تاثیر اندولیفت بر پوست

  دوشنبه، 02 فروردین 1400   زمان مطالعه 4 دقیقه
تاثیر اندولیفت بر پوست
با بالا رفتن سن افراد، مشکلاتی مانند ایجاد لک های پوستی و چین و چروک بوجود می آید که بزرگترین مشکل زیبایی عموم مردم می باشد. اما خوشبختانه شما میتوانید با اندولیفت پوست خود را جوان تر و شاداب تر کنید.

با بالا رفتن سن افراد، مشکلاتی مانند ایجاد لک های پوستی و چین و چروک بوجود می آید که بزرگترین مشکل زیبایی عموم مردم می باشد. امروزه اندولیفت جدیدترین روش جوانسازی را بدلیل بدون عوارض بودن و خطرات عمل جراحی را می پوشاند ونیازی به بیهوشی نداشته ودر کمتر از دوساعت به صورت فیبرنوری که به اندازه تار مو می باشد، گرما را به زیر پوست می رساند و نه تنها چین و چروک و عمل لیفت را انجام می دهد بلکه موجب سطحی صاف و جوان کردن بیش از حد انتظار فرد می شود.

اندولیفت به گونه ای است که در آن لیزر با اندازه ۲۰۰ تا۳۰۰ میکرون از زیر پوست تابانده می شود که موجب جوانی پوست و از بین برنده تمامی چین و چروک صورت می شود. یکی از روش های اندولیفت کردن که موجب جوانسازی میشود و موجب تحریک کردن بافت های عمقی و موجب کلاژن سازی و سفت کردن پوست و از افتادگی پوست جلوگیری می کند.در این روش که با سوراخ کردن بسیار نازک میکرونی در بافت صورت که از حد فاصل درم عمقی و بافت چربی قرار می گیرد و موجب کلاژن سازی پوست و کاهش خط خنده و کاهش چربی موضعی در قسمت غبغب و زاویه سازی فک صورت و سفت شدن بافت گردن میشود.

اندولیفت چگونه کار می کند؟

اندولیفت نوعی روش لیزر درمانی کم تهاجمی است که با هدف لیفتینگ یا بالابردن اجزای صورت انجام می شود. در این روش برخلاف جراحی لیفت، نیازی به برش، بی هوشی، بخیه و بستری شدن نیست. با این حال اثر این روش درمانی شباهت زیادی به جراحی لیفت دارد و شاهد بهبود افتادگی های پوست و از بین رفتن چین و چروک ها خواهیم بود.

دستگاه اندولیفت از لیزری با طول موج ۱۴۷۰ نانومتر استفاده می کند. این پرتوی لیزری، نوعی نور مادون قرمز یا فرو سرخ محسوب می شود که احتمالاً با آن آشنایی دارید. در مورد طول موج لیزر و دیگر نکات علمی مربوط به آن، کمی جلوتر به زبان خیلی ساده توضیح داده ایم؛ ولی تا همین جا بدانید که این طول موج بیشترین اثر را روی آب و چربی های موجود در بافت پوست دارد. هدف اصلی در اندولیفت هم ذوب کردن چربی های اضافی پوست و در نتیجه سفت شدن آن است.در اندولیفت، برخلاف لیزر موهای زائد، پرتوی لیزر به صورت موضعی و سطحی استفاده نمی شود. این لیزر با استفاده از فیبرهایی به ضخامت یک تار مو (۲۰۰ یا ۳۰۰ میکرون معادل ۰.۲ یا ۰.۳ میلی متر) که به زیر پوست فرستاده، به بافت های عمقی تابیده می شود. لیزر به صورت انتخابی، به تجزیه ی چربی ها و بازآرایی اسکلت پروتئینی بافت می پردازد.میکروفیبر بسیار نازک در هنگام عبور از لایه های پوست، با هدایت مسیر لیزر به سمت محل مورد نظر جراح، پرتو لیزر را بر روی بافت های عمقی پوست متمرکز می کند. نتیجه ی تابش لیزر شامل موارد زیر است:

  • لیزر با سرعت بسیار زیادی چربی سوزی موضعی یا همان لیپولیز را تحریک می کند. شل شدگی، چین و چروک و افتادگی پوست می تواند ناشی از تجمع اندک چربی ها در زیر پوست باشد.
  • این روش می تواند افتادگی های کم تا ملایم پوست در ناحیه ی گردن، صورت و بازوها را درمان کند.
  • لیزر با ایجاد شرایط خاصی در لایه ی میانی پوست، باعث القای تولید و بازآرایی کلاژن های پوست می شود. رشته های پروتئینی کلاژن مسئول ایجاد قوام و استحکام بافت های بدن از جمله پوست هستند.
  • سلول های پوستی در بستره ای به نام ماتریکس خارج سلولی قرار گرفته اند که حاوی پروتئین ها است و فعالیت های خاصی را انجام می دهد. اندولیفت باعث تحریک و فعال شدن واکنش های سوخت و سازی در ماتریکس خارج سلولی می شود که وضعیت زیبایی و شادابی پوست را بهبود می بخشد.
  • در اثر برخورد امواج لیزر با بافت های بدن، انرژی نوری به انرژی گرمایی تبدیل می شود. با گرم شدن بافت، بدن تلاش می کند تا دمای بافت را کاهش بدهد که این کار را با رگ زایی و افزایش خونرسانی انجام می دهد. به این ترتیب غذارسانی به پوست بهتر شده و ترمیم پوستی اتفاق می افتد.
  • تحریک چربی سوزی و همچنین بازآرایی عناصر بافتی در پوست، باعث کاهش حجم بافت چربی و بافت لنفاوی می شود. این دو از مهمترین عوامل افتادگی و شل شدن پوست هستند.
  • اندولیفت باعث هم تراز شدن یا کانتور و همچنین سفت شدن پوست می شود.

چه مناطقی از پوست را می توان با این روش درمان کرد؟

اندولیفت را می توان جهت ریمدلینگ کل ناحیه صورت استفاده کرد: رفع افتادگی پوست و تجمع چربی در قسمت سوم صورت (چانه – غبغب ، گونه ها ، اطراف دهان ، خط فکی) و گردن همچنین در برخی موارد جهت اصلاح افتادگی پوست در ناحیه ی زیر پلک پایین در نزدیک گونه ها استفاده می گردد .

گرمای ناشی از پرتو تابیده شده در این متد درمانی ، سلول های چربی در ناحیه تحت درمان لایز و ذوب می کند و همزمان باعث انقباض فوری پوست در ناحیه مداخله می شود.

علاوه بر این می توان در بخش هایی از بدن نیز از اندولیفت استفاده کرد، این مناطق شامل: (ماهیچه سرین (Gluteus, ، زانوها، (ناحیه اطراف ناف Periumbilical ) – ناحیه داخلی ران و در برخی موارد مچ پا می باشند .


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (621 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (167 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (35 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (35 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (19 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (18 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (11 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر) هادی چوپان ریشش را زد و سبیل گذاشت ؛ قهرمان بدن سازی با سبیل دسته دارش قابل شناسایی نیست (9 نظر) سنگ تمام فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش در تبریک تولد عروسش با اشاره به چشمان دریا خانوم+عکس/ تعریف و تمجیدی عروس‌پسند😍 (7 نظر) نگاهی به کانتر آشپزخانه شلوغ و جمع و جور خانه مهران غفوریان در این پیام تبریکش+ویدیو/ یخچال هم قشنگ برا خودش آلبوم عکسه (7 نظر) نسبت فامیلی فاطمه گودرزی توران سریال لحظه گرگ و میش و حمید گودرزی نادر سریال دلدادگان/ گودرزی های سینمای ایران را بشناسید (7 نظر) تغییر استایل پاشا رستمی، حامد سریال لحظه گرگ و میش در خیابان اصلا قابل شناسایی نبود+ عکس (6 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
رهبر معظم انقلاب در خواستگاری دختر حداد عادل: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه ندارم دخترتان حاضر به ازدواج با پسرم است؟
حشمت الله فلاحت پیشه: آراء قالیباف در هر 2 سبد پزشکیان و جلیلی ریخته خواهد شد
شهاب حسینی برای سومین بار پدر شد +عکس/مادر شدن ساناز ارجمند همسر جدید آقای بازیگر
شهید رئیسی چرا گفت :«دفعه بعد خودم باید پشت فرمون بشینم»؟
بازگشت دوباره کامبیز دیرباز اینبار با "شغال"! / جدیدترین سریال این بازیگر
اعلام اسامی 30 دانشجوی نمونۀ سال 1402
برنامه تازه اردوغان برای بقاء / ترکیه از روی عربستان کپی می‌کند
دغدغه‌ها و اولویت‌های پزشکیان و جلیلی برای «آموزش و پرورش»
جلیلی: دولت را با 1500 تحریم تحویل رئیسی دادند!
ماجرای جمله «به شما ناهار دادند؟» شهید رئیسی چه بود
واردات خودروهای ارزان قیمت با کیفیت در دستور کار دولت
مدافع پرسپولیس به تراکتور پاسخ مثبت داد / هایجک چهارم از اردوی سرخ پوشان توسط زنوزی
سرخط مهم‌ترین اخبار ایران و جهان / 11 تیر 1403
از واکنش متفاوت پسر بزرگ دهقان فداکار به توییت پزشکیان تا مراسم وداع با شهید حافظ صندوق در حواشی داغ امروز دوشنبه 11 تیر 1403
همسر سعید جلیلی چرا غایب است و این کاندیدا را همراهی نمی کند؟ / شغل او چیست؟ + عکس
منتخب روز   
(عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس