ساعدنیوز
ساعدنیوز

لطفا با این افراد درد و دل نکنید !

  یکشنبه، 06 شهریور 1401   زمان مطالعه 10 دقیقه
لطفا با این افراد درد و دل نکنید !
درد و دل کردن با دیگران یکی از شیوه هایی است که می توانید احساسات خود را بیان کنید. شما با بیان احساسات خود با دیگران می توانید از فشارهای روانی خود در بحران ها کم کنید. همچنین شما می توانید شیوه های جدید و راه حل های درستی برای مشکل خود پیدا کنید. اما باید توجه کنید که رازهای خود را با فردی رازدار در میان بگذارید.

درد دل کردن یکی از کارهایی است که ما هنگامی که دچار مشکل هستیم انجام می دهیم. درد و دل به این معنی است که ما درباره ی مشکلات، دغدغه ها، آرزوها و چیزهایی که برایمان چالش برانگیز است با دیگران گفت و گو می کنیم. بیش تر مردم پس از درد دل کردن احساس می کنند که سبک شده اند و از شدت اندوهشان کاسته شده است. پس هنگامی که ما چیزی احساسات و مشکلاتمان را برای کسی بازگو می کنیم؛ بخشی از مشکلاتمان که همان فشارهای روانی است کاهش می یابد.شاید برای شما هم پیش آمده باشد درباره ی چیزی با کسی درد دل کنید و راهکاری را برای مشکلتان به شما نشان دهد که هرگز به آن ها فکر نمی کردید. دلیل این مسئله این است که دیگران می توانند مسائل و مشکلاتمان را از زاویه ای دیگر ببینند که ما نسبت به آن آگاهی نداریم. پس به یاد داشته باشید با درد دل کردن می توانیم راهکار برخی از مشکلاتمان را بیابیم و برای حل آن ها از دیگران کمک بگیریم.

آیا درد و دل کردن خوب است؟

درددل کردن از جمله کارهایی است که فرد در زمان برخورد با مشکلات به آن فکر می کند در واقع او سعی دارد از این طریق مشکلات خود را با دیگران بازگو کند و راهنمایی لازم را در این زمینه کسب کند این موضوع برای خیلی از افراد یک بحث چالش انگیز است زیرا موجب می شود تا ترس از بازگو کردن مشکلات و احساسات با دیگران را تجربه کنند بی شک شما در این شرایط فشار روانی زیادی را تحمل می کنید و تصمیم گیری درست در این زمینه برای شما مشکل است.یکی از علت هایی که موجب می شود شما احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید این است که دیگران می توانند مشکلات را از زاویه ای دیگر بررسی کنند که شاید شما در شرایط بحرانی توانایی فکر کردن به آن را نداشته باشید و تجربه نشان می دهد که در میان گذاشتن مشکلات با دیگران می تواند به ایجاد راه حل هایی منجر شود که شاید تا به حال به آن فکر نکرده اید.

با چه کسی درد و دل کنیم؟

درددل کردن می تواند نتایج سودبخشی بر روی افراد داشته باشد زمانی که شما احساسات خود را با دیگران در میان می گذارید باید فرد مناسبی را برای این کار انتخاب کنید یکی از ویژگی های بارز در یک فرد همدرد قضاوت نکردن است شما باید بدون قضاوت شدن احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید زیرا زمانی که از سوی دیگران مورد قضاوت قرار می گیرید هیچ نتیجه مثبتی در حال شما ایجاد نمی شود.بهتر است احساسات خود را با کسی در میان بگذارید که احساس همدلی به شما می دهد او باید خود را در شرایط شما قرار دهد و شرایط را از دیدگاه شما نیز نگاه کند رازداری یکی دیگر از ویژگی های بارز در این دسته از افراد است که باید به آن توجه کنید شما باید مطمئن باشید که صحبت های شما به جای دیگری درز پیدا نمی کند.

افرادی که می توانند از شما حمایت کنند و در هر شرایط راه حل درست را پیش روی شما قرار می دهند افراد مناسبی برای درد و دل کردن هستند اگر فکر می کنید که درددل کردن تنها موجب بیشتر شدن دردسرها می شود سخت در اشتباه هستید طبق نظر روانشناسان گاهی حرف زدن با یک فرد مطمئن حتی اگر به راه حلی اساسی ختم نشود می تواند از میزان فشارهای روحی شما بکاهد و به شما این امکان را می دهد تا با ذهن آرام تر تصمیم گیری بکنید.گاهی یک روانشناس نیز می تواند یک شنونده خوب و بدون دردسر باشد که شما می توانید به راحتی به او اعتماد کنید یک روانشناس خوب باید فردی فعال باشد و بدون قضاوت به شما گوش دهد اغلب مشاوران می توانند راه حل های درست و منطقی را پیش روی شما قرار دهند بنابراین اگر به کسی اعتماد ندارید می توانید به یک مشاور مراجعه کنید به ویژه زمانی که گفتگوهای شما حضوری است بسیار موثرتر خواهد بود.

حرف زدن

درددل کردن

با این افراد درد دل نکنید!!!

همه افراد در زندگی دچار مشکلات و چالش هایی می شوند که برای کاهش فشارهای روانی ناشی از مشکلات، احساسات و مشکلات خود را برای دیگران بازگو می کنند و اصطلاحا با آنها دردل می کنند.برخی افراد درباره ی مشکلات، دغدغه ها، آرزوها و چیزهایی که برایشان چالش برانگیز است، با کسانی گفت و گو می کنند که برای این کار مناسب نیستند و ممکن است دردل کردن آنان تبعات مختلفی برایشان داشته باشد. در ادامه به کسانی که نباید با آنها درد دل کنیم ، آشنا می شوید.

پدر و مادر

پدر و مادر اصلا افراد مناسبی برای درد دل کردن نیستند. فرض کنید که شما با همسرتان مشکلاتی دارید و برای سبک شدن خودتان نزد پدر و مادر خود از همسرتان گله و شکایت می کنید، این کار ممکن است شما را آرام کند اما آن ها همیشه این مسایل در ذهنشان باقی می ماند.پس در مورد هر مشکل کوچک مرتبط به رابطه عاطفی خود با پدر و مادرتان صحبت نکنید و وقتی آنان در مورد رابطه تان سوال می پرسند، خیلی سرپوشیده به او چیزهایی بگویید.پدر به طور ذاتی حالت مدافع و محافظ دارد به همین دلیل، دنبال ایراد و مشکل در فرد مورد علاقه شما می گردد و اینگونه رابطه پدر و همسرتان را خراب خواهید کرد. مادران نیز به دلیل علاقه زیاد به فرزندشان کمی احساسی و غیر واقعی عمل می کنند و اگر از آنها مشورت بخواهید ممکن است، نتوانند توصیه های درستی داشته باشد.

پدر و مادر همسر

پدر و مادر همسرتان نیز افراد مناسبی برای درد دل شما نیستند. آنها هم مانند والدین شما علاقه و وابستگی بیشتری به فرزند خودشان دارند و ممکن است در زمان درددل در مورد زندگی عاطفی نظر درستی ارائه نکنند و حتی شاید کاری از دستشان ساخته نباشد، پس شما فقط به درد دل کردن با آنها به مسائل و مشکلاتشان افزوده اید. با این افراد فقط در شرایطی که مشکل شما جدی است وارد صحبت شوید و برای هر مشکل کوچک و پیش پا افتاده ای سفره ی دل برایشان نگشایید.

اقوام همسر

خواهر و برادر همسرتان و جاری و اقوام همسر نمی توانند گزینه های مناسبی برای دردل باشند. اگر از دست خواهر یا پدر و مادر همسرتان دلخورید، هرگز با جاری خود درددل نکنید زیرا اگر او رازدار نباشد، با به وجود آمدن مشکل بین شما و او همه حرف هایتان به گوش خانواده همسر می رسد. خواهر و برادر همسرتان نیز ممکن است، به دلیل علاقه زیاد به برادرشان فرد مناسبی برای درد دل نخواهند بود.

برخی از دوستان

برای تخلیه روانی و آرام شدن می توانید برخی از درددل ها را پیش دوستان خوب و رازدار خود کنید اما همه مسائل را عنوان نکنید. هیچ گاه رازها و مسائل خصوصی تان را با دوست صمیمی خود نیز عنوان نکنید زیرا ممکن است با همین دوست روزی دچار مشکل شویم و آن وقت همین رازها و مسائل خصوصی که با او در میان گذاشته ایم بر علیه خودمان استفاده شود پس بهتر است در روابطمان جانب احتیاط را رعایت کنیم و هر کسی را محرم اسرار خود فرض نکنیم.همچنین درد دل کردن با دوستانی که از زندگی عاطفی خود راضی نیستند، نیزاشتباه است زیرا افراد ناراضی چون خودشان در رابطه و ازدواج موفق نبوده اند، سعی می کنند مسایل منفی و ناراحت کننده رابطه را مطرح کنند و باعث بدبینی و ناراحتی هم می شوند و نظرات آنها تاثیر بسیاری روی طرز فکر و تصورات شما می گذارد.

همسر و نامزد

بیان مشکلات خانوادگی، شخصی و روحی و درد و دل کردن با همسر یا نامزدتان که در مرحله آشنایی با او قرار دارید، کاملا اشتباه است زیرا این کار در بسیاری از موارد درد سر ساز است و یا ممکن است طرف مقابلتان شما را به عنوان فردی ضعیفی ببیند که از پس حل مسایل تان بر نمی آیید.اگر به واسطه فرزندان هنوز با همسر سابق خود در تماس هستید، باید بدانید همسر سابق شما یکی از افرادی است که نباید در مورد مسایل عاطفی کنونی خود با او صحبت کنید.

همکاران

بیشتر افراد ساعت های زیادی از شبانه روز خود را در محل کار سپری می کنند اما همیشه توصیه می شود در محل کار مسائل خانوادگی مطرح نشود زیرا اگر در مورد زندگی عاطفی و مسایل عشقی خود با همکارانتان صحبت کنید، ممکن است آنان به شما توصیه هایی بکنند که منجر به خراب شدن رابطه تان شود و یا حرف های شما را به بقیه بگویند.

همسایه

اگر مسائل عاطفی و خصوصی خود را در کوچه به همسایه تان می گویید، کاملا در اشتباهید. او نمی تواند شما را درست راهنمایی کند و ممکن است راهنمایی اشتباه او موجب به وجود آمدن مشکلاتی برای شما شود. هرگز درباره خانواده همسر و... به او چیزی نگویید، به خصوص اگر همسایه شما با خانواده همسرتان آشنا است.

توصیه هایی برای درد دل کردن

  • برای درد دل کردن حد و حدودی قائل شویی و سعی کنید زندگی خصوصی تان را خصوصی نگه دارید.
  • در برخورد با مشکلات خویشتن دار باشید و به محض بروز مسئله ای در خانواده سریعا آن را به اطلاع عموم نرسانید.
  • برای درد دل کردن از روان شناس کمک بگیرد زیرا به کمک درد دل کردن با این فرد می توانید به ارزیابی وضعیت کنونی خود بپردازید. همچنین او شنونده ای فعال است و شما را قضاوت نمی کند و تلاش می کند راهکارهای خوبی را برای مشکلاتتان نشانتان دهد.
  • کاملا قابل پیش بینی است که آن در فضای یک مهمانی، جشن و یا محیط کار می تواند با شکست مواجه شود.در چنین فضاهایی افراد به دنبال لذت بردن، شادی و یا انجام وظایف خود هستند و نمی توانند شنوندگان خوبی برای شما باشند.این هرگز به معنای آن نیست که طرف مقابل تان برای گفته های شما ارزشی قایل نیست بلکه نشان دهنده ی آن است که شما موقعیت مناسبی را برای درد و دل انتخاب نکرده اید.
  • درد و دل کردن با غر زدن متفاوت است.هیچ کس از همصحبتی با فردی نالان و منفی بین لذت نمی برد اما اگر تلاش کنید تا از شرایط و احساسات تان صحبت کنید، دیگران با احتمال بیشتری شنوای حرفتان خواهند بود.یکی از تفاوت های اساسی غر زدن با درد و دل کردن آن است که درد و دل کردن با جست و جوی راه حل همراه است.
  • این حق طبیعی همه ی افراد است که زمان هایی از زندگی شان را با بی حوصلگی سپری کنند.بنابراین توقع اینکه ” دیگران همواره باید گوش شنوایی برای درد و دلهای من باشند ” باور غلطی است که شما را ناکام و افسرده خواهد کرد.بهتر است شرایط روحی طرف مقابل تان را به عنوان انسانی معمولی در نظر بگیرید و سپس شروع به حرف زدن کنید.
  • ممکن است خیلی ساده به نظر برسد اما رعایت این نکته به شما کمک می کند تا گوش های شنوای زیادی را در کنار خودتان حفظ کنید.از طرف مقابل تان به خاطر صبوری، صرف زمان و گوش دادن به صحبت های تان تشکر کنید و به او بگویید که همدردی کردن اش چقدر حال تان را بهتر کرده است.
  • اگر به دنبال این هستید که دیگران به حرف ها و ناراحتی های شما گوش فرا دهند، لازم است تا خودتان نیز این مهارت رابه خوبی فراگیرید.درد و دل کردن، جاده ای کاملا دو طرفه است و دوستان تان نیز نیازمند این هستند که در مواقع لزوم، سفره ی دل شان را بازکنند و شما را همدم خوبی برای احساسات شان بیابند.برای این منظور می توانید مهارت های گوش دادن فعال و انعکاس احساس را تمرین کنید تا به شنونده و همدمی خوب تبدیل شوید.
پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

3 دیدگاه
  دیدگاه ها
بازدید کننده
2 سال پیش

نتیجه میگیریم پیش هیچ احد وناسی دردو دل نکنیم مشاور هم شاید کسی پولش رو نداشته باشه پس دردو دلتان به امام زمان بگویید واز او کمک بخواهید به شرطی که قلبتان با او باشد بی شک کمکتان میکند هزینه ای هم ندارد
بازدیدکننده
2 سال پیش

دردودل فقط با خدا ویک مشاور خوب که دومی هزینش زیاده ولی مفیده
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (445 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (192 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (186 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (175 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (86 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (69 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (67 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (54 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (41 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (34 نظر) خونه زندگی رحمان رحیم سریال پایتخت (مصطفی و مجتبی بلال حبشی) در واقعیت به سبک سلیقه 90 درصد ایرانی ها/ خونه نگو سمساری بگو😅 (32 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (31 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (32 نظر) شعرخوانی زیبا و دلنشین رهبر معظم انقلاب/ سرشارم از جوانی، هرچند پیر دهرم...+ویدیو (31 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (30 نظر)
دیگران می‌خوانند   
خلاقیت خنده دار و حواس پرت کن فردی در رانندگی با ماشینی عجیب که سر و تهش برعکس شده+ویدیو/لامصب این معلوم نیست که داره میره یا میاد😂😂 بهترین سایت خرید پیج اینستاگرام در ایران کدام است؟ برای موفق شدن درترید باید این موارد را رعایت کنیم استوری عاشقانه هادی چوپان برای ته تغاری خونش/ چقدرم شعرش زیباست+عکس خلاقیت و شگرد هوشمندانه محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان+عکس 9 اردیبهشت 1357 در ایران چه خبر بود؟ قیمت هر متر مربع تخته سه لایه به چه عواملی بستگی دارد؟ پیشتازی در قشم در گردشگری روستایی؛ با رزرو تور قشم از این 7 روستا دیدن کنید رونمایی از چهره واقعی و جذاب امین میری، زهرمار خان سریال گیلدخت/ در خیابان اصلاً قابل شناسایی نیست+عکس (عکس) ست جالب و بهاری کت و دامن زرد به سبک مریم اوزرلی / چه خوب ست کرده به رنگ پوستشم میاد (تصاویر) چیدمان شیک و باسلیقه ی گوشه ای از اتاق خواب نرگس محمدی، بازیگر نقش "ستایش" و عروس حشمت فردوس (تصاویر) عجیبت ترین زن جهان با دو لگن و چهار پا که 5 فرزند بدنیا آورد/ نمونه نادری از یک انسان با دو بدن (فیلم) به دام انداختن الکتریسیته داخل شیشه و خلق اثر هنری خارق العاده / لحظه ای هیجان انگیز ولی مرگبار سکانس خنده دار برنامه "اسکار"/ وقتی نیما شعبان نژاد، نعیمه نظام دوست رو سرگرم میکنه که بقیه بتونن تمرکز داشته باشن، ولی بدتر شد همه چی🤣 خلاقیت بی نظیر یک معمار در طراحی خانه ای با الهام از مارشملو/ مغز تو رو باید تو موزه نگه داشت+عکس (ویدئو) خواستگاری شهاب حسینی، شمس تبریزی فیلم "مست عشق" از هانده ارچل / ترکی حرف زدن دیدنی پارسا پیروزفر (ویدئو) علت بامزه علاقه روناک سریال "نون خ" به زبان کره ای و تسلطش به این زبان/ میبینین چقدر بیرون سریال متفاوته حتی مدل حرف زدنش دردسرهای چغاله خوردن معشوقه سوئدی شاه برای پرفسور! عجیب ترین لوازم تحریر جهان که از دیدنشون شاخ درمیارین (ویدئو) آهنگ جدید منوچهر هادی برای دخترش سوفیا از شدت دلتنگی اش خلاقیت منحصربفرد رامبد جوان برای دلبری کردن از همسرش با الهام از اسم نگار+عکس/هنر نزد ایرانیان است و بس... هنرنمایی دیدنی حامد آهنگی و یوسف صیادی با یکی از معروفترین آهنگهای جهانی/ رسما سالن رفت هوا صدای خاصی که داورهای "صداتو" با دلیل حذفش کردند ولی غوغایی به پا کرد که فَکِ همه خورد زمین/ ببین چه ترانه ای هم خوند چهره کاملا متفاوت بازیگر نقش کولبر سریال نون خ، بدون گریم قدرت بازیگری خیره کننده مریلا زارعی در سکانسی از سریال افعی تهران/ ببینین چطور در چند لحظه با لحن و نگاه و زبان بدن قدرت بازیگریشو به رخ میکشه! قاب سه نفره و عاشقانه محمدرضا گلزار با مادربزرگ و خواهرزاده نازش در خانه پدربزرگش +عکس/ ثبت این لحظه به دست آیسان خانوم بوده😍 نسبت شیدا خلیق و ناهید مسلمی بازیگران سریال زوج یا فرد در واقعیت چیست؟ اوج تعهد و وفاداری محسن تنابنده، نقی پایتخت به زنش+ویدیو/ اگه تو بمیری یه زن دیگه میگیرم! روش های تشخیص زیپو اصل از تقلبی ماجرای شنیدنی آیت الله هاشمی رفسنجانی با زن ژاپنی در ضیافت 5 روزه توکیو+عکس خلاقیت پدر ایرانی در پیوند موفقیت‌آمیز ادکلن با اسپری شیشه‌شور حماسه آفرید+عکس/ مغز این هموطن بوسیدن داره😂 انواع سقف متحرک و مزایا آن در تمام فصول عاشقانه های مینا خانوم برای تولد همسرش بهرام رادان/ اولین تولد آقای بازیگر بعد از بابا شدنش +عکس سورپرایز هوش پران یک پسربچه با ساختن مجسمه زیبای رونالدو، ابرستاره فوتبال جهان/ چه ذوق و استعداد بی‌نظیری+عکس تولد حیرت انگیز یک سگ عجیب الخلقه با 8 پا و دو بدن مجزا/ سرنوشت این حیوان چه شد؟+عکس (عکس) نگاهی به امضای زیبا رضا گلزار سوپر استار سینما و همسر آیسان خانوم/ چه هنرمندانه و زیبا از اسمش استفاده کرده برگزاری مجدد آزمون سراسری در خراسان جنوبی دفترچه سوالات گروه علوم تجربی نوبت اول کنکور 1403 منتشر شد خلاقیت خنده دار مرد ایرانی با خواندن فاتحه از روی موتور حماسه آفرید+عکس/مرد حسابی اون خدابیامرز راضی به زحمتت نیست🤣 زمان قطعی پخش سریال پایتخت 7 مشخص شد
تیتر امروز   
9 اردیبهشت 1357 در ایران چه خبر بود؟ دردسرهای چغاله خوردن معشوقه سوئدی شاه برای پرفسور! ماجرای شنیدنی آیت الله هاشمی رفسنجانی با زن ژاپنی در ضیافت 5 روزه توکیو+عکس برگزاری مجدد آزمون سراسری در خراسان جنوبی دفترچه سوالات گروه علوم تجربی نوبت اول کنکور 1403 منتشر شد زمان قطعی پخش سریال پایتخت 7 مشخص شد مرد بی‌دماغ و ماجرای عجیب استجابت دعای باران! ادعای دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودش را نکشت/ بانی این قتل مشکوک کیست؟ سقوط مرگبار شهردار سابق دیواندره از پل +جزئیات اقدام تحسین برانگیز پاکبان زنجانی در برگرداندن کیف پر از طلا و دلار به صاحبش/ درود به شرفت خاطره فریدون زندی از اتفاق عجیب و منشوری یک بازیکن در رختکن تیم ملی! جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم؛ همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف! پاسخ معاون رئیسی به انتقادات ارزی قالیباف ناگفته های زندگی شخصی علی دایی که شوکه تان خواهد کرد/ از دانشگاه شریف تا گیتارنوازی قهر پسران دهه هشتادی با دانشگاه/ ثروت فاتحه علم را خواند؟
منتخب روز   
عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده