حقایقی در مورد سوراخ کردن دندان

  پنجشنبه، 15 خرداد 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
حقایقی در مورد سوراخ کردن دندان
در دنیای مدرن امروزی، تکنولوژی در تمام عرصه ها پیشرفت چشمگیری داشته است. این پیشرفت در زمینه های زیبایی هم نمودار شده است به طوریکه امروزه شاهد انواع روش ها و ابزار های مختلف برای زیبایی هستیم که در میان قشر زنان و دختران متقاضی زیادی دارد.

در دنیای مدرن امروزی، تکنولوژی در تمام عرصه ها پیشرفت چشمگیری داشته است. این پیشرفت در زمینه های زیبایی هم نمودار شده است به طوریکه امروزه شاهد انواع روش ها و ابزار های مختلف برای زیبایی هستیم که در میان قشر زنان و دختران متقاضی زیادی دارد. گاهی دیده می شود افراد بدون در نظر گرفتن عوارض یک روش، هزینه ی هنگفتی را پرداخت می کنند و در طول زمان با انواع بیماری ها و ناراحتی ها دست و پنجه نرم می کنند. یکی از روش ها و کارهایی که برای افزایش زیبایی انجام می شود، کاشت نگین بر روی دندان است. در این مطلب قصد داریم به بررسی این روش و بیان نکات لازم در مورد انجام آن بپردازیم.

انواع نگین های دندان

نگین ها انواع متفاوتی دارند و در جنس ها و اشکال مختلف تولید می شوند. نگین ها از طلا و نقره و کروم و پلاتین و کریستال یا الماس ساخته می شوند که بسته به جنس آن قیمت های متفاوتی نیز دارند.

نگین های کریستالی: ارزان ترین نوع نگین ها از کریستال های مصنوعی بر روی یک فویل آلومینیومی ساخته می شوند. این نگین ها دارای اشکال مختلف و رنگ های متفاوتی چون آبی و سفید و یاقوت کبود می باشند.

نگین های برلیانی: نگین های ساخته از برلیان درخشش بیشتری نسبت به کریستالی ها دارند اما دوام آن ها کمتر است. برلیان ها نیز شامل سه رنگ کریستالی روشن و یاقوت قرمز و یاقوت کبود هستند.

نگین های قیمتی: این نگین ها از فلزات قیمتی چون طلا و نقره و سنگ های گرانبهایی چون الماس، یاقوت قرمز و یاقوت کبود ساخته می شوند. در نتیجه بسیار گران هستند. این نگین ها معمولا به صورت دائمی بر روی دندان قرار می گیرند.

حقایق سوراخ کردن دندان

سوراخ کردن دندان و اتصال سنگهای قیمتی و سایر جواهرات دندانی به یک حالت مد و زیبایی جانبی تبدیل شده است.

دو راه برای نصب سنگهای قیمتی بر روی دندان وجود دارد.

  • گزینه طولانی مدت
  • گزینه کوتاه مدت

گزینه طولانی مدت

برای نصب نگین قیمتی بر روی دندان اگر شما راه طولانی مدت را انتخاب کردید ، این راه شامل حفر یک سوراخ کوچک در دندان شما است.این عمل حتما باید نزد یک متخصص نصب جواهرات دندان انجام شود.استفاده از این روش هرچند باعث می شود که نگین دندان به مدت طولانی به شما خدمت کند اما اشکالاتی دارد.این روش دردناک ، مشکل ساز و غیر قابل برگشت است.بسیاری از افرادی که این روش را انتخاب کرده اند بعدا پشیمان شده اند.

گزینه کوتاه مدت

با انتخاب این گزینه شما راضی تر خواهید شد.بازدید شما کوتاه مدت و بدون درد خواهد بود.انجام این عمل بیش از ده دقیقه طول نمی کشد.نگین توسط استیکر قدرتمند به دندان شما وصل می شود.این فرآیند مشابه نصب بریس ارتودنسی است.همانطور که یک متخصص ارتودنسی براکت ها را در هنگام درمان ارتودنسی بر روی دندان شما می چسباند ، نگین دندان هم چسبانده می شوددر این روش نیازی به سوراخ کردن دندان ها یا استفاده از ابزارهای ترسناک دیگر نیست.این یک تکنیک بسیار ساده و بدون درد است.دندانپزشک شما در مورد نحوه انجام این روش به شما توضیحاتی خواهد داد.پس از نصب نگین بر روی دندان شما در صورت لزوم مهار بندی را انجام می دهد.اگر چه مهار بندی ممکن است قدری خشن به نظر بیاید اما چند دقیقه بیشتر طول نمی کشد.سپس شما می توانید با لبخند چشمک زن جدید ، اتاق دندانپزشکی را ترک کنید.

انتخاب دندان مناسب برای کاشت نگین

دقت داشته باشید که کاشت نگین ممکن است به دندان شما آسیب برساند. متاسفانه آسیب هایی که به دندان وارد می شوند تا زمانی که گسترش پیدا نکرده اند، قابل تشخیص نیستند. از این رو، بهتر است دندانی را برای کاشت نگین انتخاب کنید که نیاز به ترمیم داشته باشند تا در صورت داشتن آلرژی، ایجاد عفونت یا پوسیدگی، دندان سالم شما از بین نرود.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (331 نظر) معلم زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: ایشان در منزلشان با پرده پارچه‌ای قسمت مهمان‌ها و خانواده را از هم جدا کرده+عکس/ همیشه بساط چای رهبر برقراره (220 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (157 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (56 نظر) رهبر معظم انقلاب: خدا را شکر که آن روزها در منزلمان پنیر نداشتیم! +فیلم (35 نظر) نگاهی به بوفه دکوری خانه پدری رهبر انقلاب؛ بوفه ای چوبی به ظروف چینی گُل سرخ قدیمی (19 نظر) جشن تولد ساده و خلوت نیما شعبان نژاد، بازیگر برنامه "جوکر 2" و خلاقیت عجیبش برای تزئین میز با شمع استوانه‌ای/مبارکا باشه+عکس (14 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (13 نظر) نگاهی به کیک تولد عادل فردوسی پور با خلاقیت شاهکار اُوستا قَنّاد در طراحی و پختش +عکس/مغز طراحش رو باید طلا گرفت (12 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (10 نظر) کیک سه طبقه با تاج پادشاهی و عینک هشت ضلعی، سلیقه جذاب محسن ابراهیم زاده برای کیک تولد لاکچری و مشکی رنگش+عکس/ مامان و خواهر باکلاسش مهمانهای ویژه مراسم😍 (9 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (9 نظر) مانتوی تابستانی خاص و مجلسی سپیده بزمی پور برای خانم های شیک پوش /برا ایده گرفتن عالیه+عکس (7 نظر) نگاهی به جشن تولد رویایی و منحصربفرد الناز شاکردوست وسط دریا+عکس/از خلاقیت عکاسی خانوم بازیگر موقع غروب خورشید نمیشه گذشت👌 (7 نظر) امضای 7 پادشاه قاجار را ببینید /از ناصرالدین شاه تا فتحعلی شاه +عکس (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز