فال و طالع بینی روزانه/ امروز پنج‌شنبه 1 مهر ماه 1400

  پنجشنبه، 01 مهر 1400   زمان مطالعه 8 دقیقه
فال و طالع بینی روزانه/ امروز پنج‌شنبه 1 مهر ماه 1400
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 1 مهر ماه 1400

فال روزانه پنج شنبه 1 مهر ماه 1400

تصویر

فال روزانه در روز 1 مهر 1400 برای متولدین فروردین ماه

امروز بدون آن که دلیلش را بدانید احساس بیقراری می کنید و آرامش ندارید، اما در واقع دلیل این وضعیت شما می تواند فشارهای کاری زیادی باشد که باعث شده اند رنجش و خشم ناشی از اتفاقات گذشته دوباره در وجودتان زنده شوند و نیاز داشته باشید این احساسات خود را تخلیه کنید. حتی اگر نتوانید به دلیل اصلی این استرس و نگرانی درونیتان پی ببرید هم با رها کردن این احساسات حال خیلی بهتری خواهید داشت. امروز خودتان را زیاد درگیر فعالیت های اجتماعی نکنید و مشغول کارهای خودتان باشید و به جنبه های معنوی زندگی خود رسیدگی کنید. اگر به قدرت تخیل خود مجال بدهید و به ابعاد دیگر زندگیتان نیز بیندیشید، گنجینه های زیادی هستند که می توانید کشف کنید.

فال روزانه در روز 1 مهر 1400 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز حرفهایی را در مورد یکی از دوستان نزدیک تان می شنوید طوری که نظرتان در مورد او تغییر می کند. اما بهتر است قبل از هر گونه پیش داوری و پذیرفتن، تمام اطلاعات دریافتی را به خوبی بررسی کنید و حقایق را بسنجید. در نهایت به این نتیجه می رسید که بیشتر اطلاعاتی که به گوش شما رسیده، شایعه ای بیش نبود. حال که قدرت تخیل تان افزایش یافته، بهتر است کاغذی بر دارید و ایده های خود را روی آن بنویسید یا حتی نقاشی کنید. ممکن است دیگران شما را فردی نامهربان خوانده باشند اما این شمایید که حقیقت را می دانید پس غم به دلتان راه ندهید. برای تغییر روحیه تان با عشق زندگی تان به گشت و گذار بروید. حتی اگر حوصله خندیدن ندارید، این کار را بکنید.

فال روزانه در روز 1 مهر 1400 برای متولدین خرداد ماه

امروز خیلی ها در تلاش برای به دست آوردن توجه شما هستند و همه آنها هم به کمک ها و مشورت شما نیاز دارند. این باعث می شود احساس خوبی به شما دست بدهد و احتمالا دلتان می خواهد هر کاری که از دستتان بر می آید برای آنها انجام دهید، اما این کار می تواند دشوار باشد و باعث شود نتوانید روی انجام کارهایتان تمرکز کنید و آنها را به درستی انجام دهید. اجازه ندهید این وضعیت شما را کلافه کند و باعث شود با دیگران بد رفتاری کنید. درخواست هایی که از شما می شود را یکی یکی مورد بررسی قرار دهید و به هیچ کس وعده و وعید بیهوده ندهید. کای است تمام تلاشتان را برای رسیدن به نتیجه مطلوبتان بکنید.

فال روزانه در روز 1 مهر 1400 برای متولدین تیر ماه

شاید امروز بین شما و یکی از نزدیکان و یا همسایگانتان درگیری لفظی ایجاد شود. توانایی فوق العاده شما در کنار آمدن با دیگران قطعا در این وضعیت به کارتان خواهد آمد. اگر دقت کافی نداشته باشید این وضعیت می تواند به یک نبرد تمام عیار تبدیل شود. به محض به وجود آمدن این اختلاف و درگیری سعی کنید آن را به یک وضعیت برد دوطرفه تبدیل کنید، در غیر این صورت حرف هایی به زبان آورده خواهند شد که احساسات شما را برای مدتی طولانی آزرده خواهند کرد. هرچند حال و هوای امروزتان نمی گذارد که از تعطیلات خود لذت ببرید ولی کار زیادی برای تغییر دادن این وضعیت از دستتان بر نمی آید. بهتر است کارهایی که باعث آرامش بیشترتان می شوند را در برنامه امروزتان قرار دهید.

فال روزانه در روز 1 مهر 1400 برای متولدین مرداد ماه

امروز با پی بردن به این که موضوع بسیار مهمی را نادیده گرفته اید که باید خیلی زود مورد توجه قرار بگیرد، ممکن است در راهی که شما را به سوی اهدافتان می برد تغییراتی به وجود بیاید. شاید فعلا کاری در این رابطه انجام ندهید، ولی همین که به اولویت هایتان فکر کرده و تغییرات لازم را در آنها به وجود بیاورید هم ایده خیلی خوبی می تواند باشد. در معیارهایتان برای سنجش موفقیت تغییرات زیادی به وجود آمده است ولی بهتر است فعلا انرژی خود را برای توضیح دادن این تغییرات به دیگران هدر نکنید. بعدازظهر امروز را با دوستان و نزدیکانی که سلایق مشترکی با شما دارند بگذرانید و تعطیلات آخر هفته تان را کمی زودتر شروع کنید.

فال روزانه در روز 1 مهر 1400 برای متولدین شهریور ماه

اکنون در مرز آینده خود قرار گرفته اید، ولی هنوز به طور کامل برای برداشتن اولین قدم بزرگ خود آماده نیستید. شاید وسوسه شوید که در مورد آینده قضاوت کنید ولی هنوز برای این که بخواهید در مورد آن چیزی بگویید خیلی زود است. بهتر است بجای این که نظرهایتان که دائم دارند عوض می شوند را با دیگران در میان بگذارید، سکوت کنید و بدون آن که تغییراتی بزرگ به وجود بیاورید شرایط موجود را در سکوت نظاره کرده و با قدم هایی کوچک ولی مطمئن جلو بروید. امروز مسائل مربوط به عشق و روابط عاطفی در مورد خودتان و اطرافیانتان در اوج قرار دارند. خبر عروسی یکی از دوستانتان را خواهید شنید و پیام هایی عاشقانه دریافت خواهید کرد، خودتان را برای روزی پر از ماجراهای عشقی حاضر کنید.

فال روزانه در روز 1 مهر 1400 برای متولدین مهر ماه

وقتی احساساتتان اینقدر دچار نوسان می شوند حال و روز خیلی خوبی ندارید. فعلا بهترین کاری که از دستتان بر می آید این است که احساسات سرکوب شده خود را به زبان بیاورید و نگذارید بیش از این به شما فشار بیاورند. این کار می تواند راه حل مشکل شما باشد و نگرشتان را تغییر داده و شما را به ثبات احساسی رسانده و حالتان را بهتر کند. قدر دوستان و نزدیکانتان را بدانید و به آنها نشان دهید که چقدر برایتان اهمیت دارند. امروز راه های جدیدی برای افزایش درآمدتان از طریق کارهای خلاقانه و یا هنری برای شما فراهم خواهد شد، این فرصت ها را دست کم نگیرید. اگر امروز یکی از همکارانتان به شما ابراز علاقه کرد تعجب نکنید.

فال روزانه در روز 1 مهر 1400 برای متولدین آبان ماه

همه فکر می کنند که الان همه حواستان پیش کارها و وظایفتان است ولی در واقع دارید به چیزهای مهمتری رسیدگی می کنید. خوشبختانه به راحتی می توانید دیگران را از سر باز کنید تا بتوانید در تنهاییتان به خودتان و مسائل عاطفی و معنویتان بپردازید. به رویاهایتان فکر کنید و یادتان باشد شنیدن بدون گوش هایتان، دیدن بدون چشم ها و حرف زدن بدون زبان نیز ممکن است. اگر احساس کردید نیاز دارید با کسی حرف بزنید به سراغ عشقتان بروید و حرف دل خود را با او در میان بگذارید. او می تواند با همفکری کردن با شما باعث جرقه زدن ایده های جدیدی در ذهنتان شود و زمینه لازم برای ایجاد تغییراتی که مدت ها در انتظارشان بوده اید را فراهم کند.

فال روزانه در روز 1 مهر 1400 برای متولدین آذر ماه

بحث پیش پا افتاده ای که با یکی از اطرافیانتان دارید ممکن است به جاهایی کشیده شود که حتی خودتان هم باورتان نمی شود، ولی این بحث و رویارویی با ایده های جدید به رشدتان کمک بسیاری خواهد کرد. ورود به دنیاهای ناشناخته برای شما کار سختی نیست چرا که خودتان هم همیشه عاشق تجربه های جدید هستید، ولی امروز وقتی ببینید از محدوده امن خود خارج شده اید و زیر پایتان سفت نیست احساس خوبی نخواهید داشت و اندکی نگران خواهید شد. شجاع باشید و با ترس های خود روبرو شوید. فرصت های پیش رویتان را نادیده نگیرید و در تنهایی به این موقعیت ها فکر کنید و با ترکیبی از عقل و احساس تصمیم بگیرید.

فال روزانه در روز 1 مهر 1400 برای متولدین دی ماه

شما دوست دارید که انسان عملگرایی باشید، ولی امروز تلاش هایتان برای منطقی عمل کردن به نتیجه خواهند ماند و ناگهان متوجه خواهید شد که به دنبال ماجراجویی های پیش بینی نشده قدم در راهی ناشناس گذاشته اید. منطق نمی تواند عمق احساسات فعلیتان را توضیح دهد، ولی وقتی پای مسائل عاطفی در میان است همه چیز توجیه پذیر است. احساسات خود را با آغوش باز پذیرا باشید، خواه منطقی باشند یا نباشند. عمل کردن بر اساس احساستان در حال حاضر منافعی برایتان خواهد داشت که ارزش ریسک کردن و کنار گذاشتن منطقتان را دارند. امروز شما استاد حرف زدن هستید و می توانید همه را به پذیرفتن آنچه می گویید قانع کنید.

فال روزانه در روز 1 مهر 1400 برای متولدین بهمن ماه

امروز راه های بیشماری برای بروز خلاقیتتان وجود دارند و بهترین کار ممکن این است که هر چقدر از آن ها را که می توانید امتحان کرده و به یک راه اکتفا نکنید. جذب شدن شما به گزینه های مختلف به شما قدرت این را می دهد که با تجربه روش های مختلف برقراری ارتباط به بهترین راه ممکن برسید. شاید یک نفر پیدا شود که بخواهد شما را به ادامه تنها یکی از این راه ها که به نظر خودش بهتر می آید مجبور کند. ولی امروز نباید بگذارید هیچ کس شما را محدود کند و نباید به خاطر رضایت دیگران اصالت هنری خود را کنار بگذارید. در رابطه عاطفیتان بهتر است کلاه ایمنیتان را روی سرتان گذاشته و به هیچ عنوان لجبازی نکنید، این نزاع به نفع شما تمام نخواهد شد.

فال روزانه در روز 1 مهر 1400 برای متولدین اسفند ماه

امروز اعتماد کردن به دیگران و نشان دادن افکار و رویاهایتان می تواند کار خطرناکی باشد. یادتان باشد که برخی از افکارتان بهتر است ناگفته باقی بمانند و تنها در ذهن خودتان باشند. دوستان و همکارانتان با حوصله به ایده های عجیب و غریبتان گوش خواهند کرد، ولی به نفعتان است که آنها را برای خودتان نگه دارید. به جای رویاپردازی امروز سعی کنید بر اساس برنامه هایتان برای رسیدن به خواسته هایتان در آینده تلاش کنید. اگر با کسی که دوست دارید صحبت نکنید ممکن است بین شما سوء تفاهم هایی به وجود بیاید که حل کردن آنها کار چندان ساده ای نخواهد بود. شاید موضوع مهمی در میان نباشد، ولی ابهام در رفتارهایتان می تواند مشکلات زیادی به وجود بیاورد.


2 دیدگاه
  دیدگاه ها
شیدا
3 سال پیش

معلوم نمیشه واسه کیه
عزیزی
3 سال پیش

واقعا برام خیلی جالبه با اینکه اعتقادی به فال ندارم ولی دقیقا واقعیت میگه
پربحث های هفته   
اختصاصی ساعدنیوز: قهرمان عملیات جستجوی هلی‌کوپتر شهیدان خدمت: پهپاد ترکیه‌ای یا موتورسواران تبریزی؟ (8 نظر) تیپ و چهره ناز لنا دختر نیوشا ضیغمی با عینک جدیدش+عکس / چقدر بهش میاد😍 (2 نظر) واکنش فرزاد حسنی به شهادت شهدای خدمت: درود بر ابراهیم، نیکوکاران را چنین پاداش می دهیم، در حقیقت او از بندگان با ایمان ما بود (2 نظر) انا لله و انا الیه راجعون / مرد خدمت آسمانی شد ... (2 نظر) فوری؛ لحظه اعلام خبر شهادت ابراهیم رئیسی در شبکه خبر (2 نظر) جسد سید محرومان غرق در طلا و مرمر! تحمیق کاربران فضای مجازی به شیوه اینترنشنال (1 نظر) سفر به «اندرونی»؛ وقتی عکس‌های عادی کسالت‌آور می‌شدند!+ عکس (1 نظر) چهره محزون و ناراحت وحید شمسایی در مراسم تشییع رئیس جمهور شهید و همراهانش+عکس (1 نظر) دستگیری زن تبهکار معروف به کماندو/ زایمان متهم هنگام بازجویی! (1 نظر) انتشار برای اولین بار ؛ جدیدترین تصاویر ثبت‌شده از آخرین پرواز بالگرد رئیس‌جمهور شهید و همراهانش (1 نظر) فیلمی تاریخی و دیده نشده از شهید جمهور / اینجانب سید ابراهیم رئیسی هستم ... (1 نظر) لحظه ورود رهبر انقلاب به مراسم بزرگداشت شهدای خدمت+ فیلم (1 نظر) نگاهی به دیدارهای مردمی استاندار جوان و شهید آذربایجان شرقی/ روحشان شاد+ویدیو (1 نظر) سجده غم انگیز پدر شهید مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی بر مزار پسرش / خدا بهشون آرامش بده... (1 نظر) تعبیر جالب حجت‌الاسلام قرائتی درباره شهادت ابراهیم رئیسی+ویدئو (1 نظر)
دیگران می‌خوانند   
مقایسه تشییع جنازه رضاپالان در قم و تهران با تشییع آیت‌الله بروجردی در همان زمان پهلوی +عکس فیلم‌هایی که با تماشای آن هوس سیگار می‌کنید! روایت مرحوم نادر طالب زاده: راز رئیسی شدن شهید رئیسی +ویدئو دختر خلبان بالگرد رئیس‌جمهور؛ سرتیپ طاهر مصطفوی :دخترا بابایی میشن دیگه💔+ویدئو روایت دردناک همسر و دختر مرحوم علی سلیمانی برای زنده نگهداشتن یاد عزیزشان؛ پیغام دادن از طرف همسر+ویدیو صبحانه چندگانه و فوق مفصل خانواده استخری در مسافرتشان به ترکیه+عکس/ شما هم با دیدنش گشنه شدین؟ آموزش یک تزیین خاص و بسیار ساده طالبی برای مهمانی و مجالس+ویدئو زَهرِ تَرَک شدن رویا میرعلمی در برنامه شب آهنگی+فیلم/میرعلمی: فکر کردم سرمو میکوبی به میز!! روایت عجیب علیرضا بیرانوند از نان بربری و پنیر خامه ای خریدنش با پول صدقه های مردم+ ویدیو/ فکر کردن بی خانمانه بهش پول دادن شور و شوق نوجوانی نفس بازغی و دوستانش تو حوزه امتحان نهایی +ویدئو / ویدیو رو باباش استوری کرده ابتکار هوش پَرون و خنده دار راننده پراید برای تشویق دیگر رانندگان به استفاده از راهنما/ با این هوش انیشتین تو گور لرزید! عاشقانه های ریما رامین فر، همای پایتخت با همسرش امیر جعفری، در اروپا+عکس سیدحسن نصرالله عزادار مادرش شد+عکس لحظه شکار شدن یک دختر بچه اصفهانی توسط عقاب/ پدرش از چنگ عقاب نجاتش داد+فیلم قابی از همه اعضای خانواده ستاره سادات قطبی در کنار هم/ دورهمی خانواده پر جمعیت در روز تولد مادر بازیکنی که 2 سال با تکه‌ای شیشه در پایش فوتبال بازی کرد! +عکس ویدیویی از شهربانو منصوریان درحال کارگری در خانه درحال ساخت/ میگه من که کارگرم؛ بقیه هم اوستا و بنا... رفتار شنیع یک معلم با پخش بدون سانسور فیلمی از شغل پدر دانش آموزانش/ طفلیا اشکشون دراومد مرگ عجیب پسربچه 2 ساله در تشت حمام روایت جالب حامد شاکرنژاد از تماشای برنامه محفل توسط سیدابراهیم رئیسی و شوخی با بگومگوهای بین شاکر نژاد و حسنین+ویدیو خلاقیت خنده دار اوستا بنا با عبور دادن تیر برق شهرداری از تراس خانه اش حماسه آفرید+عکس/اینجوری نه سیخ میسوزه نه کباب تولد 5 قلوهای یک مادر 30 ساله تبریزی+عکس قتل عام سه برادر بابلی به خاطر یک گوسفند + جزئیات و عکس قربانیان نیمرو پَزون به روش حمید هیراد/ آشپزی آقای خواننده به سبک تازه +فیلم مردی به نام گربه‌ماهی؛ اولین فرعون مصر چه کسی بود؟ +عکس استوری احساسی مهدی طارمی برای خداحافظی اشکان دژاگه/ بازی کردن با شما باعث افتخار بود برادر... دکوراسیون اروپایی گوشه ای از خونه نیلوفر پارسا، بیتای سریال آوای باران با پیانو خوشگل+فیلم رهبری خواهان جفایی است که به لاریجانی شد / جهانگیری و همتی مشکلی ندارند پسر 9 ساله شهید مالک رحمتی: پدرم یک قهرمان بود+ ویدئو/مالک دل ها شدی... قربون صدقه رفتن و تبریک روز برادر به سبک فریبا نادری برای داداش یکی یدونه اش+عکس/ ماشالله چه داداش خوش تیپی داره گریه های تلخ پسر جوان شهید آیت الله آل هاشم سر خاک پدرش+ویدئو/پدر که نباشد تکیه گاهی نیست... دو پدر داغدار در یک قاب؛ یکی برای امام جمعه تبریز و دیگری فرزندان نظامش+عکس پدر دختری محسن کیایی و دخترش/ بچه ها می بینند بچه ها تکرار می کنند به روایت تصویر!😂 از کاهنان معبد آمون تا فرعونِ یکتاپرست؛ مصریان باستان چه دینی داشتند؟ آری ؛ ابراهیم اینگونه عزیز ملت شد سیاست همسایگی دولت شهید رئیسی جواب داد احترام ویژه و ستودنی رهبر معظم انقلاب به آیت‌الله آل‌هاشم پدر امام جمعه شهید تبریز +ویدیو سرود حزب الله لبنان برای رئیس جمهور شهید +ویدئو مادرانه های جورجینا و شیطنت های تمام نشدنی بچه هایش+ فیلم/چه صبر و حوصله ای داره!! صدای منتشر نشده از التماس های یک مادر برای نجات رئیس جمهور در روز سانحه
تیتر امروز   
فیلم‌هایی که با تماشای آن هوس سیگار می‌کنید!
بازیکنی که 2 سال با تکه‌ای شیشه در پایش فوتبال بازی کرد! +عکس
مرگ عجیب پسربچه 2 ساله در تشت حمام
تولد 5 قلوهای یک مادر 30 ساله تبریزی+عکس
قتل عام سه برادر بابلی به خاطر یک گوسفند + جزئیات و عکس قربانیان
رهبری خواهان جفایی است که به لاریجانی شد / جهانگیری و همتی مشکلی ندارند
آری ؛ ابراهیم اینگونه عزیز ملت شد
سیاست همسایگی دولت شهید رئیسی جواب داد
ابراز ندامت و انتشار استوری عذرخواهی توسط بلاگر هتاک به شهدای خدمت با 6 هزار نفر فالوئر بعد از دستگیری!
سد قیز قلعه‌سی در دولت روحانی افتتاح شده بود؟/ توضیحات مهم وزارت نیرو درباره یک خبر کذب
قالیباف، اژه‌ای و مخبر می‌توانند کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شوند؟
محمود احمدی نژاد آماده کاندیداتوری در انتخابات 1403 /قطعا کوتاهی نمی کنم /دعا کنید
جلسه علی لاریجانی با رهبر انقلاب برای حضور در انتخابات صحت دارد؟
سیدحسن نصرالله عزادار شد/ حواشی داغ امروز یکشنبه 6 خرداد 1403
جمیله علم الهدی در توصیف همسرش ابراهیم رئیسی چه گفت؟
منتخب روز   
تولد 5 قلوهای یک مادر 30 ساله تبریزی+عکس حضور شهید مالک رحمتی در مراسم شاخصی (عزاداری شاه حسین گویان)+ویدئو انتشار فیلم جلسه دفاع شهید رئیسی از رساله دکتری؛ چه کسی در جلسه بود؟ دعای شهادتِ شهید مالک رحمتی استاندار دهه شصتی آذربایجان شرقی+ویدئو/آخرش هم به آرزوی دلت رسیدی قدیمی ترین عقد نامه دستنویس 133 ساله/ این عقد نامه یک سال قبل از ناصرالدین شاه نوشته شده روایت آیت الله آل هاشم از تعداد برادران و فرزندانشان بر سر مزار مادر مرحومش+ ویدیو/ با مدیریت برادرانم در سطح استان مخالفت کردم/صاحب 4 تا نوه هستم وداع تلخ همسر و دختر و خانواده شهید رحمتی با مالک آذربایجان+ویدئو/دنیا به احترام شما ایستاده... صحبت های شنیده نشده شهیدجمهور در لباس رزم در دوران دفاع مقدس/ زمین مال صالحان است+ فیلم رئیس جمهوری که با اسکورت خاص و تشریفات به دیدار مادرش میرفت!/ روایتی از اهالی محل خانه پدری رئیس جمهور شهید+ فیلم ویدئویی سراسر شگفتی از یک ماشین باز خَفَن/فقط اونجا که کلاه میذاره سرش حمله دسته جمعی کلاغ‌ها به شاهین شکاری در انتقام به شکار دوست‌شان+ فیلم لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم