ساعدنیوز
ساعدنیوز

25 خاصیت درمانی، بهداشتی و زیبایی چای سیاه

  شنبه، 29 تیر 1398   زمان مطالعه 9 دقیقه
25 خاصیت درمانی، بهداشتی و زیبایی چای سیاه
بسیاری از فواید چای سیاه برای خیلی از افراد ناشناخته باقی مانده‌اند.به گزارش readersdigest چای سیاه نه تنها جایگزینی برای قهوه است، بلکه فواید سلامتی بیشمار و البته ناشناخته‌ای هم دارد. با ما همراه باشید تا با فواید این نوشیدنی روزانه دلچسب بیشتر آشنا شویم.

چای، نوشیدنی است که بیشترین مصرف را بعد از آب در تمام دنیا دارد و داری خواص بسیاری می باشد که در جلوگیری و درما ن بیماری ها می تواند بسیار مفید واقع شود.این نوشیدنی گرم بدلیل اینکه آرامش بخش است و خستگی را از تن بیرون می کند، طرفداران زیادی دارد. لذت نوشیدن چای وقتی بیشتر می شود که بدانید این نوشیدنی سالم و پرطرفدار خواص درمانی هم دارد، از بسیاری بیماری ها پیشگیری می کند و برای سلامت مفید است، چای اگر در حد طبیعی مصرف شود برای سلامتی مفید است اما گاهی تصورات نادرستی درباره این نوشیدنی مطرح می شود که نتایج بررسی ها و تحقیقات آنها را تایید نمی کند. به طور مثال اینکه چای به دندان ها آسیب می رساند، برای قلب ضرر دارد یا اینکه چای مفید نیست و بهتر است مصرف آن را ترک کرد و... چای یک منبع طبیعی از کافئین، تئوفیلین، تیانین و آنتی اکسیدان ها است، اما تقریباً بدون چربی، کربوهیدرات ها، یا پروتئین آن دارای طعمی مطلوب است که کمی تلخ و گس می باشد. بسیاری از فواید چای سیاه برای خیلی از افراد ناشناخته باقی مانده اند.به گزارش readersdigest چای سیاه نه تنها جایگزینی برای قهوه است، بلکه فواید سلامتی بیشمار و البته ناشناخته ای هم دارد:

خواص چای سیاه در طب سنتی

1. درمان عفونت های پوستی

مقادیر بالای کاتچین ها و فلاونوئید های موجود در چای سیاه خطر ابتلا به عفونت های پوستی را کاهش داده و درمان این بیماری ها را تسریع می کند.

2. جوان سازی پوست صورت

آنتی اکسیدان ها و پلی فنول های موجود در چای سیاه به کاهش رادیکال های آزاد بدن کمک کرده و با رفع چین و چروک باعث جوان سازی پوست صورت می شوند. دانشمندان دریافته اند که چای سیاه باعث کاهش بیان ژنی می شود که کلاژن پوست را تجزیه می کند به همین دلیل گفته می شود که چای سیاه نسبت به انواع دیگر چای بهتر در کاهش چین و چروک پوست صورت موثر است.

تصویر

3. آکنه و جوش صورت

گفته می شود که چای سیاه به دلیل خواص ضد میکروبی و ضد التهاب طبیعی که دارد خطر ابتلا به آکنه و جوش صورت را کاهش می دهد.

4. ضد آفتاب طبیعی

محققان دریافته اند که نوشیدن چای سیاه به دلیل مقادیر بالای آنتی اکسیدان هایی که دارد، می تواند پوست صورت را در برابر اشعه UV نور خورشید محافظت کرده و خطر ابتلا به آفتاب سوختگی را کاهش دهد.

5. درمان لکه های پوستی

چای سیاه دارای خواص آنتی اکسیدانی قوی است که می تواند به سم زدایی بدن کمک کرده و لکه های پوستی را از بین ببرد.
ماسک چای سیاه برای صورت: توجه : در منابع معتبر توصیه شده است که پیش از گذاشتن هرگونه ماسک بر روی پوست صورت و نواحی حساس بدن، ابتدا مقدار کمی از آن را بر روی پوست بازو مالیده و پس از 20 دقیقه بشویید.
چنانچه پس از گذشت حداقل 24 الی 48 ساعت پوست شما واکنش آلرژیک نشان نداد، می توانید آن را بر روی سایر نقاط بدن نیز استفاده کنید. هر روز مقداری چای سیاه دم کشیده و سرد شده را با یک پد پنبه ای بر روی پوست صورت بمالید و بگذارید بماند تا خشک شود. این ماسک را برای 4 هفته استفاده کنید تا نتیجه بگیرید.

6. سیاهی و پف زیر چشم

کافئین موجود در چای سیاه به بهبود گردش خون در پوست زیر چشم کمک کرده و باعث درمان سیاهی و پف زیر چشم می شود.
ماسک چای سیاه کیسه ای برای دور چشم: دو عدد چای سیاه کیسه ای را به مدت 2 تا 3 دقیقه درون یک فنجان آب داغ بیندازید و بگذارید بماند تا دم بکشد، چای های کیسه ای را خارج کرده و درون فریزر بگذارید تا یخ شوند. حالا هر کدام از کیسه ها را بر روی یک چشم بگذارید و اجازه دهید 20 دقیقه بماند سپس بردارید و صورت را با آب سرد بشویید.

7. درمان ریزش مو

مقادیر بالای آنتی اکسیدان های موجود در چای سیاه به تقویت فولیکول های مو کمک کرده و ریزش مو را درمان می کند.

8. تقویت و افزایش رشد مو

دانشمندان ژاپنی تأیید کرده اند که چای سیاه چینی با تقویت فولیکول های مو به افزایش رشد آن ها کمک می کند.

ماسک چای سیاه برای مو

مقداری چای سیاه دم کشیده را بر روی مو ها و پوست سر خود ماساژ دهید، بگذارید 20 دقیقه بماند و سپس با آب گرم خوب بشویید.

9. نرم کننده طبیعی مو

چای سیاه یک نرم کننده طبیعی مو محسوب می شود که به درخشان تر و نرم تر شدن موی سر کمک می کند.

10. رنگ موی طبیعی

چای سیاه به دلیل رنگ قرمز و سیاهی که دارد می تواند به خوش رنگ تر شدن مو های قهوه ای طبیعی کمک کند. همچنین ترکیب حنا و چای سیاه برای درمان سریع تر مو های خاکستری و سفید مفید می باشد.
چای سیاه برای رنگ مو: مقداری حنا را با چای سیاه دم کشیده و گرم ترکیب کنید و بر روی مو های خود بمالید، بگذارید 1-2 ساعت بماند و سپس با آب گرم و شامپو مخصوص مو های رنگ شده بشویید.

11. سلامت قلب

چای سیاه به دلیل مقادیر بالای آنتی اکسیدان ها و فلاونوئید هایی که دارد به بهبود سلامت قلب کمک کرده و خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی، انفارکتوس قلبی و ایسکمی را کاهش می دهد. یک مطالعه نشان داده افرادی که روزانه تا سه فنجان چای سیاه مصرف کردند، خطر ابتلا به بیماری های قلبی در آن ها تا 11٪ کاهش پیدا کرده است.

12. کلسترول خون

برخی مطالعات نشان داده اند که مصرف پنج فنجان چای سیاه در روز ممکن است باعث کاهش 11 درصدی کلسترول بد خون یا LDL در افراد مبتلا به کلسترول خون بالا شود.

13. فشار خون

یک مطالعه نشان داده افرادی که به مدت 6 ماه 3 فنجان چای سیاه در روز مصرف کرده اند، کاهش قابل توجهی در فشار خون بالا (سیستولیک و دیاستولیک) داشته اند.

14. معده و دستگاه گوارش

گفته می شود که چای سیاه خطر ابتلا به زخم معده را کاهش داده و به سلامت مری و دستگاه گوارش کمک می کند. مطالعات نشان داده اند که پلی فنول های موجود در چای سیاه ممکن است با افزایش رشد باکتری های خوب و مهار رشد باکتری های بد در روده شوند. علاوه بر این، چای سیاه حاوی خواص ضد میکروبی دارد که به سلامت روده ها کمک کرده و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. همچنین نوشیدن چای سیاه خطر ابتلا به اسهال را تا 20 درصد کاهش داده و برای درمان آن مفید می باشد.

15. سکته مغزی

مطالعات نشان داده است که نوشیدن چای سیاه خطر ابتلا به سکته مغزی را کاهش می دهد؛ این یافته ها نشان داده افرادی که روزانه بیشتر از چهار فنجان چای سیاه مصرف می کنند خطر ابتلا به سکته مغزی تا 32 درصد در آن ها کاهش می یابد.

16. قند خون و دیابت

یک مطالعه آزمایشگاهی نشان داده که چای سیاه به دلیل مقادیر بالای تی فلاوین و کاتچین هایی که دارد حساسیت به انسولین را بهبود بخشیده و با کاهش قند خون خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را کاهش می دهد.

17. سرطان

پلی فنول های موجود در چای سیاه ممکن است باعث القای مرگ سلول های سرطانی یا آپوپتوز و کاهش رشد سلول های سرطانی شوند. مطالعات در آمریکا نشان می دهد که مصرف روزانه 2 فنجان چای سیاه به دلیل مقادیر بالا تی فلاوین هایی که دارد خطر ابتلا به سرطان تخمدان را در زنان تا 30 درصد کاهش می دهد.

18. تقویت تمرکز و حافظه

چای سیاه حاوی مقادیر قابل توجهی کافئین و اسید آمینه ای به نام ال تیانین است که به تقویت تمرکز و حافظه کمک می کنند. تحقیقات در دانشگاه ملی سنگاپور نشان می دهند که کافئین موجود در چای سیاه خطر ابتلا به بیماری پارکینسون را کاهش می دهد. در برخی منابع آمده که چای سیاه خطر ابتلا به آلزایمر را هم کاهش می دهد اما هنوز هیچ مطالعه دقیقی در این مورد صورت نگرفته است.

تصویر

19. تقویت سیستم ایمنی بدن

چای سیاه به دلیل مقادیر بالای آنتی اکسیدان هایی که دارد به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کرده و خطر ابتلا به عفونت و بیماری های مزمن را کاهش می دهد. دانشمندان تایید کرده اند که آنتی اکسیدان ها و سایر مواد مغذی موجود در چای سیاه دارای خواص ضد میکروبی قوی هستند و می توانند به پیشگیری و درمان بیماری های باکتریایی خطرناک از جمله سیاه زخم هم کمک کنند.

20. پوکی استخوان

دانشمندان می گویند که نوشیدن چای سیاه به طور قابل ملاحظه ای تراکم استخوان ها را بهبود بخشیده و خطر ابتلا به شکستگی و پوکی استخوان را کاهش می دهد.

21. لاغری و کاهش وزن

دانشمندان دانشکده پزشکی دیوید گفن در کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا دریافتند که چای سیاه با کاهش التهاب بدن به لاغری و کاهش وزن کمک کرده و باعث کاهش چربی شکم می شود.

22. سنگ کلیه

گفته می شود که نوشیدن چای سیاه می تواند خطر ابتلا به سنگ کلیه را تا 8٪ کاهش دهد. با این وجود متخصصان توصیه می کنند که افراد مبتلا به سنگ کلیه قبل از مصرف چای سیاه با پزشک خود مشورت کنند.

23. درمان آسم

آسم ناشی از التهاب و تورم لوله های تنفسی یا لوله های برونش است، چینی ها معتقدند که نوشیدن چای سیاه به دلیل فلاونوئید ها و کافئینی که دارد به بهبود عملکرد ریه کمک کرده و به درمان آسم کمک می کند.

24. استرس و افسردگی

بر اساس یک مطالعه انجام شده در دانشگاه کالج لندن، چای می تواند هورمون های استرس را در بدن کاهش داده و با بهبود آرامش اعصاب به درمان استرس، اضطراب و افسردگی کمک کند.

25. بهداشت دهان و دندان

چای سیاه به دلیل خواص ضد میکروبی قوی که دارد و همچنین به دلیل مقادیر بالای آنتی اکسیدان ها خطر ایجاد پلاک های دندانی و ابتلا به پوسیدگی دندان ها را کاهش می دهد. علاوه بر این فلوراید موجود در چای سیاه خطر پوسیدگی دندان را کاهش می دهد. چای سیاه با کاهش باکتری های ایجاد کننده بوی بد دهان باعث رفع بوی بد دهان می شود.

عوارض و مضرات چای سیاه

مسمومیت: زیاده روی در مصرف چای به دلیل مقادیر بالای کافئین که دارد می تواند باعث مسمومیت شود که با علائمی مانند اسهال، یبوست، اضطراب، بی خوابی، تکرر ادرار و گاهی تشنج شود.
گلوکوم: کافئین موجود در چای سیاه باعث افزایش فشار داخل چشم می شود و این می تواند باعث تشدید بیماری علائم در افراد مبتلا به بیماری گلوکوم شود.
بارداری و شیردهی: متخصصان توصیه می کنند که زنان باردار و شیرده نباید روزانه بیشتر از 3 فنجان چای سیاه مصرف کنند؛ زیاده روی در مصرف چای سیاه ممکن است باعث سقط جنین و زایمان زودرس در دوران بارداری شود.
کم خونی: چای سیاه می تواند جذب آهن بدن را کاهش دهد و خطر ابتلا به کم خونی فقر آهن را افزایش دهد به همین دلیل متخصصان توصیه می کنند که افراد در معرض خطر کم خونی (نوزادان و کودکان، زنان باردار، زنان و دختران جوان که قاعده می شوند) از زیاده روی در مصرف چای سیاه اجتناب کنند.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (134 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (78 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (76 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (73 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (56 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (51 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (45 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (41 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (36 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (35 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (35 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (30 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (28 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (27 نظر) خلاقیت خنده دار راننده کرمانی برای ضد سرقت کردن ماشین اش حماسه ساز شد+عکس/ سلطان امنیت منطقه در سطح خاورمیانه!🤣 (28 نظر)
دیگران می‌خوانند   
خوانندگی غش آور احمد مهرانفر، ارسطوی سریال پایتخت به زبان محلی با اصرار شهاب حسینی/ فقط خنده هاش😂+ویدئو خلاقیت خنده دار اُوستا بنّا با طراحی نمای خانه اش حماسه ساز شد/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس😆 روزمرگی های پر دردسر ولی قشنگ ستاره سادات قطبی با پسر کوچولوهاش/ راسته میگن بچه شیرینی زندگیه+ویدیو دیس غذای محمود احمدی نژاد در خانه اش با فرش ماشینی و پشتی/ ظروف غذاش از چینی های قدیمیه +عکس بیوگرافی و زندگی خصوصی سولماز آقمقانی،لیلای سریال سه در چهار و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی جملات قصار خنده دار جواد خیابانی ملقب به جواد بلا به بهنام تشکر، نیمای سریال ساختمان پزشکان+فیلم ایده خلاقانه پدر خوش فکر در تاب دادن دخترش از راه دور در تاریخ ثبت شد+عکس/ مغز نیست که گنجینه افکار نابه😂 رونمایی از تیپ باکلاس و شیک دامادی هومن حاجی عبداللهی، رحمت سریال پایتخت درکنار همسر کم سن و سالش/ مبارکا باشه+عکس خلاقیت هوشمندانه اُوستا گچ کار در ساخت الاکلنگ برای گچ کاری/ دکترای افتخاری حق توئه+ فیلم خلاقیت منحصربفرد شهرداری در محافظت از درخت با نصب المان نوستالژی+عکس/ آدم از اینهمه هوش و ذکاوت حظ میکنه👌 صحبت های خنده دار آقای قرائتی: پلیس یه خانومی رو گرفته که چرا یکطرفه میری گفته به شما ربطی نداره من زن آقای قرائتی ام +ویدئو😂👌 حیاط باصفا و دلباز خانه شیدا یوسفی، دختر بزرگ نورالدین خانزاده در نون خ/ خونه نگو باغ بگو!+عکس نگاهی به آخرین جشن تولد ساده و بدون تجملات هاشمی رفسنجانی با حضور همسرش+ عکس/ روحشون شاد ترکی حرف زدن زیبا و باحال المیرا شریفی مقدم و رامبد جوان در حضور همسرش/ چقدر خوب صحبت کردن+ویدیو حضور آشنایان و ورزشکاران در مراسم عروسی میلاد محمدی با رونمایی از تیپ شیک آقای داماد+عکس/ از ووریا غفوری تا برادرش... طراحی منحصربفرد یک معمار در طراحی خانه با الهام از پاندا+عکس/ از چیدمان بینظیر بالکن تا مبلمان چشم نواز عکس زیبای مژده لواسانی و پدر وکیلش در روز خاص و افتخارآفرین زندگی خانم مجری/ میز پر از هدیه است+عکس کتاب های روانشناسی معروف که باید خواند نگاهی به تاج گل عروس زیبا و دسته گل شیک و متفاوت همسر نچرال و باکلاس سام درخشانی+عکس چگونه بیمه مناسب خودروی خود را خریداری کنیم؟ مقایسه هتل درویشی با الماس 2، کدام بهتر است؟ مداحی دیده نشده مرتضی پاشایی برای امام حسین در ماه محرم در خیابان+عکس/ روحش شاد و یادش گرامی میز صبحانه ساده و رژیمی همسر شاهرخ استخری با خوراکی های سالم و مقوی/ چقدر خوب به خودش و بچه هاش میرسه😍+عکس مقایسه موکت تایل و موکت رولی برای فضاهای مختلف ضرب المثل های ایرانی با هوش مصنوعی جان گرفت رابطه دردسرساز سحر دولتشاهی و پیمان معادی خارج از اتاق درمان جنجال به پا کرد! حضور بازیگران در منزل نسرین مقانلو برای تسلیت بابت فوت پدرشون؛ فریبا کوثری ،سالار عقیلی و...+ویدئو روایت فوق خنده دار حامد آهنگی از معادل سازی لغات انگلیسی به فارسی+ویدیو/ دیگه کراوات نمیخرم چون احساس میکنم معادلش فحشه😂 (عکس) رهبر معظم انقلاب زیر سایه درخت چنار پیر حیاط خانه پدریشان/چه با صلابت نگاهی به فضای کتابخانه‌ی رهبرمعظم انقلاب؛ چه کتاب‌هایی در آن وجود دارد؟ پسر بزرگ و رشید ثریا قاسمی، خانم گل سریال گیلدخت +عکس/ باورتون میشه همچین پسر بزرگی داشته باشه؟ حضور جالب علی دایی در خانه یک عکاس ورزشی و دیدار با مادر 98 ساله او+عکس خلاقیت بی نظیر یک معمار در طراحی وان حمام به شکل سنگ های قیمتی/ مغزو باید طلا گرفت +عکس رونمایی از تصویر پدر زن متشخص همایون شجریان/ خداوکیلی سحر دولتشاهی چه بابای لارجی داره😍 مهر و تسبیح و قرآن هدیه به سرمربی تازه مسلمان شده‌ی تیم سپاهان+عکس مراسم سالگرد ازدواج عاشقانه مرضیه جوان سریال دلدادگان/ چیدمان شیک میز با گل های رز پرَپَر شده+عکس مداحی موذن زاده اردبیلی در سخت ترین روز علی دایی ستاره سابق فوتبال/ اردت آقای فوتبالیست به اهل بیت مثال زدنی ست+ فیلم نگاهی به دکوراسیون اروپایی و شیک خانه لوکس و مجلل هانده ارچل/ عجب خونه زندگی خاص و منحصر به فردی+عکس پست تلخ و جگرسوز گلنار گیلدخت برای مرگ مادرش !! +ویدئو سکانس خنده دار دروغ گفتن بامزه حامد آهنگی در مورد پدربزرگش به رضا ناجی، بازیگر تبریزی/ سالن رفت رو هوا 😂+فیلم
تیتر امروز   
بیوگرافی و زندگی خصوصی سولماز آقمقانی،لیلای سریال سه در چهار و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی رابطه دردسرساز سحر دولتشاهی و پیمان معادی خارج از اتاق درمان جنجال به پا کرد! ضرب المثل های ایرانی با هوش مصنوعی جان گرفت نگاهی به فضای کتابخانه‌ی رهبرمعظم انقلاب؛ چه کتاب‌هایی در آن وجود دارد؟ جزئیات جدید از ماجرای مهمانی29 پزشک در شیراز و مرگ یک متخصص پوست و مو جوان رابطه عاشقانه در خیابان گاندی به خون کشیده شد/ قاتل اعتراف کرد به بهانه اکران مست عشق، نگاهی به شهاب حسینی و عاشقانه‌ترین نقش‌هایش؛ سفری در میان عشق‌های ماندگار! رازهای نقاشی مرگ سقراط در موزه متروپلیتن نیویورک اختلاف شیرین امام خمینی(ره) و همسرشان در نام‌گذاری فرزندان ترفند باورنکردنی پزشکان روم باستان برای برگرداندن ضربان قلب به بدن بیمار/ عجیب ولی واقعی! کف قیمت دلار کجاست؟ مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد/ تغییر ظرفیت‌های پذیرش ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند/ ناشر عذرخواهی کرد جزئیات افزایش 10 میلیون تومانی وام بازنشستگان + مبلغ اقساط عکس دیده نشده از زنی که در ترور شهید صیاد شیرازی نقش اصلی را داشت/سرنوشت معاون رجوی چه شد؟؟
منتخب روز   
(ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده