چند ماسک خانگی برای چاق شدن صورت

  یکشنبه، 11 اسفند 1398   زمان مطالعه 6 دقیقه
چند ماسک خانگی برای چاق شدن صورت
بسیاری از افراد از لاغر بودن صورت خود رنج می برند، اما بهتر است این را بدانید که ماسک های چاق کننده طبیعی و گیاهی صورت در چاقی صورت شما بسیار موثر هستند.

ماسک های چاق کننده صورت با مواد طبیعی و گیاهی

صورت لاغر، باریک و استخوانی شما را خسته و بی حال نشان می دهد، چاق شدن صورت و گونه ها راه مناسبی برای این است که جوان تر به نظر برسید، صورت چاق و توپر صاف تر و شاداب تر به نظر می رسد. برای اینکه صورت چاق تری داشته باشید حتما نباید وزن اضافه کنید و بدن تان هم چاق شود. در واقع، لاغر شدن صورت یکی از شایع ترین مشکلاتی است که غالب مردان و زنان در سراسر جهان با آن روبه رو هستند و برای درمان آن تلاش می کنند. آیا شما راهی برای این مشکل شایع یافته اید ؟ با ما در این بخش همراه باشید تا با راههای طبیعی چاق شدن صورت آشنا شوید و بدون اینکه از روش های تزریقی و دارویی پرخطر استفاده کنید به زیبایی و چاقی طبیعی صورت برسید.

راه کار هایی برای چاق شدن صورت

زغال اخته برای چاقی صورت

دانه های زغال اخته را پودر کنید و 1 قاشق چای خوری از این پودر با کمی آب برای تهیه یک خمیر سفت مخلوط کنید. آن را روی گونه های خود بزنید و پس از حدود 10 دقیقه، آن را با آب سرد شستشو دهید.

ماسک عسل برای چاقی صورت

شما همچنین می توانید ماسک عسل را در خانه خود تهیه کنید. برای انجام این کار، لطفا این مراحل را دنبال کنید: 1 قاشق چایخوری (5 میلی لیتر) عسل با 1 قاشق چای خوری (5 میلی لیتر) پاپایا خرد شده، مخلوط و به گونه های خود بزنید و آرام ماساژ دهید. پس از حدود 10 دقیقه، صورت خود را با آب گرم شستشو دهید. شما می توانید این کار را 2-3 بار در هفته انجام دهید تا بهترین نتایج را بدست آورید.

آلوئه ورا برای چاقی صورت

یکی از این موارد در این لیست برای داشتن گونه های برجسته و صورت پر ، استفاده از آلوئه ورا است.آلوئه ورا به مدت طولانی به عنوان دارویی گیاهی برای پوست شناخته شده است و این گیاه کمک می کند تا التهاب را کاهش دهد و الاستیک پوست را تقویت کند بنابراین، ژل آلوئه ورا را به صورت و گونه هایتان بزنید و به آرامی با حرکات دایره ای بمالید ؛ اجازه دهید حدود 30 تا 60 دقیقه بماند و بعد بشورید. این کار را هر روز تکرار کنید این نه تنها به شما کمک می کند تا به سرعت گونه های شما برجسته شود، بلکه پوست را زیبا تر و نرم تر از قبل می سازد. به طور جایگزین، شما می توانید 250 میلی لیتر آب آلوئه را هر روز صبح بنوشید. مطمئن شوید که فقط آب آلوئه ورا خالص را می نوشید.

ماسک گلیسیرین و گلاب

محلول گلیسیرین و گلاب هم راه حلی خوبی هستند. گلیسیرین و گلاب به پوست کمک می کند و پوست روی گونه های شما تغذیه می کند. گلیسیرین آب را به پوست می رساند و میزان سلول های مرده بدن را تنظیم می کند. گلاب می تواند پوست تحریک شده را خنثی و آرام کند و آب را برای پوست خشک فراهم کند، همچنین دارای خاصیت ضد عفونی کننده ملایمی است، و پوست روی گونه هایتان پاک و سالم تر می کند بدون خشک شدن پوست و یا تحریک پوست. شما می توانید آنها را با نسبت 1:1 مخلوط کنید و این مخلوط را به پوست خود روزانه بمالید. شما باید از این محلول در شب استفاده کنید، قبل از رفتن به خواب. اگر در طول روز استفاده شود، شما باید از کرم ضد آفتاب برای پوست استفاده کنید، در حالی که پوست شما را از تماس با نور خورشید محافظت می کند.

زیاد آب بنوشید

این ساده ترین راه برای چاقی صورت در کمترین زمان می باشد، هر روز 8 لیوان آب بنوشید و از میوه ها و سبزیجات تازه به مقدار فراوان استفاده کنید.

هر روز شیر بنوشید

شیر حاوی پروتئین، کلسیم، ویتامین ها و مواد معدنی است و نوشیدن روزانه آن با آب رسانی به پوست به چاق شدن صورت کمک می کند.

ماساژ صورت با شیر

برای سریع چاق شدن صورت به شما پیشنهاد می کنیم که هر روز صورت خود را با شیر سرد به مدت 20 دقیقه ماساژ دهید، بگذارید شیر 5 دقیقه بر روی صورت بماند و سپس با آب گرم خوب بشویید. شیر سرشار از پروتئین و املاح معدنی است که در کمتر ماده غذایی پیدا می شود، اگر می خواهید در مدت کمتر از ۳ ماه صورت چاق داشته باشید، کافیست روزانه ۲ لیوان شیر تازه را در رژیم غذایی خود قرار دهید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید درون شیر مواد مغذی زیر که می تواند باعث چاق شدن صورت شود وجود دارد.

  • آمینو اسید
  • کلسیم
  • ویتامین B12
  • پروتئین
  • ویتامین D و A

رژیم غذایی با کربوهیدرات بالا

رژیم غذایی با کربوهیدرات بالا که اغلب به عنوان رژیم غذایی لوکس هم شناخته می شود، باعث اضافه شدن چربی به پوست صورت شده و به چاق شدن صورت در یک طول هفته کمک زیادی می کند.

نان، برنج، ماکارونی و پاستا را به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا متوجه تغییرات شوید.

ماساژ صورت با روغن بادام، زیتون و نارگیل

یکی از بهترین روش ها برای چاق شدن صورت این است که هر شب قبل از خواب صورت خود را با روغن بادام، روغن زیتون و روغن نارگیل ماساژ دهید.

ماسک خیار

مقادیر بالای آب، آنتی اکسیدان ها و ویتامین C موجود در خیار با آب رسانی به پوست صورت باعث افزایش تولید کلاژن در پوست شده و به چاق شدن صورت و گونه ها کمک می کند.

ماسک آب خیار و ماست

آب یک خیار را بگیرید و با دو قاشق چای خوری ماست ترکیب کنید، این ماسک را بر روی صورت بمالید و بگذارید 20 دقیقه بماند، سپس با آب سرد و خوب بشویید.

ماسک آب خیار و گلاب

آب یک خیار را بگیرید و با دو قاشق غذا خوری گلاب ترکیب کنید، این ماسک را بر روی صورت بمالید و بگذارید 15 دقیقه بماند تا خشک شود سپس با آب گرم خوب بشویید.

تخم شنبلیله

تخم شنبیله سرشار از ویتامین ها و آنتی اکسیدان هایی است که می توانند به چاق شدن طبیعی صورت کمک کنند. 1 قاشق چای خوری پودر تخم شنبلیله را با آب ترکیب کنید تا خمیری به دست آید، این خمیر را بر روی صورت و گونه ها بمالید و به آرامی ماساژ دهید سپس بگذارید 10-15 دقیقه بماند و پس از آن با آب گرم بشویید. این روش را دو تا سه بار در روز تکرار کنید تا زودتر نتیجه بگیرید.

آجیل و دانه ها

یکی دیگر از روش های بی عارضه و طبیعی برای پر کردن صورت و چاق کردن آن در مدت زمانی کمتر از یک ماه گنجاندن مغز آجیل به برنامه و رژیم غذایی است. این رژیم باید شامل بادام، پسته و فندق باشد. افرادی که به صورت منظم از این مواد غذایی استفاده می کنند راحت تر به چاق شدن صورت خواهند رسید بدون اینکه آسیبی به سلامت بدن وارد کنند.

باد کردن بادکنک

شاید کمی عجیب به نظر برسد اما باد کردن بادکنک می تواند یک ورزش مناسب برای ماهیچه های گونه و صورت باشد و به توپر نشان دادن صورت کمک کند. برای شروع، یک بادکنک را با دمیدن نفس خود به آن باد کنید، در هر مرحله از اینکار یک دقیقه صورت خود را در این وضعیت نگه دارید و سپس اینکار را تا پر شدن بادکنک ادامه دهید. باد کردن بادکنک، ۵ بار در روز می تواند به تقویت ماهیچه های صورت شما کمک کند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (642 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (110 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (86 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (54 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (44 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (34 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (20 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (18 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (12 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (12 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
نجات گروگان 50 میلیارد تومانی از چاه 3 متری
دولت پزشکیان چگونه دولتی خواهد بود؟
قتل دلخراش و هالیوودی توسط پسر 17 ساله در شیراز
هیچ رهبری جرأت شلیک موشک به اسرائیل را نداشت!
توصیه پورمحمدی به پزشکیان برای چینش اعضای کابینه
اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد
توقف پذیرش دانشجو در دورۀ شبانۀ دانشگاه شهید باهنر کرمان
ویدیو/ شبیه‌سازی عواقب وحشتناک بمباران هسته‌ای/ قیامت مصنوعی یا پایان جهان در آمریکا
بایدن: نه تنها در مبارزات انتخاباتی هستم بلکه جهان را اداره می‌کنم
(ویدئو) وقتی سلبریتی‌های مرده دوباره زنده می‌شوند/ هوش مصنوعی کتاب‌ها را با صدای بازیگران فقید روایت می‌کند!
(ویدئو) جوانمردی بی‌نظیر شهریار ایران‌زمین کوروش کبیر در برابر زیباترین اسیر خود، پانته‌آ / داستانی که قرن‌هاست ستایش می‌شود!
زیبایی دختر ورزشکار برای تیمش دردسر آفرین شد
(ویدئو) الماس سیاه؛ راز سلامتی و زیبایی با نادرترین سیب جهان که همه را شگفت‌زده کرده است!
مسعود پزشکیان: کسانی که با ما نیستند هم مردم هستند/ پست و مقام برای قیافه گرفتن نیست، برای خدمتگزاری است
ویدیو/ تلفیق علم و فناوری در تولید هنر به وسیلۀ ربات‌های مجسمه‌ساز
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان