لباس‌ های زنانه ای که هرگز از مد نمی‌ افتند

  یکشنبه، 23 مرداد 1401   زمان مطالعه 4 دقیقه
لباس‌ های زنانه ای که هرگز از مد نمی‌ افتند
ساعدنیوز: اگر به فکر بیرون آمدن از مصرف گرایی هستید و می‌خواهید کمدهایتان را سبک کنید و تنها لباس‌هایی داشته باشید که در موقعیت‌های مختلف بپوشید؛ به خواندن این مطلب ادامه دهید.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی ساعدنیوز به نقل از چی بپوشم، مد سریع یا فست فشن به یکی از ویژگی های کلیدی صنعت مد تبدیل شده است که امروزه می شناسیم و چرخه عمر کوتاه لباس و رابطه کوتاه مدت مشتری و پوشاک را تحریک می کند. به زبان ساده، ما را با لباس های بی کیفیت به یک مصرف گرا با دهان باز کمدهایمان تبدیل کرده است. در این وضعیت پیدا کردن لباس های با کیفیت به نوعی سرمایه گذاری است. لباس هایی که همیشه روی خط مد هستند و می توانند شما را به یکی از شیک پوشان تبدیل کنند.

کت ترِنچ: لباسی برای همه فصول

این مدل کت که مخصوص فصل پاییز و بهار هستند؛ هم برای خانم ها و هم برای آقایان لازم هستند. این کت ها شیک و غیررسمی هستند اما در عین حال اداری و رسمی هم هستند.این لباس در اصل توسط سربازان بریتانیایی در طول جنگ جهانی اول پوشیده می شد تا در برابر باران از آن ها مراقبت کند. این مدل لباس نه تنها شما را گرم نگه می دارد که در برابر باران و باد هم محافظت می کند. رفت و آمد با آن بسیار ساده است و می تواند به خوبی با آیتم های دیگر لباس ست شود.

تصویر

افراد مشهوری مانند ویکتوریا بکهام، ریحانا و میراندا کر بارها با این مدل کت دیده شدند. کت ترنج را می توانید رو یک تی شرت و شلوار جین یا یک پیراهن بپوشید. دکمه های آن را ببیندید و یا باز بگذارید. پاشنه بلندترین کفش را با آن بپوشید و یا یک کفش کتانی و ساعت ها با آن قدم بزنید.

تصویر

تی شرت سفید: همراه همیشگی سفر

ممکن است کمی رمانتیک به نظر برسد اما هر زنی در کمد لباسش به یک تی شرت سفید ساده با جنس خوب نیاز دارد. تی شرتی که هیچ طرح و نقشی ندارد و بیشترین همراهی را با لباس های دیگر دارد. تی شرت سفید شما را فعال تر نشان می دهد. با انواع مدل شلوار لی، کفش، دامن تک رنگ و رنگی ست می شود و می توانید زیرش هر رنگ مانتویی بپوشید.جنیفر آنیستون هم یکی از تی شرت سفید پوش های قهار است.پس خرید تی شرت سفید را هرگز فراموش نکنید، خصوصا زمانی که راهی سفر هستید.

تصویر

کفش پاشنه دار مشکی: همکار و همراه

این مدل کفش زنانه؛ هم کلاسیک است و هم مدرن و هر خانمی باید یک مدل کفش پاشنه بلند مشکی داشته باشد. این کفش ها شما را از خانه به محل کار می برند و شب به مهمانی. به راحتی با یک جفت کفش پاشته دار مشکی، ظاهری شیک و باکلاس می گیرند. هرچند ممکن است نتوانید خیلی با این مدل کفش مانور بدهید و باید با احتیاط راه بروید.

تصویر

شلوار جین: سخت کوش ترین کارگر کمد

نیازی به گفتن نیست، اما مطمئناً سخت کوش ترین کارگر در کمد لباس شما، شلوار جین تان است. شلوار جین هرگز و هرگز از مد نیافتاده و نمی افتد و مناسب برای تمام فصول است. آن ها می توانند شما را از محل کار به یک مهمانی غیررسمی ببرند. با هر کفشی ست شوند و در هر حال و هوایی استفاده شوند. برای شستن شلوار جین هیچ دلنگرانی ندارید و با دسترس ترین مواد شوینده می توانید آن ها را برق تمیزی و نظافت بیاندازید.

تصویر

کت بلیزر: مردانه اما برای زنان

بلیزر همان کت اسپرت است اما تنگ نر و رسمی تر هستند. اصولا پارچه سبک تر و ظریف تری هم هستند. این کت ها که بیش از ۲۰۰ سال عمر کرده اند و اولین بار برای دیدار کاپیتان کشتی های جنگی انگلیس با ملکه شان طراحی شدند. آن ها بر خلاف امروز که اصولا جلو باز استفاده می شوند؛ دکمه های برنجی داشتند. این کت ها حسابی چشم ملکه را گرفت و دایره محبوبیت اش همه اروپا و بعد هم امریکای قرن بیستم را گرفت. کت بلیزر هم یکی از لباس هایی است که اگر در کمد شما باشد می تواند شما را برای هر موقعیتی چه در یک مراسم رسمی و چه غیر رسمی آماده کند و سر و شکل مطلوبی بدهد.اگر رنگ خنثی این کت را انتخاب کنید با طیف گسترده ای از لباس های دیگر می توانید آن را بپوشید. شلوار جین ها البته رفیق صمیمی این کت هاست. بلیزرها البته قیمت متوسط و رو به بالایی دارند اما ما داریم درباره پوششی حرفی می زنیم که یک سرمایه گذاری است و نه یک بخر و دور بندازِ ساده.

تصویر

یه پیراهن مشکی کوچولو: زیبایی همیشه مفید

گفتیم حتما در کمد کوچک لباس هایتان و یا چمدان سفرتان یک تی شرت سفید داشته باشید؛ الان هم با همان شدت می گوییم حتما یک پیراهن مشکی ساده هم در کمدتان داشته باشید و حتی اگر به سفر کاری هم می روید، آن را جایی میان لباس هایتان بگذارید. یراهن مشکی ساده می تواند مدل های زیادی داشته باشد که ما به شما پیشنهاد می کنیم مدلی را انتخاب کنید که نه خیلی بلند و نه خیلی کوتاه باشد. این پیراهن را می توانید با انواع اکسسوری ها ست کنید؛ ظریف و خانمانه و یا بزرگ و مدرن! خلاصه اینکه وقتش شده تا دست از خرید لباس هایی که سال های سال در کمد می مانند و می پوسند و یکبار مصرف هستند؛ دست برداریم و یک زیبا و خوش پوش همیشه آماده با چهار دست لباس باشیم!

تصویر


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (444 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (167 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (33 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (33 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (19 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (18 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر) هادی چوپان ریشش را زد و سبیل گذاشت ؛ قهرمان بدن سازی با سبیل دسته دارش قابل شناسایی نیست (8 نظر) نگاهی به کانتر آشپزخانه شلوغ و جمع و جور خانه مهران غفوریان در این پیام تبریکش+ویدیو/ یخچال هم قشنگ برا خودش آلبوم عکسه (7 نظر) سنگ تمام فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش در تبریک تولد عروسش با اشاره به چشمان دریا خانوم+عکس/ تعریف و تمجیدی عروس‌پسند😍 (6 نظر) نگاهی به ورودی خانه ویلایی پوریا پورسرخ در میزبانی از بازیگر معروف ترکیه ای+ویدیو/ میز بیلیارد با پرده هایی خوش رنگ و خاص 😍 (5 نظر) تغییر استایل پاشا رستمی، حامد سریال لحظه گرگ و میش در خیابان اصلا قابل شناسایی نبود+ عکس (5 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
با این سبزیجات سالم و مقوی به جنگ چاقی شکم بروید/ با این خوشمزه ها زود لاغر میشی!
فال روزانه امروز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 11 تیر خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 11 تیر 1403 + فیلم
فال ابجد روزانه دوشنبه 11 تیر 1403
فال انبیاء روزانه دوشنبه 11 تیر ماه 1403
ماجرای دیده شدن بازیگر زن سلبریتی با برادر سعید جلیلی در ژاپن‎+عکس
نسبت فامیلی فاطمه گودرزی توران سریال لحظه گرگ و میش و حمید گودرزی نادر سریال دلدادگان/ گودرزی های سینمای ایران را بشناسید
روایت‌هایی تاریخی از قتل فجیع امیرکبیر در کاشان توسط ایرانی‌ها انگلیسی‌ها / جان کندن او چهار ساعت طول کشید ...
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
وقتی گریه رضا شاه را خارجی‌ها درآوردند!
نکات مهم درباره نظافت ماشین ظرفشویی که باید بدانید
خواننده معروف لس آنجلسی به ایران بازگشت+عکس خواننده در فرودگاه
فرهنگ عجیب ازدواج زنان با درخت در هند!!
منتخب روز   
(عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس