ساعدنیوز
ساعدنیوز

راهنمای ست کردن پافر های شیک/ پاییز و زمستان امسال از پوشیدن این مدل پافر ها غافل نشوید!

  شنبه، 14 آبان 1401   زمان مطالعه 8 دقیقه
راهنمای ست کردن پافر های شیک/ پاییز و زمستان امسال از پوشیدن این مدل پافر ها غافل نشوید!
ساعدنیوز: پافر ها بمب ترند امسال هستند که نباید از آنها غافل شویم.در ادامه به نحوه ست کردن این لباس گرم می پردازیم با ساعدنیوز همراه باشید.

با ایده و طرح های طراحان انواع مدل پافرهای کوتاه و بلند، با کلاه و بی کلاه در دنیای مد و فشن جهان جا باز کرد و طرفداران زیادی دارد. اصلی ترین دلیل تنوع در پافر مدل دوختی است که روی این جنس کاپشن ارائه و دوخته می شود. به دلیل این که پر یا پشم و شیشه داخل پافر در اثر پوشیدن و شست و شو تکان نخورد و فیکس بماند اصلی ترین کار این است که رو دوزی شود. به همین دلیل طرح های ارائه شده و دوخت شده روی پارچه های مخصوص پافر تنوع این پوشاک را بسیار زیاد و همه پسند کرده است.

در این بخش با توجه به تصاویر می توانید نحوه ی ست کردن پافر بلند یا کوتاه را با دیگر لباس های گرم ست کنید.

ژاکت های پافر نیز به طور معمول زیپ دار هستند. زیر پافر می توانید یقه اسکی و هودی بپوشید و برای کفش هم می توانید سراغ کتونی و نیم بوت بروید تا ترکیب جذابی برای استایل خود بسازید.

پافر چیست؟

پافر، یک کاپشن بادی بدون آستین است که در قد کوتاه و قد بلند دوخته میشه. استایل با پافر کوتاه بسیار شیک و جذاب است و مورد استقبال خانم های جوان و شیک پوش قرار گرفته است. پافر ها پف پفی هستند و از چند لایه دوخته میشوند. لایه اول جنس ضد آب دارد.لایه وسطی از پشم شیشه پر میشود که در زمستان گرم بمانید و لایه اخر هم آستر کار می شود. اخیرا پافر های دورو هم روی کار آمده اند که می توانید از دو طرف پافر که در دو رنگ مجزا هستند استفاده کنید و انگار دوتا پافر دارید.

استایل با پافر

لباس مناسب برای زیر پافر

یکی از استایل های شیک زمستانی دخترانه، ست کردن شلوار بگ با پافر است. حال شلوار بگ لی از مدل های محبوب شلوار بگ زنانه است که ست کردن پافر با شلوار بگ لی از استایل های شیک زنانه در زمستان است. در ادامه این ست پوشیدن نیم بوت به همراه هودی استایل تان را شیک تر می کند.

پافر ها طرح خاصی ندارند و بصورت ساده هستند اما نوع دوختی که خیاط روی پافر میزند بصورت لوزی، مربعی، عمودی و یا افقی ان ها را متفاوت از یکدیگر می کند.

مناسب ترین رنگ پافر

رنگ هایی خنثی معمولا راحت تر ست می شوند و خب کاربردشان بیشتر است. رنگ های خنثی عبارتند از؛ مشکی، سفید، طوسی، کرم،شتری، سورمه ای و حتی قهوه ای. این رنگ ها را می توانید انتخاب کنید.

رنگ هایی مثل: صورتی، قرمز، آبی لیمویی، بنفش اینها رنگهای جیغ و شادتری هستند که زیبایی خودشان را دارد .در جواب به سوال تان با پافر چی بپوشم، طبق لباس هایی که میخواهید با پافرتان ست کنید رنگ مناسب را انتخاب کنید. در ادامه چند استایل با پافر در اختیارتان قرار می دهیم.

استایل خیابانی

اصول ست کردن با پافر

با پافر چه شلواری بپوشیم ؟ هیچ قانونی برای ست کردن پافر با سایر لباس ها وجود ندارد و شما می توانید با لبااس هایی که در کمدتان دارید را با پافر ست کنید. مثلا ست کردن پافر با هودی و سیوشرت، یا پافر با شلوار بگ از ست های جذاب زمستانی است.

می توانید شلوار بگ با پافر بلند بپوشید و استایل اسپرت داشته باشید. شلوار بگ ذغالی استایل تان را پافر کوتاه جذاب و شیک می کند. در ادامه ست های جذابی را با پافرمعرفی می کنیم.

ست پافر با پیراهن دورس و شلوار ست

یکی دیگر از استایل های جذاب زنانه در زمستان، ست پافر با پیراهن شلوار ست دورس است. رنگ طوسی ملانژ در استایل با پافر کوتاه و یا بلند بسیار شیک و جذاب است. البته باید به رنگ پافر که خریداری کرده اید هم دقت کنید. بهترین رنگ ها؛ اناری، سفید، قهوه ای، کرم، شتری و سرمه ای است.

پافر و جین

از آن جایی که پافر نسبت به ژاکت و پالتو و کت استایلی غیر رسمی و کژوال دارد، می توانید با شلوار جین ست بکنید. فرقی هم نمی کند که از کدام نوع جین باشد.پافر ها تنخور بسیار راحت دارند و در طول روز میتوانید احساس راحتی داشته باشید و تایم زیادی ان را به تن داشته باشید. پیشنهاد ما پافر با شلوار بگ است که بسیار شیک و مُد است.

استایل با پافری

استایل با پافر و یقه اسکی

یکی دیگر از انواع تیپ با پافر، استفاده از یقه اسکی به همراه استایل با پافر کوتاه است. این استایل هم برای زمستان مناسب و گرم است و هم تنخور شیکی به شما می دهد. در این استایل می توانید از لگ چرم براق یا مات فرقی نمی کند در استایل تان استفاده کنید و شاهد استایل شیک تان باشید.

استایل زمستانه

ست کردن پافر با شلوار مام استایل و بلوز بافت

زیر پافر می توانید بلوز بافت بپوشید، بلوز بافت تنوع زیادی دارد و می توانید زیر پافر یک بلوز بافت بپوشید. بلوز بافتتان باید کمی آزاد باشه. در کنار پافر و بافت می توانید شلوار مام استایل بپوشید تا استایل تان را تکمیل کند. توجه کنید که مام استایل تان نباید خیلی بلند باشد. در این ست می توانید از نیم بوت یا کتونی استفاده کنید.

استریت استایل

پافر با لگ چرم و شلوارهای جذب

پافر ها را می توانید با لگ معمولی ، شلوار جین جذب و لگ چرم استایل کنید. شلوار های جذب انتخابی راحت و مناسب با پافر هستند،همچنین شلوار چرم با پافر یکی از ست های جذاب درر فصل زمستان است که، استایل تان را گرم نگه می دارند و ترکیب خوبی با پافر میسازند. اگر شلوار جین جذب تصمیم داشتید با پافر بپوشید از شلوار جین ذغالی، مشکی و سورمه ای استفاده کنید.

لگ چرم باید جنس کشی داشته باشد، به اصطلاح باید دوبرکش باشد تا تنخور خوبی داشته باشد. شلوار جین جذب و لگ چرم را می توانید با بوت، نیم بوت و کتانی ست کنید.

استایل شیک

ست کردن پافر با هودی و شلوار جاگر

فرقی نمی کند شما به باشگاه می روید یا به پیاده روی و یا برای خرید، شما می توانید شلوار اسلش دخترانه با پافر بلند یا کوتاه بپوشید. این شلوار ها بسیار راحت و گرم هستند، کمرکشی هستند و تو کرکی و استایل گرم و راحتی می توانید در زمستان تجربه کنید

از آن جایی که پافر بدون آستین است، می توانید از هودی های ضخیم و بلند استفاده کنید که استایل تان کاملا گرم شود. در ادامه این ترکیب می توانید در کنار شلوار اسلش از کتانی یا نیم بوت استفاده کنید.

استایل اسپرت

پافر و چند لایه لباس

پافر کاپشن پفی راحت و سبک هست، به همین دلیل میتوانید با آیتم های دیگری از لباس های پاییزی و زمستانی ست کنید. استفاده از هودی، ژاکت،کت های پشمی در کنار پافر استایل گرم و لذت بخشی را به شما می دهد

فرقی نمی کند استایل با پافر کوتاه داشته باشید یا پافر بلند. می توانید از این ترکیب چند لایه استفاده کنید.

ست کردن پافر با شلوار بگ و چرم

یکی دیگر از لباس هایی که زیر پافر می توانید بپوشید دورس است، دورس جنس گرمی دارد که تو کرکی می باشد. شلوار بگ دورس انتخابی مناسب با پافر است و کاملا گرم و راحت در زمستان است. می توانید از کفش نیم بوت در این استایل استفاده کنید.

ست کردن پافر با اکسسوری یا لوازم جانبی عالی و مناسب

از دیگر موارد تکمیل کننده استایل زمستانی زنانه با پافر، استفاده از اکسسوری در استایل تان است. می توانید از کلاه، عینک دودی، دست کش، هتبند،شال گردن با پافر استفاده کنید تا چند درجه جذابیت استایل تان را ارتقا دهد.

ست کردن پافر کوتاه

ممکن است شما پافر کوتاه داشته باشید و این سوال برای تان پیش آمده باشد که زیر پافر کوتاه چی بپوشیم، خب شما می توانید از ست هودی با شلوار اسلش دورس استفاده کنید، یا پافر با شلوار بگ بپوشید. این ست خیلی گرم و مناسبی با پافر کوتاه است که ترکیب اسپرت و جذابی میشود.

همچنین می توانید پافر کوتاه با شلوار بگ را هم تست کنید قطعا یکی از استایل های زمستانی محبوب تان خواهد شد.

استایل با وست

ست پافر دو نفره

اگر علاقه دارید با همسرتان یا پارتنر تان ست دو نفره زمستانی بزنید می توانید از پافر کوتاه با هودی و شلوار اسلش استفاده کنید. می توانید رنگ پافرها را شبیه به هم انتخاب کنید و یا پافر و هودی و اسلش رنگ ها را قرینه انتخاب کنید با همسرتان.

ست کردن پافر با بوت و اسنیکرز

برای ست کردن پافر می توانید از کفش کتانی، اسنیکرز، بوت و نیم بوت استفاده کنید. مثلا؛ لگ چرم با پافر و بوت یا نیم بوت ترکیب خوشگلی می شود. همچنین ست هودی با پافر و شلوار اسلش با کتونی و اسنیکرز استایل شیک و راحتی میسازد.

نکته: با پافر کفش پاشنه بلند اصلا نپوشید

استایل دخترانه

ست کردن پافر با بادی

اگر برای رفتن به یک مهمانی نمی دانید زیر پافر چی بپوشیم، می توانید زیر پافر از بادی آستین دار استفاده کنید. بادی انتخابی مناسب برای رفتن به مهمانی در زیر پافر است. می توانید در این استایل از نیم بوت یا بوت به همراه شلوار جین ذغالی جذب و یا لگ چرم استفاده کنید.

ست کردن پافر با شال گردن و کلاه

با پافر بهتر است از کلاه بافتنی و شال گردن استفاده کنید. کلاه و شال گردن های هم رنگ و ست، با پافر ترکیب زیبایی می شود. شال گردن را دور گردن گره بزنید و هم چنین می توانید از دستکش چرمی یا پشمی استفاده کنید. این اکسسوری ها استایل زمستانی تان را با نشاط تر می کند.

استایل پاییزی

بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز یک پلتفرم برای افزایش آگاهی و اطلاعات شما در زمینه مد و فشن است ما در کنار شما هستیم تا بهترین ها را با یکدیگر تجربه کنیم. برای پیگیری جدید ترین اخبار، ترند های مد و فشن و تحلیل استایل سلبریتی ها با بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز همراه باشید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

1 دیدگاه
  دیدگاه ها
نیایش
1 سال پیش

وااای اولی چق پافرش خوشگله قشنگ مثل مال منه همین رنگ💚😃
پربحث های هفته   
قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (110 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (84 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (83 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (83 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (41 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (40 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (38 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (35 نظر) ایده خنده دار یک ایرانی برای احداث برج آزادی روی پشت بوم خونه اش حماسه آفرید/یه پا جاذبه گردشگریه واسه خودش😂+عکس (33 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (31 نظر) خلاقیت خنده دار دانش آموز تنبل در پاسخ به سوال ریاضی حماسه ساز شد+عکس/حیف انیشتین این نخبه رو ندید مرد (31 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (27 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (26 نظر) بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری (26 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (26 نظر)
دیگران می‌خوانند   
تغییر استایل سامان صفاری، امیر سریال دلدادگان در خیابان اصلا قابل شناسایی نبود+ عکس انتخاب بازیگران منوچهر هادی در فیلم جدیدش بدون حضور یکتا ناصر +عکس/از جواد خیابانی تا حمید گودرزی... نگاهی به سفر رهبر انقلاب به لرستان با ماشین معمولی و فقط با یک راننده/مردم لُر جواهرند +عکس این زن اولین واردکننده تاکسی به تهران بود/ یک تاکسی سهم پسرانی که متاهل می شدند+عکس بدرقه مهدی هاشمی برای رفتن به اوین توسط پدرش هاشمی رفسنجانی +ویدئو (عکس) گریه های تلخ محمود احمدی نژاد در روز تشییع پیکر برادر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی عکسی از تیپ خاص اسحاق جهانگیری در طبیعت /هوا واقعا دلچسب است روزی روزگاری 21 مغازه پالان‌دوزی در بازار طهران قدیم+عکس/نعل و میخ؛ ابزار یک شغل پردرآمد محبوب‌ترین سکه طلا در بازار ایران این سکه است آیا فرزندتان یک استعداد استثنایی است؟ به دنبال این نشانه‌ها باشید! راز چهره‌ی نیاکان ما فاش شد / چهره نئاندرتال 75 هزار ساله بازسازی شد! + تصویر معمای جالب ریاضی که از 1000 نفر 1 نفر توانست به آن پاسخ دهد (ویدئو) تمرینات سخت و نفس‌گیر رانندگان فرمول یک! (ویدئو) پایان فضا، راز حل شده یا افسانه‌ای ابدی؟ قبول شدگان ماده 28 پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟ (ویدئو) با رعایت این نکات از آسیب نرسیدن به ماشین خود در فصل گرما اطمینان حاصل کنید (ویدئو) این بار با کمک هوش مصنوعی سیمپسون‌ها پا به دنیای واقعی گذاشتند! بررسی‌ و مطالعه تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران/ لزوم تطبیق طرح با شرایط امروز جمعیتی واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران ؛ مرعوب نمی شویم نخبه معلول کنکور انسانی بر اثر گاز گرفتگی جان باخت‌ توصیه امام صادق (ع) به پدران و مادران امروز دفاع جانانه محمدحسین میثاقی از بانوان پرسپولیسی هتک حرمت شده / از اون سربندت خجالت بکش ... پدر مهران غفوریان افسر ارشد ساواک بود؟ | واکنش فوری ستاره سینما و تلویزیون به یک شایعه فراگیر درباره پدرش از اهتزاز پرچم ایران در کالیفرنیای امریکا تا بازداشت لیدر سپاهان در حواشی داغ امروز شنبه 15 اردیبهشت 1403 شباهت بی حد و اندازه احسان علیخانی، مجری محبوب ایرانی به مادرش+عکس رونمایی از یک عکس نایاب و تاریخی از خلاقیت مردم دوران قاجار برای حمل جنازه/ بیچاره مُرده تا دفن بشه چی به سرش میومد!+عکس عکس تاریخی از یک دبیرستان پسرانه در تهران 90 سال پیش/ چه قوانین جالبی برای امتحان گرفتن داشتند! کولاک ژست های جذاب و جدید علیرضا بیرانوند، ستاره تیم ملی در صنعت مدلینگ/ چه استایل تابستونی خفنی+ویدیو (ویدئو)سکانس فراموش نشدنی از پشت صحنه در حاشیه/ترکیب جواد رضویان و مهران مدیری یعنی بمب خنده نگاهی به تابلوفرش وَاِن یَکاد المیرا شریفی مقدم در خانه اش/ هم اصالت هم دیانت +عکس خلاقیت خنده دار یک مادر در تبدیل نوزادش به تِی برای تمیز کردن خانه حماسه آفرین شد+ویدئو/هیتلر هم مغز تو رو نداشت! رونمایی از مادر واقعی ریما رامین فر، همای پایتخت +عکس/چه مامان زیبایی😍 خانه شیک و امروزی بهاره افشاری، بیتای سریال فاصله ها به سبک اروپایی/ دکوراسیون لوکس و باسلیقه خانم بازیگر+عکس نگاهی به لباس عروس و دسته گل با کلاس سوگل طهماسبی بازیگر سریال فاصله ها/ باز هم عکس عروس خانوم بدون حضور آقای داماد+عکس خلافیت منحصربفرد مادر باحوصله ایرانی برای خوراندن تخم مرغ به فرزند بد غذایش/ مادر نمونه سال+ عکس ویدئوی جذاب از همراهی جواد عزتی و الناز حبیبی در اکران تمساح خونی! شوکه کننده ترین سکانس برنامه "صداتو"/ افشاگری عجیب جوان خوش چهره و خوش صدای برنامه صداتو درباره ترانه معروف "تنهاترین عاشق" (ویدئو) شادترین لحظه برنامه "صداتو" با آهنگ محلی جنوبی / داور معروف دیگه نتونست جلو خودشو بگیره اومد وسط عکسی جنجالی از دوران جوانی مریم امیر جلالی / ماشالا خانوم بازیگر مثل قالی کرمان می مونه! (عکس) استوری جدید یوسف تیموری با پدرش/ شباهت عجیب وی به پدرش جلب توجه کرد!/چه میز غذای شیک و رنگارنگی!
تیتر امروز   
محبوب‌ترین سکه طلا در بازار ایران این سکه است آیا فرزندتان یک استعداد استثنایی است؟ به دنبال این نشانه‌ها باشید! راز چهره‌ی نیاکان ما فاش شد / چهره نئاندرتال 75 هزار ساله بازسازی شد! + تصویر معمای جالب ریاضی که از 1000 نفر 1 نفر توانست به آن پاسخ دهد (ویدئو) تمرینات سخت و نفس‌گیر رانندگان فرمول یک! (ویدئو) پایان فضا، راز حل شده یا افسانه‌ای ابدی؟ قبول شدگان ماده 28 پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟ (ویدئو) با رعایت این نکات از آسیب نرسیدن به ماشین خود در فصل گرما اطمینان حاصل کنید (ویدئو) این بار با کمک هوش مصنوعی سیمپسون‌ها پا به دنیای واقعی گذاشتند! بررسی‌ و مطالعه تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران/ لزوم تطبیق طرح با شرایط امروز جمعیتی واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران ؛ مرعوب نمی شویم نخبه معلول کنکور انسانی بر اثر گاز گرفتگی جان باخت‌ توصیه امام صادق (ع) به پدران و مادران امروز پدر مهران غفوریان افسر ارشد ساواک بود؟ | واکنش فوری ستاره سینما و تلویزیون به یک شایعه فراگیر درباره پدرش از اهتزاز پرچم ایران در کالیفرنیای امریکا تا بازداشت لیدر سپاهان در حواشی داغ امروز شنبه 15 اردیبهشت 1403
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...