ساعدنیوز
ساعدنیوز

راز سفیدی دندان های هنر پیشه ها و خواننده ها چیست؟

  چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
راز سفیدی دندان های هنر پیشه ها و خواننده ها چیست؟
سفیدی و درخشانی دندان های هالیوودی تا به حال نظر بسیاری از ما را به خود جلب کرده است. بسیاری از افراد با خود فکر می کنند که چگونه می شود که من هم دندان های سفیدی داشته باشم. با چه روش هایی می توانم دندان های خود را مرتب و سفید کنیم؟

سفیدی و درخشانی دندان های هالیوودی تا به حال نظر بسیاری از ما را به خود جلب کرده است. بسیاری از افراد با خود فکر می کنند که چگونه می شود که من هم دندان های سفیدی داشته باشم. با چه روش هایی می توانم دندان های خود را مرتب و سفید کنیم؟ در فیلم ها و سریال های خارجی دیده اید که بعضی هنرپیشه ها دندان های سفید و بسیار مرتبی دارند، به طوری که وقتی لبخند می زنند دندان های تمیز و زیبای شان به جذابیت آن ها کمک می کند. اما راز این لبخند زیبا چیست؟

هنرپیشه ها برای زیبایی دندان هایشان از چه روش هایی استفاده می کنند؟

دندان های همه هنرپیشه ها ترمیم شده است. لبخند هالیوودی تبدیل به اصطلاحی عامیانه و فراگیر شده است، درحالی که این اتفاق ابعاد مختلفی دارد و روش های آن بسته به افراد مختلف، متفاوت است. خط لبخند درواقع خطی فرضی است که از گوشه لب هنگام خندیدن ایجاد می شود و باید موازی دندان های بالایی باشد. تمام هنرپیشه های هالیوودی، دندان های ترمیم شده دارند، اما 90 درصد آن ها را روکش های زیبایی تشکیل می دهد، که البته من این روش را برای هر کسی توصیه نمی کنم. اگر کسی دندان های مرتبی دارد، اما دوست دارد دندان هایش بزرگ تر یا کوچک تر شوند یا خط لبخند زیبایی داشته باشد، قطعا این کار درمان شدنی است. چند روش برای این کار وجود دارد که شامل استفاده از لمینت های سرامیکی، کامپوزیت های زیبایی و درنهایت، روکش های زیبایی می شود. البته اغلب روکش هایی که در خارج از ایران استفاده می شوند، لمینت های سرامیکی هستند و از روش هایی مانند کامپوزیت کمتر در کشورهای اروپایی و آمریکایی استفاده می شود. باید به این نکته هم توجه داشت که مواد شیمیایی بسیاری مانند لاک دندان، قلم های سفیدکننده و موارد دیگر، وارد بازار کشورمان و داروخانه ها شده اند، این موارد برای چند ساعت دندان ها را سفید و مرتب نشان می دهد، اما با اولین مسواک تاثیر آن ها از بین خواهد رفت.

برای مرتب شدن دندان هایتان از این روش ها استفاده کنید

  • اگر دندان های مرتب و سالم دارید از انواع بلیچینگ برای سفید شدن دندانتان استتفاده کنید و لبخندی زیبا داشته باشید، اما اگر دندان هایتان مرتب نیست و یا اندازه دندان هایتان نیاز به تغییر دارد باید از یکی از روش های لمینت یا کامپوزیت یا روکش استفاده کنید. در روش کامپوزیت دندان ها خیلی تراش داده نمی شوند و تراش کمتر و محافظه کارانه تری لازم است. برای استفاده از رنگ های سفید کردن دندان تر لازم است روی دندان ها را مقداری تراش داد که این تراش ها باعث آسیب رسیدن به دندان ها و ایجاد حساسیت نمی شود. فرم دهی به دندان و ایجاد تغییرات روی دندان بر عهده دندان پزشک است که طی ۱ یا ۲ جلسه انجام می شود.
  • لمینت سرامیکی روش دیگری برای مرتب کردن و زیبا کردن دندان است و به دلیل اینکه در لابراتور ساخته می شود هزینه بیشتری دارد. برای قالب گیری دندان ها در روش لمینت به تراش بیشتری نیاز است که عمق این تراش بسته به نوع لمینت متفاوت است. این روش برای دندان هایی که بدفرمی آن ها نیاز به ارتودنسی دارد یا احتیاج به تغییر رنگ زیادی دارند مناسب است.
  • و در نهایت روش سوم یعنی روکش های زیبایی برای دندان هایی مورد استفاده قرار می گیرد که عصب کشی شده و ریشه آن ها درمان شده و به تغییر رنگ زیادی احتیاج دارند و کسانی که به دلیل ناهنجاری های شدید فکی و پایه دندان هایشان نمی توانند از دو روش بالا استفاده کنند از این روش استفاده میکنند که در این روش لازم است تمام دندان را تراش داد و روی آن روکش قرار داد.

5 نفر از افراد مشهور که عمل زیبایی دندان داشتند

هیلاری داف (بازیگر و خواننده)

هنگامی که هیلاری داف ستاره کودک دیزنی بود، دندان های خیلی جالبی نداشت، اما تا زمانی که در سال 2009 بیشتر به آواز خواندن روی آورد تصمیم به جایگزینی آنها نداشت. او دندان هایش را با یک میکروفون هنگامی که در حال اجرای کنسرتش بود شکاند. به جای اینکه فقط دندان خرد شده را ثابت کند، تصمیم گرفت که تمام دندان هایش را با ونیر پوشش دهد و حدس بزند چه اتفاقی افتاد؟ لبخندش هرگز بهتر از این نمی شد.

نیکلاس کیج

نیکلاس کیج همواره یک بازیگر منحصر به فرد بوده و این مسئله غیر قابل انکار است: برای این که در نقش شخصیت فیلم "Birdy" 1984 فرو برود، کیج دو تا از دندان های خود را کشیده بود. اما هنگامی که کیج به سمت نقش اصلی مرد حرکت کرد، به نظر می رسید که دندان هایش برای ترمیم آماده بودند. او با یک مجموعه کامل ونیر دندان هایش را کاور کرد، که خیلی خوب به نظر می رسد. او حتی برای "ترک لاس وگاس" یک اسکار برنده شد.

جورج کلونی (بازیگر)

یکی از پرطرفدارترین ستاره ی فیلم ها، تقریبا بخشی از جذابیت خود را مدیون عمل زیبایی دندان است. جورج کلونی ردیف کاملی از ونیر را بعد از حضورش در "روزهای زندگی" به روی دندان هایش پیوند داد. اما نیاز او به دندان های جدید صرفا برای زیبایی نیست. او یکی از کسانی است که در هنگام بروز مشکلات و استرس دندان قروچه می کنند، از این رو نیاز به جایگزینی دندان ها دارند.

فیفتی سنت

هزینه ی عمل زیبایی دندان های فیفتی سنت برای رفع فاصله ی بین دندان هایش کاملا ارزشش را داشت. رپر تصمیم گرفت تا پس از همکاری با یک رپر دیگر در یک آهنگ این کار را انجام دهد. اما فیدی آگاهانه تصمیم گرفت که همه چیز دندان هایش را تغییر ندهد. او به دندانپزشک خود گفت که دندان های جلویی اش را کوچکتر نکند، زیرا او هنوز هم می خواهد در آینه خودش را ببیند.

جیم کری

آیا می دانستید که جیم کری، ستاره "پت کارآگاه"، "ماسک" و بسیاری از فیلم های دیگر، در واقع دندان تراشیده شده ی شخصیت او که در فیلم کلاسیک "خنگ و خنگ تر " نمایش داده شده متعلق به خود اوست؟ کری، که به طور منظم در آریزونا اوقات تنهایی اش را می گذراند، دهه ها پیش دندان های خود را پیوند داده بود، اما او بعضی اوقات پیوند را بر می دارد تا طرفدارانش را سرگرم کند. او متعهد شده است که آن را برای دنباله ی فیلم آینده "Dumber" پیوند ها را بردارد.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (175 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (88 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (84 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (84 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (42 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (42 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (41 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (36 نظر) ایده خنده دار یک ایرانی برای احداث برج آزادی روی پشت بوم خونه اش حماسه آفرید/یه پا جاذبه گردشگریه واسه خودش😂+عکس (33 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (32 نظر) خلاقیت خنده دار دانش آموز تنبل در پاسخ به سوال ریاضی حماسه ساز شد+عکس/حیف انیشتین این نخبه رو ندید مرد (32 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (31 نظر) نگاهی به کیک تولد 1 سالگی و 4طبقه آروکو پسر سپهر حیدری و آرام خانوم/ کیک نیست کاخه برا خودش+ عکس (31 نظر) خلاقیت منحصربفرد کباب پزِ تبریزی برای کِشاندنِ مشتری به مغازه حماسه ساز شد+عکس/هیتلر هم مغز اینو نداشت!🤣 (28 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (27 نظر)
دیگران می‌خوانند   
آیا فرزندتان یک استعداد استثنایی است؟ به دنبال این نشانه‌ها باشید! راز چهره‌ی نیاکان ما فاش شد / چهره نئاندرتال 75 هزار ساله بازسازی شد! + تصویر معمای جالب ریاضی که از 1000 نفر 1 نفر توانست به آن پاسخ دهد (ویدئو) تمرینات سخت و نفس‌گیر رانندگان فرمول یک! (ویدئو) پایان فضا، راز حل شده یا افسانه‌ای ابدی؟ قبول شدگان ماده 28 پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟ (ویدئو) با رعایت این نکات از آسیب نرسیدن به ماشین خود در فصل گرما اطمینان حاصل کنید (ویدئو) این بار با کمک هوش مصنوعی سیمپسون‌ها پا به دنیای واقعی گذاشتند! بررسی‌ و مطالعه تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران/ لزوم تطبیق طرح با شرایط امروز جمعیتی واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران ؛ مرعوب نمی شویم نخبه معلول کنکور انسانی بر اثر گاز گرفتگی جان باخت‌ توصیه امام صادق (ع) به پدران و مادران امروز دفاع جانانه محمدحسین میثاقی از بانوان پرسپولیسی هتک حرمت شده / از اون سربندت خجالت بکش ... پدر مهران غفوریان افسر ارشد ساواک بود؟ | واکنش فوری ستاره سینما و تلویزیون به یک شایعه فراگیر درباره پدرش از اهتزاز پرچم ایران در کالیفرنیای امریکا تا بازداشت لیدر سپاهان در حواشی داغ امروز شنبه 15 اردیبهشت 1403 شباهت بی حد و اندازه احسان علیخانی، مجری محبوب ایرانی به مادرش+عکس رونمایی از یک عکس نایاب و تاریخی از خلاقیت مردم دوران قاجار برای حمل جنازه/ بیچاره مُرده تا دفن بشه چی به سرش میومد!+عکس عکس تاریخی از یک دبیرستان پسرانه در تهران 90 سال پیش/ چه قوانین جالبی برای امتحان گرفتن داشتند! کولاک ژست های جذاب و جدید علیرضا بیرانوند، ستاره تیم ملی در صنعت مدلینگ/ چه استایل تابستونی خفنی+ویدیو (ویدئو)سکانس فراموش نشدنی از پشت صحنه در حاشیه/ترکیب جواد رضویان و مهران مدیری یعنی بمب خنده نگاهی به تابلوفرش وَاِن یَکاد المیرا شریفی مقدم در خانه اش/ هم اصالت هم دیانت +عکس خلاقیت خنده دار یک مادر در تبدیل نوزادش به تِی برای تمیز کردن خانه حماسه آفرین شد+ویدئو/هیتلر هم مغز تو رو نداشت! رونمایی از مادر واقعی ریما رامین فر، همای پایتخت +عکس/چه مامان زیبایی😍 خانه شیک و امروزی بهاره افشاری، بیتای سریال فاصله ها به سبک اروپایی/ دکوراسیون لوکس و باسلیقه خانم بازیگر+عکس نگاهی به لباس عروس و دسته گل با کلاس سوگل طهماسبی بازیگر سریال فاصله ها/ باز هم عکس عروس خانوم بدون حضور آقای داماد+عکس خلافیت منحصربفرد مادر باحوصله ایرانی برای خوراندن تخم مرغ به فرزند بد غذایش/ مادر نمونه سال+ عکس ویدئوی جذاب از همراهی جواد عزتی و الناز حبیبی در اکران تمساح خونی! شوکه کننده ترین سکانس برنامه "صداتو"/ افشاگری عجیب جوان خوش چهره و خوش صدای برنامه صداتو درباره ترانه معروف "تنهاترین عاشق" (ویدئو) شادترین لحظه برنامه "صداتو" با آهنگ محلی جنوبی / داور معروف دیگه نتونست جلو خودشو بگیره اومد وسط عکسی جنجالی از دوران جوانی مریم امیر جلالی / ماشالا خانوم بازیگر مثل قالی کرمان می مونه! (عکس) استوری جدید یوسف تیموری با پدرش/ شباهت عجیب وی به پدرش جلب توجه کرد!/چه میز غذای شیک و رنگارنگی! زهره فکور صبور، ستایش دلنوازان: مرگ آرومو خیلی دوس دارم و بدم میاد تو بستر مریضی بمیرم! +ویدئو خلاقیت بامزه و خنده دار یک پسربچه برای رای آوردن در انتخابات شورای مدرسه/ با این وعده شیرین حتما رای میاری😂+عکس (فیلم) لحظه وحشتناک ظاهر شدن یک فروچاله بزرگ در استرالیا! / خوب شد آدم اون دور و بر نبود (فیلم) تیدا سگ زنده یاب "سگی که قبل تر در حادثه متروپل کمک بسیاری کرده بود" برای یافتن کودک 4ساله مفقود شده در علفزارها! (عکس) جشن دندونی ساده و صمیمی سام نوه اکبر عبدی در خانه شان/ماشالا چه خونه لاکچری دارن، دیوارکوبهای نقره شون فقط! رونمایی از استایل شیک دامادی علی دایی در تالار/ مهریه عجیب همسر اردبیلی ابرستاره فوتبال ایران چیست؟+عکس استایل شیک و امروزی هادی کاظمی در جشن تولد همسرش سمانه پاکدل/ ایشالا به پای هم پیر بشین+عکس (ویدئو) سکانس فوق خنده دار برنامه "شب آهنگی"/ بازم حامد آهنگی یک استعداد گوگولی و خوش انرژی دیگه رو کشف کرد، خدا حفظشون کنه (ویدئو) عجیب ترین و خاص ترین بستنی ایران/ خلاقیت بستنی فروش تهرانی مثل بمب صدا کرد
تیتر امروز   
محبوب‌ترین سکه طلا در بازار ایران این سکه است آیا فرزندتان یک استعداد استثنایی است؟ به دنبال این نشانه‌ها باشید! راز چهره‌ی نیاکان ما فاش شد / چهره نئاندرتال 75 هزار ساله بازسازی شد! + تصویر معمای جالب ریاضی که از 1000 نفر 1 نفر توانست به آن پاسخ دهد (ویدئو) تمرینات سخت و نفس‌گیر رانندگان فرمول یک! (ویدئو) پایان فضا، راز حل شده یا افسانه‌ای ابدی؟ قبول شدگان ماده 28 پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟ (ویدئو) با رعایت این نکات از آسیب نرسیدن به ماشین خود در فصل گرما اطمینان حاصل کنید (ویدئو) این بار با کمک هوش مصنوعی سیمپسون‌ها پا به دنیای واقعی گذاشتند! بررسی‌ و مطالعه تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران/ لزوم تطبیق طرح با شرایط امروز جمعیتی واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران ؛ مرعوب نمی شویم نخبه معلول کنکور انسانی بر اثر گاز گرفتگی جان باخت‌ توصیه امام صادق (ع) به پدران و مادران امروز پدر مهران غفوریان افسر ارشد ساواک بود؟ | واکنش فوری ستاره سینما و تلویزیون به یک شایعه فراگیر درباره پدرش از اهتزاز پرچم ایران در کالیفرنیای امریکا تا بازداشت لیدر سپاهان در حواشی داغ امروز شنبه 15 اردیبهشت 1403
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...