ساعدنیوز
ساعدنیوز

قتل خونین عروس سرکش به دست شوهر عاشق پیشه در سالگرد ازدواجشان + جزییات تلخ

  چهارشنبه، 20 اردیبهشت 1402 ID  کد خبر 339772
قتل خونین عروس سرکش به دست شوهر عاشق پیشه در سالگرد ازدواجشان + جزییات تلخ
ساعد نیوز: هراسان به خانه مادرزنش رفت کوهی از آتش فشان بود اسم همسرش را چند باری فریاد زد وقتی جوابی نشنید و چشمهای مادرسولماز را نگران و پر از سوال دید به همه خیره شد انگار آب سردی روی ساکنان این خانه ریخته بودند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از رکنا، مثل دیوانه ها سرش را به اطراف تکان داد هیچکس نمی شنید زیر لبش چه چیزی زمزمه می کند :

وای وای از دست سولماز باز غیبش زده آخه این چه دختریه تربیت کردین شما زندگیمو سیاه کرده روح و روانم رو به هم ریخته باز نیستش چه خاکی به سرم بریزم از دست سولماز ؟!

مادر سولماز نمی دانست چه بگوید خواست سکوت کند اما دامادش قاطی کرده بود و می ترسید پرده حیا دریده شود چشمانش را از داماد برگرداند :

چرا شلوغ می کنی شاید رفته خرید یا پیش دوستاش زندانی خونه که نیست صبر کن سروکله اش پیدا می شه !

محسن دست بردار نبود :

بی خیال خودتونو گول نزنید سولماز مثلا زن منه ! همه جاهارو گشتم نیست که نیست انگار آب شده رفته توی زمین !بابا این دخترتون من رو نمی خواد خیر سرم زود اومدم خونه سالگرد عروسیمون بود ببرمش ناهار بیرون !

ساعت 8 شب بود مادر سولماز هم نگران شد :

پس چرا الان اومدی اینجا از ظهر کجا بودی زودتر می گفتی همه دنبالش می گشتیم موبایلش چی زنگ زدی ؟!

محسن عصبی تر شد:

دخترتون موبایلش رو توی خونه گذاشته می دونه چیکار کنه ! منم تا الان نیومدم اینجا می دنستم شما هم خبر ندارید گفتم نگرانتون نکنم.

مادر سولماز ترسید صداش تغییر کرد روبه محسن کرد:

_ تو هم شوهر خوبی براش نبودی اینقدر خودت رو خوب نشون نده پاشو بریم خونتون هرجا باشه الان برگشته من امشب جلوی تو ادبش می ونم دخترمنه می دونم چیکار کنم !

محسن و مادرزنش به سمت خانه به راه افتادند 2 خواهر نگران سولماز هم دست به تلفن شدند تا ببینند می توانند ردی از سولماز پیدا کنند .

یک ساعتی با خانه محسن فاصله داشتند. در مسیر، مادرزن مدام سولماز را نفرین می‌کرد که از همان دوران نوجوانی با بقیه خواهرانش فرق می‌کرد و ...

محسن هم وقتی اعترافات مادرزنش را می‌شنید، داغ دلش تازه می‌شد و از اینکه فریب خورده است، نالان بود تا اینکه با پیچانده شدن قفل، آنان وارد خانه شدند.

اثاثیه خانه بهم ریخته بود، البته نه اینکه نشان دهد دزد وارد آنجا شده باشد، بلکه از بی‌نظمی سولماز چنین صحنه‌ای در خانه وجود داشت.

محسن زیر نور کم چراغ، اتاقی که به انباری تبدیل شده بود را با دست به مادر سولماز نشان داد و گفت: زنی که دلش به خانه نباشد، نباید بیش از این انتظار داشت.

مادرزنش هیچ جوابی نداشت چند باری اسم سولماز را صدا زد، اما خبری نبود. همه چراغ‌ها را روشن کردند و به جست‌وجوی اتاق‌ها پرداختند. در اتاق انباری قفل بود. مادر سولماز به حیاط رفت و زمانی که از پنجره اتاق انباری داخل را نگاه کرد، فریاد بلندی کشید و غش کرد.

عقربه‌های ساعت، 10 شب را نشان می‌داد که موبایل کشیک قتل زنگ خورد و ماجرای قتل سولماز به سروان فروتن گزارش شد.

خیلی زود به دلیل سردی هوا لباس گرم پوشید نیم ساعتی در مسیر بود تا اینکه وارد کوچه باریکی شد. از تجمع مردم و همسایه‌ها در انتهای کوچه مشخص بود قتل در آخرین خانه رخ داده و مردم برای تماشا در برابر آن ازدحام کرده‌اند.

در 10 قدمی آنان از خودرو پیاده شد. از مأموران تشخیص هویت و پزشکی قانونی اثری نبود. تنها یک خودروی کلانتری که سرباز مسلحی در کنار آن ایستاده بود، جلوی در طوسی‌رنگ یک خانه جنوبی و قدیمی توقف کرده بود.

وقتی وارد خانه شد، ابتدا خود را داخل یک راهروی موزائیکی با دیوارهایی به رنگ‌ آبی آسمانی دید که بعد از گذشتن از زیرپله‌ای که آینه و دستشویی زیر آن قرار داشت.

روی موکت قرمزرنگی پا گذاشت، پله‌هایی که به طبقه دوم راه داشتند، با همان نوع تزئین داده شده بودند، استوارداخل یک خانه بازسازی شده رفت.

با وجود تغییر دکوراسیون، خانه کثیف بود و مشخص می‌کرد زن باسلیقه‌ای آنجا وجود ندارد. اثاثیه نو به نظر می‌رسید، یک پذیرایی 15 متری با مبلمان معمولی نه زیاد شیک پیش رویش قرار گرفت که چند در ورودی کرم‌رنگ در سمت چپ آن قرار داشت و در انتهای این سالن پذیرایی سه اتاق قرار داشت که بین آن اتاق‌ها راهرویی به عرض 2 متر تعبیه شده بود که به حیاط راه داشت.

مهندسی جالبی نداشت، اما نسبت به قدیمی بودن خانه بهتر بود. در برابر یکی از درها زنی نشسته بود و گریه می‌کرد. مدام اسم سولماز را صدا می‌زد و مردی جوان صورتش را بین دو دست گرفته بود و تکان خوردن شانه‌هایش نشان می‌داد در حال گریه کردن است.

سروان فروتن به سمت آنان رفت و به در ورودی اتاق نگاهی انداخت، در کاملا سالم بود و بالای در چوبی در همان چارچوب فلزی در، پنجره‌ای مستطیل‌شکل به عرض در تعبیه شده بود که در همان نگاه نخست استوارمتوجه یک قطره خون پاشیده شده به سقف شد.

در بسته باید باز می‌شد، اما هیچ کلیدی وجود نداشت تا اینکه محسن راهنمایی کرد تا سروان فروتن بتواند از پنجره همان اتاق انباری داخل آن را بازدید کند.

وقتی از راهروی خروجی خانه به حیاط گذر کردند، استوارداخل حیاطی رفت که هیچ درخت و باغچه‌ای در آن نبود، حتی سرویس بهداشتی نیز در آن قرار نداشت. خلوت و مرتب بود. به سمت راست که پیچیدند، در برابر پنجره‌ای با چارچوب فلزی و شیشه‌های نیمه‌کثیف و بدون پرده قرار گرفت.

جسد زنی دیده می‌شد که در بین یک لباس‌آویز پر از کت و شلوارهای نو روی زمین افتاده بود و خون در اطراف او و حتی سقف پاشیده بود.

سروان فروتن از محسن خواست اجازه شکسته شدن شیشه پنجره را بدهد، وقتی این کار صورت گرفت، نخستین کسی بود که داخل رفت و بالای سر جسد زن جوان ایستاد.

لباس راحتی به تن داشت که نشان می‌داد غریبه‌ای میهمانش نیست، مقداری لباس‌هایش حالتی غیرعادی داشت، به گونه‌ای که تصور می‌رفت سولماز به دلیل مسائل اخلاقی‌اش به قتل رسیده است. جسد صورتش به سمت بالا بود وبین لباس‌آویزها افتاده بود و جای اصابت ضربات زیاد چاقو در اطراف گردن و بدنش دیده می‌شد.

لابه‌لای ناخن‌ها یا در دیگر اعضای بدن سولماز، هیچ اثر تدافعی دیده نمی‌شد و این نشان می‌داد زن جوان غافلگیر شده و قاتل یک آشنا بوده است.

چیز خاصی در صحنه قتل وجود نداشت، سروان فروتن وقتی آنجا را ترک کرد، سراغ مادر سولماز رفت، او را به داخل آشپزخانه که نسبت به جاهای دیگر خانه تمیزتر بود، راهنمایی کرد و خواست با حفظ آرامش به همه سوالات او با دقت جواب بدهد:

آخرین‌باری که با دخترت تماس داشتی کی بود؟

- خیر. آخرین‌بار سولماز دیروز ظهر بود که به خانه ما آمد.

: نگران نبود؟

- او همیشه می‌خندید، این ما بودیم که نگران زندگی سولماز بودیم.

: چرا؟

- سرکش بود، بارها تذکر داده بودم که زن باید در خانه باشد، اما گوشش بدهکار نبود.

: یعنی پای مرد غریبه ای در میان است؟

- نمی دانم اما محسن چون دوستش داشت، رفتارها ی او چشم می‌پوشید.

: غریبه‌ها را به خانه راه می‌داد؟

- نمی‌دانم، همیشه سعی داشتم از او و مسائل خصوصی‌اش فاصله بگیرم، چون پیرزن هستم، می‌ترسم سکته کنم.

: به دامادت شک داری؟

- اصلا، اون آزارش به یک مورچه هم نمی‌رسد. غلام حلقه به گوش سولماز بود و ای کاش یک داماد قلدر داشتم تا این دختر را سر جایش می‌نشاند.

: به کسی شک نداری؟

- نمی‌دانم، هیچکس با ما مشکلی نداشت، دامادم می‌گوید سرقتی هم نشده است. نمی‌دانم سولماز با چه کسانی رفت و آمد داشت، شاید دامادم بداند.

سروان فروتن از مادر سولماز خواست آنجا را ترک کند، سپس با صدای بلند محسن را خواست. به او تذکر داد که هر چه در خصوص سرکشی‌های سولماز می‌داند فاش کند و تصور نکند به دلیل ترس از آبروریزی سکوت کردن بهتر است.

سولماز از چه زمانی بدرفتار شد؟

- از همان روزهای نخست ازدواجمان من در یک میهمانی خانوادگی او را دیدم، از بستگان دور بودند، نمی‌دانستم چه سابقه‌ای دارد، چند باری پلیس به دلیل بدحجابی رفت و آمد به مکان‌های ناجور او را بازداشت کرده بود، وقتی ازدواج کردم و در واقع دلباخته‌اش شدم، اطلاع یافتم، اما علاقه باعث شدتا امشب به خودم دروغ بگویم.

: چه دروغی؟

- اینکه زنم خوب است، دیدید چه شد، با بی‌آبرویی همسرم را کشتند!

: چرا طلاقش ندادی؟

- گفتم که دوستش داشتم، حتی مادرزنم نیز اصرار داشت طلاقش بدهم.

: آخرین‌بار کی او را دیدی؟

- صبح که سر کار می‌رفتم، با مهربانی از خواب بیدار شد و طبق معمول بدون صبحانه راهی محل کارم که تولیدی کت و شلوار است، شدم. امروز سالگرد عروسی مان بود خواستم با سولماز برای ناهار بیرون برویم و جشن بگیریم وقتی به خانه آمدم دیدم نیست با ناراحتی از خانه خارج شدم تا خانه دوستانش را جست‌وجو کنم. تا ساعت 7 شب سرگردان بودم تا اینکه به خانه مادرزنم رفتم و این عاقبت کار بود.

: چرا به اتاق انباری سر نزدی؟

- هم اینکه نمی‌دانستم کلیدش کجاست، چون همیشه از خود سولماز می‌گرفتم و اگر جنسی می‌خواستم بردارم، اکثرا یک منشی زن در تولیدی دارم، او به خانه می‌آمد و هم اینکه فکر نمی‌کردم سولماز در اتاق انباری به قتل رسیده باشد.

: به کسی شک داری؟

- به دوستانش، یک عده او را تحریک می‌کردند که خانه‌گریز شود. حتما می‌دانند در این اواخر با چه کسانی رفت و آمد داشت. آنها را می‌توانم به شما معرفی کنم.

: خودت کینه به دل نداشتی؟

- من ایراد بزرگی که داشتم، عشق به سولمازی بود که اصلا به زندگی با من علاقه‌ای نداشت.

سروان فروتن وقتی دید محسن به گریه افتاده است، از آشپزخانه خارج شد. دکتر را دید که با معاینه جسد از اتاق انباری خارج شد، به او نزدیک شد و شنید به دلیل سردی محل جنایت و تأثیرات آن روی جسد که تازه ماندن آن در مدت محدودی است، نمی‌تواند حدس بزند قتل چند ساعت پیش رخ داده است.

مأموران تشخیص هویت نیز هیچ اثر انگشتی یا تار مویی از قاتل به دست نیاورده بودند و اثری از چاقویی که در قتل استفاده شده بود، به دست نیامد.

دیگر آنجا کاری نداشت، از خانه قدیمی که در طبقه دوم یک پیرزن به تنهایی زندگی می‌کرد، خارج شد و هنوز سوار خودرواش نشده بود که به دلیل عجیب برخورد.

هوا سرد بود یعنی زمستان بود جسد هم بخاطر سردی هوا در انباری سالم مانده بود از سوی دیگر از مادر «سولماز» و دامادش شنیده بود وقتی آنها وارد خانه شده اند، زیر نور کم لامپ اتاق انباری بهم ریختگی و عدم سلیقه سولماز را دیده اند.

در اتاق انباری قفل بود، پنجره‌ای به عرض در بالای آن قرار داشت که سروان فروتن به طور اتفاقی قطره خون پاشیده شده روی سقف را دید، بالطبع در تاریکی شب بدون ورود کسی داخل اتاق انباری لامپ آنجا روشن بود.

بعد سروان دیده بود که پنجره بزرگی به حیاط بدون باغچه و درخت داشت که نورگیر خوبی بود.

«محسن» ادعا کرده بود ظهر به خانه آمده است و دیگر خبری از سولماز نداشت تا اینکه همراه مادرش جسد را دیده است، در حالی که این ادعا دروغ بود چراکه اگر قتل در روز روشن بود و در چنین اتاقی امکان نداشت لامپ روشن باشد، پس قتل در تاریکی رخ داده و قاتل که همان محسن است، بعد از جنایت به خانه مادرزنش رفته است.

سروان فروتن از خودرو پیاده شد و به خانه قدیمی بازگشت و خواست محسن پشت میز بازجویی بنشیند.

محسن وقتی دلیل غیرقابل انکار را که نشان می‌داد قتل زیر سر خودش بوده را شنید، چاره‌ای جز اعتراف پیش روی خود ندید و گفت: از زندگی با یک زن خودسر و سرکش خسته شده بودم تا اینکه منشی تولیدی‌ام با محبت و مهربانی باعث شد عاطفه گمشده در خانه‌ام را نزد او پیدا کنم. وقتی به هم علاقه پیدا کردیم، او شرط گذاشت تا سولماز را طلاق بدهم. پذیرفتم، اما تعداد زیاد سکه‌های مهریه اجازه نمی‌داد این کار را بکنم تا اینکه تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
چهره دلنشین و معصومانه رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ رهبری اینجا 12 ساله بودند و معمم (431 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (125 نظر) پذیرایی منحصربفرد رهبر معظم انقلاب از مهمانان؛ چای، شیرینی نارگیلی و یک پارچ آب به جای آب معدنی! (93 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (28 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (25 نظر) خواستگاری الناز شاکردوست از رضا گلزار در رستوران شیک/ چشم آیسان خانوم روشن + فیلم (21 نظر) تبریک برادر عروس رهبر معظم انقلاب بابت تولد سومین فرزندِ پسرِ رهبری+عکس/ ماشالا خدا حفظش کنه (19 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (17 نظر) نگاهی به میز عزای لوکس و تجملاتی زنداداشِ پزشکِ رابعه اسکویی با رونمایی از عکس‌های آتلیه‌ای مرحومه+ویدیو/ روحش شاد چقد جوون بود (18 نظر) عرص ارادت احساسی روحانی، هاشمی و احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب در عیادت از ایشان در بیمارستان+عکس/ صف کشیدن روسای جمهور برای احوالپرسی با حضرت آقا (17 نظر) کفش بندداری که هیچوقت نصیب رهبر معظم انقلاب نشد/ آرزو به دلمان ماند! چقدر غصه خوردیم (17 نظر) رونمایی از 8 مادرشوهر مهربون غزل بدیعی، همسر داغ دیده رضا داوودنژاد/ خدا حفظشون کنه (15 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس (14 نظر) (فیلم) خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی / آقا فرمودند آوازشو بیشتر کن ... (15 نظر) بنر جالب شهرداری اصفهان برای حمایت از سگ ها در سطح شهر/ بهتر از این نمیشد مردمو قانع کرد! (12 نظر)
دیگران می‌خوانند   
واکنش گل‌محمدی به یک خبر فوق جنجالی: بحث تعهد در میان نیست! اتفاقی تلخ برای ستاره معصومی همسر سابق مهدی قائدی در فضای مجازی +سند (عکس) جدیدترین ایده های دیزاین اپن آشپزخانه برای خانم های شیک پسند😍 تاکید کردم تلگرام را از نفس بیندازید تا بیاید بگوید چشم! /گفتم اگر اینستاگرام را می بندید، درست ببندید طوفان تماشایی جوان شاعر و آفرین های مکرر رهبر معظم انقلاب+ویدئو/ جهان فهمید رضا جان شاه ایران است رضا خان نه مایحتاج اولیه زندگی رهبر انقلاب اسلامی توسط چه کسی تهیه می‌شود؟ عکسی از خانه ابدی بیتا فرهی و مادرش که سنگ قبرشان مشترک است/روحش شاد و یادش گرامی! گریه های تلخ همسر اول محمدرضا شجریان در مراسم تشییع اسطوره تکرار نشدنی موسیقی+عکس (عکس) تیپ و چهره تازه «رحمان» و «رحیم» در آستانه بازی در سریال پایتخت 7 رونمایی از مادر واقعی و باکلاس پوریا پورسرخ در خانه اروپایی و دوبلکسشان +عکس/چه مامان مهربونی😍 توضیحات جنجالی و عجیب محمود احمدی نژاد درباره ماجرای هاله نوری که او را احاطه کرده بود+ویدیو خلاقیت و هنرنمایی پسر بچه با دریل روی کابینت‌های آشپزخانه شان+ویدیو/ چهره مامانش بعد دیدن این حماسه دیدنیه غوغای آوازخوانی ترانه سلطان قلبم توسط پسر ایرانی در متروی چین/ یه دل میگه برم..برم یه دلم میگه نرم..نرم+ویدئو (ویدئو) عاشقانه ترین سکانس سریال شهرزاد/ بیا این لحظه رو وصل کنیم به همزادش تو گذشته دور (عکس) اوستون اورونوف، بازیکن محبوب پرسپولیسی ها در حال بچه داری / مهاجم گلزن پرسپولیس چه خونه ای برای خانومش درست کرده ... (عکس) میز شام عاشقانه اوستون اورونوف برای همسرش با گل های رز قرمز / چقدر عشقولانه نگاه خانومش می‌کنه 🥰 (عکس) تصویر دیده نشده از عروسی جلال الدین ماشاریپوف، ستاره استقلال در یک تالار شیک و جذاب / فقط کلی پول این گل آرایی ها شده ... (عکس) تبریک تولد اینستاگرامی گلزن امشب استقلال برای رونالدو / ماشاریپوف نشون داد واقعا هم بازی رونالدو بوده .... فال انبیاء روزانه سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 همایون شجریان و سحر دولتشاهی در انتظار نوزادشان هستند/ سحر دولتشاهی باردار شد! سفره غذای ساده آقای قرائتی با نان و پنیر و سبزی بالای منبر ماجرای خنده دار بچه دار شدن پدر حاج آقا قرائتی بعد از یک اتفاق عجیب/ بعد از 45 سال بلاخره...+فیلم مبلمان خاص و بوهم خونه عروس شیرازی محمود پاک نیت به سبک نچرالیسم/ ای جانم چه دختر خوشگلی 😍+عکس خاطره خنده دار حامد آهنگی از اولین تجربه جریمه شدنش در خیابان یک طرفه/ فقط مدل خندیدنش که خداست😂+ویدئو نگاه عاشقانه شهاب حسینی به هانده ارچل، بازیگر خوش چهره سریال مست عشق/ عاشقانه های هانده ارچل و شهاب حسینی ارزش صد بار دیدن رو داره شکایت آموزش و پرورش از سریال افعی تهران به‌خاطر سکانس جنجالی تحقیر ناظم! فال روزانه امروز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 فال ابجد روزانه سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 پدرانگی احساسی و عاشقانه رهبر معظم انقلاب در حق دخترشان با بافتن مویشان با یک دست و با زحمت+عکس مراسم تشییع محمدرضا شجریان، استاد آواز ایران با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ از مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور تا سحر دولتشاهی و امیر آقایی... معرفی 6 قلعه‌ عظیم و شکوهمند تاریخی برای بازدید در تور هند پدر عادل فردوسی پور و آیت الله هاشمی رفسنجانی چه نسبتی باهم دارند؟ تعریف و تمجید و شوخی خنده دار رهبر معظم انقلاب با اشعار یک شاعر درباره عشق و عاشقی دو درخت کاج+ویدیو/ بچه دار هم شدن نگاهی به کارت دعوت به مراسم عقد در دوره قاجار +عکس/ با اینکه پولدار بوده ولی خبری از شام و ریخت و پاش نیست! خوانندگی خنده دار احمد مهرانفر، ارسطوی سریال پایتخت با صدای زنانه/ آخه بابا پیرت بسوزه عاشقی تو که منو رسوا کردی😂 خلاقیت خنده دار چوپان برای حفظ گوسفندش از سرما حماسه آفرید+ویدئو /مغز تو رو باید طلا گرفت😂 هدیه ارزشمند امام خمینی(ره) به مادر عادل فردوسی پور سر عقدشان+ویدئو بی ربط ترین و خصوصی ترین سوالی که یک دانشجو از آیت الله هاشمی رفسنجانی پرسید+ ویدیو/ این سوال باید توی گینس ثبت میشد بازگشت عادل فردوسی‌پور به صداوسیما پس از چند سال و حضور چند ساعتی در محل کار سابقش+ویدیو
تیتر امروز   
کارگر جوان قصد فروش یسنا کوچولو را داشت + جزییات مردمی که مست عشق می‌شوند/ چرا استقبال از «مست عشق» مایۀ خوش‌حالی است؟ واکنش گل‌محمدی به یک خبر فوق جنجالی: بحث تعهد در میان نیست! تاکید کردم تلگرام را از نفس بیندازید تا بیاید بگوید چشم! /گفتم اگر اینستاگرام را می بندید، درست ببندید همایون شجریان و سحر دولتشاهی در انتظار نوزادشان هستند/ سحر دولتشاهی باردار شد! سفره غذای ساده آقای قرائتی با نان و پنیر و سبزی بالای منبر شکایت آموزش و پرورش از سریال افعی تهران به‌خاطر سکانس جنجالی تحقیر ناظم! فال روزانه امروز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 فال ابجد روزانه سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 پدرانگی احساسی و عاشقانه رهبر معظم انقلاب در حق دخترشان با بافتن مویشان با یک دست و با زحمت+عکس فال انبیاء روزانه سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 پدر عادل فردوسی پور و آیت الله هاشمی رفسنجانی چه نسبتی باهم دارند؟ میرتل، زنی که با 4 پا به دنیا آمد و در نهایت مادر شد! +عکس شوهرم را کشتم که خودم را نجات دهم/ ضربه مرگبار کارد به قلب مرد جوان
منتخب روز   
عجیب و غریب ترین تولیدات ایران خودرو که از آن بی اطلاعید/ از سمند کوپه تا پیکان جدید با ظاهری عجیب +فیلم کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ...