چگونه مردی را وابسته خود کنیم؟

  دوشنبه، 05 آبان 1399   زمان مطالعه 6 دقیقه
چگونه مردی را وابسته خود کنیم؟
روش های متعددی وجود دارد که خانم های جوان می توانند با استفاده از این روش ها علاقه مرد را به خود جلب کنند و مردان را شیفته و وابسته خود کنند. چه می شد اگر او هم به این اندازه شما برایش مهم بودید. اما زندگی همین است…سرشار از اگرها و اماها.

وابسته کردن مرد به خود یکی از دغدغه های امروزه زنان است؛ اینکه چگونه همسر و یا مرد مورد علاقه شان را پایبند خود کنند. ممکن است برخی از افراد فکر کنند که زیبایی تنها عامل جذب مردان است اما حقیقت این است که زیبایی پس از مدتی عادی می شود و چیزهایی فراتر از زیبایی و ظاهر جذاب در وابسته کردن مردان موثر است. مردان به اندازه زنان پیچیده نیستند و نسبت به زنان بیشتر قابل پیش بینی هستند. تحقیقات نشان داده است که انجام برخی کارها، تقریبا بر همه ی مردان موثر واقع می شود و به این ترتیب می توان قلب آن ها را تسخیر کرد. در ادامه مقاله به بررسی کامل راه های علمی وابسته کردن مرد به خود می پردازیم. اگر با راه های جذب شوهران آشنا هستید اما نمی توانید آنها را عملی کنید بهتر است با یک روانشناس متخصص مشورت کنید.

تصویر

1. رازدار باش

نهایت اعتماد به نفس زمانی است که می توانید تمام رازهای مردتان را حفظ کنید. مگر اینکه او یک زندگی مضاعف پنهان به عنوان یک قاتل سریالی داشته باشد، یا راز او به نوعی برای زندگی شما مضر باشد هر چیزی که او با اعتماد به نفس با شما به اشتراک بگذارد، هرگز نباید با شخص دیگری به اشتراک گذاشته شود. وقتی او مطمئن باشد که هر آنچه را که در ذهنش است، می تواند با خیال راحت به اشتراک بگذارد، شما تبدیل به بهترین دوست او و تنها محرم او خواهید شد. اگر او از بداند که شما افکار درونی او را به مادرتان، دوستان و دیگر نزدیکان نمی زنید، به آرامی به شما وابسته می شود.

تصویر

2. تعادل را حفظ کن

در آغاز رابطه مهم است که وقت زیادی را در کنار هم بگذرانید. در این مدت شما فقط در حال آشنا شدن با یکدیگر هستید و گذراندن وقت در کنار هم باید سرگرم کننده باشد. با این خواست که وقتی تازه کار را شروع می کنید وقت زیادی را با او سپری کنید ، اما بدانید که چه موقع آن را پس بگیرید. "اصل کمبود" نشان می دهد که افراد به احتمال زیاد برای چیزی که کمی سخت به دست بیاید، ارزش قائل هستند. این بدان معنا نیست که شما باید بازی های ذهنی داشته باشید و هر بار که او تماس می گیرد، در دسترس نباشید. تعادل خوبی بین وقت گذراندن با او و گذراندن وقت خود را حفظ کنید. برای اینکه مدتی از او دور شوید، با دوستان و خانواده خود برنامه ریزی کنید، زمان بیشتری را به تنهایی سپری کنید یا بیشتر کار کنید تا مدتی از او دور شوید. این استراتژی ممکن است عجیب به نظر برسد اما برای هر دوی شما خوب خواهد بود. این کار به او فرصت می دهد تا در مورد احساسات خود فکر کند و همچنین به شما فرصتی می دهد تا در مورد احساسات خود فکر کنید. و در آخر از رابطه های سمی بپرهیزید.

3. به خودت اهمیت بده

نشان دهید که به ظاهر و سلامتی خود اهمیت می دهید. با قرار دادن وقت و انرژی در ظاهر خود، به مرد خود نشان خواهید داد که برای ظاهر و سلامتی خود ارزش قائل هستید. اگر احساس سلامتی و قدرتمندی کنید، اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت. داشتن اعتماد به نفس همیشه جذاب است.

  • به طور مرتب به باشگاه بدنسازی بروید. برای گذراندن وقت با او، از تمرین خود صرفنظر نکنید. از او دعوت کنید تا او نیز شما را همراهی کند.
  • موهای خود را مرتباً تمیز نگه دارید و به بهداشت شخصی خود توجه زیادی داشته باشید.
  • صبح یا قبل از بیرون آمدن از خانه، کمی عطر بزنید یا از لوسیون بدن استفاده کنید.
  • اگر آرایش می کنید، به دنبال ظاهری باشکوه اما ساده باشید. سعی نکنید از این جنبه زیاده روی کنید.
  • روزانه دو بار مسواک بزنید، نخ دندان بزنید و از دهانشویه استفاده کنید. در طول روز از نعناع یا آدامس استفاده کنید تا نفس خود را تازه کنید.
  • لباس های خود را مرتبا بشویید. به جای خرید لباس های جدید، از آنچه در اختیار دارید استفاده کنید. یک برنامه منظم تنظیم کنید و اطمینان حاصل کنید که همیشه پیراهن، شلوار، لباس زیر و جوراب تمیز دارید. اجازه ندهید که او لکه ها یا لباس های نامرتب شما را ببیند!
تصویر

4. قدردان باش

اکثر مردان زیاد درخواست نمی کنند. تمام آنچه آنها می خواهند این است که از او برای کارهایی که برای شما انجام می دهد، قدردانی کنید.

پس از سالها بودن در یک رابطه، گفتن "متشکرم" عبارتی است که بعضی اوقات گم می شود. به یاد دارید وقتی برای اولین بار با هم بیرون رفتید؟ او هر دری را برای شما باز کرد. در حالی که از درون قاب های درب رد می شدید، به او نگاه می کردید و با یک لبخند عظیم بر چهره خود می گفتید: "خیلی ممنونم." این "تشکر" ساده برای مردان خیلی اهمیت دارد. قدردانی از او که برای آسانتر کردن زندگی شما انجام می دهد، سریعترین روش برای نزدیک شدن به یک مرد است. او همچنان شما را شاد می کند تا شما را خوشحال کند.

5. به مکان امن او تبدیل شو

روز او بسیار وحشتناک شروع شد. با یکی از همکارانش یک درگیری شدید داشت، کارهایش به خوبی پیش نرفت و در راه برگشت به خانه در ترافیک سنگینی گرفتار شد. اما به محض اینکه وارد خانه شد، مستقیم به پناهگاه خود رفت. این سناریو دقیقاً همان احساسی است که فرد باید هر روز احساس کند. او در تلاش است تا به خانه برسد زیرا بودن با شما احساس ایمنی و آرامش به او می دهد. آغوش شما برای او آرامش کامل است و می تواند او را تسکین دهد. شما هرگز به سرعت قضاوت نمی کنید، هرگز اسرار او را فاش نمی کنید و تمام خواسته های او را با هشیاری انجام می دهید. شما در این مرحله عملاً دختر رویایی او هستید و پیوند عاطفی شما چیزی است که هرگز شکسته نمی شود!

تصویر

6. گنج باش

یک مثال می زنم یک جفت کفش مارک در کنار جاده پیدا می کنید. آنها را برداشته و می پوشید، زیرا تا حدودی شیک هستند، اما بهترین چیز این است که رایگان هستند. آن را نگه می دارید تا زمانی که پس انداز کافی برای خرید یک جفت کفش گوچی، پس انداز کنید. پس از اینکه پول کافی پس انداز کردید، کفش ها را به سطل زباله انداخته و هر روز با ذوق سراغ کفش گوچی خود می روید، چون برای به دست آوردن آنها سختی کشیدید!! افراد به طور طبیعی چیزهایی را که برای آن سخت کار می کنند گنج می دانند و همین مسئله در مورد روابط نیز صادق است. مردان زنی را نمی خواهند که با هر فرد دیگری بتواند رابطه داشته باشد. خود را به عنوان یک زن با ارزش معرفی کنید. بگذارید تا شما را تعقیب کند و به محض این که اجازه دهید شما را به دست بیاورد، او می خواهد برای همیشه شما را نگه دارد!


  دیدگاه ها
الهام
4 سال پیش

راست گفتی
یاسمین
4 سال پیش

مرد تنوع طلب را هیچ وقت نمیتوان وابسته خود کرد بخصوص اگر پول دار باشد
بازدیدکننده
4 سال پیش

اگه شوهر تنوع طلب باشه چی وتوهم هی سعی کنی به خوت وابسته کنی بااین دور زمونه که داریم خدا بخیر کنه مرد زن نداره روانشناس هی کو گوش شنوا
پندار
4 سال پیش

زیاد خرید نکن 😐 اینو یادت رفت
مارال
4 سال پیش

عالی👌🏼👌🏼
بازدیدکننده
4 سال پیش

❤👄
هلما
4 سال پیش

عالی بود
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب بعد از خریدن مبل دست دوم توسط رهبری: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (379 نظر) تزئین میز عزای سعید راد با شمع و گل و خرما و عکس های یادگاری در خانه مجللشان/ خدا رحمتشون کنه+عکس (274 نظر) روایتی از عصبانیت رهبر معظم انقلاب از عوض کردن فرش کهنه و نخ نمای خانه شان: اشتباه کردید که عوض نمودید بروید همان زیلوها را بیاورید (140 نظر) رهبر معظم انقلاب: ما درخانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده بقیه خانه موکت است/ ساده زیستی ایشان مثال زدنی است (130 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (119 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار اردبیلی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (100 نظر) ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (67 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (65 نظر) خلاقیت خنده دار هندوانه فروش سمنانی برای جذب مشتری حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلای خالصه😂+عکس (63 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلاست😂👌+عکس (49 نظر) تصویری از خانه ابدی برادر زاده نرگس محمدی / روحش شاد و یادش گرامی (43 نظر) نگاهی به جشن تولد عاشقانه 45 سالگی الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران و باکس گل شیک روی میز/ مبارکا باشه+عکس (38 نظر) استوری تبریک خاص سرلشگر باقری به مناسبت روز چپ دست‌ها به رهبر معظم انقلاب+عکس (35 نظر) نگاهی به خونه زندگی مجلل و شاه نشین مهران مدیری به سبک پادشاه عربستان/ خونه نگو کاخ بگو قصر بگو+عکس😍👌 (33 نظر) تصویری از خانه ابدی سعید راد، میرزا رضا سریال گیلدخت /روحش شاد و یادش گرامی (31 نظر)
تیتر امروز   
فال روزانه امروز جمعه 5 مرداد 1403
فال ابجد روزانه جمعه 5 مرداد 1403
حمله گازانبری ندا چملانیان همسر دانیال اسماعیلی فر به سروش رفیعی با اسم رمز یه سری آدماااا/ نظرتون در موردش چیه؟ +سند
فال شمع روزانه امروز جمعه 5 مرداد 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 5 مرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 5 مرداد 1403 + فیلم
فال انبیاء روزانه جمعه 5 مرداد 1403
خلاقیت رسانه ای سمی باشگاه استقلال خوزستان با لو رفتن یک پست اینستاگرامی فیک درباره بازیکن معروف ساحل عاجی جنجالی شد/ مغز نیست که طلا است +عکس
ناگفته‌های سخنگوی وقت وزارت بهداشت از دستگاه کرونایاب مستعان
(تصاویر) اولین پسر جهان که با بلندترین مو روی همه دخترا رو کم کرد!/ موی 1.5 متری که رکوردار گینس شد
هدف نهایی زندگی شما با توجه به ماه تولدتان چیست؟
قاب تلخ و غم‌انگیزی از وداع آخر دختر و پسر سعید راد با پیکر پدرشان
(تصاویر)اگه دنبال رژلب های خنک و تابستونی میگردی این 6 مدل رو امتحان کن!/ مخصوص خانم های سخت پسند!
پزشکیان از کجای اقتصاد باید شروع کند؟
(تصاویر) حیاط پر گل و گیاه خانه مادری احسان علیخانی با صندلی‌های فلزی سفید
منتخب روز   
ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان....