بی تفاوتی زنان نسبت به مردان چه فوایدی دارد؟

  چهارشنبه، 16 مهر 1399   زمان مطالعه 7 دقیقه
بی تفاوتی زنان نسبت به مردان چه فوایدی دارد؟
بی تفاوتی نسبت به مردان می‌تواند در زمان‌های زیادی راه‌حلی برای برطرف کردن یک مشکل باشد؛ اما باید بدانید که زیاده‌روی در این حرکت موجب می‌شود که این رفتار شما برای فرد مقابل عادی شود و دیگر به چشم نیاید.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، هرگز به مردان بیش از آنچه آنها به شما توجه می کنند، توجه نکنید برای اینکه بتوانید عشق و محبت یک مرد را برای همیشه برای خود داشته باشید مستلزم این است که شما هم از او عشق دریافت کنید. بسیاری از زنان تصور می کنند هر چه بیشتر به یک مرد توجه کنند و نیازهای کوچک و بزرگ او را برآورده کنند، بیشتر در دل او جای خواهند داشت. از آنجا که این کار را بیشتر جامعه زنان در دنیا انجام می دهند، زنان تصور می کنند این مسیر درست است و تخت گاز به سمت انتهایی که نمی دانند چیست می تازند. اما هر چه بیشتر در عمق این روش می روند، بیشتر آسیب پذیر می شوند و کمتر عشق دریافت می کنند.

در این مقاله قصد داریم تا به بررسی جنبه های مختلف بی تفاوتی نسبت به مردان بپردازیم.

۱- بی توجهی زن به مرد برای به چالش کشیدن او

توجه زیاد از حد به مردی که با او زندگی می کنید و با او رابطه احساسی دارید، ممکن است گاهی دردسرساز شود. همیشه سعی کنید کمی آن ها را تشنه محبت و عشق بگذارید. به اندازه ای به آن ها توجه کنید و عشق بورزید که آن ها هم پاسخگوی این محبت و عشق شما باشند. برخی از مردان در ابراز احساساتشان دچار مشکل هستند و اصطلاحاً سختشان است بخواهند به معشوق، همسر، نامزد و … خود عشق بورزند.

گاهی از گفتن جمله ساده ای مانند “دوستت دارم ” امتناع می ورزند. این مردان باید یاد بگیرند که عشق برای نشان داده شدن است. اگر احساسی در دل وجود دارد باید به طرف مقابل نشان داده شود و الا چگونه شریک زندگی شما از احساساتان باخبر شود؟!

اگر شریک عاطفی شما در ابراز احساسات سرد رفتار می کند، شاید کمی بی تفاوتی نسبت به مردان آن ها را از خواب بیدار کند و به آنها یادآوری کند که وقت این رسیده است که کمی مردی احساساتی باشد! پس بهتر است در برابر رفتار سرد یک مرد، گاهی مثل او بی تفاوت باشید. در ابراز احساسات پیش قدم نشوید و اجازه دهید این مرد شما باشد که این بار به شما ابراز احساسات می کند.

۲- شما مادر شریک عاطفی خود نیستید

برخی از بانوان همانند مادری دلسوز و فداکار رفتار می کنند. آن ها بیش از حد به مرد خود توجه می کنند. مدام نگران وقت غذا، دارو، خواب و … او هستند. این توجه بیش از حد موجب می شود یک مرد احساس کند که در بسیاری از موارد ساده زندگی خود وابسته است. مدام کسی او را می پاید. همیشه باید مراقب انجام چیزهای ساده باشد. کمی در انجام چنین اموری بی تفاوتی نسبت به مردان واجب است! هر انسانی نیاز دارد گاهی در حال خود فرو برود. گاهی چیزهای ساده را فراموش کند! گاهی رها و آزاد باشد.

درست است زنی که این کارها را انجام می دهد، در واقع می خواهد عشق و توجه خود را به شریک عاطفی اش نشان دهد، اما نباید این توجه به گونه ای بروز پیدا کند که انگار فرد را در غل و زنجیر می کشد. گاهی این توجه ها آن قدر زیاد می شود که بعد از مدتی دیگر محبت های شما به چشم مردتان نمی آید! او همیشه چنین توجه و محبتی از شما دیده است و ممکن است فکر کند که همه زنان این گونه محبت می ورزند و توجه می کنند و یا حتی این میزان توجه و رسیدگی، وظیفه زنان است.

در نتیجه، او نمی تواند پاسخگوی محبت شما باشد زیرا فکر می کند همه این گونه رفتار می کنند. ممکن است شما هم با خود فکر کنید که چرا شریک عاطفی شما به شما توجه کافی را ندارد! در واقع این شما هستید که بیش از حد به او توجه می کنید و ممکن است او توان پاسخگویی به این میزان توجه را نداشته باشد. برای همین با کمی بی تفاوتی نسبت به مرد خود می توانید به او یادآوری کنید که این حجم محبت از روی لطف شماست نه انجام وظیفه!

۳- بی تفاوتی نشان دادن نسبت به مردان برای جذب محبت آن ها

وقتی فردی عاشق کسی می شود و یا از او خوشش می آید، سیگنال هایی به سمت او می فرستد. ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که احساس کنید مردی به شما نسبت به دیگران خیلی توجه می کند. به حرف های شما بیشتر از سایرین گوش می دهد و یا بیشتر حرف های شما را در جمع تایید می کند. نظرات شما برای او مهم است و… . ممکن است شما هم متقابلاً از این فرد خوشتان بیاید؛ اما بهتر است از همان ابتدای کار شما هم با علاقه به نگاه نکنید و زیاد او را موردتوجه قرار ندهید. گاهی بی تفاوتی نسبت به مردی که عاشق شما شده است، لازم است! البته بی تفاوتی نسبت به مردان باید در حد معمول باشد و زیاده روی در آن نشود

وقتی شما نسبت به مردی که به شما علاقه مند شده است (و البته شما هم به او علاقه دارید) کمی بی تفاوتی نشان دهید، در چشم او شما یک انسان متشخص و بااعتماد به نفس هستید که با یکی دو جمله محبت آمیز و توجه وابسته نمی شوید! مقداری بی تفاوتی موجب می شود او بیشتر به شما دل ببندد؛ اما یادتان باشد که در این زمینه زیاده روی نکنید و مرد عاشق را فراری ندهید!

۴- گرم کردن یک رابطه یکنواخت

همه انسان ها درگیر دغدغه ها و مشکلات زیادی هستند. گاهی این مشکلات موجب می شود که شریک عاطفی خود را فراموش کنید. او را نادیده بگیرید. با توجه به این که در جامعه ایران اغلب مردان هستند که بیشتر کار می کنند (زیرا استخدام بانوان کمتر انجام می شود و این مشکل شما نیست!)، وقتی از سر کار برمی گردند، خسته هستند و دیگر توانی برای توجه به همسرشان ندارند.

شاید در وهله اول این دلیل قانع کننده به نظر برسد. او خسته است. شما باید هوایش را داشته باشید! اما حقیقت این است که ابراز احساسات نیاز به هیچ توانی ندارد! حتی با گفتن جملاتی مثل دوستت دارم، امروز دلم برات بیشتر تنگ شده بود و… آن ها بیشتر انرژی می گیرند. اگر همسر شما در این زمینه افراط می کند، کل زندگی شما در خانه خلاصه شده است و هر روزتان به یک شکل می گذرد، شاید کمی بی تفاوتی و کم توجهی به همسرتان موجب شود او قدردان زندگی با شما باشد و متوجه شود که در صورت عدم توانایی برای تغییر روزمرگی، حداقل کاری که می تواند بکند این است که کمی به شما توجه کند، به حرف هایتان گوش دهد و چند ساعتی از روز را برای شما وقت بگذارد.

نشانه های بی تفاوتی نسبت به مردان

راه های مختلفی برای ابراز بی تفاوتی وجود دارد و این شما هستید که باید با توجه به شناختی که به همسر و شریک عاطفی خود دارید، یکی از آن ها را انتخاب کنید. در واقع بهتر است بگوییم راه های منحصر به فردی با توجه به ویژگی و خصوصیات هر فرد وجود دارد. ممکن است روشی که دوست شما برای جلب توجه همسرش استفاده میکند، به کار شما نیاید. به همین علت، شما باید ابتدا همسر خود را به خوبی بشناسید و ارزیابی کنید که با عدم انجام چه کارهایی می توانید توجه او را نسبت به بی تفاوتی خود جلب کنید.

به صورت کلی، برای نشان دادن بی تفاوتی نسبت به مردان بهتر است یکی از رفتارهای محبت آمیز خود را کمی کمرنگ تر کنید. اگر هر روز با اشتیاق فراوان به سمت در می روید تا از همسر خود استقبال کنید، می توانید این بار کمی این استقبال را کمرنگ تر کنید. ممکن است در طول روز بارها به همسر خود بگویید که دوستش دارید (البته گفتن زیاد از حد این جمله توصیه نمی شود)، می توانید این ابراز احساسات را کمتر کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
حضور بدون تشریفات پسر رهبر معظم انقلاب در جلسه اولیاء و مربیان مدرسه فرزندشان+عکس (216 نظر) (عکس) امکانات فوق العاده برج روما رزیدنس، محل زندگی علی دایی / از آمفی تئاتر گرفته تا سونا و جکوزی و سالن بیلیارد! + تصاویری از داخل واحدها (10 نظر) تصاویری جالب و نوستالژیک از دوره دانشجویی مریم میرزاخانی در ایران/ مدال افتخار المپیاد بر گردن بانوی دانشمند (5 نظر) تعجب نگهبانان کره‌ای از زیرشلواری و زیرپیراهنی ناطق نوری! / آقا فرمودند: من فکر کردم اگر بیست روز شما این جا بمانید به کجا می‌رسید (5 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی در نوشتن مشق پسرش به طور برعکس برای رد گم کُنی و متوجه نشدن معلمش حماسه آفرید+ویدیو/ مامانا ایده بگیرین 😂 (4 نظر) رونمایی از ورژن دخترانه حامد آهنگی: خانمها آقایون اینم سحر دختر نازم!😂+فیلم (3 نظر) (فیلم) سربازی که صحنه رابطه نامشروع فرح و فریدون جوادی را دید، مغازه هدیه گرفت!!! (3 نظر) خلاقیت منحصربفرد کارگر بلوچی در اختراع تراکتور با قدرت حمل 200 کیلو آجر+ویدئو/ با پراید وانت معاوضه میشه😂 (1 نظر) استقبال عجیب دانش آموزان دختر از شهردار زنجان+عکس/ به صف شدن دختران برای تعظیم؟ (1 نظر) آوازخوانی زیبا و بی‌نظیر علی طولابی برای ژاله صامتی/ با صدای بهشتیش ترکوند!+ویدیو (1 نظر) خلاقیت خنده دار اوستای بنا در ساختن خانه با ستونی که به زمین وصل نیست+ویدیو/ مغز نیست که از هر رگش یه هنر میریزه😂 (1 نظر) شهرداری کرمانشاه مجسمه پاندای کونگ‌فوکار را به آغوش مردم ایران بازگرداند/ رفته میکاپ کرده اومده😂+عکس (1 نظر) دزدی از غرفه ویتنام و ترکیه در نمایشگاه کتاب تهران / فرهنگی‌ترین رویداد کشور در تیررس دله دزدها! (1 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (1 نظر) چادر نماز گل گلی بهاره رهنما که با سر کردن آن روز دختر را اینگونه تبریک گفت+عکس/ چقدر این پوشش بهش میاد
دیگران می‌خوانند   
حیات وحش/شکار ماهرانه پرنده توسط مار سمی با استتار باورنکردنی/ قبل از حرکت مار دیدنش غیر ممکنه+ فیلم فال قهوه با نشان روز شنبه 29 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز شنبه 29 اردیبهشت 1403+فیلم اقدام تحسین برانگیز یک بستنی فروش رشتی بامعرفت و مهربون برای کودکان/ دست مریزاد+عکس خوانندگی شاد و هوش پران یک طوطی سخنگو برای دلبری از صاحبش جهانی شد+ویدیو اشک ها و ناله های احساسی لیلا حاتمی در سوگ مادرش/ این سکانس ارزش صدبار دیدن رو داره+ویدیو اجرای شاهکار و باشکوه علی طولابی با آهنگ شجریان مقابل چشم احسان علیخانی/ با صدای بهشتیش کولاک کرد+ویدیو دکوراسیون زیبا و شیک 3 آشپزخانه ایرانی/هنرمندان عاشق این چیدمان می‌شوند+عکس مجری‌گری نوستالژیک تازه داماد سینمای ایران و طنز جالب حسن ریوندی در برنامه‌اش+ویدیو چهره معصوم و دلنشین مادر قهرمان پرور خواهران منصوریان/ خدا حفظش کنه+عکس تفریح لاکچری مرجان سریال نون خ در سواحل دبی+ عکس شباهت بی حد و اندازه ترلان پروانه به مادر جوان و کم سن و سالش+عکس عکس عاشقانه شاهرخ استخری، سعید فاصله ها و همسرش در یک کافه شیک بلژیکی/ همیشه به شادی و گردش اسامی خاص فرزندان بازیگران معروف و معانی آنها دور دور هادی چوپان با موتور سنگین در شهر+ فیلم رونمایی نهال از کلاه صورتی که از رهبر انقلاب هدیه گرفت+ویدیو نوه های ناز و زیبای زری خوشکام از دخترش لیلا حاتمی، بانوی اصیل و باکلاس سینمای ایران+عکس فال ابجد روزانه شنبه 29 اردیبهشت 1403 رونالدو و جورجینا در ساحل دریای‌سرخ+ عکس تغییرچهره زمین تا آسمون برادر ناتنی جومونگ بعد 18 سال در جشن تولد دخترش+عکس اقدام تحسین برانگیز شهرداری شیراز در زیباسازی شهر با درختان خشکیده/ هنر یعنی این! +عکس آخرین عکس عاشقانه لیلا حاتمی و مادرش قبل از فوت زری خوشکام+جزئیات تشییع عکس دیده نشده از بازیگر فیلم مست عشق با روسری/ هانده ارچل مسلمان شد؟ سحر قریشی هم به سندرم محمدرضا گلزار مبتلا شد!+فیلم نگاهی به باغ تالار عروسی خاص و هوش پران شیدا خلیق تازه عروس سینمای ایران جذابیت خاص پیراهن دنباله دار آیشواریا، بازیگر محبوب هندی در جشنواره کن/ چه گرد و خاکی هم به پا کرده😍 نگاهی به اولین روز مادر شدن زری خوشکام و خوشحالیش از به دنیا آمدن لیلا حاتمی+عکس/ روحش شاد لباس عروس خاص و دنباله دار شیدا خلیق و دسته گل ساده ولی با کلاسش / به به چه عروسی آخرین دورهمی 4 نفره خانواده نسرین مقانلو قبل از فوت پسرش در رستوران به صرف شام+عکس/ و قابی که توسط خانم بازیگر ثبت شد برخورد متواضعانه و جالب مجید واشقانی با یک دختر بچه که کیک خودش رو به آقای بازیگر داد+ویدیو/ ماشین لاکچری آقازاده هفت سر اژدها رو دیدین؟ نگاهی به مراسم عروسی زری خوشکام و علی حاتمی، پدر و مادر هنرمند لیلا حاتمی+عکس/ روح هر دوشون شاد و یادشون گرامی صبحانه ساده و بدون تجملات آیت الله هاشمی رفسنجانی روی میزناهار خوری همراه با مادر و پسرانشان+ عکس/ فقط چای و سنگگ طعنه خنده دار نیما شعبان‌نژاد به عکاسان در یک مراسم برای ژست گرفتن کنار هدیه بازوند+ویدئو/ مگه زن و شوهری اومدیم شباهت باورنکردنی و جالب نرگس محمدی به برادر چشم رنگیش در این سلفی دلنشین خواهر برادری+عکس سرنوشت خانم دکتر تبریزی که دستور قتل شوهرش را داد اطلاعیه جدید زندان اصفهان درباره توماج صالحی زری خوشکام، مادر لیلا حاتمی درگذشت + عکس و جزئیات مراسم خاکسپاری حضور رهبر معظم انقلاب در آرامگاه سعدی در شیراز+ویدیو/ رهبری فرهنگ دوست و علاقمند به شعر علت نیامدن شهاب حسینی در اکران مست عشق چه بود+ویدئو ماجرای بازگشت از تبریز در برف برای رسیدن به نوروز
تیتر امروز   
فال قهوه با نشان روز شنبه 29 اردیبهشت ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز شنبه 29 اردیبهشت 1403+فیلم
فال ابجد روزانه شنبه 29 اردیبهشت 1403
آخرین عکس عاشقانه لیلا حاتمی و مادرش قبل از فوت زری خوشکام+جزئیات تشییع
اطلاعیه جدید زندان اصفهان درباره توماج صالحی
زری خوشکام، مادر لیلا حاتمی درگذشت + عکس و جزئیات مراسم خاکسپاری
سرنوشت خانم دکتر تبریزی که دستور قتل شوهرش را داد
ماجرای بازگشت از تبریز در برف برای رسیدن به نوروز
آرزوی دست‌نیافتنی هوتن شکیبا، کاراکتر حبیب در لیسانسه ها درباره بازی در یک نقش!
پیشنهاد به رئیسی برای برکناری دسته‌ جمعی 10 مدیر یک استان
سلیمی‌نمین، فعال اصولگرا: رهبری مخالف حذف اصلاح‌طلبان از انتخابات بودند، اما برخی جریانات اصولگرا بر این خواسته اصرار کردند
نقشه زن جوان برای سرقت بی ام دبلیوی خواستگار 60 ساله اش
آماده‌باش و هشدار مدیریت بحران برای بارندگی‌های شدید در 7 استان
مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد! + فیلم / قربانی فحشا ...
ایرانی ربوده شده توسط امریکایی ها در عراق به حبس ابد محکوم شد! + فیلم