ساعدنیوز
ساعدنیوز

رژیم لاغری هویج چیست ؟

  دوشنبه، 15 شهریور 1400   زمان مطالعه 11 دقیقه
رژیم لاغری هویج چیست ؟
رژیم هویج ؛ هویج کالری بسیار کمی دارد و منبعی غنی از ویتامین و فیبر است. بعضی از رژیم های غذایی هویج را به عنوان غذای اصلی معرفی می کنند و ممکن است قول کاهش وزن و دیگر مزایا را برای سلامت بدهند. در حالی که هویج باید در برنامه غذایی سالم قرار گیرد اما مقدار بیش از حد هویج پیامدهای ناخوشایندی دارد.

هویج یکی از سبزیجات ریشه ای بسیار مغذی و خوشمزه است که در سرتاسر دنیا در پخت انواع غذاها و سالادها از آن استفاده می کنند. درواقع یکی از مواد اصلی بسیاری از غذاهای رنگین، هویج است. امروزه حتی از هویج برای تهیۀ انواع دسر و شیرینی نیز استفاده می شود. به علاوه به دلیل ترکیبات عالی موجود در آن می توان از خواص هویج برای لاغری نیز استفاده کرد. مهم ترین خاصیت هویج برای لاغر شدن فیبر فراوان موجود در آن و کالری بسیار پایین این سبزی خوشمزه می باشد.

هویج چه نوع گیاهی است؟

قبل از اینکه به توضیح خواص هویج برای لاغری بپردازیم، بد نیست کمی بیشتر این سبزیجات خوشمزه را بشناسیم. هویج (Daucus carota) یکی از سبزیجات ریشه ای است که اغلب به عنوان یکی از سالم ترین غذاها در هر رژیم متعادل برای سلامت و کاهش وزن قرار می گیرد. در هر سنی خوردن این سبزیجات به دلایل مختلف توصیه می شود. این سبزی بسیار ترد و خوشمزه است و به همین دلیل بیشتر افراد به خوردن آن علاقه دارند.

درواقع برای افرادی نیز که قصد کاهش وزن را دارند، جایگزین مناسبی برای چیپس، پفک و کلا خوراکی هایی است که فرد بیشتر به دلیل صدای دلپذیرش هنگام خورده شدن به آن ها علاقه داشته و در آن زیاده روی می کند. به علاوه منبعی سرشار از بتاکاروتن، فیبر، ویتامین K1، پتاسیم و آنتی اکسیدان های قوی می باشد؛ بنابراین علاوه بر کاهش وزن و سلامت بدن به داشتن پوستی شاداب و جوان نیز کمک می کند و به همین دلیل ماسک هویج برای صورت تا این حد محبوبیت دارد. به علاوه وجود بتاکاروتن در هویج آن را به یک ماده طبیعی ضد سرطان تبدیل کرده است.

انواع رژیم

در رژیم هویج افراد قبل از شروع هر وعده ابتدا هویج را کامل می خورند. می توانید یکی دیگر از سبزیجات چلیپایی کم کالری را اضافه کنید اما هویج ها به دلیل وجود مواد مغذی بالا توصیه می شوند. هویج ترد و سرشار از فیبر است که به کمک آن سریع تر احساس سیری می کنید بنابراین غذای کمتری می خورید. بر اساس گفته های تایلر وایت ( روان درمانگر ) در کتاب ” درمانگر خودت باش ” جایگزین های مورد قبول شامل خیار، کدو سبز، کنگر فرنگی و حتی شور، آب سبزیجات خانگی و سوپ می شود. تایلر می گوید نوشیدن آب ساده پیش از وعده غذایی سبب ایجاد احساس سیری می شود. رژیم آب هویج رژیم بسیار کم کالری است. این رژیم در کنار رژیم روزه داری ادعا می کند علاوه بر کاهش وزن سبب تصفیه بدن نیز می شود. این رژیم ۷ روزه از شما می خواهد به مدت یک هفته هر ۲ تا ۳ ساعت یک لیوان آب هویج تازه بنوشید. برخی از وب سایت ها ادعا می کنند این رژیم سم زدایی می کند و بیماری ها را از بین می برد. این وب سایت ها توصیه می کنند از این رژیم سم زدایی تنها زمانی استفاده کنید که می خواهید مشکلی مزمن را درمان کنید.

میزان کالری هویج برای لاغری

بخش عظیمی از هویج یعنی بین 86 الی 95 درصد آن از آب تشکیل شده است و 5 الی 10 درصد مابقی شامل کربوهیدرات است. میزان چربی و پروتئین هویج بسیار پایین است. از همین خاصیت هویج برای لاغری به شدت استفاده می شود. هر 100 گرم هویج تنها 41 کالری دارد؛ اما به دلیل فیبر زیادی که در ترکیبات آن می باشد، به راحتی شما را برای مدت طولانی تر در روز سیر نگه می دارد و از پرخوری یا اشتهای کاذب جلوگیری می کند.

خواص هویج برای لاغری ازنظر ویتامین ها و مواد معدنی

مشکلی که بسیاری از رژیم های غذایی غیرمتعارف مانند رژیم کانادایی دارند این است که همۀ مواد غذایی موردنیاز بدن بخصوص ویتامین ها و مواد معدنی ر ا تأمین نمی کنند و به همین دلیل باعث کمبود مواد غذایی و عوارض مختلف خواهند شد؛ اما هویج منبع خوبی از چندین ویتامین و مواد معدنی مهم برای بدن مانند بیوتین، پتاسیم، ویتامین های A، K1 و B6 می باشد. همۀ این خواص هویج برای لاغری به شما کمک می کند در حین لاغر شدن بدنتان ضعیف نشود و عوارضی مانند ریزش مو یا عدم تعادل هورمون ها بخصوص در خانم ها ایجاد نگردد.

هویج برای لاغری شکم

پزشکان متخصص تغذیه معتقدند افراد چاق برای لاغر شدن روزی چند هویج بخورند تا با استفاده از فیبر آن چربی های اضافه خود را آب کنند.هویج برخلاف آب هویج دارای کالری کمی است و می تواند احساس سیری را در فرد به وجود آورد. بتاکاروتن موجود در هویج از بروز سرطان ها جلوگیری می کند و برای تقویت سیستم دفاعی بدن در مقابل میکروب ها مفید است.

بتاکاروتن همچنین از سرعت پیشرفت سرطان ریه جلوگیری می کند و خوردن روزانه یک هویج از ابتلا به این سرطان ۶۰ درصد می کاهد.هویج همچنین دارای ویتامین های a و b است و به دلیل داشتن آهن، فسفر و منیزیم خون ساز است و کلسترول بد خون را کاهش می دهد.فراموش نکنید افراد چاق از خوردن آب هویج خودداری کنند، چون هر قاشق غذاخوری آن ۲۰ کالری دارد.

هویج دارای خواص زیادی می باشد که برای بدن مفید است ، اما یک تعداد از این خواص باعث می شود که هویج برای لاغری و کاهش وزن مفید واقع شود.تعدای از این خواص شامل :

  • طبع هویج گرم و تر است.
  • هویج بازکننده گرفتگی ها و انسداد کبد است.
  • هویج ملین است. قبل از غذا دو عدد هویج آب پز میل شود.
  • هویج مقوی معده است بهتر است همراه برنج هویج هم پخته شود به شرط آن که برنج صافی نباشد.
  • هویج به هضم غذا کمک می کند.

نکته مهم: کسانی که سوخت و ساز بدن آنها خوب نیست هویج کم مصرف کنند زیرا مصرف آن به خاطر وجود اسیداگزالیک باعث تشکیل سنگ کلیه می شود.

چرا از هویج برای لاغری استفاده می شود؟

  1. طبع هویج گرم و تر است.
  2. هویج بازکننده گرفتگی ها و انسداد کبد است.
  3. هویج ملین است. قبل از غذا دو عدد هویج آب پز میل شود.
  4. هویج مقوی معده است بهتر است همراه برنج هویج هم پخته شود به شرط آن که برنج صافی نباشد.
  5. هویج به هضم غذا کمک می کند.
  6. کسانی که سوخت و ساز بدن آنها خوب نیست هویج کم مصرف کنند زیرا مصرف آن به خاطر وجود اسیداگزالیک باعث تشکیل سنگ کلیه می شود.

رژیم هویج : لاغری و کاهش وزن سریع با رژیم لاغری هویج

توصیه هایی رژیم لاغری هویج

مقدار مصرف هویج محدودیتی ندارد. البته در کنار هویج مجاز به مصرف 5 عدد میوه نیز می باشید. در طول این رژیم مصرف قهوه و چای کافئین دار برای کسانی که می خواهند بدن را سم زدایی کنند ،ممنوع است.

روزانه 2 لیتر آب بنوشید. در طی این سه روز به دلیل مصرف زیاد ویتامین آ ممکن است کمی پوست به زردی برود که موقتیه با قطع رژیم 1 تا 2 روزه از بین می رود. بعد از اتمام رژیم برای اینکه وزنتون برنگردد با سوپ سبزیجات پایان دهید.

تاثیر آب هویج بر لاغری

لایه های ضخیم سلولز روی دیواره های سلولی هویج خام، مانع هضم و جذب کامل ویتامین ها و مواد معدنی موجود در این سبزی توسط بدن شما می گردد. اما با گرفتن آب هویج، شما این دیواره های سلولی را می شکنید و حجم هویج هایی که می توانید مصرف کنید را هم افزایش می دهید.

اگرچه آبگیری باعث می شود که آب هویج از نظر مواد مغذی متراکم تر از هویج خام شود، اما آب هویج هنوز هم کم کالری و کم چربی است و در عین حال سرشار از ویتامینها و مواد معدنی می باشد. در نتیجه آب هویج، یک ضمیمه خوب برای هر برنامه کاهش وزن است.

ویتامین های A ، C ، K موجود در آب هویج

یک لیوان آب هویج، حاوی بیش از ۲۵۰ درصد از ویتامین A مورد نیاز روزانه ی شما می باشد که نقش مهمی در التیام دادن عضلات بعد از تمرین، سلامت استخوان و رشد عضله ایفا می کند. ویتامین C موجود در آب هویج، به تنظیم قند خون کمک کرده و اثراتی مشابه ویتامین A دارد. یک لیوان آب هویج، ۲۲.۳ درصد از ویتامین C مورد نیاز روزانه مردان و ۲۶.۸ درصد از ویتامین C مورد نیاز روزانه خانم ها را تامین می کند.

یک لیوان آب هویج همچنین حاوی ۳۰.۵ درصد از ویتامین K مورد نیاز روزانه مردان و ۴۰.۷ درصد از ویتامین K مورد نیاز روزانه زنان می باشد. همانطور که کارشناسان تغذیه، جین هیجدان و ویکتوریا دریک اشاره می کنند، ویتامین K برای عملکرد پروتئین هایی که به کلسیم کمک می کنند به استخوان ها متصل شده و آنها را بسازد و ترمیم کند، ضروری می باشد.

ویتامین ب کمپلکس موجود در آب هویج

علاوه بر کمک به اجرای یک تمرین سالم از طریق این مزایای تقویت کننده عضله و استخوان، یک فنجان آب هویج، یک منبع عالی از ویتامین های B6، B2 و B1 می باشد. این ویتامین ها برای تجزیه قند، چربی و پروتئین و در نتیجه افزایش توانایی شما برای ساخت عضله، افزایش متابولیسم شما و کاهش وزن ضروری هستند. این ویتامین های گروه B، استرس و افسردگی (که هر دوی آنها مانع کاهش وزن در سطوح عالی می شوند) را نیز کاهش می دهند.

مواد معدنی موجود در آب هویج

یک لیوان آب هویج حاوی ۶.۱ درصد از آهن مورد نیاز یک خانم در سن باروری می باشد که همان مقدار معادل ۱۳.۶ درصد از آهن مورد نیاز مردان و زنان یائسه است. این عنصر با افزایش ظرفیت ورزش، عملکرد ورزشی، حمل و نقل اکسیژن، و انرژی، به کاهش وزن کمک می کند. یک لیوان آب هویج حاوی ۱۴.۱ درصد از فسفر مورد نیاز روزانه شما می باشد. این عنصر به ساخت، ترمیم و حفظ عضلات کمک می کند، درد پس از تمرین را کاهش داده و مصرف انرژی بدن شما را افزایش می دهد.

علاوه بر داشتن اثرات مشابه به اثرات فسفر، ۱۴.۷ درصد از پتاسیم روزانه شما در یک لیوان آب هویج، سلامت استخوان را افزایش داده و به کاهش فشار خون کمک می کند. مردان می توانند ۱۳.۳ درصد از منگنز و ۷.۸ درصد از منیزیم روزانه شان را از یک لیوان آب هویج دریافت کنند، در حالیکه خانم ها به ترتیب تقریبا ۱۷.۱ درصد و ۱۰.۳ درصد از این مواد معدنی را از یک لیوان آب هویج دریافت می کنند. علاوه بر اثرات مشابه به اثرات پتاسیم، هر دوی این مواد معدنی به تنظیم قند خون کمک می کنند و ممکن است کاهش وزن ناشی از دیابت را کاهش دهند.

درشت مغذی ها موجود در آب هویج

علی رغم سطوح بالای ویتامین ها و مواد معدنی، یک لیوان آب هویج تنها ۹۴ کالری، ۰.۴ گرم چربی، ۲۱.۹ گرم کربوهیدرات و ۹.۲ گرم قند دارد. از آنجا که کاهش وزن هنگامی رخ می دهد که شما کالری بیشتری نسبت به آنچه دریافت می کنید بسوزانید، آب هویج کم کالری و متراکم از نظر مواد مغذی، یک راه عالی برای تامین نیازهای تغذیه ای روزانه و دستیابی به اهداف کاهش وزنتان می باشد.

یک لیوان آب هویج با ۱.۹ گرم فیبر به هضم سالم نیز کمک می کند، سطوح قند خون را تنظیم می کند و به شما کمک می کند برای مدت طلانی تری با تعداد کالری نسبتا کم، احساس سیری کنید.

هشدارهای رژیم هویج

در رژیم آب هویج فرد باید در ساعاتی از روز هیچ غذایی نخورد و سپس فقط آب هویج استفاده کند. این مدل تغذیه سبب کمبود مواد مغذی در بدن می شود. همچنین هیچ گونه اثباتی علمی وجود ندارد که نشان دهد هویج بیماری خاصی را درمان می کند. بنابراین قبل از دنبال کردن چنین رژیم هایی حتما با پزشک خود صحبت کنید. هویج خارج از قالب رژیم کمک زیادی به برنامه غذایی می کند. وقتی صحبت از رژیم هویج می شود در واقع آن را به عنوان پایه اصلی رژیم معرفی کردیم که اشتباه است. بیایید هویج را به عنوان عضوی از رژیم غذایی متعادل مورد بررسی قرار دهیم و ببینیم چرا برای اضافه کردن به رژیم غذایی انتخابی مناسب است.

در این رژیم، از هویج پخته برای لاغری بهره گرفته می شود؟

در این رژیم، از هویج پخته برای لاغری بهره گرفته می شود. اما آیا چنین چیزی ممکن است؟ آیا هویج سبب لاغری می شود؟ در ادامه نوشتار هویج پخته برای لاغری، به این خوراکی مفید و حضور آن در رژیم های لاغری می پردازیم و بررسی می کنیم که آیا هویج پخته برای لاغری مناسب و جوابگو بوده و در صورت جوابگو بودن، چگونه می بایست مصرف شود.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (288 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (229 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (100 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (93 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (77 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (77 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (60 نظر) خلاقیت خنده دار راننده کرمانی برای ضد سرقت کردن ماشین اش حماسه ساز شد+عکس/ سلطان امنیت منطقه در سطح خاورمیانه!🤣 (58 نظر) گشت و گذاری در روستای محل تولد محمود احمدی نژاد؛ از گلایه پسرعموی بقالش تا شغل آهنگری پدرش در روستا (56 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (53 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (49 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (42 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (40 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (37 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (36 نظر)
دیگران می‌خوانند   
ساقدوشی رحمان و رحیم در عروسیِ هومن حاجی عبداللهی، رحمت سریال پایتخت+عکس/چقد هم به خودشون رسیدن ... خلاقیت بی‌نظیر و جالب یک رستوران کره‌ای برای سرد کردن به موقع غذای داغ/ این راهکار پربازدید شد+عکس عکس خاطره انگیز و زیبای رضا داوودنژاد با همسر و مجریان معروف/ از المیرا شریفی مقدم تا ژیلا صادقی! گرگم به هوا بازی کردن جدی مهران غفوریان و حامد آهنگی/ بالاخره موفق شد حرص آقای بازیگر رو دربیاره+ویدیو بازیگران مجرد سریال گیلدخت از گلنار تا زهرمار خان !! +عکس حضور پرشور چهره های سیاسی در مراسم ختم پدر محمود احمدی نژاد/ از حداد عادل و اژه ای تا خاتمی و رهبر معظم انقلاب +عکس راه های جلوگیری از لیز خوردن ماشین فال انبیاء روزانه چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 سکانس خنده دار لیسانسه ها: وقتی رفیقت یه لیس بیشتر بستنی نمیخواد +ویدئو ماشین عجیب و ضد گلوله محمدرضا گلزار سوپر استار ایرانی/ آیسان خانومم سوار این ماشین میشه یعنی!! +عکس (عکس) رونمایی از پدر و مادر واقعی زهرمارخان سریال "گیلدخت"، امین میری/ چه ژستی هم گرفتن، معلومه حسابی عاشق هم بودن! تغییر چهره باورنکردنی امیر جعفری و علی شادمان در گذر زمان/ انگار آدم متفاوتی شدن +عکس ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه هاش / کسی جرئت نداشته در خانه حاجی چیزی به آن‌ها بگوید تصویر جدید یکتا ناصر با غمی عمیق در چهر ه اش / تاثیر اتفاقات اخیر بر روحیه خانم بازیگر عکس جدید شهرام لاسمی بازیگر شخصیت قلقلی / بعد از 38 سال اصلا تکون نخورده شوخی رهبر انقلاب با حامد حدادی بسکتبالیست تیم ملی ایران/ نیازی به پریدن نیست....+فیلم شاهزاده قجری طپانچه را روی دست منشی‌اش آزمایش کرد (ویدئو) درخواست علیرضا حقیقی از علی دایی و کریم باقری برای ساخت مجسمه طلا! گربه‌ی گم شده به طور عجیبی هزاران کیلومتر دور تر در آمازون پیدا شد+ عکس دلتنگی سوزناک نجم الدین شریعتی، مجری برنامه سمت خدا برای مادرش وسط برنامه + ویدئو (ویدئو) درگیری مهرانه مهین ترابی و منوچهر هادی سر صحنه فیلمبرداری حلقه ازدواج دوم حامد سلطانی مجری برنامه سال تحویل +ویدئو / زیبایی خاص یک انگشتر عقیق فال ابجد روزانه چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری نگاهی به امضای منحصر به فرد و زیبای داریوش فرضیایی، عموپورنگ پرانرژی بچه های ایرانی+عکس خلاقیت خنده دار هموطن ایرانی در ساخت توالت فرنگی با صندلی شکسته حماسه آفرید+عکس/ مغز نیست که دنیای ایده ست😂 ترفندهایی برای افزایش ماندگاری رژ لب رونمایی از معدل حیرت انگیز سردار آزمون ستاره تیم ملی در اول ابتدایی/ با این نمره شاگرد اول کلاس بود+عکس فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 اسکرین شات از صفحه کامپیوتر و لپ تاپ با 4 روش تمیز کردن سینی فر تنها در 3 حرکت بیش از 10 اشتباه خانم‌ها هنگام کار با جاروبرقی غار جهنم بردسکن؛ چشم اندازی به زیبایی‌های پنهان ایران از بین بردن زردی استکان چای بدون مواد شیمیایی فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 نگاهی به مراسم عروسی برادر فرزاد حسنی با رونمایی از استایل دامادگونه آقای مجری+عکس/ مبارک باشه جوان‌ترین و مسن‌ترین استاد نمونۀ کشور معرفی شدند فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403+فیلم
تیتر امروز   
ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه هاش / کسی جرئت نداشته در خانه حاجی چیزی به آن‌ها بگوید شاهزاده قجری طپانچه را روی دست منشی‌اش آزمایش کرد مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت فال روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 فال ابجد روزانه چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 فال انبیاء روزانه چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 غار جهنم بردسکن؛ چشم اندازی به زیبایی‌های پنهان ایران فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 جوان‌ترین و مسن‌ترین استاد نمونۀ کشور معرفی شدند فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403+فیلم 25 داوطلب متخلف کنکور بازداشت و در اختیار نیروهای امنیتی قرار گرفتند گربه‌ی گم شده به طور عجیبی هزاران کیلومتر دور تر در آمازون پیدا شد+ عکس بیوگرافی و زندگی خصوصی سولماز آقمقانی،لیلای سریال سه در چهار و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی رابطه دردسرساز سحر دولتشاهی و پیمان معادی خارج از اتاق درمان جنجال به پا کرد!
منتخب روز   
(ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده