علل خواستگار نداشتن دختر

  یکشنبه، 23 خرداد 1400   زمان مطالعه 6 دقیقه
علل خواستگار نداشتن دختر
نداشتن خواستگار خوب و مناسب امکان دارد به دلیل مشکلات موجود در جامعه و یا مسائلی مربوط به خود دختر و خانواده او باشد.

دلیل نداشتن خواستگار

اکثر جوانان چه دختر و چه پسر وقتی به یک سن خاص می رسند به ازدواج کردن فکر می کنند. گاهی برای دختران پیش می آید که خواستگار نداشته باشند و این مسئله باعث رنجش خاطر آنها خواهد شد. در این مطلب قصد داریم دلیل نداشتن خواستگار برای بعضی دختران را ذکر کنیم.

دلیل نداشتن خواستگار

بالا رفتن سن ازدواج

در جامعه امروزی سن ازدواج هم دخترها و هم پسرها به علل گوناگون و متعددی بالا رفته است. ديگر مثل قدیم نیست که دخترها در سنین پائین ازدواج کنند و صاحب فزرند شوند. امروزه انقدر مشغله ها و مشکلات جوانان زیاد شده است اکثرا حاضر نیستند در سنین پائین وارد چالش های مربوط به زندگی مشترک بشوند.

رسم و رسوم اشتباه

در نظر گرفتن ترتیب فرزندان در ازدواج یکی از مشکلاتی است که ازدواج تعداد زيادي از جوانان را تحت الشعاع خویش قرار داده است. این که فرزند کوچکتر تا هنگامی که خواهر یا برادر بزرگترش ازدواج نکرده، اجازه ازدواج ندارد طرز فکر غلطی است که بعضی از خانواده ها هنوز به آن ایمان دارند. در این صورت بهتر است با خانواده خود صحبت کنید ، البته ایده خوبی است که این کار را از طریق خواهر و یا برادر بزرگ تر خود انجام دهید و آن ها با پدر و مادرتان صحبت کنند و قانعشان کنند که این رسم منطقی و درست نیست.

بالا رفتن هزینه های زندگی

متأسفانه عدم موفقیت جوانان به ویژه آقایان در پیدا کردن شغل مطلوب و بالا رفتن هزینه های ازدواج و زندگی مشترک سبب شده پسران کم تر به فکر ازدواج و تشکیل خانواده بیفتند.

بالا رفتن هزینه های درزندگی

عوامل مرتبط با خود دختر

آیا شما شخصی خجالتی هستید؟

چنانچه جواب مثبت است و شما دختری خجالتی هستید، طبیعی است که نسبت به دخترانی که خجالتی نیستند خواستگاران کمتری داشته باشید. کم نیستند دخترانی که با وجود شرایط فردی و خانوادگی بسیار خوب، به علت کم رویی و خجالتی بودن، با افراد دیگر تعاملی برقرا نمی کنند، کسی آنها را نمی شناسد و در نتیجه خواستگاران زيادي ندارند. بنابراین میتوانید در عین حال که متانت خود را حفظ می کنید، با افراد دیگر تعامل برقرار نموده و عقایدتان را با لحنی مطلوب بیان کنید.

آیا به ظاهر و لباس پوشیدن خویش توجهی ندارید؟

کسی که برای نخستین بار شما را می بیند شناختی از روحیات و شخصیت شما ندارد و نخستین چیزی که می بیند ظاهر شماست. آراستگی ظاهر شما نقش بسیار مهمی در جلب توجه سایرین دارد. این مورد را با آرایش غلیظ و لباس های زننده اشتباه نگیرید، یک خانم میتواند با پوشیدن لباسی مناسب، تمیز، زیبا و صورتی آراسته و مرتب، بسیار خوب و متین بنظر برسد. اگر تا به حال به ظاهر و یا لباسی که می پوشید اهمیت نمی دادید، پیشنهاد می کنیم از این به بعد توجه کنید.

آیا شما دختری غمگین و گوشه گیر هستید؟

خوب است بدانید که آدم های شاد خيلي زود افراد را بخود جذب می کنند و انرژی خوبی که دارند همه را به طرف آنها می کشاند. چنانچه شخصی غمگین هستید و به اصطلاح زانوی غم بغل گرفته اید، کیس های ازدواج خویش را از دست می دهید.

روحیه زن در شاد بودن فضای خانه بسیار مهم است و هنگامی که زن غمگین است همه خانواده ناراحت هستند؛ به این خاطر که کسی با دیدن دختری غمگین تشویق به انتخاب وی برای ازدواج نمی شود. شاد باشید و بخندید، به اتفاقات خوب فکر کنید و مثبت اندیش باشید. این تغيير رویه در مجذوب شدن اشخاص به شما هم بسیار مهم است.

 دختری غمگین و گوشه گیر

آیا شما یک دختر متوقع و کمال گرا هستید؟

چنانچه شخصی متوقع و کمال گرا هستید و به دنبال پسری همه چیز تمام هستید، هرگز همچین فردی را پیدا نخواهید کرد. بعضی از دختران، پسری که می خواهند با او ازدواج کنند را یک مرد سوار بر اسب سفید خیال می کنند. ما به شما پیشنهاد می کنیم که قدری واقع بین باشید، آیا خودتان هیچ نقصی ندارد؟ هیچ کس بی عیب نیست، با توقع زیاد از شخصی که میخواهید با وی ازدواج کنید تنها و تنها مورد های ازدواج خود را کاهش می دهید.

آیا در خصوص خواستگاران خود سخت گیر هستید؟

شاید با خودتان بگویید نه من آدم سخت گیری نیستم و تنها معیار های معقولی دارم، ولی هنگامی که پای عمل فرا میرسد با وسواس خاصی هر مسئله را به صورت یک مشکل می بینید. چنانچه شما شخصی سختگیر هستید و در وجود هر کس به دنبال نقص و اشکال میگردید ، این سخت گیری سبب می شود که اشخاص کمتری به شما جذب شده و در نتیجه خواستگاران شما آن گونه که میخواهید نباشند.

آیا خودتان را دست کم می گیرید؟

بعضی از دختران عزت نفس پایینی داشته، مدام در حال دست کم گرفتن خودشان هستند، ولی می گویند به چه دلیل خواستگار ندارم؟ جواب واضح است؛ چنانچه شما هم جزء این گروه از افراد هستید، به خاطر داشته باشید که همیشه پیش از همه، باید خودتان را دوست بدارید و به خودتان اهمیت دهید.

تا وقتی که شما برای خودتان احترام قائل نشوید و خودتان را دوست نداشته باشید، بقیه هم به شما احترام نخواهند گذاشت. ارزش دادن به خودتان جذابیت فوق العاده ای برای شما به ارمغان می آورد. خودتان را دوست بدارید و برای توانایی های خویش ارزش قائل شوید.

آیا نداشتن ظرافت زنانه، علت خواستگار نداشتن شماست؟

داشتن ظرافت زنانه یکی از اصول نخست هر ارتباط و مخصوصا ازدواج است. آیا شخصیت شما بگونه ای است که همه می گویند مثل مرد رفتار می کنی؟ چنانچه جواب شما به این سؤال مثبت است، باید بگوییم که یکی از علل خواستگار نداشتن شما همین است. رفتار زنانه و ظرافت زن یکی از مهم ترین علل مجذوب شدن یک مرد به یک زن است. بنابراین مستقل باشید و کنترل امور را بدست بگیرید، ولی تا وقتی که به ارتباطات شما آسیبی نزند. زنانه رفتار نموده و جذابیت داشته باشید.

نداشتن ظرافت زنانه

راه هایی که به شما کمک می کند

علاوه بر راهکار هایی که گفته شد توجه به موردهای زیر هم برای حل مشکل خواستگار نداشتن کمک شایانی می کند:

تلاش کنید بیشتر در جامعه حضور داشته باشید به عنوان مثال حضور در مهمانی های خانوادگی و جاهایی که امکان دارد پسر و یا فردی از اعضای خانواده او شما را ببیند.

به دیگر جنبه های زندگیتان توجه بیشتری نشان دهید. تحصیلات و شغلتان را جدّي بگیرید مطمئنا دختر خانمی که تحصیلات بالا دارد و در جای مناسبی مشغول بکار باشد مورد مناسب تری برای ازدواج است.

مخالف عرف جامعه حرکت نکنید. درست است در عرف جامعه ما محدودیت ها و قوانین غیر منطقی به ویژه برای دختران وجود دارد ولی این مسئله غیر قابل انکار است که دخترانی که همواره اصول مورد قبول اکثر جامعه را زیر پا می گذارد در خصوص ازدواج با آن ها ترس ها و شک و شبهه هایی وجود دارد.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

87 دیدگاه
  دیدگاه ها
بازدیدکننده
3 سال پیش

منم۴۱ سالمه مجرد بیکارم.البته ۲۰ساله دنبال کارم.۱۰سال دیگه بازنشسته میشم زنم میشی؟اولشم بگم پول ندارم.اعصابم ندارم.اما قلب مهربونی دارم
ع
3 سال پیش

دختر بساز نیست همش بهانه گیر هستند من تا حالا دوتا سر مساله پول ازم طلاق گرفتن
بازدیدکننده
3 سال پیش

بسیار دقیق وعالی
نانا
3 سال پیش

من 1۹ساله ام خواستگار دارم ای خواهره 20ساله دارم که دانشجو ودرس می خونه من بیشتر از اون خواستگار دارم ولی خواهرای دیگه ام میگن اول اون باید شوهر کنه بعد تو وگرنه شکست عشقی می خوره
بازدیدکننده
3 سال پیش

تنهایی مختص خداست فکر الان که جوانیم رو نکنیم چن سال دیگه به یه همراه نیاز هس
بازدیدکننده
3 سال پیش

تا خواستگار خوب داری بجنب یه وقت دیدی دیر شده
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام چرانمیشه هیچ کارنشدنداره جزمرگ برخداتوکل کنن حجاب و عفاف و پوشش وایمانشان راحفظ کنن انشاالله بازمیشه بختشان،بهشان بگوآیته الکرسی رازیاد بخوانن خيلي تأثیر گذاره خدارابه عظمت و بزرگیش قسم میدم بخت تمام جوانان چه دخترچه پسر رابگشاید
بازدیدکننده
3 سال پیش

ولا تقریبا همه دختراخوبن چشونه بیچاره ها ولی ازدواج براشون شده یه رویا این یه واقعیته
ناشناس
3 سال پیش

من مشکلم اینه که چهرشون به دلم نمیشینه نمیگم خوشگل باشه میگم به دل بشینه ولی نیست
امیر
3 سال پیش

کجاست حالا
بازدیدکننده
3 سال پیش

احسنت گل گفتی
بازدیدکننده
3 سال پیش

زمان قدیم شرط تشکیل خانواده این بودمردکاسب باشدوزن محکوم بودبدون درآمدودرته خانه منتظربماندتامردی گوشه چشمی به اوکندومنت برسرش بگذاردوبااوازدواج کندامروزه بایدبه مردم قبولانده شودکه اگردختری کاسب است ودرآمدحلال ومشروعی داردلازم نیست منتظربماندتاازسوی مردی ازمیاندمردان گوشه چشمی به اوشودوبایدرسم شوددختری که درآمدداردحق داردبه خواستگاری هرمردی که دوست داردبرودواگرجواب آری گرفت ازدواج کندواگرجواب ردبه اودادولی قصداذیت ومزاحمت برای اوداشت ازسوی نیروی انتظامی بااوبرخوردشودیعنی یاازدواج کندیامزاحم نشه
بازدیدکننده
3 سال پیش

چرا
بازدیدکننده
3 سال پیش

دقیقا،،👍
بازدیدکننده
3 سال پیش

پول همه چیزه
بازدیدکننده
3 سال پیش

منم ۳۹ سالمه خواستگار ندارم متاسفانه هر کسی اومد بیکار بود
بازدیدکننده
3 سال پیش

خداراشکر
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام برای بختشان دعا نویس رفتن
شهین
3 سال پیش

در پاسخ به: منم همینطور
منم مثل شما بودم .ولی بعدا پشیمان میشید.٣٨ سالمه مجرد.ترس دارید برید از مشاور کمک بگیرید.
شهین
3 سال پیش

در پاسخ به: دمت گرم
شانس در خونه همه میاد ولی انتخابش با خودمونه..
شهین
3 سال پیش

خوشب حالتون که تو فامیل ادم خیر خواهی دارید..
شهین
3 سال پیش

سلام ب همگی . من تا زیر ٢٥سال خواستگار زیاد داشتم.ولی اشتباه کردم ازدواج نکردم.بعد از اون هم کسی که لایق زندگی باشه نبود..فعلا هم مجردم.٣٨ ساله.
بازدیدکننده
3 سال پیش

الحمدالله
تنها
3 سال پیش

به نظر من ازدواج اصلا خوب نیست من خودم دارم جدامیشم الان میفهمم خوب نیست
DAVEN
3 سال پیش

😂😂😂
بازدیدکننده
3 سال پیش

چرا بهم بریزی ترس نداره که ازدواج کن ببین چقدر خوبه ترسشم خوبه
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام خوش بگذره خداروشکر از همه لحاظ خوبی حالا چطور خواستگار برات پیدا کنیم که بهتر بشی
بازدیدکننده
3 سال پیش

لایک اینو خوب اومدی
فاطمه
3 سال پیش

من ۴۰ سالمه ازدواج نکردم به همه چیز قانع هستم ولی خواستگاری ندارم خداراشکر از همه لحاظ خوبم
سعید
3 سال پیش

انشاا... هرچه زودتر خانم سحر ذکریا خوب بشن.هنرمند محبوب ما
فریبا
3 سال پیش

فکر کنم تو تک سلولی هستی به همین دلیل
فریبا
3 سال پیش

باشه
لیلا
3 سال پیش

منم همینطور
بازدیدکننده
3 سال پیش

والا من یه خواهر دارم ۳۳ سالش دانشجو دکترا شاغل هم هست دختر متین ومودبی هم هست ملاکشم پول نیست اما یه خواستگار که اهل زندگی وخانواده باشه نیست البته که خواستگار داره ولی لایق ازدواج نیستن
مائده (🌹❤)
3 سال پیش

منم از زندگی متأهلی خیلی میترسم واسه همین هر موقع بحث ازدواج میاد وسط اعصابم میریزه بهم😑😑😑
بازدیدکننده
3 سال پیش

من ازدواج کردم دو قلو هم دارم خوشبخت هم هستم
بازدیدکننده
3 سال پیش

چشم
بازدیدکننده
3 سال پیش

همش مالی نیست.. متاسفانه پسرا تنوع طلب شدن و این خیلیییییییی فاجعه س
بازدیدکننده
3 سال پیش

برای هرکسی توی یه زمانی ازدواج پیش میاد.. یه نفر زودتر و یه نفر دیر تر.. این دلیل نمیشه که هرکس تو جوونی یا تو پیری ازدواج کنه موفقه‌‌ اگه مورد خوب پیش بیاد باید ازدواج کرد.. مجرد موندن اصلا خوب نیست.. تاکید میکنم اصلا خوب نیست.
بازدیدکننده
3 سال پیش

بنده میگم در ازدواج فقط شانس و قسمت .بقیه حرفها فقط حرفه
ناشناس
3 سال پیش

نظر کاربر حمید محترمه منم خوندم با اون جملات اولش موافق بودم ولی سن ۱۶ و۱۹ برای دختر و پسر کمه وبرای بچه های زمان ما مناسب نیست اصلا.به نظر من دختر بین ۲۲ سال تا ۳۳ سال باید ازدواج کنه و پسر بین ۲۷ تا ۴۰ سال ازدواج کنه بهتره وبه بلوغ کامل جسمی و فکری می رسه .منم خانمم وتوی همون رنج ازدواج کردم وراضیم ،شمام حواست نبوده،غرررر،رو اشتباه نوشتی البته اگر چاپ بشه والا ماهم حرف درست و حق می زنیم ولی چاپ نمیشه مثل اینکه ویروس کرونا حسابی تاثیر گذاشته مستقیم هم نباشه غیر مستقیم تاثیر خودش رو گذاشته...
زهرا
3 سال پیش

بخدا که حرف حق وزدی.مردباید غیرت نون درآوردن داشته باشه زنم قانع باشه قرنزنه.من سه سال اول زندگیمون یه جورابم نخریدم هیچی لباس نداشتم.شوهرمم واقعاسخت کارمیکرد.الان خداروشکر همه چی داریم .خوش میپوشیم خوش میخوریم خوش میگردیم.هفت سالم هست ازدواج کردیم .
آتوسا
3 سال پیش

خو بعضیاتون باباهاتون نمیزاره لاکچری باشین و البته بعضی هاشون ها چون وقتی به یه سنی میرسن غیرتی میشن 😂😐 خو پسره هم الان تو سنه باباهاتونه خو مثل باباهاتون لاکچریو ندوست😐😂😂.... خداااا چی دارم میگم من کلن یه داستان بود امیدوارم منظورمو خوب فهمیده باشید😂😂😐 خو خدا نگهدار دیگه بای😂😂😪 خدایی من یه چیزی زدم😂😂😐😑👐🏻
زهرا
3 سال پیش

عزیزم نترس هنوزم دخترای قانعی پیدا میشن .اول از دورو اطراف وفامیل شروع کن به پرس وجو.منوشوهرم موقع ازدواج هیچی نداشتیم باهم زندگیمونوساختیم الان هفت ساله باهمیم .ازدواج خیلی خوبه .انشاله شماهم عاقبت بخیربشین.
آتوسا
3 سال پیش

منم دقیقا مث تو
آتوسا
3 سال پیش

عجب...😐😪
آتوسا
3 سال پیش

چ ربطی داره
آتوسا
3 سال پیش

در پاسخ به: من خیلی خوبم
شکر😐🤲🏻
آتوسا
3 سال پیش

میشه دقیق تر توضیح بدی یعنی چی😶😐👨‍🦯
آتوسا
3 سال پیش

من کلن از ازدواج متنفرم نمدونم چرا😐😑💔👨‍🦯
بازدیدکننده
3 سال پیش

آدم خوب کمه خب
بازدیدکننده
3 سال پیش

در پاسخ به: من خیلی خوبم
خخخ
هن؟
3 سال پیش

فاز منفی
بازدیدکننده
3 سال پیش

63 سالتونه🙄
بازدیدکننده
3 سال پیش

منم مجرد و۴۰ سالمه ان شاءالله همه دختران وپسران مجرد همچنین ما خوشبخت بشیم.آمین
مهتا
3 سال پیش

زمستون ازدواج کن🤭
آرامش
3 سال پیش

هه فقط ازدواج امروزی شده پول اگه خانواده دختر پول نداشته باشند قطعا خاستگار براش نمیاد
بازدیدکننده
3 سال پیش

عالیه فقط ایشالا که چشم حسود ازت دور باشه همیشه
بازدیدکننده
3 سال پیش

خوش به حالت دقیقا هم سن من هستی. با این تقاوت که من هیچ شغل و درامد و جایگاه اجتماعی ندارم. یه زمانی خیلی فعال بودم هم دانشگاه میرفتم هم سرکار. یع شغل عادی بود ولی خوب فعال بودم وبا اعتماد به نفس. ولی فرهنگ غلط خانواده و فامیل باعث شد زندکیم تباه بشه. الانم خونه نشین و توسری خور شدم و هیچکاری ازم برنمیاد.
مملی
3 سال پیش

اینا همش چرته. اوضاع مملکت خرابه اگه پول باشه همه ازدواج میکنن چیزی ک زیاده پسره مجرد
هانا😍
3 سال پیش

بنظرم کسی که عقل داشته باشه زیر ۱۸ نمی‌گیره چند وقت دیگه عقد دختر داییمه ما اصالتا ترکیم و بین ترکا این رسم رواج داره ولی خداروشکر من والدینم رو می‌تونم متقاعد کنم در ضمن اکثر دخترا با کمترین چیز می‌تونند زندگی کنند و براشون فقط محبت و عشق مهمه پسرا روی دخترا تحقیق کنید ازشون سواستفاده نکنید
هانا😍
3 سال پیش

سلام من ۱۵ سالمه خالم ۳۲ سالش ازدواج نکرده به من میگه ازدواج کن گاهی مادرمم رو تحت‌تاثیر قرار میده من بشدت مخالف ازدواج در سن زیر ۱۸ هم البته برای بعضی‌ها اینکار خوبه بنظرم سن ازدواج برای یک خانم از ۱۸ تا ۲۴ ساله و بهترین سن ۲۰ یا ۲۴ هست و برای یک آقا از سن ۲۴ تا ۳۰ که بنظرم ۲۶ یا ۳۰ بهترین سن هست و فاصله سنی ازدواج کمتر از ۴ سال نباشه بیشتر از ۱۰ سال نباشه بهترین سن ۶ سال هست تو شهر ما بعضی از دخترا زیر ۱۵ ازدواج کردند و خیلی‌هاشونم دوست دارند ولی من خوشم نمیاد حتی اگر کسی با بهترین شرایط بیاد
عسل
3 سال پیش

به نظرم همش بهانه هست کسی رو که بخوان به دستش میارن و تاااامامم😁😁
حمید
3 سال پیش

ازدواج فقط در سنین پایین خوبه ازدواج در سنین بالا یعنی شروع زندگی از نیمه آن بیشتر به نظر میاد برای رفع تکلیف ازدواج‌میکنن این زندگی دیگه کیفیت هم ندارن سن مناسب پسر ۱۹ سالگی دختر ۱۶سالگی پسر اگر غیرت و دیانت داشته باشه از زیر سنگ هم نون در میاره اگر معرفت و دیانت داشته باشه همسرش را با چنگ و دندان حفظ میکند دختر اگر شرف و دیانت داشته باشد مثل کوه به پشت شوهرشه توقعات بالا رفته الان همه میخان مازراتی داشته باشن دخترها از خدای بزرگ یه شوهر میخان و از شوهر به این کوچکی تمام دنیا را
بازدیدکننده
3 سال پیش

در پاسخ به: انشاالله...
من خیلی خوبم
نا شناس
3 سال پیش

سلام قبول کنید پول مهمه اما در زندگی همه چیز نیست شما و همسر محترمتان که آن شاءالله به پای هم پیر بشید خوب موقعیت خوب شغلی و مالی دارید خدا رو شکر اما برای بدست آوردن این جایگاه و موقعیت و موفقیت بهای سنگینی پرداخت کردید خیلی سنگین و اون عمر شماست طراوت و شادابی و جوانی شماست اختلاف سنی شما با فرزند آینده شماست که بر نمی گرده در مابقی عمرتان شاد باشید
علی
3 سال پیش

در پاسخ به: انشاالله...
امیدوار نباش اینجا ایران هست
سعید.
3 سال پیش

من خودم الان 35 سالم شده. تا سی دو سه سالگی بسیار مشتاق بودم ازدواج کنم اما متأسفانه شرایط مالی و این همه مشکلات اقتصادی روز به روز بدتر شد. خب دیگه نتونستم. و الان هم توقعات زندگی بسیار بالاست. نه اینکه بگم دخترا بد شدن نه کلا اصول خانواده در ایران بهم خورده هیچی سر جای خودش نیست. وقتی برادر من بعد ازدواج به مشکل میخوره طلاق طلاق کشی رخ میده به خاطر هیچی و متاسفانه از این ور قانون جمهوری اسلامی در ازدواج خب دیگه چطور میشه ازدواج کرد. منم دیگه رفته رفته سرد شدم. افسرده بیمار. درآمدم بد نیست.
بازدیدکننده
3 سال پیش

انشاالله...
بازدیدکننده
3 سال پیش

پس نتیجه میگیریم اون همه خواستگار خودتو نمیخان ثروت و موقعیتت رو میخان
ساناز
3 سال پیش

میشه توضیح بدی یعنی چی ؟؟؟
زهرا
3 سال پیش

دقیقا درست میگین .دخترعمویدمن شاغل خیلی موفق خداروشکر.البته زیبا هم هستش واصلاتو تیپ زدن وآرایش اهل افراط نیست خیلی تمیز وشیک پوشه.خیلی خواستگارداره .
ناشناس
3 سال پیش

دختران مغرور نباید انتخاب کرد اینها بدرد زندگی نمی خورن .
آیناز
3 سال پیش

من 44 سالمه.فوق لیسانسم .کارشناسم در اداره دولتی کار میکنم سه ساله ازدواج کردم.خداروشکر راضیم.شوهرمم دکتر هست.سه سال ازم بزرگتره.سن مهم نیست کیفیت زندگی مهمه.چیه آدم زود ازدواج کنه بمونه بیپول
علی
3 سال پیش

تو این گرما کی حوصله ازدواج داره
علی
3 سال پیش

قانون جذب نیوتون به چه درد بنده می خوره آخه🤷 اگه مشکلات اقتصادی نبود خیلی ها تا حالا ازدواج می کردن!!. الان بنده خودم ماهی ۶ الی ۷ تومن در میارم ولی می ترسم زن بگیرم و از این ترس دارم که نکنه نتونم از پَس خرج های زندگی بر بیام!!🤦🤦 پس یه مقدار واقع بین باشید با مشکلات اقتصادی که مانع ازدواج می شه!!!
ناشناس
3 سال پیش

والا من کلی دختر دیدم از خودش شغل و پول هم نداشت .ازدواج کردن پیش همسرانشون هم عزیز هستن ،دستشون به دهنشونم می رسه ،آدم باید شانس یا تقدیر یا بخت خوب داشته باشه یا هرچی ..... .
سهیلا
3 سال پیش

والا من ۳ تا خواهر شوهر خوب و متین دارم ولی ازدواج نکردن یکی ۳۸ سالشه یکی ۴۲ یکی ۴۸ حیونکیا موندن خونه پدر مادرشونم فوت کرده .همه ی راهکارهارو خوندم ولی نمیدونم واقعا میشه 😔
بازدیدکننده
3 سال پیش

یک دختر موفق همیشه خواستگاران زیادی دارد،پسر و خواستگار زیاده اون که در شان دختر باشه نیست پیشنهاد من به دختران اینکه پولدار شو و همچنین از نظر اجتماعی موفق باش،هر موقع و در هر سنی میتونی ازدواج کنی،متاسفانه پسرها مادی گرا شدند،چرا زود میخواید وارد مشکلات زندگی بشید،اینو من دختر ۳۳ ساله میگم که از اینکه ازدواج نکرده ام بسیار خوشحالم،یه دختر موفق که هر جا میرم خواستگاران زیادی دارم،پس تا میتونی پولدار و موفق شو
هانده ارچل
3 سال پیش

خوبه خیلی من امیدوارم شوهر خیلی خوبی داشته باشم
بازدیدکننده
3 سال پیش

والله من خودم 63 سالمه اون زمان دختر وزن معلوم بودن قیافه هاشون معلوم بود اصلا این کارهایی که دخترا الان انجام میدن تما مش از گناهان کبیر است اصالتمونو از دست دادیم خدا رحم کنه
شفق
3 سال پیش

در باره این موضوع چیزی از قلم نیفتاده که به اشتراک بذاریم شاید دیگران هم مطالب را اضافه کنند
سایه
3 سال پیش

بارک الله از این همه راهکار
بازدیدکننده
3 سال پیش

عااااااااالی بود
Z
3 سال پیش

برین قانون جذب یاد بگیرین هیج محدودیتی برای شما وجود ندارد
پربحث های هفته   
چهره دلنشین و معصومانه رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ رهبری اینجا 12 ساله بودند و معمم (449 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (125 نظر) پذیرایی منحصربفرد رهبر معظم انقلاب از مهمانان؛ چای، شیرینی نارگیلی و یک پارچ آب به جای آب معدنی! (102 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (32 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (28 نظر) بنر جالب شهرداری اصفهان برای حمایت از سگ ها در سطح شهر/ بهتر از این نمیشد مردمو قانع کرد! (21 نظر) خواستگاری الناز شاکردوست از رضا گلزار در رستوران شیک/ چشم آیسان خانوم روشن + فیلم (21 نظر) تبریک برادر عروس رهبر معظم انقلاب بابت تولد سومین فرزندِ پسرِ رهبری+عکس/ ماشالا خدا حفظش کنه (20 نظر) نگاهی به میز عزای لوکس و تجملاتی زنداداشِ پزشکِ رابعه اسکویی با رونمایی از عکس‌های آتلیه‌ای مرحومه+ویدیو/ روحش شاد چقد جوون بود (18 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (17 نظر) عرص ارادت احساسی روحانی، هاشمی و احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب در عیادت از ایشان در بیمارستان+عکس/ صف کشیدن روسای جمهور برای احوالپرسی با حضرت آقا (17 نظر) کفش بندداری که هیچوقت نصیب رهبر معظم انقلاب نشد/ آرزو به دلمان ماند! چقدر غصه خوردیم (17 نظر) (فیلم) خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی / آقا فرمودند آوازشو بیشتر کن ... (15 نظر) رونمایی از 8 مادرشوهر مهربون غزل بدیعی، همسر داغ دیده رضا داوودنژاد/ خدا حفظشون کنه (15 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس (14 نظر)
دیگران می‌خوانند   
ماشین سواری خنده دار شهاب حسینی با رنوی طوسی داغون در اوج شهرت/ تو خیابون فرشته تهران خاموش شد!+ویدیو نگاهی به خونه زندگی لوکس و تجملاتی بهنوش بختیاری با رونمایی از میز مفصل غذا و میوه برای مهمانان+عکس/ سلیقه‌ش حرف نداره👌 تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب صحبت های خنده دار رشید اصفهانی: من معلم بودم هر سال هم 100 درصد قبولی میدادم الان که بچه ها رو میبینم یا معتادن یا تو زندان😅 +فیلم مراحل چاپ کتاب نحوه تبدیل پایان نامه به کتاب اوج خلاقیت خنده دار یک دانش آموز ایرانی خوش ذوق برای نمره گرفتن از خانم معلم/ چقدرم دست و دلباز+عکس قیمت استخراج مقاله از پایان نامه اسکورت سفت و سخت محمود احمدی نژاد در سفر جدیدش به این کشور+ویدیو/ رژه خودروها برای محافظت از رئیس جمهور سابق رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه لیلا حاتمی +عکس / عاشقانه های لیلا و علی مصفا ارزش صد بار دیدن رو داره👌 صحبت‌هایی دختر غرفه داری که با پوشش نامتعارفش با رهبر معظم انقلاب دیدار کرد+ویدیو/ نه حضرت آقا و نه محافظان هیچکدوم به من درباره حجابم تذکر ندادند خلاقیت بی نظیر یک طراح مبل راحتی با الهام از مدل نارگیل/ مغز تو رو باید تو موزه نگه داشت+عکس مات و مبهوت ماندن داوران صداتو از خوانندگی پسر کویرنورد با آهنگ چاووشی/ تنهای بی سنگ صبور! +فیلم چهره دلنشین و معصومانه پسر و دختر زیبا و اصیل پیمان معادی، آرمان سریال افعی تهران+عکس محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه همسر واقعی و باکلاس پیمان معادی، آرمان سریال افعی تهران/ چقدرم خانومش شبیه خودشه+عکس لباس های سِت جورجینا همسر رونالدو با آقای فوتبالیست/ چه خوش ذوق و عاشقانه +عکس چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟ مراحل سابمیت مقاله رونمایی از ماشین نوستالژی پاشا جمالی، مهیار سریال نون خ/ فروشی هم نیست!! +عکس پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC رونمایی ستاره سادات قطبی از نقاشی احساسی و زیبای یک دختر تهرانی برای پدر جوان فوت شده‌اش در بهشت زهرا/ با چسب چسبونده روی قبر+عکس اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت تصویری از مزار مادربزرگ مجید واشقانی، آقازاده هفت سر اژدها در همسایگی عموی جوانمرگ و آتش نشانش+عکس/ روح جفتشون شاد خلاقت منحصربفرد دو کودک اهوازی در ساخت فوتبال دستی با سبد پلاستیکی میوه و گیره لباس +عکس/ شما بزرگ بشین حتما نخبه میشین😍 پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟ مدل مانتو سنگین رنگین المیرا شریفی مقدم مجری صدا و سیما با طرح پروانه ای/ خانوما ایده بگیرین +عکس استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت صحبت های خنده دار آقای قرائتی: خانواده‌ام می‌گوید اگر من بتوانم مردم را بگریانم و حجت‌الاسلام صدیقی بتواند مردم را بخنداند، امام زمان ظهور می‌کند +ویدئو😂👌 میز عزای ساده و زیبای پدر بهاره رهنما با شمع و جا عودی طرح پر/ چه چهره دلنشینی داشتن+عکس مرد 62 ساله آلمانی که 217 بار واکسن کرونا زده !!! تصویری دیده ده از مراسم خاکسپاری رضا داوودنژاد/ آقای بازیگر بر دوش دوست صمیمی اش+ عکس تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه ازدواج جذاب ترین پسر ایرانی با دختری هم سن مادرش +عکس دختر/دروغ یا واقعیت؟ ماجرای تسبیح رایگانی که به زائران حج امسال هدیه داده می شود! نگاهی به ساعت مچی لوکس رامین رضاییان ستاره فوتبال/ میگن قیمتش 3.5 میلیارد تومنه! +عکس طلاق غم انگیز «احسان و سولماز» زوج عاشق برنامه ماه عسل بعد از 15 سال+ ویدئو (فیلم) داماد کم شعور گریه عروس را درآورد! / وقتی مامان و بابات برات زن می‌گیرن و تو جنبه نداری!
تیتر امروز   
سلاخی هولناک دختر 21 ساله به دست پدر خشمگین/ به طور نامحسوس دخترم رو تحت نظر گرفتم و دیدم که افراد ناشناسی به خانه‌اش رفت و آمد دارند
مرد 62 ساله آلمانی که 217 بار واکسن کرونا زده !!!
قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش
جزئیاتی از پرونده مرگ بلاگر معروف مشهدی
واکنش چمران به ودیعه میلیاردی به برخی مدیران شهرداری تهران
جاساز مواد در معده برای فروش در زندان
«آنجلینا جولی» موی خود را برای این دختر دانشجوی آمریکایی قیچی نمی‌کند؟+تصاویر
اعتراف متهمان شبکه‌های فریب و قاچاق دختران+عکس و فیلم
کشف حجاب، سرو مشروبات الکلی و فروش ژامبون‌ با گوشت حرام در رستوران‌های بالای شهر / طرح نور در این رستوران‌ها هم اجرا شود
اتاق شکنجه شوگرمامی برای پسر جوان در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403
افشای راز های عجیب و افسردگی شدید جواد رضویان در برنامه زنده/رضویان:خداوند را فراموش کردم..
کارگر جوان قصد فروش یسنا کوچولو را داشت + جزییات
مردمی که مست عشق می‌شوند/ چرا استقبال از «مست عشق» مایۀ خوش‌حالی است؟
واکنش گل‌محمدی به یک خبر فوق جنجالی: بحث تعهد در میان نیست!
تاکید کردم تلگرام را از نفس بیندازید تا بیاید بگوید چشم! /گفتم اگر اینستاگرام را می بندید، درست ببندید