ساعدنیوز
ساعدنیوز

سوالات آیین نامه اصلی + فنی جدید 【دانلود رایگان آزمون pdf】

  پنجشنبه، 09 اسفند 1397 ID  کد خبر 26246
سوالات آیین نامه اصلی + فنی جدید 【دانلود رایگان آزمون pdf】
ساعدنیوز:

سوالات آیین نامه اصلی به همراه پاسخنامه

مجموعه ای جامع از سوالات آیین نامه اصلی با فرمت pdf برای شرکت در آزمون آیین نامه رانندگی بسیار ضروری است. شما با در اختیار داشتن نمونه سوالات معتبر آیین نامه اصلی می توانید با چالش سخت تر شدن سوالات و کمبود زمان در بازه زمانی آزمون اصلی مقابله کنید. همچنین پیش از آزمون مقدماتی می توانید با در اختیار داشتن نمونه سوالات آیین نامه مقدماتی با فضای آزمون آشنا شوید و استرس آزمون را کاهش دهید.

تصویر

برای دانلود سوالات آیین نامه اصلی روی لینکهای زیر کلیک کنید :

دانلود سوالات آیین نامه اصلی گام اول برای کاهش استرس

عوامل استرس را در خود پیدا کنید. طبق تجربیات مربیان و افسران با تجربه ای که ما را در گردآوری مجموعه سوالات آیین نامه اصلی یاری کردند، زمینه سازی استرس هنرجویان در زمان امتحان عدم آگاهی آنها است از آنچه قرار است اتفاق بیفتد. عامل دیگر عدم تسلط است. بدون شک هر چه تسلط شما بر مطالب بالاتر باشد امکان قرار گرفتن در شرایط استرس زا کم تر خواهد بود. سوالات آیین نامه اصلی فنی به هنرجویان در زمینه شیوه طرح سوال، شکل سوالات و زمانی که برای هر سوال باید صرف کنید اطلاعات کافی می دهد. همچنین اگر با شیوه درست مطالعه شود می تواند تسلط شما را در مدت زمان محدودی به طرز چشم گیر افزایش دهد. نتیجه بالا رفتن تسلط شما کاهش استرس است. عامل دیگر استرس به افرادی مربوط می شود که مدت های زیادی است از زمان آخرین امتحانی که شرکت کردند می گذرد و شرایط امتحان به هر نوعی که باشد برایشان استرس آور است. این افراد باید با دانلود سوالات آیین نامه اصلی رایگان و در نظر گرفتن زمان تمام شرایط آزمون را شبیه سازی کنند و بارها و بارها در این شرایط به سوالات پاسخ دهند. این افراد باید خود را تحت فشار قرار دهند و به هیچ عنوان پاسخ نامه را کنار دست خود نگذارند. یکی دیگر از عوامل استرس امتحان کمبود اعتماد به نفس در میانه امتحان است. بسیاری از هنرجویان تا اواسط آزمون خوب پیش می روند. اما با اولین سوالی که بلد نیستند کنترل همه چیز از دستشان خارج می شود. به سرعت اعتماد به نفس خود را از دست می دهند و به سرعت دچار استرس می شوند. به طور مثال این افراد اگر در حال آمادگی برای آزمون اصلی قرار دارند باید مجموعه نمونه سوالات آیین نامه اصلی با جواب را دانلود کنند. اما در هنگام پاسخ گویی به سوالات به هیچ عنوان پاسخ نامه را کنار دست خود نگذارند. پیش از آنکه سوالات آیین نامه اصلی را پاسخ دهید حداقل تا 10 ساعت قبل منابع را مطالعه نکرده باشند. در واقع شرایط آزمون آزمایشی را برای خود سخت کنند و سعی کنند آزمون آزمایشی را در شرایطی بدهند که بدترین حالت ممکن باشد. با این کار خود را تحت فشار می گذارند. افرادی که در شرایط استرس نمی توانند ذهن خود را جمع کنند باید چندین بار به صورت تمرینی خود را تحت فشار قرار دهند. این بهترین راه است که بتوانند از ظرفیت های پنهان مغز خود استفاده کنند و سوالات را با تمام آنچه در ذهن دارند و منطق خود پاسخ دهند. در صورتی که پاسخ سوالی را نمی دانند سعی کنند برای هر سوال زمان زیادی اختصاص دهند تا ذهنشان را جمع کنند. پس از آزمون های سوم و چهارم باید با فاکتور زمان نیز تمرین کنند تا شرایط استرس زای در فشار زمان پیش نیاید.

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی پایه سوم باید از وب سایت های معتبر دانلود شود

این روزها بسیاری از وب سایت ها اقدام به انتشار سوالات آیین نامه اصلی کردند و در مواردی نیز پاسخنامه ای را به همراه سوالات در اختیار هنرجویان می گذارند. خصوصا اگر برای دانلود رایگان نمونه سوالات آیین نامه اقدام می کنید باید حتما از صحت سوالات و صحت پاسخ نامه اطلاع داشته باشید، پاسخنامه اشتباه، مباحث را اشتباه در ذهن شما جا می اندازد و تغییر آن بسیار سخت خواهد بود همچنین برای هنرجویان سخت است که اشکالات سوال را تشخیص دهند. بنابراین باید دانلود نمونه سوالات آیین نامه را از وب سایت های معتبر انجام دهید. وب سایت هایی که تحت نظارت افسران با تجربه و مربیان باشد که سال های سال با آزمون آیین نامه سروکار دارند.

به دنبال سوالات آیین نامه اصلی جدید باشید

با وجود آنکه در طی سالهای برگزاری آزمون آیین نامه بانک سوالات تغییری نداشته است اما باید بدانید که هر سال تعدادی سوال اضافه می شود که شاید سبک متفاوتی داشته باشند و آزمون بعدی به شدت مشابه یک یا دو آزمون قبل از خود است. بنابراین شما چاره ای ندارید جز آنکه تمامی سوالات آیین نامه 97 موجود را در اختیار داشته باشید تا با آخرین تغییرات سوالات آشنا شوید.

سوالات ایین نامه مقدماتی و سوالات ایین نامه اصلی چه تفاوتی با هم دارند؟

سوالات آیین نامه مقدماتی که در ابتدای راه گرفتن گواهی نامه برای گذراندن آزمون مقدماتی که توسط مربی گرفته میشود به شما ارائه خواهد شد، سوالاتی است که از بخش های مختلف آیین نامه از جمله قوانین مربوط به جاده و قوانین احتیاطی در شرایط خاص و سوالاتی در مورد تصمیم درست راننده در شرایط خاص پرسیده می شود، علاوه بر این بخشی از سوالات به تابلوهای راهنمایی و رانندگی مربوط است و بخشی از سوالات نیز به حق تقدم اختصاص دارد. سوالات آیین نامه اصلی اما علاوه بر تمام این مباحث که در سطحی بالاتر و دقیق تر پرسیده می شود، بخشی را به عنوان سوالات فنی اضافه تر دارد که هنرجویان باید در فاصله بین آزمون مقدماتی و اصلی بر این مباحث نیز تسلط کافی پیدا کنند.

بهترین مجموعه سوالات آیین نامه اصلی کدام است؟

بهترین مجموعه سوالات آیین نامه اصلی و مقدماتی باید دارای ویژگی های زیر باشد: سوالات آیین نامه اصلی باید از بانک سوالات آزمون نشئت گرفته شده باشد. در این آزمون ها نیازی به خواندن سوالات تالیفی نیست. بانک سوالات آنقدر گسترده است و در طی سال ها تکرار شده که نیازی به سوالات تالیفی نیست. اکثر سوالاتی که در اختیار شما قرار می گیرد بهتر است مربوط به سه سال اخیر باشد. تغییراتی که ایجاد می شود در آزمون های اخیر خود را نشان داده است. این تغییرات باید در مجموعه ای که در اختیار شما قرار می گیرد کاملا وجود داشته باشد تا در هنگام شرکت در آزمون با سوالات جدید آشنایی کافی داشته باشد.

پاسخنامه سوالات آیین نامه اصلی باید بارها چک شود.

سوالات آیین نامه اصلی و سوالات آیین نامه مقدماتی و سوالات بخش فنی به صورت مجزا نیز در اختیار شما قرار گیرد. سوالات توسط افسران و مربیان با تجربه چک شود سوالات طبقه بندی شده باشد. به نحوی که شما با پاسخ دادن به چند آزمون اول اکثر نکات را یاد بگیرید و آزمون ها تا حدودی جنبه آموزشی نیز داشته باشد. سوالات به صورت آزمون به آزمون در اختیار شما قرار گیرد که بتوانید زمان مورد نظر و شرایط آزمون را شبیه سازی کنید. تعداد سوالات به اندازه ای باشد که در صورت پاسخ گویی به تمامی سوالات تسلط شما به صد در صد برسد. راه صحیح مطالعه سوالات آیین نامه چیست؟ بهترین راه مطالعه آزمون ها آن است که بدون نگاه کردن پاسخ نامه اقدام به پاسخ گویی به سوالات کنید و از تمام آنچه ذهن و منطقتان می گوید استفاده کنید تا پاسخ درست را انتخاب کنید. کمترین حساب را بر روی حفظیات خود باز کنید زیرا حفظيات در اثر فشار و استرس ممکن است از ذهنتان پاک شود اما آنچه را که منطقی آموختید در هر شرایطی از بین نمی رود. اینکه حس کنید شما مطلب را درک کردید و تنها حفظ نکردید خود به حفظ اعتماد به نفس و آرامش شما کمک می کند. بنابراین سعی کنید استفاده ماکزیمم از منطق خود داشته باشید. پس از بررسی سه آزمون اول و تصحیح آن ها مشخص می شود که در چه زمینه هایی ضعف دارید. بهتر است سوالاتی که اشتباه پاسخ دادید یا اصلا بلد نبودید را علامت بزنید و در صورتی که آگاهی های شما برای درک پاسخ سوال کافی نیست به دنبال آیین نامه بروید. البته در موارد معدودی علاوه بر نمونه سوالات آیین نامه اصلی با جواب، به سایر منابع احتیاج پیدا خواهید کرد. پس از تسلط بر مباحثی که ضعف داشتید مجدد برگردید و به سوالات دوباره پاسخ دهید. آزمون های چهارم تا هفتم را نیز بدون در نظر گرفتن زمان و بدون در اختیار داشتن پاسخ نامه پیش بروید اما این بار پس از پایان هر سوال، سوالاتی که بلد نبودید پاسخ دهید و نکات مربوط به آن را در برگه جداگانه یادداشت کنید. از آزمون هفتم به بعد زمان را نیز لحاظ کنید. چند آزمون را تحت فشار زمان پشت سر بگذارید. حتما نوشتن نکات را فراموش نکنید. همین برگه خلاصه روز پیش از آزمون بهترین جمع بندی است و باعث کاهش استرس و افزایش تمرکز می شود.

ما بهترین مجموعه سوالات آیین نامه را در اختیار شما می گذاریم

مجموعه ما تیمی است از افسران و مربیان که سال هاست در زمینه سوالات آیین نامه با هنرجویان کار کرده اند و می دانند که مباحث به چه صورتی طرح می شود و هنرجویان در کدام زمینه ها به مشکل برمی خورند. آنچه پس از دانلود نمونه سوالات آیین نامه در اختیار شما قرار می گیرد آخرین ورژن از نمونه سوالات آیین نامه اصلی و مقدماتی است که بارها توسط متخصصان بازبینی شده و بهترین و مهم ترین سوالات گزینش شده است. می توانید به پاسخنامه ای در اختیار شما قرار می گیرد صد در صد اطمینان کنید و اعتبار سوالات باعث می شود که خود را سر جلسه آزمون تصور کنید. داشتن چنین مجموعه ای باعث کاهش هزینه های شما می شود. در صورتی که با کمبود وقت مواجه هستید بهترین انتخاب است و در صورتی که استرس آزمون دارید می تواند از میزان این استرس بکاهد و اعتماد به نفس شما را سر جلسه آزمون افزایش دهد.

راه میانبر برای رسیدن به گواهینامه

دانلود مجموعه جامع نمونه سوالات آیین نامه راه میانبر برای رسیدن به گواهی نامه در کوتاه ترین زمان ممکن است. هنرجویانی که هنوز آزمون مقدماتی را پشت سر نگذاشته اند و هنرجویانی که از این آزمون عبور کرده و منتظر آزمون اصلی هستند باید با دو شیوه متفاوت نمونه سوالات آیین نامه را مطالعه کنند زیرا محدودیت زمانی متفاوتی دارند. هنرجویانی که در حال مطالعه برای آزمون مقدماتی هستند فرصت پیدا می کنند که در کنار نمونه سوالات آیین نامه مقدماتی سوالات آیین نامه اصلی را نیز با حذف سوالات فنی مرور کنند تا برای آزمون اصلی دغدغه کمتری داشته باشند. و هنرجویانی که آزمون مقدماتی را پشت سر گذاشته اند قطعا درگیر یادگیری عملی هستند و به شدت از نظر محدودیت زمانی دچار مشکل می شوند. این دسته از هنرجویان نیز با استفاده از نمونه سوالات آیین نامه استاندارد می توانند در مدت کوتاهی به تسلط بالا برسند.

در اختیار داشتن نمونه سوالات آیین نامه اصلی استاندارد معجزه می کند

در صورتی که از مرجع معتبری مجموعه نمونه سوالات آیین نامه را دانلود کنید خیالتان از بابت صحت پاسخنامه و به روز رسانی مطالب و همچنین طبقه بندی سوالات راحت است. آنچه ما در اختیار شما می گذاریم مجموعه ای است که توسط بهترین مربیان و افسران تهیه و تایید شده و هر دوره نیز به روز رسانی می شود. با توجه به ثابت ماندن بانک نمونه سوالات آیین نامه در طی سال های اخیر می توان انتظار داشت در صورتی که تعدد بالایی از آزمون ها را بررسی کرده باشید به وفور سوالات تکراری را مشاهده کنید و یا حتی سوالات کامل تکراری باشد و گزینه ها نیز تغییر نکند. این اتفاق اصلا دور از ذهن نیست. به همین دلیل می گوییم در اختیار داشتن نمونه سوالات آیین نامه معجزه می کند و در برخی موارد از خواندن متن آیین نامه مهم تر است.

روش درست مطالعه سوالات آیین نامه اصلی

پس از دانلود نمونه سوالات آیین نامه به همراه پاسخ نامه اولین کاری که باید انجام دهید آن است که پاسخ نامه را به کلی کنار بگذارید و به هیچ عنوان در طی پاسخ گویی به سوالات به آن رجوع نکنید. آزمون اول را پیش روی خود قرار دهید، مهم نیست که از پیش چه میزان مطالعه داشتید، حتی اگر به هیچ عنوان مطالعه ای انجام نشده نیز اهمیتی ندارد. مهم آن است که از تمامی ظرفیت های ذهنی خود استفاده کنید تا پاسخ درست را تشخیص دهید. از منطق و آگاهی های خود کمک بگیرید. حتی اگر کوچکترین دلیلی برای درستی یک گزینه وجود دارد آن را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که شما هنوز در فرآیند آموزش هستید و آزمون می دهید که یاد بگیرید و مهم نیست که چه میزان از پاسخ های شما درست بوده است. پس از پایان هر آزمون پاسخ نامه را بررسی کنید. حتی سوالاتی که درست پاسخ دادید را نیز باید بررسی کنید و منطق سوال را پیدا کنید، اما برای سوالاتی که بلد نبودید و یا غلط پاسخ دادید به قلم و کاغذ نیاز خواهید داشت. نکته سوال را در یک خط و به صورت خلاصه یادداشت کنید. توجه کنید که حتی اگر همه سوالات را نیز غلط جواب داده باشید در نهایت 30 خط نتیجه خلاصه هر آزمون خواهد شد و هر چه پیش رود این مقدار کاهش پیدا می کند. پس از آزمون پنجم نکات سوالات تکراری زیاد به چشم می آید و بازده شما رو به افزایش می گذارد، پس از آزمون هفتم شما به 200 سوال پاسخ داده اید، مطمئن باشید که از اینجا به بعد سوالات تکراری به وفور وجود دارد، حتی گزینه های برخی سوالات مشابه است. به سرعت به حداکثر آمادگی می رسید. به یاد داشته باشید که پیش از هر آزمون خلاصه هایی که نوشتید مرور کنید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
چهره دلنشین و معصومانه رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ رهبری اینجا 12 ساله بودند و معمم (466 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (125 نظر) پذیرایی منحصربفرد رهبر معظم انقلاب از مهمانان؛ چای، شیرینی نارگیلی و یک پارچ آب به جای آب معدنی! (116 نظر) بنر جالب شهرداری اصفهان برای حمایت از سگ ها در سطح شهر/ بهتر از این نمیشد مردمو قانع کرد! (51 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (34 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (28 نظر) تعریف و تمجید و شوخی خنده دار رهبر معظم انقلاب با اشعار یک شاعر درباره عشق و عاشقی دو درخت کاج+ویدیو/ بچه دار هم شدن (23 نظر) تبریک برادر عروس رهبر معظم انقلاب بابت تولد سومین فرزندِ پسرِ رهبری+عکس/ ماشالا خدا حفظش کنه (21 نظر) خواستگاری الناز شاکردوست از رضا گلزار در رستوران شیک/ چشم آیسان خانوم روشن + فیلم (21 نظر) (فیلم) خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی / آقا فرمودند آوازشو بیشتر کن ... (18 نظر) نگاهی به میز عزای لوکس و تجملاتی زنداداشِ پزشکِ رابعه اسکویی با رونمایی از عکس‌های آتلیه‌ای مرحومه+ویدیو/ روحش شاد چقد جوون بود (18 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (17 نظر) عرص ارادت احساسی روحانی، هاشمی و احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب در عیادت از ایشان در بیمارستان+عکس/ صف کشیدن روسای جمهور برای احوالپرسی با حضرت آقا (17 نظر) کفش بندداری که هیچوقت نصیب رهبر معظم انقلاب نشد/ آرزو به دلمان ماند! چقدر غصه خوردیم (17 نظر) نگاهی به اتاق خواب بارانا دختر علیرضا بیرانوند و اکرم بانو/چه دکوراسیون شیکی داره +فیلم (15 نظر)
دیگران می‌خوانند   
(فیلم) بالکن زیبا و پر از گل سوگل طهماسبی با ویویی ابدی رو به کوه / چقدر خوش سلیقه‌اس ... بهترین پنجره های مدرن برای داشتن ویلایی لوکس عکس قدیمی دیده نشده از جواد نکونام و لیلا اوتادی با یک ژست عجیب و غریب! / واقعا مغز طراح این ژست رو باید تو موزه نگه داشت! ظاهر متفاوت فریبا متخصص، احترام السادات سریال گیلدخت در 23 سالگی/ مگه داریم این همه تغییر؟+عکس افشاگری جنجالی در خصوص علی دایی: خودش به خودش آمپول می‌زد پَرپَر کردن گل و درد و دل محمد علیزاده با پدرش بر سر مزار او+عکس/ روحشون شاد پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی رونمایی از شیوه جدید گدایی از ماشین ها بدون زحمت فقط با یک قلاب+ویدیو/ قابل توضیح نیست خودتون ببینید دستور پخت فوق حرفه ای و استادانه کته به سبک مهران مدیری+ویدیو/ این آموزش ارزش صد بار دیدن رو داره😂 آخرین جلسه دادگاه تتلو برگزار شد + تصاویر / روزشماری برای اعلام حکم خواننده پرحاشیه ... (عکس) همه خانم های خانواده امیر مقاره در بک استیج کنسرتش / آقای خواننده حسابی خانواده دوسته! باریکلا پسر ... خلاقیت بی نظیر یک معمار در طراحی خانه ای با الهام از نیمرو/ مغز تو رو باید تو موزه نگه داشت+عکس عکس معنادار پیمان معادی در پشت صحنه افعی تهران بعد از هجمه‌های شدید به این سریال / بابا همش فیلمه! پیر محله‌های تهران/ ماجرای جالب یک زن فرمانروا در تهران+ فیلم تزئینات بامزه و شیک اتاق پسر بهرام رادان به دست مادر خوش سلیقه و باکلاسش مینا خانوم + ویدیو/ مثل همیشه عالی و بیست👌 رونمایی از چهره واقعی و زیبای کیمیا خاتون و شمس تبریزی برای اولین بار/ چشمان بادامی و ابروی کمانی دختر مولانا+عکس (فیلم) اعلام جنگ علی ضیا به مردم تهران / تهرونیا خودتونو اصلاح کنین! تبریک بامزه سوفیا دختر منوچهر هادی برای تولد معلم عزیزش +ویدئو / گوشگله پیدر چه شعر قشنگی برای خانوم معلم میخونه چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی زیبایی شگفت انگیز و منحصر به فرد خانه ابدی مولانا در ترکیه/ شعر عاشقانه خاص بر سر در مزار شاعر ایرانی+عکس اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری مراحل تالیف و چاپ کتاب محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب تبدیل پایان نامه به مقاله روبوسی عاشقانه و دلنشین مهدی و محمد سلوکی با پدرشان سر میز شام+عکس/ همیشه لبتون خندون هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه دریافت انواع خدمات حقوقی از مریم جلالی رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس رونمایی از ژست و تیپ بامزه پارسا پیروزفر، مولانای فیلم مست عشق در اول دبستان/ چه چهره جذاب و معصومی+عکس طلاق بی سر و صدای آرام جوینده و سپهر حیدری در پی انتشار ویدئوهای مستهجن و غیراخلاقی استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی هنرنمایی بامزه مادر خوش ذوق در ثبت اولین عکس از نوزادش/ فک کنم میخواد بچه شو بخوره+ عکس خلاقیت خنده دار وانتی پیاز و سیب زمینی فروش در خواستگاری از دختر موردعلاقه اش با حلقه ازدواجِ ساخته شده از پیاز+عکس/ همین اول کار اشکشو درآوردی😂 فال قهوه با نشان روز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 18 اردیبهشت 1403+فیلم ماجرای خنده دار قضای حاجت ناصرالدین شاه در سفر به فرانسه! توضیحات محمدجواد ظریف درباره تحصیلات و شغل فرزندانش+عکس/ از عروس دکتر تا دختر طراح/ همگی در تهران هستن نگاهی به خونه زندگی لوکس و دلباز فریبا نادری با شومینه و دیوارکوب های خاص +عکس / پری سیمای ستایش خوش سلیقه س! نگاهی به ماشین لوکس و هوش پران هانده ارچل/ کیمیا خاتون مست عشق چقدر لاکچریه+عکس
تیتر امروز   
افشاگری جنجالی در خصوص علی دایی: خودش به خودش آمپول می‌زد
آخرین جلسه دادگاه تتلو برگزار شد + تصاویر / روزشماری برای اعلام حکم خواننده پرحاشیه ...
طلاق بی سر و صدای آرام جوینده و سپهر حیدری در پی انتشار ویدئوهای مستهجن و غیراخلاقی
فال قهوه با نشان روز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 18 اردیبهشت 1403+فیلم
قتل فجیع کودک 11ساله به دست نامادری حسود
تمام کشورهای خارجی که رهبر معظم انقلاب به آن سفر کردند+عکس
تعیین زمان دقیق برای اعلام نتایج آزمون ارشد
تسهیلات ویژۀ بنیاد نخبگان برای دانش‌آموزان مدارس سمپاد
سلاخی هولناک دختر 21 ساله به دست پدر خشمگین/ به طور نامحسوس دخترم رو تحت نظر گرفتم و دیدم که افراد ناشناسی به خانه‌اش رفت و آمد دارند
مرد 62 ساله آلمانی که 217 بار واکسن کرونا زده !!!
ماجرای خنده دار قضای حاجت ناصرالدین شاه در سفر به فرانسه!
قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش
جزئیاتی از پرونده مرگ بلاگر معروف مشهدی
واکنش چمران به ودیعه میلیاردی به برخی مدیران شهرداری تهران