن به دندان ها و ایجاد حساسیت نمی شود. فرم دهی به دندان و ایجاد تغییرات روی دندان بر عهده دندان پزشک است که طی ۱ یا ۲ جلسه انجام می شود.
  • لمینت سرامیکی روش دیگری برای مرتب کردن و زیبا کردن دندان است و به دلیل اینکه در لابراتور ساخته می شود هزینه بیشتری دارد. برای قالب گیری دندان ها در روش لمینت به تراش بیشتری نیاز است که عمق این تراش بسته به نوع لمینت متفاوت است. این روش برای دندان هایی که بدفرمی آن ها نیاز به ارتودنسی دارد یا احتیاج به تغییر رنگ زیادی دارند مناسب است.
  • و در نهایت روش سوم یعنی روکش های زیبایی برای دندان هایی مورد استفاده قرار می گیرد که عصب کشی شده و ریشه آن ها درمان شده و به تغییر رنگ زیادی احتیاج دارند و کسانی که به دلیل ناهنجاری های شدید فکی و پایه دندان هایشان نمی توانند از دو روش بالا استفاده کنند از این روش استفاده میکنند که در این روش لازم است تمام دندان را تراش داد و روی آن روکش قرار داد.

5 نفر از افراد مشهور که عمل زیبایی دندان داشتند

هیلاری داف (بازیگر و خواننده)

هنگامی که هیلاری داف ستاره کودک دیزنی بود، دندان های خیلی جالبی نداشت، اما تا زمانی که در سال 2009 بیشتر به آواز خواندن روی آورد تصمیم به جایگزینی آنها نداشت. او دندان هایش را با یک میکروفون هنگامی که در حال اجرای کنسرتش بود شکاند. به جای اینکه فقط دندان خرد شده را ثابت کند، تصمیم گرفت که تمام دندان هایش را با ونیر پوشش دهد و حدس بزند چه اتفاقی افتاد؟ لبخندش هرگز بهتر از این نمی شد.

نیکلاس کیج

نیکلاس کیج همواره یک بازیگر منحصر به فرد بوده و این مسئله غیر قابل انکار است: برای این که در نقش شخصیت فیلم "Birdy" 1984 فرو برود، کیج دو تا از دندان های خود را کشیده بود. اما هنگامی که کیج به سمت نقش اصلی مرد حرکت کرد، به نظر می رسید که دندان هایش برای ترمیم آماده بودند. او با یک مجموعه کامل ونیر دندان هایش را کاور کرد، که خیلی خوب به نظر می رسد. او حتی برای "ترک لاس وگاس" یک اسکار برنده شد.

جورج کلونی (بازیگر)

یکی از پرطرفدارترین ستاره ی فیلم ها، تقریبا بخشی از جذابیت خود را مدیون عمل زیبایی دندان است. جورج کلونی ردیف کاملی از ونیر را بعد از حضورش در "روزهای زندگی" به روی دندان هایش پیوند داد. اما نیاز او به دندان های جدید صرفا برای زیبایی نیست. او یکی از کسانی است که در هنگام بروز مشکلات و استرس دندان قروچه می کنند، از این رو نیاز به جایگزینی دندان ها دارند.

فیفتی سنت

هزینه ی عمل زیبایی دندان های فیفتی سنت برای رفع فاصله ی بین دندان هایش کاملا ارزشش را داشت. رپر تصمیم گرفت تا پس از همکاری با یک رپر دیگر در یک آهنگ این کار را انجام دهد. اما فیدی آگاهانه تصمیم گرفت که همه چیز دندان هایش را تغییر ندهد. او به دندانپزشک خود گفت که دندان های جلویی اش را کوچکتر نکند، زیرا او هنوز هم می خواهد در آینه خودش را ببیند.

جیم کری

آیا می دانستید که جیم کری، ستاره "پت کارآگاه"، "ماسک" و بسیاری از فیلم های دیگر، در واقع دندان تراشیده شده ی شخصیت او که در فیلم کلاسیک "خنگ و خنگ تر " نمایش داده شده متعلق به خود اوست؟ کری، که به طور منظم در آریزونا اوقات تنهایی اش را می گذراند، دهه ها پیش دندان های خود را پیوند داده بود، اما او بعضی اوقات پیوند را بر می دارد تا طرفدارانش را سرگرم کند. او متعهد شده است که آن را برای دنباله ی فیلم آینده "Dumber" پیوند ها را بردارد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (176 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (109 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (70 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (40 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (39 نظر) انتخاب محمدرضا گلزار و بهرام رادان به عنوان خوش‌تیپ‌ترین و خوش قیافه‌ترین بازیگران ایران از منظر الیف ارول بازیگر چشم آبیِ ترکیه‌ای+ ویدیو/ چشم آیسان خانوم و مینا مختاری روشن! (28 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (26 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (26 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (25 نظر) خلاقیت خنده دار میوه فروش وانتی با عکس رضا گلزار حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (22 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (18 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (16 نظر) سینه زنی شاهرخ خان، بازیگر معروف هندی در هیئت عزاداری امام حسین (ع) +ویدئو (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (13 نظر)
تیتر امروز   
خودکشی دردناک و همزمان 2 خواهر در تهران 13 و 14 ساله در تهران !
نوجوان مرندی مدال طلای جهان را دشت کرد
فال ابجد روزانه یکشنبه 31 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 31 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر یکشنبه 31 تیر 1403 + فیلم
فال انبیاء روزانه یکشنبه 31 تیر 1403
فال روزانه امروز یکشنبه 31 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 31 تیر 1403
ناگفته های پدر داماد رهبر انقلاب: تنها دارایی رهبری یک خانه در پایین شهر تهران است
درباره یک اتفاق زشت در حاشیه نماز جمعه تهران!
کشف گور‌های مدور کودکان
نصب تلویزیون بالای شومینه؛ نکاتی که باید رعایت کنید
روایت جالب و شنیدنی همسر رهبر انقلاب از خانم معلم منحصر به فرد غیرچادری تا ازدواجشان/ مصاحبه‌ای که در یک مجله انگلیسی چاپ شد
برادر رهبر معظم انقلاب: ایشان در عروسی من با ماشین فولکس‌شان، شب تا ساعت12 برای آنهایی که جهاز آورده بودند دنبال شام بودند+ عکس
ویدیو/ علت ورشکستگی "آقای همساده" در بازار دیجیتال/ تخصص داشتم، دلار هم زیاد داشتم اما...
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!!