ساعدنیوز
ساعدنیوز

روانشناسی و شخصیت شناسی از روی دستخط

  پنجشنبه، 24 مهر 1399   زمان مطالعه 12 دقیقه
روانشناسی و شخصیت شناسی از روی دستخط
اشخاصی که درشت می‌نویسند، معمولا اجتماعی و برون‌گرا بوده واز اعتماد به نفس بالایی برخوردارند. اما خصوصیات شخصیتی افرادی که ریز می‌نویسند، به‌طور دقیق برخلاف کسانی است که درشت می‌نویسند. اشخاصی که ریز و نازک می‌نویسند، به آسانی روابط اجتماعی با دیگران برقرار نمی‌کنند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، روانشناسی و یا بهتر است گفته شود روانسنجی دستخط، سنجیدن فاکتورهای روحیات و شخصیت هر فرد از روی خط او است. در بحث روانسنجی فاکتورهایی مانند برونگرایی و درون گرایی نیاز است تا بتوان سنجش صحیح و بجا انجام داد، برای شناخت شخصیت افراد موارد زیادی ملاک قرار داده می شود که نوشتن یکی از آن ها است و موردی است که ثبت می شود و سندیت و صحت دارد، افراد از کودکی با نوشتن به نوعی درگیر هستند و هیچ کس نمی تواند بگوید شناختی نسبت به آن ندارد، روانسنجی دستخط قواعد خاص خود را دارد که می توان از آن ها برای شناخت برخی روحیات افراد بهره برد.

روانسنجی دستخط یک جنبه شناخت و یک جنبه درمان دارد و در مورد جنبه درمان وقتی از شناخت به مهمات دست پیدا کنیم، قطعا می توان موضوعات مورد نظر را اصلاح و پیشرفت کرد، حتی برخی تجویز می کنند که تغییراتی مانند کاهش فشار قلم برای نوشتن انجام شود تا در دراز مدت تاثیر روانی آن در زندگی مشاهده شود.

لطفا جمله مقابل را روی تکه کاغذی بنویسید:شخصیت شناسی افراد از روی نحوه نوشتن

ارتباط دستخط و شیوه تفکر هر شخص

به نوشته خود در جمله بالا توجه کنید . چگونه حروف س و ش را نوشته اید آیا به صورت قوس دار یا به صورت دندانه دار ؟ اگر به صورت دندانه دار بنویسید یعنی شما نسبت به مسائل درک سریعی دارید ولی چنانچه قوسدار یعنی دقیق هستید ولی سرعت درک تان کمتر از گروه قبل است.

دستخط و قدرت تجزیه و تحلیل فرد

باز چنانچه س و ش قوسدار بود تجزیه و تحلیل خوبی از مسائل ندارید و اگر دندانه دار نوشته اید یعنی شما نسبت به مسائل تحلیل خوبی دارید.

دستخط و رک گویی شخص

حالا به نوشته خود توجه کنید اگر از بالای خط تراز شروع کرده باشید در ابتدای سطر در رفتار و گفتار خود حاشیه می روید و چنانچه از روی خط تراز شروع کرده باشید سریع سر اصل مطلب می روید . در رک گوییی یکی از چیزهایی که روانشناسان به ان توجه می کنند در نوشتن حرف ت و پ است که اگر کشیده نوشته شود فرد رک گو است و صریح اما اگر مقطع و کوتاه نوشته شود فرد بی حوصله و سریع ان را نوشته و در مساپل با حاشیه وارد می شود.

جهت دست خط

دستخطی که مستقیم و عمودی نوشته می شود نشان دهنده این است که فرد در موقعیتهای مختلف منطقی و عقلانی عمل می کند اما چرا؟ چون شما تحت فرمان قلب خود هستید. بخاطر همین بیشتر پزشکان عمودی می نویسند و هنرمندان که عاطفی تر هستند دست خطشان متمایل به راست و چپ است.(در اکثر افراد در نظر گرفته شده) دست خط های مایل به سمت راست نشان دهنده صمیمی بودن، نافذ بودن، دوست داشتنی بودن و حامی بودن نویسنده آن است.

اما دست خطی که صاف و محکم باشد، نشان دهنده استقلال نویسنده است. دست خط هایی که به سمت چپ متمایل هستند نیز عاطفی و احساسی بودن نویسنده را نشان می دهند.

اندازه دستخط

اشخاصی که درشت می نویسند، معمولا اجتماعی و برون گرا بوده واز اعتماد به نفس بالایی برخوردارند. اما خصوصیات شخصیتی افرادی که ریز می نویسند، به طور دقیق برخلاف کسانی است که درشت می نویسند. اشخاصی که ریز و نازک می نویسند، به آسانی روابط اجتماعی با دیگران برقرار نمی کنند.

فشار آوردن روی کاغذ هنگام نوشتن

احتمالاً علاقه زیادى به مخالفت کردن با دیگران دارد؛ چرا که احساس قدرت و اعتماد به نفس زیادى مى کند و دوست دارد روى دیگران اعمال نفوذ کند و به همین خاطر شخصیت افراد را درست درک نمى کند. کسانی که در حین نوشتن فشار زیادی به کاغذ می آورند، اشخاصی متعهد هستند که همه چیز را خیلی جدی می گیرند. اما اگر فشار روی کاغذ بسیار زیاد است، آن فرد احتمالا خیلی عصبی است و عکس العمل سریعی نسبت به انتقادهایی که به او می شود نشان می دهد، حتی اگر این انتقادها از سوءنیت نباشد. اما فشار کم روی صفحه کاغذ هنگام نوشتن نشان دهنده حساسیت و عاطفه نویسنده نسبت به دیگران است.

فضای خالی میان کلمات

چنانچه میان کلمات فاصله زیادی وجود داشته باشد، نشان دهنده این است که نویسنده به دنبال فضایی برای تنهایی است. اما اگر فاصله یا فضای میان کلمات کم یا باریک باشد، نشان می دهد نویسنده دوست دارد با دیگران ارتباط داشته باشد. به ویژه اگر این اشخاص در نوشتار خود دقت نداشته باشند، نشان می دهد که اشخاصی مزاحم و شلوغ کن برای اطرافیان شان هستند.

فاصله میان خطوط

چنانچه فاصله میان خطوط زیاد باشد، نشان دهنده این است که اشخاص دوست دارند به عقب برگردند و نگاه عمیق تری داشته باشند. فاصله کم میان خطوط نیز نشان می دهد که نویسنده خونسردی خود را در هنگام فشار کاری حفظ می کند و در نهایت به نتیجه خوبی دست می یابد.

حاشیه کاغذ

هر کدام از حاشیه های کاغذ مفهومی دارند. حاشیه سمت چپ نشان دهنده وابستگی فرد به ریشه ها و خانواده است. حاشیه سمت راست نشان دهنده وابستگی به اشخاص دیگری به جز اعضای خانواده است. بالای صفحه نیز اهداف و آرزوها قرار دارند و در پایین صفحه انرژی، انگیزه و عملکرد قرار می گیرند. فاصله زیاد از حاشیه سمت چپ نشان دهنده علاقه نویسنده به ادامه دادن است. اگر فاصله از حاشیه سمت چپ کم باشد، نشان دهنده احتیاط نویسنده است. فاصله کم از سمت راست کاغذ نشان دهنده خونسردی و اشتیاق برای نوشتن است. فاصله زیاد از سمت راست کاغذ نیز نشان دهنده ترس از نادانسته هاست.

روانشناسی کسانى که خطى نامرتب دارند

احتمالاً در زندگى بسیار فعال هستند و به همین دلیل برایشان مشکل است که بتوانند ثابت و بى تحرک بمانند و برخى از کارهایشان حساب شده و سنجیده نیست. به همین دلیل گاهى اوقات براى دوستان و افراد خانواده غیر قابل پیش بینى هستند. آزادى شخصیتى براى آن ها خیلى مهم است و اهمیت زیادى به استقلال خود مى دهند و ممکن است گاهى خیلى احساساتى رفتار کنند.

کسانى که دست خط مرتب و خوانایى دارند

مى توان این طور برداشت کرد که آن ها خودشان را بسیار کنترل مى کنند و دوست ندارند به راحتى شخصیت خود را لو بدهند. حتى گاهى اوقات برایشان مشکل است که احساساتشان را بروز دهند و آن را سرکوب مى کنند.

روانشناسی کسانى که خیلى کمرنگ مى نویسند

احتمال این که فردى حساس و دلسوز باشند بسیار زیاد است و موقعیت دیگران را حتى بیشتر از خودشان درک مى کنند و این امکان نیز وجود دارد که قادر به اثبات حرف خودشان نباشند و خیلى راحت ضربه مى خورند و وقتى دیگران از آن ها انتقاد مى کنند خیلى سریع از موضع خودشان عقب نشینى مى کنند.

کسانی که خیلى کند و آهسته مى نویسند

به سرعت قادر به نشان دادن عکس العمل نیست؛ این افراد احتمالاً به زمان بیشترى براى ابراز عقیده خود نیاز دارند. افرادى که آهسته مى نویسند از نظر خلق و خو اغلب اشخاصى ملاحظه کار و محتاط هستند و در نتیجه به زمان بیشترى براى فکر کردن و فهمیدن نیاز دارند و در ابراز احساساتشان هم کند هستند و اغلب دوست دارند هیچ تصمیمى نگیرند تا این که یک تصمیم غلط بگیرند.

کسانی که دست خط تند و شتابزده اى دارند

احتمالاً افرادى کم حوصله هستند و از اتلاف وقت خسته مى شوند و از نظر خلق و خو بسیار لحظه اى هستند. سریع درک مى کنند و در نشان دادن رفتار و احساساتشان چندان پایدار نیستند و اغلب به دلیل شتابزدگى در تصمیم گیرى دچار لغزش و خطا شده و از این که در آرامش به حرف هاى دوستانشان گوش کنند خسته مى شوند.

کسانی که دست خط ساده اى دارند و خیلى ابتدایى مى نویسند

در روابط با دیگران ترجیحاً واقع گرا و با تدبیر هستید و نمى توانید قبول کنید که گاهى باید با دیگران کنار بیایید و به آن ها توجه کنید و همچنین اطرافیان به ندرت از آن چه درون شما مى گذرد آگاهى پیدا مى کنند.

کسانی که دست خطى زیبا و پررنگ و لعابى دارند

این امکان وجود دارد که گاهى به شدت رسمى برخورد کرده و خیلى مفصل و با علاقه درباره مسایل دلخواهتان حرف بزنند و این احتمال نیز وجود دارد که درخواسته ها و تمایلاتتان پرتوقع و رویایى باشند. اگر شما خود را داراى دست خط ریزى مى بینید و بسیار کوچک مى نویسید احتمالاً شما توانایى هاى خود را دست کم مى گیرید و خودتان را از آن چه واقعاً هستید کمتر ارزیابى مى کنید و ممکن است گاهى تنگ نظر و خرده گیر باشید.

اما اگر درشت مى نویسید

این احتمال وجود دارد که خودتان را زیادى بزرگ و مهم جلوه داده و گاهى بسیار با اعتماد به نفس و از موضع قدرت رفتار مى کنید.

اگر کسى دست خط شکسته اى دارد و حروف را زوایه دار و شکسته مى نویسد

فردى بسیار با اراده مى باشد و در کارهایش حد وسط را قبول ندارد و به همین علت اهل سازش و مصالحه نیست و اغلب به همین خاطر که وسط را دوست ندارد از دیگران خسته مى شود و تصمیمى نمى گیرد چون دوست ندارد راه اشتباه را انتخاب کند.

اگر فردى دست خط ملایم و کشیده اى دارد

آدمى چند بعدى است و مى تواند مشکلاتش را از زوایاى مختلف بررسى و درک کند. برایش تنوع مهم است و گاهى احساس مى کند استعدادهاى زیادى دارد و نمى تواند هیچ کدامشان را به درستى شکوفا کند. ممکن است فردى زود رنج باشد و به ندرت علیه برداشت ها و انتقادات دیگران از خود دفاع کند.

اگر کلمات را در هم و فشرده مى نویسید

احتمالاً شما فرد راحتى نیستید و در جمع خودتان را کنارى مى کشید و مى خواهید کنترل خود را از دست ندهید. از برقرارى رابطه با دیگران خوشتان نمى آید و گاهى دوست ندارید خود را فردى خوش فکر نشان بدهید. اغلب بعد از دیگران ابراز عقیده مى کنید و عقیده خود را مى گویید و این به این علت است که قدرى محتاط هستید.

کسى که کلمات را با فاصله و باز باز مى نویسد

خیلى راحت با دیگران رابطه برقرار کرده و خیلى ساده و بى تکلف و مستقیماً به دیگران نزدیک مى شود. گاهى به راحتى از کوره درمى رود و با این کار ممکن است به حریم شخصى دیگران تجاوز کند و این به این علت است که او ارزشى به خوددارى کردن و کنترل خود نمى دهد، اما انسانى کوشا و باطراوت است که سریع تصمیم گرفته و با کارهاى خود به دیگران خدمت مى کند.

چپ دست های باهوش

آن دسته از والدینی که بچه های چپ دست خود را مجبور می کنند علی رغم میلشان مداد را با دست راست بگیرند، بد نیست چند نکته را در مورد افرادی که چپ دست هستند بدانند. تا چندین سال قبل هم افرادی که چپ دست بودند، برای دیگر اطرافیانشان جای سئوال داشتند و بحث در مورد آنکه چپ دست ها باهوش ترند یا راست دست ها، خیلی زود همه گیر شد و محققان نظرات متفاوتی را در مورد این موضوع اعلام کردند.

آخرین تحقیقات نشان می دهد که تمام آن دسته از افرادی که چپ دست هستند، در قسمت های مشخصی از مغزشان نسبت به راست دست ها پیشرفته ترند؛ به طور مثال آنها خلبانان بهتری می شوند و معمولا از جمله افرادی هستند که به راحتی می توانند دو کار را هم زمان به خوبی انجام دهند، مثل صحبت کردن و رانندگی.

اثبات این موضوع که آنها به راحتی می توانند از پس دو کار فکری هم زمان برآیند، در تحقیقات گسترده مجله "هوش" ثبت شده و ظاهرا شکی هم در مورد آن وجود ندارد. تحقیقات در دانشگاه ملی استرالیا نیز نشان دهنده ی آن است که چپ دست ها معمولا هنگام یادگیری زبان از هر دو نیم کره ی مغزشان استفاده می کنند و این در حالی است که راست دست ها فقط از نیم کره ی راست خود کمک می گیرند.

دو نیم کره ی مغز در واقع شبیه هم هستند. آنها در مورد دریافت اطلاعات دقیقا یکسان عمل می کنند و یک راهکار را برای تحلیل در نظر می گیرند. اما معمولا وظایفی همچون یادگیری زبان معمولا در یکی از آنها صورت می گیرد که در مورد چپ دست ها ظاهرا هر دو این دو نیم کره ها فعال هستند.

دیگر منطقه ای که در مغز نقطه ای کاملا مشخص دارد، همان دریافت اطلاعات است که معمولا در سمت راست بدن انجام می شود. به این معنا که از سمت راست اطلاعات وارد شده و به نیم کره چپ می رود تا مورد تحلیل قرار بگیرد و اطلاعاتی هم که از قسمت چپ بدن وارد شده اند، به نیم کره ی راست می رود و در آنجا مورد تحلیل قرار می گیرند که در هر دو حالت مغز، آنها را دریافت می کند و پس از ترکیب آنها، دستوری را برای شنیدن یا دیدن صادر می کند.

آخرین تحقیقات در مورد چپ دست ها نشان دهنده آن است که مغز این افراد برای دریافت اطلاعات، از هر دو نیم کره ی خود کمک می گیرد. این در حالی است که گسترده ترین تحقیقات روی افراد چپ دست و راست دست نیز نشان داده است که ارتباط بین نیم کره ی راست و چپ مغز در افراد چپ دست بسیار بهتر و سریع تر از راست دست هاست و به این معناست که چپ دست ها در فعالیت هایی همچون ورزش و بازی ها بسیار سریع تر هستند و واکنش های سریع آنها باعث بهتر بودن آنان می شود، زیرا می توانند به راحتی از هر دو نیم کره مغز خود در فعالیت ها استفاده کنند.

در ضمن هر زمان که یک سمت مغز آنها از دریافت اطلاعات خسته شد و توانایی آن پایین آمد، نیم کره ی دیگر به سرعت به کمک می آید و جای آن را می گیرد. به همین علت، افراد کهنسال چپ دست معمولا در زمان پیری که مغز هر فردی رو به کندی و تحلیل می رود، حافظه و عکس العمل های بهتری می توانند داشته باشند. با توجه به این حقایق باید گفت اگر هنوز در گوشه ای از دنیا افرادی وجود دارند که فرزندان چپ دست خود را به گرفتن مداد با دست راست مجبود می کنند، لطفا دست نگه دارند. او اگر چپ دست باشد، بسیار بهتر است.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

1 دیدگاه
  دیدگاه ها
نفیسه
3 سال پیش

چه منبعی برای مطالعه کامل در مورد این موضوع معرفی میکنید؟
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (254 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (264 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (246 نظر) رهبر معظم انقلاب چه میوه هایی را برای حفظ سلامتی خود میل می کنند؟ (204 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (175 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (58 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (54 نظر) خلاقیت خنده دار قصاب اصفهانی در کشاندن مشتری به مغازه با تزئین فوق خلاقانه کله پاچه‌ها+عکس/ خوش ذوقی از در و دیوار میریزه😂 (35 نظر) خلاقیت بی نظیر یک معمار در طراحی خانه ای با الهام از موز/ مغز تو رو باید تو موزه نگه داشت+عکس (25 نظر) مراسم افتتاحیه استخر روباز زنانه با حضور آقایان مسئول در تهران+تصاویر (23 نظر) گلزار بار و بندیل سفرش را بست/ به کجا چنین شتابان+عکس (19 نظر) خلاقیت بامزه یک پدر ایرانی روی کلید کولر حماسه ساز شد/ این یادداشت بانمک پربازدید شد+عکس (18 نظر) شرط جالب رهبر معظم انقلاب برای خواندن خطبه عقد عروس و داماد ایرانی/ ماجرای بخشیدن 86 سکه به آقای داماد چه بود؟ (18 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا نجار در طراحی مجسمه هایی با چوب و تنه ی درخت/ مغزشو باید طلا گرفت +فیلم (15 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (13 نظر)
دیگران می‌خوانند   
گلف بازی کردن بانمک مهدی طارمی و علیرضا بیرانوند+ویدیو/ فقط تمرکز کردن طارمی که نتیجه نداد😂 دورهمی سپیده خداوردی، مرضیه سریال آوای باران و دختران چینی با لباس چونگسام / تیپ متفاوت خانم بازیگر به سبک چینی ها تبریک تولد جالب حامد آهنگی برای تک پسرش/ ایشالا لبش همیشه خندون باشه+عکس عجیب‌ترین و متفاوت‌ترین جشن تولد محسن تنابنده، نقیِ پایتخت/ میز تولدی آهنی با دیزاین آتش، زیرسیگاری و استکان! +عکس روش خلاقانه نبات استخری با سنگ کاغذ قیچی بازی کردن برای پیچوندن مدرسه/ چه بچه باهوشی😁+ویدئو مادرانه های مستانه مهاجر و نفس بازغی/ قاب احساسی ستاره سریال گناه فرشته در آغوش مادر مشهورش+عکس خلاقیت منحصر به فرد مهندس ایرانی با خلق ساختمانی به شکل تایتانیک حماسه آفرید+عکس/هیتلر هم مغز تو رو نداشت! نگاهی به کوچه آجری و قدیمی هدیه بازوند بازیگر روژان سریال نون خ/ چه کوچه خوشگل و باصفایی+ عکس خلاقیت منحصربفرد هموطن یزدی در ایجاد استخر در پذیرایی خانه‌اش+ویدیو/ خسته نباشی هموطن خودکفا بیوگرافی و زندگی خصوصی دنیا جهان‌منش،مهناز سریال نون خ و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی دکوراسیون خاص و مجلل منزل ایمان قیاسی با چیدمان شیک و اروپایی+ویدئو دفن پیکر مادر محمود احمدی نژاد همراه با جلد قرآنی حاوی دستخط سید حسن نصرالله+عکس/ چه دعای قشنگی نوشته خلاقیت بی نظیر یک طراح مبل راحتی با الهام از مدل فلامینگو/ مغز تو رو باید تو موزه نگه داشت+عکس اولین تصویر از عروس بزرگ امام خمینی(ره) که صبح امروز درگذشت (عکس) شباهت جالب سوگل خلیق، نازنین سریال دفتر یادداشت به پدرش / گوله نمک شیطنت از چشاش میباره! رونمایی از خواهر باکلاس مهدی قایدی ستاره تیم ملی/ کپی برابر اصل هم دیگه!+عکس آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد /مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت سبک جدید و خلاقانه محسن کیایی، مجری برنامه صداتو در گرفتن کیک تولد با طرح یکسان و خاص+عکس رونمایی باورنکردنی جواد خیابانی از ماشین ساده و ایرانی‌اش پلمب آرایشگاه مختلط در نسیم‌ شهر (عکس) تغییر چهره پیمان معادی و مریلا زارعی از درباره الی تا افعی تهران در فاصله 16 سال / هرگز نمیشد باورم، این گرد پیری بر سرم ... بلاتکلیفی در اجرای حکم توماج صالحی! اعدام می شود یا نه؟ رونمایی هدیه بازوند، روژان سریال نون خ از عکس های جالبش در نقش یک کولبر/ حرفه‌ای و کاربلد+عکس حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... خلاقیت عجیب و خنده دار تازه عروس و داماد مازندرانی در طراحی کارت عروسی/ از اول زندگی به فکر قبض و قسطن!! نگاهی به چیدمان میز تولد ساده و خلوت احمدرضا عابدزاده در کنار پسر خوشتیپش+عکس جاساز کردن ابزار تقلب در بدن داوطلبان حماسه ای دیگر از متقلبان کنکور! خاک ریختن بهرام رادان بر روی مزار پدرش در روز خاکسپاری با نمایی از بی‌تابی های مادرش+عکس رونمایی از دختر زیبای پریوش نظریه، طاووس الملوک سریال گیلدخت +عکس پشت پرده چاقی و سبیل زنان قاجار بالاخره فاش شد نگاهی به ماشین‌ لوکس و هوش پران احمدرضا عابدزاده، عُقاب تیم ملی +عکس/ این ماشین نیست هواپیماست! جشن تولد خلوت و شیک پروین قائم مقامی، مادر دکتر افشار سریال ساختمان پزشکان/ بهاره رهنما سنگ تموم گذاشته برای مامانش+عکس تغییر چهره هوش پران مازیار لرستانی بعد از تغییر جنسیت/ از شهره تا مازیار...عکس رونالدو زهر ترک شد؛ شوخی خَ... دوستان رونالدو او را سکته داد+ فیلم (فیلم) هنرنمایی ارسط و رحمت در پایتخت 5 به خاطر ازدواج سارا نیکا با رحمان رحیم! / به افتخار عموی عروس ... نگاهی به حجله عزای دردناک و غم‌بار علی انصاریان در خیابان+عکس/ کاش ننه علی اینو نمیدید😔 (فیلم) اجرای زنده فوق العاده پسر جوان خوش صدای ایرانی روی صحنه صداتو با آهنگ معروف سلطان قلب‌ها / ژوله چرا اینقدر ناراحته از صدای خوب این پسر؟! رونمایی از خانواده 4 نفری ستاره سابق والیبال شهرام محمودی/ بهش نمیخوره 2 تا بچه اونم به این سن و سال داشته باشه +عکس رونمایی از خواهر زیبا و واقعی رحمان و رحیم پایتخت / فقط شباهت بی حد و اندازه به برادراش+عکس کنایه سید جواد هاشمی به حواشی آهنگ خواندنش با هودی+ویدیو/ اونقدر به من بد و بیراه گفتن
تیتر امروز   
بیوگرافی و زندگی خصوصی دنیا جهان‌منش،مهناز سریال نون خ و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد /مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت رونمایی باورنکردنی جواد خیابانی از ماشین ساده و ایرانی‌اش پلمب آرایشگاه مختلط در نسیم‌ شهر بلاتکلیفی در اجرای حکم توماج صالحی! اعدام می شود یا نه؟ جاساز کردن ابزار تقلب در بدن داوطلبان حماسه ای دیگر از متقلبان کنکور! پشت پرده چاقی و سبیل زنان قاجار بالاخره فاش شد فوت دلخراش بازیکن پیشکسوت وسط بازی با استقلال همسر رهبر معظم انقلاب با چه ماشینی به خرید می‌روند؟ بانوی قاجاری تبریزی که یک نفر و نصفی بود+ عکس بزرگترین گنج گمشده ایران باستان/ گنجی که هرگز از آن خبری نشد تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت پدر زن سید مهدی رحمتی، دروازه‌بان سابق استقلال خانواده نقی معمولی را به فنا داد! / بدمستی و مصرف الکل کار دست آرکان داد ... گسترش اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا در حمایت از غزه؛ درگیری پلیس با دانشجویان رشد 16.3 درصدی تولید فولاد ایران در زمستان 1402
منتخب روز   
عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده رودررویی با یک تمساح آن‌ هم فقط با یک ماهیتابه +فیلم متقاضیان عمره بخوانند/ آخرین وضعیت و شرایط ثبت‌نام حج عمره 1403 اعلام شد طرح 100 میلیارد پوندی برادر اسامه بن لادن برای ساخت طولانی ترین پل معلق جهان+عکس