ساعدنیوز
ساعدنیوز

راهنمای انتخاب استایل با کت های پشمی شیک و لاکچری مناسب استایل پاییزی و زمستانه

  دوشنبه، 02 آبان 1401   زمان مطالعه 13 دقیقه
راهنمای انتخاب استایل با کت های پشمی شیک و لاکچری مناسب استایل پاییزی و زمستانه
ساعدنیوز: کت های پشمی از لباس ها یا بهتر بگوییم ملزومات کمد لباس هر خانم شیک پوشی می باشد. در ادامه با نحوه ست کردن این لباس گرم آشنا خواهید شد. همراه ساعدنیوز باشید.

کت زمستانی، یکی از لباس های واجب برای ماه های سرد است، به ویژه اگر در ناحیه ای زندگی می کنید که آب و هوای بسیار سردی دارد. امکان پیدا کردن کت زمستانی ای که هم جذاب و هم کاربردی باشد وجود دارد. در ابتدا، باید به دنبال پیدا کردن جنس مناسب باشید. در هوای سرد، به کتی نیاز دارید که شما را گرم نگه داشته و دارای ویژگی هایی مانند زیپ های ضد آب و بادگیر باشد. پس از آن، استایل و جنسی که برایتان مناسب است را انتخاب کنید.

کت پشمی یکی از انتخاب های جذاب برای خانم ها در فصل های پاییز و زمستان به شمار می رود. کمربند کت های پشمی کمربنددار از همان جنس و رنگ خود کت است. فقط کافی است کمربند را دور کمر خود پیچیده و در وسط یگ گره بزنید. بهترین نکته درباره ی این کت ها این است که می توانید آن ها را با هر استایلی که خواستید ست کنید. در این مطلب ۱۹ مدل جذاب ست کردن کت پشمی کمربنددار برای داشتن استایل جذاب پاییزی و زمستانی را معرفی می کنیم.

فرقی نمی کند که به دنبال ایجاد استایل غیررسمی یا رسمی هستید در هر حال این کت های پاییزی بهترین انتخاب هستند زیرا می توانند زیبایی هر لباسی که پوشیده اید را دوچندان کنند. یک کت کمربنددار پشمی ساده ظاهر بسیار زیبایی ای را برای ایجاد استایل سنتی یا شیک ایجاد می کند. برای تکمیل استایل می توانید یک جفت کفش پاشنه دار را به استایل خود اضافه کنید. احتمالا تاکنون دقت کرده اید که کت های کمربنددار پشمی در رویدادها و مراسم های سلطنتی کاربرد دارند.

با کت های پشمی چه چیزی بپوشیم؟

با وجود اینکه کت های پشمی کمربنددار جزو لباس های قدیمی و کلاسیک هستند اما همچنان مانند گذشته شیک و زیبا به شمار می روند. طرفداران دنیای مد این کت ها را در اولویت بالایی برای خود قرار می دهند. کت های پشمی کمربنددار را می توان در موقعیت های رسمی استفاده کرد و جزو لباس هایی هستند که هیچگاه دمده نمی شوند. علاوه بر موقعیت های رسمی این کت ها برای استایل های روزمره ی عادی مانند پوشیدن آن ها برای محل کار هم کاربرد دارند.

کت پشمی کمربنددار شتری رنگ در ترکیب با رنگ مشکی استایل دخترانه ی شیکی را ایجاد می کند. این کت ها به سادگی بهترین انتخاب برای خانم ها در فصول سرد به شمار می روند زیرا علاوه بر ایجاد گرما، حجیم هم نیستند. بهترین نکته در رابطه با این کت ها این است که به مدل های بسیار متنوعی می توانند پوشیده شوند. فرقی نمی کند که کت بلند پشمی کمربنددار خود را با شال بپوشید یا به صورت لایه لایه در استایل خود استفاده کنید در هر حال این کت هیچگاه دمده نمی شود و همیشه استایل زیبایی را ایجاد می کند.

کت پشمی کوتاه

بایدها و نبایدهای کت های پشمی کمربنددار

  • در صورتی که به دنبال کت پشمی با بلندی تا مچ هستید، از پوشیدن شلوار جاگر به همراه آن اجتناب کنید زیرا ترکیب آن ها زشت و نامنظم به نظر می رسد.
  • رنگ های خنثی مانند رنگ پوست و رنگ شتری رنگ های کلاسیکی هستند. این رنگ ها را با رنگ مشکی بپوشید.
  • کت کمربنددار خود را نیمه باز گذاشته و استایل شیکی داشته باشید.
  • استایل های لایه لایه شیک به نظر می رسند اما لایه های زیادی را در استایل خود به کار نبرید زیرا این کار موجب می شود استایلتان بیش از حد حجیم شود.
  • افزودن جزییاتی مانند دکمه های برنزی به کت پشمی کمربنددار باعث می شود استایلتان ظاهر مرتبی داشته باشد.

استایل های کت پشمی کمربنددار

برای پاییز و زمستان امسال می خواهیم به استایل قدیمی تمام مشکی بازگردیم. این استایل زیبایی و درخشش خاصی را به استایل اضافه می کند. یک اورکت پشمی در رنگ دلخواه را با شلوار مشکی ترکیب کرده و آن را با بوت و کیف مشکی ست کنید. برای تاثیرگذاری بیشتر می توانید عینک مشکی را هم به استایل خود اضافه کنید.

تیپ شیک

ست کردن کت های پشمی با شلوار جین

آیا می خواهید به خرید بروید یا در حال برنامه ریزی برای ایجاد استایل غیررسمی در فصل سرما هستید؟ کت پشمی یک انتخاب عالی در ترکیب با شلوار جین های متناسب است زیرا هر دوی آن ها شیک و راحت هستند. ترکیب اورکت مشکی و شلوار جین بگ یک ترکیب زیبا است که همیشه راحت و مرتب به نظر می رسد.

استایل خیابانی

کت پشمی کرمی کوتاه با شلوار طوسی

شلوارهای طوسی با رنگ های متنوعی زیبا به نظر می رسند. امکان ترکیب کت پشمی کمربنددار آبی با شلوار پشمی طوسی برای ایجاد استایل راحت و ترکیب کردن آن ها با کفش های چرم مشکی وجود دارد. کت پشمی طوسی را با شلوارهای رنگی ست کنید و استایل جذابی ایجاد کنید.

یک سویشرت گرم را با این استایل پوشیده و با اضافه کردن کفش کتانی به استایل خود ظاهر راحت تری داشته باشید. کت پشمی کوتاه رنگ پوست با کمربند بلند و طوسی هم ظاهر جذاب و زیبایی ایجاد می کند

اورکت پشمی و کفش های قهوه ای

کت پشمی بلند قهوه ای خود را روی پیراهن سفید ساده پوشیده و کمربند آن را یک گره ی ساده بزنید. سپس این استایل را با کفش های قهوه ای مخمل پاشنه دار ست کرده و استایلی داشته باشید که هیچگاه دمده نمی شود و همیشه شیک است. می توانید زیر این کت پلیور و یقه اسکی بپوشید.

کت پشمی کمربنددار روی پیراهن و لگ

امکان ترکیب کردن لگ مشکی با پیراهن رسمی و سپس ارتقای استایل با پوشیدن کت پشمی روی آن وجود دارد. برای داشتن ظاهر شیک تر کمربند کت خود را باز بگذارید. برای اینکه قد بلند دیده شوید از تکنیک مونوکروم استفاده کنید برای مثال شلوار مشکی را با بلوز مشکی ست کنید.

کت پشمی چهارخانه با تیشرت مشکی ساده

طرح چهارخانه یکی از طرح های سنتی است که کلاسیک بوده و همیشه ترند است. فرقی نمی کند که مدل کت دکمه دار باشد یا بخواهید یک کت اورسایز بپوشید در هر صورت شیک به نظر می رسد. این کت را می توان با تیشرت ساده یا سویشرت پوشید. اگرچه ترکیب یک تیشرت ساده ی مشکی و شلوار جین آبی روشن با کت پشمی مشکی چهارخانه هم می توانند زیبایی خاص خود را داشته باشند.

استایل با کت

کت پشمی بلند با شلوار گشاد و کفش کتانی

استایل های مخصوص فصل سرد اغلب شامل انتخاب نوع مناسب کت و کفش است. ترکیب شلوار گشاد سفید و تیشرت مشکی ای که داخل شلوار قرار داده شده با کت پشمی کمربنددار بلند عالی به نظر می رسد. این کار در صورتی که کت را باز بگذارید استایل شیک و به روزی را ایجاد می کند.

استایل زمستانه

کت پشمی بلند باز با شلوار گشاد

در صورتی که به دنبال داشتن استایل شیک دخترانه هستید کت پشمی کمربنددار باز را با شلوار گشاد بپوشید. سپس این ترکیب را با کفش پاشنه بلند و کیف ست کرده و استایل منحصر به فردی ایجاد کنید. می نوانید از کفش های لژ دار استفاده کنید تا قد شما را بالا ببرد.

کت پشمی با دامن

ترکیب کت پشمی کمربنددار با دامن متوسط و بوت هایی که بلندی آن ها تا زانو است بسیار زیبا به نظر می رسد. برای داشتن استایل شیک می توان اورکت پشمی سفید بلند را با دامن و تیشرت سفید ترکیب کرد.دامن های نیم کلوش پهارخانه با کت پالتو های اورسایز تیپ وینتج زیبایی را برای شما می سازند.

استایل پاییزی

کت پشمی با پیراهن رسمی

آیا به این فکر کرده اید که برای یک رویداد رسمی در زمستان چه لباسی باید بپوشید؟ برای این موقعیت باید سعی کنید لباسی انتخاب کنید که پارچه ی سنگینی داشته باشد و آستین هایش بلند باشد. یک پیراهن سفید ساده ی کوتاه انتخاب بسیار مناسبی است.

یک کت ساده ی پشمی کرم رنگ یا به رنگ پوست را پوشیده و فراموش نکنید که حتما کمربند آن را باز بگذارید تا زیبایی پیراهن زیر آن را پنهان نکند.

استایل غیررسمی با کت های پشمی

برای داشتن این استایل می توان از استایل تمام مشکی استفاده کرد. سعی کنید رنگ کت پشمی خود را به یکی از رنگ های خنثی مانند طوسی یا رنگ پوست انتخاب کرده و آن را با یک کفش راحت مانند کفش تخت ست کنید. یا از کتونی های مختلف نیز می توانید بهره بگیرید.

استایل شیک

کت کمربنددار با شال

در صورتی که می خواهید در روزهای سرد زمستانی گرم بمانید استایلی را پیشنهاد می کنیم که هیچگاه دمده نمی شود. به این منظور کت پشمی کمربنددار قهوه ای شتری را با شالی از جنس کشمیر یا پشم که رنگ آن با کت همخوانی داشته باشد ست کنید. شلوار جین آبی و کفش پاشنه بلند نوک تیز رنگ پوست هم درخشش بیشتری به این استایل می دهند.

کت پشمی و سویشرت

روش ساده تر و محبوب تر پوشیدن کت پشمی کمربنددار پوشیدن آن روی سویشرت است. به این منظور می توان سویشرت یقه اسکی سفید را با شلوار جین مشکی و کت پشمی صورتی ای که بلندی آن تا روی زانو است ست کرده و استایل شیکی را برای خود ایجاد کرد. با پوشیدن هودی زیر این نوع کت ها تیپ مدرن تری خواهید داشت.

کت پشمی سفید با شلوار جین زاپ دار مشکی

یک کت پشمی کمربنددار سفید را می توان با شلوار جین زاپ دار و کلاه شیک ست کرد و استایل زیبایی را به وجود آورد. در صورتی که به این استایل عینک آفتابی و پیراهن مورد علاقه ی خود را هم اضافه کنید یکی از افراد تاثیرگذار در حوزه ی مد بر اطرافیان خود می شوید.

کت پشمی رنگ پوست و کفش های چرم بلند قهوه ای

یک کت رنگ پوست یا شتری رنگ انتخاب مناسبی برای مهمانی یا استایل های غیررسمی به شمار می رود. این کت ها همچنین هنگامی که آن ها را با بوت های چرم بلند بپوشید هم کاربرد بیشتری پیدا می کنند. در صورتی که هوا سرد است این بوت ها بهترین انتخاب به شمار می روند.

کت پشمی کمربنددار با شلوار چرمی

در صورتی که به دنبال استایل مرتب و به روزی هستید شلوارهای چرم را با کت های پشمی کمربنددار ست کنید. این کت ها همچنین حتی در ترکیب با بوت های چرم استایل درخشان تر و زیباتری را هم به وجود می آورند. همچین می توانید با اکسسوری هی چرمی استایل خود را تکمیل کنید.

کت پشمی خزدار با بوت بلند

یک کت پشمی کمربنددار با یقه ی خز لباسی است که هر فردی دوست دارد در کمد لباس هایش داشته باشد. این کت ها هنگام ترکیب شدن با شلوار جین های اندامی و کفش های پاشنه بلند بسیار زیبا به نظر می رسند. یک کت پشمی زرد مایل به سفید با یقه ی خزدار همچنین با بوت های مشکی استایل بسیار درخشانی را به وجود می آورد.

خز مصنوعی یا خز خرگوش هم یک انتخاب مناسب برای بسیاری از افراد در زمان کاهش دما است زیرا اغلب گرم بوده و ظاهر شیکی را هم ایجاد می کند.

کت قهوه ای بلند با شلوار سفید

یک کت بلند قهوه ای تیره استایل بسیار درخشان و خیره کننده ای را با تیشرت سفید ساده و شلوار سفید ساده ایجاد می کند. ترکیب قهوه ای و سفید ترکیبی است که همیشه تحسین شده و در هر استایلی جذاب به نظر می رسد. به علاوه رنگ قهوه ای رنگ مناسبی برای گرم نگه داشتن شما در برابر سرما می باشد.

کت پشمی سفید

ت پشمی رنگ سفید در عین سادگی اسپرت ترین و شیک ترین انتخاب ممکن است. به خصوص زمانی که با کتانی های سفید رنگ پوشیده شود. امسال در تابستان مانتو های سفید رنگ پرطرفدار و ترند بودند. ممکن است در پاییز و زمستان هم شاهد ترند شدن پالتو ها و کت های پشمی سفید رنگ باشیم. افراد اسپرت پوش بهتر است خرید پالتو های سفید رنگ و بلند را در نظر داشته باشند.

استایل با کت پشمی

چگونه می توانیم با کت پشمی استایل جذابی داشته باشیم؟

کت های پشمی هنگام پوشیده شدن روی پیراهن های بافت استایل جذابی را ایجاد می کنند. این ساده ترین و شیک ترین روشی است که می توانید انتخاب کنید. علاوه بر این همچنین می توانید کت پشمی بلند را روی تیشرت ساده پوشیده و یک شال را هم به استایل خود اضافه کنید.

این کت ها با بستن کمربند یا اضافه کردن کمربند چرمی بهتر هم به نظر می رسند زیرا شکل بهتری به اندام داده و استایل زنانه تری را ایجاد می کنند. البته چیزهایی که تیپ را کامل می کنند مدل های مختلف شلوارهایی هستند که با آن ها می پوشید. بوت های براق مچی و اندامی بسیار شیک بوده ظاهر کلی استایل را تکمیل می کنند.

استایل با کت پشمی

چگونه به صورت لایه ای از کت پشمی در استایل استفاده کنیم؟

در صورتی که به صورت لایه ی بالایی از کت پشمی خود در فصل سرما استفاده می کنید حتما این نکته ی مهم را به خاطر داشته باشید که به بافت پارچه ی لباس های خود دقت زیادی داشته باشید. به عنوان مثال یک سویشرت اورسایز زیر کت بدون آستین نخ پنبه زیبا به نظر می رسد.

به جای کت بدون آستین، کت آستین دار را انتخاب نکنید زیرا حجیم شدن آن باعث می شود ظاهر کلی نامرتب و شلخته به نظر برسد. علاوه بر این می توانید به پوشیدن بافت های نازک روی هم یا فقط پوشیدن یک تیشرت ساده و ست کردن آن با یک شال پشمی زیبا فکر کنید. این اکسسوری کوچک زیبا باعث بهبود کلی استایل می شود.

استایل زمستانه

آیا امکان پوشیدن کت پشمی در هوای برفی وجود دارد؟

خوشبختانه می توان کت های پشمی را در هوای برفی پوشید زیرا بافت آن ها به گونه ای است که به صورت طبیعی در برابر آب مقاوم بوده و لانولین موجود در آن ها منجر به ایجاد گرما در هوای بسیار سرد می شود.

آیا می دانستید که پشم همچنین یک عایق برجسته است؟ بنابراین در صورتی که کتی که از پشم تهیه شده است را بپوشید گرم خواهید ماند اما پارچه های دیگر این امکان را فراهم نمی کنند.

در صورتی که محل زندگیتان به گونه ای است که در فصل زمستان بارش برف بسیار زیادی دارد خرید کت پشمی یک انتخاب عاقلانه به شمار می رود.

مگان مارکل چگونه کمربند کت پشمی خود را گره می زند؟

احتمالا توجه کرده اید که افراد خانواده های سلطنتی به سادگی دوست دارند از انواع مختلف کت هایی که کمربند دارند استفاده کنند. مگان مرکل هم یکی از اعضای خانواده ی سلطنتی است که بسیاری از افراد استایل او را دنبال می کنند.

ممکن است این موضوع را دوست نداشته باشید اما تنها مرکل دوست دارد کمربند خود را فقط یک گره بزند. تکنیک گره زدن کمربند او شامل یک گره ی پاپیونی ساده و گره ی کراواتی شل است که یک دور اضافه برای امنیت بیشتر دور کمربند بسته شده گره می خورد.

دنبال کردن استایل افراد مشهور همواره ترند بوده است. افراد دوست دارند بدانند افراد مشهور چگونه ظاهر و استایلشان را شیک و برجسته نگه می دارند.

پرنس هری و مگان

بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز یک پلتفرم برای افزایش آگاهی و اطلاعات شما در زمینه مد و فشن است ما در کنار شما هستیم تا بهترین ها را با یکدیگر تجربه کنیم. برای پیگیری جدید ترین اخبار، ترند های مد و فشن و تحلیل استایل سلبریتی ها با بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز همراه باشید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
عرض ارادت احساسی و عیادت بازیگران و ورزشکاران از رهبر معظم انقلاب در بیمارستان+ عکس/ از جواد عزتی و علی ضیا تا علی پروین و بهداد سلیمی (479 نظر) تذکر جدی رهبر انقلاب به عکاسان خبری در کرمانشاه/ با کفش وارد نشوید+عکس (296 نظر) واکنش ایران به درخواست عجیب آمریکا برای حمله نمادین اسرائیل (156 نظر) پاسخ جالب رهبر معظم انقلاب به یک سوال: حضرت آقا اصلاً شما فکر می‌کردین که رهبر بشین؟ (106 نظر) گریم سخت و سنگین شازده مفخم سریال "گیلدخت"، صالح میرزاآقایی، برای بازی در نقش امام خمینی/ بنظرتون شبیه ایشون شدن؟ (90 نظر) دیدار بازیگران معروف و محبوب ایرانی با رهبر انقلاب/ از شاهرخ استخری تا مصطفی زمانی و عموپورنگ+عکس (56 نظر) نگاهی به ماشین لوکس و هوش پران حسن یزدانی، قهرمان کشتی ایران/ این ماشین نیست هواپیماست+ویدیو (53 نظر) روایتی جالب از روز دقیق تولد رهبر معظم انقلاب از زبان خودشان در سالگرد 85 سالگی ایشان+عکس شناسنامه (49 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده مشهدی، با نوشته جالب پشت وانت اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (47 نظر) خلاقیت خنده دار یک ایرانی برای دوخت کاپشن با پتو پلنگی حماسه آفرید/ ایرانی پنجه طلا از هر انگشتش هنر میباره😂 (45 نظر) نگاهی به ماشین لاکچری و هوش‌پران محسن تنابنده، نقیِ پایتخت+عکس/ صبر و لبخند در برابر درخواست مردم برای گرفتن عکس سلفی (44 نظر) خلاقیت و هوش بالای نصاب در وصل کردن سینک ظرفشویی حماسه ساز شد +عکس/ اُستاد، برای نکات ریز جزوه میدین یا خودمون بنویسیم؟🤣 (34 نظر) کارت عروسی متفاوت و خاص رضا داوودنژاد و همسرش غزل بدیعی با یک نوشته منحصر به فرد/ روز عروسی یه تیم بسیج گفتن آدرس شدند!+عکس (32 نظر) مراسم عقد شیک و منحصربفرد برادرزاده سامان صفاری، امیر سریال دلدادگان/ ایشالا عروسی خودت+عکس (31 نظر) نگاهی به کیک تولد 5 سالگی هانا دختر مهران غفوریان با دیزاین خاص/مبارکا باشه +عکس (28 نظر)
دیگران می‌خوانند   
غوغای صدای بهشتی و اجرای عاشقانه بی‌نظیر امیرحسین مدرس با آهنگ شجریان/ غلام نرگس مست تو تاجدارانند😍+ویدیو مراسم سالگرد ازدواج ساده و خلوت شاهرخ استخری و خانومش در حیاط باصفا و دلباز خونشون/ عجب کیک شیک و منحصر به فردی+عکس نگاهی به خانه لوکس و باکلاس ارسلان قاسمی، وحید سریال فاصله ها با چیدمان شیک و منحصر به فرد+عکس کتابی دربارۀ «روح» که با «پوست انسان» جلد شده بود+عکس خلاقیت خنده دار پدر ایرانی برای گرفتن اولین عکس نوزادی از فرزندش حماسه آفرید/ کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت عکس خنده دار از پشت صحنه بازیگران سریال نون خ/ از سلمان تا... صحبت های عاشقانه محسن کیایی با روح پاک مادرش در برنامه صداتو اشک همه داوران رو درآورد!+فیلم حضور غیرقابل باور عادل فردوسی پور در جشن خانوادگی علی دایی/ عکس مشترک عادل فردوسی پور با همسر علی دایی در یک مجلس خصوصی سناریوهای علمی مختلف برای پایان جهان! هدیه خنده دار سلمان سریال نون خ برای هادی چوپان / پای هادی چوپان به نون خ باز شد+فیلم (ویدئو) درس اخلاق فوق خنده‌دار استاد محسن قرائتی/ وقتی خدا برای وزیر مملکت در مستراح کلاس میذاره! خلاقیت منحصربفرد شهرداری بوشهر برای زیباسازی خونه های قدیمی حماسه آفرید/ این زیبایی رو فقط تو ایران میشه دید😍 آخرین جشن تولدی که حامد سلطانی برای همسر اولش در خانه ابدی او گرفت/ حیف جوونیش که سهم خاک شد درخت میوه حیاط خانه حامد سلطانی با حال و هوای بهاری/ چه عکس خوشگلی انداخته👌😍 ایده های خلاقانه چیدمان میز صبحانه برای یک پذیرایی شیک و دل انگیز+عکس شام مفصل و سفره غذای رنگی خواهر ساره بیات برای خانواده پر جمعیت رضا قوچان نژاد/ چه ضیافتی برای خانواده شوهر به پا کرده فال انبیاء روزانه جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال قهوه با نشان روز جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال ابجد روزانه جمعه 31 فروردین 1403 فال روزانه امروز جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال حافظ با تفسیر روز جمعه 31 فروردین 1403 + فیلم حضور جالب خانم معلم همدانی با لباس عروس در کلاس درس/ این لحظه تا ابد برای دانش آموزاش خاطره شد+عکس (تصاویر) معماری استثنایی و تخیلی یک رستوران در ژاپن/ با این ویوی جذاب غذا چه میچسبه! (ویدئو) شوخی بانمک نعیمه نظام‌دوست با سن نیما شعبان‌نژاد (تصاویر) تغییر چهره حیرت انگیز فرزانه سریال "بزنگاه" بعد 16 سال/ کلا یه نفر دیگه شده که! شباهت متحیرکننده و خارق‌العاده آنجلینا جولی و دخترش! (فیلم) آشنایی با یاقوت ارغوانی میلیون دلاری از اعماق تاریخ / سنگ آمتیست 26 تنی ژستهای بی ملاحظه ی زنان حرمسرا همگان گرفتن عکس در حضور ناصرالدین شاه قاجار سوژه کاربران مجازی شد برند خاص و شوکه کننده کیف آرایشی ناصرالدین شاه/ باورت میشه ناصرالدین شاه کیف آرایشی داشته؟ (فیلم) در پشت آبشار نیاگارا چه چیزی پنهان شده؟ / اسرار پشت پنهان آبشار نیاگارا چیست؟! نگاهی به ماشین‌های لوکس و هوش‌پران علی دایی، ثروتمندترین فوتبالیست ایران+عکس/ از لندکروز و پورشه تا بی ام وی😍 ارزانترین خانه در دبی | معرفی 10 گزینه مخصوص ایرانیان (عکس) ماشینهای شیک و مدرن یکتا ناصر و منوچهر هادی/ زوج پرحاشیه و جنجالی اینروزهای سینمای ایران مزیت های استفاده از چراغ های خیابانی در نورپردازی شهری تولد باورنکردنی یک حیوان بامزه به سفیدی برف و 6 گوش صورتی در دریا/ چقدر این موجود ناز و گوگولیه+عکس شرط عجیب همسر فریبا متخصص، مادر گلنار سریال گیلدخت برای ازدواج با خانم بازیگر/ قراری که 8 ماه نگذشته فسخ شد! 3روش معجزه آسا برای برق انداختن زیورآلات طلا واکنش بانمک احسان علیخانی با یک سلفی زورکی و یوهویی به عکس فتوشاپ شده ای که از او در فضای مجازی منتشر شده نگاهی به ماشین‌های لاکچری و هوش پران امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی +عکس/ اینا ماشین نیست هواپیماست! مدل مانتو خاص و جذاب گلوریا هاردی، بازیگر سریال کیمیا/ نگاهی به طراحی مانتو همسر فرانسوی ساعد سهیلی+عکس
تیتر امروز   
کتابی دربارۀ «روح» که با «پوست انسان» جلد شده بود+عکس فال انبیاء روزانه جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال روزانه امروز جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال قهوه با نشان روز جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال حافظ با تفسیر روز جمعه 31 فروردین 1403 + فیلم فال ابجد روزانه جمعه 31 فروردین 1403 شرط عجیب همسر فریبا متخصص، مادر گلنار سریال گیلدخت برای ازدواج با خانم بازیگر/ قراری که 8 ماه نگذشته فسخ شد! دزدی میلیاردی از خانه 2 مهاجر در برج لاکچری نیاوران! کارت عروسی متفاوت و خاص رضا داوودنژاد و همسرش غزل بدیعی با یک نوشته منحصر به فرد/ روز عروسی یه تیم بسیج گفتن آدرس شدند!+عکس ماجرای جالب کارت عروسی فائزه و حمید که به دست رهبر انقلاب رسید/ حرکت تحسین برانگیز عروس و داماد ایرانی برای خرید سرویس طلا+عکس آیا رهبر معظم انقلاب موبایل دارند؟ دستگیری اراذل و اوباش BMW سوار در بلوار اندرزگو+فیلم رئیس‌جمهور وارد سمنان شد زمزمه های ورود ایران چک های 500هزار تومانی به بازار/ زلزله رشد نقدینگی در راه است؟ پاسخ جالب رهبر معظم انقلاب به یک سوال: حضرت آقا اصلاً شما فکر می‌کردین که رهبر بشین؟