نحوه آپلود و دانلود فایلها در 4SHARED

  چهارشنبه، 19 آذر 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
نحوه آپلود و دانلود فایلها در 4SHARED
4shared خدمات میزبانی و اشتراک گذاری رایگان فایل آنلاین را ارائه می دهد. می توانید فایل ها و اسناد خود را از رایانه خود در سایت بارگذاری و ذخیره کنید و سپس آنها را به راحتی در جای دیگری بارگیری کنید. انجام آن آسان است!

قسمت1

ورود به سیستم 4shared

تصویر

مرورگر وب را باز کنید.

تصویر

به 4shared بروید. در نوار آدرس ، http://www.4shared.com/ را تایپ کرده و Enter را فشار دهید.

تصویر

وارد شوید. بر روی دکمه “Log In” که در سمت راست بالای صفحه موجود است کلیک کنید. آدرس ایمیل و رمز عبوری را که برای 4shared استفاده کرده اید وارد کنید و برای ادامه روی “Log In” کلیک کنید.

تصویر

صفحه باز شده فهرست اصلی پوشه شما برای فایلهای 4shared شما است. شما می توانید تمام پوشه ها وفایلهای ذخیره شده در حساب 4shared خود را در اینجا بیابید.

قسمت 2

ایجاد پوشه جدید

تصویر

به مکانی که میخواهید پوشه را ایجاد کنید بروید. می توانید زیرمجموعه ایجاد کنید.

تصویر

بر روی دکمه “New Folder” با نماد پوشه در نوار ابزار سربرگ کلیک کنید. یک پوشه جدید ایجاد می شود.

تصویر

پوشه جدید را نامگذاری کنید. نام پوشه جدید یک فیلد خالی خواهد داشت. نام پوشه را اینجا بنویسید.

تصویر

داخل پوشه جدید بروید. برای رفتن به داخل آن ، روی پیوند پوشه کلیک کنید. این پوشه هنوز هم خالی است.

قسمت3

بارگذاری فایلها

تصویر

به پوشه ای بروید که فایلها را بارگذاری می کنید: در پوشه های 4shared خود حرکت کنید تا زمانی که در پوشه ای هستید که می خواهید فایلهای خود را بارگذاری کنید.

تصویر

آپلود را شروع کنید. بر روی دکمه “Upload” با نماد ابر در نوار ابزار سربرگ کلیک کنید. فهرست فایلهای رایانه شما ظاهر می شود.

می توانید به جای فایلهای تکی یک پوشه کامل را بارگذاری کنید. روی گزینه “Upload Folder” کلیک کنید. فهرست پوشه رایانه شما ظاهر می شود.

تصویر

پرونده ها را انتخاب کنید. از طریق فایلهای رایانه خود حرکت کنید و مواردی را که می خواهید بارگذاری کنید انتخاب کنید. با انتخاب کلید CTRL می توانید چندین پرونده را با انتخاب پرونده ها انتخاب کنید.

تصویر

فایلها را بارگذاری کنید. برای شروع بارگذاری فایلهای انتخاب شده ، روی دکمه "Open" کلیک کنید. پیشرفت بارگذاری را در نوار پیشرفت در نوار پایین مشاهده می کنید.

تصویر

پرونده های بارگذاری شده را مشاهده کنید. پس از انجام بارگذاری ، می توانید پرونده های خود را در پوشه تعیین شده در 4shared مشاهده کنید.

قسمت 4

بارگیری فایلها

تصویر

به محلی که در آن بارگیری می شود بروید. با کلیک روی آنها، در پوشه های 4shared خود حرکت کنید تا جایی که پرونده هایی را که می خواهید بارگیری کنید در آن قرار دهید.

تصویر

فایلها را انتخاب کنید. برای انتخاب آنها ، تیک فایلها و پوشه ها بزنید. شما می توانید تعداد دلخواه خود را انتخاب کنید.

تصویر

دانلود را شروع کنید. بر روی دکمه “Download” با نماد ابر در نوار ابزار سربرگ کلیک کنید. اگر چندین فایل را بارگیری می کنید ، آنها در یک فایل B1 فشرده می شوند.

یک پرونده B1 یک فرمت پرونده بایگانی باز است ، دقیقاً مانند یک فایل پستی. پرونده B1 در پس زمینه ایجاد می شود و در پوشه اصلی 4shared شما قرار می گیرد.

اگر فقط یک فایل را بارگیری کنید ، در یک پرونده B1 فشرده نمی شود. همانطور که هست بارگیری می شود.

تصویر

به صفحه ی دانلود بروید. پرونده های 4shared به طور مستقیم از حساب شما قابل بارگیری نیست. هر پرونده صفحه بارگیری خود را دارد. پرونده B1 را که از مرحله 3 ایجاد شده است را انتخاب کنید و بر روی دکمه “Download” در نوار ابزار سربرگ کلیک کنید. شما به صفحه بارگیری پرونده هدایت می شوید.

تصویر

فایل را بارگیری کنید. در صفحه بارگیری فایل ، روی دکمه “Download” کلیک کنید. ممکن است لازم باشد چند ثانیه صبر کنید تا لینک دانلود واقعی ظاهر شود. پس از انجام این کار ، روی آن کلیک کنید و بارگیری شما آغاز خواهد شد.

فایل بارگیری شده را مشاهده کنید. فایل در رایانه شما ، در پوشه پیش فرض بارگیری شما بارگیری می شود.

اگر این یک پرونده B1 است ، ابتدا باید آن را استخراج کنید تا پرونده ها داخل شوند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (176 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (109 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (70 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (40 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (39 نظر) انتخاب محمدرضا گلزار و بهرام رادان به عنوان خوش‌تیپ‌ترین و خوش قیافه‌ترین بازیگران ایران از منظر الیف ارول بازیگر چشم آبیِ ترکیه‌ای+ ویدیو/ چشم آیسان خانوم و مینا مختاری روشن! (28 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (26 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (26 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (26 نظر) خلاقیت خنده دار میوه فروش وانتی با عکس رضا گلزار حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (22 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (18 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (16 نظر) سینه زنی شاهرخ خان، بازیگر معروف هندی در هیئت عزاداری امام حسین (ع) +ویدئو (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (13 نظر)
تیتر امروز   
خودکشی دردناک و همزمان 2 خواهر در تهران 13 و 14 ساله در تهران !
نوجوان مرندی مدال طلای جهان را دشت کرد
فال ابجد روزانه یکشنبه 31 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 31 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر یکشنبه 31 تیر 1403 + فیلم
فال انبیاء روزانه یکشنبه 31 تیر 1403
فال روزانه امروز یکشنبه 31 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 31 تیر 1403
ناگفته های پدر داماد رهبر انقلاب: تنها دارایی رهبری یک خانه در پایین شهر تهران است
درباره یک اتفاق زشت در حاشیه نماز جمعه تهران!
کشف گور‌های مدور کودکان
نصب تلویزیون بالای شومینه؛ نکاتی که باید رعایت کنید
روایت جالب و شنیدنی همسر رهبر انقلاب از خانم معلم منحصر به فرد غیرچادری تا ازدواجشان/ مصاحبه‌ای که در یک مجله انگلیسی چاپ شد
برادر رهبر معظم انقلاب: ایشان در عروسی من با ماشین فولکس‌شان، شب تا ساعت12 برای آنهایی که جهاز آورده بودند دنبال شام بودند+ عکس
ویدیو/ علت ورشکستگی "آقای همساده" در بازار دیجیتال/ تخصص داشتم، دلار هم زیاد داشتم اما...
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!!