زندگی خصوصی کیانوش گرامی و همسرش + عکس های جالب و دیدنی

  چهارشنبه، 04 دی 1398   زمان مطالعه 3 دقیقه
زندگی خصوصی کیانوش گرامی و همسرش + عکس های جالب و دیدنی
کیانوش گرامی (زاده ۲۴ اردیبهشت ۱۳۴۱ در تهران) بازیگر و تهیه کننده سینما و تلویزیون است.

بیوگرافی کیانوش گرامی

کیانوش گرامی متولد 24 اردیبهشت 1341 در تهران، بازیگر است در 14 سالگی از مدرسه ترک تحصیل کرد، از تدارکچی پشت صحنه شروع کرده و حالا بازیگر است، دوتا دختر و داماد دارد و یک دفتر فیلمسازی برای تهیه فیلم را اداره می کند.

تصویر

ازدواج

کیانوش گرامی سالهاست ازدواج کرده و دو دختر بنام های ستاره و ساغر دارد، دختر بزرگش ساغر ازدواج کرده و راه پدر را در بازیگری پیش گرفته است.

تصویر

شروع کار از 13 سالگی

در سال 1354 وقتی 13 ساله بود از طریق حمایت حسن سلطانی که فیلمبردار است به سرکار رفت و در یک سریال بنام آش بدون مرز نقش کوتاهی باز کرد سال بعدش ترک تحصیل کرد و با نادر ابراهیمی وارد خرید و فروش لوازم یدکی ماشین شد.

کشتی و عباس جدیدی

تا 20 سالگی هم کار می کردم هم کشتی گیر بودم یکی از شاگردانم عباس جدید است که برایش خیلی زحمت کشیدم، تا اینکه زانوم آسیب دید و کشتی رو کنار گذاشتم.

تصویر

ورود به پشت صحنه سینما

کم کم به عنوان تدارکاتچی به سینما آمد و در تیم مرحوم عباس کیارستمی شروع به فعالیت کرد و تا مدیر تولید هم پیش رفت می گوید من برای کاسبی و کمک به مخارج زندگی ام وارد سینما شدم و برایم فرقی نمی کرد کجا کارگری کنم.

ورود حرفه ای

در سال 1366 وقتی 25 ساله بود بصورت حرفه ای با فیلم محموله سیروس الوند اولین تجربه جدی خود را جلوی دوربین بدست آورد، او با سریال میوه ممنوعه سال 86 به اوج شهرت رسید.

تصویر

خوانندگی

سال های اول انقلاب با چند نفر از هنرمندان مثل فریدون فروغی در اتباط بودم، در هیاتی در نارمک بعضی از آنها برایم سایدرام (طبل) می زدند و من هم آواز می خواندم در سال 93 یک موزیک رسمی با نام ناز میکنی نیز به بازار ارائه داد.

کفتر بازی

یکی از بدترین کارهایی که کردم این بود که زمانی کفترم حالش خیلی خراب بود و مجبور شدم خلاصش کنم، سرش را کندم خیابان پیروزی به دنیا آمدم، نبرد بزرگ شدم، الان هم چهارصد دستگاه زندگی می کنم.

تصویر

دفتر فیلمسازی

در سال 92 با جمعی از دوستان هنرمند و خانواده اش دفتر فیلمسازی بنام هستی را تاسیس کرد و می گوید سالی چندین فیلم از طریق این دفتر ساخته می شود.

آدم بدهای واقعی چطوری هستند؟

آدم بدها هم شرایط آنها را به این سمت کشانده است. این بحث طولانی است، من جامعه شناس آکادمیک نیستم، ولی تجربه دارم. مثلا رفیقی دارم که دعوا می کند. این از بچگی مشکل داشته، درس درست و حسابی نخوانده، پول درست و حسابی ندارد، فیزیک خوبی دارد، ورزش هم کرده و مناسب شده، حالا سعی می کند از این فیزیک منفی استفاده کند و خودش را این طور به رخ دیگران بکشد و مطرح کند.
آدم منفی هیچ وقت منفی نبوده، شرایط است که او را به این شکل درآورده. همه کمبودهایش در او اثر گذاشته. دیگر فرقی ندارد در زندان باشد یا جای دیگر. وقتی به کسی و جایی وابستگی و دلبستگی ندارد، شرایط انحراف پیش می آید.

تصویر

دلخوری بزرگ تان از سینما؟

از رفقا. وقتی از کسی لطمه می خوری، مطمئن باش یکی از دوستان خودت است.

کارگردان های مورد علاقم

بهترین کارگردانی که دوست دارم عباس کیارستمی است، نوع کارگردانی حسن فتحی را هم دوست دارد.

در زندگی واقعی تان چقدر شبیه نقش هایی هستید که بازی می کنید؟

یکسری آدم ها می گویند شبیه نیستیم. لازم نیست وقتی من نقش منفی، یک آدمکش یا قاچاقچی را بازی می کنم، خودم آن آدم باشم، ممکن است یک همسایه داشته باشم که شبیه آن آدم باشد. لازم است شناختی از آن آدم داشته باشم. شاید هر آدمی بیشتر شناخت داشته باشد موفق تر شود.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (655 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (112 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (93 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (74 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (59 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (45 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (28 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (14 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان