مدل ناخن با رنگ بنفش و یاسی: دنیایی از خلاقیت و زیبایی! +عکس

  شنبه، 22 اردیبهشت 1403
مدل ناخن با رنگ بنفش و یاسی: دنیایی از خلاقیت و زیبایی! +عکس
ساعد نیوز: رنگ بنفش، رنگی جذاب و پر رمز و راز است که می‌تواند برای طراحی ناخن‌ها نیز به کار گرفته شود و زیبایی خیره‌کننده‌ای به آنها ببخشد. این رنگ طیف‌های مختلفی دارد، از یاسی روشن تا بادمجانی تیره، که هر کدام زیبایی خاص خود را دارند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از برترین ها، رنگ بنفش، رنگی جذاب و پر رمز و راز است که می‌تواند برای طراحی ناخن‌ها نیز به کار گرفته شود و زیبایی خیره‌کننده‌ای به آنها ببخشد. این رنگ طیف‌های مختلفی دارد، از یاسی روشن تا بادمجانی تیره، که هر کدام زیبایی خاص خود را دارند.

در اینجا چند مدل ناخن با رنگ بنفش را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید برای ایده گرفتن از آنها استفاده کنید:

1. ناخن ساده بنفش:

این مدل برای کسانی مناسب است که به دنبال سادگی و ظرافت هستند. می‌توانید تمام ناخن‌هایتان را به یک رنگ بنفش یکدست در بیاورید یا از رنگ‌های مختلف بنفش برای هر ناخن استفاده کنید.

2. ناخن فرنچ بنفش:

ناخن فرنچ، یک مدل کلاسیک و محبوب است که با رنگ بنفش نیز می‌تواند زیبایی خیره‌کننده‌ای داشته باشد. می‌توانید نوک ناخن‌هایتان را به رنگ بنفش در بیاورید و یا از یک لاک بنفش شفاف برای کل ناخن و یک لاک بنفشه تیره برای نوک ناخن استفاده کنید.

3. ناخن آمبره بنفش:

این مدل برای کسانی مناسب است که به دنبال مد و ترند هستند. در این مدل، رنگ بنفش به صورت تدریجی از یک سایه روشن به یک سایه تیره تغییر می‌کند.

4. ناخن اکلیلی بنفش:

اگر به دنبال برق و درخشش هستید، می‌توانید از لاک‌های اکلیلی بنفش استفاده کنید. این لاک‌ها می‌توانند به ناخن‌های شما جلوه‌ای شیک و مجلسی بدهند.

5. ناخن طرح‌دار بنفش:

با استفاده از لاک‌های بنفش و ابزارهای طراحی ناخن، می‌توانید طرح‌های مختلفی را روی ناخن‌هایتان ایجاد کنید. گل، ستاره، قلب و خطوط هندسی از جمله طرح‌هایی هستند که می‌توانید با رنگ بنفش روی ناخن‌هایتان پیاده کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
دورهمی صمیمی شهید رئیسی با سعید جلیلی در اتاق کارش و ناهار ساده آن ها با نان خالی و بیسکوئیت+ویدئو/سفره غذایی که سادگی چاشنی اصلی آن بود... (148 نظر) خلاقیت خنده دار پدر ایرانی با پارک زانتیا وسط پذیرایی خانه اش حماسه ساز شد+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت🤣 (58 نظر) خلاقیت های زیبا و رنگارنگ یک مادر ایرانی با قوطی شیرخشک/ هنر نزد ایرانیان است و بس+عکس (50 نظر) آشتی کردن آشا محرابی، فروغ سریال هشت‌ونیم دقیقه با پدرش بعد از 40 سال (43 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز اوستا بنا برای حفظ پرندگان از گرما و سرما/ اشک تو چشم آدم جمع میشه+ویدئو (42 نظر) نگاهی به دکوراسیون شیک و اروپایی مراسم سومین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با رونمایی از تم آبی رنگِ خاصِ جشن+عکس/ مثل همیشه متین و باوقار (39 نظر) کیک تولد باکلاس و 2 بعدی پسر حامد آهنگی برای تولد 10 سالگیش/ مبارکا باشه+ عکس (24 نظر) نگاهی به حلقه ازدواج شلوغ و زیبای آزاده نامداری و همسرش با نگین های ظریف/ چه سلیقه منحصر به فردی+عکس (23 نظر) نگاهی به آشپزخانه و یخچال رونالدو ابر ستاره فوتبال/رونالدو: برگر و پیتزا هم میخورم تا پدر خسته کننده ای نباشم (15 نظر) (فیلم) شهید امیرعبداللهیان: به ظریف خداقوت می‌گویم، از او آموختم / نیمه شب از او پیامک و ایمیل دریافت می‌کردیم (15 نظر) کیک تولد باکلاس و 2 بعدی احسان علیخانی برای تولد 37 سالگیش/ مبارکا باشه+ عکس (13 نظر) (عکس) ماشین های شیک و باکلاس سهیلا منصوریان، بانوی قهرمان ووشو و دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی 2024👌 (12 نظر) آشپزی سرصبحی مینا مختاری همسر کدبانو و شیک بهرام رادان/ ماشاءالله با یه بچه کوچیک غذاهای جورباجور هم میپزه+عکس (12 نظر) دورهمی خانوادگی علی دایی در خانه ابدی پدرش +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (11 نظر) کیک تولد خاص و چند بعدی آیسان آقاخانی برای تولد آقا رضا گلزار/ خوشمزه به نظر میرسه+عکس (11 نظر)