ساعدنیوز
ساعدنیوز

راه های عاشق و وابسته کردن دختران

  چهارشنبه، 08 اردیبهشت 1400   زمان مطالعه 14 دقیقه
راه های عاشق و وابسته کردن دختران
بدست آوردن قلب زنان عمل دشواری نیست، ولی بسیاری از مردان به دلیل عدم آگاهی از نحوه صحیح رفتار در برابر زنان این کار را بسیار دشوار می دانند. در این مطلب راه های جذب دختران را به شما یاد میدهیم.

برای اکثر آقایان این سوال پیش می آید که چگونه می توانند وارد رابطه عاطفی با یک خانم بشوند و او را عاشق و وابسته خود کنند. روانشناسان راهکارهای زیاد را پیشنهاد داده اند اما این راه کارها را نمی شود به همه تعمیم داد زیرا که هر فرد معیار های خاص خود را دارد. اما ما نکات کلیدی را گرد آروده ایم که با به کارگیری آن میتوان در جذب دختران موفق بود.

قبل از اینکه بیشتر در مورد راه های جلب توجه یک دختر صحبت کنیم باید به این نکته اشاره کنم که اگر هدف شما از جذب و آشنایی با یک دختر چیزی به جز ازدواج است پس با آسیب های جدی فرهنگی، اجتماعی و فردی مواجه خواهید شد.

جلب توجه دختر مورد علاقه تان برای رسیدن به ازدواج و تشکیل خانواده با یک شیوه ی رفتاری درست و توانایی مدیریت کردن وضعیتی که در آن قرار دارید امکان پذیر خواهد بود. برای اینکه بتوانید دختر مورد علاقه تان را به خود جذب کنید باید به او نشان دهید که ارزش تبدیل شدن به یک همسر و پدر خود را دارید؛ یعنی مردی که بتواند با او به خوبی ارتباط برقرار کند و تکیه کند. وقتی دختری شما را به عنوان فردی که به دست آوردن او ارزشمند است ببینند جلب توجه آن ها بسیار آسان خواهد بود.

رابطه عاشقانه

چگونه میتوان دختری را عاشق خود کرد ؟

عاشق کردن دختر روش های مختلفی دارد، برای جلب توجه دختر در ادامه بخوانید که چه کارهایی می توانید انجام دهید:

نیات خود را شفاف بیان کنید

رایج ترین اشتباهی که پسرها انجام میدهند این است که با صمیمی شدن با یک دختر میخواهند رابطه شان را به یک رابطه رمانتیک تبدیل کنند. تلاش برای تبدیل یک رابطه عارفانه به یک رابطه رمانتیک جزو تخیلات به حساب می آید. این کار فقط در فیلم های سینمایی اتفاق می افتد.
حتی اگر مطمئن هستید که او همان کسی است که میخواهید بقیه عمرتان را با او بگذرانید، هیچوقت این را در همان روزهای اول نشان ندهید. گفتن اینکه شما میخواهید با او ازدواج کرده و صاحب پنج فرزند شوید در اولین ملاقات فقط باعث ترسیدن او خواهد شد، بویژه اگر او در حال حاضر علاقه ای به تشکیل خانواده نداشته باشد. فقط بصورت غیر مستقیم به او بفهمانید که دوست دارید وارد یک رابطه طولانی مدت شوید.

صبور باشید

او ممکن است کم حوصله بوده، و هنگامی که چیزی باعث سرزنش او شود، طغیان کند. سر و کله زدن با این خصلت میتواند سخت باشد. کسی نمیخواهد با شخصی باشد که تهاجمی بوده و به آسانی عصبانی شود. اما وقتی شما با شخصی با شخصیت های متعدد و طبعی مقتدر سر و کار دارید، باید با وی بسازید. هیچ کس کامل نیست. به او فضا بدهید تا آرام شود.

جذابیت ظاهری، چیزی که همه دوست دارند

در پس همه احساسات، افکار و آرزوها و حتی عشق، واکنش های شیمیایی و هورمونی مغز نهفته است. بله ما بسیار درباره عشق شنیده ایم، اما باید باور کنیم که این فعالیت هورمونی مغز هست که ما را به سمت فردی خاص و به شکلی که می پسندیم می کشاند. از لحاظ شیمیایی هورمون هایی مانند دوپامین (که عشق هیجانی را به شما می بخشد)، سرتونین (که باعث احساس خوشحالی و رضایت در شما می شود) و دیگر هورمون هایی که باعث احساسات مختلف شما می شوند.

خب هدف ما در اینجا از بیان این ها چه بود؟ می خواهیم بگوییم که دیگران هم تحت تاثیر چنین هورمون هایی به شما واکنش نشان خواهند داد، پس شما باید بتوانید بروی واکنش های هورمونی و شیمیایی ذهنی دیگران تاثیر بگذارید. مثلا وقتی کسی شما را می بیند، اگر لباس مناسبی پوشیده باشید، اگر اندام و فیزیک خوبی داشته باشید، در ذهن فرد مقابل هورمون دوپامین که مسئول سیستم پاداش دهی ذهنی هم هست بیشتر تولید می شود و به سمت شما بیشتر جذب خواهد شد.

شما به طور ناخودآگاه می توانید بروی ذهن دیگران تاثیر بگذارید و اگر به دنبال عاشق کردن دختر نسبت به خود هستید باید بیاموزید که چگونه بروی ذهن دخترها تاثیر بگذارید و ذهن آن ها را نسبت به خودتان فعال کنید.

شما اصلا با موضوع شگفت انگیز و پیچیده ای روبرو نیستید و فقط کافی است بدانید دخترها چگونه درباره پسرها می اندیشند و عمل کنید.

حواستان به خودتان باشد

زن ها به طور کلی به سمت مردهایی جذب می شوند که می دانند چگونه از خودشان مراقبت کنند، شاید زیبایی اندام یکی از بهترین نشان دهنده های این موضوع است که به طور ناخودآگاه در ذهن دخترها این ذهنیت مثبت را به وجود می آورد که شما می توانید از خودتان به خوبی مراقبت کنید و احتمالا از آنها نیز به خوبی مراقبت خواهید کرد. اگر این چنین نباشد راه سختی برای جذب و عاشق کردن دختر خواهید داشت. پس اول به خودتان برسید!

او را سورپرایز کنید

با دادن هدایای هوشمندانه او را سورپرایز کنید. برای اینکه در این کار موفق شوید باید به دقت به حرفهایش توجه کنید. بیشتر به چه چیزی علاقمند است؟ دادن گل و شکلات ممکن است برایش جالب باشد اما این هدیه ها ماندنی نیستند. لوازم الکترونیکی نیز به سادگی گم شده و منسوخ میشوند. هدیه هایی بدهید که یک تاثیر طولانی از خود به جای گذاشته و دارای ارزش عاطفی باشند.
برای مثال شما میتوانید از یک هنرمند کمک گرفته و تصویری را که او در اولین دیدار در ذهن شما به جای گذاشته نقاشی کنید. این تصویر باید همه چیز از پوشش او گرفته تا کفش، گوشواره، و مدل مو و البته لبخنده سحر آمیزش شامل شود. پشت این نقاشی یادداشتی گذاشته و احساس خود را در آن روز بیان کنید.

رابطه عاشقانه

توجه به زبان بدن

زبان بدن هم به صورت خودآگاه (مانند چشمک زدن) و هم ناخودآگاه (مانند حالت چهره در زمان فکر کردن و…) حرف های زیادی درباره آنچه در ذهن شما می گذرد بیان می کند. بعضی از افراد از این علم آگاهی کافی را ندارند و باید بگوییم که دخترها به علت اینکه از کودکی بیشتر خود را در معرض توجه دیگران می بینند آشنایی بیشتری نسبت به حرکات و نحوه بیان و حالات چهره خود دارند و نسبت به پسرها آشنایی بیشتری با زبان بدن دارند.

خب جای نگرانی نیست، زبان بدن آنچنان پیچیده هم نیست و لازم نیست شما بازیگر سینما شوید!

برای اینکه طرف مقابل خود را متوجه این موضوع کنید که شما آمادگی پذیرفتن او برای رابطه عاطفی تازه ای را دارید باید بدانید که دختر در شما به دنبال لبخند زدن، ارتباط چشمی، کنار گذاشتن گوشی موبایل، نشستن یا ایستادن به شکلی راحت و بدون اضطراب و با بدنی جمع نشده و … خواهد بود.

فوق العاده باشید

عاشق کردن دختر و ایجاد یک رابطه عاطفی کاملا عاشقانه نیاز به توجه کامل به خودتان نیز دارد. کسی عاشق شما خواهد بود که از بودن با شما لذت ببرد، شما را با اعتماد به نفس ببیند و متوجه بشود که شما همیشه به دنبال خوشحال بودن خود هم هستید و زندگی خود را با تجربیات و یادگیری چیزهای جدید می گذرانید.

دخترها عاشق و جذب پسری خواهند شد که با شور و اشتیاق به دنبال آرزوها و چیزهای خوبی در زندگی خود هست. آیا دلتان می خواست که یک بازی موبایلی بسازید؟ و یا یک کتاب بنویسید؟ و یا رانندگی حرفه ای بیاموزید؟ خب چرا که نه! حتما دست به کار شوید، دخترها عاشق چنین هیجان و شور و اشتیاقی در پسرها هستند.

برای عاشق کردن دختر، باید احساسی را در او بوجود بیاورید که بداند بدون شما خوشحال نخواهد بود و به شما برای حس خوشحالی و رضایت در زندگی نیاز دارد.

به او نشان دهید که می توانید یک عاشق واقعی باشید

انسان برای اینکه عاشق چه کسی بشوند خیلی تصمیم نمی گیرند و زیاد شنیده اید که می گویند طرف مقابل یکدفه وارد زندگی آنها شده است. اما باید بگوییم که عاشق شدن زمانی اتفاق می افتد که دو طرف پسر و دختر عشق را به شکل مشابهی حس می کنند. عشق درست مثل یک شغل در طول زمان رشد و پیشرفت دارد و برای عاشق کردن دختر باید به او نشان دهید که ارزشش را دارید. اجازه دهید تا دختر زیبایی های شخصیت شما را ببیند و بفهمد که شما واقعا چه کسی هستید.تحقیقات علمی نشان می دهد که دخترها به همان اندازه که به زیبایی ظاهری و جذابیت پسر توجه می کنند به ارزش شخصیت و تعاملات اجتماعی و به ویژگی هایی مانند مهربانی، هوش، صداقت و محترم بودن توجه ویژه ای دارند.

سرگرم کننده و بامزه باشید

خب برای افرادی که می توانند سرگرم کننده باشند راه سختی برای جذب کردن دخترها به سمت خود ندارند. خب چرا شما از این ترفند استفاده نکنید؟ اگر فکر می کنید که فردی خجالتی هستید و یا آنقدرها هم در بین جمع و یا با افراد ناآشنا نمی توانید شوخی کنید نگران نباشید. لازم نیست حتما در شروع بسیار فوق العاده ظاهر شوید، مثلا در ابتدا سعی کنید خاطرات خود را به شکلی خنده دار تعریف کنید و کم کم بیاموزید که چگونه سر به سر دیگران بذارید و حس شوخ طبعی خود را به مرور زمان تقویت کنید.

یکی از بهترین راه ها برای یادگیری حس شوخ طبعی، بودن با افرادی هست که این ویژگی را دارند و همچنین توجه کنید که حس شوخ طبعی شما اثر مثبتی بروی طرف مقابل بگذارد و به شکل تمسخر و یا تحقیر نباشد.

قلب او را بدست آورید

برای عاشق کردن دختر شما باید ابتدا چیزهای زیادی درباره او بیاموزید، اینکه فقط تاریخ یا محل تولد او را بدانید کافی نیست. باید وقت صرف کنید، اعتماد متقابل را بوجود بیارید و چیزهای کوچکی و خاصی درباره او بیاموزید مثلا اینکه آیا از شنا کردن در آب آیا واهمه دارد و یا چه چیزی او را خجالت زده می کند و به او کمک کنید که بتواند احساسات خود را در مواقع مختلف چگونه مدیریت کند.

شما باید بدانید که دختر مورد نظر شما از چه چیزهایی خوشش می آید، برای بعضی دخترها رقص و کارهایی که نیاز به فعالیت بیشتری دارد هیجان انگیز هست و برای بعضی دیگر یادگیری و آموختن و صحبت کردن درباره چیزهای علمی و دانستنی، هر دختری علایق خاص خودش را دارد. کمی وقت بگذارید و ببینید درباره چه چیزهایی بیشتر صحبت می کند و از صحبت کردن درباره چه چیزهایی و یا از انجام چه کارهایی لذت می برد.

بیاموزید که با دختر چگونه باید رفتار کنید

شما باید شخصیت مناسبی برای خود داشته باشید تا بتوانید دیگران را به خودتان جذب کنید، اگر به دنبال عاشق کردن دختر مورد علاقه خودتان هستید باید بیاموزید که چگونه باید با او رفتار کنید برای مثال او را به رستورانی دعوت کنید و در انتخاب محل رستوران هم خودتان پیشنهاد بدهید،یکی از چیزهایی که برای دخترها جذاب هست حس و توانایی رهبری کردن رابطه توسط پسر هست.

خیلی وقت ها این شما هستید که باید تصمیم گیرنده باشید تا دختر احساس راحتی کند و شما هم احساس قدرتمندی خود در رابطه را احساس کنید و بدانید که کنترل امور در دست شما است.

همچنین سعی کنید بروی ویژگی های مثبت رفتاری خود به خوبی کار کنید، صداقت، شفافیت و رمانتیک بودن مهارت هایی است که در رابطه عاشقانه با دختر بسیار مهم هستند.

در شروع رابطه خیلی سریع پیش نروید

بعضی از پسرها وقتی از دختری خوششان می آید به سرعت به او نزدیک می شوند و سعی می کنند از خودشان بسیار صحبت کنند و یا بیش از حد با دختر ارتباط برقرار می کنند و پیام می دهند به گونه ای که طرف مقابل احساس راحتی و علاقه ای به رابطه پیدا نمی کند.

مشکل کار از کجاست؟ اینکه بخواهید درباره خودتان اطلاعاتی به دختر بدهید اصلا بد نیست اما اگر بخواهید در مدت کمتر از یک هفته هرآنچه هستید را به دختر بگویید رابطه شما به هفته دوم نخواهد کشید، سعی کنید کمتر از خودتان حرف بزنید و بیشتر شنونده باشید و همچنین بعضی چیزها را در شروع رابطه به طرف مقابل فورا نگویید مثلا گفتن اینکه رابطه قبلی شما چگونه بهم خورده است کمکی به شروع رابطه جدید شما نخواهد کرد مگر اینکه طرف مقابل فکر کند شما هنوز عاشق نفر قبلی هستید و به او فکر می کنید.

لازم نیست خیلی پیچیده و پر رمز و راز هم به نظر برسید، با صحبت درباره چیزهایی که دوست دارید و یا دوست ندارید شروع کنید و ببینید که چگونه طرف مقابل به صحبت های شما واکنش نشان خواهد داد و رابطه شما شکل خواهد گرفت.

تعادل در رابطه دو طرفه حتی به میزان توجه و حضور و در دسترس بودن برای طرف مقابل اهمیت دارد.

برای عاشق کردن دختر ، شخصیت او را مورد قضاوت قرار ندهید

هر دختری برای خودش شخصیتی دارد، ویژگی های رفتاری خاص خودش را دارد، درست مثل شما ! اگر به دختری علاقه مند شده اید نباید به این موضوع فکر کنید که چگونه او را تغییر دهید و یا چه ویژگی هایی دارد که شما دوست ندارید. هیچ کسی از قضاوت شدن خوشش نمی آید. به عنوان یک فرد رشد یافته باید دیگران را آنچنان که هستند بپذیرید و بیاموزید که چگونه می تواند ارتباط برقرار کنید.

شخصیت هرکسی مخصوص خودش هست و انتقاد و یا پیش داوری کردن باعث نمی شود که دختر مورد نظر شما تغییر کند، اما اگر به درستی به شخصیت او احترام بگذارید و واکنش مناسبی در شرایط مختلف نشان دهید دختر می فهمد که شما ارزش تغییر کردن به شکلی که دوست دارید را دارد.

در انتها بدانید که هرکسی در انتخاب عشق تصمیم شخصی خود را دارد و نمی توانید انتظار داشته باشید که اگر شما عاشق دختری هستید او هم شما را برگزیند.

ولی مطمئن هستیم که عشق همیشه وجود دارد، نکات بالا را دوباره مرور کنید و بروی خودتان کار کنید، دخترهای زیادی هستند که می توانید عاشق خود کنید و عشق زندگی خود را برگزینید.

برنامه بریزید

دخترها شیفته ی مردهایی هستند که همه چیز را تحت کنترل خود دارند و برنامه ریزی کردن را خوب بلدند. یک بعد از ظهر و عصر کامل را برنامه ریزی کنید،در یک کافی شاپ یا رستوران رمانتیک میز رزرو کنید. این برنامه ریزی ها باعث می شود به او نشان دهید که چه اندازه به دیدار او اهمیت می دهید و یک مرد خسته کننده نیستید.

بیشتر سکوت کنید

غالباً افراد به اشتباه برای این که جذاب تر شوند، بیشتر شلوغ می کنند و به خطا می روند. سکوت ، یک تأثیر ذهنی و روانی بسیار قوی می گذارد. در سکوت ، فرد پیرامون خود خلاء ایجاد می کند و هر خلایی ، جذب را سبب می شود. آنها که بیشتر صحبت می کنند و کمتر می شنوند از جذابیت خود می کاهند، حال آن که سکوت و گوش دادن بیشتر به واقع شما را عاقل تر و قابل اطمینان تر معرفی می کند و این زمینه ای مساعد برای صمیمیت بیشتر است . سکوتی سرشار از اعتماد به نفس سرچشمه صمیمیت است .

دروغ و تظاهر ممنوع!

هرگز اعتماد او را با دروغ و تظاهر از بین نبرید. بهترین راه، نشان دادن ذات واقعی خود است. شما باید نشان دهید که نیت و هدف شما واقعی و خوب است.

قدردانی کردن

کاری کنید تا حضور خود در زندگی شما را یک موهبت الهی بداند. از او تقدیر و تشکر کنید زیرا باعث می شود که بفهمد وجود او به عنوان یک زن چقدر ارزشمند است.

احترام به حریم شخصی

حفظ حریم شخصی برای همه مخصوصا خانمها اهمیت بسیاری دارد. به محدودیت های او احترام بگذارید و سعی نکنید که به اجبار وارد دنیای شخصی او شوید، چرا که فکر می کند از همین ابتدای زندگی، به فکر نقض حریم و محدودیت های او هستید.

یک جنتلمن به تمام معنا باشید

بله درست حدس زدید، رفتار خود را کنترل کنید، توهین آمیز با افراد اطراف خود صحبت نکنید و مهمتر از همه در را برای او باز کنید! متاسفانه شاید جنتلمن بودن این روزها کمی از مد افتاده باشد اما این را بدانید که دخترها هیچگاه نمی توانند در مقابل این قضیه مقاومت کنند. مطمئن شوید که تمام قوانین جنتلمن بودن را به طور صحیح می دانید که اشتباهی نکنید و خجالت زده شوید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
عرض ارادت احساسی و عیادت بازیگران و ورزشکاران از رهبر معظم انقلاب در بیمارستان+ عکس/ از جواد عزتی و علی ضیا تا علی پروین و بهداد سلیمی (509 نظر) تذکر جدی رهبر انقلاب به عکاسان خبری در کرمانشاه/ با کفش وارد نشوید+عکس (297 نظر) واکنش ایران به درخواست عجیب آمریکا برای حمله نمادین اسرائیل (156 نظر) پاسخ جالب رهبر معظم انقلاب به یک سوال: حضرت آقا اصلاً شما فکر می‌کردین که رهبر بشین؟ (100 نظر) گریم سخت و سنگین شازده مفخم سریال "گیلدخت"، صالح میرزاآقایی، برای بازی در نقش امام خمینی/ بنظرتون شبیه ایشون شدن؟ (90 نظر) دیدار بازیگران معروف و محبوب ایرانی با رهبر انقلاب/ از شاهرخ استخری تا مصطفی زمانی و عموپورنگ+عکس (57 نظر) روایتی جالب از روز دقیق تولد رهبر معظم انقلاب از زبان خودشان در سالگرد 85 سالگی ایشان+عکس شناسنامه (52 نظر) نگاهی به ماشین لوکس و هوش پران حسن یزدانی، قهرمان کشتی ایران/ این ماشین نیست هواپیماست+ویدیو (51 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده مشهدی، با نوشته جالب پشت وانت اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (46 نظر) نگاهی به ماشین لاکچری و خارجی محسن تنابنده، نقیِ پایتخت+عکس/ صبر و لبخند در برابر درخواست مردم برای گرفتن عکس سلفی (42 نظر) خلاقیت خنده دار یک ایرانی برای دوخت کاپشن با پتو پلنگی حماسه آفرید/ ایرانی پنجه طلا از هر انگشتش هنر میباره😂 (45 نظر) خلاقیت و هوش بالای نصاب در وصل کردن سینک ظرفشویی حماسه ساز شد +عکس/ اُستاد، برای نکات ریز جزوه میدین یا خودمون بنویسیم؟🤣 (28 نظر) کارت عروسی متفاوت و خاص رضا داوودنژاد و همسرش غزل بدیعی با یک نوشته منحصر به فرد/ روز عروسی یه تیم بسیج گفتن آدرس شدند!+عکس (30 نظر) مراسم عقد شیک و منحصربفرد برادرزاده سامان صفاری، امیر سریال دلدادگان/ ایشالا عروسی خودت+عکس (32 نظر) خلاقیت خنده دار شهرداری در نصب بنر برای تبریک تولد یک آقا به خانومش+عکس/ماشالله استعداد🤣 (27 نظر)
دیگران می‌خوانند   
دختر 11 ساله فسیل بزرگترین هیولای دریاها را کشف کرد+عکس خونه پدری لوکس و هوش پران محسن تنابنده نقی سریال پایتخت که عین کاخ میمونه/ چه مبلمان خوشگلی مراسم عروسی ساده به دو از تجملات فرزندان رهبر معظم انقلاب بدون میوه و تنوع شام/ اشرافی گری را چه کسی در ایران باب کرد؟ آخرین وضعیت سامانه‌های پدافندی و مراکز حساس نظامی و امنیتی در کشور رهبر معظم انقلاب چه میوه هایی را برای حفظ سلامتی خود میل می کنند؟ سخنگوی سپاه: ادعای آسیب‌دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا عملیات روانی است محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور رفع شد رونمایی از برادر قد بلند و دومتری لیلا بلوکات/ چقدر شبیه به هم هستن ارتش: هیچ حادثه و خسارتی نداشته‌ایم منشاء صدای انفجار در تبریز، شلیک پدافند بوده است (ویدئو) لو رفتن سوالات آزمون سمپاد در برنامهٔ تلویزیونی! (ویدئو) اعتراف باورنکردنی سلبریتی‌های محبوب در برنامهٔ اسکار/ در کنکور تقلب کردیم! بلوف حمله به ایران؛‌ کوه تهدیدات اسرائیل موش زایید رونمایی از برادر خوش تیپ و قدبلند آزاده زارعی، باران آوای باران +عکس/ته چهره هاشون شبیه هم هست افشاگری شهاب حسینی از برخورد قابل تامل پدرش با او؛ بابام بهم گفت دیگه نمیخوامت و ...+ویدیو فوری: گزارش لحظه به لحظه از انفجارهای اصفهان / پاسخ اسرائیل بود؟ + فیلم لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان بغض و گریه لیلا حاتمی درباره پدرش؛ ناگفته‌های جدید خانم بازیگر درباره علی حاتمی+ویدیو غوغای صدای بهشتی و اجرای عاشقانه بی‌نظیر امیرحسین مدرس با آهنگ شجریان/ غلام نرگس مست تو تاجدارانند😍+ویدیو مراسم سالگرد ازدواج ساده و خلوت شاهرخ استخری و خانومش در حیاط باصفا و دلباز خونشون/ عجب کیک شیک و منحصر به فردی+عکس نگاهی به خانه لوکس و باکلاس ارسلان قاسمی، وحید سریال فاصله ها با چیدمان شیک و منحصر به فرد+عکس کتابی دربارۀ «روح» که با «پوست انسان» جلد شده بود+عکس خلاقیت خنده دار پدر ایرانی برای گرفتن اولین عکس نوزادی از فرزندش حماسه آفرید/ کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت عکس خنده دار از پشت صحنه بازیگران سریال نون خ/ از سلمان تا... صحبت های عاشقانه محسن کیایی با روح پاک مادرش در برنامه صداتو اشک همه داوران رو درآورد!+فیلم حضور غیرقابل باور عادل فردوسی پور در جشن خانوادگی علی دایی/ عکس مشترک عادل فردوسی پور با همسر علی دایی در یک مجلس خصوصی سناریوهای علمی مختلف برای پایان جهان! هدیه خنده دار سلمان سریال نون خ برای هادی چوپان / پای هادی چوپان به نون خ باز شد+فیلم (ویدئو) درس اخلاق فوق خنده‌دار استاد محسن قرائتی/ وقتی خدا برای وزیر مملکت در مستراح کلاس میذاره! خلاقیت منحصربفرد شهرداری بوشهر برای زیباسازی خونه های قدیمی حماسه آفرید/ این زیبایی رو فقط تو ایران میشه دید😍 آخرین جشن تولدی که حامد سلطانی برای همسر اولش در خانه ابدی او گرفت/ حیف جوونیش که سهم خاک شد درخت میوه حیاط خانه حامد سلطانی با حال و هوای بهاری/ چه عکس خوشگلی انداخته👌😍 ایده های خلاقانه چیدمان میز صبحانه برای یک پذیرایی شیک و دل انگیز+عکس شام مفصل و سفره غذای رنگی خواهر ساره بیات برای خانواده پر جمعیت رضا قوچان نژاد/ چه ضیافتی برای خانواده شوهر به پا کرده فال انبیاء روزانه جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال قهوه با نشان روز جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال ابجد روزانه جمعه 31 فروردین 1403 فال روزانه امروز جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال حافظ با تفسیر روز جمعه 31 فروردین 1403 + فیلم حضور جالب خانم معلم همدانی با لباس عروس در کلاس درس/ این لحظه تا ابد برای دانش آموزاش خاطره شد+عکس (تصاویر) معماری استثنایی و تخیلی یک رستوران در ژاپن/ با این ویوی جذاب غذا چه میچسبه!
تیتر امروز   
دختر 11 ساله فسیل بزرگترین هیولای دریاها را کشف کرد+عکس مراسم عروسی ساده به دو از تجملات فرزندان رهبر معظم انقلاب بدون میوه و تنوع شام/ اشرافی گری را چه کسی در ایران باب کرد؟ آخرین وضعیت سامانه‌های پدافندی و مراکز حساس نظامی و امنیتی در کشور رهبر معظم انقلاب چه میوه هایی را برای حفظ سلامتی خود میل می کنند؟ سخنگوی سپاه: ادعای آسیب‌دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا عملیات روانی است محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور رفع شد ارتش: هیچ حادثه و خسارتی نداشته‌ایم منشاء صدای انفجار در تبریز، شلیک پدافند بوده است بلوف حمله به ایران؛‌ کوه تهدیدات اسرائیل موش زایید فوری: گزارش لحظه به لحظه از انفجارهای اصفهان / پاسخ اسرائیل بود؟ + فیلم لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان کتابی دربارۀ «روح» که با «پوست انسان» جلد شده بود+عکس فال انبیاء روزانه جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال روزانه امروز جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال قهوه با نشان روز جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال حافظ با تفسیر روز جمعه 31 فروردین 1403 + فیلم