تاثیر کمد لباس در دکوراسیون داخلی

  سه شنبه، 03 فروردین 1400   زمان مطالعه 10 دقیقه
تاثیر کمد لباس در دکوراسیون داخلی
طراحی کمد سفارشی شجاعت بسیاری می طلبد. منظم کردن لوازم و ایجاد یک فضای خاص و بهینه برای لباس ها نیازمند صرف وقت و زمان است. بهترین شیوه در کسب نتایج بهتر پیش از مشورت با یک طراح این است که با ظرفیت های فضا آشنا شوید.

طراحی کمد سفارشی شجاعت بسیاری می طلبد. منظم کردن لوازم و ایجاد یک فضای خاص و بهینه برای لباس ها نیازمند صرف وقت و زمان است. بهترین شیوه در کسب نتایج بهتر پیش از مشورت با یک طراح این است که با ظرفیت های فضا آشنا شوید. داشتن یک کلوزت بزرگ و مرتب باعث میشود برای روز خود آماده تر باشید. شما میتوانید لباس های خود را در یک کمد آویزان کنید که در شرایط خوبی از آنها نگه داری کنید. هم چنین به عنوان صاحب خانه ، اگر به صورت دائم کمدها را نصب کنید به قیمت خانه شما افزوده میشود.

کمد لباس جادار : با این 8 ایده جذاب، دیگر نگران کمبود جا نباشید!

داشتن یک کمد لباس جادار، تمیز و سازمان یافته آرزویی ست که تقریبا همه دارند. داشتن کمد جادار روزمرگی شما را ساده می کند. چرا که می توانید چیدمان های متنوعی داشته باشید و همه ی وسایلتان را جلوی دیدتان قرار دهید. جادار بودن کمد لباس فقط به معنی بزرگ بودن فضای آن نیست، بلکه استفاده ی بهینه از کمد لباس است که حائز اهمیت است.اگر می خواهید از فضای کمد لباستان نهایت استفاده را ببرید، بهتر است برخی از این ایده های نظم دهی و ذخیره سازی کمد را امتحان کنید.

1- از درهای ریلی استفاده کنید

یکی از روش های داشتن کمد لباس جادار استفاده از درهای ریلی برای این کمدهاست. با استفاده از این درهای ریلی دیگر مجبور نیستید تا برای پیدا کردن لباسی در انتهای کمد از ابتدای آن به سراغش بروید. شما می توانید از هر سمتی که نیاز دارید به لباس های درون کمد دسترسی داشته باشید. بنابراین می توانید از همه ی قسمت های کمد آزادانه و بدون محدودیت استفاده کنید.

2- از سطح بالاتری شروع کنید

دو برابر کردن فضای کمد شما به آسانی امکان پذیر است. فقط کافی ست تا میله ی دیگری را در یک ارتفاع مناسب درون کمد آویزان کنید. بهتر است فضای کمد را طوری طراحی کنید که شامل میله هایی برای حداکثر تطبیق پذیری با سبک لباس های شما باشد. لباس های بلند، لباس های کوتاه و لباس های مجلسی هر یک نیاز به فضای مناسب خود را دارند. می توانید با اضافه کردن سطح دوم با یک میله، تعداد لباسی را که در کمد خود ذخیره می کنید دو برابر کنید. بنابراین به همین راحتی یک کمد لباس جادار خواهید داشت.

3- از سبد های ذخیره سازی استفاده کنید

اگر می خواهید صاحب یک کمد لباس جادار باشید، استفاده از این روش بسیار معجزه گر است. سبدهای ذخیره سازی برای نگه داشتن کفش، جواهرات، لوازم جانبی، لباس تمرین، حوله و موارد دیگر می توانند بسیار کاربردی و مفید باشند. شما می توانید بدون اینکه فضای خود را به هم ریخته کنید، بسیاری از اکسسوری های ریز و غیر ضروری تان را نیز در آن ها قرار دهید یا بهتر است بگوییم در آن ها پنهان کنید. این مسئله برای کمد لباس اتاق خواب کودک اهمیت ویژه ای می یابد. مخصوصا اگر اتاق کوچک هم باشد. شاید از این طریق بتوانید اتاق خواب کوچک کودکتان را از شلوغی و آشفتگی دائمی نجات دهید.

4- درب کمد لباس را دست کم نگیرید

همواره به یاد داشته باشید که برای داشتن کمد لباس جادار لازم است تا از همه ی فضای کمد به بهترین شکل استفاده کنید. تصویر بالا استفاده بهینه از فضای داخل کمد لباس را به خوبی نشان می دهد. درب کمد با کمی خلاقیت و آماده سازی می تواند فضای بسیار مناسبی برای شال و روسری و یا حتی جواهراتتان باشد. اگر همه ی شال هایتان روی درب کمد در دسترس باشند، هم استفاده از آن ها برایتان راحت تر است و هم جای بیشتری برای قرار دادن لباس های دیگر باز می شود.

5- گوشه های کمد لباس یک فرصت استثنایی هستند

اگر کمد لباس تان مانند تصویر بالا دو ضلعی است÷، باید به شما بگوییم که یک فرصت استثنایی دارید تا صاحب یک کمد لباس جادار در خانه شوید. بسیاری از افراد این نقطه از کمد دیواری را به این دلیل که اغلب دسترسی آسانی ندارد نادیده می گیرند. اما این یک اشتباه بزرگ است! شما می توانید با کمی خلاقیت و طراحی آگاهانه این فضا را برای کمدهای لباس جادار بازتعریف کنید. طبقه بندی فضا، ساخت در برای دسترسی آسان به فضا، استفاده از کشوهای ریلی و یا ریل های چرخان برای استفاده ی بیشتر از فضا به کمک تان می آیند تا متناسب با نیازتان فضای مورد نظر خود را بسازید. این مسئله در تصاویر بالا به خوبی نشان داده شده است.

6- حتی فکر جای کمربند و کراوات هم باشید

استفاده از کشوهای سفارشی سازی شده برای وسایلی خوب است که اغلب جای مشخصی ندارند و اگر به امان خود رها شوند معمولا جای زیادی را اشغال می کنند. مثل کمربندها، کراوات ها، پاپیون ها و سایر اکسسوری های مربوط به لباس. سامان دادن به این وسایل با این طرح کمد لباس جادار، بدون شک جای زیادی را برایتان ذخیره می کند تا بتوانید همه ی وسایلتان را به بهترین و مناسب ترین شکل در داخل کمد قرار دهید. نظم دادن به کمربند ، کراوات و حتی شلوارهای متعدد از این طریق بسیار جذاب و هیجان انگیز است. چرا که در نهایت یک کمد لباس جادار مدرن و لاکچری آن چیزی یست که با این روش ها نصیبتان می شود.

7- از نظم دهنده های مخصوص استفاده کنید

یکی از روش های داشتن کمد لباس جادار استفاده از نظم دهنده هایی است که امروزه در انواع مختلف و برای کاربردهای مختلف در بازار موجود هستند. مثلا آویز مخصوص شال و روسری، آویز مخصوص شلوار و یا آویز مخصوص کیف و کفش نمونه هایی از این مدل نظم دهنده ها هستند. در تصویر بالا یک نمونه نظم دهنده برای بوت ها و کفش های مجلسی نشان داده شده است. می بینید که با قرار گرفتن این وسیله در کمد لباس می توانید از ارتفاع کمد بیشترین استفاده را نمایید و دیگر نیازی نیست تا کل عرض کمدتان را به کیف و کفش های متعدد اختصاص دهید. در نتیجه می توانید از فضای درون کمد لباس استفاده ی بیشتری کنید.

8- کمد لباس تان را سفارشی سازی کنید

این روش فقط برای آن هایی مناسب است که می توانند از ابتدای کار برای چگونگی طراحی داخل کمد نظر دهند. اگر شما نیز این امکان را دارید حتما از آن استفاده کنید. بهتر است ابتدا لیستی از وسایلی که قرار است داخل کمد قرار دهید تهیه کنید. سبک لباس پوشیدنتان و بیشتر لباس هایی که دارید را بررسی کنید.

طراحی اتاق لباس و کمد های دیواری در منزل

در دکوراسیون منزل سازماندهی وسایل از نکات کلیدی در دکوراسیون محسوب می شود که از شلوغی جلوگیری کرده و با ایجاد نظم استفاده از فضا و دسترسی به اقلام مختلف را آسانتر می سازد. در دکوراسیون اتاق خواب علاوه بر حوزه ای برای استراحت و خواب، نگهداری لباس ها ،کیف و کفش ها از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا دسترسی به لباس ها که به طور روزانه نیازمند آنها هستیم با شلوغی حاصل از چیدمان نامناسب می تواند بسیار مشکل ساز باشد. اگرچه طراحی اتاقی برای اختصاص به پوشاک ممکن است در هر خانه ای به خصوص در خانه های کوچک امروزی مقدور نباشد اما ایده اتاق لباس برای فضاهایی بزرگتر می تواند ایده ای بسیار هوشمندانه باشد. اتاق لباس می تواند در قسمتی از اتاق خواب های بزرگ که به وسیله پارتیشن جدا شده قرار گرفته و یا توسط دربی، کاملا از اتاق اصلی مجزا باشد این اتاق شامل قفسه هایی برای انواع لباس ها و قرارگیری کیف و کفش بوده و در فضاهای بزرگتر می تواند شامل رختکن و یا محلی برای نشستن کوتاه مدت افراد باشد. اما برای داشتن اتاق لباس حتما نیازی به فضاهای بزرگ و مجلل نیست و در فضاهای کوچکتر نیز با تعبیه کمدهای دیواری و قفسه بندی متناسب آن می توان وسایل و لباس ها را به خوبی سازماندهی کرده و حوزه بندی فضا را به خوبی مدیریت نمود. برای خانه هایی با فضای محدودتر می توان از اتاق های کوچک بی استفاده که به عنوان انبار استفاده می شود یا اتاق های زیر شیروانی یا کمد های عمیق و یا کنج های بی استفاده موجود در خانه ها بهره گرفته و با قفسه بندی متناسب می توان دسترسی به پوشاک را سهولت بخشیده و عملکرد دکوراسیون منزل را تا حد زیادی افزایش داد.

طراحی زیبا و شیک از جدیدترین مدل کمد لباس

امروزه برای نگهداری برخی از وسایل کوچک و لباس ها از کمد لباس استفاده می شود. برای ساخت کمدهای لباس از انواع چوب های طبیعی و مصنوعی می توان استفاده نمود. همچنین نمونه های ریلی و کشویی از جمله نمونه های شناخته شده در طراحی کمد لباس می باشند. با توجه به فضای اتاقی که کمد لباس در آن قرار می گیرد, می توان هر یک از این مدل های کمد لباس را انتخاب نمود. کمدهای لباس که به صورت ریلی طراحی می شوند, برای اتاق های کوچک مناسب تر هستند. کمد لباس دارای بخش های مختلفی است. میله رخت آویز, کشوهای متعدد و قفسه بندی از جمله مهمترین بخش های کمد لباس محسوب می شوند. امروزه در ساخت بسیاری از کمدهای لباس از چوب های های گلاس و یا ام دی اف استفاده می شود. این نمونه کمدها در عین سبکی بسیار جذاب هستند و در برابر رطوبت مقاوم می باشند. تصاویر زیر نمونه هایی از جدیدترین مدل کمد لباس را نشان می دهد. در ساخت کمد لباس می توان از آینه ها و شیشه ها نیز استفاده کرد. این کار موجب جذابیت بیشتر کمد لباس می شود. تصاویری که مشاهده نمودید, ایده هایی از طراحی کمد لباس با چوب هایی به رنگ تیره است. علاوه بر این مدل ها, با توجه به دکوراسیون داخلی اتاق خواب می توان از مدل کمد لباس سفید استفاده نمود. این کمدها در اندازه های مختلفی ساخته می شوند و می توانند ریلی و یا کشویی باشند. تصاویر زیر نمونه هایی از این مدل کمد ها را نشان می دهد.

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق و کمد لباس

اتاق و کمد لباس در نظم بخشیدن به منزل کمک زیادی میکند و طراحی دکوراسیون داخلی اتاق و کمد لباس از اهمیت زیادی در طراحی فضای داخلی منزل برخوردار است. نظم و ترتيب بخشيدن به کمد ها در دکوراسيون منزل نقش مهمي دارد و بايد مرتب کردن کمد ها را در برنامه طراحي داخلي منزل گنجاند. ترکيب بندي زيبا و منحصربفرد کمد تاثير زيادي در منظم و مرتب بودن منزل دارد و مرتب کردن کمد لباس ها نقش مهمي را در دکوراسيون زيباي منزل بر عهده دارد. اگر هر روز صبح هنگام آماده شدن براي رفتن به محل کار، با ديدن کمد لباس نامرتب خود تصميم مي گيريد شب آن را تميز و مرتب کنيد اما هرگز اين اتفاق نمي افتد، شايد اين روزها و نزديک شدن به سال نو بهانه ي خوبي براي نو کردن کمد تان نيز باشد. اين نو کردن مي تواند شامل افزودن نظم دهنده هاي جديد به کمد يا رنگ آميزي آن به رنگي برجسته و چشم گير باشد. با ايده هاي ما همراه باشيد تا کمد لباس تان را به عنصري تبديل کنيم که از ديدن چنين عنصر برجسته اي در دکوراسيون منزل تان بسي لذت نيز خواهيد برد. پشت لباسهاي آويزان، ته كمد( در جايي از كمد كه بلا استفاده است) يك جا لباسي با قلاب هاي جفت دار مي توانيد نصب كنيد تا محلي براي آويزان كردن كمربندها، شال ها باشد . شما مي توانيد اتاق لباس رويايي خود را در فضاهاي بي استفاده ايجاد کنيد. اگر اتاق زيرشيرواني يا يک انباري داريد که وسايل اضافي تان را در آن نگهداري مي کنيد، مي توانند با يک طراحي خلاقانه و هوشمندانه کمدها و قفسه ها به اتاق لباس شما تبديل شوند که علاوه بر لباس ها، وسايل اضافي ديگر را نيز در خود جاي دهند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
اختصاصی ساعدنیوز: قهرمان عملیات جستجوی هلی‌کوپتر شهیدان خدمت: پهپاد ترکیه‌ای یا موتورسواران تبریزی؟ (6 نظر) واکنش فرزاد حسنی به شهادت شهدای خدمت: درود بر ابراهیم، نیکوکاران را چنین پاداش می دهیم، در حقیقت او از بندگان با ایمان ما بود (2 نظر) مجری جنجالی صداوسیما برای همیشه از ایران رفت (2 نظر) انا لله و انا الیه راجعون / مرد خدمت آسمانی شد ... (2 نظر) فوری؛ لحظه اعلام خبر شهادت ابراهیم رئیسی در شبکه خبر (2 نظر) تصویری از صندلی خالی شهید امیرعبداللهیان در کلاس درس او در دانشگاه تهران (1 نظر) بیوگرافی و زندگی خصوصی کیوان ساکت اف، تازه داماد سینمای ایران و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی (1 نظر) محمدرضا گلزار در استوری قلب عاشقانه نشان داد/ مخاطب این حرکت عاشقانه کیست؟ (1 نظر) نگاهی به دیدارهای مردمی استاندار جوان و شهید آذربایجان شرقی/ روحشان شاد+ویدیو (1 نظر) {ویدئو} نحوه درست کردن ترشی باقالی ساده و خوشمزه (1 نظر) ایرانی ربوده شده توسط امریکایی ها در عراق به حبس ابد محکوم شد! + فیلم (1 نظر) بهشت کوچکی که بهنوش طباطبایی برای خود ساخته است/ چه زیبا و دنجه اینجا +عکس (1 نظر) کیک تولد شیک و باکلاس 43 سالگی بهنوش طباطبایی با قلب های صورتی/مبارکا باشه +عکس (1 نظر) واکنش ها به شهادت آیت الله رئیسی و همراهان/رهبر معظم انقلاب: اینجانب پنج روز عزای عمومی اعلام می‌کنم (1 نظر) خوشحالی و شیرینی پخش کردن مجری تلویزیون با شنیدن خبر شهادت سید ابراهیم رئیسی/ واکنش کارشناس برنامه (1 نظر)
دیگران می‌خوانند   
زندگی خلبان گنبدی پرواز «شهدای خدمت» در کلام بستگان+ویدئو فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 3 خرداد 1403 + فیلم ادای احترام نظامی دختر شهید خلبان سید طاهر مصطفوی به تابوت پدرش / گر پدر نیست، تفنگ پدری هست هنوز اولین عکس از جمیله علم الهدی پس از شهادت سید ابراهیم رییسی +عکس حضور بدون تشریفات سید میثم خامنه‌ای در مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور شهید و همراهانش دعایی که رهبر انقلاب برای شهید سیدابراهیم رئیسی خواندند+ فیلم ورود هواپیماهای هیات‌های خارجی به فرودگاه مهرآباد+ویدئو (فیلم) آغوش پدرانه رهبر معظم انقلاب برای نوه‌های دختری شهید رئیسی / تسکینی برای قلب داغدیده دخترانش ... آماده‌سازی خانه ابدی شهید آیت‌الله آل‌هاشم در تبریز +فیلم حال منقلب برادر شهید آیت الله ابراهیم رئیسی در مراسم تشییع+فیلم کدام فرزند رهبر معظم انقلاب در مراسم تشییع رئیس جمهور و همراهانش حضور داشت؟+ عکس جدیدترین تصویر از برادران رئیس جمهور شهید+عکس توصیف حاج منصور ارضی از پیکر شهید رئیسی؛ مثل حضرت علی اکبر شده بود گفتم چجوری تو را بشورم! +ویدئو جواب رئوفانه و قابل تامل ابراهیم رئیسی به اظهارات فردی از مخالفان ایشان+ویدیو/ سعه صدر رو دیدین؟ حضور همسر و خانواده داغدار شهید مالک رحمتی در مراسم تشییع +ویدئو/ عجب رسمیه رسم زمونه... جزئیات تشییع و تدفین پیکر امام جمعه شهید تبریز و استاندار شهید آذربایجان شرقی عکس‌ جالب و کمتر دیده شده از شهید آیت الله آل‌هاشم؛ در حال خرید نان+عکس تصویری تلخ از لباس پرواز سرهنگ بهروز قدیمی از شهدای کادر پروازی+عکس تصویری خاص از وداع یادگار امام سید حسن خمینی با شهید سید ابراهیم رئیسی +عکس خوش‌آمد گویی پیرمرد ترک‌زبان به رئیس‌جمهور+ویدئو/ برای مردم این منطقه دوستی و محبت آوردی (عکس) تصویری تلخ از گریه آجودان مخصوص شهید رئیسی در مراسم تشییع او شعار یک توریست خارجی در مراسم تشییع شهدای خدمت+ویدئو (ویدیو) دختران شهید رئیسی و سردار سلیمانی در مراسم تشییع سید ابراهیم رئیسی این حرکت شهید امیر عبداللهیان اعراب را به تحسین واداشت/کاربران عرب این فیلم را جهانی کردند+ویدیو عکس قدیمی و کمتر دیده شده از خوش و بش شهید رئیسی و مرحوم هاشمی رفسنجانی دست‌نوشته جالب یکی تهرانی در وصف شهید رئیسی در مراسم تشییع: خیلی سوختیم که چرا...؟ فیلمی تاریخی و دیده نشده از شهید جمهور / اینجانب سید ابراهیم رئیسی هستم ... گریه های آیت الله علم الهدی در زمان نماز خواندن بر پیکر شهید رئیسی و همراهانش +عکس وداع جانسوز خانواده امیر عبداللهیان با پیکر وزیر خارجه فقید ایران+ویدیو انتشار برای اولین بار ؛ جدیدترین تصاویر ثبت‌شده از آخرین پرواز بالگرد رئیس‌جمهور شهید و همراهانش رهبر انقلاب: شخصیت برجسته‌ای را از دست دادیم/ روبوسی و سر سلامتی و لحظاتی از دیدار نخست وزیر عراق با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای + ویدئو آروزی متفاوت و زیبای یک دختر بچه در مراسم تشییع رئیس جمهور عکس خوابیدن 3 دختربچه خسته در تشییع پیکر رییس جمهور شهید و همراهانش رئیس مجلس دومای روسیه وارد تهران شد +ویدئو آخرین عکس از رییس جمهور شهید قبل از پرواز آسمانی برای تشییع پیکرت همین یک عکس کافیست ...+عکس/ جهان گریست با این قاب (تصویر) کدام یک از مقامات به مراسم تشییع رئیس جمهور آمدند؟ شعری که شهید ابراهیم رئیسی آن را دوست داشت+ویدیو (ویدئو) بغض آیت الله علم‌الهدی در مراسم تشییع پیکر دامادش شهید سید ابراهیم رئیسی آخرین نماز شهید رئیسی و آیت الله آل هاشم و استاندار جوان در یک روستا پیش از شهادت+عکس
تیتر امروز   
جزئیات تشییع و تدفین پیکر امام جمعه شهید تبریز و استاندار شهید آذربایجان شرقی
رهبر انقلاب: شخصیت برجسته‌ای را از دست دادیم/ روبوسی و سر سلامتی و لحظاتی از دیدار نخست وزیر عراق با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای + ویدئو
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 3 خرداد 1403 + فیلم
اطلاعیه مهم ستاد کل نیروهای مسلح درباره عملیات ناموفق پهپاد ترکیه‌ای
واکنش بازیگر سریال گاندو به شهادت رئیس‌جمهور
اولین اظهارات علم الهدی بعد از شهادت دامادش، سیدابراهیم رئیسی؛ چه کنیم، مشیت خداست/یک هفته پیش او را دیدم
اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر شهید رئیسی و شهدای خدمت + فیلم
خاطره جالب مسعود ده نمکی از صحبتهای آیت الله رئیسی در دادگاه؛ خوشحالم که کم نیاورده ای!
تصویری از لحظه وداع رهبر معظم انقلاب با پیکر رئیس جمهور و شهدای سانحه بالگرد
توصیف و تعریف و تمجید سیدابراهیم رئیسی از زبان ولادیمیر پوتین/پیام ویژه کرملین به تهران
نگاهی به ویژگی‌های شهید جمهور؛ از تواضع و بی‌تکلف بودن تا دلدادگی اهل بیت (ع)
آماده‌سازی‌ محل خاکسپاری پیکر شهید حسین امیرعبداللهیان
پیام تسلیت خواهر شهید بهشتی در پی شهادت آیت‌الله رئیسی
حواشی داغ امروز چهارشنبه 2 خرداد 1403
پیام تسلیتی که رئیسی نوشت و بعد از شهادت خودش منتشر شد!