رژیم غذایی مخصوص و مناسب برای دختر شدن جنین

  چهارشنبه، 19 شهریور 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
رژیم غذایی مخصوص و مناسب برای دختر شدن جنین
اگر بعنوان زوجی که قصد بدنیا آوردن نوزاد دختری را دارید، فراموش نکنید که برخی مواد غذایی در طبیعت وجود دارند که شانس فرد را برای بدنیا آوردن نوزاد دختر افزایش میدهند.

این که شما مادری هستید که تمایل به دختردار شدن دارید، باید بدانید که ترفند های آسان برای انتخاب جنسیت دختر خارج از آزمایشگاه وجود ندارد، اما برخی از تحقیقات تاثیر تغییرات در شیوه زندگی، مانند انتخاب مواد غذایی مناسب برای تولد یک دختر بچه را به اثبات رسانده اند و بر اساس یک مطالعه دانشگاهی در هلند ثابت شد که رژیم غذایی مادر نقش مهمی در کنترل جنسیت جنین دارد.

شاید داشتن یک پرنسس کوچک با موهای خرگوشی و پیراهن خال خالی آرزوی خیلی از پدرها و مادرها باشد، آرزویی که با رعایت کردن نکاتی ساده میتواند محقق شود، یکی از کارهایی که برای دختردار شدن میتوانید انجام دهید تغییر در تغذیه روزانه شماست که اگر به طور مستمر انجام شود میتواند شما را به آرزویتان برساند، ما یک فهرست کامل از مواد غذایی که میتواند به شما کمک کند را جمع کرده ایم که میتواند تا درصد بالایی شما را به دختردار شدن نزدیک کند.

رژیم غذایی مخصوص و مناسب برای دختر شدن جنین

-مصرف سبزیجات سبز و میوه ها:

اگر می خواهید یک دختر داشته باشید، باید از میوه های خاص و سبزیجات سبز استفاده کنید. مصرف انواع میوه هایی که دارای ویتامین c بالا هستند، احتمال شانس دختر دار شدن را افزایش می دهند.

پرتقال، انار، توت فرنگی و انگور منابع عالی ویتامین C هستند.این میوه ها باعث افزایش سطح اسیدی در رحم می شود که بسیار مهم می باشد.

بنابراین کلید بارداری برای دختر دار شدن حفظ سطح بالای اسید در رحم و داشتن یک سیستم ایمنی سالم نیز است.که تولد نوزاد دختر بسیار مهم می باشد.

سبزیجاتی مانند: کاهو، اسفناج و کلم بروکلی باعث حفاظت بیشتر از سیستم ایمنی بدن می شود.

-نمک اضافه نکنید:

برای افزایش شانس دختر دار شدن، سعی کنید که نمک را از رژیم غذایی خود حذف کنید.سعی کنید از مصرف گوشت، زیتون شور ،غذاهای فرآوری شده و پنیرهای شور اجتناب کنید.این کار نه تنها به احتمال دختر دار شدن کمک می کند، بلکه برای سلامت کلی بدن موثر و مفید می باشد.

-مصرف مکمل های مصنوعی:

اگر چه گزینه سالمی نیست، اما مصرف آنها تا حد زیادی به دختر دار شدن کمک خواهد کرد.با این حال به یاد داشته باشید که در مصرف آنها زیاده روی نکنید.اما به هر حال، مکمل ها و شیرین کننده های مصنوعی محیط اسیدی واژینال را بیشتر می کند.

دختر شدن جنین با موثرترین موادغذایی

-قهوه بنوشید:

بسیاری از دانشمندان بر این باورند که مصرف قهوه در دوران بارداری یا قبل از بارداری سالم نیست، اما حقیقت این است که PH در مقادیر مناسب مصرف می شود، می تواند به دختر دار شدن کمک کند. قهوه باعث می شود که PH داخلی اسیدی باشد و این ساده ترین راه برای انتخاب جنسیت کودک شما به طور طبیعی برای دختر دار شدن است. دو فنجان قهوه در روز نباید بیش از دو برابر شود، زیرا مطالعات نشان داده است که زنانی که روزانه قهوه زیادی مصرف می کنند، معمولا سه بار بیشتر از سایر زنان باید برای تولد نوزاد تلاش کنند.

-سبزیجات برگ سبز مصرف کنید:

توجه داشته باشید که برخی از محققان ادعا می کنند مادرانی که مشتاقانه در تصور یک دختر هستند، باید از بسیاری از میوه ها و سبزیجات اجتناب کنند، گرچه در رژیم غذایی این به طور کلی برای هر کسی توصیه نمی شود. اسید فولیک مواد مغذی مهم در سه ماهه اول بارداری است و سبزیجات برگ سبز یکی از مهمترین منابع فولات می باشند.

غذاهای ممنوع برای دختر دوستان

  • نمک
  • نوشابه های گازدار و سودا
  • گوشت های فراوری شده و کنسروی
  • ماهی نمک سود یا دودی یا کنسرو ماهی
  • خاویار، میگو
  • پنیرهای شور یا فراوری شده
  • چیپس و پفک
  • کلم و گل کلم، قارچ و کدو

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (647 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (111 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (86 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (62 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (50 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (36 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (35 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (13 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (10 نظر) نگاهی به حضور صبحگاهی بازیگران و چهره‌های مشهور در کله‌پزی+عکس/ از الناز شاکردوست و المیرا شریفی مقدم تا احسان خواجه امیری و نسرین مقانلو (9 نظر)
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان