وقتی به پدرم گفتم عاشق یک دختر شده ام، با کمربند، کتکم زد / از لج او دنبال کار خلاف رفتم

  یکشنبه، 13 شهریور 1401 ID  کد خبر 221560
وقتی به پدرم گفتم عاشق یک دختر شده ام، با کمربند، کتکم زد / از لج او دنبال کار خلاف رفتم
ساعدنیوز: شرح زندگی نوجوان 16ساله ای را که به اتهام سرقت دستگیر شده است را در این بخش مطالعه فرمائید.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از خبرآنلاین، او گفته است:

تازه تحصیل در کلاس نهم دبیرستان را به پایان رسانده بودم که پدرم اجازه نداد برای ادامه تحصیل انتخاب رشته کنم. او معتقد بود در جامعه امروز مدرک تحصیلی به درد نمی خورد و باید هنری بیاموزم تا بتوانم مخارج زندگی ام را تامین کنم با آن که علاقه عجیبی به تحصیل داشتم ولی نمرات تحصیلی ام نیز خوب نبود و همین موضوع بهانه ترک تحصیل را به دست پدرم داد وقتی برای رفتن به مدرسه با پدرم به مشاجره پرداختم او حتی تا یک هفته مرا به خانه راه نداد، دراین مدت به منزل خواهرم رفتم و پس از آن با کمک شوهر خواهرم شاگرد سنگ کاری شدم تا این حرفه را بیاموزم.

هنگامی که در پایان هفته کارفرما دستمزدم را می پرداخت بلافاصله پدرم درآمدم را می گرفت و به حساب خودش واریز می کرد به طوری که حتی مبلغی هم برای تفریح آخر هفته یا خرید لباس به من نمی داد.

هنوز چند ماه بیشتر از رفتن به سرکار نمی گذشت که روزی عاشق چهره زیبای یک دختر نوجوان شدم. همان شب با شادمانی نزد پدرم رفتم و از او خواستم دختری را که به او دل بسته ام برایم «نشان» کند اما او نه تنها مرا تحویل نگرفت بلکه ناگهان با چهره ای خشمگین کمربندش را کشید و مرا آن قدر کتک زد که همه بدنم سیاه شد به او گفتم الان که سر کار می روم و درآمد دارم می توانم مخارج زندگی ام را تامین کنم ولی او فریاد می زد تا وقتی به سن دامادی برسی دردهای این کمربند هوای عشق و عاشقی را از سرت بیرون می کند!

با این حرف ها آن قدر ناامید شدم که با چاقو خودزنی کردم ولی خانواده ام حتی مرا به درمانگاه هم نبردند چرا که هیچ ارزشی برایم قائل نمی شدند. در همین روزها بود که لجبازی در وجودم ریشه دواند و به سوی دوستان خلافکار کشیده شدم آن شب به توصیه یکی از دوستانم و برای اولین بار سیگاری را کنج لبم گذاشتم تا به قول معروف آن دختر را فراموش کنم اما از شانس بد من پدرم به طور اتفاقی از سر چهارراه عبور کرد و مرا در حال مصرف سیگار دید.

وقتی باز هم کتکم زد بیشتر لجبازی کردم تا به او ثابت کنم هر کاری بخواهم انجام می دهم این بود که با خلافکارترین جوان محله دوست شدم، «فرزاد» سابقه دار بود و همه از او دوری می کردند وقتی ترک موتورسیکلت او می نشستم و با هم به تفریح می رفتیم مرا هم به چشم یک تبهکار می نگریستند.

نه تنها مادر و خواهرم بلکه دوستانم نیز هشدار می دادند از او جدا شوم ولی فرزاد هوای مرا داشت، برایم سیگار می خرید و پول ساندویچ یا تنقلات را حساب می کرد. او حتی مرا نزد یکی از دوستانش برد تا تصویر یک قلب بزرگ با دو بال کوچک را روی سینه ام تتو کند چرا که تمام اعضای بدن خودش نیز پر از تصاویر مختلف تتو بود، با وجود این می ترسیدم که پدرم این تتوها را روی بدنم ببیند.

خلاصه مرید فرزاد شده بودم و مدام با هم بیرون می رفتیم و او هم برایم خرج می کرد تا این که یک روز از من خواست برای گوشی قاپی به او کمک کنم. از این جمله خیلی ترسیدم و هراسان به چشم هایش می نگریستم اما قدرت «نه» گفتن را نداشتم چرا که او در این مدت خیلی برایم هزینه کرده بود. از طرف دیگر نیز من هم پولی برای تفریح و گشت و گذار نداشتم.

وقتی فرزاد تردید مرا دید با خونسردی گفت: قرار نیست به کسی آسیب بزنیم یا با چاقو ترس و وحشت ایجاد کنیم تو فقط روی موتورسیکلت بنشین و هدایت آن را به عهده بگیر من خودم بر ترک موتورسیکلت می نشینم و گوشی قاپی می کنم. با فروش هر گوشی می توانیم هر چیزی را که لازم داریم، بخریم .

به ناچار پیشنهادش را پذیرفتم و به طرف میدان راهنمایی به راه افتادیم دختری در پیاده رو مشغول گفت وگوی تلفنی بود با اشاره فرزاد به سمت پیاده رو رفتم. هنوز پاهایم می لرزید اما زانوهایم را به باک موتورسیکلت فشار می دادم تا فرزاد متوجه ترس من نشود به محض این که از کنار آن دختر جوان عبور کردم ناگهان فرزاد گوشی را از دست او قاپید و فریاد زد برو ولی من که استرس زیادی داشتم و وحشت زده بودم به جای آن که گاز موتورسیکلت را بفشارم دسته ترمز جلو را فشار دادم که در همین هنگام تعادل موتورسیکلت از دستم خارج شد و هر دو نفر نقش بر زمین شدیم.

فرزاد بلافاصله از روی زمین بلند شد و پا به فرار گذاشت اما من هنوز با تردید دست به گریبان بودم که فرار کنم یا موتورسیکلت را بردارم . طولی نکشید که رهگذران و شهروندان با دیدن این صحنه دورم حلقه زدند و مشت و لگد نثارم کردند . پلیس هم از راه رسید و مرا از چنگ آن ها نجات داد.

با آن که یک ماه در کانون اصلاح و تربیت زندانی بودم اما هیچ کدام از اعضای خانواده ام تلفنی هم با من گفت وگو نکردند، می دانم اشتباه کرده ام اما دوست دارم پدر و مادرم خطاهایم را ببخشند و فرصت جبران به من بدهند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
اختصاصی ساعدنیوز: قهرمان عملیات جستجوی هلی‌کوپتر شهیدان خدمت: پهپاد ترکیه‌ای یا موتورسواران تبریزی؟ (6 نظر) واکنش فرزاد حسنی به شهادت شهدای خدمت: درود بر ابراهیم، نیکوکاران را چنین پاداش می دهیم، در حقیقت او از بندگان با ایمان ما بود (2 نظر) انا لله و انا الیه راجعون / مرد خدمت آسمانی شد ... (2 نظر) فوری؛ لحظه اعلام خبر شهادت ابراهیم رئیسی در شبکه خبر (2 نظر) بیوگرافی و زندگی خصوصی کیوان ساکت اف، تازه داماد سینمای ایران و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی (1 نظر) محمدرضا گلزار در استوری قلب عاشقانه نشان داد/ مخاطب این حرکت عاشقانه کیست؟ (1 نظر) نگاهی به دیدارهای مردمی استاندار جوان و شهید آذربایجان شرقی/ روحشان شاد+ویدیو (1 نظر) {ویدئو} نحوه درست کردن ترشی باقالی ساده و خوشمزه (1 نظر) ایرانی ربوده شده توسط امریکایی ها در عراق به حبس ابد محکوم شد! + فیلم (1 نظر) بهشت کوچکی که بهنوش طباطبایی برای خود ساخته است/ چه زیبا و دنجه اینجا +عکس (1 نظر) کیک تولد شیک و باکلاس 43 سالگی بهنوش طباطبایی با قلب های صورتی/مبارکا باشه +عکس (1 نظر) واکنش ها به شهادت آیت الله رئیسی و همراهان/رهبر معظم انقلاب: اینجانب پنج روز عزای عمومی اعلام می‌کنم (1 نظر) مجری جنجالی صداوسیما برای همیشه از ایران رفت (1 نظر) فیلمی پربازدید از رئیسی: من زندگی خودم را مرهون حضرت رضا علیه‌السلام می‌دانم... (1 نظر) (فیلم) روضه خوانی سید ابراهیم رئیسی در شب قدر ؛ همه کاره در دو عالم حسین است / الهی بالحسین .... (1 نظر)
دیگران می‌خوانند   
سفر مخفیانه طارمی؛ مچ ستاره ایرانی را اینجا گرفتند! +عکس اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر شهید رئیسی و شهدای خدمت + فیلم خاطره جالب مسعود ده نمکی از صحبتهای آیت الله رئیسی در دادگاه؛ خوشحالم که کم نیاورده ای! تصویری از لحظه وداع رهبر معظم انقلاب با پیکر رئیس جمهور و شهدای سانحه بالگرد توصیف و تعریف و تمجید سیدابراهیم رئیسی از زبان ولادیمیر پوتین/پیام ویژه کرملین به تهران صف اول پشت سر آیت الله خامنه ای در اقامه نماز شهدای خدمت این افراد بودند اقدام تحسین برانگیز این زوج در تغییر تاریخ عروسی به‌خاطر شهادت سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه+عکس استوری حسین کنعانی زادگان در پی شهادت آیت‌الله رئیسی آغوش پدرانه رهبر معظم انقلاب برای فرزندان شهیدان خدمت+ویدیو نگاهی به ویژگی‌های شهید جمهور؛ از تواضع و بی‌تکلف بودن تا دلدادگی اهل بیت (ع) قاب دونفره و قدیمی از دو شهید در کنار هم؛ حاج قاسم و امیرعبداللهیان+عکس/ شهادتت مبارک دیپلمات انقلابی (عکس) تابوت همه شهدا در یک قاب/ سلام ای غم لحظه های جدایی/ خداحافظ ای همنشین همیشه آماده‌سازی‌ محل خاکسپاری پیکر شهید حسین امیرعبداللهیان پیام تسلیت خواهر شهید بهشتی در پی شهادت آیت‌الله رئیسی لحظه باشکوه اقامه نماز رهبری بر پیکر رئیس جمهور و همراهان شهید+ویدیو عمامه سیدابراهیم رئیسی و آیت الله آل هاشم بر روی تابوتشان هنگام اقامه نماز رهبری بر پیکر شهیدان خدمت+عکس اولین ویدئو دلخراش از لحظه یافتن لاشه بالگرد رئیس جمهور و صحنه هایی که دل هر انسانی را به درد می آورد حضور متفاوت رضا رویگری در مراسم تشییع رئیس جمهور و همراهان با ویلچر+ویدیو گریه های زینب سلیمانی بر سر تابوت ابراهیم رئیسی و همراهانش+عکس/ داغ حاج قاسم تازه شد تصویری از صندلی خالی شهید امیرعبداللهیان در کلاس درس او در دانشگاه تهران تلخ ترین بوسه تاریخ روی تابوت آیت الله رئیسی+فیلم جمله ماندگار و خاص رهبر معظم انقلاب درباره شهید رئیسی با دستخط ایشان+عکس این حرکت حسین امیر عبداللهیان اعراب را به تحسین واداشت/ کاربران عرب این فیلم را جهانی کردند+فیلم گزارش لحظه به لحظه از مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت در تهران در حواشی داغ امروز چهارشنبه 2خرداد 1403 حضور خاخام های یهودی در مراسم تشییع آیت الله رئیسی و همراهان+فیلم پیام تسلیتی که رئیسی نوشت و بعد از شهادت خودش منتشر شد! 2 خاطره‌ای که مردم آذربایجان فراموش نمی‌کنند | شریک حال خوب و بد مردم، چه حیف که رفتی! تسلیت رسمی ایالات متحده آمریکا به مناسبت شهادت رئیس جمهور ایران و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد محل تدفین شهید دیپلمات، حسین امیرعبداللهیان کجاست؟ ماجرای از زیر سرُم آمدن ابراهیم رئیسی به یک جلسه و کنسل نکردنشان بخاطر جوانان+ویدیو شهید رئیسی به روایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای محل تدفین شهید رئیسی در حرم امام رضا (ع) مشخص شد اقامه نماز بر پیکر شهدای خدمت تا ساعاتی دیگر مردی که رگ خواب تبریزی‌ها را بلد بود مهمترین حوادث هوایی برای مقامات کشوری و لشگری+عکس آخرین دیدار مردمی سید ابراهیم رئیسی در نمازخانه این شهرستان بود+ویدیو فال انبیاء روزانه چهارشنبه 2 خرداد 1403 روایت جالب محمدجواد ظریف از تماس تلفنی شهید ابراهیم رئیسی با ایشان بعد از اتمام دوره وزیری‌شان+ویدیو آخرین فاتحه خوانی سید ابراهیم رئیسی بر مزار سردار سلیمانی+عکس ترفند طلایی برای پاک کردن لکه شیر از روی فرش/ برای از بین بردن بوی بد شیر چه کنیم؟
تیتر امروز   
اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر شهید رئیسی و شهدای خدمت + فیلم
خاطره جالب مسعود ده نمکی از صحبتهای آیت الله رئیسی در دادگاه؛ خوشحالم که کم نیاورده ای!
تصویری از لحظه وداع رهبر معظم انقلاب با پیکر رئیس جمهور و شهدای سانحه بالگرد
توصیف و تعریف و تمجید سیدابراهیم رئیسی از زبان ولادیمیر پوتین/پیام ویژه کرملین به تهران
نگاهی به ویژگی‌های شهید جمهور؛ از تواضع و بی‌تکلف بودن تا دلدادگی اهل بیت (ع)
آماده‌سازی‌ محل خاکسپاری پیکر شهید حسین امیرعبداللهیان
پیام تسلیت خواهر شهید بهشتی در پی شهادت آیت‌الله رئیسی
گزارش لحظه به لحظه از مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت در تهران در حواشی داغ امروز چهارشنبه 2خرداد 1403
پیام تسلیتی که رئیسی نوشت و بعد از شهادت خودش منتشر شد!
2 خاطره‌ای که مردم آذربایجان فراموش نمی‌کنند | شریک حال خوب و بد مردم، چه حیف که رفتی!
تسلیت رسمی ایالات متحده آمریکا به مناسبت شهادت رئیس جمهور ایران و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد
محل تدفین شهید دیپلمات، حسین امیرعبداللهیان کجاست؟
شهید رئیسی به روایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای
محل تدفین شهید رئیسی در حرم امام رضا (ع) مشخص شد
اقامه نماز بر پیکر شهدای خدمت تا ساعاتی دیگر