ساعدنیوز
ساعدنیوز

فال و طالع بینی روزانه/ امروز سه شنبه 26 شهریور ماه 1398

  سه شنبه، 26 شهریور 1398   زمان مطالعه 6 دقیقه
فال و طالع بینی روزانه/ امروز سه شنبه 26 شهریور ماه 1398
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 26 شهریور ماه 1398

فال روزانه سه شنبه 26 شهریور 1398

تصویر

فال روزانه در روز 26 شهریور 1398 برای متولدین فروردین ماه

بر موجی از هیجانات سوار هستید و زندگی تان به تپش درآمده ، اما شاید اگر کنترل بیشتری روی موقعیت حاضر داشتید خوشحال تر می بودید. خوشبختانه، چیزهایی هستند که می توانید قدرت تان را روی آن ها به کار گیرید، اما بعضی از امور از دست شما خارج است. انرژی و وقت خود را صرف کارهایی نکنید که تحقق شان ممکن نیست. در عوض باید روی جریان های متغیری تمرکز کنید که پیش روی تان قرار گرفته و نسبت به آن ها واکنش صحیحی را در پیش بگیرید. اولویت های تان را در طول روز اصلاح کنید تا کارآمدی تان افزایش یابد.

فال روزانه در روز 26 شهریور 1398 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز انگیزه ی چندانی ندارید، اما اگر کمتر به دنبال راهی برای گریز از کار باشید کارآمدی تان بیشتر خواهد شد. اگر انگیزه پیدا کنید می توانید به راحتی به کارهای معمولی روزمره در منزل و محل کارتان بپردازید. امروز نباید منتظر تایید دیگران باشید، زیرا ممکن است همکاران تان حرف هایی به شما بزنند که خوشایندتان نباشد. اگر بتوانید به تنهایی کارها را به بهترین شکل پیش ببرید می توانید توجه دیگران را به خود جلب کنید و تحسین شان را برانگیزید.

فال روزانه در روز 26 شهریور 1398 برای متولدین خرداد ماه

تا زمانی که از انجام کارهای جدید و متفاوت نترسید می توانید تا حدی بعضی از امور را پیش بینی کنید. از آن آدم هایی هستید که گاهی سرسری عمل می کنند، اما امروز تمایل دارید که همه چیز را به دقت و با توجه کامل به جزییات پیش ببرید. از انتظارات تان کم کنید تا دستیابی به اهداف تان آسان تر شود و مسیر را همراه با تفریح طی کنید، برای تان هم مهم نباشد که بعدش چه پیش می آید. محدودیت های گذشته را کنار بزنید، اما یادتان باشد که در این فرآیند خودتان را آن قدرها هم جدی نگیرید.

فال روزانه در روز 26 شهریور 1398 برای متولدین تیر ماه

امروز ممکن است بیشتر از حد توان تان برای خود مشغله درست کنید، اما وقتی متوجه شوید که نمی توانید همه ی کارهایی را که شروع کرده اید تمام کنید ناراحت خواهید شد. راهکاری که اکنون به شما پیشنهاد می شود بسیار ساده است، به جای این که به دنبال انجام کارهای زمان بر باشید باید اولویت های تان را مشخص کنید. اگر کار جدیدی را شروع می کنید آهسته پیش بروید تا به نتیجه ی دلخواه برسید. اکنون باید کمتر قول بدهید و بیشتر عمل کنید.

فال روزانه در روز 26 شهریور 1398 برای متولدین مرداد ماه

درمورد یک تصمیم گیری مهم به شک و تردید افتاده اید و مسایل مالی برای تان گیج کننده شده است. اکنون در یک وضعیت گمراه کننده هستید، این یک موقعیت پیچیده ی مالی است. شاید امروز سعی کنید برای خرید یک چیزی خودتان را توجیه کنید. در هر صورت این که به خاطر نامشخص بودن وضع ممکن است دچار اضطراب و نگرانی شوید. این ضرورتی که اکنون حس می کنید شاید باعث شود که بدون فکر دست به تصمیم گیری بزنید، اما بعد از تصمیم تان پشیمان خواهید شد. تصمیم گیری را به روز دیگری موکول کنید تا از شدت فشارها کاسته شود. اگر فرصت را از دست دادید اشکالی ندارد، اکنون زمان از آن شماست.

فال روزانه در روز 26 شهریور 1398 برای متولدین شهریور ماه

اکنون دوست دارید که به همه ی جوانب کار فکر کنید، اما بدانید که امروز هر چه قدر هم تجزیه و تحلیل کنید باز هم نمی توانید برای اتفاقات غیر منتظره ی پیش رو خودتان را آماده کنید. سعی کنید خودتان را زیاد درگیر مشکلات فعلی نکنید، زیرا ممکن است از توجه به اهداف اصلی خود بازبمانید. بهتر است برنامه های قبلی خود را خود را کنار بزنید و به دنبال یک راهکار جدید باشید.

فال روزانه در روز 26 شهریور 1398 برای متولدین مهر ماه

امروز ممکن است یک نفر در مقابل حرفی که می زنید یا عملی که انجام می دهید طوری رفتار کند که برای تان غیر منتظره باشد، اما شما همه ی ماجرا را نمی دانید و خبر ندارید که پشت صحنه چه می گذرد. چون این یک نفر با نظر و راهکار شما مخالف است دلیل نمی شود که مدام به او نه بگویید. حتی اگر دیگران گستاخ و بی پروا بودند، یادتان باشد که باید شخصیت های مختلفی را که سر راه تان قرار می گیرند بپذیرید.

فال روزانه در روز 26 شهریور 1398 برای متولدین آبان ماه

شاید امروز نتوانید صبور باشید، اما تمایل دارید هر کاری را که شروع می کنید خلاصه به سرانجام برسانید. شاید دیگران فکر کنند که شما فقط حرف می زنید و خبری از عمل کردن نیست، اما سخت در اشتباه اند. سعی کنید در سریع ترین زمان ممکن وظایف تان را انجام دهید و در عین حال حواس تان به قول هایی که داده اید باشد. قرار نیست چیزی را به کسی جز خودتان ثابت کنید.

فال روزانه در روز 26 شهریور 1398 برای متولدین آذر ماه

امروز ممکن است به شدت احساس اضطراب و نگرانی کنید، اما بعضی از نگرانی های تان چندان آشکار نیست. به نظر می رسد اتفاقات بیشتری در جریان است. خلاقیت تان غیر قابل جلوگیری خواهد بود، اما به شرط این که بتوانید این بحران را مدیریت کنید. برای این که حس و حال بهتری داشته باشید می توانید به پیاده روی بروید یا این که سری به باشگاه بزنید.

فال روزانه در روز 26 شهریور 1398 برای متولدین دی ماه

همه چیز ضد شماست و از این که در چنین شرایطی خودتان را در اوج حفظ کنید خسته شده اید. اما نباید در طول مسیر ناگهان خواب بروید و بعد ببینید که یک فرصت ارزشمند را از دست داده اید. بزرگ ترین چالش این است که بتوانید به طریقی به خودتان بقبولانید که از این پس همه چیز راحت تر پیش خواهد رفت. بدانید که قسمت های مشکل مسیر را طی کرده اید. به شما پیشنهاد می شود که با تجسم کردن یک آینده ی روشن در ذهن تان به خودتان کمک کنید.

فال روزانه در روز 26 شهریور 1398 برای متولدین بهمن ماه

امروز دست به هر کاری که می زنید دچار احساسات متضاد خواهید شد. شاید ترغیب شوید که کارهای نیمه تمام تان را به سرانجام برسانید. به جای این که از سختی کار گله کنید بهتر است از دوستان بخواهید که کمک تان کنند. اگر بتوانید به کسی که مورد اعتماد شماست تکیه کنید می توانید راحت تر مسیرتان را طی کنید.

فال روزانه در روز 26 شهریور 1398 برای متولدین اسفند ماه

دوست ندارید امروز دیگران به شما بگویند که چه کار بکنید و چه کار نکنید، زیرا خودتان تصمیم تان را گرفته اید. به این فکر کنید که اگر همه همفکر بودید چه می شد و تا حد امکان از بحث و جدل بپرهیزید. اگر احساس می کنید که عقاید دیگران با باورهای شما بسیار متفاوت است، اجازه ندهید که چیزی را به شما تحمیل کنند. پس هر وقت لازم شد به آن ها هشدار دهید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
چهره دلنشین و معصومانه رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ رهبری اینجا 12 ساله بودند و معمم (198 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (110 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (38 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (25 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس (14 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (13 نظر) بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری (13 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: پلیس یه خانومی رو گرفته که چرا یکطرفه میری گفته به شما ربطی نداره من زن آقای قرائتی ام +ویدئو😂👌 (13 نظر) عرص ارادت احساسی روحانی، هاشمی و احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب در عیادت از ایشان در بیمارستان+عکس/ صف کشیدن روسای جمهور برای احوالپرسی با حضرت آقا (13 نظر) رونمایی از 8 مادرشوهر مهربون غزل بدیعی، همسر داغ دیده رضا داوودنژاد/ خدا حفظشون کنه (13 نظر) شوخی رهبر انقلاب با حامد حدادی بسکتبالیست تیم ملی ایران/ نیازی به پریدن نیست....+فیلم (12 نظر) ایده خنده دار یک ایرانی برای احداث برج آزادی روی پشت بوم خونه اش حماسه آفرید/یه پا جاذبه گردشگریه واسه خودش😂+عکس (11 نظر) پذیرایی منحصربفرد رهبر معظم انقلاب از مهمانان؛ چای، شیرینی نارگیلی و یک پارچ آب به جای آب معدنی! (10 نظر) 3 روز از مفقود شدن یسنا، دختر 4 ساله، گذشت/ اعزام بالگرد به منطقه (10 نظر) مداحی دیده نشده مرتضی پاشایی برای امام حسین در ماه محرم در خیابان+عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (10 نظر)
دیگران می‌خوانند   
چیدمان قاشق چنگال های خوشگل و شبرنگ فریبا نادری روی میز شام رنگی و مفصلش برای بازیگران/ چه باسلیقه عکس هایی که شایعه رابطه داماد و مادرزن بودن مریم امیرجلالی و مجید یاسر را بر سر زبان‌ها انداخت! تاب بازی سپیده بزمی پور، همسر شاهرخ استخری با دخترش پناه در بلژیک+ویدیو/ چه مامان باحوصله و پایه‌ای😍 صفی الدوله “سریال گیل دخت” در کنار همسر هنرمند و دختر زیباش +عکس عجیب و غریب ترین تولیدات ایران خودرو که از آن بی اطلاعید/ از سمند کوپه تا پیکان جدید با ظاهری عجیب +فیلم عربی حرف زدن دم دری و خنده دار حامد آهنگی با علی انصاریان/ اهلا وسهلا حبیبی😂+فیلم تصاویر جهانی از پَرش بلند حسن یزدانی کشتی گیر ایرانی/ برگای رونالدو با این عکس ریخت +عکس گریه‌های تلخ و دردناک ساکنین روستای امامزاده ابراهیم در رشت پس از آتش سوزی مهیب چند روز پیش+ویدیو/ تصاویر قبل و بعد گویای همه چیزه تصویری از منوچهر هادی و یکتا ناصر در پشت صحنه سریال دل قبل از طلاقشان/چهره شاد هنرمندان و لبخندی که دیگر نیست +عکس رونمایی از مادر کم سن و سال و محجبه امید نورافکن ستاره فوتبال/ همیشه کنار هم و سلامت +عکس آیت‌الله جنتی: رهبر انقلاب، جوانی ما را قبول ندارند! +فیلم نگاهی به موتور سوزوکی امیرمحمد یزدانی کشتی گیر افتخار آفرین/ علاقه خاص آقای ورزشکار به موتورها +عکس روایت قابل تامل مهناز افشار از شکست و سرخوردگی پس از مهاجرتش+ویدیو/ داغ بودم نفهمیدم! (عکس) وقتی همسر خلاق یک آقا تی شرتی منحصر به فرد برای او می دوزد! / مروری بر تی شرت های دو سال اخیر با یک مارک و سراسر جیب!!! چهره دلنشین و مظلوم آقای شمر سریال مختارنامه در واقعیت/ با این استایل عمرا بشناسیدش!+عکس وقتی رضا داوودنژاد خودش زمان فوتش را اعلام میکنه+فیلم (عکس) روش خلاقانه یک کارگر ساختمانی برای صرفه جویی در وقت در فضای مجازی پربازدید شد / قشنک تهدید صاحبکار رو به فرصت تبدیل کرده! امتناع مقام معظم رهبری از خوردن غذای لاکچری در یک رستوران چینی و سفارش غذای معمولی+ عکس/ ثبت این لحظه توسط صاحب رستوران و قاب کردن و نصب آن بر دیوار (عکس) وقتی یک مادر حداکثر استفاده رو از شلوارهای جین خانواده میکنه! / یعنی نذاشته یک سانتی متر به هدر بره!😃 (فیلم) شوخی خنده دار شهاب حسینی و پژمان جمشیدی با اسم یک دختر/ بیچاره دختره کشت خودشو😂 (عکس) کیک تولد پروانه ای بارانا، دختر علیرضا بیرانوند / تولد با تم دلتنگی برای بابا و پاسخ بابا به یکی یه دونش از هزاران کیلومتر دورتر! ویدئویی از تدریس محمود احمدی نژاد برای دانشجویان مختلط مهندسی عمران (عکس) استایل دهه شصتی حامد آهنگی در دوران مدرسه با پیراهن پلنگی و شلوار خمره‌ای! / از همون موقع تو مدرسه آتیش میسوزوند! ویوی فوق العاده چشم نواز آپارتمان مهدی قائدی در دوبی رو به برج های شیخ نشین در استوری همسر سابقش / فقط لباس عربی و دمپایی قائدی😁 تسلط شگفت انگیز و غیرقابل باور پیرمرد ماهی فروش اهوازی به زبان انگلیسی+ویدیو/ چقدر عالی و بدون لهجه حرف میزنه (فیلم) ماجرای ازدواج ملیکا شریفی نیا، حدیث سریال دلنوازان با عمو پورنگ که در فضای مجازی سرو صدا کرد! جواب حیرت برانگیز الهام حمیدی به مریم مومن درباره ازدواج هایش +ویدئو/ رونمایی از بزرگترین تصمیم اشتباه خانم بازیگر ! (تصاویر) ابتکار جالب هوش مصنوعی در ایجاد ضرب‌المثل‌های فارسی! (2) باهوشا بگن این عکس چه مشکلی داره؟! رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود! (تصویر) نمونه‌ای از یک معلم خوش‌ذوق که عاشق کار خود است! (ویدئو) صحنه‌ی آخرالزمانی همنشینی آتش‌فشان و صاعقه! راز قدرت مانور مگس‌ها در این تصویر فاش شد! (ویدئو) بیک، از فرانسه تا ایران به روایت علی‌اکبر رفوگران شیبا اینو: نگاهی عمیق به ارز دیجیتالی که دنیای مالی را تکان داد ویدئویی عجیب از بازی کردن یک دانشجو سر کلاس درس / وقتی پدر و مادرت فکر می‌کنن داری تو دانشگاه درس می‌خونی 😂 (ویدئو) چند لحظه قبل از انقراض دایناسورها را ببینید حرف زدن مسلط مریم امیرجلالی به زبان مرغی در دورهمی خانه فلور نظری+ویدئو (تصویر) با عجیب‌ترین میوه‌ی دنیا آشنا شوید! یادت رفت درخت ها رو آب بدی ! موردی نداره تایمر بخر
تیتر امروز   
امتناع مقام معظم رهبری از خوردن غذای لاکچری در یک رستوران چینی و سفارش غذای معمولی+ عکس/ ثبت این لحظه توسط صاحب رستوران و قاب کردن و نصب آن بر دیوار (تصاویر) ابتکار جالب هوش مصنوعی در ایجاد ضرب‌المثل‌های فارسی! (2) باهوشا بگن این عکس چه مشکلی داره؟! رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود! (تصویر) نمونه‌ای از یک معلم خوش‌ذوق که عاشق کار خود است! (ویدئو) صحنه‌ی آخرالزمانی همنشینی آتش‌فشان و صاعقه! راز قدرت مانور مگس‌ها در این تصویر فاش شد! (ویدئو) بیک، از فرانسه تا ایران به روایت علی‌اکبر رفوگران ویدئویی عجیب از بازی کردن یک دانشجو سر کلاس درس / وقتی پدر و مادرت فکر می‌کنن داری تو دانشگاه درس می‌خونی 😂 (ویدئو) چند لحظه قبل از انقراض دایناسورها را ببینید (تصویر) با عجیب‌ترین میوه‌ی دنیا آشنا شوید! بازگشت دلار به کانال 59هزار/ دلار تلگرامی خریدار ندارد دانلود آهنگ جدید "خط قرمز» سهراب پاکزاد +فیلم/ انگار اصلا بی تو یجوریه تنها برم توی جمعا میره توهم اخمام... واکنش تهیه کننده نون خ به دستمزد نجومی سعید آقاخانی حقیقت باورنکردنی در مورد تاریخچه توری عروس که از شنیدنش شاخ در می آوردید/ اصلا میدنین چی باعث شد که توری عروس بخشی از لباس مراسم ازدواج باشه؟
منتخب روز   
عجیب و غریب ترین تولیدات ایران خودرو که از آن بی اطلاعید/ از سمند کوپه تا پیکان جدید با ظاهری عجیب +فیلم کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ...