زدن یک تیر و سه نشان با رزرو تور اروپا در زمان برگزاری فستیوال فیلم کن!

  سه شنبه، 28 فروردین 1403   زمان مطالعه 4 دقیقه
زدن یک تیر و سه نشان با رزرو تور اروپا در زمان برگزاری فستیوال فیلم کن!
میلیون‌ها گردشگر در این زمان به فرانسه و شهر کن در این کشور سفر می‌کنند تا از نزدیک شاهد حضور شاخص‌ترین ستاره‌های سینما روی فرش قرمز جشنواره باشند. اما این جشنواره در کجا و به چه نحوی برگزار میشود؟ آیا امکان تماشای فیلم‌ها جشنواره وجود دارد؟ در ادامه به ارائه پاسخ این سوالات به شما پرداخته‌ایم.

اگر عاشق فیلم و سینما هستید، رزرو ارزانترین تور اروپا در زمان برگزاری جشنواره فیلم کن بهترین فرصت برای شما به حساب می‌آید. هفتاد و هفتمین دوره‌ی این جشنواره از 25 اردیبهشت سال 1403 آغاز می‌شود. میلیون‌ها گردشگر در این زمان به فرانسه و شهر کن در این کشور سفر می‌کنند تا از نزدیک شاهد حضور شاخص‌ترین ستاره‌های سینما روی فرش قرمز جشنواره باشند. اما این جشنواره در کجا و به چه نحوی برگزار میشود؟ آیا امکان تماشای فیلم‌ها جشنواره وجود دارد؟ در ادامه به ارائه پاسخ این سوالات به شما پرداخته‌ایم.

چند فیلم در جشنواره کن به نمایش گذاشته می‌شود؟

مانند هر سال در جشنواره فیلم کن امسال نیز، حدود 5000 فیلم شرکت کننده در این رویداد هستند. طبق اصولی که جشنواره کن از سال 1946 دارد، در نهایت 200 فیلم برای دریافت 27 نخل طلایی در حوزه‌های مختلف با یکدیگر رقابت می‌کنند. نکته‌ی اصلی اینجاست که فستیوال کن فقط به فیلم‌های کشور فرانسه اختصاص ندارد. بلکه فیلم‌های شرکت‌کننده در این جشنواره از سراسر جهان هستند. کارگردان ایرانی-سوئدی علی عباسی که پیش‌تر با فیلم موهن عنکبوت مقدس شناخته شده بود نیز در سال 2024 با فیلم "کارآموز" به رقابت در جشنواره کن می‌آید. ایرانیان برای مشاهده این فیلم و همچنین شرکت در جشنواره می‌توانند ارزانترین تور اروپا را در لحظه آخر رزرو کنند. ناگفته نماند که کارآموز روایتگر زندگی و حرفه‌ی ترامپ در تجارت ملک و املاک است.

نمایش همه‌ی فیلم‌های کن مخصوص عموم نیست!

برای دیدن اکثر فیلم‌های جشنواره نیاز به داشتن بلیط‌های ویژه و دعوتنامه از سوی اشخاص حاضر در جشنواره هستید. خبرنگارها و منتقدان شناخته شده نیز می‌توانند بدون نیاز به اخذ بلیط در سالن‌ها سینمایی حضور یابند. اما راه‌هایی برای دیدن فیلم در جشنواره نیز وجود دارد. برخی از فیلم‌های حاضر توسط عوامل جشنواره در جاهای دیگری از شهر به نمایش گذاشته می‌شوند. مسافران و شهروندان نیز می‌توانند با پرداخت مبالغی این فیلم‌ها را قبل از حضور در سینما تماشا کنند.

چگونه به جشنواره کن برسیم؟

جشنواره کن فرانسه سالانه در شهر کن برگزار می‌شود؛ بنابراین لازم است برای حضور در جشنواره نخست خودتان را به این شهر برسانید. در صورت رزرو تور فرانسه پرواز شما از تهران به سمت پاریس حرکت می‌کند. شپس شما می‌توانید با یکی از وسایل نقلیه نظیر هواپیما، قطار و اتوبوس خودتان را به شهر کن برسانید. پیشنهاد مابه شما این است که برای سهولت در سفرتان، بلیط قطارهای سریع‌السیر بین این دو شهر را خریداری کنید. این قطارها مسافت بین پاریس و کن را در طول دو ساعت زمان می‌پیمایند و به مراتب سریع‌تر از اتوبوس‌ها هستند. ضمن اینکه هزینه بلیط قطار نسبت به پروازهای داخلی نیز پایین‌تر است. البته باید در نظر بگیرید که باید برای سفر از پاریس به کان، در صورت رزرو تور گروهی، هماهنگی‌های لازم را از قبل با تورلیدر خود انجام داده باشید.

با رزرو تور فرانسه لحظه آخر به جشنواره کن بروید!با رزرو تور فرانسه لحظه آخر به جشنواره کن بروید!

رزرو تور اروپا از یک ماه قبل از سفر منطقی است

پیشنهاد می‌دهیم که اگر قصد رزرو تور اروپا را به منظور شرکت در جشنواره فیلم کن دارید، از یک ماه قبل اقدامات لازم را انجام داده باشید؛ چون اخذ ویزا در صورت رزرو پکیج‌های مسافرتی گروهی کمی زمان‌بر است و نمی‌توانید در مدت زمان کوتاهی اقدام به دریافت ویزا کنید.

دو مزیت دیگر رزرو تور اروپا در زمان جشنواره

به غیر از اینکه در صورت رزرو تور اروپا در اواخر اردیبهشت و اوایل خرداد، امکان دیدن ستاره‌های سینما از نزدیک برای شما فراهم می‌شود. رزرو تور اروپا در این زمان دو مزیت اساسی دیگر نیز دارد:

  1. آب‌وهوای اروپا در اردیبهشت؛ بهتر از این نمی‌شود!

اگر به دنبال بهترین زمان برای سفر به اروپا خصوصا فرانسه می‌گردید، اردیبهشت و خرداد می‌تواند بهترین زمان سفر برای شما باشد. دمای شهرهای اروپایی در این دوماه نسبت به نوروز کمی گرم‌تر است. نسبت به فصل تابستان نیز هوای خنک‌تری را احساس می‌کنید. با این وجود در این دوماه (اردیبهشت و خرداد) گردشگران به مراتب کم‌تری راهی سفر به اروپا می‌شوند. در نتیجه هزینه‌های شما نیز کاهش یافته و حتی می‌توانید با کمی بودجه‌ی بیشتر به فکر رزرو تور ترکیبی اروپا هم باشید.

  1. بازدید از کشورهای دیگر با رزرو تور دور اروپا

در صورتی که تور ترکیبی اروپا را رزرو کنید، شما امکان گشت و گذار در سایر شهرهای اروپایی را خواهید داشت. خوبی این دست از پکیج‌های مسافرتی این است که می‌توانید بدون پرداخت یک هزینه‌ی جداگانه‌ی دیگر، با یک بار سفر از چند شهر اروپایی بازدید کنید. در تور دور اروپا سفر شما علاوه‌بر فرانسه به مقصد کشورهای سوئیس، هلند و اسپانیا و ایتالیا نیز خواهد بود. البته امکان تغییر در مقاصد سفر وجود دارد. اما باید در نظر داشته باشید که مدت زمان سفرتان با رزرو این تورهای اروپا افزایش می‌یابد.

تور اروپا

تور اروپا را از کدام سایت با قیمت مناسب رزرو کنیم؟

امکان رزرو تور اروپا با قیمت مناسب از سایت لحظه آخر برای شما وجود دارد. آژانس‌های مسافرتی همکار با این سایت با ارائه‌ی آفرهای ویژه اقدام به فروش تور با قیمت ارزان‌تر نسبت سایر شرکت‌ها می‌کند. در صورت انتخاب آژانس‌های مسافرتی این سایت می‌توانید تور اروپا را به صورت اقساطی نیز رزرو کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
فوری؛ لحظه اعلام خبر شهادت ابراهیم رئیسی در شبکه خبر (2 نظر) اعتراف چندش و عجیب اهالی قبیله آدم‌خوارها: من گوشت یک مرد و یک زن را خورده‌ام!+ویدیو (1 نظر) واکنش فرزاد حسنی به شهادت شهدای خدمت: درود بر ابراهیم، نیکوکاران را چنین پاداش می دهیم، در حقیقت او از بندگان با ایمان ما بود (1 نظر) محمدرضا گلزار در استوری قلب عاشقانه نشان داد/ مخاطب این حرکت عاشقانه کیست؟ (1 نظر) ایرانی ربوده شده توسط امریکایی ها در عراق به حبس ابد محکوم شد! + فیلم (1 نظر) لوازم آرایش یک خانم شاغل که همیشه باید با خود داشته باشد (1 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (1 نظر) کیک تولد شیک و باکلاس 43 سالگی بهنوش طباطبایی با قلب های صورتی/مبارکا باشه +عکس (1 نظر) واکنش ها به شهادت آیت الله رئیسی و همراهان/رهبر معظم انقلاب: اینجانب پنج روز عزای عمومی اعلام می‌کنم (1 نظر) فیلمی پربازدید از رئیسی: من زندگی خودم را مرهون حضرت رضا علیه‌السلام می‌دانم... (1 نظر) (فیلم) روضه خوانی سید ابراهیم رئیسی در شب قدر ؛ همه کاره در دو عالم حسین است / الهی بالحسین .... (1 نظر) انا لله و انا الیه راجعون / مرد خدمت آسمانی شد ... (1 نظر) شهید آیت الله آل هاشم: تنها شهری که دو امام جمعه سید شهید داره تبریزه، ان شاءالله سومی هم به اونها ملحق بشه +ویدئو (1 نظر) لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم پرچم گنبد حرم رضوی به رنگ سیاه درآمد+عکس
دیگران می‌خوانند   
خاطره دردناک و شنیدنی احمد نجفی از سیدابراهیم رئیسی فال انبیاء روزانه سه شنبه 1 خرداد 1403 دوئل عشقی دو مرد بر سر زن صیغه‌ای/ قتل مرد 40 ساله با شلیک 2 گلوله ترکی صحبت کردن جالب سیدابراهیم رئیسی با لهجه ای شیرین و دلنشین در بین مردم اردبیل+ویدیو پوشش متفاوت و رسمی ابراهیم رئیسی در دوران جوانی+عکس کدام دولتمردان بزرگ جهان با سانحه هوایی درگذشتند؟+عکس کشف راز قدیمی‌ترین تتوی جهان روی بدن «اوتسی مرد یخی» آخرین دیدار سید ابراهیم رئیسی با پهلوان مازندرانی پیش از شهادت+عکس نگاهی به دیدارهای مردمی استاندار جوان و شهید آذربایجان شرقی/ روحشان شاد+ویدیو عرض ارادت سرتیم حفاظت سیدابراهیم رئیسی به رهبر معظم انقلاب+عکس/ بادیگاردی که تا آخرین لحظه کنار رئیس جمهوری بود! لحظه اعلام خبر شهادت سید ابراهیم رئیسی توسط المیرا شریفی‌مقدم/ رئیس جمهموری که با شهادت ماندگار شد+ویدیو تصویری جگرخراش از فرزند سردار شهید موسوی، سرتیم حفاظت رئیس جمهور+عکس بغض برادر شهید آل هاشم؛ امام جمعه تبریز روی آنتن زنده شبکه سه +ویدئو برف روبی مخلصانه و بدون ریای سیدابراهیم رئیسی در حرم امام رضا(ع)+عکس فال روزانه امروز سه شنبه 1 خرداد ماه 1403 فال شمع روزانه امروز سه شنبه 1 خرداد 1403 مصاحبه اختصاصی ساعدنیوز با علیرضا منادی: دو سید بزرگوار در قلب مردم جای داشتند+ویدیو حضور بی نظیر و خودجوش مردم انقلابی تبریز در شام غریبان شهدای خدمت به شکل دسته های عزاداری فال قهوه با نشان روز سه شنبه 1 خرداد ماه 1403 گفتگو با سردار عباسقلیزاده فرمانده سپاه عاشورا در شام غریبان شهدای خدمت/ اندوه و ناراحتی فرمانده و بغض صدایش دلگیر است+ فیلم فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 1 خرداد 1403+فیلم گفتگو اختصاصی ساعدنیوز با سید محمد حسن آل هاشم برادر امام جمعه شهید تبریز در شام غریبان شهدای خدمت +ویدئو میز عزای ساده و بدون تجملات شهدای خدمت در تبریز+عکس/روحشان شاد و یادشان گرامی... عزاداری شام غریبان شهدای خدمت در مصلی تبریز +ویدئو فال ابجد روزانه سه‌شنبه 1 خرداد 1403 تسلیت متفاوت المیرا شریفی مقدم پس از شهادت رئیس جمهور و همراهانشان+عکس تصاویری از آخرین حضور شهید رئیسی در جمع مردم، سی دقیقه پیش از شهادت +ویدئو معرفی مهمترین تکنیک ها و تمرین های افزایش خلاقیت خرید عمده لوازم آرایشی ارزان گفتگو با نماینده رهبر انقلاب در سپاه عاشورا: مردم عاشق بودند دلباخته شهید آیت الله آل هاشم بودند...+ویدئو زندگی شخصی و خصوصی مالک رحمتی استاندار شهید آذربایجان شرقی + فیلم سخنرانی و شعر ترکی ایشان آغاز مراسم شام غریبان شهدای خدمت در تبریز+ویدئو رمزگشایی از موفقیت "تجارتخانه" در بازارهای صادراتی نگاهی به خانه پدری ساده و بدون تجملات آیت الله آل هاشم امام جمعه محبوب تبریز+عکس تشییع پیکر مطهر شهید آیت‌الله رئیسی فردا در قم عرض ارادت مردم به مالک رحمتی استاندار محبوب و جوان تبریز در راهپیمایی خانوادگی این شهید راه خدمت+ ویدیو خاطره متفاوت یک استاد از امام جمعه شهید تبریز/ راز محبوبیتش در تبریز را من به خوبی می‌فهمم+عکس بغض‌ها و گریه‌های خسروپناه روی آنتن زنده؛ بعدا می‌فهمیم چه کسی را از دست دادیم شهید حسین امیرعبداللهیان: زرنگی نکنید، صف را رعایت کنید، شهادت نوبت ماست +عکس بخش‌هایی از سخنان منتشرنشدۀ شهید آیت‌الله آل‌هاشم در حضور رهبر انقلاب/سلام اولسون سنه ای سرویلردن باش اولان رهبر...
تیتر امروز   
دوئل عشقی دو مرد بر سر زن صیغه‌ای/ قتل مرد 40 ساله با شلیک 2 گلوله
فال روزانه امروز سه شنبه 1 خرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز سه شنبه 1 خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز سه شنبه 1 خرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 1 خرداد 1403+فیلم
خاطره دردناک و شنیدنی احمد نجفی از سیدابراهیم رئیسی
کشف راز قدیمی‌ترین تتوی جهان روی بدن «اوتسی مرد یخی»
فال انبیاء روزانه سه شنبه 1 خرداد 1403
فال ابجد روزانه سه‌شنبه 1 خرداد 1403
تشییع پیکر مطهر شهید آیت‌الله رئیسی فردا در قم
خاطره متفاوت یک استاد از امام جمعه شهید تبریز/ راز محبوبیتش در تبریز را من به خوبی می‌فهمم+عکس
واکنش وحید شمسایی به خبر شهادت رئیس جمهور و همراهانشان
پیشنهاد خاکسپاری خادم الرضا(ع) در جوار حرم امام رضا(ع) +عکس/گلستان را به آتش می کشد داغ تو ابراهیم...
شهادت یک ورزشکار در حادثه بالگرد رئیس جمهور
زندگی شخصی و خصوصی مالک رحمتی استاندار شهید آذربایجان شرقی + فیلم سخنرانی و شعر ترکی ایشان