راز برجسته‌کردن و پیدا شدن رگ در بدنسازی

  شنبه، 27 شهریور 1400   زمان مطالعه 13 دقیقه
راز برجسته‌کردن و پیدا شدن رگ در بدنسازی
در باشگاه‌های‌ بدنسازی نظریه‌های مختلفی در مورد برجسته‌کردن رگ‌ها وجود دارد. برخی‌ افراد می‌گویند برای رسیدن به این هدف باید از تکرار‌های بالا و یک رژیم با کربوهیدرات پایین استفاده کرد. بعضی دیگر نیز هنوز اعتقاد دارند که همه چیز مربوط به سدیم و آبی است که ورزشکار می‌نوشد، اما خب باید بگوییم که همه آن‌ها اشتباه می‌کنند.

برجستگی رگ های بدن به چه معناست؟

اگر به عنوان یک بدنساز ورزش می گنید حتما از برجسته شدن و نمایان شدن رگ ها در بدنتان لذت می برید. وقتی در باشگاه بدنسازی تمرین می کنید و یا بیننده مسابقات پرورش اندام هستید، رگ های برجسته بازو و ساعد را نشانه موفقیت و برتری در این رشته می دانید. واسکولاریتی یا درشت شدن و پیدا شدن رگ های بدن هنگامی رخ می دهد که عروق خونی بدن به وضوح قابل دیدن باشند و به سطح پوست چسبیده اند. اصلی ترین دلیل نمایان شدن رگ ها روی بدن، نازک شدن پوست بر اثر کاهش درصد چربی بدن بوده و عوامل مهم دیگری در آن تاثیر دارند. نازک شدن پوست و نمایان شدن عروق همچنین به تفکیک زیبا تر و جلوه بهتر عضلات بدن یک ورزشکار کمک می کند و مزیتی برای بهتر بودن او نسبت به سایر بدنسازان است. کات عضلانی عمیق علاوه بر اینکه به درصد چربی پایین بستگی دارد به عوامل دیگر مانند آب زیر پوستی نیز وابسته بوده و این هم یکی دیگر از دلایل نمایان شدن رگ های سطح بدن می باشد. اما اگر بازوهایی عضلانی و با رگ های برجسته دارید، بدانید این مورد از مواردی که به فیت نشان داده شدن شما کمک می کند نیست. بسیاری از افراد بدن فوق العاده زیبا و متناسبی دارند اما رگ های بدنشان پیدا نیست.گاهی اوقات این مورد یک الگوی نامناسب برای ورزشکاران است که شیوه های غلط رژیم غذایی و تمرینی را به دنبال دارد. عده ای هم هستند که به خودی خود رگ های برجسته ای دارند و نیازی به باشگاه رفتن و ساختن عضلات خود ندارند. البته نباید از نقش دم عضلانی بعد از تمرین در نمایان شدن رگ ها هم چشم پوشی کرد. عده ای از افراد معتقدند نشان داده شدن رگ ها به واسطه تمرین پر شدت بدنسازی و رژیم غذایی کم کربوهیدرات و در نتیجه آن چربی کمتر حاصل می شود. عده دیگری هم کمبود سدیم و آب بدن و همچنین استفاده از داروهای بدنسازی را دلیل اصلی آن می دانند. اما برخی هم ژنتیک هر بدنساز را عامل اصلی تعیین کننده در مورد موضوع برجستگی رگ ها می دانند. اگر فرض کنیم ژنتیک عامل تاثیر گذاری است، در این مقاله به شما می گوییم چطور می توانید رگ های برجسته ای داشته باشید، چون شما قادر به دستکاری ژنتیک بدن خود نیستید. همچنین عوامل تاثیر گذار بر آن را نیز خواهیم گفت.

چرا رگ های بدن کلفت و برجسته می شوند؟

اگر بخواهیم به عواملی اشاره کنیم که یا به تمرینات پر شدت وابسته اند و یا ربطی به تمرینات بدنسازی و ورزش ندارند اما می توانند رگ های شما را برجسته کنند، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • افزایش فشار خون

وقتی ورزشی پر شدت انجام می دهید، گردش خون در رگ های شما افزایش می یابد. در نتیجه فشار خون شما نیز افزایش یافته و این مورد به دلیل نیاز عضلات شما به خون بیشتر است. در پی این مورد رگ های بدن گشاد تر و برجسته تر می شوند. هرچقدر هم فشار تمرین بیشتر باشد این مورد بیشتر در نمایان شدن رگهای بدن شما تاثیر می گذارد. نکته قابل توجه این است که اگر دچار فشار خون کنترل نشده هستید، بهتر است در انجام تمرینات ورزشی و شدن آن وسواس و دقت بیشتری به خرج دهید.

  • استرس و اضطراب بالا

حتما افرادی را دیده اید که دارای پوستی شفاف و نازک هستند، بدون اینکه ورزش کنند. این نوع از ژنتیک افراد به نمایان شدن بیشتر رگ ها کمک می کند. عده ای هم به صورت طبیعی رگ های بزرگی دارند و در صورت انجام تمرینات پرشدت ورزشی رگ هایشان بزرگتر می شود. عامل موثر دیگر سن افراد است، با بالا رفتن سن و ضعیف شدن قدرت قلب و نازک تر شدن پوست و کاهش قابلیت کشسانی آن، رگ ها نمایان تر خواهند شد.

  • کاهش سدیم بدن

وقتی سدیم در بدن شما بیشتر می شود احتباس آب نیز بالا می رود. در این حالت بدن شما ورم می کند و آب زیر پوست شما جمع می شود و از نشان داده شدن رگ های بدنتان جلوگیری می کند. مصرف غذاهای فرآوری شده و نمک افزایش سدیم و احتباس آب را به دنبال دارد.

  • سایز رگ ها

یکی دیگر از مهمترین عواملی که به برجسته شدن رگ های بدن شما کمک می کند، سایز رگ هاست. هرچه سایز رگ ها بزرگتر باشد برجسته تر نشان داده می شود. سایز رگ در دو حالت تمرینی و استراحت متفاوت است. تمرین پر شدت اتساع عروق را به دنبال دارد که برجسته شدن رگ را به دنبال دارد. در حین تمرین انتقال اکسیژن باید سریعتر و بیشتر به عضلات شما برسد و این مورد افزایش سایز رگ را به دنبال دارد.

چه رژیم غذایی برای برجستگی رگ ها مناسب است؟

اولین موردی که در رژیم غذایی مهم است، کاهش وزن و کاهش درصد چربی بدن است. پس باید رژیم کم کالری و عضله ساز را دنبال کنید. پروتئین بالاتر هم به چربیسوزی شما کمک می کند و هم عضله سازی شما را بهتر می کند. در رژیم غذایی خود از پروتئین های حیوانی مانند گوشت مرغ، بوقلمون، ماهی و گوشت قرمز با کیفیت بیشتری استفاده کنید. همچنین لبنیات کم چرب و پروتئین بالا مانند ماست یونانی و پنیر کاتیج برای کاهش چربی بدن شما به هدف نمایان تر شدن رگ ها کمک می کند. البته بهتر است مصرف پروتئین های گیاهی مانند حبوبات، لوبیا و عدس و سویا را نیز فراموش نکنید.

نکته مهم دیگری که باید در رژیم غذایی رعایت کنید، تعادل در مصرف نمک و پتاسیم است. سدیم موجود در نمک اب را درون سلول ها می کشد و موجب می شود تعادل سطح آب درون سلول های بدن متعادل گردد. از طرف دیگر پتاسیم آب را از سلول خارج می کند. پس تعادل نمک و پتاسیم بسیار مهم است. مصرف ۱۵۰۰ میلی گرم سدیم در روز و همچنین ۴۷۰۰ میلی گرم پتاسیم توسط انستیتو پزشکی توصیه شده است.

دلایل دیگر مشخص بودنِ رگ ها روی عضلات

  • میزان بزرگی عضلات
  • میزان آب زیر پوست
  • میزان درصد چربی بدن
  • میزان بزرگی و عریض بودن رگ ها

نحوه رگ سازی در بدنسازی

اگر نمی توانید هیچ رگی را روی بازو یا سرشانه های خود ببینید، درصد چربی بدنتان خیلی بالا است. رگ های برجسته مانند بدنسازان حرفه ای، نیازمند درصد چربی پایین است. رگ های بدنسازان حرفه ای، رگ های سطحی و زیرپوستی است. هرچقدر میزان لایه چربی مابین پوست و رگ ها کمتر باشد، برجستگیِ رگ ها نیز بیشتر خواهد شد. پس لازم است که در کنار انجام تمریناتِ برنامه بدنسازی پیشرفته، از رژیم غذایی استفاده کنید که باعث کاهش درصد چربی بدن شما شود.

درصد چربی بدن مردان: چربیِ پایین تر از ۱۰ درصد برای مردان، می تواند باعث نمابان شدنِ رگ های آن ها شود. هرچقدر درصد چربیِ بدن کمتر باشد، رگ های عضلات بیشتر برجسته خواهند بود.

درصد چربی بدن زنان: برای زنان، داشتن درصد چربی حدود ۱۵ درصد می تواند کافی باشد. برای رسیدن به چنین درصد چربیِ بدنی، باید یک تغذیه مناسب و سالم داشته باشید. به این معنی که رژیم غذایی شما باید سرشار از سبزیجات و منابع پروتئینی با کیفیت و بدون چربی باشد و از خوردن غذا های مضر خودداری کنید.

بدنساز
  • کاهش درصد چربی در هر قسمت بدن

چربی ۱۰ درصد: رگ cephalic در جلو بازو و سرشانه با دم عضله واضح است و بدون دم هم تا حدودی دیده می شود.

چربی ۸ درصد: رگ های cephalic به طور واضح دیده می شوند، چه در جلوبازو و چه سرشانه، بدون آنکه نیاز به دم عضلانی باشد.

چربی۷ درصد: رگ های cephalic جلوبازو و سرشانه با دم و بدون دم کاملاً دیده می شوند و با کمی دم در شانه ها، رگ های بیشتری مشاهده می شود. ، اندکی مشخص بودند و تا تقریباً ۵/۲ سانتی متر زیر شاید بالا آمده بودند. همچنین با دم عضلانی، کمی رگ های شکم و سینه ها قابل رؤیت است.

چربی ۶ درصد: مثل ۷ درصد، اما همه موارد کمی پر رنگ تر دیده می شود و بدون دم عضلانی واضح است. رگ های شکم دیگر به ناحیه زیرشکم می رسد.

نکته: درصد چربی بدن را به زیر ۱۰ برسانید تا بتوانید رگ ها را ببینید.

  • کاهش دریافت سدیم

سدیم باعث ایجاد احتباس آب در بدن می شود. هنگامی که بدن آب را در درون خود حفظ کند، پوست شما حالت پف کرده پیدا خواهد کرد و باعث می شود رگ ها به خوبی دیده نشوند. به همین منظور از فست فود و غذا های فرآوری شده دوری کنید. احتمال وجود نمک بسیار در غذا هایی که شما از بیرون تهیه می کنید، بسیار زیاد است. در حال حاضر حداکثر مقدار مجاز نمک، روزانه ۲۳۰۰ میلی گرم (یک قاشق چای خوری) است. انجمن دارویی و مؤسسه قلب ایالات متحده، توصیه می کنند که افراد روزانه بیشتر از ۱۵۰۰ میلی گرم نمک مصرف نکنند. مصرف کربوهیدرات و نمک می تواند باعث افزایش برجستگی رگ ها شود، اما در مجموع شما جدای از میزان مصرف کربوهیدرات، سدیم یا آب همچنان می توانید بدن نرمی داشته باشید، اما چه چیزی در کل تعیین کننده میزان برجستگی رگ ها در بدن است؟ اولین نکته ای که باید در این مورد بدانید این است که در این زمینه ژنتیک نقش پررنگی دارد. برخی افراد به شکل طبیعی دارای برجستگی در رگ ها هستند و بعد از پیروی از نکاتی که بیان خواهیم کرد برجستگی بیشتری به دست خواهند آورد

  • عضله سازی اصولی

برای این که یک عضله سازی اصولی و مناسب داشته باشید، به طوری که رگ های شما کاملاً مشخص شود، باید از یک برنامه تمرینی شخصی استفاده کنید. در تمرینات سعی کنید همیشه وزنه تمرینی خود را افزایش دهید. ماهیچه ها برای رشد، نیاز به فشار و تمرکز بیشتری دارند و ورزش هوازی در این سیستم نقش مهمی دارد.

  • تمرینات هوازی بیشتر

انجام تمرینات هوازی یک راه عالی برای چربی سوزی و تناسب اندام است. به همین دلیل انجام تمرینات اینتروال (متناوب) مثل دوچرخه سواری با حداکثر سرعت، می تواند بهترین گزینه هوازی باشد.

  • نوشیدن آب کافی

نوشیدن آب کافی، باعث آب رسانیِ مناسب به بدن و ماهیچه ها خواهد شد. این کار موجب کاهش احتباس آب درون بدن می شود. همچنین نوشیدنِ آب زیاد باعث خارج شدنِ آب اضافیِ بدن می شود و در نتیجه احتباس آب در بدن کاهش پیدا می کند. بسیاری از بدنسازان، قبل از مسابقات خود از مصرف آب اجتناب می کنند. کاهش مصرف آب، قبل از مسابقات باعث می شود که رگ های آن ها کاملاً برجسته شود. البته این روش، به هیچ وجه پیشنهاد نمی شود؛ زیرا بسیار خطرناک است. اگر می خواهید از این روش استفاده کنید؛ تمام جوانب احتیاط را مدنظر داشته باشید و کاملاً مواظب خود باشید.

  • کاهش مصرف کربوهیدرات

کاهش مصرف کربوهیدرات، منجربه کاهش احتباس آب در بدن می شود. مصرف کربوهیدرات کم، باعث چربی سوزی نیز خواهد شد.

  • احتیاط در مصرف مکمل های ادرارآور

مکمل های ادرارآور، آب بدن را تخلیه کرده و باعث می شوند که رگ ها کاملاً برجسته شوند. شما هم می توانید از مکمل های ادرارآور استفاده کنید و هم می توانید با مصرف مواد غذایی طبیعی نظیر اسپرسو این کار را انجام دهید. مصرف مکمل های ادرارآور، می تواند بسیار خطرناک باشد. اگر می خواهید از این دسته از مکمل ها استفاده کنید، کاملاً با آگاهی و ایمنی این کار را انجام دهید و از آن ها به شکل هوشمندانه استفاده کنید.

  • مصرف مکمل

آگماتین یک مکملی است که یکی از محصولات فرعی آمینو اسید آرژنین است. آگماتین از تجزیه نیتیرک اکسید در بدن جلوگیری می کند که این کار باعث افزایش جریان خون در رگ ها می شود. افزایش جریان خون در رگ ها نیز در نهایت باعث برجسته شدنِ رگ ها می شود. مصرف مکمل های نیتریک اکسید نیز می تواند در این امر به شما کمک کند. یکی دیگر از مکمل هایی که می تواند در برجسته کردن رگ ها کمک کننده باشد کراتین است.

  • تمرینات ورزشی

هنگام انجام تمرینات ورزشی رگ های زیرپوستی، خود را به سطح نزدیک تر کرده و باعث برجستگی بیشتری می شوند. این اتفاق در افرادی که درصد چربیِ پایینی دارند، مشاهده می شود. جابه جاییِ وزنه ها، به طور مستمر می تواند باعث برجستگی رگ های بیشتری در عضلات شود. رگ ها معمولاً در بعد از تمرین، دارای برجستگی بیشتری هستند. زیرا در این حالت، بدن کم آب می شود.

  • افزایش دمای بدن

وقتی دمای بدن بالا می رود، خون به نزدیکی ِ سطح پوست انتقال پیدا می کند و باعث برجستگیِ بیشتر رگ ها می شود. یکی از روش های سرعتی برای برجسته کردن رگ ها که بدنسازان انجام می دهند، استفاده از سشوار است! راهکار دیگر نیز افزایش دمای بدن از طریق مواد غذایی مثل فلفل های تند یا فلفل هندی است. برخی از مکمل ها نیز همین مزایا را برای شما به دارند.

آیا رگ های برجسته خطرناک هستند؟

رگ های نمایان و برجسته شاخص مثبتی از فیتنس و تناسب اندام نیستند. یکی دیگر از دلایل اینکه رگ های شما پیدا می شوند استرس و فشار خون بالاست. بهتر است در تمرینات بدنسازی خود فشار بیش از حد به بدنتان وارد نکنید تا دچار عوارض نشوید. به بدن خود توجه کنید و تمرینات خود را طبق همان پیش ببرید. همیشه به شیوه ای سالم و ایمن به سمت اهداف خود در تناسب اندام و بدنسازی حرکت کنید. یادتان باشد که رگهای بازوهای شما ممکن است در زمانی که ورزش و تمرین می کنید قابل رویت تر بشوند اما احتمالا این امر دائمی نخواهند بود. این امکان نیز وجود دارد که شما بی نهایت فیت باشید اما رگ های برجسته و نمایانی نداشته باشید و این نیز طبیعی است. هدف خود را روی تغذیه ی سالم و متعادل بگذارید و انتخاب های سبک زندگی تان را هوشمندانه انجام دهید.

نتیجه گیری

برای افزایش برجستگی رگ ها وقت خود صرف ترفند های عجیب و مصرف انواع مکمل ها نکنید.عضله سازی، کاهش چربی بدن و اقدامات ساده در جهت کاهش احتباس آب بدن شما را به نتیجه دلخواه خواهد رساند و اگر هم می خواهید به شکل موقت برجستگی رگ های خود را افزایش دهید میتوانید با ایجاد دم عضلانی، مصرف مقدار زیادی کربوهیدرات و نمک و مصرف مکمل های سیترولین و تیانین این کار را انجام دهید. موفقیت در بدنسازی وابستگی کاملی به برنامه تمرینی پیشرفته و تغذیه اصولی دارد. بدن هر ورزشکار، باتوجه به حجم، تفکیک، وزن، استخوان بندی، وراثت و عوامل محیطی ورزشکار، نیازمند یک برنامه تمرینی پیشرفته و تغذیه ای مجزاست. یک برنامه بدنسازی پیشرفته به شما اجازه می دهد تا تداوم تمرینات خود را ارزیابی کنید. با استفاده از برنامه تمرینی، مربی می تواند به راحتی از تأثیر یا عدم تأثیر تمرینات اطمینان حاصل کند. برنامه بدنسازی پیشرفته، به فرد ورزشکار نیز اطلاعاتی را در مورد نیازهای خود ارائه می دهد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
حضور بدون تشریفات پسر رهبر معظم انقلاب در جلسه اولیاء و مربیان مدرسه فرزندشان+عکس (216 نظر) (عکس) امکانات فوق العاده برج روما رزیدنس، محل زندگی علی دایی / از آمفی تئاتر گرفته تا سونا و جکوزی و سالن بیلیارد! + تصاویری از داخل واحدها (10 نظر) تصاویری جالب و نوستالژیک از دوره دانشجویی مریم میرزاخانی در ایران/ مدال افتخار المپیاد بر گردن بانوی دانشمند (5 نظر) تعجب نگهبانان کره‌ای از زیرشلواری و زیرپیراهنی ناطق نوری! / آقا فرمودند: من فکر کردم اگر بیست روز شما این جا بمانید به کجا می‌رسید (5 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی در نوشتن مشق پسرش به طور برعکس برای رد گم کُنی و متوجه نشدن معلمش حماسه آفرید+ویدیو/ مامانا ایده بگیرین 😂 (4 نظر) رونمایی از ورژن دخترانه حامد آهنگی: خانمها آقایون اینم سحر دختر نازم!😂+فیلم (3 نظر) خلاقیت منحصربفرد کارگر بلوچی در اختراع تراکتور با قدرت حمل 200 کیلو آجر+ویدئو/ با پراید وانت معاوضه میشه😂 (1 نظر) آوازخوانی زیبا و بی‌نظیر علی طولابی برای ژاله صامتی/ با صدای بهشتیش ترکوند!+ویدیو (1 نظر) خلاقیت خنده دار اوستای بنا در ساختن خانه با ستونی که به زمین وصل نیست+ویدیو/ مغز نیست که از هر رگش یه هنر میریزه😂 (1 نظر) شهرداری کرمانشاه مجسمه پاندای کونگ‌فوکار را به آغوش مردم ایران بازگرداند/ رفته میکاپ کرده اومده😂+عکس (1 نظر) دزدی از غرفه ویتنام و ترکیه در نمایشگاه کتاب تهران / فرهنگی‌ترین رویداد کشور در تیررس دله دزدها! (1 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (1 نظر) چادر نماز گل گلی بهاره رهنما که با سر کردن آن روز دختر را اینگونه تبریک گفت+عکس/ چقدر این پوشش بهش میاد از واکنش همایون شجریان به خیانتش تا صف طولانی امضای سروش صحت در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 اعتراف چندش و عجیب اهالی قبیله آدم‌خوارها: من گوشت یک مرد و یک زن را خورده‌ام!+ویدیو
دیگران می‌خوانند   
زری خوشکام، مادر لیلا حاتمی درگذشت + عکس و جزئیات مراسم خاکسپاری حضور رهبر معظم انقلاب در آرامگاه سعدی در شیراز+ویدیو/ رهبری فرهنگ دوست و علاقمند به شعر علت نیامدن شهاب حسینی در اکران مست عشق چه بود+ویدئو ماجرای بازگشت از تبریز در برف برای رسیدن به نوروز آرزوی دست‌نیافتنی هوتن شکیبا، کاراکتر حبیب در لیسانسه ها درباره بازی در یک نقش! (عکس) تصاویری از ظاهر امروزی دختران مهران مدیری و فاطمه گودرزی در سریال دردسرهای والدین / چقدر بزرگ شدن ... دو وزنه‌بردار ایرانی با هم ازدواج کردند +‌ عکس تواضع و فروتنی حسن یزدانی قهرمان کشتی در حضور رئیس جمهور + عکس اولین عکسی که مهران غفوریان با دخترش هانا گرفت / تصویر جالب اولین روز بابا شدن آقای بازیگر (عکس) بازیگر «آمنهوتپ سوم» سریال یوسف پیامبر بعد 20 سال در کنار جمشید هاشم پور (فیلم) رفتار جالب جواد عزتی با کوچکترین دختر طرفدارش / محبوب و مردمی مثل جواد عزتی پیشنهاد به رئیسی برای برکناری دسته‌ جمعی 10 مدیر یک استان سلیمی‌نمین، فعال اصولگرا: رهبری مخالف حذف اصلاح‌طلبان از انتخابات بودند، اما برخی جریانات اصولگرا بر این خواسته اصرار کردند فیلم لحظه شروع سیلاب در بلوار نماز مشهد را ببینید /آب، این‌گونه سیل شد نقشه زن جوان برای سرقت بی ام دبلیوی خواستگار 60 ساله اش عکس‌های «یانگوم» در کنار پدر و مادر واقعی‌اش به مناسبت «روز والدین» آماده‌باش و هشدار مدیریت بحران برای بارندگی‌های شدید در 7 استان (عکس) سرگرمی جالب و جدید «دنیز دایی دختر علی دایی» در لندن مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد! + فیلم / قربانی فحشا ... ایرانی ربوده شده توسط امریکایی ها در عراق به حبس ابد محکوم شد! + فیلم پشت پا زدن به حقوق 10 هزار یورویی ؛ دکتر طناز بحری از آمستردام تا زابل + فیلم کشف عجیب‌ترین پرترۀ «ناپلئون» با قدمت 200 سال روی یک در چوبی+ تصاویر کشف موش‌های مومیایی شده در مقبره مصر پلیس به دنبال دزدهای وحشی مسلح خانه های تهران و کرج / گانگسترهای نقابدار تحت تعقیب! سردارسلیمانی فردای‌عروسی خود راهی جبهه شد ویدئویی دیده نشده از حضور مجتبی خامنه ای پسر رهبر انقلاب در جبهه جنگ/ دفاع از وطن و ناموس و اسلام +فیلم از فیلم جدید مدیری تا کار کردن عطاران در سوپر مارکت در حواشی داغ امروز جمعه 28 اردیبهشت 1403 تنها تصویر از پدر و مادر عرفان طهماسبی، نابغه عصر جدید/ آقای خواننده رو اون گوشه دیدین؟ دورهمی دونفره و دلنشین یوسف تیموری به همراه مادرش در رستورانی شیک+عکس/ و آقای بازیگری که کپی مامانشه امضای جهانبخش بر روی پای شکسته دختر هلندی!+ عکس قاب اختصاصی نجم الدین شریعتی و جواد نکونام در یک مکان مذهبی خوانندگی زیبا و پراحساس مرد خوش صدای روشندل با یک آهنگ عاشقانه/ همه محو اجراش شدن+ویدیو انتشار عکس پسر جوان مریم کاویانی، عمه شاهرخ استخری در سریال فاصله ها/ خیلی شبیه مامانشه+عکس فال انبیاء روزانه جمعه 28 اردیبهشت ماه 1403 آخرین سلفی نرگس محمدی با برادرزاده ی نازش امیرعلی که بر اثر بیماری فوت شد +عکس/ روحش شاد نگاهی به گران ترین جشن عروسی سال با تجملات چشم نواز+تصاویر نخستین اظهارنظر پارسا پیروزفر و شهاب حسینی درباره بازی در فیلم «مست عشق»/پیروزفر: نقش مولانا شانس بزرگی برایم بود/ حسینی : شمس مرا با خودش برد پسری که شاگرد باباش بود ماشین سنگین میخره و تو جاده پدرش و میبینه+ ویدئو/فقط واکنششو ببین... هیجان و خوشحالی نصف شبی مجید صالحی با شنیدن جواب مثبت زیبا بروفه به خواستگاریش+ ویدئو/ من با واکنش پدرش 2 ساعت خندیدم😂 استایل جذاب نوید محمدزاده و صدرای پوست شیر در عروسی شلوغ حسین سلیمانی/ فریبرز نون خ هم دعوت بود!+عکس
تیتر امروز   
اطلاعیه جدید زندان اصفهان درباره توماج صالحی
زری خوشکام، مادر لیلا حاتمی درگذشت + عکس و جزئیات مراسم خاکسپاری
ماجرای بازگشت از تبریز در برف برای رسیدن به نوروز
آرزوی دست‌نیافتنی هوتن شکیبا، کاراکتر حبیب در لیسانسه ها درباره بازی در یک نقش!
پیشنهاد به رئیسی برای برکناری دسته‌ جمعی 10 مدیر یک استان
سلیمی‌نمین، فعال اصولگرا: رهبری مخالف حذف اصلاح‌طلبان از انتخابات بودند، اما برخی جریانات اصولگرا بر این خواسته اصرار کردند
نقشه زن جوان برای سرقت بی ام دبلیوی خواستگار 60 ساله اش
آماده‌باش و هشدار مدیریت بحران برای بارندگی‌های شدید در 7 استان
مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد! + فیلم / قربانی فحشا ...
ایرانی ربوده شده توسط امریکایی ها در عراق به حبس ابد محکوم شد! + فیلم
پشت پا زدن به حقوق 10 هزار یورویی ؛ دکتر طناز بحری از آمستردام تا زابل + فیلم
کشف عجیب‌ترین پرترۀ «ناپلئون» با قدمت 200 سال روی یک در چوبی+ تصاویر
کشف موش‌های مومیایی شده در مقبره مصر
پلیس به دنبال دزدهای وحشی مسلح خانه های تهران و کرج / گانگسترهای نقابدار تحت تعقیب!
سردارسلیمانی فردای‌عروسی خود راهی جبهه شد