چرا مردان خیانت می کنند؟ 8 کار زنانه که باعث خیانت می شود!!

  یکشنبه، 16 آبان 1400   زمان مطالعه 11 دقیقه
چرا مردان خیانت می کنند؟ 8 کار زنانه که باعث خیانت می شود!!
ساعد نیوز: خیانت مرد به همسر یکی از موضوعاتی است که این روزها در زندگی های زناشویی بسیار زیاد شده است. در این مقاله قصد داریم 8 رفتار زنانه را به شما بگوییم که می تواند باعث خیانت همسرتان شود

8 رفتار زنانه که باعث خیانت مرد به همسرش می شود

یک متخصص روانشناسی با اشاره به دلایل خیانت مردان به همسرانشان، توصیه هایی را به زنان برای جلوگیری از این آسیب خانوادگی بیان کرد. دلایل بی وفایی برخی از مردان به همسران خود چه هستند؟ تصورات و باورهایی که زنان در مورد علل بی وفایی مردان در ذهن دارند تا چه اندازه با واقعیت ها تطبیق می کند؟ شاید تاکنون مطالب زیادی درباره دلایل خیانت مردان خوانده باشید که اغلب برگرفته از ترجمه مقالات خارجی و یا دیدگاه هایی است که در کتب روانشناسی مرتبط با روابط همسران ارائه شده است.
اما در این گفتگو به دلایل عینی و واقعی خیانت مرد به همسر از نگاه یک مشاوره خانواده خواهیم پرداخت. مهدی آریافر متخصص ترمیم و بهبود روابط ناشی از خیانت همسران، از دلایل بی وفایی مردانی سخن گفته است که برای ترمیم زندگی زناشویی خود به وی مراجعه کرده اند.

تصویر

دلیل اول خیانت مرد به همسرش : توجه بیشتر زن به خانواده پدری خود

برخی از مردان در جلسات مشاوره اظهار می کنند که چون به این نتیجه رسیده اند که اولویت نخست زندگی همسر خود نیستند، به همین دلیل آنها نیز زن خود را اولویت نخست زندگی خود نمی دانند و ترجیح می دهند تا با فرد دیگری رابطه عاطفی داشته باشند.
شوهر شما همیشه باید فرد شماره یک زندگیتان باشد. اگر اتفاق فوق العاده ای نظیر قبولی در دانشگاه و یا موفقیت در اخذ مدرک تحصیلی، ترفیع کاری، تأیید بارداری یا هر خبر خوب دیگر رخ دهد؛ ممکن است وسوسه شوید که ابتدا این خبر خوب را به والدینتان اطلاع بدهید، ولی اجازه دهید همسرتان نفر اولی باشد که از این خبر خوش مطلع می شود. برای مرد بسیار مهم است که شما او را در درجه نخست اهمیت قرار داده و سپس موضوع را با دیگران در میان بگذارید. ولی در پاره ای موارد برخی از زنان ناخودآگاه طوری رفتار می کنند که به خانواده پدری خود بیشتر از شوهرشان اهمیت می دهند.
زوجین باید بدانند که آنها دیگر در خانه پدری حضور ندارند و تشکیل خانواده جدیدی داده اند لذا نباید به گونه ای رفتار کنند که شوهرشان احساس کند، مورد بی مهری و کم توجهی قرار گرفته و اولویت نخست زندگی همسرش نیست. بدیهی است تداوم این وضعیت می تواند مرد را از همسر خود دور کرده و زمینه شکل گیری خیانت عاطفی و جنسی را فراهم سازد.

تصویر

دلیل دوم خیانت مرد به همسرش : بی توجهی زن به رابطه زناشویی

بررسی ها بر روی برخی از مردانی که به همسر خود خیانت کرده اند، نشان می دهد که آنها از ضعف زن در برقراری یک رابطه زناشویی جذاب، مثبت و سازنده گله مند بوده اند.
متأسفانه برخی از زنان و حتی مردان، با مهارتهای لازم برای داشتن رابطه زناشویی مؤثری که می تواند در تحکیم بنیان خانواده مؤثر باشد، آشنا نیستند، بنابراین هرطوری که دلشان بخواهد رفتار می کنند، فقدان این مهارت ها باعث می شود تا زن یا مرد با الگوهای رفتاری اشتباهی که از خود بروز می دهند، ناخواسته همسر خود را از چنین رابطه ای گریزان کرده و خلائی را ایجاد کنند که او در خارج از خانه به دنبال برطرف کردن آن باشد. لذا بهتر است هر یک از طرفین اطلاعات خود را در این زمینه افزایش داده و حتی در مورد علائق طرف مقابل برای داشتن رابطه ای دو طرفه و جذاب صحبت کنند تا بتوانند به یک دیدگاه مشترک و مؤثر دست یابند.

دلیل سوم خیانت مرد به همسرش : رفتار تحکم آمیز زن با شوهر

زمانی که یک زن با صدایی مردانه و حالتی دستوری امر و نهی می کند، این احساس را در شوهر خود به وجود می آورد که زن او یک مدیر است نه همسر.
بارها در جلسات مشاوره خیانت همسران از زبان مردان شنیده ام که برخی از زنان به دلایل مختلف در نوع گفتگو و ارتباط با همسرشان مانند یک رئیس و حاکم برخورد می کنند و این احساس را در شوهران ایجاد می کنند که آنها قصد دارند تا اختیار و کنترل زندگی مشترک را در دست بگیرند و لذا مردان نیز در برابر چنین زنانی یا مقاومت می کنند و یا ترجیح می دهند با بی تفاوتی به تدریج از علاقه و احساسات مثبت خود نسبت به همسرانشان کاسته و به دنبال ارتباط عاشقانه دیگری بروند.

تصویر

دلیل چهارم خیانت مرد به همسرش : تمرکز بیش از حد زن بر روی فرزندان و یا دوستان

هیچ شکی نیست که فرزندان و یا دوستان، افراد بسیار مهمی در زندگی شما هستند، اما قطعاً از همسر شما مهمتر نیستند. اگر همسرتان را از ردیف اول اولویت های زندگی تان پایین بیاورید، این پیام را به مرد القاء کرده اید که وفاداری کاملی به او ندارید، لذا نباید از او نیز توقع داشته باشید تا به شما وفادار بماند. اولویت نخست زندگی شما باید همسرتان باشد. اینکار نه تنها باعث رشد و شکوفایی زندگی تان می شود و آن را در برابر بی وفایی و خیانت احتمالی شوهرتان بیمه می کند، بلکه محیطی امن و ایمن برای شما و فرزندتان فراهم می کند.

بارها از برخی از مردان نظیر این جملات را شنیده ام که اظهار داشته اند که وقتی با حالتی خسته از سر کار وارد منزل شده اند، همسرشان در حال رسیدگی به فرزند و یا صحبت کردن با دوستان صمیمی اش بوده و هیچ توجهی به حضور شوهر خود نداشته است. برخی از مردان نیز می گویند: «همسرمان در مهمانی ها توجه چندانی به ما ندارد و همه تمرکزش بر روی دوستان و اطرافیان خودش است» بدیهی است مردان در چنین وضعیتی احساس می کنند، زنان زحمات و تلاش آنها را در بیرون از خانه نادیده گرفته و قدردان نیستند، تداوم این وضعیت مرد را از خانواده دور کرده و او را بسوی بی وفایی و خیانت به زن سوق خواهد داد.

دلیل پنجم خیانت مرد به همسرش : سرزنش کردن مرد توسط زن

تحقیر و سرزنش کردن مرد باعث شکسته شدن اقتدار او خواهد شد و از او فردی پرخاشگر و عصبی خواهد ساخت که دیگر همانند سابق، همسرش را دوست نخواهد داشت. مرد دوست دارد برای همسرش بهترین باشد.
وقتی شما به عنوان شریک زندگی اش عیب او را بیان می کنید، او اولین احساسی که می کند این است که شما او را بهترین نمی دانید و این بسیار خطرناک است.
پس اگر خواهان یک همسر مهربان و خوب هستید، به جای دیدن بدی هایش، خوبی های او را ببینید و مدام آنها را به زبان بیاورید و اگر انتقادی از او دارید، به جای استفاده از کلمات تنش زا و سرزنش کردن او سعی کنید تا با لحنی ملایم و بهره گیری از مهارتهای ارتباطی مناسب با او صحبت کنید.
پیشنهاد می کنم برای کسب این مهارتها یا از کتابهایی که در این زمینه نوشته شده و یا از راهکارهای مشاورین با تجربه و آگاه بهره بگیرید. برخی از مردان در جلسات مشاوره می گویند؛ همسرمان کاری کرده است که ما از اشتباه کردن می ترسیم زیرا اگر مرتکب اشتباهی شده و یا در اثر عواملی که حتی خارج از دست ماست، گرفتار بحرانی شویم، همسرمان به جای آنکه به ما انگیزه داده و اعتمادبه نفس لازم برای غلبه بر شرایط موجود به ما بدهد، اقدام به سرزنش و تحقیر کرده و همین امر باعث شده تا ما نیز به محض رهایی از مشکلات، دیگر بر روی همراهی همسر خود حساب باز نکرده و از او فاصله بگیریم.

تصویر

دلیل ششم خیانت مرد به همسرش : وقتی زن مانند یک مادر با همسرش رفتار می کند

وقتی مرد احساس کند که زن همانند یک مادر از او مراقب کرده و تمام رفتارهای او را تحت نظر داشته و هر کاری را مدام به او یادآوری می کند، به تدریج از نظر احساسی از او فاصله خواهد گرفت. یکی از معمول ترین و مخرب ترین عادات ارتباطی زن ها با شوهرشان این است که با آنها به گونه ای رفتار می کنند که گویی مردان کودکانی بیش نیستند و نمی توانند از خودشان مراقبت کنند و نیاز دارند که خانم ها زندگی شان را اداره کنند.

هنگامی که با یک مرد مانند پسربچه کوچکی رفتار می کنید، او نیز به مانند بچه ای کوچک با شما رفتار خواهد کرد. هنگامی که انتظار دارید ناتوان، درمانده و ضعیف باشد او نیز ناتوان، درمانده و ضعیف می نماید. در ابتدا مادری کردن برای نامزد یا همسرتان می تواند جوانب مثبتی داشته باشد، اما در درازمدت اثرات بسیار مخربی را بر روی رابطه شما خواهد گذاشت.

هنگامی که در حق همسرتان مادری می کنید؛ ممکن است در ظاهر او از رفتارتان شکایتی نداشته باشد، حتی ممکن است اصرار کند به این کارتان ادامه بدهید، اما یک چیز حتمی است: او یک روز بر علیه تان شورش خواهد کرد زیرا اغلب پسربچه ها دوست دارند روزی از مادرشان جدا شوند و خانه را ترک کنند.

زنها لازم است توجّه داشته باشند که مادری کردن و با مردها مانند پسربچه های کوچک رفتار کردن، استقلال یک مرد را زیر سوال می برد. زمانی که اقتدار مردان بر اثر مادری کردن بیش از اندازه زنان از بین برود، جذابیتشان را برای همسرشان از دست می دهند. زیرا زنان دوست دارند مرد زندگی شان مقتدر و توانا باشد و از پسربچه هایی که مجبورند مدام دنبالشان باشند خسته و کلافه می شوند در نتیجه همین عامل باعث سردی روابط می شود. در واقع آنچه باعث بروز مشکل می شود رفتار شماست نه بی توجه بودن شوهرتان به کارهایش.

با مادری کردن در حق همسرتان، عشق، حرارت و شور و حال رابطه را خواهید کشت. هر چه با یک مرد رفتاری مادرانه داشته باشید، او نیز با شما رفتاری بچه گانه خواهد داشت. نکته مهم اینجاست که چون هیچ مردی مایل نیست با مادرش همبستر شود. در نتیجه از برقراری رابطه زناشویی با شما که همانند مادرش هستید نیز خودداری می کند و برای پرکردن این خلأ جنسی در جستجوی زنی خواهد بود که برخلاف شما رفتاری مادرانه با او نداشته باشد.

جنبه دیگر این قضیه این است که هرچه مردی در نظر شما ناتوان تر و ضعیف تر جلوه کند، از لحاظ جنسی نسبت به او سرد خواهید شد. زنان باید توجه داشته باشند که با مادری کردن؛ مردها وابسته می شوند و اعتماد به نفسشان پایین می آید وقتی اعتماد به نفسشان پایین بیاید کمتر می توانند خودشان را دوست بدارند، بنابراین چگونه می توانیم از کسی که خودش را دوست ندارد انتظار عشق داشته باشیم؟! احساس عزت نفس یک مرد بستگی به احساس توانمندی او دارد.

هنگامی که مردی احساس می کند کارها را به درستی انجام نمی دهد، به سختی می تواند با شما و یا خودش مهربان باشد. رفتار با مردها به مانند پسربچه ها و به رخ کشیدن ضعف ها و ناتوانایی های آنها روی قابلیت عشق ورزی مرد شما تاثیر منفی می گذارد. توانایی و قابلیت های مرد باعث تحریک زن ها می شود. بنابراین هر چه مردی ناتوان تر جلوه کند، از نگاه زنان از جذابیتش کاسته خواهد شد.

دلیل هفتم خیانت مرد به همسرش : وقتی زن؛ بذر شک و تردید را در ابتدای رابطه می کارد

وقتی زوجین همدیگر را دوست دارند، قطعاً به هم عشق ورزیده و به یکدیگر اعتماد دارند اما از لحظه ای که شک و تردید در رابطه ای شکل می گیرد، ذره ذره عشق بین زوجین رو به زوال گذاشته و از بین می رود. وقتی مردی مورد ظنّ و شک همسر خود قرار گرفته و رفتار کنترل کننده زن را می بیند، روز به روز از او فاصله گرفته و به سوی شکل گیری رابطه عاطفی جدیدی متمایل می شود.

اگر زنی نشانه های بی میلی و سرد شدن شوهرش را نسبت به خود مشاهده کرد، بهتر است به کمک یک مشاور خانواده به واکاوی این مسأله بپردازد و از اتخاذ تصمیم ها و روشهای خودسرانه نظیر بحث و جدل های بی نتیجه، سرک کشیدن در تلفن همراه وی و یا تعقیب او خودداری کند. زیرا بارها در جلسات مشاوره به این نتیجه رسیده ام که شک و تردید بی مورد زن یکی از عوامل مهم بروز بی وفایی و خیانت شوهرش بوده است.

تصویر

دلیل هشتم خیانت مرد به همسرش : زنانی که به کار و مادیات بیشتر اهمیت می دهند

بعضی از زنها در زندگی زناشویی به دلیل ترس از دست دادن همسر و نگرانی از آینده؛ آنچنان بر روی کار و سرمایه گذاری تمرکز می کنند که یادشان می رود در کنار کار خود وقتی را هم برای زندگی مشترک با همسرشان اختصاص دهند، لذا خواسته یا ناخواسته باعث ایجاد شکاف در رابطه خود با او می شوند.

به این دسته از خانم ها پیشنهاد می کنم تعادلی بین کار و توجه به زندگی مشترک خود برقرار کنند و در طول شبانه روز به روشهای مختلف نظیر نوشتن یادداشت های عاشقانه، مکالمه تلفنی، گفتگوی رو در رو در منزل یا مکانهای مورد علاقه طرفین با همسر خود در ارتباط بوده و در زمینه روشهای هرچه بهتر کردن رابطه عاطفی و عاشقانه خود و یا تصمیماتی که لازم است برای آینده زندگی مشترکشان اتخاذ کنند، با یکدیگر صحبت کنند.

تصویر

209 دیدگاه
  دیدگاه ها
بازدیدکننده
1 سال پیش

خواهشن شعر نگو
بازدیدکننده
2 سال پیش

با زنانی که چنین خصوصیاتی دارند چگونه باید رفتار کرد و اگر زنی که بهش هزار بار توضیح بدی که از این رفتارات خوشم نمیاد باز هم او در مقابلت جبهه بگیره و نخواهد اصلاح شود واقعا چه باید کرد ؟ انصافا که زجر آور است
بازدیدکننده
2 سال پیش

با زنانی که این 8 خصوصیات را دارند واقعا چطور باید رفتار کرد ؟
محمدم
3 سال پیش

کارشناس درست،لقمه باید اندازه اندازه دهانت باشه،وجهت خوردن،بایدمشخص باشه،
بازدیدکننده
3 سال پیش

زن می‌بخشد ولی فراموش نمی‌کند
بازدیدکننده
3 سال پیش

واقعا
بازدیدکننده
3 سال پیش

من هیچکدام از اینها رو نداشتم ولی باز شوهرم خیانت کر
بهار
3 سال پیش

مظلوم تمرین انسان زن هستش
بازدیدکننده
3 سال پیش

درود بر شرفت
امید
3 سال پیش

اکثر نظراتی که بعضی از دوستان نوشتن دقیقا تجربه های شخصی خودشون هستش
بازدیدکننده
3 سال پیش

بقیه ماجرا چی میتونه باشه ؟ توضیح ندادید
من به این مظلومی😇
3 سال پیش

ممنونم 😊🙏...
بازدیدکننده
3 سال پیش

درسته اما بعضی از مردها علت خیانتشون زن ها هستن که بجای اینکه شوهرشون از همه براشون مهم تر باشه متاسفانه خانواده خودش براش اولویتن ماندم چرا
بازدیدکننده
3 سال پیش

درود برشما هرچند جز این هم نباید باشه
ناشناس
3 سال پیش

هرکاریم براطرف مقابلت انجام بدی بازم بهونه ی براخیانت هست
بازدیدکننده
3 سال پیش

دمتگرم حال کردم بابت جوابتون .اینحور مردا خیلی کم هستن
من به این مظلومی😇
3 سال پیش

ممنونم 🥺🖇❤...
من به این مظلومی😇
3 سال پیش

چه خوبه گلم 💖..
کرمی
3 سال پیش

گلا. گفتی قربان دهنت
کرمی
3 سال پیش

ای والله خوش گفتی لیاقت ندارن
بازدیدکننده
3 سال پیش

علت نهم خیانت مرد حیض بودند و تنوع نگری مرد است😒
بازدیدکننده
3 سال پیش

آفرین این زیباترین نگاهه ان شاالله اونی که شایسته شماس نصیبتون بشه از امام رضا علیه السلام بخواهید متخصص این ماجراست جوشکار حرفه ایه
بازدیدکننده
3 سال پیش

احسنت خدا پاداش کارتوخواهد داد اگر برای رضای خدا اینکارو انجام بدین
بازدیدکننده
3 سال پیش

درودبرشما اجرتون باخدا
بازدیدکننده
3 سال پیش

در پاسخ به: احسنت
ب ولله حرفت بایدباطلا نوشت درودبرشما👍👍👍👍👍
بازدیدکننده
3 سال پیش

افرین گلم انشالا که همینطورباشه 😊
رکسانا وفاداره معصوم 😝
3 سال پیش

باورم نمیشه همچین مردی وجود داشته باشه 🙄😐
مینا
3 سال پیش

موافقم دقیقا مث همسر من ک جدا شدم
مینا
3 سال پیش

شوهر من خیانت کرد البته درکنارشم مواد صنعتی مصرف میکرد الان یک ساله جدا شدم وبا دخترم خونه پدری هستم زندگیمم با این حال بد نیس ولی تجربه ای ک دارم اینه که مردی ک بخاد خیانت کنه میکنه اینایی ک نوشتی همش بهونس
بازدیدکننده
3 سال پیش

بزرگوار هر علت معلولی دارد یک طرفه قضاوت نکنیم
بازدیدکننده
3 سال پیش

شیرمادرت‌حالات
ناشناس
3 سال پیش

طلاق بگیر عزیزم که مشابه این و تجربه کردم مخشون و تو پرو در بدترین حالت گرفتیم بهترین مرد دنیا بود ولی متاسفانه همکارش کرم داشت و تمام ....
ناشناس
3 سال پیش

دختر خوب کار اشتباهیه اتفاقا البته واسه دوستی سنت کمه ۱۸ سال به بعد تجربه کنی چیز بدی نیست بعد ازدواج میفهمی چقدر طرز فکرت اشتباه بوده و غصه میخوری من بیست و پنج سالگی ازدواج کردم با طرز فکر شما خیلی هم خاستگار داشتم اما بعد ازدواج با اینکه همسرم شش سال خواستگارم بود بعد سه چهار سال متوجه شدم چقدر دوست دخترهای رنگارنگ داشته و من واقعا صفر کیلومتر بودم
بازدیدکننده
3 سال پیش

واقعا که نامردن
دختر
3 سال پیش

منم همینطور عین تو ام به دوست پسر و اینا اعتقاد ندارم و دلم میخوام عشقم رو تقدیم به شوهرم کنم البته من ۱۶ سالمه 😉🙃
من به این مظلومی😇
3 سال پیش

من هنوز ازدواج نکردم فعلا زوده (15) سالمه ام.. و هیچوقت هم با پسری، نبودم چون اصلا این چیزارو قبول ندارم میخوام هر وقت ازدواج کردم سرم بالا باشه و به همسرم بگم تو اولین و آخرین مردی هستی که توی زندگیم بوده وهست (به جز پدر و برادرم).. میخوام تمام عــشـ♡ـق و علاقه ام رو فقط فقط به پای اون بزارم.. الهی که همه خوشبخت بشن.. 🙂.
بازدیدکننده
3 سال پیش

مبارکه افسانه خانم😂
بازدیدکننده
3 سال پیش

چون زن ها دنبال مرد خوش قیافه برای ازدواج هستن خوش قیافه هم خاطر خواه زیاد داره دیگه میان دنبالش اونم خیانت میکنه
متین
3 سال پیش

والله هر کاری بکنی مرد خائن خیانت خاهد کرد دیدم که میگم 😅
ضحا
3 سال پیش

حالا چی بایدبشه؟😨
بازدیدکننده
3 سال پیش

خوش ب سعادتت .از دستش نده هیچوقت .
ضحا
3 سال پیش

بیژامه....یادتون رفت....وقتی خانما آقایونومیبینن بخصوص باتیپ رسمی والانم که مدشده کرم ورنگ مووووووهرگز فکرنمیکنن توخونه آقابابیژامه وعرقگیرچه موجودی باچه هویتیه وسردرگم میشن ....به خاطر همین ممکنه خانم که تولباس خونه زیباتروجذابتروظریفتروخوشگلتروکلا برترهست به فکرخیانت بیفته!(گفتم بخندین ).آخه همش میگین مرداخیانتکارن .نه ولی درهردوجنس خائن هست....وخداخائنین رودوست نداره.....
بازدیدکننده
3 سال پیش

دقیقا👍👍
بازدیدکننده
3 سال پیش

احسنت
زهره
3 سال پیش

ودلیل خیانت زن به مرد توجه بیش از اندازه مرد به خونواده ی پدریش مثل پدرو مادر خواهر وبرادر وبه زبون آوردن پیش همسرش که تو برام اولویت دوم بعد خونوادمی بسیار خانمان سوز خواهد بود البته من خیانت خانومها واقایونو تایید نمی‌کنم فقط می‌خوام بگم همیشه زن مقصر نیست به همون نسبت حتی بیشتر مرد با رفتارهای اشتباهش مقصره
آدمک
3 سال پیش

انسان جایزالخطانیست ممکن الخطاست
1651864781
3 سال پیش

افرین حرف حق جواب نداره
بازدیدکننده
3 سال پیش

اتفاقا همه مث همن فقط روش هاشون متفاوته یه تعداد انگشت شماری خوبن که اونم باید شانس داشته باشی خدا شوهر بد به هیچکسی نده
سمیه
3 سال پیش

مرد وقتی. بخواه کاری بکنه اینا همه بهانه است اکثر مردای ایرانی. خیانت کار و کثیف هستن .حتی. اگر. زیباترین. زن داشته باشن
fatilam/:
3 سال پیش

الکی میگی🤕😂
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام همسره هم بهم خیانت کرده حالا نمی‌دونم چی کار کنم
فریدون
3 سال پیش

سلام،ودرواقع هرچه تلاش برای تغدیه معنوی روح باشه وروح در معنویات رشد ونمو کنه ودل منتظر وپذیرای محبت های خدا باشه ،خیانت با وجود هرگونه کمبودی رخ نمیده که خیانت به دل همان گناه هست وبی صبری دور از یاد خداست .
بازدیدکننده
3 سال پیش

واقعا خوش بحال زنتون که شمارو داره.خوشبخت باشین چون شما عاقلترین مرد هستین.
بازدیدکننده
3 سال پیش

دمتون گرم واقعا مردایی مثل شما را باید به طلا گرفت
مهدی
3 سال پیش

به نظر من یکی از دلایل مهم رو نگفته،من رشتم مهندسی پلیمر بود تو شیمی اینی که میگم چیز خیلی واضحیه:اسید رو نباید به طور ناگهانی با باز مخلوط کرد و گرنه انفجار رخ میده چون اسید خیلی علاقه داره به باز و بازهاهم همینطورووقتی این دو با هم ترکیب میشن یه دفعه انرژی درونیاشون به طور ناگهانی آزاد میشه و تبدیل به انرژی جنبشی میشه که به شکل انفجار خودشو نشون میده،حالا همین قضیه هم در مورد زن و مرد صادقه اگه پیوندهای جنسیتی(که دقیقا مثل پیوندای شیمیایی اند)کنترل شده نباشه فاجعه رخ میده
سمیرا
3 سال پیش

مرد باید زنش جان دل دوست داشته باشه .زن هم همین طور .هیج کمبودی برای زن نزاره همچنین زن برای مردش
ریحان
3 سال پیش

عزیز انسان جایزواخطاست یک بار که اشتباه کرد و شما متوجه شدید نباید هی بهش گوش زد کنین اگرهم متوجه شدید داره راهش رو کج میره به روش نیارین هی هم بهش بگید که بهش اعتماد دارین مردها اگه بفهمن که زنشون اعتماد کامل دارن هیچ وقت خیانت نمیکنن
بازدیدکننده
3 سال پیش

انسان نیازمند چشیدن محبت و توجه صادقانه از سمت معشوق خود است . وقتی به هر دلیل ضعفی ایجاد بشه، نیاز به پر شدن خلا پیدا میشه مگر آنکه شروع به سرکوب کردن احساسات شود که نتایج سوء جسمی و روحی بوجود خواهد آورد. حالت دیگری از خیانت هم وجود دارد که در اثر تنوع طلبی و بیمار گونه است.
رکب خوردم بدجور
3 سال پیش

ادامه صفحه قبل: و محبت به خودش و خانواده اش کاری نکردم دیوانه میشم. زنی که دستش توی جیب من باشه و نون و نمک من روبخوره و ازم دزدی میکنه و به امید پرکردن جیب خانواده گداصفتش شوهرکرده به درد لای جرز دیوار و زباله دانی میخوره. متاسفانه بعد از ازدواج فهمیدم که درخانواده اش طلاق یک چیز عادی است که برادربزرگش سه مرتبه زن طلاق داد و خواهربزرگش هم طلاق گرفته بود که هرودتاشون بعدا گفتند که مرده اند و برادر دیگرش هم زنشو طلاق داد وچون دیگه نمیشد بگن این یکی مرده گفتند عروسشون با دوست پسرش بود که مچگیری
ریحان
3 سال پیش

عزیز مگه به اسم کوچیک صدا کردنه اسم شما تو شناسنامه ی اونه برگ برنده دست شماست . همسره منم همکارای خانم به ایم کوچیک صداش میکنن ۲تا بچه دارم به یه حدی بهش محبت میکنم که اصلا نمیزارم جای خالی تو قلبش بمونه مردها تشنه ی محبتن سیراب باشه با کسی کاری ندارن. شما حواست به زندگیت و همسرت باشه بقیه شو بسپر به خدا
رکب خوردم بدجور
3 سال پیش

ادامه ازصفحه قبل: بدم که من باورم نمیشد و تصورمیکردم داره شوخی میکنه که با تایید زنم مواجه شدم اما تا به خودم اومدم دیدم که 17فقره پرونده در دادگاه برعلیه من تشکیل دادند و بعلت تعدد زیاد جلسات دادگاه باعث اخراج من از محل کارم شد و طوری شده بود که در مدت یکسال در5شرکت یکی پس از دیگری مشغول بکارشدم که بخاطر شکایت های الکی و فقط برای بیکارشدن و گرفتن موقعیت های شغلی من اخراج میشدم. حالا وقتی فکر میکنم که اگر خطایی میکردم که این عواقبش بود دلم نمیسوخت میگفتم مقصر خودمم اما وقتی میبینم بغیراز لطف
رکب خوردم بدجور
3 سال پیش

ادامه ازصفحه قبل: اول ناسازگاری و فحاشی توی محل و مجتمع و اقدام به خودزنی به کمک برادراش و فرار شبانه ازخونه بوسیله برادرش که آبروی اسم معلم رو لکه دار کرد وشکایت کیفری ازمن به اتهام کتک و ضرب وشتم و به سرقت بردن سکه های هدیه عروسی که اقوام و بستگان من در شب عروسی دادند که17عدد و مبلغ10میلیون پول نقد که ودیعه اجاره بود و خلاصه اینکه در زمانیکه در حدودا یکماه از ازدواج ما میگذشت خواهریزرگش با بیشرمی تمام اظهار کرد که یکنفر بازاری خاستگار خواهرشه و وضعش عالیه زودتر طلاقش بده که به اون طرف شوهرش
رکب خوردم بدجور
3 سال پیش

سلام من زمانیکه ازدواج کردم نمیدونستم که چه بلایی دارم سرخودم و خانواده ام میارم و چه شیطانی رو وارد زندگیم میکنم. زن من سه روز بعد از عقد اولین کاری که کرد این بود که آدرس خونه تک تک خواهر و برادرام رو برد اداره اجرای ثبت که ببینه کدوم خونه بنام پدر یا مادرم ثبت شده که کیسه ای که باکمک خواهراش وبرادراش دوخته بود رو باگرفتن مهریه از ارث پرکنه و از گدایی و فلاکت درشون بیاره اما وقتی فهمید قبری که روش داره گریه میکنه میت نداره با کمک خانواده اش دست بکارطلاق شد.
پشیمان
3 سال پیش

سلام.منم رفتارم با شوهرم خوب نبود،عاشقش بودم ولی عصبی هست و من بلد نبودم آرومش کنم گاهی خودم هم صدامو بالا می بردم،همیشه جوابشو میدادم ولی آخر خودش پشیمون میشد آشتیم میداد.دو بار بهم خیانت کرد،دفعه دوم به بدترین نحو ممکن از بیرون رفتن و رابطه جنسی و....با زنی خیلی بزرگتر از خودمون...مسج های اون پیرزن رو دیدم چطور واسه شوهرم ناز میکرد و فقط افسوس خوردم چرا من اینکارا رو واسه شوهرم انجام ندادم.دو ماه خون گریه کردم.هر دو پشیمونیم،به ظاهر با هم خوب و عاشقانه زندگی میکنیم فقط درد خیانت منو کشته
پریسا
3 سال پیش

شوهر من یه فرشتس خیییلی مهربونو بشدت با احساسه الان هفت ساله ازدواج کردیم هیچی واسم کم نزاشته ولی من خیلی وقتا قدر خوبیاشو نمیدونم باهاش بدرفتاری میکنم ولی خیلی دوسش دارم. یعنی واقعا هرگز فک نمیکردم که یه همچین مردی از نظر احساس عاطفه تو دنیا به این خوبی باشه ولی بادیدن نظراتتون بیشتر از قبل قدرشو میدونم تصمیم گرفتم تا حد امکان منم مثل خودش باشمو جواب خوبی‌اش بدم
پروین
3 سال پیش

درود بسیار نکات مهم وجالب توجه ومفید بود امید وارم برای همه زوج ها وجوانان که می خواهند ازدواج کنند،مد نظر قرار گیرد ،ضمن این که ،نکات وعوامل خیانت زن به مرد را هم گوشزد نمایی،با سپاس
هلیا
3 سال پیش

چرا فقط رفتارای زن ک باعث خیانت مرد میشه رو میگین چرا رفتارای مردا ک باعث خیانت زن میشه رو نمیگین اگه زن از شوهرش توجه و محبت ببینه دلش گرم ب زندگیش گرم میشه وصد برابر ب شوهرش محبت میکنه و زن فقط یه موجود استرسیه ک نکنه کوچیک ترین چیز باعث خیانت شوهرش ب اون بشه و متاسفانه الان دیگه الان آمار خیانت تو جامعه خیلی بالا رفته 🥺🥺 ولی از نظر من مردی ک زنشو از ته دل دوس داشته باشه هیچکی به چشش نمیاد و هیچوقت خیانت نمیکنه🤕🥴انشاءالله ریشه خیانت کنده شه از جامعه و آدما راحت تر بهم اعتماد کنن...
بازدیدکننده
3 سال پیش

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
S
3 سال پیش

اخه کی الا ازدواج میکنه ؛ ترجیح میدم تا بخوام تو زندگی باشم ک هی باید شوهر راضی کرد اخرم هیچی هیچوقت ازدواج نکنم فقط دردسره و بس .
فریبا
3 سال پیش

ی سری مردا کلا این کاره هستن از مجردی ربطی به خانم نداره،ی سری کلا کمبود دارن،ی سری مریض جنسی ان و تنوع طلب شما فقط به مواردی اشاره کردید که خانم رو مقصر جلوه بدید ،
بازدیدکننده
3 سال پیش

قدیمهازنهامیگفتن میسوزیم ومیسازیم من متاسفانه درزندگی خودم فقط وفقط دارم میسوزم ومیسازم دوتابچه دارم هزاران اخلاقیات بدوناسازگارداریم خیلی خودخواه خسیس مال من مال خودشه مال خودش مال خودش این هشت مگرد گوشه کوچکی ازندگی منه هرچه من گرم عاطفی واحساسی برعکس خشک وبی روح فقط برای من چون دیدم برای خانوادش چطور عاطفش واحساسش روابراز میکنه خیانت اصلا انسانی نیست وخارج ازانسان بودن وهیچ دلیل وتوجیهی نداره بگم چون من مردهستم بااین دلایل میشه نه هرچه ازاین دست بدی ازدست دیگه پس میگیری پس انسان باشیم😔👌
بازدیدکننده
3 سال پیش

بسیاربسیارزیباآموزنده امیدوارم خانومهای عزیز توجه ویژه داشته باشن قرارنیست که حتماخیانت بشه همون شکست روحی وروانی وعاطفی مرد به نوعی نابودکننده کانون گرم خانواده میشه پس عنایت ویژه داشته باشین بروز احساسات وعواطف بایدملکه ذهن شه که خودت هم ازش لذت ببری👌👌👌👌👌👌
بازدیدکننده
3 سال پیش

الهی همیشه خوشبخت باشین
تنها
3 سال پیش

مردی که اهداف زنش واسش مهم نباشه و بدبین و خودخواه باشه، بهتر که همسرش باهاش سرد بشه ولی هیچ چیز دلیل بر خیانت کردن نمیشه...
بازدیدکننده
3 سال پیش

بیچاره اون بچه که میخوادبه دنیابیادفک نکنم دیگه بفهمه محبت چیه..کاش هیچوقت باردارنمیشدی
بازدیدکننده
3 سال پیش

دقیقا
بازدیدکننده
3 سال پیش

دقیقا
یاسین
3 سال پیش

آقا من ختم کلاموبگم. ااگه زن خیانت کاری وجود نداشته باشه قطعا. تاکیدمیکنم قطعا مردنمیتونه خیانت کنه، مگه اینگه ااز صابون گلنار استفاده کنه😝😝😝😝
احسان
3 سال پیش

همسرم نمونه هست خیلی دوسش دارم وروزی نیست که دعای خیر براش نکنم هر روز به خدا بگم سایه اش کم نشه هیچ وقت عمر طولانی بهش بده خدا کاظم نفس من هست مرد باید خودش خوب باشه درست زن خوب هم تاثیر داره اما خوب بودن زن یا بد بودن رفتار زن هیچ یک دلیل واسه خیانت مرد نمیشه وجود آدم باید پاک باشه هم زن هم مرد
بازدیدکننده
3 سال پیش

من همه ی این رفتارارو دارم چرا خیانت نمی کنه پس فکر کنم مشکل داره😁😁😁
بازدیدکننده
3 سال پیش

ایول گل گفتی واقعا
بازدیدکننده
3 سال پیش

ایول درود بر شما و شرف و غیرتت
بازدیدکننده
3 سال پیش

خیلی ناراحت شدم ولی عزیز شما نقش یه نیروی نظافت چی رو براش بازی کردی .باید می شدی تاج سرش یه پرستار استخدام می کردی خوشگل تراز خودش .حساب کار دستش میومد .والا
بازدیدکننده
3 سال پیش

ای بابا طلاق جدی بگیرید برید دنبال علائق تون .چه کاری همش خیانت و بچه بازی .من اگه شوهرم طلاقم بده واسه زن دومش یه سرویس طلا هدیه می دم .والا .بخدا مرده شور ببره این مدل نابود شدن ذره ذره رو.باتمام وجود درک کردم.
بازدیدکننده
3 سال پیش

احسنت موافقم
بازدیدکننده
3 سال پیش

ای باریک الله .
زهرا
3 سال پیش

نه اصلا ناراحت نباش شوهرمنم ده ساله یجایی کار میکنه که یه منشی خانوم داره همش اسم کوچیک شوهرموصدا میزنه اولش منم حساس شدم بعدش دیدم کلا همه رو به اسم کوچیک صدا میزنه دیگه اصلا حساس نشدم اصلا .توهم بی خیال هیچی نیست این مسایل عادیه سرکار.
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام من فکر میکنم بهتره به صفحه اول شناسنامه مون نگاه کنیم نوشته مسلمان معمولا خانوما به حقوق مردها در خصوص حق امکان تعهد ازدواج حساسیت دارن،اگه یه آقا از این حق استفاده نمیکنه چندتا علت میتونه داشته باشه اینکه شاید یه همسر اشنا به امور همسری داره که البته بخشی مربوط میشه به خانواده ای که توش تربیت شده و بخشی مربوط به مرد خونه خودشه و بخشی مربوط به سلامت احساسی و روانی و مهارت در همسر داری بهر حال وقتی مردی دنبال همسر دوم میره اسمش خیانت نیست و دلایلش باید بدون تعصب و پیش داوری بررسی بشه
رَساهستم،زن‌ندارم‌ولی.👇
3 سال پیش

من نمیخوام زن هارو سرکوب کنم ولی عیب هاشون کم نیست مرد ها هم عیب دارن ولی خب مرد بره کار کنه ، پول دراره ، هزار جور فکر و خیال داشته باشه بعد زنش غر هم بزنه هیچکس بی عیب نیست ولی میشه مدارا کرد ، صبر داشت و جویای دلیل بود . درسته که هدف اصلی آفرینش زن بوده ولی بدونید ما ربات‌ نیستیم ، درک داریم و بهتر از زن ها میدونیم که باید چیکار کنیم شاید زن ها این جمله رو بد برداشت کنند ولی فکر کنید اگه مرد پیشتون نباشه چه اتفاق هایی ممکنه براتون بیوفته !.
مائده (🌹❤)
3 سال پیش

در پاسخ به: چند سالته ؟؟؟مگه
من ۲۰ سالمه و تا به همین الان هر خاستگاری که واسم پیدا شده بود رو بدون اینکه ببینم و بشناسم رد کردم چون دوست ندارم اواسط زندگیم به مشکل بخورم و بیشتر بهانه درس و دانشگاهمو میاوردم که به خاطر این ازدواج نمیکنم ولی اگه بخوام خیلی صادقانه بگم من تو این دور و زمونه به هیچ مردی اعتماد ندارم
رَساهستم،زن‌ندارم‌ولی.👇
3 سال پیش

مرد تا وقتی که به زنش اطمینان ۱۰۰ درصد داره هیچوقت خیانت نمیکنه ولی وقتی این اعتماد کم بشه احتمال خیانت زیاد میشه . مردها همیشه تنها موفق ترن به شرطی که اول عقل داشته باشن و بعد تحصیلات و ثروت . زن ها باید بدونن که هیچ فایده ای برای مرد ندارن فقط مرد ها زن هارو انتخاب میکنن تا کنارشون زندگی کنن و به آرامش برسن ، اگه قراره زن سر مرد غر بزنه ، داد بزنه و هرکاری که از شرایط زن خارجه رو انجام بده ، اون زن نیست و فایده ای برای مرد نخواهد داشت ، در این صورت زن نگرفتم هزار برابر بهتره. من۱۶سالمه
مطلق
3 سال پیش

بزرگترین‌ دلیل‌ خیانت‌ مرد‌ به‌ همسرش‌خودهمین‌ زنان‌ هستند‌ که‌ به‌ دلیل.‌ حسادت‌ ویا‌ به دلیل‌ استفاده‌ از‌ اموال‌ یک‌ مرد‌ ویا‌ به‌ دلیل‌ از‌ هم‌ پاشیده‌ شدن‌ خانواده‌ مردوزن‌ مورد‌ نطرشان‌ مردان‌ را‌ باشگردهایی‌ بسوی‌ خود‌ جذب‌ می‌ کنند‌ وحرف‌آخرهم‌ بی‌اعتنایی‌ مردان‌ به‌استحکام‌ خانواده‌ است‌ که‌ تصور‌ میکنند‌ زنها‌ به‌هر‌ ساز‌ آنها‌ پاسخگو‌ هستند‌ وزمانی‌بخود‌ می‌ آیند‌ که‌ ستون‌ خانواده‌ لزیده‌ ودر‌ حال‌ فرو‌ریختن‌ است
MKL
3 سال پیش

همسر ندارم نظر بدم😁
نسترن
3 سال پیش

دلیل اصلی مشکلات اقتصادی وگرانی وتورم هست که خانواده ها را متلاشی میکنه وتاب وتحمل همدیگه راندارن
MKL
3 سال پیش

سلام ابجی حق بهت میدم انشالله همه ی اینا بر طرف بشه بدون خدایی هم هست اون دنیایی هم هست ❤️ جالبه من همسر ندارم وگرنه از بس باهاش خوب بودم میگفت بسه ولی نمیدونم بعضیا چرا ازدواج میکنن دوست دارن مثل خودشون بیشتر بشه!؟ اینا ضعیف نفس هستند📿📿 براتون ارزوی خوشبختی دارم خدانگهدار
بازدیدکننده
3 سال پیش

عزیزم خوب نیست آدم اعتماد کامل به کسی داشته باشه واقعا خیلی دوره زمونه بد شده. مخصوصا اگه زنی زیبا باشه که بیشتر باید مراقبش باشی
فروغ
3 سال پیش

بله منم بااین نظر موافقم
بازدیدکننده
3 سال پیش

تو چه آدم زرنگی هستی میگن چیز ی که عوض داره گله نداره
فروغ
3 سال پیش

بسیاربسیاراز مقاله علمی وسودمندتان ممنون ومتشکرم موفق باشید
اهو
3 سال پیش

کلا تو رابطه ها وقتی طرف مقابل زیادی اهمیت بده بی اهمیت میشه.باید عادی رفتار کرد
بازدیدکننده
3 سال پیش

عالی،😌
بازدیدکننده
3 سال پیش

واقعاً همینطوره
بازدیدکننده
3 سال پیش

خداروشکر خدا خوشبختیتونو بیشتر کنه انشالله
بازدیدکننده
3 سال پیش

حالا همین انگشت شمارا روهم تو بیا بچسب با استیکرات خجالت بکش واقعا.از پیامت بدش میاد همچین آدم باشرفی
ستاره
3 سال پیش

گرتوبابد،بدکنی پس فرق چیست؟؟؟خون راباآب میشورن نه باخون
بازدیدکننده
3 سال پیش

خدا زندگیتو عالی کنه انشالله از شر آدمای بیشرف دور باشی یکی مثل خودت رو داشته باشی که جبرانه همه اینارو کنه
بازدیدکننده
3 سال پیش

انشالله خدا بهتون کمک کنه و با خانومتون دیگه مشکلی نیاشه وخیلی خوشبخت باشین آفرین به شما
بازدیدکننده
3 سال پیش

👏👏👏ولی کاش از اول بهت خیانت نمیکرد که توام نخوای ظاهرتو حفظ کنی جلوش
بازدیدکننده
3 سال پیش

دم آدمایی مثل شما گرم باعث میشین همه به ی چشم دیده نشن درود به شرفتون انشالله همیشه در خوشی باشین با همسرتون
بازدیدکننده
3 سال پیش

خدا آدم خوبه رو یادش نمیره همیشه امیدت به این باشه انشالله خدا خودش کمکت کنه تو زندگیت معجزه کنه غم و غصه رو ازت دور کنه انشالله انقدر خوش بخت بشی که این روزاتو یادت بره🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
S
3 سال پیش

متاستفانه تو این نظریه شما به این اشاره نکردید که بعضی از مردها هم بیمار جنسی و تنوع طلب هستن و به این دلیل خیانت میکنن حتی اینجا هم میگید باعث هرزه بودن مرد کم کاریه زنه جالبه واقعا
م
3 سال پیش

یکی دیگه ا ز دلایل خیانت مردها اینکه تو خانواده مشکل دار بزرگ شدند وکلی عقده دارند دیدم دارم میگم خانواده خیلی مهمه ومادر مرد مهمتر .برای ازدواج خانواده وژن وتربیت اونا دقت بشه خیلی مشکلات نیست.
بازدیدکننده
3 سال پیش

بایداز راه درست وحلال سنگ تمام بگذارند نه از راه حرام تا خانواده شان به انحراف کشیده نشن
بازدیدکننده
3 سال پیش

در پاسخ به: خوش به حال زنت
انشاالله که همه انسانها به کم قانع باشند و زندگی کسی ازهمنپاشد
ستاره
3 سال پیش

چیزی که باعث خیانت میشه مشکلات خانوادگی ازطرف خانواده خانوم یاآقاست.مخصوصاقطع رابزه ومحبت وکمبودمحبتی که ازطرف خانواده هامیبینن ومردیازن براجبران این کمبودمحبت دست به خیانت میزنه.لعنت به خانواده هایی که اولادشون رابعدازدواج ازمحبت محروم میکنن.لعععععنت
بازدیدکننده
3 سال پیش

انسانها شاید ظاهرا مشابه هم باشند اما درونا خیلی باهم فرق دارند یکی پل میسازد یکی هم هست پل خراب میکند همه ادمها را با یک چشم نبینیم
بازدیدکننده
3 سال پیش

انسان جایز الخطاست اگر خطایی هم کرده باید توبه کند وهرگز دیگر مرتکب نشود زیرا ماه پشت ابر نمی ماند
بازدیدکننده
3 سال پیش

اگرانسان خودش خوب باشد خداوند حتما فرد خوبی سر راهش قرار خواهد داد انسان باید خوب تحقیق کند بقیه اش بسپارد دست خدا اگر مثل شما فکر بکنیم باید از خانه بیرون نرویم زیرا ممکن است تصادف بکنیم وَ و و
بازدیدکننده
3 سال پیش

با سلام تمام انحرافات از پول حرامه اگرکسی از راه حلال امرار معاش بکنه هیچوقت زن وبچه اش به بیراهه نخواهند رفت
بازدیدکننده
3 سال پیش

عزیزم به خودت استرس نده. اگه بد بود چرا حامله شدی؟
احمد
3 سال پیش

سلام
بازدیدکننده
3 سال پیش

باهاشی یا طلاق گرفتی
بازدیدکننده
3 سال پیش

حتما افکارت را تغییر بده .زیرا دقیقا فردی میاد سراغت که در آینده خیانت میکنه . حتما قبل ازدواج افکارت را تعییر بده و به ترست غلبه کن .
پروفسور
3 سال پیش

زن من همه این عادات رو داره ، البته تو غربت هم هستم ، نه بخاطر زنم ، به خاطر وجدان خودم و خدای خودم هرگز از این کارا نمی‌کنم ، هر چند یکطرفه نابود شدم
افسانه
3 سال پیش

شوهر من به من خیانت کرد.منم بهش خیانت کردم.نوش جونش.الان هم داریم به خوشی با هم زندگی میکنیم 😏
م.م
3 سال پیش

بخوره تو سرشون ثواب کردناشون،زنشونو آزار بدن که ثواب کنن
س
3 سال پیش

مرد اگه‌ با ایمان‌ باشه هیچوقت خیانت نمیکنه حتی اگه بدترین‌ زن‌ دنیا رو داشته باشه‌.مرد باایمان و خداترس اگه زنشو نخواد طلاقش‌ میده میره‌ یه زن دیگه میگیره‌ چون از خدا می‌ترسه که رابطه‌ با نامحرم داشته باشه
محمد
3 سال پیش

خوش به حال زن و شوهری که همدیگه رو درک کنن.خانما در پایداری و دوام‌یک خانواده نقش اساسی رو دادن در واقع نقش اول خانم‌ها.خانمی که همه فکر و همّ و غمش خانواده پدری باشه اونوقت شوهر جان حق داره جهت پز کردن کمبودهای عاطفیردنبال یه همدم باشه.الان خود من نزدیک سه ساله با خانمم طلاق عاطفی گرفتیم چون همه دلایل ۸گانه ور خانم بنده هست و به من و امثال بنده حق بدین که دنبال جبران کمبودهای عاطفی باشن
م.م
3 سال پیش

خدا لعنتش کنه
زهرا
3 سال پیش

خوب چرا فرت وفرت بچه میاری میخوای چیکار .مایه همسایه داریم یه پسربیست ساله داره گفتم خوبه یکی دیگه نیاوردی گفت همون اوایل که پسرموباردار بودم فهمیدم سروگوش شوهرم میجنبه دیگه توبه کردم بچه دیگه بیارم میگه از همون موقع هم برا خودم زندگی کردم ومنتظرم پسرم بزرگ شه بریم دوتایی خونه بگیریم زندگی کنیم اونم ولش کنیم .
بازدیدکننده
3 سال پیش

دقیقا . مردا ادمای مریضی هستن . منم ب هیچکدوم اعتماد ندادم و قبول نمیکنم خائن نباشه البته همجنس خودمون بهمون رحم نمیکنه از مرد چ انتظار
شقایق صادقی
3 سال پیش

فردی که خیانت میکنه دچار مشکلات روحی و روانیه چرا همیشه خانم هارو مقصر خیانت آقایون میدونید؟ پس دلیل خیانت خانم ها هم آقایون هستن؟و اگر هستن چرا هیچوقت ازش صحبت نمیکنید؟
آیهان
3 سال پیش

به نظر من اصلا لازم نیست مراقب رفتارمون باشیم تا مرد زندگیمون بهمون خیانت نکنه، اونی که رفتنیه میره، بمونه هم ارزش نداره دوازده سال قبل خیانت های شوهرم و رو دیدم و ازش طلاق گرفتم. در این مدت تحصیلاتم و ادامه دادم، تو کارم پیشرفت کردم، صاحب خونه و ماشین شدم و از همه مهمتر پسرم رو مثل دسته گل بزرگ کردم. این اواخر سر و کلش پیدا شده به بهانه دیدن بچه صبح تا شب در خونم کشیک میده. واقعا مردهای خیانتکار خودشون هم نمیدونن از زندگی چی میخوان
بازدیدکننده
3 سال پیش

دقیقا موافقم
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام من ۴ماه ازدواج کردم شغل شوهرم ویزیتوری همکارخانوم داره ویزیتورحضوری تلفنی درباره کارزنجیره ای بهم وصلا باشوهرم خیلی راحت صحبت میکنن اسم کوچیکش صدامیزنن من ناراحت شدم وبهش گفتم امااون میگه خیالت راحت البته شوهرم پسرخوبی بنظرتون چکا کنم بابت این موضوع خیلی عذاب میکشم
امیر علی
3 سال پیش

چند سالته ؟؟؟مگه
امیر علی
3 سال پیش

عجب صبری طبییعت ساخته واسه ما عجب!
مهراوه
3 سال پیش

سلام خسته نباشید ما ازدواج کردیم ولی بچه هامون رابطه مارا خراب میکنن
بازدیدکننده
3 سال پیش

خیلی عالی بود اموزنده بود
امید
3 سال پیش

سلام همه اینا میتونه دلیل باشه واسه خیانت.ولی چرا همش از خیانت مرد حرف میزنید..همسر من شاغل هست و در بیمارستان کار میکنه.تمام این کارها که بیان شده درقبال من انجام میده ولی من به خودم اجازه نمیدم خیانت کنم چون اصلا به خیانت معتقد نیستم.ولی درقبال این کارها بیشتر محبت کردم و خیلی از کارهای خونه راهم انجام میدم از لباس اتو زدن گرفته تا پوشک بچه عوض کردن.ولی متاسفانه با همه خوبیهایی که انجام میدم زنم بمن خیانت کرد.میشه خانمها بگن دلیل این کارش چیه....
بازدیدکننده
3 سال پیش

عزیزم همه مث هم نیستن که...🥰
بازدیدکننده
3 سال پیش

یه چیز دیگ اینکه منو همسرم خودمون همو انتخاب کردیم با اینکه فامیلیم. ولی یه مدت کوتاه با اخلاق هم اشنا شدیم و بعد خانواده ها رو در جریان گذاشتیم.اوناهم اولش ناراحت شدن ک چرا ازهمون اول بهشون نگفتیم ولی الان بعد گذشت ۴ سال باهم بودن(از اشنایی و نامزدی و عقد تا الان)ازینکه میبینن روز به روز همو بیشتر دوس داریم خوشحاال میشن
بازدیدکننده
3 سال پیش

من و همسرم روز خاستگاری قول و قراری که گذاشتیم این بود که همیشه و در هر حال باهم صادق باشیم حتی اگ به ضررمون باشه.ویک چیزی که شوهرم بهم گفت این که روزی که خدایی نکرده بهم خیانت بشه دیگه از چشمم میوفتی چون خودم از خیانت کردن متنفرم توهم همین حقو داری .اگه بهت خیانت شد که هیچ وقت هم نمیشه.منو شوهرم بیشتر از زن و شوهر با هم رفیقیم. جدی انگار من یه خواهر دیگ دارم اونم یه برادر. خارج از جنسیت خیلی خوب همو درک میکنیم. همیشه هم بهش میگم اگه همه زنوشوهرا بتونن همو درک کنن هیشکی طلاق نمیگیره.
MD
3 سال پیش

احسن چون با احساسات هم بازی کردن بدترین و بزرگترین گناهه که جبرانش سالها طول می‌کشه تو زندگی زناشویی اگه صداقت نباشه هیچی نیست هیچی
MD
3 سال پیش

برعکس هم هست متاسفانه آقایونی هستن برا خانوماشون سنگ تمام می‌زارن ولی اون خانوم در کمال بی شرمی می‌ره خیانت می‌کنه چون از صداقت واعتماد شوهرش سو استفاده می‌کنه وبعدش میخاد جبران کنه دیگه جونشم بده ارزشی نداره من نظرم اینه چه مرد وچه زن هروقت فکر خیانت به سرشون زد طلاق بگیرن خیلی سنگین ترن تا با احساسات هم بازی کنن ویکی دیگه هم شبکه مجازی عامل تمامه بدبختیها شده چون درست استفاده نمیشه
ستاره
3 سال پیش

مردم به زن باید به زندگیش وفا دار باشه اقا اگه قرار به خیانته چرا ازدواج کردی میرفتی با هر شد شد نشدم نشد چون ازدواج مقدسه اگه رفتی طرفش باید خودتو درست کنی
حماسه
3 سال پیش

آفرین به تو اینه همون حرف شماست
بازدیدکننده
3 سال پیش

خوش به حال زنت
قنبری
3 سال پیش

نظرات خوبی بود سپاسگزارم
مائده (🌹❤)
3 سال پیش

من به همین دلایل ازدواج نمیکنم چون از اینکه همسر آیندم بهم خیانت کنه میترسم و دوست ندارم زندگیم نابود بشه
محمدرضا
3 سال پیش

سلام مردها بیشتر دنبال ثواب هستند
مریم
3 سال پیش

در پاسخ به: چقد شما با فهمی
یعنی شمام بهش خیانت میکنین
حرف حساب
3 سال پیش

اینا همش بهانس، اولا اگر قرار به توجه به همسره که باید از هردو طرف باشه نه فقط زن! دوما مرد میتونه در کمال بی نقصی همسرش خیانت کنه و اینا اصلا دلیل و اجازه بر خیانت نمیشه، میتونه طلاق بگیره هرکاری دوست داره بکنه، وگرنه خود مردا انقدر تو رفتار زناشویی مشکل دارن که با توجه به مقاله شما زنا حق دارن هرروز خیانت کنن!
بازدیدکننده
3 سال پیش

من همیشه احترام شوهروخانوادشوازخانوده خودم بیشترداشتم ولی شوهرخودش یک موجودبی منتی هس رفت سرم زن گرف نامردی بزرگی درحقم کرداونم بعدازپنج سال ک عروسی کردیم زن گرف
Zahra
3 سال پیش

واما بزرگترین و مهمترین علت خیانت مردان ... وقتی دل و چشم آدما خیلی عذر میخوام به هرزگی عادت کنه ،دیگه ترک دادنش یه جورایی غیر ممکنه ، بعضی از آقایون متاسفانه خوشی میزنه زیر دلشون،چون مدام از طرف خانومشون همه جوره ساپورت میشن و خانوم خونه سطح توقعاتشو تا زیر خط صفر پایین میاره ، آقاهه هوا برش میداره ،البته هستن آقایونی که بسیار قدردان زحمات و ازخود گذشتگی خانوماشونن و بسیار با شخصیت هستند .
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام خواهرم همه ی مردان اینطورنیستن..انشااله خداوندمتعال کمکتون کنه انشاالله
A
3 سال پیش

احسنت به شما مرد افسانه ای 😑😑😐
حباب
3 سال پیش

اینا همش چرته .همش ب ذات ادماست.مردا تاکاره بیجا نکننه زنها با این 8تا چیز عوضش نمیکنه مرد باید ی وقتهای نیم من باشن .خدا نکنه مردی از چشم ی زن بیفته
بازدیدکننده
3 سال پیش

چه عالی الهی که همیشه خوشبخت و سالم باشید😍
بازدیدکننده
3 سال پیش

خیانت مرد به خاطر کمبود وخلا های درونی خودشه نه تقصیر زن این نوشتههای شما بی اساس ونشان ذهن مریض شماست
مهدی محمودی
3 سال پیش

اولوییت اول چه زن و چه مرد 'خانواده ای که زن ومرد تشکیل داده اند وسلام''بقیه در حد احترام
مرضیه
3 سال پیش

بجای خیانت باید به طرف حالی کنی مشکلت چیه وچی میخوای.خیانت ازدورویی ونفاق وپستیه. ادم اگرهمسرشو نمیخواد باید جدابشه بعد بره دنبال عشق وحالش.نه اینکه یه نفردیگه رو باکاراش زجربده .چه زن چه مرد ازبی عرضه گی و ترسوبودنشه که بره یواشکی یاربگیره
مهدی محمودی
3 سال پیش

خیانت فی نفسه درست نیست''موارد اشاره شده باعث باعث دلسردی شوهر ودوری وسردی از همسر میشود👍
الی
3 سال پیش

مردی که بخواد خیانت کنه میکنه تمام پس خانم های عزیز فکرتون رو متمرکز نکنید خیانت می‌بینید یا نه چون خودتون بقیه ی ماجرارو میدونید
بازدیدکننده
3 سال پیش

واقعا آفرین به مردونگی وفاداری شما
بازدیدکننده
3 سال پیش

خدا جوابشو بده. طلاق گرفتی؟
بازدیدکننده
3 سال پیش

درود بر شما ، ذات انسان باید درست باشه.
بازدیدکننده
3 سال پیش

آخی طفلک
آرین وآرتین
3 سال پیش

ببخشید بقیه حرفم نصفه موند که به عرض دوستان برسونم وقتی منه مرد خیانت کنم وادعا کنم که هیچ وقت اهل خیانت نیستم به طبع درتنهایی خودم به این فکرکنم که منه خیانت کارباادعای اینکه آدم سالمی هستم نکند خانمم هم تظاهر میکند خیانت کارنیست.پس اگه خودم توواقعیت آدم سالمی باشم قطعا خانمم هم آدم سالم وپاکدامنی خواهدبود.وهیچ وقت کوچکترین شکی به طرف مقابل نخواهد داشت که این زیباترین چیزی هست که آرامش را به ارمغان میاورد.
آرین وآرتین
3 سال پیش

زن من از هرلحاظ درجه یکه،وتواین 12سال زندگی مشترک همیشه به همدیگه اعتماد صددرصدداشتیم، زن من تورابطه خیلی بیشترازخیلی سردمزاجه اما دلیلی نداره خیانت کنم.زنم وکیل هستش وخودم مکانیک خیلی وقتها زنم باموکل خوددراطاق دیگه که بعضا اقاهستش تلفنی صحبت میکندمنظورم بابت تلفن کاری وحتی خیلی وقتهاپیش اومده که من هم همین طور با مشتری خودم که مشکل خودروداشته که حتی خانم هم بوده تلفنی صحبت کنم اما اینقدربین هم اعتمادواحترام متقابل هست که حتی هیچکداممون فال گوش وای نستادیم یا زره ای به هم شک نداریم.
بازدیدکننده
3 سال پیش

احسنت به شما
بازدیدکننده
3 سال پیش

موافقم
زهرا
3 سال پیش

ببخشید پس حتما شما فرشته هستین من جرات ندارم به شوهرم چپ نگاه کنم از صبح تاشب محبت اشپزی ماساج و نظافت خونه مثل کلفت بهش سرویس میدم قدرم نمیدونه با دختر خالش میره مشهد یهو عکسشون دیدم لو رفت البته مادرشم پیشش بود بمن گفته بود میرم ماموریت منه ساده سالی ۵ماه خورد خورد تنهام فقط کارم شده خدایا صبرم بده
زهرا
3 سال پیش

من باورم نمیشه مردی به زنش خیانت نکنه من هر قدر به شوهرم کم نمیزارم بیشتر چشماش میچرخه از نظر فامیل و خود شوهرم خوبم ولی چند بار در مورد خیانت مچش گرفتم به هیچ مردی اعتماد ندارم هرگز
بازدیدکننده
3 سال پیش

آفرین‌واقعا‌به‌مرد‌مثله‌شما‌بایدتشویق‌کرد
بازدیدکننده
3 سال پیش

خدارو شکر زن من هیچکدوم از اینا رو نداره و اگه هم داشته باشه من هیچ وقت بهش خیانت نمیکنم
۰۰۰۰
3 سال پیش

سلام بنظرمن مراگه محبت ومردانگی داشته باشه زنش بهترین میشه به زنت توجه ومحبت کن باکسی مقایسه نکن احترام احترام میاره زن به محبت نیازداره مثل گلی که بهش آب ندی پژمرده میشه تحصیلات وثروت مهم نیست توزندگی شعوروشخصیت حرف اول میزنه
بازدیدکننده
3 سال پیش

👏👏👏👏👏👏
للی
3 سال پیش

خدا کنه راست بگی من ک باور نمیکنم همچین مردی وجود داشته باشه🤷‍♀️
شیوا
3 سال پیش

شما واقعاً یه مرد واقعی هستین
بازدیدکننده
3 سال پیش

لایک داری
بازدیدکننده
3 سال پیش

با سلام اینها فقط دلایل خیانت مردها بودن و نگفتند این کار مردها درست است ولی توجه کنید هر مردی خیانت می‌کند طرف مقابل او یک زن است و زنها هم خیانت میکنن و مرد یک طرف قضیه است
رها
3 سال پیش

ایشالا همیشه خوشبخت باشید خیلی خوشم اومد از دید گاه تون موفق باشید کنار هم
بازدیدکننده
3 سال پیش

احسنت به شما 👏
بازدیدکننده
3 سال پیش

احسنت شوهر منم مثل شما ی مرده
بی کس
3 سال پیش

لعنت ب مردایی که وفا ندارن . من یه زنم و حامله همیشه سعی کردم همسرم از جانب من کمبود نکشه ولی اون همیشه به من بی توجه بود و هیچ وقت بهم محبت نکرد رفت سراغ اعتیاد ولی بخاطر بچه هامو زندگیم تحمل کردم الانم که هفت ماهه باردارم فهمیدم بهم خیانت میکنه و دوست دختر گرفته . لعنت به من که ۱۰ ساله چشمام جز این کسی رو ندیده ولی بدی نموند بهم نکنه . کاش میمردمو اینهمه زجر نمیکشیدم
بازدیدکننده
3 سال پیش

دمتگرم
Ali
3 سال پیش

با همش موافقم مخصوصا مادری کردن زن و شک و تردید زن به شوهرش
بازدیدکننده
3 سال پیش

شیرمادرحلالت
امید
3 سال پیش

همین شما بدبخت ها از هزاران افعی خطرناک ترید.باورکن بخدا جدی میگم
زهرا
3 سال پیش

مرد یازن متاهل که خیانت میکنه اول از همسرش جدابشه طلاق بگیره بعد بره هر غلطی دلش میخواد بکنه.
عباس
3 سال پیش

به نظر من دلیل نهم هم تهمت وشک وتردید هم یکی از دلایل هست
بازدیدکننده
3 سال پیش

همه ی چیزهایی که مطرح شد رو مردِ بنده داره . 24 سال تحمل کردم ولی دیگه نمیتونم . از زندگی خودم یه ویترین زیبا ساختم که حالا اگر قرار باشه بهم بزنم همه تعجب میکنن من خیانت نکردم به فکرش هم نبودم اما تا پای گناهی مثل استمناء رفتم . حالا میگه طلاقت نمیدم . دعام کنید لطفا
بازدیدکننده
3 سال پیش

بنظرم همه چی‌ بر میگرده به ذات آدم وگرنه هر مشکلی رو میشه با حرف زدن حل‌ کرد
آیسا
3 سال پیش

ایول بهت لااااااایک🥰
بازدیدکننده
3 سال پیش

خوش به حال زنت
گلی
3 سال پیش

اقا دم شما گرم
مری
3 سال پیش

احسنت به این مردی که تودنیالنگه نداره به عبارت واقعی به تعداد انگشت شماری پیدامیشه😘😘😘
زینب
3 سال پیش

چقد شما با فهمی
زینب
3 سال پیش

خوشبحالش😔
زینب
3 سال پیش

همش دروغ .من هیچکدوم از اینارو نداشتم هیچی هم کم نذاشتم خودشم گف هیچی کم نذاشتی .خودش هیز بود خیانت کرد
بازدیدکننده
3 سال پیش

آفرین👏👏👏👏
زیبا
3 سال پیش

سلام به نظر من شما اشتباه میکنید مگر مرد چه فرفی با زن دارد زن ها بدبخت ترین موجودات روی زمین هستند چون باید یه دختر خوب همسر خوب عروس خوب و ازهمه مهمتر یک مادر خوب باشد واگر در یکی از این هاخوب نباشد مورد سرزنش قرار می‌گیرند و من نمیفهمم چرا مردها زن هارا درک نمیکنند وشروع می‌کنند به خیانت
حمید
3 سال پیش

وامامهمترازهمه بی توجهی زن به خانواده شوهرمخصوصا پدرومادر بعضی اززنهافکرمیکنندفقط پدرومادرخودشون خوب هستن وهمیشه بایدمورداحترام باشن ولی پدرومادرشوهرهمیشه مزاحم وبدخلق هستن!!!!!!
بابی
3 سال پیش

زن من همه این چیزایی که مطرح کردین رو انجام میده اما امکان نداره من حتی به یه زن دیگه نگاه کنم، زن من هرکاری کنه،، چون من انتخابش بودم و به من دلداده، تا قیامت بهش وفادارم
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (629 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (109 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (78 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (45 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (36 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (14 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (12 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
قولی که رهبر معظم انقلاب برای یک دختر خانم دادند/ کلاه صورتی که رهبری هدیه دادند را قاب کرده‌ام
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال ابجد روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 29 تیر 1403 + فیلم
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان