بررسی استایل و لباس‌های آناهیتا درگاهی؛یک تیپ خاص شخصی

  یکشنبه، 06 شهریور 1401   زمان مطالعه 6 دقیقه
بررسی استایل و لباس‌های آناهیتا درگاهی؛یک تیپ خاص شخصی
ساعدنیوز: آناهیتا درگاهی هنرپیشه جوان و زیبایی است که هم تازگی‌ها بسیار مطرح است و هم در زمینه تئاتر و نقاشی حرف‌هایی برای گفتن دارد. این هنرپیشه استایل خاصی دارد و برای همین در این مقاله می‌خواهیم از استایل و لباس‌های آناهیتا درگاهی برایتان بگوییم.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از منو مد، با مرور استایل آناهیتا درگاهی متوجه می شویم که در درجه نخست، فرد خوش پوشی است که تیپ خاصی دارد. او امضای شخصی اش را در استایل های مختلفش ثبت می کند و سبک مخصوص به خود را دارد. صورت و اندام درگاهی زیبایی و تناسب خاصی دارد که کارش را در خوش استایل شدن راحت می کند.

تصویر

با این حال، او انتخاب هایی معمولی ندارد. نوعی جسارت و تفاوت در لباس های او دیده می شود که باعث می شود، استایلی باشکوه داشته باشد. از شاخصه های استایل آناهیتا درگاهی می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
  • علاقه به رنگ مشکی
  • انتخاب اکسسوری های جذاب
  • تمایل به استفاده از طرح های جدید و جسورانه
  • آرایش صورت کلاسیک و اروپایی

در ادامه می خواهیم به هریک از این شاخصه ها نگاهی داشته باشیم. تیپ و استایل این هنرپیشه جوان ارزش مرورکردن دارد. در پایان به چند امتیاز مثبت استایل درگاهی هم نگاهی خواهیم داشت؛ چند امتیاز مثبت که مدیون انتخاب های آگاهانه اوست. البته نقدهای محدودی هم داریم که بعد از امتیازهای مثبت، درباره شان کمی صحبت خواهیم کرد.

علاقه به رنگ مشکی؛ مونوکروم جذاب

پوشیدن لباس مشکی و انتخاب این رنگ برای بخش های مختلف استایل همیشه بی دغدغه ترین راه است. منظور این است که اگر مشکی را انتخاب کنید، دیگر نیازی نیست که نگران نامناسب بودن آن باشید. مشکی برای اندام های مختلف مناسب است و در موقعیت های گوناگون هم می توان از آن استفاده کرد. آناهیتا درگاهی به رنگ مشکی علاقه دارد و در بسیاری از موقعیت ها با استایلی مونوکروم و مشکی (سراسر مشکی) ظاهر می شود. رنگ مشکی باعث می شود که درگاهی کشیده تر به نظر برسد و مرتب.

تصویر

انتخاب اکسسوری های جذاب

سلیقه آناهیتا درگاهی در انتخاب اکسسوری ها بسیار خوب است. او از عینک های خاصی استفاده می کند که با شکل صورتش در تناسب اند. این عینک ها که مدل هایی مانند گربه ای یا گرد دارند، به خوبی چهره اش را جذاب تر می کنند. انتخاب عینک مناسب به عنوان اکسسوری جذابی که باعث خاص شدن استایل می شود، کار هرکسی نیست. با این حال، آناهیتا درگاهی به خوبی از عهده این کار برمی آید. رنگ موردعلاقه او هم مشکی و قرمز است. عینک های قرمز هم به زیبایی با چهره اش در هماهنگی اند. اکسسوری های زینتی دیگر آناهیتا درگاهی مانند گوشواره ها و… هم به خوبی انتخاب می شوند و با چهره اش در هماهنگی اند. تعادل و تناسب از مهم ترین دلایلی است که باعث زیبایی اکسسوری های این هنرپیشه می شود. برای مثال، زمانی که استایلی ساده و مونوکروم دارد، از گوشواره ای بزرگ و چشم گیر استفاده می کند و این متعادل کردن استایل است.

تصویر

تمایل به استفاده از طرح های جدید و جسورانه

یکی از نکات شاخصی که در استایل و لباس های آناهیتا درگاهی دیده می شود، این است که طرح ها و مدل های ساده ای ندارند. برش های لباس خاص هستند و انتخابشان جسورانه به شمار می رود. از آنجا که درگاهی اندام متناسبی دارد، انتخاب طرح ها و برش های خاص به خوبی روی تنش می نشینند و نتیجه خوب از کار درمی آید. او در بیشتر مواقع از مانتوها و پالتوهای بلند استفاده می کند. این موضوع باعث کشیده تر جلوه کردن او می شود.

تصویر

آرایش صورت کلاسیک و اروپایی

این هنرپیشه جوان به سراغ آرایش های عجیب وغریب نمی رود. او طرفدار استایل آرایش کلاسیک است. در این سبک از آرایش، از رژ قرمز، خط چشم مشکی و کرم پودرهایی با تناژ سفید و روشن استفاده می شود. درگاهی به این نوع از آرایش علاقه دارد. در مواقع بسیاری هم سبک آرایشی اروپایی را در چهره اش می بینیم. در این مدل از آرایش هم سادگی مهم ترین اصلی است که باید رعایت شود. برای مثال، موهای درگاهی به سادگی دورش ریخته می شود و شالش را روی موهای باز می پوشد. چهره اش هم آرایشی غلیظ ندارد و بیشتر از رنگ های نود و خنثی استفاده می کند.

تصویر

مثبت یک؛ رعایت کدهای پوششی

یکی از نکات مثبت در استایل و لباس های آناهیتا درگاهی این است که همیشه به درس کد(dress code) یا کدهای پوششی اعتقاد دارد. منظور این است که متناسب با مراسم و موقعیتی استایلش را تدارک می بیند که در آن حضور دارد. بسیاری از افراد مشهور، به خوبی و متناسب با موقعیت های گوناگون ظاهر نمی شوند اما درگاهی این طور نیست. او همیشه در موقعیت های رسمی با استایلی درخور این شرایط ظاهر می شود. در زمان هایی که سطح رسمی بودن موقعیت و مراسم اندک است هم استایل کژوال و مناسبی برای خود تدارک می بیند.

تصویر

مثبت دو؛ استفاده از عناصر هنری جذاب در استایل

درگاهی علاوه بر هنرپیشگی در نقاشی هم توانمند است. به نظر می رسد که این موضوع روی استایلش هم اثرات مثبتی داشته است. اگر به برخی از استایل های او نگاهی داشته باشید، متوجه می شوید که طرح ها و مدل ها هنری اند و از نظر بصری یادآور عناصر نقاشی اند.

تصویر

این ویژگی مهمی است که باعث می شود آناهیتا درگاهی امضای خود را در استایل داشته باشد. همیشه، نوعی نقاشی یا طرح در پارچه لباس ها یا کیف او دیده می شود که نشان می دهد سلیقه و درک خوبی از دنیای تصویرگری و نقاشی دارد. در تصویر زیر شاهد نقاشی زیبایی هستید که خود این هنرپیشه از یک روسری ترکمن کشیده است.

تصویر

روسری و تصویر نقاشی شده طرحی یکسان دارند. کسانی که مانند درگاهی درکی از هنر رنگ شناسی دارند، معمولاً در پوشش و تدارک دیدن استایل هم قوی تر و متوازن تر از دیگران ظاهر می شوند.

تصویر

منفی یک؛ شلوغی و تلاطم

هیچ کس در هیچ زمینه ای بی عیب نیست. بدیهی است که درگاهی هم در کنار تمام امتیازات مثبت استایلش، ایراداتی دارد. یکی از این ایرادات معطوف به آشفتگی در برخی از استایل های اوست. گاهی اوقات، که شمارش بسیار هم اندک است، این هنرپیشه جوان و موفق استایلی بیش از حد شلوغ دارد. وجود انواع طرح ها و کنار هم قرارگرفتن پارچه های براق متعدد در کنار یکدیگر می تواند تعادل تصویری را از استایل دور کند. چنین چیزی به ندرت در استایل درگاهی دیده می شود.

تصویر

منفی دو؛ بلاتکلیفی سبک

این روزها همه چیز در دنیای مدوفشن شدنی است. هر چیز عجیب و تازه ای هم با برچسب پُست مدرن و آوانگارد تطهیر می شود و جای نقد ونظردادن را از بین می برد. اما باز هم همه این ها به معنای دورشدن از رعایت اصل تعادل نیست.

تصویر

شما می توانید از سبک های مختلف در استایلتان استفاده کنید اما همچنان چشم نواز باشید؛ در صورتی که جنس و سبک بخش های مختلف تیپ و استایلتان با هم در توازن و هماهنگی قرار بگیرند. گاهی اوقات، اصل تعادل در استایل درگاهی به خوبی رعایت نمی شود و نوعی بلاتکلیفی در تیپش دیده می شود که از نظر بصری، استایل را مخدوش می کند.

در آخر

مروری بر استایل و لباس های آناهیتا درگاهی داشتیم. او هنرپیشه زیبا و خوش اندامی است که در کارش تسلط کافی دارد و روزبه روز هم بیشتر می درخشد. تیپ و استایل خاصش هم همیشه او را در میان خوش پوش هایی قرار می دهد که از نقطه نظر ظاهر نمره آراستگی و تناسب را می گیرند. شما از کدام نکته درباره استایل او الهام می گیرید؟ نقدی به تیپش دارید؟


3 دیدگاه
  دیدگاه ها
بازدیدکننده
2 سال پیش

من دوستش دارم متین وباوقار هستن
قربان
2 سال پیش

عالی است
ارمان
2 سال پیش

تیپ خاصی نداشت. اصلن جالب نبود
پربحث های هفته   
اختصاصی ساعدنیوز: قهرمان عملیات جستجوی هلی‌کوپتر شهیدان خدمت: پهپاد ترکیه‌ای یا موتورسواران تبریزی؟ (8 نظر) واکنش فرزاد حسنی به شهادت شهدای خدمت: درود بر ابراهیم، نیکوکاران را چنین پاداش می دهیم، در حقیقت او از بندگان با ایمان ما بود (2 نظر) انا لله و انا الیه راجعون / مرد خدمت آسمانی شد ... (2 نظر) فوری؛ لحظه اعلام خبر شهادت ابراهیم رئیسی در شبکه خبر (2 نظر) تلخ ترین بوسه تاریخ روی تابوت آیت الله رئیسی+فیلم (1 نظر) بیوگرافی و زندگی خصوصی کیوان ساکت اف، تازه داماد سینمای ایران و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی (1 نظر) چهره محزون و ناراحت وحید شمسایی در مراسم تشییع رئیس جمهور شهید و همراهانش+عکس (1 نظر) انتشار برای اولین بار ؛ جدیدترین تصاویر ثبت‌شده از آخرین پرواز بالگرد رئیس‌جمهور شهید و همراهانش (1 نظر) فیلمی تاریخی و دیده نشده از شهید جمهور / اینجانب سید ابراهیم رئیسی هستم ... (1 نظر) خوش‌آمد گویی پیرمرد ترک‌زبان به رئیس‌جمهور+ویدئو/ برای مردم این منطقه دوستی و محبت آوردی (1 نظر) محمدرضا گلزار در استوری قلب عاشقانه نشان داد/ مخاطب این حرکت عاشقانه کیست؟ (1 نظر) نگاهی به دیدارهای مردمی استاندار جوان و شهید آذربایجان شرقی/ روحشان شاد+ویدیو (1 نظر) تعبیر جالب حجت‌الاسلام قرائتی درباره شهادت ابراهیم رئیسی+ویدئو (1 نظر) (عکس) ادای احترام استقلالی ها به رئیس جمهور شهید در تمرین امروز این تیم (1 نظر) عصبانیت شدید شبکه اینترنشنال از حضور گسترده مردم در تشییع پیکر رئیس‌ جمهور؛ ما داریم دست و پا می‌زنیم! (1 نظر)
دیگران می‌خوانند   
معرفی قهوه اتیوپی و دلایل محبوبیت آن شستشوی فرش با موادا نانو در قالیشویی چگونه است؟ تاثیر اینترنت اشیاء بر نگهداری و بهره‌وری آسانسورها دختری که در صف استقبال از رئیس جمهور شهید در فرودگاه بیرجند ایستاده کیست؟+ویدیو آموزش صفر تا صد سئو رایگان + [ویدئو دوره] استوری غم انگیز نجم الدین شریعتی برای رئیس جمهور/ جسمم را به خاک روحم را.......+ عکس مدارک بین المللی تحلیل کسب و کار نهایت تواضع و مردمی بودن یک رئیس جمهور در این عکس خلاصه می شود خانه پدری شهید آیت الله آل‌هاشم +ویدئو/تبریز انسان بزرگی را از دست داد... صحبت های دلنشین یار 30 ساله آیت الله آل هاشم در حاشیه مراسم تشییع: شهادت زیبنده وجود ایشون بود+فیلم پیدا شدن دختر ربوده شده ارومیه ای بعد از 36 سال/ لحظه در آغوش کشیدن مادر توسط دخترش+ویدیو روایت قابل تامل سید ابراهیم رئیسی از اوقات فراغتش در زندگی+ویدیو مادرانه های جورجینا همسر رونالدو برای فرزندش/ از بازی کردن تا آشپزی +عکس هنرمندان از رئیس جمهور شهید می‌گویند روایت وزیر ارشاد ابراهیم رئیسی از محبوس شدنش به همراه رئیس جمهور شهید در هتلی در کاظمین 2 قاب متفاوت از آخرین سفرهای رئیسی به بیرجند قابی تلخ از فرزند شهید رئیسی تا فرزندان شهید مالک رحمتی+عکس/یادگارهایی از شهدای خدمت... حضور 90 تن از سران کشورها در مراسم گرامیداشت رئیس جمهور شهید صحبت های دلخراش پدر شهید آل هاشم: الهی هیچکس داغ جوان نبیند مالک رحمتی؛ از جنوب شهر مراغه تا استانداری آذربایجان شرقی /تلخ ترین دیزی زندگی «آقا اسکندر» در شام غریبانِ «پسر» صدایی که تا ابد در گوشمان خواهد پیچید « حاج آقا هارداسان؟!» سالار عقیلی و محمد معتمدی در سوگ رئیس‌جمهور شهید خواندند+ویدیو برای دُردانه به دنیا نیامده استاندار جوان، مالک رحمتی/ لالایی خواندن باباها خیلی فرق می‌کند جزئیات جدید از لحظات ابتدایی سانحه بالگرد/تلفن کدام همراهان رئیسی زنگ می‌خورد؟ /بذرپاش: برای شناسایی مکان دقیق با موبایل حداقل 3 بی‌تی‌اس نیاز است شهادت رییس‌جمهوری روح اخلاقی و معنوی را به جامعه برگرداند+ویدئو انتشار برای اولین بار؛ حضور سیدابراهیم رئیسی در بین رزمندگان حزب‌الله لبنان+عکس عصبانیت شدید شبکه اینترنشنال از حضور گسترده مردم در تشییع پیکر رئیس‌ جمهور؛ ما داریم دست و پا می‌زنیم! لباس خادمی شهید حسین امیرعبداللهیان+عکس لحظاتی احساسی از صحبت‌های رهبر انقلاب با خانواده شهید رئیسی + فیلم استوری غم انگیز یک بانوی شطرنج باز برای شهادت رئیس جمهور/ شما مرحم زخم های ورزش بودید+عکس مردم داری و خوش اخلاقی مالک رحمتی استاندار شهید آذربایجان شرقی/ از دست دادن با مرد پاکبان تا روبوسی با مردم عادی +فیلم تصویر حکم خادمی شهید امیر عبداللهیان+عکس از دیدار شبانه رهبر انقلاب با خانواده شهید جمهور تا تشییع پیکر شهدای خدمت در حواشی داغ امروز پنجشنبه 3 خرداد 1403 تصاویر دیده نشده از حضور شهید ابراهیم رئیسی در چایخانه حرم امام رضا(ع)+ویدئو تصویری پربازدید از سنگ قبر پدر ابراهیم رئیسی+ویدئو واکنش رهبر انقلاب به بی تابی خانواده رئیسی حضور رهبر معظم انقلاب در خانه سید ابراهیم رئیسی برای قوت قلب همسر و فرزندانش+عکس/ خانه ایی سراسر فرش ماشینی و بدون تجملات! شاید باور نکنید اما اینجا خانه مادری رئیس‌جمهور شهید است+ویدئو/فقط بیتابی مادرش که می گوید بیا ابراهیم‌‌‌... تصویری از حضور رهبر معظم انقلاب در منزل رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 3 خرداد ماه 1403
تیتر امروز   
هنرمندان از رئیس جمهور شهید می‌گویند
روایت وزیر ارشاد ابراهیم رئیسی از محبوس شدنش به همراه رئیس جمهور شهید در هتلی در کاظمین
حضور 90 تن از سران کشورها در مراسم گرامیداشت رئیس جمهور شهید
مالک رحمتی؛ از جنوب شهر مراغه تا استانداری آذربایجان شرقی /تلخ ترین دیزی زندگی «آقا اسکندر» در شام غریبانِ «پسر»
صدایی که تا ابد در گوشمان خواهد پیچید « حاج آقا هارداسان؟!»
برای دُردانه به دنیا نیامده استاندار جوان، مالک رحمتی/ لالایی خواندن باباها خیلی فرق می‌کند
از دیدار شبانه رهبر انقلاب با خانواده شهید جمهور تا تشییع پیکر شهدای خدمت در حواشی داغ امروز پنجشنبه 3 خرداد 1403
واکنش رهبر انقلاب به بی تابی خانواده رئیسی
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 3 خرداد ماه 1403
پوشش کامل مراسم ادای احترام سران کشورهای مختلف به پیکر شهید رئیسی و همراهانش
جزئیات تشییع و تدفین پیکر امام جمعه شهید تبریز و استاندار شهید آذربایجان شرقی
فال روزانه امروز پنجشنبه 3 خرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 3 خرداد 1403
رهبر انقلاب: شخصیت برجسته‌ای را از دست دادیم/ روبوسی و سر سلامتی و لحظاتی از دیدار نخست وزیر عراق با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای + ویدئو
فال انبیاء روزانه پنجشنبه 3 خرداد ماه 1403