زاویه دار کردن چانه با درمان‌ های غیر جراحی

  پنجشنبه، 01 خرداد 1399   زمان مطالعه 6 دقیقه
زاویه دار کردن چانه با درمان‌ های غیر جراحی
زاویه دار کردن فک بدون جراحی معمولاً با استفاده از تزریق بوتاکس یا تزریق چربی و ژل صورت می‌پذیرد. تزریق بوتاکس به عضله ماستر باعث می‌شود عضله در فاز آرامش قرار بگیرد و اندازه آن کوچک‌تر شود. تزریق ژل و چربی نیز حجم را در نواحی موردنظر افزایش داده و باعث می‌شوند فک باریک‌تر به نظر برسد.

درماني كه براي زاویه دار کردن صورت به آن نياز داريد تنها مختص شماست .به عنوان يك راهنمايي کلی ، روش های پيش رو بهترين نتايج را برای شما همراه خواهد داشت .

  • بوتاكس و استفاده از پرکننده های پوستي ( تزريق ژل )
  • سفت كردن پوست با راديوفركانسي (امواج رادیویی)
  • لیفت با نخ

زاویه دار کردن فک بدون جراحی معمولاً با استفاده از تزریق بوتاکس یا تزریق چربی و ژل صورت می پذیرد. تزریق بوتاکس به عضله ماستر باعث می شود عضله در فاز آرامش قرار بگیرد و اندازه آن کوچک تر شود. تزریق ژل و چربی نیز حجم را در نواحی موردنظر افزایش داده و باعث می شوند فک باریک تر به نظر برسد. این روش های درمانی اثراتشان سریع بوده و کمترین ناراحتی را برای بیمار در پی دارند. معمولاً بلافاصله بعد از عمل فک بیمار قادر است به خانه بازگردد. اثر تزریق موقتی است و برای حفظ ظاهر تغییریافته، به تزریق مکرر نیاز است.

برجسته کردن چانه با تزریق ژل

برای عمل زیبایی فک لازم است که چانه با استفاده از تزریق ژل یا تزریق چربی در چانه تیزتر به نظر برسد. به همان اندازه که چانه قسمت کوچکی از صورت شما را تشکیل میدهد، 8 قسمت دارد که میتواند بلندتر و برجسته تر شود. مشاوره اولیه به منظور معین کردن قسمت هایی از چانه که احتیاج به بهبود دارند انجام می شود.

مزایای استفاده از تزریق ژل و برجسته کننده چانه

  • غیر جراحی است
  • نتایج فوری مشاهده میشود
  • کمترین حد لازم دوره نقاهت
  • زاویه دار کردن صورت
  • شکل و فرم صورت را بهبود میدهد

زاویه دار کردن فک با بوتاکس

برای آماده سازی جهت زاویه دار کردن فک، پزشک در ابتدا آناتومی صورت شما را بررسی کرده و ارتباط آن با برجستگی، شکل و اندازه ی فک را مشخص می کندجهت انجام درمان، پزشک از بوتاکس برای کاهش اندازه ی عضلات بزرگ فک استفاده می کند. با تزریق این دارو به عضلات در چندین ناحیه، ساختار بزرگ چانه بطور موقت کوچک می شود و خط فکی زنانه تر و ظریف تر حاصل می گردد. این روش سریع و بدون درد بوده و نیازی به بیهوشی یا دوره ی بهبودی ندارد.شما می توانید بلافاصله فعالیت های روزمره ی خود را از سر بگیرید. همچنین می توانید انتظار داشته باشید که نتایج آن تا حداقل سه ماه دوام داشته باشد که پس از آن برای حفظ ظاهر زیبا و زنانه ی خود نیاز به تکرار این روش دارید.

لیفت با نخ

لیفت با نخ روش بدون جراحي براي سفت كردن و بالا بردن پوستهاي شل و آويزان و بهبود برجستگی صورت در ناحيه چانه ، خط فك ، گونه ها و ديگر نواحي صورت و بدن است . اين روش با استفاده از نخ های جذب شدني استريل شده كه به طور ماهرانه ای به وسیله پزشكتان در زير پوست شما قرار داده می شوند انجام می گیرد. اين فرايند معمولاً كمتر از يك ساعت وقت می برد و نتيجه آني و فوري به همراه دارد.

اگر از پوست شل و آويزان صورتتان به ویژه در بخش تحتاني اطراف فك و گونه ها خسته شده اید اما نمی خواهید خود را به تيغ جراحي بسپاريد می توانید روش لیفت با نخ را مدنظر قرار دهید . در روش لیفت با نخ بدون آنكه نياز به تحمل درد ، ريسك عمل جراحي (ريسك بيهوشي كامل ) و سپري كردن دوره بهبودي طولاني باشد تنها با پرداخت اندكي هزينه نسبت به روش های ديگر ، می تواند نتايج شگفت آوری براي شما به ارمغان بياورد ..

تمرین هایی برای زاویه سازی خط فک با ورزش

عضلات جلویی گردن اغلب رشد کافی ندارند و تقریبا هیچ گاه در باشگاه و محیط های درمانی تمرین داده نمی شوند. این امر می تواند علت اصلی خمیدگی گردن و دردهای پنهانی گردن شود.».با انجام حالت صحیح این تمرین ها برای زاویه دار کردن فک ، نباید تنها خط فک را تیز کند بلکه باید از درد گردن، سر درد و درد شکم جلوگیری کند. او هشدار می دهد در صورتی که احساس درد داشتید باید بلافاصله انجام آن را ترک کنید بدین معنی که از حالتی صحیح برای انجام آن استفاده نکرده اید و ممکن است به خود آسیب بزنید.

حلقه گردن

حالتی را در نظر بگیرید که تمرین کرانچ شکم را برای گردن خود انجام می دهید. این تمرین برای زاویه دار کردن فک در حالتی که روی پشت خود دراز کشیده اید و زبان خود را یه سقف دهان خود فشار می دهید. این حرکت باعث تحریک عضلات جلویی گردن می شود.

1- چانه خود را به سمت سینه بیاورید و سپس سر خود را حدود 2 اینچ از زمین بلند کنید. شکم خود را بلند نکنید و چانه خود را حرکت ندهید.

2- با سه ست 10 بار تکرار شروع کنید و به تدریج بالا ببرید.

3- وقت خود را صرف انجام این تمرین ها برای زاویه دار کردن فک کنید زیرا عضلات این ناحیه اغلب رشد کافی نداشته اند و اگر حرکات خود را بسیار سریع انجام دهید می تواند باعث درد در گردن شود.

پشتیبان استخوان ترقوه

این حرکت را می توان به صورت نشسته، ایستاده یا دراز کشیده به پشت انجام داد.

1- در حالتی که سرتان روی زمین قرار دارد اندکی سر خود را به عقب ببرید تا عضلات دو طرف گلویتان منقبض و منبسط شود.

2- با سه ست 10 تایی شروع کنید و با پیشرفت در انجام حرکت حالت خود را بیشتر از 30 ثانیه حفظ کنید.

3- مطمئن شوید تا گوش هایتان روی شانه هایتان قرار گیرند و سرتان تراز باشد.

چرخاندن زبان

این تمرینبرای زاویه دار کردن فک با هدف تقویت عضلات زیر چانه انجام می شود.

1- زبان خود را بالای سقف دهان و پشت دندان ها قرار دهید.

2- با زبان خود فشار وارد نمایید تا سقف دهانتان کاملا پوشش داده شود.

3- در این حالت شروع به در آوردن صدا کرده و در زبان خود نوسان ایجاد کنید. این تمرین باعث تحریک عضلات می شود.

4- این حرکت را سه ست 15 تایی تکرار کنید.

صداهای مصوت

این حرکات با هدف عضلات اطراف دهان و کناره لب انجام می شوند.

1- دهان خود را باز نمایید سپس کلمه «O» و به دنبال آن «E» را تکرار کنید.

2- مطمئن باشید که این صداها و حرکات را با صدای بالا تکرار می کنید و دندان های خود را نه لمس کرده و نشان می دهید.

3- این حرکات را در سه ست 15 تایی انجام دهید.

حرکت چانه به سمت بالا

این تمرین ها برای زاویه دار کردن فک به لیفت عضلات صورت و چانه هم کمک می کند.

1- در حالتی که دهانتان بسته است فک پایینی خود را به سمت بیرون آورید و لب پایینی خود را بلند کنید.

2- باید حالتی ارتجاعی را زیر گردن و خط فک خود احساس کنید.

3- این وضعیت را 5-10 ثانیه نگه دارید سپس استراحت کنید.

4- این تمرین ها را در 3 ست پانزده تایی تکرار کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (173 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (109 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (70 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (39 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (39 نظر) انتخاب محمدرضا گلزار و بهرام رادان به عنوان خوش‌تیپ‌ترین و خوش قیافه‌ترین بازیگران ایران از منظر الیف ارول بازیگر چشم آبیِ ترکیه‌ای+ ویدیو/ چشم آیسان خانوم و مینا مختاری روشن! (28 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (23 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (26 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (26 نظر) خلاقیت خنده دار میوه فروش وانتی با عکس رضا گلزار حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (21 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (18 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (16 نظر) سینه زنی شاهرخ خان، بازیگر معروف هندی در هیئت عزاداری امام حسین (ع) +ویدئو (14 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (13 نظر)
تیتر امروز   
خودکشی دردناک و همزمان 2 خواهر 13 و 14 ساله در تهران !
نوجوان مرندی مدال طلای جهان را دشت کرد
فال ابجد روزانه یکشنبه 31 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 31 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر یکشنبه 31 تیر 1403 + فیلم
فال انبیاء روزانه یکشنبه 31 تیر 1403
فال روزانه امروز یکشنبه 31 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 31 تیر 1403
ناگفته های پدر داماد رهبر انقلاب: تنها دارایی رهبری یک خانه در پایین شهر تهران است
درباره یک اتفاق زشت در حاشیه نماز جمعه تهران!
کشف گور‌های مدور کودکان
نصب تلویزیون بالای شومینه؛ نکاتی که باید رعایت کنید
روایت جالب و شنیدنی همسر رهبر انقلاب از خانم معلم منحصر به فرد غیرچادری تا ازدواجشان/ مصاحبه‌ای که در یک مجله انگلیسی چاپ شد
برادر رهبر معظم انقلاب: ایشان در عروسی من با ماشین فولکس‌شان، شب تا ساعت12 برای آنهایی که جهاز آورده بودند دنبال شام بودند+ عکس
ویدیو/ علت ورشکستگی "آقای همساده" در بازار دیجیتال/ تخصص داشتم، دلار هم زیاد داشتم اما...
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!!