انگشتر عقیق یمنی بهترین سنگ انگشتر نقره (یافتن، نگهداری و پاکسازی)

  سه شنبه، 16 دی 1399 ID  کد خبر 127312
انگشتر عقیق یمنی بهترین سنگ انگشتر نقره (یافتن، نگهداری و پاکسازی)
ساعدنیوز: آیا می دانید بهترین سنگ انگشتر کدام است؟ در بین انواع انگشتر نقره و طلا، انگشتر عقیق و مخصوصا انگشتر عقیق یمنی یکی از سنگ های بسیار محبوب و پر خاصیت که خواص درمانی روحی و جسمی بسیاری نیز دارد. با ما همراه باشید تا با انواع سنگ های عتیق و روش نگهداری آنها آشنا شوید.

آیا می دانید بهترین سنگ انگشتر کدام است؟ در بین انواع انگشتر نقره و طلا، انگشتر عقیق و مخصوصا انگشتر عقیق یمنی یکی از سنگ های بسیار محبوب و پر خاصیت که خواص درمانی روحی و جسمی بسیاری نیز دارد. امروزه یافتن سنگ عقیق در طبیعت بسیار راحت و آسان شده است و به راحتی می توان در هر کشوری انواع سنگ عقیق با تنوع رنگی بسیار متنوعی را که دارد پیدا کرد. پاکسازی سنگ عقیق و نگهداری سنگ عقیق نیز با توجه به خواص این سنگ از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. به همین جهت در ادامه این مقاله به بررسی انواع سنگ عقیق در طبیعت و روش های پاکسازی و نگهداری سنگ عقیق به عنوان توصیه شده ترین و بهترین سنگ انگشتر پرداخته شده است. در انتها نیز خواص درمانی و فواید عقیق در روایات و احادیث آورده شده است.

انواع سنگ عقیق در طبیعت

تئوفراستوس برای اولین بار یک نوع از سنگ عقیق در طبیعت را پیدا کرد. سختی سنگ عقیق بین 5/6 تا 7 و می توان آن را جزو سنگ های نسبتا سخت در نظر گرفت. درست است که معروفترین نوع این گوهر انگشتر عقیق یمنی است اما در سالیان گذشته این مردمان مصر بودند که از انواع عقیق جهت ساخت مهره، انگشتر نقره و طلا و ظروف استفاده می کردند و این سنگ با توجه به خواص و ویژگی هایی که دارد بسیار محبوب بوده و تاثیرات روحی و معنوی بسیاری دارد که با مطالعه روایات و احادیث نقل شده از ائمه و بزرگان دین می توان به صحت این موضوع پی برد. سنگ عقیق در طبیعت انواع بسیاری دارد و می توان انواع عقیق را در30 رنگ و طرح متفاوت مشاهده کرد که سعی شده است در این مقاله به بررسی برخی از مهم ترین انواع سنگ عقیق در طبیعت پرداخته شود.

توجه داشته باشید که دسته بندی عقیق ها براساس محل استخراج (یمن، خراسان، برزیل و ...) یا براساس رنگ و شکل ظاهری انجام می شود که در اینجا بیشتر شکل ظاهری بحث میشود.

انگشتر عقیق شجری:

تصویر

انگشتر عقیق شجری نوعی از انواع سنگ عقیق در طبیعت میباشد که به رنگ سفید زمستانی، نارنجی پاییزی، سبز بهاری و خاکستری و یا بدون رنگ و نسبتا شفاف و نیمه شفاف وجود دارد و بر روی آن اشکال و طرح هایی مانند درخت دو بعدی و سه بعدی وجود دارد. عقیق های خزه ای، لایه ای و مجوف نیز از دیگر انواع سنگ عقیق در طبیعت می باشد که با توجه به طرح ها و نقش هایی که روی آنها وجود دارد از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. این نوع را نیز غالبا شجری می نامند.

انگشتر عقیق سلیمانی و باباقوری:

نوعی عقیق با طرح های بسیار جذاب و درهم که به عقیق سلیمانی معروف است. سنگ عقیق چشمی نیز یک نوع عقیق سلیمانی در طبیعت محسوب می شود که در آن از لایه هایی دایره مانند به صورت موازی که یک نقطه تیره رنگ در مرکز دارند تشکیل شده اند و غالبا با نام عقیق باباقوری نیز مورد استفاده قرار میگیرند و در ساخت انواع انگشتر نقره مردانه و زنانه به کار گرفته می شوند.

انگشتر عقیق در رنگهای مختلف:

انواع سنگ عقیق در طبیعت با رنگ های مختلف نیز دیده می شود و رنگهای سبز، زرد، سرخ، سیاه، پرتقالی و کبود از مهم ترین و محبوب ترین رنگ های سنگ عقیق می باشند که معمولا در ساخت انواع انگشتر نقره مردانه و زنانه به کار می روند الته که انگشتر عقیق یمنی نوع سرخ رنگ و کبود از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند از همین جهت در پاسخ به این سوال که بهترین سنگ انگشتر کدام است می توان گفت که بلحاظ محبوبیت عقیق سرخ یمنی بهترین سنگ برای انگشتر می باشد.

دیگر انواع سنگ عقیق در طبیعت:

تصویر

از دیگر انواع شناخته شده سنگ عقیق می توان به عقیق ژئود، نواری، برگی، آبدار، آتشین، مجوف و چند وجهی نیز اشاره نمود که کمتر شناخته شده هستند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره انواع عقیق و مشاهده تصاویر عقیق های مختلف و بررسی قیمت و خرید انگشتر عقیق مردانه و زنانه اصل به لینک داده شده مراجعه بفرمایید.

روشهای پاکسازی سنگ عقیق

تصویر

استفاده کنندگان همواره به دنبال یافتن روش هایی برای پاکسازی سنگ عقیق و شارژ آن هستند تا بتوانند به صورت دائمی از خواص آن بهره ببرند. سنگ های قیمتی اکثرا انرژی های مثبت و منفی را در خود جمع می کنند به همین علت پاکسازی سنگ عقیق از اهمیت بالایی برخوردار است. در حقیقت با پاکسازی سنگ عقیق و تمیز کردن آن، نیروی فوق العاده ای که دارد بهبود پیدا خواهد کرد. فقط درمورد پاکسازی سنگ عقیق توجه داشته باشید که از مواد شیمیایی و اسیدی جهت تمیز کردن آن استفاده نکنید چراکه اثرات منفی بر روی سنگ دارند.

پاکسازی با آتش:

پاکسازی سنگ عقیق از چند روش مختلف قابل انجام است. برای مثال آتش یکی از راه های پاکسازی سنگ عقیق می باشد. می توانید چند شمع روشن کرده و سنگ را تا زمان به اتمام رسیدن شمع ها در جهات مختلف دور آتش بچرخانید. بدین ترتیب عمل پاکسازی سنگ عقیق شما انجام خواهد شد.

پاکسازی سنگ عقیق با آب نمک:

در این روش ابتدا باید یک ظرف را پر از آب کرده و به اندازه یک مشت به آن نمک دریا اضافه کنید و انگشتر عقیق خود را به مدت چند ساعت درون ظرف قرار دهید. سپس می توانید انگشتر عقیق خود را از درون ظرف خارج کرده و بگذارید تا به طور طبیعی خشک شود. در این صورت شما موفق به پاکسازی سنگ عقیق خود شده اید.

پاکسازی سنگ عقیق با آب روان:

در این روش پاکسازی سنگ عقیق ابتدا سنگ خود را باید به مدت چند ساعت درون آبی روان مانند آب چشمه و جویبار قرار دهید و سپس انگشتر عقیق خود را از دورن آب بیرون آورده ولی آنرا خشک نکنید و در زیر نور طبیعی آفتاب قرار دهید تا به صورت طبیعی خشک شود. پس از پایان این موارد پاکسازی سنگ عقیق شما با موفقیت به اتمام رسیده است. پاکسازی سنگ عقیق با استفاده از برنج، خاک، گل، روغن و دود نیز امکان پذیر است و می توان سنگ عقیق را شارژ کرد.

نحوه نگهداری سنگ عقیق

با توجه به خواص و ارزش این سنگ نگهداری سنگ عقیق نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. سنگ فیروزه اگر در معرض مواد تمیزکننده شیمیایی و مواد چرب همچون کرم قرار بگیرد، کیفیت خود را از دست می دهد و رنگ آن سبز لجنی بدرنگ می شود که به اصطلاح به آن سنگ مرده می گویند اما سنگ عقیق با توجه به بافت کوارتزی که دارد نسبت به فیروزه از حساسیت کمتری برخوردار است. هنگام نگهداری سنگ عقیق می توان در هنگام شست و شوی و تمیز کردن آن را به همراه داشت ولی بهتر است که کمتر در معرض مواد شیمیایی و اسیدی قرار بگیرد. در نگهداری سنگ عقیق دقت داشته باشید که ضربه و تغییرات دمای شدید نیز می تواند اثرات مخربی بر روی این سنگ داشته باشد. غالبا انگشتر نقره عقیق یمنی و غیر یمنی نگهداری زیادی احتیاج ندارد و مهمترین دشمنان آن ضربه و تغییرات شدید دمایی است.

تشخیص اصل بودن سنگ عقیق در طبیعت

راه های مختلفی جهت تشخیص اصل بودن این سنگ وجود دارد اما بهترین راه این است که از یک کارشناس با تجربه و مورد اعتماد کمک گرفت. در اینجا نکات مفیدی برای تشخیص سنگ عقیق در طبیعت بیان می شود.

ظاهر:

انواع سنگ عقیق در طبیعت دارای رگه هایی می باشند که عموما به شکل لایه های دوار، نواری، نقطه ای، سوزنی یا ابری قابل مشاهده هستند پس اولین مورد ظاهر سنگ است. انواع اصلی سنگ عقیق در طبیعت معمولا به رنگهای روشن دیده می شوند و رگه های واضحی دارند.

وزن مخصوص:

همچنین تشخیص وزن مخصوص سنگ نیز می تواند یکی از عوامل تعیین کننده اصل بودن سنگ عقیق در طبیعت باشد. برای مثال اگر دو سنگ عقیق با ابعاد یکسان در اختیار داشته باشد احتمال اینکه سنگی که وزن کمتری دارد غیر اصل باشد بسیار است.

سختی:

سختی این سنگ نیز می تواند به شما در تشخیص اصل بودن آن کمک کند. این گوهر را اگر روی شیشه ای بکشید خواهید دید که روی شیشه خط و خراش ایجاد خواهد شد و آسیبی به سنگ نخواهد رسید. به طور کلی اشیاء نوک تیز نمیتوانند به راحتی بر روی این سنگ خط و خشی ایجاد کنند. به طور کلی همه این روشها و دیگر روش هایی مانند اینکه این سنگ در آتش نمی سوزد، به تشخیص اصل بودن کمک خواهند کرد.

برخی از روایات درمورد انگشتر عقیق یمنی و ...

انواع سنگ عقیق در طبیعت خواص بسیاری برای روح و بدن دارند و روایات و احادیثی از بزرگان دین در مورد خواص انگشتر عقیق یمنی نقره و دیگر انواع آن بیان شده است. طبق فرموده پیامبر اکرم (ص) این گوهر اولین سنگی بوده است که ایمان آورده است. ایشان در خصوص خواص این گوهر می فرمایند: آن قدر به پروردگار نزدیک شدم که نزدیکتر از آن قابل تصور نیست. خداوند در آنجا با من در بین دو کوه عقیق سخن گفت. همچنین به گفته ایشان تا زمانی که انگشتر عقیق در دست داشته باشید، غم و اندوه بر شما وارد نخواهد شد.

امام صادق(ع) فرموده اند: دوست دارم که هر مؤمنی در دست خود پنج انگشتر داشته باشد یکی از آن پنج انگشتر عقیق است و آن مخلص ترین نگین ها برای خدا و ما اهل بیت است. همچنین از ایشان بیان شده است که در دست داشتن انگشتر عقیق در سفر موجب محافظت از شما خواهد شد از خطرهای سفر در امان خواهید ماند.

حضرت رضا (ع) فرموده اند که این نگین، باعث از بین رفتن فقر می شود و در دست کردن انگشتر عقیق، نفاق را دور می کند و نیز در ادامه فرمودنده اند که کسی که این انگشتر را در دست کند، فقیر نمی گردد.

حضرت علی (ع) در مورد خواص و ثواب انگشتر نقره عقیق فرموده اند که خواندن دو رکعت نماز با وجود این انگشتر، برابر با هزار رکعت نماز است که بدون این انگشتر خوانده می شود همچنین در ادامه می فرمایند در دست کردن انگشتر عقیق سبب افزایش خیر و برکت خواهد شد و از بلایا و حوادث در امان خواهید ماند.

استفاده و به همراه داشتن انگشتر عقیق موجب دور شدن عذاب خواهد شد همانطور که امام کاظم (ع) فرموده اند که خداوند به خودش قسم یاد کرده است که هیچ موقع دستی را که این انگشتر را به همراه دارد، عذاب نمی دهد، به این شرط که ولایت علی (ع) را داشته باشد.

آنچه در روایات بیشتر بر آن تاکید شده است انگشتر عقیق یمنی است. بنابراین درصورتی که مایل به بهره بردن از خواص انگشتر عقیق یمنی هستید حتما بایستی نوع یمنی اصل را تهیه کنید. برای اطمینان از اصالت و یمنی بودن این گوهر می توانید از محصولات انگشتر عقیق یمنی فروشگاه شرف آنلاین با اطمینان خاطر استفاده بفرمایید. برای خرید و مشاهده قیمت انگشتر عقیق یمنی زنانه و مردانه اصل کلیک کنید.

تصویر

خواص درمانی انگشتر نقره عقیق

از سالیان گذشته تا به امروز انگشتر نقره عقیق در نزد ملل و فرهنگ های مختلف در دنیا مقدس و با ارزش بوده است و اعتقاد داشتند که این سنگ آنها را در مقابل بلاها و حوادث محفوط نگه می دارد. استفاده از انگشتر نقره عقیق موجب ایجاد تعالی، شادابی و آرامش خواهد شد و در نتیجه غم و اندوه و غصه و ناراحتی از بین خواهد رفت.

وجود انگشتر عقیق سبب از بین رفتن انرژی های منفی موجود در محیط خواهد شد و انگیزه و امید را افزایش می دهد. استفاده و به همراه داشتن این سنگ همچنین برای بیماریهای پوستی از جمله آکنه موثر است. برای این کار باید سنگ را در بالای پوست نگه داشته و برای مدت چند دقیقه بصورت دایره وار حرکت دهید. اگر به سنگ های ماه تولد اعتقاد داشته باشید می توان گفت که این سنگ را می توان به عنوان سنگ های ماه تولد مهر، مرداد، بهمن، دی، شهریور در نظر گرفت. متولدین این ماه ها می توانند به صورت ویژه از خواص جادوئی این سنگ بهره ببرند. همچنین عقیق برای بیماری ها و ناتوانی های چشمی بسیار مؤثر است و همچنین دارویی تقویتی برای دستگاه تولید مثل نیز می باشد.

تصویر

علاوه بر انگشتر عقیق یمنی و دیگر انواع عقیق که بهترین سنگ انگشتر است، بسیاری دیگر از سنگهای قیمتی دارای خواص و فواید بینظیری هستند که می توانید در کنار زیبایی چشم نواز آن ها از خواص شان نیز بهره مند شوید. فیروزه، زمرد، زبرجد، آمیتیست، توپاز، یاقوت، درنجف، شرف الشمس و حدید از مهمترین انگشترهای نقره می باشند. برای مشاهده تصاویر زیباترین انگشترهای نقره، دریافت اطلاعات دقیق تر، خرید و مشاهده قیمت انگشتر نقره مردانه و زنانه اصل با سنگهای قیمتی مختلف به لینک داده شده مراجعه بفرمایید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگاهی به حیاط باصفا و دلباز ویلای زیبای بیرانوند و اکرم بانو با نگهبان مجهز +عکس/ دارندگی و برازندگی یعنی این! (126 نظر) نگاهی به خانه ساده و بدون تجملات شهید آیت الله آل هاشم+عکس/ساده زیستی و مظلومیت پدر معنوی آذربایجان... (16 نظر) دیدار خصوصی خانواده ابراهیم رئیسی، امیرعبداللهیان، آل هاشم و دیگر شهدای خدمت با رهبر انقلاب+عکس/ چهره غمگین پسران وزیر امورخارجه و امام جمعه شهید (11 نظر) نگاهی به عروسک بامزه و گوگولی پسر مینا مختاری و بهرام رادان/ الهی چه لُپی داره آقا پسر+ عکس (11 نظر) جسد سید محرومان غرق در طلا و مرمر! تحمیق کاربران فضای مجازی به شیوه اینترنشنال (6 نظر) یک روایت تاریخی : 70 سال پیش، ملاقات خصوصی آقا تختی و شاه مخلوع در رامسر (7 نظر) دانلود آهنگ جدید "خداحافظ" عرفان طهماسبی/ در سکوت شب خانه زد فریاد اما تو نشنیدی...+فیلم (8 نظر) میز رنگارنگ و شیک همسر بهرام رادان با چیدمان خاص و زیبا/ چقدر با سلیقه و قشنگ+عکس (5 نظر) صدای بهشتی پسر معلول با آهنگ کوردی محلی +ویدئو/چه خوب میخونه... (5 نظر) خلاقیت باحال بهرنگ علوی برای تبریک گفتن تولد بهرام افشاری/ اگه فرانسه به ایفل می‌نازه و ...+عکس (4 نظر) مات و مبهوت ماندن داوران صداتو از اجرای بی نظیر هندونه فروش دوره گرد/ دیشب با دلم خلوتی داشتم... چه خوش احوالی داشتم+فیلم (3 نظر) تیپ و چهره ناز لنا دختر نیوشا ضیغمی با عینک جدیدش+عکس / چقدر بهش میاد😍 (2 نظر) تصویر جدید ارسلان قاسمی در حال موتور سواری به مناسبت تولد 29 سالگی اش / مثل همیشه خوشتیپ و جذاب (2 نظر) فال انبیاء روزانه یکشنبه 6 خرداد 1403 (2 نظر) میز غذای رنگارنگ و مقوی شاهرخ استخری در هتل لاکچری ترکیه‌ای/ این خانواده تو انتخاب غذا هم باسلیقه و باکلاسن+عکس (2 نظر)
دیگران می‌خوانند   
هدیه خاص دختر سیدحسن نصرالله به خواننده ایرانی + تصاویر سوال باورنکردنی یک دانشجو از هاشمی رفسنجانی؛ دور از انتظارترین پرسش تاریخ! بشقاب صبحانه خاص و خوشمزه هانده ارچل در ژاپن با چینش شیک و متفاوت+عکس عکس زیر خاکی از بهرام رادان بازیگر جذاب ایرانی با ریش و سبیل/جذابیت 2 چندان آقای بازیگر بعد از ازدواج نگاهی به دیزاین رویایی و اروپایی خانه پدر همسر شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ سلیقه این خانواده تو همه چی حرف نداره😍 یک کشف پربازدید؛ شناسایی حیرت انگیز تابوت اصلی بزرگترین فرعون مصر در دره پادشاهان+عکس تیپ دهه شصتی ارسطوی پایتخت در کنار خانم داور برنامه صداتو+عکس/ فقط ترکیب رنگ لباسای آقای بازیگر! انتقام گروهی زنبورها از زنبور بزرگ بعد از قتل هم‌نوع‌شان +ویدئو عکس های بامزه و جذاب از شیدا خلیق تازه عروس سینمای ایران در نوزادی/ چقدر کوچولو و گوگولی! چاه حمام مرد جوان تهرانی را بلعید؛ از سرنوشت او خبری نیست!+ فیلم حال خوب سینا مهراد و برادرزاده اش هامون در مزرعه کنار بزغاله های بامزه شان شنگول و منگول+ عکس گوشه ای از دکوراسیون اصیل و شیک خانه آزیتا ترکاشوند با ست آینه و شمعدان نقره +ویدئو استوری احساسی و عاشقانه مونا کرمی تازه عروس سینما به مناسبت تولد مادرش با شعری از معروف ترین آهنگ عرفان طهماسبی+عکس/ و مامانی که ماشالله خیلی جوونه (عکس) نگاهی به امضای زیبا شهید حسین امیر عبداللهیان وزیرامور خارجه/ چه هنرمندانه و زیبا صحبت های خنده دار آقای موسوی واعظ: وقتی یه معتاد به حاج آقا تسبیحی هدیه میده که توش تریاک جاساز کرده بود +ویدئو😂👌 تیر خلاص تولید کننده مواد دارویی گیاهی با این محصول جدید به صنعت پزشکی+عکس/ عرضه عنبرنسارا در بسته بندی آلومینیومی و قرص مانند! بهترین و ساده‌ترین روش برای درست کردن پنیر روستایی در خانه+ویدیو استایل بهاری یاسمن معاوی بازیگر فیروزه “گیلدخت” خارج از قاب تلویزیون +عکس/ چقد خاص و ظریفه مقایسه باورنکردنی قیمت بلیط کنسرت محسن یگانه و انریکه ایگلسیاس در دوبی+عکس/ با دونستن اختلاف قیمت هوش از سرتون میپره! مهمونی دونفره و جمع و جور رضا گلزار و همسرش آیسان آقاخانی برای یه شام فست فودی +عکس / میز شامشون چه ویو باحالی داره این دو چهره مهم در افتتاحیه مجلس دوازدهم حضور نداشتند +عکس تغییر چهره هوش پران «خانم شیرزاد» ساختمان پزشکان بعدِ 13سال+عکس/ جوان تر شدن با بالا رفتن سن به روایت تصویر! تصویری جدید از سحر دولتشاهی پس از شایعه خبرساز در پشت صحنه سریالش رونمایی مینا مختاری از اسم با کلاس پسرش برای اولین بار/ چه اسم زیبا و برازنده ای +عکس ترسناک ترین مار کشف شده جهان با ابعادی فراتر از تصور انسان + فیلم دانلود آهنگ جدید "استرس" مجید خراطها/ اون میدونست که من چقدر استرسی میشم شبا ...+فیلم کیف پسرانه و روپوش مدرسه بامزه نازنین بیاتی، صحرای قطب شمال در 7 سالگی+عکس رونمایی از حال و هوای بهاری ویلای علی سخنگو، پارسای سریال دلدادگان و همسرش +عکس / ویلای سرسبزشون انگار قطعه ای از بهشته ناگفته هایی از ساده زیستی سیدابراهیم رئیسی؛ رئیس‌‌جمهوری که سال‌ها اجاره‌نشین بود! استوری غم انگیز داریوش فرضیایی، عموپورنگ پرانرژی بچه ها از تلخ ترین قست زندگی‌اش+عکس سفر به تهران قدیم؛ چرا دولاب دارالمومنین تهران است؟؛ فرح، برای ظاهرسازی چادر سر کرد رونمایی عرفان برزین، عرشیا سریال شمعدونی از استایل جدیدش بعد از 10 سال در باشگاه بدنسازی / کم کم داره جا پای هادی چوپان میذاره تغییر استایل امین حیایی اصلا قابل شناسایی نبود+ عکس عکس جدید امین حیایی با علی دایی و ترلان پروانه در یک قاب/ استایل شاد و شنگول آقای حیایی خودنمایی میکنه نتانیاهو شب حمله ایران کجا پنهان شد؟+عکس این مرد 170 بار به اورژانس زنگ زد و فوت کرد + فیلم/ عجیب ترین مزاحم تلفنی ایران را بشناسید لحظات تکان‌دهنده وداع پدر شهید مالک رحمتی با پسرش ... +ویدئو شفاف سازی پسر شهید مطهری درباره فاطمه لاریجانی دختر پزشک علی لاریجانی؛ از مبتلا شدن به سرطان خون تا ویزای آمریکا! ترفند جلوگیری از سیاه شدن بادمجان اینجاست +آموزش سلفی زیبای مریم مومن با کمدین درجه یک ایرانی در پشت صحنه یک سریال مشترک+عکس
تیتر امروز   
هدیه خاص دختر سیدحسن نصرالله به خواننده ایرانی + تصاویر
یک کشف پربازدید؛ شناسایی حیرت انگیز تابوت اصلی بزرگترین فرعون مصر در دره پادشاهان+عکس
دانلود آهنگ جدید "استرس" مجید خراطها/ اون میدونست که من چقدر استرسی میشم شبا ...+فیلم
ناگفته هایی از ساده زیستی سیدابراهیم رئیسی؛ رئیس‌‌جمهوری که سال‌ها اجاره‌نشین بود!
سفر به تهران قدیم؛ چرا دولاب دارالمومنین تهران است؟؛ فرح، برای ظاهرسازی چادر سر کرد
نتانیاهو شب حمله ایران کجا پنهان شد؟+عکس
این مرد 170 بار به اورژانس زنگ زد و فوت کرد + فیلم/ عجیب ترین مزاحم تلفنی ایران را بشناسید
شفاف سازی پسر شهید مطهری درباره فاطمه لاریجانی دختر پزشک علی لاریجانی؛ از مبتلا شدن به سرطان خون تا ویزای آمریکا!
ترفند جلوگیری از سیاه شدن بادمجان اینجاست +آموزش
پارسا پیروزفر؛ دنیا به کام بازیگر خوش سیما و خوش تیپ
احمد فرشبافیان: آل هاشم در متن مردم زیست و به پناهگاه آنان تبدیل شد
رئیس به صندلی ریاست بازگشت / ترکیب هیئت رئیسه مجلس مشخص شد
فضیلتی که پدر مرحوم «آل‌هاشم» یادآوری کرد/ منظور پدرشان از او هم پسرِ من بود و هم پدرِ من!
محمد شریفی‌مقدم: پرستاران ایرانی در آمریکا، 6500 دلار حقوق می‌گیرند/ مهاجرت پرستاران سیاسی نیست
فوری/قالیباف با 198 رأی، رئیس مجلس دوازدهم شد؛ اختلاف فاحش با نفر دوم در تعداد آرا
منتخب روز   
لحظات تکان‌دهنده وداع پدر شهید مالک رحمتی با پسرش ... +ویدئو شهید آل هاشم، امام‌ شنبه تا جمعه!+ویدئو/پدر معنوی آذربایجان... حیات وحش بدون سانسور/ ترس، دلهره + فیلم تصاویر باورنکردنی از دوقلوهایی با سه پا و چهار دست مداحی شهید مالک رحمتی در مراسم پیاده روی اربعین در کربلا+ویدیو نگاهی به خانه ساده و بدون تجملات شهید آیت الله آل هاشم+عکس/ساده زیستی و مظلومیت پدر معنوی آذربایجان... دروغ مصلحتی حاج آقا دانشمند به همسرش که 30 سال سر به مهر ماند و اکنون فاش شده است/ خانومم ناراحت شد و گریه کرد+ فیلم تولد 5 قلوهای یک مادر 30 ساله در تبریز+عکس حضور شهید مالک رحمتی در مراسم شاخسی (عزاداری شاه حسین گویان)+ویدئو انتشار فیلم جلسه دفاع شهید رئیسی از رساله دکتری؛ چه کسی در جلسه بود؟ دعای شهادتِ شهید مالک رحمتی استاندار دهه شصتی آذربایجان شرقی+ویدئو/آخرش هم به آرزوی دلت رسیدی قدیمی ترین عقد نامه دستنویس 133 ساله/ این عقد نامه یک سال قبل از ناصرالدین شاه نوشته شده