چرا هیچ کس دوستم ندارد؟ چه کنم محبوب باشم؟

  چهارشنبه، 25 خرداد 1401   زمان مطالعه 15 دقیقه
چرا هیچ کس دوستم ندارد؟ چه کنم محبوب باشم؟
یکی از دلایل مهم دوست نداشته نشدن توسط همسر و یا دوستان ریشه در رفتار افراد دارد که با اصلاح آن میتوانند این مشکل را حل کنند. در ادامه این مطلب با ما باشید تا بیشتر در این خصوص بحث کنیم.

آیا مدام این جمله را در ذهن خود تکرار می کنید که کسی شما را دوست ندارد؟ آیا احساس پوچی می کنید ؟ آیا احساس می کنید در این دنیا تنها هستید ?اگر در ذهن خود مدام این جمله را تکرار می کنید : ” من به درد هیچ کاری نمی خورم ، برای همینکسی مرا دوست ندارد ” ، ” چرا کسی مرا دوست ندارد ” آیا مدام خود را با موفقیت های هم سن و سالان تان مقایسه می کنید ؟ آیا می دانید در پس این جمله : ” کسی مرا دوست ندارد ” یک ضعف بزرگ نهفته است در ابتدا خبر از این موضوع می دهد که شما اعتماد به نفس پائینی دارید که با هر برخورد و یا سخنی نا امید می شود . شما هر بار که این جمله را در ذهن خود تکرار می کنید :” او مرا دوست ندارد” یا اینکه ” من برای کسی اهمیت ندارم ” تبعات منفی بسیاری بر روی ذهن شما دارد.
فراموش نکنید سایرین شما را از روی برخورد ظاهری تان می شناسند ، از حالت روحی ، فکری و ذهنی تان . اگر هنگامی که به شخص دیگری می رسید بگوئید تنها هستم یا اینکه کسی مرا دوست ندارد ، صحبت های شما افکار منفی را به فرد مقابل القا می کند و مطمئن باشید کسانی که با شما در ارتباط هستند به سادگی این موضوع را درک می کنند و با خود می گویند حتما او یک عیبی دارد که کسی او را دوست ندارد و از او دوری می کنند و او هم از شما دوری می کند .هر شخص اشتباهات و کیفیت های مخصوص به خود را دارد که او را تبدیل به فردی واحد می کند .

11دلیل دوست داشته نشدن توسط دیگران

نیاز به دوست داشته شدن و تعلق از نیاز های اساسی انسان است. نیازی که همه ی انسان ها در اعصار مختلف و با فرهنگ های گوناگون، آن را در وجود خود می یابند. نیاز به پیوندی صمیمانه و سرشار از محبت و مراقبت از ابتدای تولد و در آغوش مادر آغاز شده و تا آخر عمر به حیات خود ادامه می دهد.ارتباط، پیوندجویی، و برقراری روابط صمیمانه یکی از ابعاد مهم زندگی انسانی است. اما گاهی فردی که در پاسخ به این نیاز خود، به سمت برقراری روابطی صمیمانه حرکت می کند، به طور تکرارشونده ای ناکامی و نارضایتی را تجربه می کند و به این احساس درون او دامن زده می شود که تنهاست و تنها خواهد ماند، به نیازهای خود دست نمی یابد، و توسط دیگران درک نمی شود. ولی حتما شما هم می شناسید افرادی را که معتقدند هیچ کس آنها را دوست ندارد ولی چرا ؟

دختر تنها
دوست داشته نشدن

1.شما خودخواه هستید

خودخواه بودن یکی از بدترین اخاق هایی است که همه دوستان و آشنایان را فراری می دهد.افرادی وجود دارند که فقط خودشان را میبینند.مردم میتوانند این را حس کنند ، وقتی همه چیز راجع به خودتان و به نفع خودتان است, مردم ازشما دوری خواهند کرد.بین انگیزه و خودخواهی یک خط باریک است شما ممکن است برای موفقیت خود انگیزه داشته باشید ،اما نباید خودخواه باشید.

2.شما گوش نمیدهید

مردم دوست دارند که داستان های خودشان را برایتان تعریف کنند اگر شما به چیزی که دیگران میگویند گوش ندهید,آنها هم به حرف شما گوش نخواهند داد. زمانی از روزتان را به مردم اختصاص دهید, در واقع به چیزی که آنها میگویند ،گوش دهید ؛ زمانی که به آنها گوش نمیدهید شما نخواهید فهمید که آنها چه میدانسته اند وچه چیزی به نفع آنها است لئونارد یک شنونده خوب است، و.موفقیت های زیادی را با انجام این کار ساده به دست آورده است.

3.شما با ترویج و تبلیغ خود ،صحبت را شروع میکنید

آیا تا به حال کسی را دیده اید که مستقیما به سمت تعریف از خود، گام بردارد؟ "اوه سلام,اسم من جانی تالک است و من نویسنده کتاب چگونه دوستان خود را از دست میدهیم و رنجاندن مردم هستم,کتابم همراهم هست آیا میخواهید که آن را برایتان امضا کنم؟ و تو خواهی گفت:اوه, این مرد دیگر که بود؟!! من اورا همین الان دیدم و او کتابش را به من فروخت!! درنتیجه بیش از حد تعریف کردن از خودتان ,مخالف اهدافتان است اگر مشتاق پروژه های خود باشید,مردم نمیخواهند که به هیچ عنوان با شما صحبت کنند.

4. شما اغلب صحبت های کوتاه را انتخاب می کنید

هر مکالمه از گفت و گوهای کوچک ساخته شده است مانند:هوا چه طور است؟ یا روز شما چگونه است؟ شما میخواهید که مردم را بشناسید و بهترین راه برای این کار ایجاد یک ارتباط و یا یک پیوند زود هنگام است. شما باید از یک جا شروع کنید، وقتی بحث های کوچک را رها میکنید و مستقیما به سراغ جزئیات کسب و کار میروید مردم فکر میکنند که چرا اینگونه با من برخورد کرد؟ هرچیزی را که باعث برقراری ارتباط بین شما و دیگران میشوند را نگه ندارید ؛ با صحبت های کوتاه ببن خود و دیگران احساس راحتی و آشنایی برقرار کنید و قبل از هرچیزی سعی کنید دیگران را بشناسید.

5.شما اغلب از دیگران در خواست کمک میکنید

زمانی که برای اولین بار کسی را دیده اید و از او درخواست کمک میکنید, ممکن است تمایل به انجام این کارنداشته باشد زیرا شما آنها را در موقعیت بدی قرار داده اید زمانی که شما با افراد موفق تر صحبت میکنید , این روش عمل نخواهد کرد.یادمان باشد ما با کارهای خودمان باعث می شویم دوست داشتنی نباشیم بنابراین سعی کنیم در رفتارهای خودمان تجدید نظر کنیم .

6.شما هیچ چیزی را به دیگران نمیدهید

زمانی که شما یک رابطه را ایجاد میکنید و به آن ارزش نمیدهید یعنی بدون ایجاد پایه و اساس شروع میکنید در این شرایط ساختار شما در حال فرو ریختن است و فرد ،دیگر نمیخواهد بیشتر از این با شما در ارتباط باشد قطعا رابطه شما ،ممکن است یک تا دوهفته طول بکشد اما ازبین خواهد رفت ؛ ضعیف تر میشود و در نهایت سقوط میکند سپس شما نادیده گرفته میشوید و دیگر هرگز خبری از آنها به شما نخواهد رسید .

7. فقط وقتی در مورد چیزی نیاز دارید ، با مردم صحبت می کنید

آیا تا به حال دوستی داشته اید که برای مدت طولانی از او خبری نداشته اید و فقط زمانی که ماشین خود را خراب می کند یا زمانی که حساب بانکی خود را خالی کرده و به پول نیاز دارد ،با شما تماس میگیرد ؟ این همان دغل دوستانی هستند که در همه ی جمع های دوستانه ی خود حضور دارند ، اما شما را دعوت نمی کنند اینها افرادی هستند که وقتی به چیزی نیاز دارند، فقط به شما تلفن می کنند.آنها می دانند که می توانند از شما استفاده کنند وهر چیزی را از شما بخواهند اگر شما چنین فردی هستید، حدس بزنید چه اتفاقی می افتد؟ هیچ کس نمی خواهد با شما ارتباط داشته باشد. شما فقط دوستانتان را برای زمان های سختی میخواهید، نه در زمان های خوشی و خوبتان هنگامی که مردم این را متوجه شوند ، از شما دوری خواهند کرد .

8. شما متکبر هستید

آیا تا به حال به افرادی برخورده اید، که زود متوجه شوید چقدر متکبر واز خود راضی هستند ؟ آیا دوست داشتید ،بیشتر با آنها بمانید و آنها را بیشتر بشناسید ؟آیا احساس کردید که آنها ترسناک هستند؟ اگر شخصی برای شما رعب آور باشد، نمی توانید به آنها نزدیک شوید و نمی توانید آنها را بشناسید .اگر شما متکبر هستید، هیچ کس نمی خواهد بداند شما چه کسی هستید، زیرا فکر می کنند:"این فرد فقط به خودش فکر میکند .همیشه در مورد کارهای بزرگی که انجام داده اند، صحبت می کند و هرگز لحظه ای را برای گوش دادن به دیگران صرف نمیکنند ، متکبر نباشید.

9. در مکالمات، همیشه اختیار زمان و بحث در دست شماست

هنگامی که دیگران را نادیده میگیرید ، آنها را علیه خود وارد یک جبهه میکنید ؛ بعضی ها فکر می کنند ،لئونارد فقط یک مرد آرام است، اما پس از شناختن او، متوجه خواهید شد ، بیشترین کاری که انجام می دهد، گوش دادن به شماست، تا اطمینان حاصل کنید که او درک می کند چه کسی با او صحبت می کند. این باعث می شود او یک ارتباط دهنده بسیار موثر باشد، حتی اگر او زیاد حرف نزند.

10. دلتنگ میشوید

اگر شما کسی هستید که همیشه در حال گزافه گویی است ؛ چه زمانی می خواهید درباره کارهای خوب دیگران صحبت کنید؟ اگر دائم در حال صحبت کردن درباره خود باشید ، اطرافیان شما گوش دادن به شما را متوقف می کنند.خیلی حس بدی هست که مخاطب شما فقط شنونده حرف های شما باشد و شما مجالی برای حرف زدن دیگران ندهید . لطفا آداب معاشرت را رعایت کرده و به طرف مقابل و حرف هایش احترام بگذاریم.

11. شما تنها برای نتیجه ی اهداف خودتان اهمیت قائل میشوید

همه ما برای اهدافمان، پایانی را تصور کرده ایم من می خواهم تبدیل به یک سخنران مشهور بین المللی شوم که در سراسر جهان سفر می کند، به مردم کمک می کند تا صدای خود را پیدا کنند و به اشتراک بگذارند. آیا تا به حال کسانی را دیده اید که تنها بر هدف نهایی خود متمرکز بوده اند؟ آنها برای رسیدن به هدف خود از هیچ کاری دریغ نمیکنند ؛ دروغ، تقلب، دستکاری، سرقت، هر چه باشد. نکته بعدی، این است که این افراد ممکن است به هدف خود برسند یا نرسند ، اما در این مسیر آنها تمامی روابط فردی خود را برای رسیدن به این هدف کاملا از بین می برند و همیشه در نوک پیکان اشاره قرار میگیرند ، اما آنها کاملا بی رحم هستند، آنها هیچ دوستی ندارند، و آنها در شب به تنهایی در رختخواب خود گریه می کنند، زیرا هیچ کس نمی خواهد کاری با آنها داشته باشد.

مرد تنها کنار دریا

چگونه محبوب باشم و همه دوستم داشته باشند ؟

آیا تا به حال شده به کسانی حسادت کنید که احساس می کنید نزد همه محبوب هستند ؟ اگر پاسخ شما به این سوال مثبت است، در این قسمت شما را راهنمایی می کنیم که چگونه بتوانید به گونه ای رفتار کنید تا اکثر افراد شما را دوست داشته باشند و در واقع بین آن ها محبوب باشید. در نتیجه دوستان بیشتری پیدا کنید و این حس مثبت در شما افزایش یابد.حتماً تا به حال یک فرد خوشرو و خوش صحبت را دیده اید که بعد از چند دقیقه آشنایی با او، کاملا احساس راحتی کنارش داشتید و دلتان می خواست که شما هم این گونه بودید. پس روش های عنوان شده در این بخش را در پیش بگیرید تا به سادگی شما هم به یک فرد محبوب تبدیل شوید.

  • لبخند بزنید و رفتار گرم داشته باشید:این یک شروع عالی برای محبوبیت بیشتر و دوست داشتنی تر شدن است. هرگز با اخم به صورت کسی نگاه نکنید. سعی کنید زمانی که خوشحال هستید، خوشحالی و شادی خود را به دیگران نشان دهید و این حس مثبت را به آن ها پخش کنید.
  • ارتباط خوب بگیرید:داشتن مکالمات هیجان انگیز با افراد دیگر بدون درگیری های شخصی بسیار عالی عمل می کند. فقط در مورد موضوعات مورد علاقه خودتان یا چیزهایی که از آن ها اطلاعات دارید، صحبت نکنید. بلکه سعی کنید به حرف های طرف مقابل هم گوش دهید و یک ارتباط دو نفره ایجاد کنید.
  • در مورد دیدگاه و نقطه نظر فرد مقابل هم فکر کنید:اکثر ما بیشتر به خودمان فکر می کنیم و در نتیجه فراموش می کنیم که عقاید دیگران را هم در نظر بگیریم و راجع به آن ها فکر کنیم . مثلاً اگر اولین بار است که غذای مورد علاقه خودتان را به دوستتان معرفی کرده اید، باید سعی کنید نظر او را هم بپرسید یا مثلا اگر دوستتان از یک فیلم وحشتناک می ترسد، او را مسخره نکنید. سعی کنید که صحبت های او را بشنوید و احساساتش را درک کنید. با این کار احساس بسیار خوبی در فرد مقابل ایجاد می کنید و آن ها نیز از درک بالای شما سپاسگزار خواهند بود.
  • تند و تیز نباشید:از بی ادب بودن خودداری کنید، هرگز نباید با زبان به افراد دیگر صدمه وارد کنید. بسیاری از افراد از این که دیگران را ضعیف جلوه دهند، احساس رضایت می کنند اما شما هرگز نباید این گونه باشید.
  • اعتماد به نفس داشته باشید اما خودپرست و خودشیفته نباشید:هرگز اعتماد به نفس را با خودستایی اشتباه نگیرید. شاید به دلیل چیزهایی که دارید به خودتان مغرور شوید اما هنگامی که با افراد دیگر ارتباط می گیرید، نباید به پیشینه آن ها فکر کنید. پس سعی کنید این افکار را از ذهنتان دور کنید. خودستایی و غرور درونی هرگز ویژگی جذابی نیست.
  • نگاه مثبت داشته باشید:شاد باشید. در مورد چیزهای بد در زندگی فکر نکنید. از لحظات زندگی لذت ببرید. شادی خود را با انسان های اطراف به اشتراک بگذارید. افراد مثبت نگر همیشه جذابیت خاصی دارند و دیگران را به سمت خودشان می کشانند.
  • به همه احترام بگذارید:اگر می خواهید بدانید که چگونه باید محبوب باشید و همه شما را دوست داشته باشند، باید با همه با احترام رفتار کنید. همیشه کسانی هستند که در هر لحظه شما را زیر نظر دارند. پس سعی کنید تا جایی که می توانید ادب و احترام را به کار ببندید.
  • نسبت به عقاید و رفتار خود منصف باشید:اصلاً لازم نیست بدون هیچ ضرورتی دیگران را تحسین کنید؛ مخصوصا زمانی که می دانید آنها نظر غلطی دارند اما بهتر است که آرامش داشته باشید و بیش از حد در برابر عقاید دیگران جبهه نگیرید. به قوانین زندگی و حق دیگران پایبند باشید.
  • مهربان باشید و به دیگران کمک کنید:اگر فرصت کمک کردن به دیگران را دارید، حتماً این کار را انجام دهید. زمانی که از شما کمک می خواهند، حتماً آمادگی خود را نشان دهید.
  • هنگامی که می توانید؛ نوع دوستانه رفتار کنید:انسان محبوب همیشه توسط دیگران مورد تمجید و ستایش قرار می گیرد. انسان محبوب حقیقتاً از درون هم انسان نوع دوست و محبوبی است. پس اگر دیگران را دوست داشته باشید و خودخواهانه رفتار نکنید، قطعا محبوب خواهید بود و به یک انسان دوست داشتنی تبدیل می شوید.
  • در برخورد با افراد دیگر صبور باشید:هرگز حق ندارید که هیچ انسانی را احمق تصور کنید و فکر کنید که صحبت کردن با این فرد اتلاف فقط است. حتی زمانی که نمی توانید عقاید طرف مقابل را بپذیرید، باید به این فکر کنید که شاید خودتان ناآگاه هستید و یا هوش کافی را ندارید.
  • شوخی فقط زمانی جذاب است که همه از آن لذت ببرند:پس هرگز به خاطر خندیدن دیگران به احساسات کسی آسیب وارد نکنید. شاید انجام این کار برای چند نفر بامزه به نظر بیاید اما ممکن است افرادی هم از شما دلخور شوند که قطعاً جذابیت شما را می کاهد.
  • تدافعی عمل نکنید:اگر می خواهید محبوب باشید، لازم نیست که به حرف دیگران پاسخ دهید. ادب را حفظ کنید و اجازه ندهید که خشم، شما را در بر بگیرد. با انجام این کار دیگران بیشتر شما را جدی می گیرند، به شما احترام می گذارند و سعی می کنند که از استاندارد های شما فراتر نروند. افراد بیش از حد تدافعی هرگز محبوب نیستند.
  • راحت بخندید:همه دوست دارند که به خنده و شادی بپردازند. پس از زندگی لذت ببرید. هنگامی که در کنار دیگران هستید، لبخند بزنید و با صدای بلند بخندید تا حس خوب را در همه ایجاد کنید.
  • بهداشت را رعایت کنید و ترکیب خوبی داشته باشید:همیشه بهداشت را رعایت کنید، بوی خوب بدهید، تمیز باشید و در کنار آن شوخ طبع رفتار کنید. کاری نکنید که دیگران نخواهند کنار شما بنشینند. محبوب بودن بسیار مهم است اما قبل از هر چیز باید موارد پایه را رعایت کنید.
  • گله و شکایت را کنار بگذارید:همه انسان ها مشکل دارند اما دیگر طاقت شنیدن را از سمت افراد دیگر ندارند. پس سعی کنید انرژی خود را روی چیز های خوب متمرکز کنید. سرگرمی بیشتری را ایجاد کنید و حس شادی را افزایش دهید.
  • غیبت نکنید:شاید فکر کنید که طرف مقابل هم با شما هم نظر است اما اصلاً ریسک غیبت کردن را به جان نخرید. به جای آن سعی کنید راجع به موضوعات و محیط اطراف صحبت کنید.
  • متوقع نباشید:نباید بیش از حد از دیگران انتظار داشته باشید. هر گاه خوبی در حق دیگران کردید، منتظر پاسخ نمانید.
  • مهارت گوش دادن داشته باشید:گوش دادن به شکل واقعی، یکی از عوامل جذابیت است. پس وسط صحبت دیگران نپرید. اجازه دهید که حرفشان به طور کامل تمام شود. به چیزهایی که می گویند توجه کنید تا آن ها از اینکه کنار شما هستند، لذت ببرند.
  • مقایسه نکنید:هیچ گاه خودتان را با دیگران مقایسه نکنید و به این وسوسه ذهنی غلبه کنید
  • فروتن باشید:موفقیت های شما قطعا اعجاب انگیز هستند اما اگر بخواهید بیش از حد فخر فروشی کنید، جذابیت خود را زیر سوال می برید. بهتر است به جای آن بخشنده بودن خود را نشان دهید و به دیگران مهربانی کنید و خودتان را از آن ها بالاتر و کامل تر ندانید.

27 دیدگاه
  دیدگاه ها
دنیز
9 ماه پیش

عالی بودن ممنون
بازدیدکننده
2 سال پیش

خیلی خوب بودن ممنون
نازی
2 سال پیش

من را به خاطر زیبایی زیاد یکسری دوست دارند و یکسری بیزار سعی میکنم همه را دوست داشته بشم
🤛🏿💔
2 سال پیش

نمیتونم ارتباط برقرار کنم خجالت میکشم
آرمی
2 سال پیش

اوم🥺
آرش
2 سال پیش

پس چرا اینجاییم😶😐
آرش
2 سال پیش

نه😐😶
آرش
2 سال پیش

می‌دونی من فکر میکنم تو به خاطر طرز صحبت کردنت اینجا هستی ودروق گوییت
آرش
2 سال پیش

من که همیشه کارهای بغیه رو انجام میدم ولی کسی به کارای من احمیت نامیده😔😞
ژیلا صادقی
2 سال پیش

همه ی شما ها هم مثل من تنها هستید ؟؟؟؟؟؟!!
مبینا
2 سال پیش

من نظرم رو میگم در مورد این متن من کلاً از این جور متنا خوشم میاد میام میخونم تا به اطلاعات عمومیم اضافه بشه در ضمن تو مدرسه مون دخترا خودشون و بالا میگیرنو منو پایین و با من دوستی نکمیکنن و لی موقع تقلب که میشه دوستشونم بعدم در چواب اون دخترا باید بگم: من شما رو در حدی نمیبینم تا باهاتون معاشرت کنم الاغای گاو ادنگ های بیشعور البته با شما نبودما با اونا بودم😌
.....
2 سال پیش

تموم شد خیلی تاثیر گذار بود خوب بستگی به طرف مقابلم داره ديگه مهربون شوخ طبع لبخند و حرف به موقع اینا رو داشته باشی اوکیه
محمد
2 سال پیش

اولا مهم نیست دوما باید خود ادم براش مهم باشه ما باید کاری کنیم حال خودمان خوب بشه نه دیگران . کسی بخواد طرف رو دوست داشته باشه همونحوری هم دوست دارد
بازدیدکننده
2 سال پیش

تموم شد خیلی تاثیر گذار بود
بازدیدکننده
2 سال پیش

خجالت
بازدیدکننده
2 سال پیش

هیچ کس به من توو خانواده پدریم توجه نمیکنه منو بدمی دونن ولی جلو بابام هیچی نمیگن کمکم کنین تا منم مثل دختر عمه هام دوستم داشته باشن من 13سالمه
مح
2 سال پیش

خوبه ک این ویژگی ها رو داری ادب عم سعی کنی داشته باشی عالی میشع 😑
بازدیدکننده
2 سال پیش

فازت چیه 😐 چی زدی
خیلی عالی بود به دردم خور
2 سال پیش

عالیییی
😎
2 سال پیش

میخواستیم ببینیم چی نوشته باس از شما اجازه بگیریم؟!
فرحناز
2 سال پیش

ممنون از مطالب مفیدتون
ساینا
2 سال پیش

شما خیلی بیشعور هستید من و تمام هم کلاسی هایم از هم کمک می خواهیم من خودخواه نیستم درضمن من هم لبخند می زنم هم خیلی گرم هستم تازه من چون چند نفر از دوستانم رو نجات دادم
رها
2 سال پیش

اگه خیلی تو رو دوست دارن پ خودت چی میگی اینجا؟😂
سارینا
2 سال پیش

مگه کسی دوستتون نداره
بازدیدکننده
2 سال پیش

عالی
مرضیه
2 سال پیش

تشکرازمطالب مفیدتون
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (390 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (169 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (151 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (66 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (51 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (35 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (21 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (17 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (15 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (14 نظر) حضور جذاب بازیگران معروف و مشهور ایرانی در کنسرت رضا گلزار/ از منوچهر هادی تا ترلان پروانه و فرزاد فرزین+عکس (10 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 11 تیر خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 11 تیر 1403 + فیلم
فال ابجد روزانه دوشنبه 11 تیر 1403
ماجرای دیده شدن بازیگر زن سلبریتی با برادر سعید جلیلی در ژاپن‎+عکس
نسبت فامیلی فاطمه گودرزی توران سریال لحظه گرگ و میش و حمید گودرزی نادر سریال دلدادگان/ گودرزی های سینمای ایران را بشناسید
روایت‌هایی تاریخی از قتل فجیع امیرکبیر در کاشان توسط ایرانی‌ها انگلیسی‌ها / جان کندن او چهار ساعت طول کشید ...
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
وقتی گریه رضا شاه را خارجی‌ها درآوردند!
نکات مهم درباره نظافت ماشین ظرفشویی که باید بدانید
خواننده معروف لس آنجلسی به ایران بازگشت+عکس خواننده در فرودگاه
فرهنگ عجیب ازدواج زنان با درخت در هند!!
پشت‌پرده علاقه عجیب ایرانی‌ها به خرید بچه میمون! / دیگر سگ و گربه جواب نمی‌دهد!
بیوگرافی و زندگی خصوصی شبنم قلی خانی، یکتای سریال هشت و نیم دقیقه و همسر جنتلمنش+تصاویر جذاب و دیدنی
منتخب روز   
(عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس