ساعدنیوز
ساعدنیوز

راهنمای انتخاب مدل مانتو و استایل خیابانی برای طرفداران سبک مینیمال

  یکشنبه، 06 شهریور 1401   زمان مطالعه 8 دقیقه
راهنمای انتخاب مدل مانتو و استایل خیابانی برای طرفداران سبک مینیمال
ساعدنیوز: بسیاری از خانم ها هستند که می خواهند تغییری به سبک و استایل خود بدهند و استایلی جدید را انتخاب کنند. پیشنهاد ما به شما انتخاب سبک مینیمال است که درحین سادگی و استفاده از رنگ های محدود و خنثی خیلی شیک می باشد. ما در ادامه مانتو هایی برای سبک مینیمال به شما معرفی خواهیم کرد با ما باشید.

به تازگی بسیاری از مردم به سمت استفاده از لباس های گشاد و راحت روی آورده اند. پس بهتر است شما هم اگر تا به حال این مدل لباس ها را امتحان نکرده اید یا به دلیل سادگی زیاد خیلی توجهی به آنها نداشته اید، امسال کمی جسارت به خرج دهید و انتخاب متفاوتی داشته باشید تا طرفدار همیشگی این استایل جذاب و راحت شوید.

لباس های سبک مینیمال برش ها و مدل های ساده ای دارند و بیشتر در رنگ های خنثی مثل خاکستری، کرم، سفید، مشکی و ... هستند. جنس پارچه آنها هم اصولا لینن و کتان است.

استایل مینیمال چیست؟

مینیمالیسم، نوعی نگرش است که در همۀ ابعاد زندگی انسان مدرن بازتاب یافته است. استایل مینیمال زنانه، در واقع، به معنای پیاده کردنِ معیارها و عناصرِ کلاسیک در قالب مدرن و امروزی است. اگر استایل کلاسیک زنانه را دوست دارید؛ اما می خواهید کمی امروزی تر باشد و سلیقۀ خودتان هم در انتخاب لباس هایتان دخیل باشد، استایل مینیمال زنانه، بهترین انتخاب شما خواهد بود. زنی که بر اساس استایل کلاسیک مینیمال لباس می پوشد، ظاهری ساده و بی زرق و برق دارد و استایلش همیشه بر اساس استانداردهای جهانی جذاب است. لباس های مینیمال را می توانید سال های سال بپوشید، بدون اینکه از چرخۀ مُد خارج شون؛. در واقع، استایل مینیمال باید بازتاب درون شما باشد.

استایل مینیمال

استایل زیبا مناسب با کفتان

اول از همه برای این که ذهن شما را باز کنیم توضیح مختصری در مورد کفتان برایتان می آوریم. کفتان به نوعی از روپوش بلند و گشاد می گویند که آستین های تنگی دارد. این مدل لباس از گذشته در میان ایرانیان هم رواج زیادی داشته و از لباس های محبوب بوده است.

نمونه ی اول آن استایل کفتان جلو باز با لباسی است که مورد علاقه ی شماست. این استایل یکی از سبک ترین و مناسب ترین ها برای فصل گرماست. شما می توانید آن را با یک کمربند زیبا ست کنید و استایل مناسبی را برای خودتان درست کنید. این مدل لباس هم برای صبح مناسب است و هم برای شب. پس نگران جمعی که می خواهید وارد شوید نباشید و اگر انتخاب شما کفتان است در آن تردید نکنید.

شاید شما دوست نداشته باشید لباسی که به تن می کنید مشخص باشد. در این صورت می توانید از کفتان جلو بسته استفاده کنید. این مدل از کفتان یکی از محبوب ترین مدل های آن است. علت این محبوبیت آن است که برای ست کردن با لباس های دیگر خود به دردسر نمی افتید. تنها مواردی که باید حواستان باشد کیف و کفش است که با استایل حجاب شما ظاهر مناسب داشته باشند.

اگر شما علاقه ای به پوشیدن لباس های رنگارنگ ندارید، می توانید کفتان خود را تک رنگ انتخاب کنید. انتخاب یک کفتان تک رنگ استایل حجاب زیبایی را برای شما درست می کند که از ترندهای سال ۲۰۲2 است. در این انتخاب حواستان به رنگ های ترند امسال باشد. پیشنهاد ما به شما رنگ های پاستلی، سفید و مشکی است. در ضمن به یاد داشته باشید که روسری یا شال خود را به همان رنگ انتخاب کنید.

استایل خیایبانی با کفتان

کت زنانه و مانتو کتی مناسب برای استایل مینیمال

کت بلیزر کلاسیک و کت جین، جایگاه ویژه ای در استایل مینیمال دارند. همۀ خانم های خوش تیپ باید در کمد لباس هایشان کت بلیزر زنانه داشته باشند، چرا که این کت برای هر استایلی مناسب است. این کت را به همراه هر گونه شومیز، تیشرت، جین، شلوار و کفش، می توانید بپوشید. فقط به یاد داشته باشید که پارچۀ کت بلیزرتان نباید ریون یا پلی استر باشد، چرا که هم باعث می شود عرق کنید و هم اصلا شیک نیست. پارچۀ پشمی، پارچۀ لینن و پارچۀ ژرسه، گزینه های بسیار خوبی برای کت بلیزر زنانه هستند. پارچۀ پشمی برای فصل های پاییز و زمستان مناسب است و پارچه لینن برای بهار و تابستان. شست و شوی پارچه ژرسه نیز بسیار ساده است.اگر می خواهید طبق اصول استایل مینیمال لباس بپوشید، نباید کت های بلیزر با دو ردیف دکمه انتخاب کنید، چرا که بسیار قدیمی به نظر می رسند؛ اما کت های بلیزری که یک ردیف دکمه دارند، ظاهری ساده دارند و می توانید بدون اینکه قدیمی شوند و از مُد بیفتند، ده ها سال آن ها را بپوشید. رنگ های سرمه ای، آبی تیره، خاکستری تیره و روشن، مشکی، سفید و سفید عاجی، گزینه های مناسبی برای کت بلیزر زنانه هستند.

استایل خیایبانی با کت

مانتو لینن در خیابان ها

لینن سال های زیادی است که مورد استقبال فراوان قرار گرفته است. پارچه لینن نه تنها در کشور ما بلکه در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. عمر لینن مانند دیگر پارچه های موجود در بازار کوتاه نیست و همیشه در صحنه مد حرفی برای گفتن خواهدداشت. در بهار و تابستان بعدی همچنان شاهد حضور این جذاب دوست داشتنی در پارچه فروشی ها و خیابان های شهر هستیم. در این مقاله قصد داریم چند استایل خیابانی یا به اصطلاح استریت استایل را با پارچه لینن طراحی کنیم.

طراحان لباس اصولا بر این باور هستند که استایل های خیابانی از قانون و ترند خاصی پیروی نمیکنند. افراد با توجه به سلیقه و نظر خود می تواند یک استریت استایل زیبا طراحی کنند. اما این نکته که در این استایل های خیابانی لینن همواره جایگاه ویژه ای دارد بر هیچ کس پوشیده نیست. همانطور که گفته شد لینن به علت تنوع رنگی بالایی که دارد در طراحی های لباس جایگاه خاصی دارند. این تنوع رنگ، طراحی مانتوها و شلوارهایی که در استایل های خیابانی به کار میروند را راحت تر می کنند.

استایل خیایبانی مینیمال

اهمیت اکسسوری در استایل مینیمال

اکسسوری ها را معمولاً نادیده می گیریم؛ اما جالب است بدانید که اکسسوری، قدرتمندترین ابزارِ هر استایلی به شمار می رود. اکسسوری می تواند ظاهر استایل شما را به طور کامل تغییر دهد. در انتخاب اکسسوری خیلی دقت کنید. باز هم تاکید می کنیم، سعی کنید اکسسوری های با کیفیت بخرید؛ اکسسوری هایی که هیچ وقت از مُد نمی افتند. اکسسوری های باکیفیت و شیک می توانند استایل شما را کاملاً تغییر دهند.
یادتان باشد که در استایل مینیمال، اکسسوری ها جلوۀ خاصی به استایلتان می بخشند و به دلیل سادگی، دیگر عناصر استایلتان، کاملاً به چشم می آیند. اگر استایل مینیمال را انتخاب کرده اید، به جای استفاده از چندین زیورآلات، از یک وسیلۀ زینتی ساده و خاص استفاده کنید.

استایل خیایبانی

شال و روسری مینیمال

در استایل مینیمال شال و روسری از مهم ترین اجزا محسوب می شود. اگر شما مایل به این هستید که این نوع سبک پوشش را داشته باشید. بهتر است حتما به خرید شال و روسری ساده با رنگ های سفید ،سیاه ،خاکستری و رنگ های یکدست فکر کنید و از این مدل در کمد خود داشته باشید. در این استایل بهتر است از شال های رنگ روشن با بافت پر تراکم و نازک استفاده کنید. نکته دیگر اینکه لازم نیست انتخاب هایتان بر روی رنگ های گرم باشد بلکه مینیمالیست بیشتر به سمت رنگ های سرد مایل است.

استایل شیک

راهنمای انتخاب رنگ و ساخت استایل به سبک مینیمالیسم

  • ترکیب سیاه و سفید ، ساده و کلاسیک است که هرگز در ساخت استایل جایگاهش را از دست نمی دهد. این تضاد بالای رنگ ها استایل بسیار راحتی است که به هیچ عنوان شما را در انتخاب ست رنگ اکسسوری با لباستان نگران نمی کند. از جمله سلبریتی های مشهوری که از این ترند استایل بسیار استفاده می کنند ، می توان از ویکتوریا بکهام نام برد.
  • استایل خنثی با کسل کننده تفاوت دارد. این سبک لباس ها اساس و پایه کمد لباستان هستند. با این ظاهر شما می توانید به راحتی هر چیزی را با آن ست کنید ، و هر چه بیشتر و بیشتر این لباس ها را بپوشید، دیگران متوجه آن نخواهند شد. برای مثال تیلور هیل و مگان مارکل از سلبریتی های معروفی هستند که از این سبک رنگی و استایل مینیمال، بسیار بهره می برند.
  • رنگ مشکی ، اسلیم ترین رنگ برای شماست که می توانید همیشه بپوشید. استایل تمام مشکی برای هر تیپ بدنی متناسب دیده می شود. زمانی که جین مشکی یا ساپورت مشکی را با کفش پاشنه بلند می پوشید، شما را بلند تر به نظر رسانده و پاهایتان را اسلیم و لاغر جلوه می دهد. اکثر سلبریتی ها از ویکتوریا بکهام گرفته تا کارداشیان ها همواره به این استایل علاقه مند هستند.
  • علاوه در نقاشی ساختمان ، ظاهر تمام سفید یک ظاهر بسیار تاثیر گذار را به مخاطب جلوه می دهد. برای مراسم ازدواج دوستان نزدیک و صمیمی و به خصوص در تابستان این استایل تمام سفید بسیار ایده آل خواهد بود. قطعا هیچ رنگی با طراوت تر و نو تر از سفید نیست.
  • اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به پوشش یکدست و یکرنگ علاقه مندید اما حس می کنید که کمبودی حس می شود ، چرا یک رنگ نا همسان را به استایلتان اضافه نمی کنید؟ رنگهایی مانند قرمز ، سبز و رنگهای نئونی. جسیکا آلبا از جمله ستارگانی است که این سبک را بسیار مورد استفاده قرار میدهد.
استایل خیایبانی
استایل و سبک پوشش نیمی از هویت و شخصیت شما را شکل می دهد بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز یک پلتفرم برای افزایش آگاهی و اطلاعات شما در زمینه مد و فشن است ما در کنار شما هستیم تا بهترین ها را با یکدیگر تجربه کنیم. برای پیگیری جدید ترین اخبار و ترند های مد و فشن با بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز همراه باشید.
شما طرفدار چه سبکی هستید؟
پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

7 دیدگاه
  دیدگاه ها
Z
2 سال پیش

خوب بود
تبریزی
2 سال پیش

وای...تازه داشتیم به روسری قواره بزرگ عادت میکردیم دوباره باید مثله ۲۰سال پیش خانوما روسری اندازه کاغذ دستمالی سر کنن به نظر من تو ایران چیزی ب اسم مدل جدید وجود نداره همون مدلهای قبلی میاد چند سال بعد میره کلآ ما تو ایران دو تا مدل داریم شلوار دمپا گشاد و شلوار لوله تفنگی مانتو بلند گشاد و مانتو تنگ کوتاه روسری بزرگ و کوچیک این دوتا مثله چرخو فلک میچرخن گاه مد میشن گاه د مد 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
بازدید کننده
2 سال پیش

باید بگیم عالی تا انتشار بدین ساعد نیوز
بازدید کننده
2 سال پیش

هیچ جالب نبود چون این نوع پوشش برازنده یه خانم ایرانی نیست
ستایش
2 سال پیش

عالی بود...سپاس فراوان
تاج الملوک
2 سال پیش

خوب بود استفاده بردیم سپاسگزارم 🙏 شیک پوش وساده پوش هستم .علی رغم اینکه ، میخام پوششم به چشم نیاد که بیرون راحت باشم ولی ناخودآگاه اتفاق میفته !!! با خوندن مطالب شما بیشتر متوجه شدم ساده پوشی وست لباس باعث دیده شدن بیشتره ، خیییلی جالب بود !!
پربحث های هفته   
ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (83 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (76 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (75 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (38 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (35 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (31 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (27 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (26 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (24 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (24 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (19 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (18 نظر) صدای بهشتی دو برادر با خوانندگی برای پدر و مادر ناشنوایشان+ویدئو/حنجرشونو فرشته ها بوسیدن+ویدئو (17 نظر) خلاقیت خنده دار دانش آموز تنبل در پاسخ به سوال ریاضی حماسه ساز شد+عکس/حیف انیشتین این نخبه رو ندید مرد (15 نظر) درخواست جالب یک دختر کنکوری از رهبر معظم انقلاب برای شرکت در آزمون/ استرس نداشته باشید+ویدیو (14 نظر)
دیگران می‌خوانند   
(ویدئو)سکانس خنده دار خواستگاری قل مراد از فروغ در سریال باغ مظفر/شفیعی جم باز هم ملت رو از خنده روده بر کرد خلاقیت هوشمندانه اُوستا نقّاش برای رنگ آمیزی3 بعدی اتاق کودک/ وقتی استعداد تو خون آدم باشه میشه همین+ عکس فال ابجد روزانه یکشنبه 16 اریبهشت 1403 فال شمع یکشنبه 16 اردیبهشت ماه 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 16 اردیبهشت ماه 1403 فال انبیاء روزانه امروز یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 + فیلم فال قهوه با نشان روز یکشنبه 16 اردیبهشت ماه 1403 نگاهی به کیک تولد 48 سالگی و 2طبقه کریم باقری/ شیک در عین سادگی+ عکس خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! شاهرخ‌خان در تهران دستگیر شد عکسی از خانه ابدی علی طباطبایی و پدربزرگش که سنگ قبرشان مشترک است/روحش شاد و یادش گرامی... لحظه هولناک سقوط دکل برق روی یک خودرو وسط جاده؛ انفجار مخزن! +ویدئو نگاهی به خونه زندگی لوکس و دلباز پاشا جمالی، مهیار سریال نون خ+عکس/ چه مبلمان خوش رنگ و باکلاسی😍 فریبا نادری: همسرم منو نمیگرفت تا اینکه گریه و زاری کردم گفتم من جوونیمو برات گذاشتم+ویدئو مادرانگی و بچه داری کیوت حدیث میرامینی، روشنکِ سریال دلنوازان/ ماشالا چه بچه بانمکی+عکس صحبت های خنده دار آقای قرائتی: به رهبر گفتم برای بچه های مدرسه پول بدیم طلبه بیاد نماز بخونه گفت نمیخواد نماز برای خداست گفتم پول تاکسیشو باید بده +ویدئو😂👌 خلاقیت خنده دار مهندس ایرانی در پیوند موفقیت آمیز پیکان به پرشیا حماسه آفرید+عکس/ شرکت بنز باید سازنده اینو استخدام کنه تغییر استایل سامان صفاری، امیر سریال دلدادگان در خیابان اصلا قابل شناسایی نبود+ عکس انتخاب بازیگران منوچهر هادی در فیلم جدیدش بدون حضور یکتا ناصر +عکس/از جواد خیابانی تا حمید گودرزی... نگاهی به سفر رهبر انقلاب به لرستان با ماشین معمولی و فقط با یک راننده/مردم لُر جواهرند +عکس این زن اولین واردکننده تاکسی به تهران بود/ یک تاکسی سهم پسرانی که متاهل می شدند+عکس بدرقه مهدی هاشمی برای رفتن به اوین توسط پدرش هاشمی رفسنجانی +ویدئو (عکس) گریه های تلخ محمود احمدی نژاد در روز تشییع پیکر برادر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی عکسی از تیپ خاص اسحاق جهانگیری در طبیعت /هوا واقعا دلچسب است روزی روزگاری 21 مغازه پالان‌دوزی در بازار طهران قدیم+عکس/نعل و میخ؛ ابزار یک شغل پردرآمد محبوب‌ترین سکه طلا در بازار ایران این سکه است آیا فرزندتان یک استعداد استثنایی است؟ به دنبال این نشانه‌ها باشید! راز چهره‌ی نیاکان ما فاش شد / چهره نئاندرتال 75 هزار ساله بازسازی شد! + تصویر معمای جالب ریاضی که از 1000 نفر 1 نفر توانست به آن پاسخ دهد (ویدئو) تمرینات سخت و نفس‌گیر رانندگان فرمول یک! (ویدئو) پایان فضا، راز حل شده یا افسانه‌ای ابدی؟ قبول شدگان ماده 28 پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟ (ویدئو) با رعایت این نکات از آسیب نرسیدن به ماشین خود در فصل گرما اطمینان حاصل کنید (ویدئو) این بار با کمک هوش مصنوعی سیمپسون‌ها پا به دنیای واقعی گذاشتند! بررسی‌ و مطالعه تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران/ لزوم تطبیق طرح با شرایط امروز جمعیتی واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران ؛ مرعوب نمی شویم نخبه معلول کنکور انسانی بر اثر گاز گرفتگی جان باخت‌ توصیه امام صادق (ع) به پدران و مادران امروز دفاع جانانه محمدحسین میثاقی از بانوان پرسپولیسی هتک حرمت شده / از اون سربندت خجالت بکش ...
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...