چاپ مقاله isi

  یکشنبه، 11 خرداد 1399   زمان مطالعه 7 دقیقه
چاپ مقاله isi
چاپ مقاله در ژورنال های isi یقینا یکی از دشوارترین فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی می‌باشد که در این مقاله کلیه فرآیند چاپ مقاله را برای سهولت کار به شما شرح خواهیم داد.

مقالات isi

اگر به عنوان محقق یا دانشجو تصمیم دارید یک گام تحقیقاتی مثبت در جهت پیشرفت و توسعه علمی بردارید ژورنالهای isi بهترین انتخاب جهت گسترش دانش محسوب می گردند. ژورنالهای isi شهرت جهانی دارند و یکی از معتبر ترین منابع علمی در دنیا شمرده می شوند که مقالات معتبر با موضوع ناب را پذیرش می کنند. برای ارائه مقاله در این ژورنالها لازم است مقاله اعتبار بسیار بالایی داشته باشد و کاملا نوآوری داشته باشد. یک نویسنده مقاله بیش از هر چیز باید اخلاق پژوهش را در مقاله خود مدنظر قرار دهد. سعی کند موضوع و محتوای نابی را در قالب یک مقاله ارائه کند. مقالات isi از جمله معتبرترین مقالات علمی هستند که در مجلات به خصوصی به چاپ می رسند.

  • فراغت از تحصیل در مقطع دکتری
  • پذیرش راحت تر در مقطع دکتری
  • گرفتن بورس تحصیلی از دانشگاه های معتبر بین المللی در سراسر جهان
  • استخدام راحت تر در کلیه ادارات و سایر مراکز دولتی و خصوصی
  • پذیرفته شدن بسیار راحت تر به عنوان عضو هیات علمی

برای نگارش مقاله isi نویسنده باید نکات کلیدی زیر را مد نظر داشته باشد:

  • مقاله isi می بایست عنوان ناب و جدید داشته باشد که در بر گیرنده کلمات کلیدی باشد. برای انتخاب عنوان عجله نداشته باشید و بهتر است با استاد راهنما و مشاور خود مشورت کنید که عنوان دارای اعتبار باشد.
  • قواعد مقاله نویسی را رعایت فرمایید و دقیق ترتیب بخش های مقاله با چهارچوب استاندارد نوشته شوند.
  • هر ژورنال برای هر بخش از مقاله تعداد کلمات مشخصی در نظر دارد که باید تعداد کلمات هر بخش بررسی و کنترل شود و طبق استاندارد آن نگارش کردد.
  • چکیده در مقالات isi اهمیت بسیار زیادی دارد و هر چقدر چکیده شما جذاب و تاثیر گذار باشد یقینا در جذب مخاطب تاثیر مثبت و به سزایی خواهد داشت.
  • مقاله isi باید بدون ایرادات دستور زبانی و نگارشی باشد مواردی که ضعف علمی نویسنده را نمایان کند یقینا عامل ریجکت مقاله محسوب خواهند شد.
  • موضوع مقاله را در چهارچوب حوزه تخصصی خود انتخاب فرمایید که بتوانید موضوع را گسترده تر کنید و محتوای بهتری ارائه کنید.
  • روش تحقیق یکی از مهم ترین قسمت های مقاله است زیرا اگر سطح مطالب شما بالا باشد ولی روش تحقیق مناسبی اتخاذ نکرده باشید زحمات شما هدر خواهدرفت. یافته های پژوهش در مرحله بعدی قرار دارد سپس به نتیجه گیری و بحث در مورد مطالب بپردازید. یک نتیجه گیری مناسب می تواند نقطه عطف دستاوردهای شما در این پژوهش باشد و در آخر هم پس از ارائه راه حل ها و پیشنهادات مناسب، منابع و رفرنس تحقیق و پژوهش هایتان را ذکر کنید.

تصویر

مراحل چاپ مقاله isi

یقینا که بعد از اتمام نگارش باید به سراغ انتشار تحقیقات خود بروید و سعی کنید معتبرترین ژورنال را برای مقاله انتخاب نمایید. با انتخاب هوشمندانه ژورنال می توانید سرعت چاپ مقاله را تسریع بخشید و احتمال چاپ را به صدر درصد برسانید تمام عملکرد شما در راستای نگارش و تدوین مقاله در بخش داوری محک زده خواهد شد و مقاله ارسالی شما با هزاران مقاله دیگر مقایسه خواهد شد و نهایتا نتیجه در قالب یک ایمیل از طرف سردبیر برای شما ارسال خواهد شد. برای چاپ مقاله مراحل زیر را دنبال کنید.

ترجمه تخصصی مقاله

ترجمه یکی از مهم ترین بخش های چاپ مقاله می باشد که بهتر است توسط یک فرد متخصص با سابقه انجام شود که بتواند مقاله را با کیفیت نیتیو ترجمه کند. کیفیت ترجمه رابطه مستقیم با کیفیت محتوای مقاله دارد. مترجم باید بدون هیچگونه دخل و تصرفی در متن آنرا ترجمه کند و جانب احتیاط را رعایت کند که آسیبی به محتوا و ساختار مقاله وارد نشود. حفظ کیفیت و یکپارچگی محتوای مقاله وظیفه اصلی مترجم می باشد. همچنین ترجمه باید به قدری روشن و شفاف انجام شود که داوران کیفیت آنرا تایید نمایند. هر زمینه تخصصی می بایست مترجم متخصص مخصوص به خود را داشته باشد.

ویرایش محتوایی مقاله

مقاله بهتر است قبل از سابمیت به هر ژورنال از لحاظ محتوای مورد بررسی قرار گیرد در این ویراستاری باید تمامی ایرادات دستور زبانی و محتوایی برطرف گردد و کیفیت و اصالت متن تایید گردد. ویراستار باید متن را یک بار قبل و یک بار بعد از ترجمه بررسی کند. در مرحله اول جهت تایید کیفیت دستور بان و محتوا و در مرحله دوم جهت تایید نهایی و رفع ایرادات احتمالی که در ترجمه مممکن است به وجود آمده باشد.

پارافریز و رفع سرقت علمی از مقاله

محتوای مقاله نباید دارای مشابهت های علمی باشند و حتما باید نویسنده سعی کنید تشابهات علمی را از متن مقاله حذف کند و تا حد امکان محتوای مقاله ناب و دست اول باشند. وجود مشابهات های علمی در متن مقاله یقینا عامل افت کیفیت مقاله می باشد که باید قبل از داوری برطرف گردد.

ویرایش و بررسی نهایی مقاله

بعد از کلیه اقدامات ترجمه و ویراستاری و پارافریز بار دیگر بهتر است مقاله توسط فرد با تجربه و متخصص بررسی شود تا نهایتا کیفیت آن تایید گردد. تایید نهایی کیفیت مقاله ضروری می باشد.

انتخاب ژورنال مناسب برای مقاله

اما دشوار ترین مرحله مرحله انتخاب ژورنال می باشد این مرحله با توجه به اهمیت بالایی که دارد بهتر است با شناخت و مطالعه و تحقیقات انجام شود. با انتخاب ژورنال نامناسب کلیه زحمات خود را به هدر خواهید داد. در این مرحله حتما از افراد متخصص و کاربلد همراهی بخواهید. شناخت ژورنالها و زمینه تخصصی هر ژورنال برای شما اجباری می باشد هر مجله زمینه پذیرش خاصی برای مقالات در نظر می گیرد که باید مرتبط با مقاله باشد. همچنین مقالات علمی و ژورنالها باید از لحاظ سطح اعتبار علمی نیز کاملا مطابق با هم باشند.

**برای اینکه از isi بودن یک مجله اطمینان داشته باشید می توانید از طریق سایت موسسه تامسون رویترز اقدام فرمایید با مراجعه به این سایت لیست مجلات در تمامی حوزه ها را می توانید مشاهده فرمایید.می توانید هم عنوان مجله انتخابی خود را جستجو کنید و هم از طریق ISSN.**

فرمت بندی مقاله

هر ژورنال فرمت و چهارچوب خاصی برای مقاله در نظر می گیرد که باید بعد از انتخاب ژورنال و تایید نهایی کیفیت ژورنال و مقاله فرمت بندی انجام شود. فرمت قابل قبول هر مجله را می توانید از سایت رسمی مجله بررسی کنید. بعد از پیدا کردن فرمت مقاله باید آنرا اصلاح کنید و فرمت مقاله را به فرمتی که ژورنال مشخص کرده تبدیل فرمایید.

سابمیت مقاله

و اما نهایتا سابمیت مقاله که دو روش برای سابمیت مقاله به ژورنال وجود دارد که در هر ژورنال متفاوت می باشد و باید با توجه به نوع ژورنال مشخص گردد.

سابمیت از طریق ایمیل که باید فایل مقاله خود را بعد از تایید و کنترل نهایی به آدرس ایمیل موجود ارسال فرمایید که توسط سردبیر دریافت خواهد شد و ایمیل رسید برای شما ارسال خواهد شد.

و روش دوم به این صورت می باشد که برخی از ژورنالها در سایت خود یک بخش برای پیوست فایل قرار می دهند که می توانید فایل را به این بخش پیوند دهید. هر دو این روش ها قابل اعتماد می باشد و در هر دو روش پیامی مبنی بر رسید فایل مقاله دریافت خواهید کرد.

تصویر

نتیجه داوری مقاله

نتیجه داوری در مقالات isi بر سه حالت می باشد:

  • ریجکت کامل مقاله با توجه به وجود ایرادات کلی که توسط داوران تشخیصص داده شده است که در این حالت کارش از شما برنخواهد آمد و باید مجددا سعی کنید که مقاله را به ژورنالهای دیگر پس از رفع ایراد سابمیت کنید.
  • اکسپت مقاله که خوشبینانه ترین حالت میباشد و در صورت عکملکرد مثبت یقینا مقاله شما تاییدیه را از داوران خواهد گرفت.
  • نیاز به بررسی این حالت نیز تقریبا می توان گفت خوشبینانه می باشد و نویسنده این شانس را دارد که بعد از ویرایش و اعمال تغییرات مقاله را مجددا سابمیت کند.

رعایت استاندارد های مطرح شده ادر این مقاله کلید موفقیت شما خواهد بود. چاپ مقاله در ژورنالهای isi برای کسانی دشوار می باشد که بدون شناخت و مشاوره وارد این مسیر می شوند با مطالعه و اخذ مشاوره از کارشناسان خبره یقینا در کمتر از یکماه نامه پذیرش مقاله خود را از ژورنالهای دارای اعتبار isi اخذ خواهید کرد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
اختصاصی ساعدنیوز: قهرمان عملیات جستجوی هلی‌کوپتر شهیدان خدمت: پهپاد ترکیه‌ای یا موتورسواران تبریزی؟ (6 نظر) واکنش فرزاد حسنی به شهادت شهدای خدمت: درود بر ابراهیم، نیکوکاران را چنین پاداش می دهیم، در حقیقت او از بندگان با ایمان ما بود (2 نظر) انا لله و انا الیه راجعون / مرد خدمت آسمانی شد ... (2 نظر) فوری؛ لحظه اعلام خبر شهادت ابراهیم رئیسی در شبکه خبر (2 نظر) بیوگرافی و زندگی خصوصی کیوان ساکت اف، تازه داماد سینمای ایران و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی (1 نظر) محمدرضا گلزار در استوری قلب عاشقانه نشان داد/ مخاطب این حرکت عاشقانه کیست؟ (1 نظر) نگاهی به دیدارهای مردمی استاندار جوان و شهید آذربایجان شرقی/ روحشان شاد+ویدیو (1 نظر) ایرانی ربوده شده توسط امریکایی ها در عراق به حبس ابد محکوم شد! + فیلم (1 نظر) کیک تولد شیک و باکلاس 43 سالگی بهنوش طباطبایی با قلب های صورتی/مبارکا باشه +عکس (1 نظر) واکنش ها به شهادت آیت الله رئیسی و همراهان/رهبر معظم انقلاب: اینجانب پنج روز عزای عمومی اعلام می‌کنم (1 نظر) مجری جنجالی صداوسیما برای همیشه از ایران رفت (1 نظر) فیلمی پربازدید از رئیسی: من زندگی خودم را مرهون حضرت رضا علیه‌السلام می‌دانم... (1 نظر) (فیلم) روضه خوانی سید ابراهیم رئیسی در شب قدر ؛ همه کاره در دو عالم حسین است / الهی بالحسین .... (1 نظر) شهید آیت الله آل هاشم: تنها شهری که دو امام جمعه سید شهید داره تبریزه، ان شاءالله سومی هم به اونها ملحق بشه +ویدئو (1 نظر) لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم
دیگران می‌خوانند   
آخرین دیدار مردمی سید ابراهیم رئیسی در نمازخانه این شهرستان بود+ویدیو فال انبیاء روزانه چهارشنبه 2 خرداد 1403 روایت جالب محمدجواد ظریف از تماس تلفنی شهید ابراهیم رئیسی با ایشان بعد از اتمام دوره وزیری‌شان+ویدیو آخرین فاتحه خوانی سید ابراهیم رئیسی بر مزار سردار سلیمانی+عکس ترفند طلایی برای پاک کردن لکه شیر از روی فرش/ برای از بین بردن بوی بد شیر چه کنیم؟ تعریف و تمجید حسین امیرعبداللهیان از محمد جواد ظریف+ویدیو/ ایشون به ما یاد داد که میشه بدون میز هم یک سیاستمدار موفق شد! خاطرات جالب همکلاسی و همخوابگاهی استاندار جوان و دهه شصتی آذربایجان شرقی قبل از شهادت/ همیشه کت و شلوار میپوشید...+عکس آل هاشم و حضورش در ورزشگاه برای تماشای فوتبال/ سید همیشه خندان در کنار جوانان +فیلم فال روزانه امروز چهارشنبه 2 خرداد ماه 1403 فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 2 خرداد 1403 فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 2 خرداد ماه 1403 فال حافظ با تفسیر چهارشنبه 2 خرداد 1403 + فیلم قالیباف: دلتنگی خود را از جای خالی دوست و برادر پرتلاشم، سیدالشهدای خدمت، حضرت آیت‌الله دکتر رئیسی ابراز می‌کنم تکرار عبارت کلیشه‌ای «کار خودشان است» از زبان رسانه‌های معاند + فیلم شهید رئیسی: اگر مشکلات مردم با اهانت به من حل می‌شود، اشکالی ندارد + فیلم نورپردازی سه بعدی در میدان آزادی از چهره شهدای خدمت+ ویدئو نوشته مهدی ترابی به مناسب شهادت رئیسی + عکس/... شاید خسته از طعنه‌ها و زخم زبان‌ها و نامردی‌ها مرگ دردناک پسر 10 ساله در استخر ؛ غریق‌نجات‌ها فقط تماشا کردند! ماجرای آخرین تماس تلفنی با آیت الله آل هاشم از زبان غلامحسین اسماعیلی/ 3 الی 4 بار تماس گرفتم و تا 4 ساعت در حیات بودند ...+ویدیو روایت هدیه انجیر حاج قاسم به امیر عبداللهیان در بحبوحه جنگ سوریه+ویدئو عکس‌هایی تماشایی از کشور «مصر» در 150 سال قبل شرح حادثه سقوط بالگرد از زبان نزدیک ترین فرد داخل هلی کوپتر از لحظه مفقود شدن تا فرود اضطراری+فیلم فال ابجد روزانه چهارشنبه 2 خرداد 1403 صحبت های سوزناک کارگردان ایرانی از حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور: آن شب هولناک را تا صبح نخوابیدم+فیلم میرسلیم به مخبر: رسیدگی به خطاهایی که منجر به شهادت رئیسی و همراهانش شد را اولویت دهید حال آشفته و پریشان وزیر کار در استقبال از رئیس جمهور شهیدش+عکس حضور مقامات ارشد طالبان در مراسم تشییع رئیس‌جمهور آماده‌سازی صحن امام هادی علیه السلام جهت استقبال از شهدا+ویدئو مجری جنجالی صداوسیما برای همیشه از ایران رفت آخرین عکس دونفره و دلنشین سیدابراهیم رئیسی با رهبر معظم انقلاب/ زین پس تا چشم کار میکند جای تو خالیست دلسوزی رئیس جمهورِ شهید برای سربازان ایرانی: به خدا من راضی نیستم جوانانِ سرباز در گرما و سرما بایستند+ویدئو خوشحالی و شیرینی پخش کردن مجری تلویزیون با شنیدن خبر شهادت سید ابراهیم رئیسی/ واکنش کارشناس برنامه ادای احترام مردم روسیه به شهدای سقوط بالگرد رئیس‌جمهور و گلباران کردن سفارت/ یک دنیا به این سوگ نشسته است+ فیلم مهریه همسر و دختران سیدابراهیم رئیسی چقدر است؟ اشک‌های «محمد طاها»برای شهید جمهور؛ می‌خواستم آقای رییسی را از نزدیک ببینم +ویدئو چگونه جوش های دوران بلوغ را از بین ببریم؟ سنگ‌تمام آذربایجانی‌ها‌ در تشییع «عزیز ایران»/ یک بالگرد و پایان سفری تاریخی+فیلم رونمایی از جدیدترین انواع تاج گل نمایشگاه بین المللی{همراه با عکس} زمانی که بغض عجیب مجری تجمع تهران ترکید +ویدئو سوگواری متفاوت یک زن در مراسم تشییع آیت الله رئیسی: در دفاع از شما فحش خوردیم نوش جانمان+عکس
تیتر امروز   
فال روزانه امروز چهارشنبه 2 خرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 2 خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 2 خرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر چهارشنبه 2 خرداد 1403 + فیلم
ترفند طلایی برای پاک کردن لکه شیر از روی فرش/ برای از بین بردن بوی بد شیر چه کنیم؟
مرگ دردناک پسر 10 ساله در استخر ؛ غریق‌نجات‌ها فقط تماشا کردند!
فال ابجد روزانه چهارشنبه 2 خرداد 1403
صحبت های سوزناک کارگردان ایرانی از حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور: آن شب هولناک را تا صبح نخوابیدم+فیلم
میرسلیم به مخبر: رسیدگی به خطاهایی که منجر به شهادت رئیسی و همراهانش شد را اولویت دهید
فال انبیاء روزانه چهارشنبه 2 خرداد 1403
خوشحالی و شیرینی پخش کردن مجری تلویزیون با شنیدن خبر شهادت سید ابراهیم رئیسی/ واکنش کارشناس برنامه
خاطرات جالب همکلاسی و همخوابگاهی استاندار جوان و دهه شصتی آذربایجان شرقی قبل از شهادت/ همیشه کت و شلوار میپوشید...+عکس
استاندار آذربایجان شرقی که به شهادت رسید، داماد کیست؟ /او یک دهه شصتی و دانش آموخته دانشگاه امام صادق بود
واکنش غم انگیز هنرمندان ایرانی به شهادت رئیس جمهور و همراهانشان/ از بهنوش بختیاری تا رضا رویگری و بازیگر نون خ+عکس
چهره ماتم زده همسر و فرزندان شهید حسین امیر عبداللهیان در سوگ عزیزشان+عکس /خانه رنگ و بوی غم دارد...