دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سلامت خانواده / پوست و مو /

چند روش خانگی و بدون عوارض برای چاق شدن صورت 

یکشنبه، 09 اردیبهشت 1403
چاقی شدن صورت خواسته بسیاری از افراد است که برای آن هزینه‌های زیادی نیز می‌کنند. امروزه بسیاری از افراد به دنبال لاغری هستند؛ اما دوست دارند هیکلی لاغر اما صورت پر داشته باشند. همراه ساعد نیوز باشید.

یکی از مشکلات بسیاری از افراد بعد از رژیم‌های لاغری، لاغر شدن صورتشان است. ما در این مطلب به شما چند راهکار برای پر کردن صورتتان آموزش می‌دهیم.

چاق شدن صورت تنها با چند راهکار ساده


روش‌های مختلفی برای چاق شدن صورت وجود دارد که در این مطلب ما به تعدادی از آن‌ها برای شما اشاره می‌کنیم.

چاقی صورت با آلوئه‌ ورا


آلوئه‌ورا یکی از مؤثرترین راه‌ها برای چاقی صورت است. آلوئه‌ورا سرشار از ویتامین‌های مختلف بوده و همچنین به دلیل داشتن آنتی‌اکسیدان به افزایش خاصیت ارتجاعی پوست شما نیز کمک می‌کند.

با مشاور خود مشورت کرده و هر روز صبح آلوئه‌ورا را به‌عنوان چاق‌کننده صورت مصرف کنید اگر در مورد خوردن آن شک دارید، می‌توانید آن را به‌عنوان ماسک نیز روی صورت خود قرار دهید.

چاقی شدن صورت با گلیسیرین و گلاب


ترکیب نصف‌نصف گلاب و گلیسیرین باعث تمیز و جوان نگه‌داشتن پوست شما شده و همچنین پوست شما را جوان‌تر کرده و در نهایت چاق شدن صورت را در پی خواهد داشت.

ماساژ صورت با روغن


کارشناسان پیشنهاد می‌کنند که ماساژ روزانه روغن طبیعی می‌تواند به گردش خون شما کمک کرده و آن را افزایش دهد. افزایش گردش خون در ناحیه صورت، پوست صورت شما را تغذیه می‌کند تا ظاهری سالم داشته و حجیم‌تر به نظر برسد.

شما می‌توانید از روغن بادام، روغن آووکادو یا روغن نارگیل برای ماساژدادن پوستتان استفاده کنید. همچنین سعی کنید این کار را حداقل یک‌بار در هفته انجام داده تا نتایج مثبتی را ببینید.

استفاده از شیر برای چاقی صورت


شیر دارای مقدار زیادی چربی و پروتئین است. استفاده از شیر در روتین پوستی باعث تمیز نگه‌داشتن پوستتان شده و همچنین آن را مرطوب می‌کند تا ظاهر پوست شما طبیعی به نظر برسد. شیر همچنین حاوی بسیاری از مواد مغذی بوده که پوستی سالم و بی‌عیب را برای شما هدیه می‌کند. در نتیجه صورت شما حجیم‌تر به نظر خواهد رسید.

چاقی شدن صورت با سیب‌زمینی


یک روش مؤثر برای چاق شدن صورت استفاده از سیب‌زمینی است. سیب‌زمینی به‌عنوان معجزه چاقی شناخته می‌شود. شما به‌راحتی می‌توانید به‌صورت خوراکی و یا ماسک صورت در مدتی کوتاه صورتی حجیم داشته باشید.

ماسک دوغ و خمیر شکر برای چاق شدن صورت


شستشوی صورت با شکر باعث لایه‌برداری پوست، حذف سلول‌های مرده پوست و پاک‌سازی منافذ می‌شود. این ماسک با آبرسانی به پوست و افزایش میزان اکسیژن در سلول‌ها، گونه‌هایی حجیم و توپر را به‌صورت شما هدیه می‌دهد.

چاقی شدن صورت با شی باتر


شی باتر از جمله موثرترین مواد برای سلامتی و شادابی پوست است. مقداری کره شی را با شکر ترکیب کرده تا یک ماسک عالی برای شما آماده شود. خمیر را به مدت 2 تا 3 دقیقه بر روی صورت خود ماساژ دهید و سپس به‌آرامی بشویید. شی باتر دارای خواص حجم دهنده بالایی است و به‌سرعت جذب پوست شما می‌شود تا آن را مرطوب کرده و بافت‌ها و سلول‌های صورت شما را ترمیم کند.


3 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 10 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
هزینه چاپ یک کتاب
عکس منتشر شده توسط میکاپ آرتیست اکرم بیرانوند/ تغییرات جادویی چهره همسر علیرضا بیرانوند را ببینید
هندی بازی‌های عموپورنگ تمومی نداره! / عکس دو نفره داریوش فرضیایی با لباس هندی و امیرمحمد متقیان با کت و شلوار شیک و لاکچری
ویدیو/ خانۀ چشم‌نواز خالق هنر ایرانی استاد محمود فرشچیان در محلۀ زیبای احمدآباد اصفهان/ یه شهر سبز دلنواز...
مرگبارترین تلاشهای زنان برای زیبا بودن در اوایل قرن 19/ وحشتناکترین ملاک زیبایی در میان زنان غرب+ عکس
(عکس) سنگ تموم خواهر چشم رنگی علیرضا نیکبخت واحدی به مناسبت تولد برادرش
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
گشت و گذار کوچه به کوچه پورتو با همسر علی علیپور / استایل مونوکروم زهرا بانو هوش از سر مردم پورتو برد 😍