لاغری سریع با خوردن معجون های اسفناج  

  دوشنبه، 07 مهر 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
لاغری سریع با خوردن معجون های اسفناج  
لاغری به روش های سالم یکی از آرزوهای میلیون ها نفر در سرتاسر جهان است. اگر شما هم به دنبال تناسب اندام هستید و در عین حال حاضر نیستید به هر قیمتی به هدفتان برسید و اهل قرص های لاغری و رژیم های دردسرساز نیستید این مطلب به دردتان می خورد.

اضافه وزن و چاقی نه تنها می توانند بر زیبایی ظاهری و اعتماد به نفس افراد اثرگذار باشند، بلکه از دلایل اصلی بیماری های خطرناک، مانند بیماری قلبی، التهاب، و دیگر مشکلات سلامت جدی هستند. این قبیل شرایط بر کیفیت زندگی انسان اثرگذار هستند. بر همین اساس، سازگاری با عاداتی سالم اهمیت دارد. شما باید شرایط رژیم غذایی خود را بهبود بخشیده و یک برنامه ورزشی منظم را برای کمک به چربی سوزی بیشتر دنبال کنید. استفاده از اسموتی ها یکی از روش های ساده و البته خوشمزه برای کمک به کاهش وزن است. زمانی که از این نوشیدنی ها از مواد سالم و تازه تهیه شده باشند می توانند به تقویت سوخت و ساز و چربی سوزی بیشتر کمک کنند. اسفناج یکی از سبزی های مفید و مغذیست که می توانید برای تهیه اسموتی های کاهش وزن از آن استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که این روشی معجزه آسا برای مقابله با اضافه وزن و چاقی نیست، اما استفاده منظم می تواند به کسب نتایج بهتر از تلاش های شما برای کاهش وزن کمک کند.

چرا اسفناج به لاغری کمک می کند؟

قبل از آشنایی با روش تهیه ی نوشیدنی های اسفناجی باید بدانید که این سبزی حاوی میزان زیادی فیبر است که به هضم غذا کمک کرده و مدت زمان طولانی شما را سیر نگه می دارند. اسفناج همچنین حاوی میزان قابل توجهی آنتی اکسیدان، پروتئین ها و چربی های سالم است که باعث کاهش کلسترول، فشار خون بالا و بهبود جریان خون می شوند. گفتنی است که این سبزی پرخاصیت حاوی 93 تا 95 درصد آب است که باعث تامین آب بدن و پاکسازی آن می شود. در واقع مصرف این سبزی می تواند به دفع توکسین ها از بدن کمک کرده و با فعال کردن متابولیسم به چربی سوزی کمک کند. در ادامه با روش تهیه ی نوشیدنی های لاغرکننده با پایه ی اسفناج بیشتر آشنا می شوید.

لاغری با خوردن معجون های اسفناج

1. لاغری با معجون آب اسفناج با آناناس و انبه:

این نوشیدنی یک منبع طبیعی از انرژی است و برای بهبود عملکرد های جسمانی و روانی در طول روز ایده آل و موثر است. مقدار بالای آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی این میوه ها برای جلوگیری از پیری و زوال سلول ها علیه رادیکال های آزاد عمل میکند.

مواد لازم:

  • 1 عدد انبه رسیده
  • 2 فنجان اسفناج ( 60گرم)
  • 3 تکه آناناس
  • 2 عدد موز رسیده
  • نصف آووکادو
  • نصف فنجان آب نارگیل ( 125 میلی لیتر )

طرز تهیه:

همه مواد را با مخلوط کن به خوبی ترکیب کنید تا یک نوشیدنی رقیق به دست آید. حداقل سه بار در هفته از این نوشیدنی،همراه با صبحانه مصرف کنید.

2. آب اسفناج با نارنگی و کیوی برای لاغری:

این نوشیدنی سه برابر دوز توصیه شده روزانه از ویتامین C را فراهم میکند. علاوه بر این،منبع غنی از فیبر و آهن و سایر مواد غذایی است که به کاهش وزن کمک میکند و در عین حال باعث بهبود سلامت بدن می شود.

مواد لازم:

  • 1 فنجان اسفناج (30گرم)
  • 2 عدد پرتقال
  • 3 عدد کیوی
  • نصف لیوان آب (100 میلی لیتر)

طرز تهیه:

پرتقال ها و کیوی ها را پوست بکنید و برش دهید. آنها را در مخلوط کن بریزید و سپس اسفناج و لیوان را هم اضافه کنید، تا به خوبی با یکدیگر ترکیب شوند. و هر روز همراه با صبحانه بنوشید.

3. معجون لاغری اسفناج با هلو و موز:

این یک نوشیدنی گرمسیری خوشمزه با ویژگی های انرژی زا،آنتی اکسیدانی و پاک کننده است. مصرف آن به از دست دادن وزن و درمان التهاب و یبوست کمک میکند.

مواد لازم:

  • 1 فنجان اسفناج (30 گرم )
  • 2 عدد هلو
  • 1 عدد موز
  • 2 قاشق غذا خوری آب پرتقال (20 میلی لیتر )
  • نصف فنجان شیر بادام (125 میلی لیتر )

طرز تهیه:

هلو و موز را برش دهید و همراه با اسفناج مخلوط کنید و سپس باقی مواد را به آن اضافه کنید و به عنوان میان وعده برای کاهش اشتها مصرف کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (169 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (109 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (69 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (40 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (41 نظر) انتخاب محمدرضا گلزار و بهرام رادان به عنوان خوش‌تیپ‌ترین و خوش قیافه‌ترین بازیگران ایران از منظر الیف ارول بازیگر چشم آبیِ ترکیه‌ای+ ویدیو/ چشم آیسان خانوم و مینا مختاری روشن! (28 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (25 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (25 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (21 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (18 نظر) خلاقیت خنده دار میوه فروش وانتی با عکس رضا گلزار حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (19 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (13 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (12 نظر)
تیتر امروز   
تقویم آموزشی دانشگاه پیام‌نور اعلام شد
جزئیات استفاده از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان برای جذب دانش‌آموختگان برتر به عنوان عضو هیئت علمی
پوشش بازیگر زن ایرانی، راز زندگی‌اش را فاش کرد!+ویدئو
آمار وحشتناک نزاع و دعوای خیابانی / از سقط جنین تا قتل جوان!
(ویدئو) ارتشی از ربات‌های سوسکی در ماموریت‌های سری شرکت می‌کنند!
ویدیو/ نقاشی منحصربه‌فرد خلاقانه با کمک ذره‌بین غول‌پیکر در دل طبیعت/ ترکیب علم فیزیک و هنر مساوی با شاهکاری از جنس آتش
ویدیو/ سبک تخصصی و تضمینی آموزش مکالمۀ زبان انگلیسی فقط در یک جلسه/ فینیشرِ بی‌رحمانۀ "سیامک انصاری" به "رامین ناصرنصیر" در سریال "عطسه"
ویدیو/ سفر افسانه‌ای "هرکول" خدای اسطوره‌ای رومیان به بیستون کرمانشاه
ویدیو/ حقایقی باورنکردنی از ساخت "خزانۀ سوالبارد" برای روز قیامت در نروژ/ دنیایی زیرزمینی برای جلوگیری از انقراض انسان‌ها در پایان جهان
آزمون خطای دید/ آیا می‌توانید گوزن پنهان در این تصویر را پیدا کنید؟ تنها 2٪ از افراد موفق به حل این تست شده‌اند!
(ویدئو) وقتی تو خراب‌کاری اوستایی/ شاهکار هنرمندی که زیبایی را از ویرانی خلق می‌کند!
ویدیو/ آموزش نحوۀ کاشت بذر گیاه گوشتی و زینتی آدنیوم در منزل/ چگونه یک بونسای زیبای آدنیوم پرورش دهیم؟
سرنوشت عجیب و پیچیده 3 زن در زندگی حاکم دوبی! / شیخه مهره و لطیفه و هیا بنت حسین
عاشق لهجه پرتغالی دختر رونالدو میشید وقتی به پدرش ابراز احساسات میکنه / ایده آل ترین رابطه ی پدر دختری جهان رو پیدا کردم 👌
(ویدئو) روایتی از زندگی و دستاوردهای پروفسور محمدحسن گنجی، پدر هواشناسی و جغرافیای نوین ایران/ ویژه سالروز وفات این دانشمند بزرگ
منتخب روز   
(فیلم) سکانس عاشقانه از شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت