دیدن پیسی (لکه روی بدن) در خواب چه تعبیری دارد؟ / تعبیر خواب پیسی

  شنبه، 11 اسفند 1397   زمان مطالعه 2 دقیقه
دیدن پیسی (لکه روی بدن) در خواب چه تعبیری دارد؟ / تعبیر خواب پیسی
دیدن پیسی در خواب نشانه چیست؟ تعبیر خواب به فرآیند معنادهی به رویاهایی که در خواب می بینید گفته می شود. تعبیر خواب پیسی را می توانید در ساعد نیوز مطالعه کنید.

تعبیر خواب لکه روی بدن و پیسی نمیتواند تعبیر بسیار خوبی برای فرد داشته باشد و میتواند نشانه این باشد که بزودی رازی از بیننده خواب فاش خواهد شد تعبیرات دیگری نیز برای ارائه شده است. به تعبیر معبرین اسلامی پوست از اعضایی که به طور معمول بایستی در خواب ها تمیز و بدون نقص ظاهر گردند. دیدن پوست بدون عیب به گفته مطیعی تهرانی خبر از رسیدن آینده ای درخشان و پر از ثروت به بیننده خواب خواهد داد ولی اگر هر گونه لکی مانند (زگیل، پیس، زخم و...) روی بدن و اعضای مختلف بدن دیده شود تعابیری نیکو به همراه نخواهد داشت. دیدن لکه بر دستها یا روی لباس دیگران، تاویلش به ناراحتی آن افراد بر می گردد.

تعبیر خواب پیسی به روایت محمد بن سیرین

  • تعبیر پیسی، مال و اموال و ثروتمندی می باشد،
  • بعضی از تعبیرگران نیز گفته اند: تعبیرش ارث و میراث است (تعبیرهای مختلف).
  • اگر ببینی پیسی گرفته ای، یـعـنـی به اندازه آن مال و نعمت به دست می آوری.

تعبیر خواب پیسی به روایت جابر مغربی

  • اگر بيند با مردي پيس او را صحبت بود، اگر آن مرد مصلح و مستور است، دليل كه او را منفعت آخرت بود.
  • اگر آن مرد مفسد و بخيل است، دليل كه او را از حرام منفعتي رسد.

تعبیر خواب پیسی به روایت امام صادق (ع)

  • پيسي در خواب بر چهار وجه است.
  1. مال.
  2. ميراث.
  3. منفعت.
  4. كار مشكل.

تعبیر خواب پیسی به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

  • چنانچه در خواب ببينيم که صورتمان لکه آورده و پيس شده است شرمگين مي شويم و رازي از ما فاش مي گردد که موجب خجلت و سرافکندگي ما مي گردد.
  • اگر دست ما پيسي داشت کار زشتي مرتکب مي شويم که باز موجب خجلت مي شود. اين تعبير براي دست راست است.
  • برخي از معبران نوشته اند پيسي در خواب ميراث است اما درست نيست و شرم و راز صحت دارد.
  • دیدن لکه های سفید بر پوست را نشانه شرم و فاش شدن راز می داند. این معبر در جایی دیگر عنوان می کند که اگر لکه ای بر سینه شما بود به شما تهمت خواهند زد.
  • در خواب نیز دیدن آبله روی پوست بدن به زیان مالی تعبیر شده است. اندازه آبله اندازه زیان مالی است و نزدیک بودن به صورت و چشم نیز اهمیت آن را باز می گوید.

تعبیر خواب پیسی از دیدگاه آنلی بیتون

  • دیدن لکه بر دست ها یا روی لباس خود در خواب، نشانه رنج بردن از مسائل کوچک است.
  • دیدن لکه بر دست ها یا روی لباس دیگران در خواب، نشانه آن است که کسی به شما خیانت خواهد کرد.

18 دیدگاه
  دیدگاه ها
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام .من دیشب خواب دیدم بالا و اطراف ناف در روی شکمم پیسی و لکه های وسیع سفیدی افتاده .لطفا تعبیرش را بفرمایید
هستی
2 سال پیش

لطفا به من بگید تعبیرش چیه
هستی
2 سال پیش

لطفا به من بگید تعبیرش چیه
هستی
2 سال پیش

سلام من تو اتوبوس خواب بودم و خواب دیدم که مادرم هی میگفت پوستم میسوزه بعد رفت پنککشو پاک کرد پیش یک زنی بود و دید که روی صورتش پیسی گرفته و اون زن خیلی نگران نگاهش میکرد و اون هم ناراحت بود و بابت این موضوع من خیلی ناراحت بودم توی خواب مادرمم خیلی ناراحت بود دوتامون به شدت ناراحت بودیم (اون زنی که تو خواب دیدم تو همون اتوبوسه و با مامانم و خودمم صحبت کرد)
بویوسف خوزستان
3 سال پیش

من والدینم رحمت خدارفتن ودنبال گرفتن خانه ازبرادرانم هستم خواب دیدم دردستانم پیسی گرفتم...فهمیدم الان به من ارث وثروت میرسه باتعبیرشماهادراین سایت که معنایش یافتم تشکر
سو.
3 سال پیش

سلام من خواب دیدم جلوی اینه واستادم دیدم گردنم پیسی داره تعبیرش چیه
الی
3 سال پیش

سلام من خواب دیدم که برادرم پیسی گرفته وتو خواب بهش گفتم تو پیسی گرفتی احتمالا از برادر بزرگتر پیسی گرفتی وبرادر بزرگتر فوت کرده میخاستم ببینم تعبیرش چیه
بازدیدکننده
3 سال پیش

خیرباشه
مهنا
3 سال پیش

خیر باشد
مهنا
3 سال پیش

عالی
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام تو خواب دیدمکه از سینه به بالا یعنی دوربرد سر شانه ام لکه قهوه‌ای شده لطفاً معنی آن را بگویید
باران
3 سال پیش

سلام من خواب دیدم همسرم پیسی گرفته روی ثورتش لک افتاده خودش بی خیال بود من ناراحت ،معنیش چی میتونه باشه🤒
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام مادرم تازه فوت شده خواب دیدم میگه لکه دستمو پاک کن این چه معنایی داره
مریم
3 سال پیش

سلام درخواب دیدم فقط حالتی خطهای نازکی روی گردن وصورتم پیس شده تعبیرش چبه
ارمان
4 سال پیش

سلام در خواب دیدم که دستهایم پیسی گرفته چه معنی میده اگر کسی میدونه بگه لطفا
علی
4 سال پیش

شب خواب دیدم که پوست بدنم (دست و پام) لکه و پی‌سی و بسیار زشت شده بود و خیلی از این موضوع ناراحت بودم
مریم
4 سال پیش

سلام من صبح خواب دیدم که کمره همسرم از بالای شانه تا تقریبا گودی کمر پراز لک و پیسی شده تو خواب خیلی گریه کردم اما اشکم درنمیومد تعبیرش چیه؟
یلدا
5 سال پیش

سلام . من خواب دیدم یکی از آشنایان پیسی گرفته و من داشتم پیسی هاشو بهش نشون میدادم روی صورتش و گوش هاش بود. تعبیرش چیه؟
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (647 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (194 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (56 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (30 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (13 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (13 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ستاره 2 متری والیبال ترکیه و نامزد پولدار و خوش استایلش/ چقدرهم جذاب و باکلاس+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان