ساعدنیوز
ساعدنیوز

راه های فوری سم زدایی بدن در رژیم لاغری

  شنبه، 12 تیر 1400   زمان مطالعه 11 دقیقه
راه های فوری سم زدایی بدن در رژیم لاغری
رژیم سم‌زدایی یا سم‌زدا معمولا یک دوره کوتاه مدت رژیمی است که برای از بین بردن مواد سمی بدن طراحی شده. این رژیم معمولا شامل دوره‌هایی از روزه‌داری به همراه برنامه غذایی محدود به میوه، سبزیجات، آب میوه و آب است. سم‌زدایی گاهی با استفاده از گیاهان، انواع چای‌، مکمل‌ها و پاک کننده‌های روده نیز صورت می‌گیرد.

روش های فوری سم زدایی بدن شامل رعایت رژیم غذایی مناسبی است که جریان خون را بهبود می بخشد. خون وظیفه انتقال انواع مواد مختلف در بدن را دارد، از اکسیژن گرفته تا هورمون ها، فاکتورهای لخته شدن، قند، چربی ها و سلولهای سیستم ایمنی بدن را در کل بدن جابجا می کند. در واقع نیازی به سرمایه گذاری در یک رژیم تمیز کننده گران یا خریدن مکمل های سم زدایی نیست. کبد و کلیه های شما با پاک کردن و دفع سموم بدن نقش مهمی در تصفیه خون در بدن دارند. بنابراین بهترین شرط برای تصفیه خون به طور طبیعی پیدا کردن راه هایی است که به عملکرد مناسب این اندام ها کمک می کند.سم زدایی، استراحت دادن به بدن، پاکسازی و تغذیه بدن از داخل است. سم زدایی قرن هاست که توسط فرهنگ های مختلف دنیا از جمله سیستم های طب آیورودا و چینی انجام می شود.

انواع رژیم های سم زدایی

شما در روزهای سم زدایی بدن به مصرف میوه و سبزیجات بیشتر و نوشیدن آب کافی تشویق می شوید، مواد غذایی مضر یا محرک های زیان آور را به بدنتان وارد نمی کنید و با هشیاری بیشتری غذا می خورید.در این روزها بخاطر کم شدن مصرف نمک، آب میان بافت های بدنتان کمتر می شود و وزن کم می کنید و با جایگزین کردن آنتی اکسیدان ها و چربی های غیراشباع به رژیم تان، بافت های چربی را وادار به شکستن می کنید.

۱- رژیم سم زدایی با چای

در رژیم سم زدایی با چای، افراد از ترکیب چندین نوع چای استفاده می کنند که ادعا شده همه آنها به دفع سموم بدن کمک می کنند. پیشنهاد وسوسه انگیزی به نظر می رسد اما اثبات علمی برای سم زدا بودن چای وجود ندارد.

۲- رژیم سم زدایی سه روزه

در این رژیم سه روزه افراد با استفاده از چای و اسموتی بدن را سم زدایی می کنند. البته به غیر از مایعات از میوه ها و سبزیجات سرشار از آنتی اکسیدان نیز طی این سه روز استفاده می شود. چنین رژیمی بیشتر به خاطر مقدار زیاد آنتی اکسیدان و مواد مغذی به سیستم ایمنی بدن کمک می کند.

۳- رژیم ۵ روزه سم زدایی

در رژیم ۵ روزه سم زدایی افراد از همان ابتدا قند را حذف می کنند و مصرف میوه و سبزیجات را بالا می برند. در این رژیم پس از هر وعده ۷ دقیقه پیاده روی توصیه می شود. در روزهای پایانی نیز باید کالری دریافتی را فقط از راه خوردن اسموتی تامین و گوشت را از رژیم حذف کنید.

۴- رژیم سم زدایی ۱۰ روزه

حتی پزشکان معروف نیز به سراغ رژیم های سم زدایی رفته اند. این رژیم بیشتر جنبه برندینگ دارد چون تقریبا با دیگر انواع رژیم های سم زدایی تفاوت چندانی ندارد. رژیم سم زدایی ۱۰ روزه ادعا می کند که بدن را از حالت استپ وزنی (زمانی استپ وزن رخ می دهد که یک ماه پس از وزن کشی همچنان وزن شما ثابت بماند و هیچ تغییری نکند)، خارج می کند. افرادی که از چنین رژیم هایی استفاده می کنند در هفته های ابتدایی بسیار خوشحالند که وزنشان کاهش یافته، اما فراموش کرده اند که بیشتر این وزن از دست رفته مربوط به آب بدن و ذخایر کربوهیدرات است.

۵- رژیم سم زدایی یک هفته ای با اسموتی

در طول یک هفته تنها غذایی که افراد باید بخورند اسموتی است و ادعای این رژیم، سم زدایی کامل بدن است. مسلما هر کسی چنین رژیمی را دنبال نمی کند؛ بنابراین اگر هوس کردید این کار را انجام دهید حتما ابتدا با پزشک خود صحبت کنید.

رژیم غذایی و راه های فوری سم زدایی بدن

هیچ معجزه ای برای سم زدایی بدن وجود ندارد؛ اما رعایت یک رژیم غذایی کلی سالم شامل میوه ها و سبزیجات زیاد می تواند راهکار مناسبی برای سم زدایی بدن باشد. به طور خاص مشخص شده است که غذاهای زیر تأثیر مثبتی بر توانایی کبد و کلیه در پاکسازی و تصفیه مواد زائد و سموم از خون دارند:

آب

بهترین راه برای افزایش عملکرد کلیه ها، نوشیدن آب کافی است. فعالیت و سلامت موثر کلیه ها به آب بستگی دارد تا به آنها در از بین بردن ضایعات بدن کمک کند. آب همچنین به عملکرد مناسب رگ های خونی کمک می کند تا خون آزادانه جریان یابد. کم آبی شدید می تواند منجر به آسیب کلیه ها شود.

ادرار باید در طول روز زرد روشن یا بی رنگ باشد. طبق اعلام انجمن ملی کلیه ، شما باید هر روز حدود 6 فنجان ادرار داشته باشید. مصرف کافی آب برای همه متفاوت خواهد بود. یک قانون کلی روزانه هشت لیوان آب است، اما در صورت ورزش سخت یا وزن بیشتر ممکن است شما نیاز به مقدار اب مصرفی بیشتری داشته باشید. مردان به طور کلی نسبت به زنان به آب بیشتری نیاز دارند.

گریپ فروت

گریپ فروت سرشار از آنتی اکسیدان است و ممکن است به کنترل التهاب در بدن کمک کند. بیشتر مطالعات انجام شده در مورد تأثیر مؤلفه های گریپ فروت در حیوانات انجام شده، اما نتایج امیدوار کننده است. بررسی ها نشان می دهد که آنتی اکسیدان های موجود در گریپ فروت می توانند به محافظت از کبد در برابر آسیب و اثرات مضر الکل کمک کنند.

سیب

سیب حاوی مقدار زیادی فیبر محلول به نام پکتین است. فیبر محلول به تنظیم سطح قند خون کمک می کند. از آنجا که قند خون بالا می تواند به کلیه های شما آسیب برساند، هر چیزی که به کنترل آن کمک کند، تأثیر غیرمستقیم و مثبتی بر سلامت کلیه خواهد داشت. سیب ها به خصوص با کمی کره بادام زمینی یک میان وعده عالی می باشند.

بلوبری

زغال اخته از نظر آنتی اکسیدان فوق العاده است که می تواند کبد را از آسیب محافظت کند. بررسی ها نشان می دهد که آب زغال اخته کامل می تواند به سلامت کبد کمک کند. می توانید زغال اخته تازه یا منجمد را به عنوان میان وعده بخورید، یا آنها را درون ماست، جو دوسر یا آب میوه مخلوط کنید. زغال اخته اغلب به دلیل بهبود عملکرد دستگاه ادراری مورد توجه قرار می گیرد. نشان داده شده است که آنها از اتصال باکتری ها به مجاری ادراری جلوگیری می کنند که به نوبه خود کلیه های شما را از عفونت دور نگه می دارد.

قهوه

نوشیدن قهوه ممکن است اثرات محافظتی بر روی کبد داشته باشد. بررسی ها نشان می دهد که نوشیدن قهوه خطر ابتلا به سیروز را در مبتلایان به بیماری مزمن کبدی را کاهش می دهد. قهوه ابا خطر کمتری در مرگ در افراد مبتلا به بیماری مزمن کبدی و پاسخ بهتر به درمان ضد ویروسی در مبتلایان به هپاتیت C همراه است. این مزایا ممکن است به دلیل توانایی قهوه در جلوگیری از تجمع چربی و کلاژن در کبد باشد.

سیر

سیر طعم فوق العاده ای به هر غذا اعم از خام یا به صورت پودر اضافه می کند. این ماده دارای خاصیت ضد التهابی است و می تواند به کاهش کلسترول و فشار خون کمک کند. فشار خون بالا می تواند به رگ های خونی کلیه آسیب برساند، بنابراین بهتراست که آن را کنترل کنید.

ماهی

انواع خاصی از ماهی ها مانند ماهی قزل آلا، ماهی تن یا ساردین از نظر اسیدهای چرب امگا 3 بسیار سرشار هستند. نشان داده شده است که اسیدهای چرب امگا 3 باعث کاهش سطح تری گلیسیرید خون و کاهش فشار خون می شوند که هر دو می توانند به کبد و کلیه های شما کمک کنند.

به خاطر داشته باشید که ماهی ها از نظر پروتئین سرشار هستند. اگر شما در حال حاضر بیماری های کلیوی دارید باید مقدار از غذاهای با پروتئین بالا که می خورید را محدود کنید. خوردن بیش از حد پروتئین ممکن است عملرد کلیه ها را سخت تر کند.

از کافئین زیاد پرهیز کنید

دکتر مارک هیمن، نویسنده ی پرفروش ترین بیانیه ی ضد دیابت به نام “راه حل برای قند خون”، در مورد مشکلات مصرف کافئین در وب سایتش به طور مفصل می نویسد و آن را با مشکلات کلیوی مرتبط می داند.

او می نویسد:” مواد موجود در قهوه، می تواند توسط کلیه به عنوان یک ماده ی مخدر معمولی تشخیص داده شود و متابولسیم و سم زدایی کلیه برای تنظیم فرآیند تصفیه ی عادی بدن را با مشکل مواجه کند.”

غذاهای ارگانیک مصرف کنید

متاسفانه، تهیه ی تمامی غذاها به صورت ارگانیک، هزینه ی مالی زیادی را در بر خواهد داشت، اما حداقل باید از مصرف غذاهایی که آلوده و سرشار از سم و آفتکش هستند، اجتناب کرد؛ اسفناج، زغال اخته و سیب زمینی غیر ارگانیک از جلمه خوراکی هایی هستند، که بیشتر در معرض این خطرها قرار دارند.

علاوه بر لیست تعدادی از خوراکی ها که بیشتر از بقیه در معرض آلودگی هستند؛ لیستی از خوراکی های تمیز نیز وجود دارد که عموما سالم تر هستند، از جمله: گریپفروت و مارچوبه. زمانی که در سوپری قصد خرید گوشت دارید، به سراغ گوشت های لاغر و آنهایی که با تغذیه ی گیاهی به دست آمده اند بروید؛ چون نسبت به گوشت های چرب و کارخانه ای، آنتی بیوتیک و استروئید کمتری دارند.

آب را با لیمو، غنی کنید

همه ی ما می دانیم که نوشیدن آب، بهترین راه سم زدایی بدن است، اما بدن شما چقدر آب نیاز دارد؟سعی کنید تا روزتان را با نوشیدن ترکیبی از یک لیوان بزرگ آب و آب یک عدد لیمو شروع کنید. ویتامین C موجود در لیمو، میزان گلوتاتیون (ترکیبی مهم در کبد به منظور سم زدایی) را افزایش می دهد و از کبد در مقابل آسیب ها محافظت می کند.

آب  لیمو

باشگاه بروید تا سم زدایی بدن را افزایش دهید

تمرینات ایروبیک نیز حداقل به مدت 20 الی 30 دقیقه و دو دفعه در طول روز، عامل مهمی است. بسیاری از سموم و مواد سمی مثل حشره کش ها، مواد رادیواکتیو دار و مواد زائد طبیعی بدن، در بافت چربی ذخیره می شوند. یوگا نیز مفید است، چون با حرکت های لنفاوی و چرخش ها به تحریک حرکات روده، کمک می کند.

غذاهای سازگار با کبد را میل کنید

با میل کردن غذاهایی مثل کلم پیچ طبیعی، کلم بروکلی، چغندر، هویج، کلم بروکسل، پیاز، سیر و کنگر به تعداد 4-5 وعده در روز، میزان مصرف غذاهای سازگار و تقویت کننده ی کبد را افزایش دهید. مکمل های گیاهی نیز می توانند در دفع کردن مواد سمی تولید شده از کبد، کمک کنند.

دکتر بروین می گوید:” من مصرف گیاه های دارویی که حامی عملکرد کبد و کلیه هستند، مثل خار شیری، بابا آدم، ریشه ی قاصدک، گزنه، ترشک مواج و شیساندرا را توصیه می کنم. این مواد در صورت ترکیب شدن با یکدیگر، چه به صورت چای و یا چه به صورت کپسول، بهتر جذب می شوند”.

ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیازتان را دریافت کنید

افزایش میزان مصرف تنها تعدادی از ویتامین ها، تاثیر زیادی بر سم زدایی بدن خواهد داشت. در ادامه، دکتر بروین، تعدادی از موثرین این ویتامین ها را معرفی کرده است:

ویتامین C: میزان 1000 میلی گرم ویتامین C را سه بار در روز و یا متناسب با تحمل روده، مصرف کنید. میزان زیاد ویتامین C ممکن است که باعث مسائل ناخوشایندی برای معده مثل نفخ و یا اسهال شود، بنابراین اگر شما با هر یک از این موارد مواجه شدید، میزان مصرف مکمل را کاهش دهید.

ویتامین های ب کمپلکس (B complex): میزان 25 میلی گرم از ویتامین های B complex (به خصوص B6) را بین 1 تا 3 بار در روز، مصرف کنید. ویتامین های B، به کبد شما برای سم زدایی مواد آهنی، فرمالدئید و حلال ها کمک می کنند.

منیزیم: مصرف 900 الی 1200 میلی گرم، منیزیم، باعث تحریک روده می شود و ماده ی معدنی فعال کننده برای بسیاری از آنزیم های سم زدا است. (برای مصرف هر کدام از موارد با پزشک مشورت شود)

برای سم زدایی بدن، به سونا بروید

بین 3 تا 5 دفعه در طول هفته، و هر بار به مدت 30 الی 60 در سونا، بشینید و عرق کنید. لیف خشک کشیدن به بدن در سونا ( استفاده از یک لیف زبر برای جدا کردن پوست های مرده) راهی عالی برای سم زدایی بدن است. از آنجایی که وقتی شما عرق می کنید، مواد سمی به سطح پوست می آیند، این روش، به کندن آنها از بدن، کمک می کند.

دیتاکس واتر بنوشید

بعد از نهار خوردن، نوبت یک نوشیدنی سم زدا است. البته بهتر است آن را از صبح آماده کنید تا عصاره میوه و سبزیجاتی که انتخاب کرده اید، به آب وارد شود.

ماساژ بگیرید

تنها راه برای پاکسازی بدن، تغییر عادات غذایی نیست. شما در پایان این روز سم زدا، باید بدنتان را برای دفع بیشتر سموم تحریک کنید. چند دقیقه در سونا ماندن یا ماساژ گرفتن، به عضلات و مفاصل شما برای آزار شدن از بند سموم کمک خواهند کرد.

سالاد پروتئین بخورید

به شیوه این دستور برای شام سالاد سزار آماده کنید اما سس گفته شده را به سالادتان اضافه نکنید. شما در آخرین ساعت های سم زدایی به خوردن میزان زیادی از سبزیجات و مقدای پروتئین نیاز دارید. یعنی همان چیزهایی که سالاد سزار با استفاده از آنها آماده می شود.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (280 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (158 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (143 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (104 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (85 نظر) رونمایی از مدل ماشین تسلا سایبرتراک هوش پران رضا گلزار/ این لامصب ماشین نیست تانکه😍👌 (74 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (73 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (53 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (48 نظر) نگاهی به دکوراسون شیک تالار عروسی محمدرضا گلزار و آیسان خانوم/ تزیین شده با گل های طبیعی+ عکس (47 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (37 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (36 نظر) تصویری بسیار قدیمی از 16 سالگی آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین رهبر معظم انقلاب/ روحشان شاد (34 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (30 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (25 نظر)
دیگران می‌خوانند   
فال روزانه امروز دوشنبه 10 اردیبهشت ماه 1403 کیک تولد ساده و جذاب افسانه پاکرو در جشن تولد 41 سالگی اش/ ماشالا تکون نخورده+عکس فال شمع روزانه امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 حضور امیر قلعه نویی بر سر خانه ابدی حاج قاسم سلیمانی و عرض ارادت به سردار دلها+عکس ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد نگاهی به اتاق دیوار رتبه 1 کنکور با نقاشی و پوسترهای جالب/ به نظرتون طرفدار مسی هست یا رونالدو؟+عکس باز شدن درهای رازآلود هرم بزرگ مصر برای اولین بار +عکس صدای بهشتی دو برادر با خوانندگی برای پدر و مادر ناشنوایشان+ویدئو/حنجرشونو فرشته ها بوسیدن+ویدئو اقدام تحسین برانگیز یک معلم گیلانی برای دانش آموزانش/ به این خانم معلم ایرانی باید مدال افتخار داد+عکس فال ابجد روزانه دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 پیشگیری از سفیدشدن مو با چند ماسک خانگی فال قهوه با نشان روز دوشنبه 10 اردیبهشت ماه 1403 پاک کردن ریمل ضدآب با چند ترفند ساده فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403+فیلم خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس ماجرای گم شدن موبایل نجم الدین شریعتی، مجری برنامه سمت خدا در نجف+ویدیو/ حتما ببینین خیلی جالب و بانمک توضیح میده عکس زیبا و پر از عشق امیر جعفری با همای پایتخت و پسر قدبلندشون در ساحل کیش/ چه منظره‌ای حتشپسوت؛ زنی با ریش فراعنه و معابد باشکوه +عکس تغییر چهره باورنکردنی و جالب رحمان و رحیم سریال پایتخت درگذر زمان/ چقدر زیبا و معصوم بودن+عکس فردوسی پور و میثاقی در پشت صحنه برنامه 90 +عکس چند مورد از عوارض لیزر برای پوست که از آن بی خبرید چند روش خانگی و بدون عوارض برای چاق شدن صورت رخت عروسی غلامرضا تختی ابر قهرمان و همسرش شهلا خانوم در جشن عروسیشان/ عجب جشنی😍👌 پشت صحنه تماشایی و نفسگیر نفس بازغی در سریال گناه فرشته/ نظرتون درباره بازی اولش چیه؟+ویدیو میز عزای ساده ولی شیک پدر نسرین مقانلو با شمع و گل/ غم از صورت خانم بازیگر میباره+عکس شباهت بی حد و اندازه مازیار لرستانی به پدرش/ مگه داریم انقدر شباهت+عکس پست احساسی از جنس دلتنگیِ نعیمه نظام دوست برای سالگرد فوت پدرش+ویدیو/ روحشون شاد چقد شبیه باباشه جدیدترین تصویر اکرم بانو همسر علیرضا بیرانوند در ویلای لاکچریشان در کنار سگ خانگی/ زمین فوتبال و استخر هم دارن! دیدار مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از 35 سال/ مگه داریم این همه تغییر؟+ویدیو یادی کنیم از خلاقیت خنده دار هموطن ایرانی در مقابله با کرونا با نصب توصیه‌های تهدیدآمیز به در خانه‌اش+عکس/ کرونا بعد دیدن این همه رعایت از دنیای ویروسی گری خداحافظی کرد🤣 ماجرای فرش ماشینی که فقط یک شب در عروسی پسر رهبر انقلاب در خانه‌شان پهن بود + روایت عقیق های اصل یمنی که رهبری اجازه ندادند وارد زندگیشان شوند ویدیوی محسن افشانی برای توماج صالحی: توماج اعدام خواهد شد! این ویدئو یادگاری بمونه... درخواست جالب یک دختر کنکوری از رهبر معظم انقلاب برای شرکت در آزمون/ استرس نداشته باشید+ویدیو عکس جالب پاشا جمالی و مصطفی زمانی ستاره های دو سریال محبوب نون خ و شهرزاد (عکس) اسباب بازی لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا داشت 10 هیچ از بقیه جلو بود ... پیاده روی رهبر معظم انقلاب در طبیعت و جاده باصفای کردستان+عکس حرف دل این روزهای یکتا ناصر + عکس سبک دکوراسیون ساده و بدون زرق و برق خانه هانیه توسلی+عکس روایتی جالب از زیر و رو شدن زندگی صاحب بزرگترین خانه گردشگری در ایران+ویدیو/از کمک به گردشگر آلمانی تا میلیاردر شدن! جشن تولد یکسالگی پسر کوچولوی فرناز رهنما، نازنین سریال ساختمان پزشکان/ چه کیک و تدارکات خفنی+عکس
تیتر امروز   
فال روزانه امروز دوشنبه 10 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد باز شدن درهای رازآلود هرم بزرگ مصر برای اولین بار +عکس اقدام تحسین برانگیز یک معلم گیلانی برای دانش آموزانش/ به این خانم معلم ایرانی باید مدال افتخار داد+عکس فال ابجد روزانه دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز دوشنبه 10 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403+فیلم حتشپسوت؛ زنی با ریش فراعنه و معابد باشکوه +عکس ماجرای فرش ماشینی که فقط یک شب در عروسی پسر رهبر انقلاب در خانه‌شان پهن بود + روایت عقیق های اصل یمنی که رهبری اجازه ندادند وارد زندگیشان شوند چرا سریال حشاشین در ایران مجوز ندارد؟ رونمایی از همسر اول فریبا نادری با اختلاف سنی زمین تا آسمان+عکس مخالفت جدی امام خمینی و رهبر معظم انقلاب با چندهمسری؛ از ترک کلاس درس بخاطر ازدواج مجدد استاد تا اخراج افراد شاغل در بیت رهبری در صورت اختیار همسر دوم! 18 علامتی که نشان می دهد یک مرد یک دل نه صد دل عاشقتان شده / ببین تو اطرافیانت چه کسی عاشقت شده! همسر آینده ژوزه مورایس، بازیگر فیلم اصغر فرهادی شد
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده