فال روزانه امروز شنبه 21 بهمن ماه 1402

  جمعه، 20 بهمن 1402 ID  کد خبر 374773
فال روزانه امروز شنبه 21 بهمن ماه 1402
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 21 بهمن 1402 را مطالعه می فرمایید.

از دیرباز همواره مردم معتقد بودند که پدیده‌های اخترشناسی روی اتفاقات زندگی آن‌ها اثرگذار است. هنوز هم هستند که براساس نجوم و وضعیت ستارگان در آسمان طالع بینی می‌کنند. برخی از آن‌ها طالع بینی و فال افراد براساس ستارگان آسمان و ماه تولد افراد را در سرتاسر دنیا به صورت آنلاین منتشر می‌کنند. ما هم در پایگاه خبری - تحلیلی ساعدنیوز این مطالب را برای متولدین ماه‌های مختلف از همان منابع معتبر خارجی گردآوری و روزانه به صورت ترجمه شده به فارسی در اختیار شما می‌گذاریم. امید آنکه دنیا به کام شما همواره شیرین و روزگار بر وفق مرادتان باشد. با ما همراه باشید.

فال

استخاره

فال حافظ

برای مشاهده فال روزانه ماه‌های تولد مختلف کلیک کنید


فروردین

اردیبهشت

خرداد

تیر

مرداد

شهریور

مهر

آبان

آذر

دی

بهمن

اسفند

فال روزانه در روز 21 بهمن 1402 برای متولدین فروردین ماه


با فردی بگو مگویی داشته اید، اگر می خواهید این موضوع همین جا تمام شود، انعطاف پذیری بیشتری از خودتان نشان دهید. دیگران به توجه و مراقبت شما احتیاج دارند، آنها را فراموش نکنید. در مورد موضوعی بسیار لجباز و یکدنده اید و هیچکس نمی تواند نظر شما را تغییر دهد. اما بد نیست موضوع را از زاویه دیگری هم بررسی کنید. این نه تنها به نفع تان است، بلکه فکرتان را در مورد تصمیم گیری های بعدی نیز باز می کند. در انتظار فردی هستید که به زودی خودش را به شما می رساند و انتظارهای شما به پایان می رسد. اطراف خود را با افرادی که خوش مشرب هستند پر کنید. در حال حاضر بهتر است از انجام کارهایی که برایتان ناخوشایند و غیر جذابند پرهیز کنید. برای چند ساعتی دنیای اطراف خود را تعطیل کنید. دور اندیشی و تدبیر شما به موقع به کمکتان خواهد آمد. از عهده انجام کاری که فکرتان را به خود مشغول کرده به خوبی بر می آیید. فرصت شناس باشید و سکوت کنید، لزومی ندارد در پی توجیه کاری باشید.

نماد فروردین

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

قوچ

نوزاد طبیعت

من هستم

مارس (مریخ)

آتش

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

آهن

یاقوت، الماس قرمز

صورتی روشن

9

سه شنبه

فال روزانه در روز 21 بهمن 1402 برای متولدین اردیبهشت ماه


چند وقتی است به فکر شروع کاری هستید اما موانعی بر سر راهتان وجود دارد که با کمی احتیاط و برنامه ریزی می توانید تمام آنها را با موفقیت پشت سر بگذارید. در این راه افراد با تجربه می توانند پیشنهادهای خوبی را به شما دهند، نظرات آنها را نادیده نگیرید.امروز جسارت لازم را به دست آورده اید تا دست به تغییری که مدت هاست می خواهید در رابطه عاطفی خود ایجاد کنید، بزنید. حال که رابطه عاطفی شما پر از عشق و احساسات رمانتیک است، قدم های اول را بردارید. اگر چه شجاعت شما سر به فلک کشیده اما مراقب باشید که از مسیر خود منحرف نشوید. در ارتباط با دیگران صداقت بیشتری داشته باشید، افکارتان را برای دیگران بیان کنید اما بخاطر داشته باشید که تنها صداقت مهم نیست بلکه باید شنونده خوبی هم باشید. فردی در اطرافتان هست که احساسات خود را نشان نمی دهد، دلیلش صرفا این است که او ضربه روحی خورده، به او فرصت بدهید که به شما اعتماد بکند. از توانایی های بالقوه خود استفاده کنید و قدر خودتان را بدانید.

نماد اردیبهشت

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

گاو نر

طفل شیرخوار طبیعت

همه چیز مال من است

ونوس (زهره)

خاک

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

مس

یاقوت کبود

آبی آسمانی، صورتی، بنفش

6

جمعه

فال روزانه در روز 21 بهمن 1402 برای متولدین خرداد ماه


این روزها به شدت خیالپرداز شده اید. اگر چه در تلاشید تا در دنیای واقعی خود باقی بمانید و رفتار طبیعی از خود نشان دهید اما نیرویی شما را از این کار باز می دارد طوری که دوست دارید بالهایتان را باز و در آسمان ها پرواز کنید. اگر به طور موقت در دنیای خیال خود سیر کنید، آسیبی به شما وارد نخواد شد اما حواستان باشد که در این کار زیاده روی نکنید. اگر تعادل را در تمام جنبه های زندگی تان به کار گیرید، پیشرفت و موفقیت شما حتمی خواهد بود. به زودی در رابطه عاطفی تان تغییری بزرگ رخ می دهد که باری را از روی دوش تان بر خواهد داشت. آنقدر به دنیا دل نبندید که از بالا و پایین شدن آن بهم بریزید، شاید بهتر باشد که همیشه روز طرز فکر و عقایدتان پافشاری نکنید. موضوعی که برای شما خیلی مهم است، ممکن است در دیگری احساسی را بر انگیخته نکند. ممکن است با شنیدن یک پیشنهاد به شدت برافروخته شوید، بخصوص اگر دیگران با شما هم عقیده نباشند. اجازه بدهید تصمیمات چند روزی به تعویق بیفتند تا بعد به یک راه حل مناسب برسید.

نماد خرداد

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

دوقلوها

کودک طبیعت

من فکر می‌کنم

مرکوری (عطارد)

هوا

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

جیوه

زمرد کبود

زرد، سبز، آبی

5

چهارشنبه

فال روزانه در روز 21 بهمن 1402 برای متولدین تیر ماه


روی خوش شما باعث شده که دیگران به سمت شما جذب شوند. در این زمان داشتن دیدگاهی مثبت و روشن می تواند رمز موفقیت شما باشد. به جای گوش دادن به نظرات دیگران، به ندای قلب خود گوش دهید که شما را به راه درست هدایت می کند. اگر مجرد هستید، توصیه می کنیم که کمی مسایل را ساده تر بگیرید. شما فرد ایده عآلی هستید اما اگر بخواهید منتظر فردی بی عیب و نقص باشید، هیچگاه به آرزویتان نخواهید رسید. این شمایید که باید شرایط مطلوب را فراهم کنید. از کسی که از شما پول قرض می گیرد حتما رسید بگیرید. هر زمانی که در جهت کار تازه و جدیدی قدم بر می دارید هیچ چیز نمی تواند مانع شما بشود. در مذاکرات موفق خواهید شد. اکنون زمان شکیبایی و احتیاط است. اگر بتوانید روحیه و خصوصیات همکار خود را بهتر بشناسید، در کارها موفق تر خواهید بود، شناخت متقابل به تفاهم و همکاری جدی تر منجر خواهد شد.

نماد تیر

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

خرچنگ

تازه بالغ طبیعت

من احساس می‌کنم

ماه

هوا

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

نقره

مروارید

سایه ای از رنگ‌های خاکستری و آبی و سبز

2

دوشنبه

فال روزانه در روز 21 بهمن 1402 برای متولدین مرداد ماه


کنترل احساسات در چنین روزی برایتان دشوار است اما نگران نباشید بگذارید دلتان به هر جا که دوست دارد، شما را با خود ببرند. جهان خیال یکی از امن ترین جاهایی است که می توانید به آن پناه ببرید بنابراین از دور شدن از واقعیت نگرانی به دل راه ندهید. اگر دلتان می خواهد خاطرات گذشته خود را مرور کنید، این کار را انجام دهید. به زودی سفری در پیش دارید که تغییری در زندگی شما ایجاد می کند. سعی کنید در این شرایط تنها نمانید و از نک تک لحظات زندگی تان در کنار دیگران لذت ببرید. با سعه صدر به استقبال عزیزی بروید و نا امید نباشید. درهای رحمت به زودی به روی شما گشوده خواهند شد. شما فکر می کنید یکی از همکاران یا آشنایان را خیلی خوب می شناسید، لازم است در رابطه تان با او تجدید نظر کنید. در واقع این شخص به دلیل حسادت نمی تواند خوشحالی و موفقیت شما را ببیند. برای به دست آوردن هر چیزی سخت تلاش می کنید و به ندرت چیزی را به آسانی به دست می آورید .

نماد مرداد

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

شیر

جوان طبیعت

من اراده می‌کنم

خورشید

آتش

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

طلا

یاقوت زرد

رنگ‌های غروب خورشید

1

یکشنبه

فال روزانه در روز 21 بهمن 1402 برای متولدین شهریور ماه


امروز با فردی که رفتار بدی از خود نشان می دهد، درگیر می شوید و با او بحث می کنید. یادتان باشد که این رفتار شاید از دید او آنقدرها هم بد نبوده باشد پس بهتر است قبل از هر عکس العملی، خودتان را جای او بگذارید و مشکل را از زوایای مختلف بررسی کنید. اگر می خواهید حرف دلتان را بزنید، انتظار هر عکس العملی از او را هم داشته باشید. برای این که کمی حال و هوایتان عوض شود، با دوستان تان قراری بگذارید و کمی خوش بگذرانید. زمان خوبی برای دریافت انرژی های مثبت از طبیعت است پس یک پیاده روی می تواند بهترین کار در حال حاضر برای شما باشد. این اواخر بیش از حد در کار غرق شده اید و فرصتی برای استراحت کافی و در کنار خانواده بودن نداشته ‌اید. بین کار و تفریح تعادل ایجاد کنید. شخصی رفتار عجیبی دارد او با این کار تنها می‌خواهد حس کنجکاوی شما را بر انگیزد،شرایط را کنترل کنید. در مورد مسائل احساسی، لازم نیست با سیاست رفتار کنید و هر لحظه سعی کنید تا گامی به جلو بردارید یا اتفاق بعدی را حدس بزنید.

نماد شهریور

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

فرشته

بالغ طبیعت

من تجزیه و تحلیل می‌کنم

ولکان و مرکوری

خاک

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

پلاتین

عقیق سبز

سایه‌ای از خاکستری، سبز، نقره‌ای

5

چهارشنبه

فال روزانه در روز 21 بهمن 1402 برای متولدین مهر ماه


این روزها روابط اجتماعی تان را با دیگران بیشتر کنید. دوستی نزد شما می آید و از مشکلاتش برایتان می گوید، تنها گفتن آنچه که او را خوشحال می کند، کافی نیست. کاری که شما باید انجام دهید، باز کردن چشم های او به روی واقعیت است پس این کار را انجام دهید تا راه اشتباه را انتخاب نکند. در انتهای روز تلفنی به شما می شود که خبر غیر منتظره ای را به گوش تان می رساند. سعی کنید قبل از هر تصمیم و قضاوتی خوب در مورد آن اطلاعات به دست آورید. یک پیشنهاد جدید می تواند روزهای تان را از یکنواختی در بیاورد شما عاشق رقابت هستید، خوشبختانه شما خوش بین هستید و این سبب می شود از فرصتی که پیش می آید به نفع احسن استفاده کنید.بر خلاف میل خود ناچار می شوید با کسی قطع رابطه کنید که هرگز تصورش را هم نمی کردید. چرخ روزگار در آستین خود طرح ها و برنامه های جدیدی دارد با صبر و حوصله به امور عقب افتاده رسیدگی کنید.

نماد مهر

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

ترازو

با آرمان ازدواج

من تعادل برقرار می‌کنم

ونوس (زهره)

هو

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

مس درخشان

الماس، اوپال

بژ، قهوه‌ای

6

جمعه

فال روزانه در روز 21 بهمن 1402 برای متولدین آبان ماه


در تصمیم گیری بین دو راه گیر کرده اید. لازم نیست که یکی از آن راهها را انتخاب کنید. اگر فردی می تواند بین این دو دنیا پلی بزند، آن فرد خود شما هستید. پس خودتان را دست کم نگیرید و اولین قدم را برای اتصال این دو دنیای مختلف بردارید. به زودی زندگی تان به تعادل باز می گردد و شما نیز خشنود و راضی خواهید بود. کارهای هنری مانند نقاشی، بافتنی، آشپزی یا حتی موسیقی می تواند به شما در این راه کمک کند. از عشقی سطحی دوری کنید و به هرکسی دست دوستی ندهید در رابطه تان با شخصی به طور غریزی اگر مشکلی در میان باشد متوجه می شوید، شاید بهتر باشد کمی از او فاصله بگیرید. درک و آگاهی تان شما را به سمت مسیری سود بخش می کشاند کمی بیشتر از همیشه ماجراجو باشید اما مراقب اطرافیان خود هم باشید. هرگز در کار دیگران تجسس یا دخالت نکنید.

نماد آبان

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

عقرب

با آرمان ...

من آرزو می‌کنم

پلوتو

آب

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

آهن

سیلیس

قرمز تیره

9

سه شنبه

فال روزانه در روز 21 بهمن 1402 برای متولدین آذر ماه


امروز برای رویاهایتان برنامه ریزی کنید و تا تبدیل آنها به واقعیت از پا ننشینید. به جای عقل این بار به تخیل تان اجازه دهید تا امور را به دست گیرند و راه درست را به شما نشان دهند. تا قدم اول را برندارید نمی توانید مسائل را پیش بینی کنید. به خودتان اعتماد کنید تا به آنچه می خواهید، برسید. در کاری با دیگران در حال رقابت هستید. سعی کنید ناامید نشوید و تمام انرژی خود را برای رسیدن به نقطه پایان به کار گیرید. شما توانایی های بالایی دارید، تنها کافی است به خودتان اعتماد کنید. هشیاری خود را حفظ کنید و اجازه ندهید بعضی از حسودان مانع پیشروی در کارها شوند. ذهن خود را بیهوده درگیر مسایل حاشیه ای و بی اهمیت نکنید. از ولخرجی چیزی عایدتان نمی شود و فقط یک محبوبیت زودگذر بدست خواهید آورد. ساده ترین ایده ها اغلب موثر ترین هستند آنچه که به ذهنتان می رسد را بنویسید. از شخصی دلخورید این دلخوری را به فراموشی بسپارید و آشتی کنید.

نماد آذر

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

تیر و کمان

با آرمان کسب اطلاعات

من می‌بینم

ژوپیتر (مشتری)

آتش

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

قلع

فیروزه

ارغوانی

3

پنج‌شنبه

فال روزانه در روز 21 بهمن 1402 برای متولدین دی ماه


احساس می کند که بار سنگینی روی دوش تان است و دوست دارید که هر چه سریعتر از آن رها شوید. این رفتار نتیجه تنبلی و در رفتن از زیر بار مسئولیت هایتان است. شاید این راهی که انتخاب کرده اید همین حالا جواب دهد اما در آینده ممکن است برایتان دردسر ساز شود. سخت کوشی کلید موفقیت شماست پس بلند شوید و قدم هایتان را محکم تر از قبل بردارید. مطمئن باشید که به آنچه لایق اش هستید، خواهید رسید. دوستی انتظار تماس شما را می کشد. اگر می خواهید خشحال ترش کنید، به جای تماس به دیدارش بروید. اختلاف عقیده با دیگران برایتان مشکل ساز می شود. با دقت به کارهایتان فکر کنید و نقشه ها و طرح هایتان را اجرا کنید. نگران نباشید همه چیز به خوبی پیش می رود و می توانید به مرحله بعدی بروید. دوستی را باید آزمایش کنید تا میزان صداقت یا عدم صداقت در او آشکار شود. مهربان و در عین حال سخت گیر باشید. در مورد مساله ای رک و صریح نظر خود را بیان کنید.

نماد دی

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

بز

با آرمان تجربه کردن

من به کار می‌گیرم

ساترن (زحل)

خاک

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

سرب

عقیق رنگارنگ

سیاه، قهوه‌ای

8

شنبه

فال روزانه در روز 21 بهمن 1402 برای متولدین بهمن ماه


در رابطه عاطفی تان به مشکلی برخورده اید و این موضوع تمام زندگی شما را تحت تاثیر قرار داده است. کلید موفقیت شما این است که استرس را از خود دور کنید و بدانید که همیشه اتفاقات آنطور که شما می خواهید پیش نمی روند و نمی توان بر تمام جنبه های یک رابطه عاطفی، به عنوان مثال طرف مقابل، تسلط داشت. اگر می خواهید به نتیجه برسید باید کمی صبر پیشه کنید. گفتگوی سالم کلید موفقیت شما در چنین روزی است. به زودی یکی از قفل های زندگی تان باز می شود. خودتان را برای یک خوشی بزرگ آماده کنید. شما دیگران را خوب درک می کنید و دوست دارید مصالحه کنید. با یکی از همکاران مشکلی دارید زمان خوبی برای رفع این اختلاف است. برای کسی زحمت کشیده اید که از شما قدردانی و شما را بسیار خوشحال خواهد کرد. کسی به شما پیشنهاد می کند که در پروژه ای مشارکت نمایید. پیش از پذیرفتن باید به خوبی آن را مطالعه و بررسی کنید. این مشارکت اگر بر مبنای تفاهم باشد، نتایج درخشانی در بر خواهد داشت.

نماد بهمن

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

دلو

با آرمان ایده‌آلیستی

من می‌دانم

اورانوس

هو

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

اورانیوم

یاقوت کبود

آبی آسمانی

4

شنبه

فال روزانه در روز 21 بهمن 1402 برای متولدین اسفند ماه


احساس تنهایی می کنید اما تقصیر خودتان است وگرنه افراد زیادی به برقراری رابطه با شما علاقه دارند. پس در خانه ماندن را رها کنید و بیشتر در اجتماع و ارتبا با دیگران باشید. در راه رسیدن به هدف هایتان دست از تلاش بر ندارید و سخت کوش باشید. یکی از دوستان قدیمی بدون آنکه شما بدانید به دیدارتان می آید، منتظر اتفاقات خوب و غیر منتظره باشید. مشکلی دارید که فکر می کنید در آن تنهایید اما این خانواده شماست که در نهایت به کمک تان می آید و شما را از چاهی که در آن افتاده اید، نجات می دهند. شما دلسوز هستید و هرچه می کنید برای دل خودتان انجام می دهید نه تایید دیگران. پیغامی که به شما گفته می شود نباید در رفتارتان تغییری ایجاد کند بیشترین استفاده را از این وضعیت ببرید. با مهم ترین فرد زندگی تان تماس گرفته و از شنیدن صدای او آرام شوید. افکار منفی را کنار بگذارید و مثبت اندیش باشید. دل به امور واهی نبندید و به وعده های پوچ دیگران تکیه نکنید.

نماد اسفند

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

ماهی

با آرمان تفویض

من باور دارم

نپتون

آب

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

تشعشعی از فلزات مصنوعی

زمرد

سایه آبی و سبز دریایی

7

پنج شنبه


فال چیست؟


فال در لغت به معنای طالع، بخت و نیز پیشگویی و عاقبت بینی است. کلمه ای عربی است و در فارسی یعنی شگون، هم در معنای خوب و هم در معنای بد. فال گرفتن یعنی اطلاعات از ناشناخته ها؛ و در عربی به فال خوب زدن، «تفأل» و به فال بد زدن «طیره» می گویند. در فارسی، فال خوب زدن را «مروا» و فال بد زدن را «مرغوا» گویند که از دو کلمه «مرغ» و «آوا» تشکیل شده است. ایرانیان با آواز و جهت حرکت پرندگان فال می زده اند؛ مثلاً با دیدن عقاب به عقوبت و هدهد به هدایت پی می برده اند.

فال

فال و فالگیری موضوعی است که همه ما کم و بیش با آن سرو کار داشتیم و این سوال همیشه بی پاسخ باقی مانده که : آیا شما واقعا به فال اعتقاد دارید یا خیر؟ آیا فال علم است یا خرافات ؟ آیا فالگیران شیادند یا عالم به علوم غریبه ؟ شما فال را فقط یک سرگرمی می بینید با به فال اعتقاد راسخ دارید؟ یا اینکه به بعضی فالها اعتقاد دارید؟

این پدیده در اعصار مختلف و اقصی نقاط جهان به گونه های مختلف وجود داشته و دارد. فال بودا درهند، فال ای- چینگ در چین، فال قهوه یا فال ورقهای تاروت در اروپا از جمله فالهای بسیار معتبر جهانی هستند که جزو اسناد تاریخی سرزمینشان بشمار می آیند در کشور ما هم فال حافظ و استخاره با قرآن از احترام و اعتبار ویژه ای برخوردارند.

البته فال های بسیار دیگری هم هستند که در جهان فراوانند مانند فال اعداد، حروف ابجد یا تفال با خوراکیهایی مثل چای ، نخود و …

نظر اسلام در خصوص فال چیست؟


اسلام دینی است که بر فطرت و حقانیت بنا شده است و از هر نوع توهم و ساده‌انگاری دور است. اسلام تلاش و کوشش را برای انسان ضروری می‌داند تا از این طریق زندگی خوبی برای خودش رقم بزند. در مورد فال هم باید دانست که فال بد به شدت از سوی اسلام نهی شده است چون اثر روانی منفی برای فرد به همراه دارد. اما فال خوب که موجب شادی و امید افزایی شود، آن هم با شرایطی که هزینه‌ای در آن وجود ندارد جایزاست.

به عنوان مثال روزی پیامبر اسلام صلی‌الله علیه و آله با جمعی سفر می‌کردند. در میان راه یک سواری را دیدند و حضرت نام او را پرسیدند. آن مرد خودش را «سعد» معرفی کرد. پیامبر صلی‌الله علیه و آله با شنیدن نام او فرمودند: «سعدنا» یعنی خوشبخت شدیم و همین نام را به فال خوب گرفتند که ان‌شاءالله سفر خوب و خوشی خواهیم داشت.

منظور از فال خوب در اسلام این است، نه اینکه افراد با صرف هزینه‌هایی به افرادی مراجعه کنند که هیچ علمی ندارند و مطالبی را عنوان می‌کنند که هیچ بنای عقلی و درستی ندارد. این کار درواقع فریب‌کاری است و اسلام هر نوع فریبکاری را به شدت نفی کرده است.

سخن آخر


در انتهای این بحث بد نیست بدانید نوع دیگری از فالگیران هم هستند که به فالگیران شیاد معروفند و آنها را فال ساز مینامیم. این افراد ابتدا با بدست آوردن اطلاعات شخصی شما بطور مخفیانه و بازگویی همان اطلاعات در حضورتان هنگام فال گرفتن، راستگویی خودشان را در ذهن شما به باور میرسانند و آنگاه شروع میکنند به پیشگویی چیزهایی که خود دلشان میخواهد. به این ترتیب شما پیشگویی های آنها را باور میکنید و البته میدانید این باورها هم موجب میشود این وقایع برای شما رخ بدهند. در این خصوص میخواهم بگویم اگر برای شما باورهای خوبی میسازند مثلا به شما نوید خوشبختی میدهند و ازاین بابت نیز هزینه زیادی از شما نمیگیرند این کار مانند هیپنوتیزم کردن است و باید از ایشان تشکر کنید اما اگر برای شما آرزوهای بدی میکنند یا با بی انصافی پول زیادی میگیرند واقعا شیادند!!!

شما هم اگر تجربه‌ای درخصوص فال‌ها دارید، یا احیاناً گرفتار فالگیرهایی شیاد شده‌اید، یا نظراتی در خصوص فال‌های ساعدنیوز دارید، با ما در قسمت کامنت‌ها در میان بگذارید.

فال حافظ

استخاره


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
از پوشیدن کفش ایرانی و نشستن در ردیف آخر جلسه انجمن اولیا و مربیان تا سوار شدن به ارزان ترین ماشین ایرانی و عدم استفاده از منبر در تدریس؛ در مروری بر سهم آقازادگی فرزندان رهبر معظم انقلاب+عکس (441 نظر) سردار آزمون : خداحافظ دختر خوشگلم همیشه به یادت می مونم 🖤💔 / #میس نوا (258 نظر) الهام چرخنده با ناراحتی قلبی راهی بیمارستان شد / الهام چرخنده : چون قلبم تقوا داشت الان ظاهرم رو شبیه به قلبم کردم (158 نظر) مسعود پزشکیان: برای ثبت نام بچه هایم در مدرسه هر جای که می‌رفتیم پول می‌خواستند؛ خب پول نداشتیم و با همان حقوقی که داشتیم به زور می‌توانستیم زندگی را بگذرانیم+ویدیو (114 نظر) شعرخوانی زیبا و تحسین برانگیز رهبر معظم انقلاب: سعدی اگر عاشقی کنی و جوانی️ عشق محمّد بس است و آل محمّد+ویدیو (96 نظر) مروری بر تصاویر محسن رضائی در دوران جنگ / از حضور در پشت مسلسل تا برنامه ریزی جنگ در سنگر با هاشمی رفسنجانی و پذیرایی با نخود و کشمش (89 نظر) ژیلا صادقی : شهروند آمریکا هستم و شاید به آمریکا برگردم (86 نظر) تمرینات سخت و طاقت فرسای متین سیروسی رقیب مشهدی هادی چوپان+فیلم/ رقابت تنگاتنگ آرنولد مشهدی و گرگ پارسی (84 نظر) ژیلا صادقی : هر وقت دلم برای امام رضا(ع) تنگ میشه خود آقا میفهمه و هیچوقت سلام منو بی جواب نگذاشته (79 نظر) ژیلا صادقی : چون خیلی شاد و خوب زندگی می کنم به خاطر همین 47 سال بهم نمیاد (66 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز شهرداری رشت برای حفظ پرندگان از گرما و سرما/ ایستاده باید تشویقش کرد+عکس (65 نظر) (فیلم) رونمایی از شعری که خود آیت‌الله خامنه‌ای سرودند (با صدای ایشان) / از شوق شکر خنده لبش جان نسپردم، شرمنده جانان ز گران جانی خویشم ... (64 نظر) ابتکار و نوآوری؛ خلاقیت بستنی فروش تبریزی / اقدام خدا پسندانه با نوشته جالب روی شیشه مغازه +عکس (60 نظر) طناز طباطبایی: دوست دارم تشکیل خانواده بدهم/ ازدواج سنتی را بیشتر می پسندم (59 نظر) مهمانی تمام و کمال الهه منصوریان برای اعضای خانواده اش بعد از آشتی با پدرشان+ویدئو/سنگ تمام خواهران ووشوکار در میزبانی از پدر (55 نظر)
تیتر امروز   
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 15 شهریور 1403+فیلم
پیگیری یک ماجرای جنجالی؛ تمام اموال علی انصاریان به نام مادرش است!
فال انبیاء روزانه پنجشنبه 15 شهریور 1403
فال روزانه امروز پنجشنبه 15 شهریور ماه 1403
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 15 شهریور ماه 1403
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 15 شهریور ماه 1403
فال ابجد روزانه پنجشنبه 15 شهریور 1403
دکتر، وکیل و استاد دانشگاه؛ در مروری بر شغل والدین نفرات برتر کنکور/ آیا شغل پدرو مادر تاثیر زیادی در موفقیت در کنکور دارد؟
ستاره بوکس ایران در باغ شخصی خود با 5 ضربه چاقو و شلیک 11 گلوله تفنگ به قتل رسید+عکس
امیر جعفری: اصلا کار خانه بلد نیستم، یک سری خواستم به همسرم کمک کنم و ظرف بشورم، دو تا استکان شکاندم بعد ریما گفت: عزیزم، نمی‌خواهد کار کنی، بشین
بوی غذای ایرانی از صاحب کفش های اسپرت | روایتی از یک مهاجر افغانستانی
عارف: زمینه بازگشت قهرمانان مهاجرت کرده فراهم شود
تصویری جالب از هندوانه‌خوری دکتر پزشکیان در مسیر پیاده‌روی به مشهد
(عکس) الماس اعجاب‌انگیزِ گران‌قیمت‌ترین حلقه‌ی ازدواج تاریخ/ ریخت و پاش‌های محمدرضا پهلوی برای معشوقه‌ی چشم‌رنگی و محبوبش
(تصاویر) عجیب ترین پدیده های پایان ناپذیر طبیعت اینبار با درختی که راه میرود!/ حقایق تکان دهنده از این نخل نایاب که شمارا حیرت زده میکند!
منتخب روز   
پخش کردن ساندویچ نذری بین مردم با لباس خادمی؛ اقدام پسندیده سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه در روز شهادت امام رضا(ع)+ویدیو سعادت بر تن کردن لباس خادمی امام رضا(ع) نصیب این چهره‌های مشهور شد؛ از ظریف و عراقچی تا فرهاد قائمیان و علیرضا دبیر+عکس سفر به ایران قدیم؛ ژست متفاوت و خلاقانه 5 زن و یک کودک قاجاری مقابل دوربین+عکس خدمت با دل و جان و چای دادن دست مردم توسط فرزند ارشد رهبر معظم انقلاب در حرم امام رضا(ع)+ویدیو در آستانه سالروز شهادت امام رضا(ع)؛ مروری بر حال خوش رهبر معظم انقلاب با لباس یکدست سفید در غبارروبی ضریح امام هشتم+عکس (عکس) رونمایی از عروس ترکیه‌ای خاندان احمدی‌نژاد + تصاویری از لباس عروسی ساده او از پوشیدن کفش ایرانی و نشستن در ردیف آخر جلسه انجمن اولیا و مربیان تا سوار شدن به ارزان ترین ماشین ایرانی و عدم استفاده از منبر در تدریس؛ در مروری بر سهم آقازادگی فرزندان رهبر معظم انقلاب+عکس شهاب حسینی: وقتی پدرم فوت کرد دیوانه شدم، دست روی دلم نگذارید که اشکم در میاد رهبر معظم انقلاب: فروهر قبل از انقلاب دوست ما بود، اول انقلاب همکار ما بود و بعد دشمن ما شد، دشمنی بی‌ضرر و بی‌خطر+ویدیو رهبر معظم انقلاب در مواجه با هنرمندی که موی بلند داشت: چقدر این مدل مو به شما میاد+ ویدیو/تحت تاثیر قرار گرفتن با جمله رهبر فرزانه فرود اضطراری در قزوین؛ از کار افتادن موتور هلی کوپتر هاشمی رفسنجانی که پسرش محسن هم همراه او بود هوش ادبی رهبر انقلاب گم شده سایه را به او بازگرداند / پیام ابتهاج به آیت الله خامنه‌ای: حیف است وقت ایشان که صرف این امور جزیی شود