نصب نرده حفاظ آهنی شاخ گوزنی و درب آکاردئونی توسط ایمن اصفهان

  پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ID  کد خبر 204931
نصب نرده حفاظ آهنی شاخ گوزنی و درب آکاردئونی توسط ایمن اصفهان
ساعدنیوز : نصب نرده حفاظ آهنی شاخ گوزنی و درب آکاردئونی توسط ایمن اصفهان ! انتخاب یک مجموعه معتبر ارائه دهنده خدمات نرده حفاظ ساختمانی در اصفهان بدون حضور واسطه‌ها که خدمات خود را در بالاترین سطح کیفیت ارائه می‌دهد، کمک می‌کند تا سفارش دهندگان این خدمات با هزینه‌های مناسب بهترین را دریافت کنند.

انتخاب یک مجموعه معتبر ارائه دهنده خدمات نرده حفاظ ساختمانی در اصفهان بدون حضور واسطه ها که خدمات خود را در بالاترین سطح کیفیت ارائه می دهد، کمک می کند تا سفارش دهندگان این خدمات با هزینه های مناسب بهترین را دریافت کنند. انتخاب مراکزی که در زمینه خرید و همچنین نصب انواع حفاظ و نرده فلزی خدمات خود را ارائه می دهند، تأثیر بیشتری در حفظ ایمنی و امنیت فضاهای مختلف می گذارد که در این میان مجموعه ایمن اصفهان imenisfahan.ir یکی از بهترین مراکز ارائه خدمات ساختمانی است.

تصویر

حفاظ شاخ گوزنی در اصفهان

این نوع حفاظ به دلیل تشابه ظاهری فراوان با شاخ گوزن به این نام نامیده شده است. از آنجایی که این نوع حفاظ در هم تنیدگی زیادی دارد عبور از آن برای هر شخص غیر ممکن است. این نوع حفاظ میتواند در ارتفاع های مختلف تولید شود. ما در گروه تولیدی ایمن اصفهان تلاش میکنیم تا حفاظ های مختلف که مورد نیاز کاربران مختلف است را تولید کرده و در اختیار آن ها قرار دهیم.

حفاظ شاخ گوزنی یکی از امن ترین نوع حفاظ های می باشد که جهت جلوگیری از ورود افراد غیر مجاز یا حیوانات مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجایی که نوک حفاظ شاخ گوزنی تیز و برنده است بنابر این هیچ سخصی نمیتواند از آن عبور کند. در گذشته حفاظ های مورد استفاده از نوع سنتی بود. حفاظ هایی همچون سیم خاردار که از ایمنی لازم برخوردار نبودند.

برای تولید حفاظ شاخ گوزنی از میله های فلزی استفاده میشوند که به صورت نوک تیز و برنده ساخته میشوند این میله بایستی دارای ارتفاع و تراکم مناسبی باشند تا مانع عبور افراد شوند. همچنین دارای رنگ های متنوعی میباشند که در زیبایی نمای ساختمان نیز موثر است یکی از مهمترین ویژگی هایی که برای تولید حفاظ شاخ گوزنی در نظر گرفته میشود، پوشش دهی مناسب در عرض روی دیوار است که مانع از بالا رفتن از دیوار میشود.

نصب حفاظ مدل شاخ گوزنی با توجه به نوع دیوار انجام میشود چنانچه دیوار دارای پستی و بلندی های زیادی باشد، از شاسی کشی استفاده می کنند این کار بایستی توسط افراد متخصص در این زمینه انجام شود. قیمت حفاظ شاخ گوزنی به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از عوامل نوع میلگرد و ضخامت مورد استفاده در حفاظ شاخ گوزنی می باشد. حفاظ مدل شاخ گوزنی را میتوان روی دیوار مجتمع های مسکونی، دیوار شرکت ها، دیوار باغ ها، دیوار ویلاها و دیوار انبار و کارگاه ها نصب میشود. این حفاظ باعث ایمنی بیشتر میشود.

این نرده حفاظ بهترین انتخاب برای جلوگیری از ورود خطرات و ریسک های بیرونی است و از ساختمان شما در مقابل خسارات پیشگیری می کند قیمت حفاظ فلزی جدید نسبت به محافظ های قدیم ارزان تر بوده است. جنس حفاظ شاخ گوزنی از آهن است. بر اساس تراکم و ارتفاع هر نرده حفاظی که تولید میشود. مقدار میلگردی که در آن استفاده میگردد متفاوت است. در ابتدایی ترین مرحله از مراحل ساخت محافظ شاخ گوزنی تولید مواد اولیه است. مواد اولیه به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه های تولید آهن خریداری میشود. بعد از خرید انبار های گروه تولیدی حفاظ شاخ گوزنی ایمن اصفهان نگهداری میشود. به دلیل آن که میلگرد به صورت عمده و در تناژ بالا خریداری و دپو میشود. نوسان قیمت دلار که به دنبال آن قیمت آهن هم دستخوش تغییر میشود هیچ تاثیری بر قیمت محصولات ما ندارد.

تصویر

درب آکاردئونی اصفهان

حفاظ های جنس آهنی کم کم شروع به تولید شد. این حفاظ های کشویی در ورودی درب خانه ها و آپارتمان ها نصب میشدند و تا حدودی امنیت خانه ها را برقرار میکردند. با افزایش جمعیت و کوچک شدن خانه ها و کم بود فضا نیاز به درب آهنی ایجاد شد که توانایی تا شدن داشته باشد. قیمت درب های فلزی آکاردئونی به عوامل مختلفی بستگی دارد. این نوع درب ها به دلیل اینکه از متریال مختلف ساخته میشوند میتوانند قیمت مختلف داشته باشند. از عوامل تاثیر گذار در قیمت این نوع حفاظ درب آپارتمان را میتوان به نوع تسمه به کار رفته در ساخت درب آکاردئونی، قطر تسمه، وزن تسمه، ارتفاع درب آکاردئونی و رنگ آن اشاره کرد.

حفاظ یا درب آکاردئونی کرکره ای یک سازه مشبک بیشتر به شکل لوزی از جنس فلز و تا شونده است که بر روی قاب درهایی که نیاز به امنیت مضاعف دارند، نصب می شود. این درب ها طوری طراحی شده اند که وقتی افراد به داخل ساختمان به طور مرتب در حال رفت و آمد هستند، دست و پاگیر نباشند و در گوشه ای از درب اصلی جمع می شوند.

در خرید درب آکاردئونی فلزی باید نکات زیر رعایت شده باشد:

۱. کمتر ازسه گل (سه لوزی) نباشد. درب پنج لوزی بهترین نوع استاندارد کار است، که هم باعث حفظ امنیت و جلوگیری از ورود سارقین می شود و هم وزن آن مانع باز و بسته شدن آسان درب نمی شود.

۲. قفل محکم و ایمن داشته باشد

۳. قسمت ریلی آن روان باشد

۴. پرچ های محکم و مرغوب داشته باشد

۵. پروفیل های آن از جنس آهن ضایعاتی نباشد

۶. قابلیت بازشدن آن با سروصدا همراه نباشد

درب آکاردئونی کشویی معمولی، به صورت سه گل با طول تسمه نیم متری تولید می شوند اما این مدل از درب ها، به صورت دو گل و با طول تسمه یک متری ساخته می شوند. این درب های آکاردئونی ایتالیایی، از لحاظ روان بودن در باز و بسته شدن از مدل های دیگر بهتر عمل کرده و کیفیت و ایمنی و کارایی قابل قبولی نیز دارند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
فوری؛ لحظه اعلام خبر شهادت ابراهیم رئیسی در شبکه خبر (2 نظر) اعتراف چندش و عجیب اهالی قبیله آدم‌خوارها: من گوشت یک مرد و یک زن را خورده‌ام!+ویدیو (1 نظر) واکنش فرزاد حسنی به شهادت شهدای خدمت: درود بر ابراهیم، نیکوکاران را چنین پاداش می دهیم، در حقیقت او از بندگان با ایمان ما بود (1 نظر) محمدرضا گلزار در استوری قلب عاشقانه نشان داد/ مخاطب این حرکت عاشقانه کیست؟ (1 نظر) ایرانی ربوده شده توسط امریکایی ها در عراق به حبس ابد محکوم شد! + فیلم (1 نظر) لوازم آرایش یک خانم شاغل که همیشه باید با خود داشته باشد (1 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (1 نظر) کیک تولد شیک و باکلاس 43 سالگی بهنوش طباطبایی با قلب های صورتی/مبارکا باشه +عکس (1 نظر) واکنش ها به شهادت آیت الله رئیسی و همراهان/رهبر معظم انقلاب: اینجانب پنج روز عزای عمومی اعلام می‌کنم (1 نظر) فیلمی پربازدید از رئیسی: من زندگی خودم را مرهون حضرت رضا علیه‌السلام می‌دانم... (1 نظر) (فیلم) روضه خوانی سید ابراهیم رئیسی در شب قدر ؛ همه کاره در دو عالم حسین است / الهی بالحسین .... (1 نظر) انا لله و انا الیه راجعون / مرد خدمت آسمانی شد ... (1 نظر) شهید آیت الله آل هاشم: تنها شهری که دو امام جمعه سید شهید داره تبریزه، ان شاءالله سومی هم به اونها ملحق بشه +ویدئو (1 نظر) لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم پرچم گنبد حرم رضوی به رنگ سیاه درآمد+عکس
دیگران می‌خوانند   
خاطره دردناک و شنیدنی احمد نجفی از سیدابراهیم رئیسی فال انبیاء روزانه سه شنبه 1 خرداد 1403 دوئل عشقی دو مرد بر سر زن صیغه‌ای/ قتل مرد 40 ساله با شلیک 2 گلوله ترکی صحبت کردن جالب سیدابراهیم رئیسی با لهجه ای شیرین و دلنشین در بین مردم اردبیل+ویدیو پوشش متفاوت و رسمی ابراهیم رئیسی در دوران جوانی+عکس کدام دولتمردان بزرگ جهان با سانحه هوایی درگذشتند؟+عکس کشف راز قدیمی‌ترین تتوی جهان روی بدن «اوتسی مرد یخی» آخرین دیدار سید ابراهیم رئیسی با پهلوان مازندرانی پیش از شهادت+عکس نگاهی به دیدارهای مردمی استاندار جوان و شهید آذربایجان شرقی/ روحشان شاد+ویدیو عرض ارادت سرتیم حفاظت سیدابراهیم رئیسی به رهبر معظم انقلاب+عکس/ بادیگاردی که تا آخرین لحظه کنار رئیس جمهوری بود! لحظه اعلام خبر شهادت سید ابراهیم رئیسی توسط المیرا شریفی‌مقدم/ رئیس جمهموری که با شهادت ماندگار شد+ویدیو تصویری جگرخراش از فرزند سردار شهید موسوی، سرتیم حفاظت رئیس جمهور+عکس بغض برادر شهید آل هاشم؛ امام جمعه تبریز روی آنتن زنده شبکه سه +ویدئو برف روبی مخلصانه و بدون ریای سیدابراهیم رئیسی در حرم امام رضا(ع)+عکس فال روزانه امروز سه شنبه 1 خرداد ماه 1403 فال شمع روزانه امروز سه شنبه 1 خرداد 1403 مصاحبه اختصاصی ساعدنیوز با علیرضا منادی: دو سید بزرگوار در قلب مردم جای داشتند+ویدیو حضور بی نظیر و خودجوش مردم انقلابی تبریز در شام غریبان شهدای خدمت به شکل دسته های عزاداری فال قهوه با نشان روز سه شنبه 1 خرداد ماه 1403 گفتگو با سردار عباسقلیزاده فرمانده سپاه عاشورا در شام غریبان شهدای خدمت/ اندوه و ناراحتی فرمانده و بغض صدایش دلگیر است+ فیلم فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 1 خرداد 1403+فیلم گفتگو اختصاصی ساعدنیوز با سید محمد حسن آل هاشم برادر امام جمعه شهید تبریز در شام غریبان شهدای خدمت +ویدئو میز عزای ساده و بدون تجملات شهدای خدمت در تبریز+عکس/روحشان شاد و یادشان گرامی... عزاداری شام غریبان شهدای خدمت در مصلی تبریز +ویدئو فال ابجد روزانه سه‌شنبه 1 خرداد 1403 تسلیت متفاوت المیرا شریفی مقدم پس از شهادت رئیس جمهور و همراهانشان+عکس تصاویری از آخرین حضور شهید رئیسی در جمع مردم، سی دقیقه پیش از شهادت +ویدئو معرفی مهمترین تکنیک ها و تمرین های افزایش خلاقیت خرید عمده لوازم آرایشی ارزان گفتگو با نماینده رهبر انقلاب در سپاه عاشورا: مردم عاشق بودند دلباخته شهید آیت الله آل هاشم بودند...+ویدئو زندگی شخصی و خصوصی مالک رحمتی استاندار شهید آذربایجان شرقی + فیلم سخنرانی و شعر ترکی ایشان آغاز مراسم شام غریبان شهدای خدمت در تبریز+ویدئو رمزگشایی از موفقیت "تجارتخانه" در بازارهای صادراتی نگاهی به خانه پدری ساده و بدون تجملات آیت الله آل هاشم امام جمعه محبوب تبریز+عکس تشییع پیکر مطهر شهید آیت‌الله رئیسی فردا در قم عرض ارادت مردم به مالک رحمتی استاندار محبوب و جوان تبریز در راهپیمایی خانوادگی این شهید راه خدمت+ ویدیو خاطره متفاوت یک استاد از امام جمعه شهید تبریز/ راز محبوبیتش در تبریز را من به خوبی می‌فهمم+عکس بغض‌ها و گریه‌های خسروپناه روی آنتن زنده؛ بعدا می‌فهمیم چه کسی را از دست دادیم شهید حسین امیرعبداللهیان: زرنگی نکنید، صف را رعایت کنید، شهادت نوبت ماست +عکس بخش‌هایی از سخنان منتشرنشدۀ شهید آیت‌الله آل‌هاشم در حضور رهبر انقلاب/سلام اولسون سنه ای سرویلردن باش اولان رهبر...
تیتر امروز   
دوئل عشقی دو مرد بر سر زن صیغه‌ای/ قتل مرد 40 ساله با شلیک 2 گلوله
فال روزانه امروز سه شنبه 1 خرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز سه شنبه 1 خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز سه شنبه 1 خرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 1 خرداد 1403+فیلم
خاطره دردناک و شنیدنی احمد نجفی از سیدابراهیم رئیسی
کشف راز قدیمی‌ترین تتوی جهان روی بدن «اوتسی مرد یخی»
فال انبیاء روزانه سه شنبه 1 خرداد 1403
فال ابجد روزانه سه‌شنبه 1 خرداد 1403
تشییع پیکر مطهر شهید آیت‌الله رئیسی فردا در قم
خاطره متفاوت یک استاد از امام جمعه شهید تبریز/ راز محبوبیتش در تبریز را من به خوبی می‌فهمم+عکس
واکنش وحید شمسایی به خبر شهادت رئیس جمهور و همراهانشان
پیشنهاد خاکسپاری خادم الرضا(ع) در جوار حرم امام رضا(ع) +عکس/گلستان را به آتش می کشد داغ تو ابراهیم...
شهادت یک ورزشکار در حادثه بالگرد رئیس جمهور
زندگی شخصی و خصوصی مالک رحمتی استاندار شهید آذربایجان شرقی + فیلم سخنرانی و شعر ترکی ایشان