زیباترین اس ام اس تبریک برای روز جهانی نوازندگان

  یکشنبه، 25 مهر 1400   زمان مطالعه 5 دقیقه
زیباترین اس ام اس تبریک برای روز جهانی نوازندگان
جشن موسیقی و بزرگداشت روز جهانی موزیک هر ساله در ۲۱ ژوئن برگزار می‌گردد.که ساعد نیوز مجموعه ای از بهترین و زیباترین متن و شعر های تبریک به مناسبت این روز گردآوری کرده است با ما همراه باشید.

روز جهانی موسیقی در سال ۱۹۴۹ میلادی و توسط سازمان یونسکو بنیان گذاشته شد و ترویج موسیقی و البته، پذیرش گوناگونی ها و انواع مختلف این هنر از اهداف این سازمان است.این روز، با پانزدهمین مجمع سالانه شورای بین المللی موسیقی در شهر لوزان در سوئیس همزمان بود که اهمیت بیشتری به آن می بخشید. از آن زمان تا به امروز، روز جهانی موسیقی در بیش از ۱۵۰ کشور جهان گرامی داشته می شود و هر ساله جشن های مفصلی برای آن ترتیب داده می شود.همراه ساعد نیوز باشید تا بهترین و جذاب ترین متن تبریک ها را مشاهده نمایید.

زیباترین متن تبریک برای روز جهانی نوازندگان

Music gives a soul to the universe، wings to the mind، flight to the imagination and life to everything

موسیقی

به جهان … روح

به ذهن … بال

به تخیل … پرواز

و به هر چیزی … زندگی

می بخشد

صدای دلنشین ویولن من را به گذشته می برد. گذشته ای که پر بود از خاطرات خوش و خنده های بی دلیل. صدای آرامش بخش ساز ویولن را که گوش می دهم ، آرامشی در من شکل میگیرد که به من می گوید آینده ی تو هم قرار است مثل گذشته ات باشد. پر از لحظه های خوب و خوش و پر از خنده های بی دلیل.

♥♥♥

Music is the Essence of life

موسیقی جوهره زندگی است

♥♥♥

ساز ویولن را به خاطر صدای دلنشینش دوست دارم. صدای ویولن روح را به پرواز می کشد. این ساز معجزه میکند و باعث می شود که آینده را از درون ببینیم.

♥♥♥

Music is well said to be the speech of angels

موسیقی آنقدر زیباست که به کلام فرشتگان می ماند

♥♥♥

ساز ویولن مثل آدم خوش صحبتی می ماند که دوست داری ساعت ها فقط باید به پای حرفایش بنشینی و از مصاحبت با او لذت ببری. تنها کافیست یک بار به پای موسیقی ای که از آن نواخته میشود ، بشینی تا بعد از آن مدام بخواهی موسیقی های بیشتری گوش ات را نوازش دهد.

♥♥♥

A great song should lift your heart، warm the soul and make you feel good

یک آهنگ زیبا باید قلبت را به اوج ببرد ، روحت را گرم کند و احساس خوبی به تو ببخشد

♥♥♥

زندگیت را با ویولن عشق جلا ده . در زندگیت با این ویولن بهترین موسیقی ها را بنواز . آن وقت است که از زندگی لذت خواهی برد.

♥♥♥

Without music، life is a journey through a desert

بدون موسیقی زندگی سفری در دل بیابان است

♥♥♥

I do not know how I would get through my day without listening to music. Have a very happy World Music Day everybody!

نمی دانم که اگر موسیقی نبود، چگونه می خواستم بدون گوش دادن به آن روزم را سپری کنم. روز جهانی موسیقی بر همه مبارک.

♥♥♥

Everyday should be dedicated to music as it is what makes our world go round. Have a very happy World Music Day everybody!

همه باید موسیقی را به پاس بدارند، زیرا چیزی است که باعث گردش زندگی ما و پیشرفت جهان می شود. روز جهانی موسیقی بر همه مبارک.

♥♥♥

The world of music knows only peace and no boundaries, knows no hatred and knows no sorrows. Have a very happy World Music Day everybody!

جهان موسیقی فقط آرامش را می شناسد و هیچ محدودیتی را بلد نیست و هیچ نفرت و هیچ غمی را نمی شناسد. روز جهانی موسیقی بر همه مبارک.

♥♥♥

Life without music is like food without salt, bland and tasteless. Wish you all a very happy World Music Day!

زندگی بدون موسیقی شبیه به غذای بدون نمک و بی مزه است. امیدواریم روز جهانی موسیقی بر شما مبارک باشد.

♥♥♥

_Even the word music resonates with nostalgia, hope, and emotions because music gives us all that. So appreciate it and have a very happy World Music Day everybody!

کلمه موسیقی به معنای نوستالژی ، امیدواری و احساسات است، زیرا موسیقی همزمان همه این ها را به ما می دهد بنابراین آن را به پاس بدارید . روز جهانی موسیقی خوبی را برای همه شما آرزومندیم.

ویالن

Music should be categorized as one of the basic needs in life. Have a very happy World Music Day everybody!

موسیقی باید از اساسی ترین نیاز های یک انسان در زندگی برشمرده شود . روز جهانی موسیقی بر همه مبارک.

♥♥♥

We all have memories attached to music and all the memories combined with the music makes our life worth living. Have a very happy World Music Day everybody!

همه ما در زندگی خاطراتی داریم که به موسیقی گره خورده اند و همه این خاطرات با موسیقی ترکیب شدند و ارزش به زندگی ما دادند . روز جهانی موسیقی بر همه مبارک.

♥♥♥

The memories associated with music depends on how long that particular music has been there in your life and even if you haven’t heard that in a long time, once you hear it, every memory associated with it comes back. Happy World Music Day!

خاطرات وابسته به موسیقی ، بستگی به این دارد که ما چه مدت به یک موسیقی خاص در زندگی گوش کرده باشیم . حتی اگر بعد از مدت زمان طولانی فقط یکبار آن را بشنوید ، تمام آن خاطرات از جلوی چشمانتان عبور خواهد کرد.

♥♥♥

Spreading love through music is so beautiful and so this Music Day share your favorite songs with your friends and let us all have a taste of what we love. Have a very happy World Music Day everybody!

انتشار دادن عشق از طریق موسیقی بسیار زیبا است بنابراین روز جهانی موسیقی ، روزی است که می توانید آهنگ های مورد علاقه خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و طعم چیزی را که دوست دارید ، به دیگران هم بچشانید . روز جهانی موسیقی بر همه مبارک.

نت موسیقی

امیدوارم از مطالب ارائه شده لذت برده باشید همچمنین می توانید این متن های غنی را با دوستان موزیک دوست خود به اشتراک بگذارید تا آن ها نیز لذت ببرند. برای مشاهده ی مطالب پر محتوای دیگر به بخش سرگرمی( اس ام اس) ساعد نیوز مراجعه نمایید.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
رونمایی از چهره همسر محجبه حسن یزدانی در حرم ثامن الحجج +عکس/ جهان پهلوان جایزه مدال المپیک پاریس را از سلطان خراسان گرفت (168 نظر) رونمایی از علی تبریزی رقیب مشهدی هادی چوپان با عضله های فولادی/ لقب اسطوره بدنسازی ایران برازندشه (155 نظر) خلاقیت بی نظیر زوج شاهرودی برای حمایت از سگ ها در سطح شهر حماسه آفرید/ لقب فرشته زمینی برازنده شماست. (133 نظر) خلاقیت متفاوت بانوی هنرمند یزدی در طراحی زیبای چهره نورانی رهبر معظم انقلاب و شهید سلیمانی به سبک سیاه قلم+عکس (85 نظر) نیلوفر شهیدی: در پروژه ای مشغول کار بودیم از همسرم خوشم اومد و گفتم قصد ازدواج ندارین خودمم فکرشو نمیکردم اما خواستگاری کردم+عکس (83 نظر) شهربانو منصوریان به سجاد غریبی: آقا پاشو بیا باشگاه یه هفته باهات کار کنم اگه نزدی همه رو نترکوندی هر چی خواستی بهم بگو+ویدئو (75 نظر) نگاهی به مدل مانتو کژوال ناهید کیانی و مبینا نعمت زاده در مراسم تجلیل از بانوان قهرمان المپیک/ هم اسپرت و هم شیک+عکس (69 نظر) نگاهی به کیک تولد محمد باقر قالیباف در کنار نوه هایش با خلاقیت بی نظیر اُوستا قنّاد در طراحی کیکی به شکل هواپیما /مبارکاا باشه (68 نظر) جشن تولد عاشقانه داریوش ارجمند درکنار همسر جوان و کم سن و سالش فرشته یغمایی/ ساده و خلوت در عین حال زیبا و شیک+عکس (65 نظر) بیوگرافی و زندگی خصوصی زهره حمیدی، بازیگر پیشکسوت تازه درگذشته ایرانی و همسرش+تصاویر جذاب و دیدنی (63 نظر) خلاقیت خنده دار راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پراید حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس🤣 (59 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای خشک کردن فرش خیس حماسه آفرید/ اُستاد تمام خانه داری در سطح بین الملل+عکس🤣 (57 نظر) تمرینات سخت و طاقت فرسای شاهین رضایی رقیب تبریزی هادی چوپان+فیلم/ رقابت تنگاتنگ آرنولد تبریزی و گرگ پارسی (56 نظر) دانلود آهنگ جدید «مرور» حامیم +فیلم/ من خاطراتم با تو رو هرشب مرور میکنم میمیرم از دوریت ولی حفظ غرور میکنم… (53 نظر) حواسمان باشد مبینا گم نشود! / تحصیل او در دانشگاه جای کسی را تنگ می کند؟ (51 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
ویدیو/ تکنولوژی خنده‌‌دار دزدگیر با ترکیبی سمی از تور ماهیگیری و چتر برای کادو‌پیچ کردن سارق بانک
حفاری چاه 30 متری برای رسیدن به گنج در سنندج!
تأثیر فرکانس‌های مختلف زلزله بر ساختمان‌های بلند و کوتاه چگونه است؟ ویدیویی از رمزگشایی نوسانات مرگبار زلزله
ویدیو/ سفرنامۀ خنده‌دار ناصرالدین شاه در فرانسه/ پیشوازی از پادشاه ایران توسط "ژان والژان" شهردار فرانسه و دریافت هدیه از ولیعهد اتریش!
تست هوش/ اگر فکر می‌کنید IQ بالایی دارید؟! فقط 2 درصد از افراد باهوش موفق شدند این تست را در 4 ثانیه حل کنند
ویدیو/ ساخت دکوری شیک با تِم خطای‌ دید/ طراحی و ساخت بشکۀ عامه‌ پسند با دستان هنرمند پسربچه‌ای خلاق و خوش‌ذوق
این زن بازپرس ویژه قتل است! / تقابل بررسی پرونده‌های خشن با روحیه زنانه
انتقاد و حملۀ بی‌رحمانۀ "مسعود فراستی" به فیلم «مست عشق»/ جریان مبتذل عاشقانه مربوط به کتاب ترکی ملت عشق است نه مولانا...
تست هوش تصویری/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 5 ثانیه کلمۀ "iron" را در "جدول حروف" پیدا کنند
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند همۀ اشتباهات موجود در "مزرعۀ ذرت" را فقط در 5 ثانیه پیدا کنند
چه اتفاقی برای «یخچال روز قیامت» خواهد افتاد؟
انگلیسی‌ها بی پدر و مادر می‌شوند تا همجنس‌گراها ناراحت نشوند!
لحظه هولناک قمه کشی و تیراندازی ارازل تهران + گفتگو با آن‌ها بعد از دستگیری
سیگار کشیدن فرشته حسینی در جشنواره خارجی در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 6 شهریور 1403
فال روزانه امروز سه شنبه 6 شهریور ماه 1403
منتخب روز   
زندگی کردن عجیب یک زن با اسکلت شوهرش / ماجرای عجیب زوجی که 5 فرزندشان را به پرورشگاه سپردند کبوتر تاج‌دار غربی؛ زیباترین کبوتر جهان که 900 میلیون قیمت دارد! +عکس ویدیویی شوکه‌کننده از پرواز زنبور با وجود قطع شدن سر! +ویدئو عنکبوتی که از «چراغ‌قوۀ طبیعی» برای شکار استفاده می‌کند قاب دو نفره دختر حسن روحانی در کنار کیمیا علیزاده؛ یکی ایستاده و یکی نشسته+عکس خاطره خنده دار مهران مدیری : تو خیابون شریعتی تهران ایست بازرسی نگهت میداره میگه برگرد دست و بذار روی ماشینت شروع میکنه به گشتن میگه این چیه میگم سوئیچمه یکم پایین تر این چیه میگم اینم زانومه نگاهی به چیدمان ساده اتاق کار شخصی هاشمی رفسنجانی +فیلم/ از نقشه ایران با نمایی از خلیج فارس تا تخت خواب و کامپیوتر شخصی خاطره خنده دار مهران مدیری : میگه رفتم کلاس زبان استاد گفت هِلو منم گفتم سلام علیکم گفت زهرمارو سلام حق نداری یه کلمه فارسی حرف بزنی+ویدئو افتادن عینک از دست سیدعباس عراقچی در مجلس همانا و شکار این لحظه توسط عکاس دوربین به دست همانا+عکس شعر خوانی شاعر یزدی در محضر آیت الله خامنه ای و خنده های از ته دل رهبر انقلاب / شاعر : همه را شکل یار می بینم ، پیرزن را نگار می بینم همسر شهید مجبور به فروش روکش دندان شد+ عکس در 27 مرداد سالروز تولد آیت الله آل هاشم؛ یادی کنیم از بوسه پدر امام جمعه شهید بر مزار پسرش+ عکس/ روحش شاد و یادش تا ابد گرامی