راهنمای ست کردن شلوار بگی با مانتو های تابستانی

  چهارشنبه، 12 مرداد 1401   زمان مطالعه 6 دقیقه
راهنمای ست کردن شلوار بگی با مانتو های تابستانی
این روز ها شلوار های بگی مورد استفاده تمام خانم ها قرار می گیرد و البته طرفدار زیادی هم دارد. با ما همراه شوید تا نکات طلایی در ست کردن این آیتم جذاب با مانتو تابستانی را برای شما آموزش دهیم.

شلوار بگی چیست؟

این شلوار در انگلیسی با نام baggy pants معروف است و در ایران نیز به این نوع شلوارها شلوار بگی می گویند. شلوارهای بگی دخترانه اصولا شلوارهای سرتاسر گشادی هستند که در قسمت کمر آنها کش تعبیه می شود. گاهی هم در قسمت دور مچ پا کش قرار دارد. شلوارهای راحتی در منزل که سرتاسر گشاد هستند و بر روی کمر از کش استفاده شده اند، از نوع شلوار بگی به حساب می آیند.

استایل با کت و شلوار بگی

شلوار بگی مناسب چه نوع استایل هایی است؟

جالب است که بدانید، ایده اولیه شلوارهای بگی که به دهه 80 میلادی برمی گردد، برگرفته از کیسه و گونی بود. مدل های اولیه این نوع شلوارها دارای جیب های زیادی بود که اولین بار در کشور انگلیس به بازار مد معرفی شد. اما بتدریج طراحی شلوار بگی به شلوارهای گشاد با کمرهای پایین تغییر یافت. عده ای خاستگاه مدل های جدید این شلوار را در میان سیاه پوستان آمریکایی می دانند. گفته می شود که آنها بیشتر بعلت خسته شدن از تبعیض های نژادی، با پوشیدن این نوع شلوارها بدنبال بزرگتر نشان دادن قدرتشان در میان آمریکایی های سفیدپوست بودند.

اگر بدنبال استایل راحتی، کژوال و خیابانی غیررسمی می گردید، شلوار بگی نمونه ای از انواع شلوارهایی است که معمولا برای داشتن این نوع استایل ها بکار می رود. از طرفی در سال های اخیر طرح های جدیدی از شلوار بگی زنانه به بازار معرفی شده است. که بسیاری از سلبریتی ها و دختران جوان اهل مد نیز از آنها در استایل های رسمی و مجلسی استفاده می کنند.

بنابراین با توسعه مدل های شلوار بگی، دیگر نمی توان نام این شلوارها را تنها شلوارهای کمر پایین گذاشت. بلکه در تعریفی جامع تر به هر نوع شلواری که از بالا تا پایین گشاد باشد، شلوار بگی گفته می شود.

استایل با کت و شلوار بگی

ست شلوار بگ با مانتوی شومیزی

توجه داشته باشید که شلوار بگ استایل خود را با یک مانتو شومیزی دکمه دار و یا جلو بسته ای بپوشید که دقیقا سایز تن شما بوده و در اصل گشاد نباشد. بنابراین یک شومیز کوتاه را با یک شلوار بگ پارچه ای مشکی یا سفید به همراه کمربند استفاده نمایید تا فرم کمر شما پنهان نشود. چرا که با پوشیدن مانتو یا لباسهای بلند، ممکن است استایل شما کمی نامرتب به نظر برسد. بهترین روش برای اینکه کمی قد بلندتر و یا کشیده تر دیده شوید، ست کردن شلوار بگ جین و یا پارچه ای (مشکی و سفید) با یک مانتو شومیزی و یا کت کوتاه است.

استایل مونوکروم

ست شلوار بگی با کت

مانتو کتی یکی از ترند های جدید امسال است. امروزه همه ی خانم ها در صفحات مجازی به دنبال ترند های روز هستند چیزی که امسال در سال ۲۰۲۱ در تمامی عکس ها و صفحات یافت میشود استفاده مکرر از مانتو کتی است. مانتو کتی در عین راحتی آیتم مناسبی برای پوشیدن در همه مکان ها است. حال پس از خرید مانتو کتی زیبا یکی از سوالات عمده این است که نحوه ست کردن مانتو کتی چگونه است؟

یکی از ترفند های خیلی شیک و در عین حال زیبا و کاربردی ست کردن مانتو کتی با شلوار بگ و کفش کتانی است. این ست برای خانم ها با استایل اسپرت بسیار مناسب است. یکی از خوبی های این ست این است که در مکان های بسیاری میتوان از آن استفاده کرد و میتواند به عنوان یکی از استایل های شیک و کژوال شما باشد. اما فراموش نکنید که اکسسوری ها عضو جدایی ناپذیر این استایل میباشند. سعی کنید عینک دودی و ساعت را برای زیباتر شدن استایل خود در الویت قرار دهید. استفاده از یک کیف کوچک و اسپرت نیز زیبایی شما را چند برابر میکند.

استایل با کت و شلوار بگی

استریت استایل با شلوار بگی

میرسیم به استایل های خیابانی یا اصطلاحا لش که به شدت مورد سلیقه و توجه نوجوانان و خاص پسندان قرار گرفته، هودی و شلوار بگ همراه جدا نشدنی از هم هستند که به شدت مورد توجه اسپرت پوشان است. این ست انتخاب مناسبی برای مکان های مختلف هست که به شما احساس راحتی میدهد.دلیل پر طرفدار بودن شلوار بگ علاوه بر اینکه استایل شما را خاص نشان میدهد مورد استفاده بودنش در هر فضا هست.

استایل خیابانی

نکاتی که باید در پوشیدن مانتو کوتاه با شلوار بگی موردتوجه قرار دهید

  • خانم های چاق که می خواهند مانتو کوتاه با شلوار دمپا گشاد بپوشند باید بدانند که در این نوع استایل، شلوار در مرکز توجه قرار دارد و برای این که لاغرتر دیده شوند ،می توانند از رنگ ها ساده تر و سرد استفاده کنند . هم چنین شلوارهای راه راه عمودی می تواند فرد را لاغرتر از آن چه هست، نشان دهد. شلوارهایی که فاق بلندی تری دارند نیز قدفرد را بلندتر نشان می دهد بنابراین انتخاب خوبی برای افراد اورسایز است.
  • خانم های لاغر که می خواهند مانتو کوتاه با شلوار دمپا گشاد بپوشند ، بهتراست شلوارهای گل گلی با رنگ های شادتر و گرم را انتخاب کنند.هم چنین خانم هایی که پاهای لاغرتری دارند، می توانند با بهره گیری از این استایل لاغری پاهای خود را بپوشانند.پس انتخاب استایل مانتوی کوتاه با شلوار دمپا گشاد برای این افراد نیز انتخاب بسیار جذابی خواهد بود.
  • مانتوی کوتاه و شلوار دمپا گشاد انتخاب بسیارخوبی برای خانم های اورسایز و چاق است زیرا می تواند آن ها را لاغرتر و قدبلندتر نشان دهد.
  • افرادی که اندام سیبی شکلی دارند ( بالاتنه آن ها نسبت به پایین تنه بزرگ تر است)، با بهره گیری از این استایل می توانند به تناسب اندام بهتری برسند. آن دسته از افراد که اندام آن ها گلابی شکل است ، نیز می توانند با داشتن این استایل توجه را از روی قسمت های چاق بدن بردارند.
  • اگر می خواهید مانتو کوتاه با شلوار دمپا گشاد بپوشید باید در انتخاب مانتو دقت لازم را داشته باشید که مانتو خیلی تنگ نباشد زیرا باعث می شود تا شلوار دید خوبی نداشته باشد .
  • در انتخاب مانتو برای این شلوارها آزاد هستید ،هر نوع مانتویی ( جلوباز، جلوبسته، عبایی و …) می تواند با این شلوارها پوشیده شود.

استریت استایل

شلوار بگ و مانتو عروسکی چین دار

مانتو عروسکی یکی از آیتم هایی است که این روزها در بین دختران جوان طرفداران بسیاری دارد. در واقع مانتو عروسکی مانتویی کوتاه و چین دار با طرح های مختلف است که می توانید آن را با آیتم های مختلفی ست کنید. مانتو عروسکی را میتوانید با یک شلوار بگ گشاد و بلند و یک جفت کفش کتانی رنگ و یک مدل شال که با رنگ مانتو و کفش شما همخوانی داشته باشد بپوشید. این استایل علاوه بر شیک و دخترانه بودن اسپرت هم هست و انتخاب خوبی برای استایل های کژوال است.

استایل با مانتو عروسکی

استایل و سبک پوشش نیمی از هویت و شخصیت شما را شکل می دهد بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز یک پلتفرم برای افزایش آگاهی و اطلاعات شما در زمینه مد و فشن است ما در کنار شما هستیم تا بهترین ها را با یکدیگر تجربه کنیم. برای پیگیری جدید ترین اخبار و ترند های مد و فشن با بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز همراه باشید.

🌟شما کاربران عزیز به یک چالش دعوت هستید. در قسمت نظرات برای ما بنویسید کدام استایل با فرم اندام و سلیقه شما سازگار است؟


6 دیدگاه
  دیدگاه ها
بازدیدکننده
2 سال پیش

خیلی خوب بود ممنون ازراهنمایی تون هرکسی یه سلیقه وایده ای داره
بازدیدکننده
2 سال پیش

راهنمایتون عالی بود
حجابی
2 سال پیش

درسته به نظر من هم مناسب نیست
دهه هشتادی
2 سال پیش

ممنون از راهنمایی خوبتون خوشگل بودن..... منم استفاده میکنم از نکاتتون
درسا
2 سال پیش

این خانم هارو به بی حجابی تشویق می‌کنه و به نظر من مناسب نیست
ستایش محمودی
2 سال پیش

خوشگلن
پربحث های هفته   
سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (171 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (149 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (28 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (21 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (21 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (19 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (18 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (18 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (17 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (15 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (10 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر) نگاهی به کانتر آشپزخانه شلوغ و جمع و جور خانه مهران غفوریان در این پیام تبریکش+ویدیو/ یخچال هم قشنگ برا خودش آلبوم عکسه (8 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
(عکس) درختی که زمان مرگ خونریزی می کند
بازسازی صدای کاهن مصری پس از 3 هزار سال از روی مومیایی او+ تصاویر
فال روزانه امروز یکشنبه 10 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه یکشنبه 10 تیر 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 10 تیر خرداد 1403
قیمت رسمی انواع چلوکباب 43 سال قبل در رستوران اصیل ایرانی! +عکس
روایت جالب آیت الله هاشمی رفسنجانی از آوازخوانی دلپذیر و اجباری آیت الله طالقانی و منتظری در زندان/ خودم صدای خوبی ندارم اما...+ویدیو
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 10 تیر ماه 1403
دانلود آهنگ جدید "دل بیچاره" مهدی جهانی +فیلم/ منو تنهام نذار با این احوال زار نگاه کن به دلت منو یادت بیار
فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 10 تیر 1403 + فیلم
فال انبیاء روزانه یکشنبه 10 تیر ماه 1403
استفتاء از رهبری در مورد رای سفید
قتل دلخراش خانم معلم به دست شوهرش/ پرت کردن همسر از طبقه سوم
ماجرای تصمیم خاص حاج قاسم برای کَفنش از زبان یکی از همرزمان جانبازش
دست نوشته‌های یک جانباز هنرمند: نسل انتقالی به پایان راه نزدیک می‌شود