نکات آرایش برای عروس خانم ها

  دوشنبه، 14 تیر 1400   زمان مطالعه 7 دقیقه
نکات آرایش برای عروس خانم ها
اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که زیبایی ظاهرتان برای تان مهم است، قطعاً انتخاب بهترین آرایشگاه و یا انتخاب بهترین سالن زیبایی برای شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است. البته این موضوع امری طبیعی و قابل انتظار است.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که زیبایی ظاهرتان برای تان مهم است، قطعاً انتخاب بهترین آرایشگاه و یا انتخاب بهترین سالن زیبایی برای شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است. البته این موضوع امری طبیعی و قابل انتظار است. ما در این مقاله نکاتی را پیرامون آرایش، میکاپ و نحوه انتخاب بهترین سالن زیبایی به شما ارائه خواهیم کرد.نکاتی که به شما کمک می کنند تا بدانید یک سالن زیبایی استاندارد چه ویژگی هایی را باید داشته باشد تا بتواند همه نیازهای ما را در مورد زیبایی شناسی و فرآیندهای میکاپ برآورده کند.

حتماً می دانید که تفاوت های زیادی بین علم گریم و میکاپ وجود دارد. گریم بر دو اصل استوار است. زیباتر نشان دادن زیبایی های فرد و پوشاندن عیب های ظاهری آن. گریمور برای این کار از ابزارهای زیادی استفاده می کند. مانند سایه های مختلفی که بر روی چهره بکار می برد تا با ایجاد خطای دید، در ظاهر فرد تغییر ایجاد کند.

همچنین ابزارهای متعددی را نیز برای شکل بخشیدن به موهای شما به کار می بندد. اما میکاپ یا آرایش بیشتر بر روی زیبایی ها و نقاط قوت متمرکز است و فقط به این بُعد از ماجرا می پردازد تا زیبایی ها را به شکل موثرتری به نمایش بگذارد. اساس میکاپ بر اضافه کردن رنگ های جدید به ظاهر فرد است اما گریم رنگ جدیدی به ظاهر فرد اضافه نمی کند بلکه فقط شدت آن ها را کم یا زیاد خواهد کرد.

انتخاب یک مدل آرایش مناسب برای ظاهر شما امری بسیار مهم است. اگر بین تکنیک های انجام شده روی چهره تان و فرم ظاهری صورت تناسب وجود نداشته باشد ناخود آگاه خروجی کار چیزی نخواهد بود که شما همیشه از چهره زیبای خود انتظار داشتید. در این قسمت نکات مهمی را ارائه می کنیم که خوب است قبل از انتخاب نوع آرایش و آرایشگرتان بدانید.

تزئین روی مو :

بعد از آنکه درست کردن مدل موها به پایان می رسد آراستن موها با استفاده از گل های تازه مانند ارکیده ، گل رز و یاس و یا استفاده از انواع وسایل تزئینی بر روی آن کار بسیار جالبی می باشد. این کار باعث ایجاد جذابیت بیشتر در نگاه و زیبایی چهره و حتی مدل لباس عروس خواهد شد.

اضافه کردن مو :

در این مرحله به جاهایی از سر که موی کمتر دارند و معمولا جلوی سر اینگونه می باشد مو اضافه می کنیم. با این روش به راحتی حجم مو را بالا می بریم و در نهایت هر طور که بخواهیم مو را درست می کنیم .می توان از رنگ ها و مدل های گوناگونی برای موی اضافی استفاده کرد .مثلا می توان از موهایی به شکل بافت های بسیار ریز برای اضافه کردن لابه لای موهای جلوی سر استفاده کرد .استفاده از موهای اضافی باعث می شود تا شما با چهره ای کاملا متفاوت و نگاهی تازه و منحصر به فرد در شب عروسی حاضر شوید.

آرایش با رنگ پاش :

باید گفت این تکنولوژی در آرایش مخفی نگه داشته شده و از آن تنها برای آرایش مدل ها و ستارها استفاده می شود . این در واقع یک آرایش است که بر روی پوست با استفاده از رنگ پاش ( یک دستگاه تفنگ بادی ) استفاده می شود که این به جای استفاده از اسفنج ها و برس های اسپریی می باشد. با کمک آن یک لایه نازک از آرایش به صورتی کاملا مات روی پوست به وجود می آید و بعد از آن ادامه آرایش کردن بر روی آن بسیار آسان می شود و باید گفت این روش به دلیل تماس نداشتن مستقیم دست با پوست یک روش کاملا بهداشتی می باشد.

ایجاد طرح روی بدن :

در این مرحله از آرایش عروس به طراحی نقش و نگار و خال کوبی بر روی پوست عروس پرداخته ایم که حتی می توان از این روش به جای استفاده از انواع جواهرات سنگین بهره برد. این کار را می توان روی پیشانی و یا پشت دست انجام داد. برای ایجاد این مدل طراحی ها باید به رنگ لباس و رنگ استفاده شده برای طراحی دقت شود که با هم هماهنگ بوده و در نهایت باید گفت این مدل آرایش کاری بسیار خاص و برجسته می باشد.

آرایش دائمی :

این روزها عروس ها ترجیح می دهند آرایش صورت آنها طوری انجام گیرد که برای یک مدت طولانی ثابت بماند و از بین نرود . بنابراین ، ما شما را با یک تکنیک آرایش جدید که شبیه به یک تاتو دائمی می باشد آشنا می کنیم. این روش که کاملا تخصصی می باشد کمک می کند تا برای طراحی ابرو ، چشم ورنگ لب فقط از یک سوزن استریل استفاده کنید و سپس آرایش را به مانند ایجاد خال کوبی ادامه دهید. هنرمندان بزرگ آرایشگر در این روش از یک سوزن برای پر کردن رنگ یا افزایش حجم یک نقطه خاص از صورت استفاده می کنند . رژ لب به صورت دائم روی لب باقی می ماند و باید گفت همه چیز حتی رنگ ابرو و خط چشم هم تا مدت های طولانی که غیر قابل باور است از بین نخواهد رفت .

تصور نکنید که با آرایش صورت همه ی چیز تمام می شود. شما باید در مرحله بعدی به سراغ گردن و حتی شانه هایتان بروید زیرا امکان این که رنگ پوست صورت تان با رنگ جاهای دیگر بدنتان متمایز باشد زیاد است. بنابر این کرم پودری که برای صورت تان استفاده کردید رابه گردن و شانه هایتان نیز بزنید تا ظاهری طبیعی و یکدست داشته باشید.

از سایه هاي چشم بسیار پررنگ بپرهیزید. سیاه کردن بیش از حد چشم ها، نه تنها هیچ جذابیتی ندارد بلکه زیبایی طبیعی چشم هایتان را نیز از بین می برد. بنابر این اگر می خواهید از سایه هاي تیره استفاده کنید، در اینکار اغراق نکنید. از براق کردن یا مات کردن بیش از حد چشم هایتان خودداری کنید. آرایش خیلی براق دوام زیادی روی پوست تان نخواهد داشت و به سرعت از روی پوست تان پاک خواهد شد. آرایش خیلی مات هم سبب خشکی و ترک پوست تان می شود. بنابر این از لوازم آرایشی استفاده کنید که شامل کمی مرطوب کننده باشد. با این شیوه نه تنها آرایش روی صورت شما دوام بیشتری خواهد داشت، بلکه طبیعی تر نیز جلوه خواهد کرد.

آرایش غلیظ ممنوع

یکی از اشتباهات رایجی که عروس خانم ها مرتکب می شوند، این است که ماندگاری آرایش را، با میزان غلظت آن مرتبط می دانند. اگر می خواهید آرایش عروس اروپایی داشته باشید و سال ها بعد، از دیدن عکس های عروسی تان فرار نکنید، حتما آرایش غلیظ را فراموش کنید.

مطمئن باشد که آرایش عروس جدید، خط چشم های بلند مدل دار یا سایه های خلیجی را نمی پذیرد. اگر می خواهید عروس فوق العاده شیک و جذابی باشید، مدل آرایش عروس 2020 را انتخاب کنید. میکاپی لایت که زیبایی و جذابیت صورت تان را بیش از پیش نشان می دهد.

حتما لوازم آرایش ضد آب استفاده کنید

شاید به این موضوع توجه نکرده باشید که، جشن عروسی رویدادی احساسی در زندگی تان است. پس لازم است، موارد احتیاط را رعایت کنید. استفاده از لوازم آرایش ضد آب در آرایش عروس جدید، باعث جلوگیری از خراب شدن میکاپ، بعد از اشک و گریه می شود

هرچند تاکید همیشگی ما در میکاپ عروس جدید، استفاده از زیبایی های طبیعی است. اما، میکاپ عروس متفاوت است. سعی کنید، پس از انتخاب مدل میکاپ عروس 2020 و نشان دادن عکس آرایش عروس به میکاپ آرتیست تان در جلسه مشاوره قبل از عروسی، در خصوص استفاده مدل مژه مصنوعی و تاثیر آن بر زیبایی چشم هایتان تحقیق کنید.

میکاپ آرتیست، بر اساس عکس­ مدل آرایش صورت عروس و فرم صورت شما، بهترین راه کار را پیشنهاد می دهد. استفاده از مژه های خطی، دانه ای و کاشت مژه، از جمله روش هایی است که جذابیت چشم ها را در میکاپ عروس چند برابر می کند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پست عاشقانه علی سرابی برای همسرش مارال بنی آدم و کامنت معنادار سحر دولتشاهی+عکس شهرداری کرمانشاه مجسمه پاندای کونگ‌فوکار را به آغوش مردم ایران بازگرداند/ رفته میکاپ کرده اومده😂+عکس (1 نظر) لوازم آرایش یک خانم شاغل که همیشه باید با خود داشته باشد (1 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (1 نظر) از واکنش همایون شجریان به خیانتش تا صف طولانی امضای سروش صحت در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 اعتراف چندش و عجیب اهالی قبیله آدم‌خوارها: من گوشت یک مرد و یک زن را خورده‌ام!+ویدیو لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم فال انبیاء روزانه پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه 1403 سلفی بامزه و سر صبحی شبنم قلی خانی با دختر یکی یدونه‌اش، شانا خانوم+عکس/ ماشالله بزرگ شده😍 طراحی چهره رهبر معظم انقلاب بر روی برگ درخت توسط این هنرمند+ویدئو/ منحصربفرد و بی نقص عکسی از درختکاری آیت الله جنتی در حیاط شورای نگهبان بررسی جذابیت های آلمان برای مهاجرت با موسسه مهاجرتی میرداماد عکس خیلی خنده دار از دورهمی مرغ ها در یخچال عروس+عکس/فقط یه سبزی کمه برا غیبت کردنشون...😂 هدایای تبلیغاتی: گامی نو در برندینگ و انگیزه‌بخشی کارکنان این جاذبه‌های خاص را باید فقط در تور سریلانکا ببینید
دیگران می‌خوانند   
هلی کوپتر حامل رئیس جمهور در راه تبریز سقوط کرد؟ بیوگرافی و اقدامات مجرمانه شوهر مهناز افشار/ یاسین رامین به بیماران دیالیزی هم رحم نکرد+فیلم کیک تولد شیک و باکلاس 43 سالگی بهنوش طباطبایی با قلب های صورتی/مبارکا باشه +عکس (فیلم) دعوت از رهبر انقلاب برای صرف لوبیا پلو روی آنتن زنده تغییر چهره آزاده زارعی، خانم بازیگر سریال آوای باران بعد 11 سال حرف های شنیع یک معلم در برخورد با نخبه مدرسه اش: به مادرم گفت من کودن هستم!+فیلم ویدیو احساسی و دلنشین حدیث چهره پرداز مژگان بچه مهندس 3 و خواهرش / خانم بازیگر از خواهر دکترش رونمایی کرد بیوگرافی و زندگی خصوصی شیدا خلیق، تازه عروس سینمای ایران و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی بیوگرافی همه بازیگران مشهوری که امسال بختشان باز شد/ از عروسی کیوان ساکت اف و مونا کرمی تا ازدواج مهدی کوشکی برای چندمین بار+عکس رونمایی سروین بیات از دکوراسیون شیک و با کلاس خانه مادرش+عکس / تزئینات پذیرایی خانه با گلدان های زیبا جشن تولد 8 سالگی آریان پسر جواد نکونام در حیاط منزلش ماشاالله وروایی، عموکاووس سریال نون خ خلبان از آب درآمد +عکس دوران خلبانی بازار ارز بدون خریدار؛ حجم معاملات در پایین‌ترین سطح! هشدار مقامات ایرانی به "قرارداد شیطنت آمیز" چینی‌ها! جزییات لایحه "حجاب" و بازداشت این پنج گروه توسط پلیس تعبیر خواب مدفوع در توالت فیلم دردناک از لحظه بلعیده شدن مرد مشهدی توسط زمین در سیل رونمایی شاهرخ استخری از مدل مو و استایل اروپایی جذابش در بلژیک/ مثل همیشه خوشتیپ+عکس اندازه ی باورنکردنی تگرگ هایی که در مشهد بارید با این 6 روش سریع و خانگی "تیرگی آرنج و زانو را از بین ببرید {ویدئو} نحوه درست کردن ترشی باقالی ساده و خوشمزه نگاهی به حیاط سرسبز و بزرگ مرتضی پورعلی گنجی با گل های رنگارنگ+ عکس یک خبر خوش سینمایی؛ بازگشت دوباره هدیه تهرانی با سریال جدید هزار و یکشب (تصاویر) تغییر چهره بازیگر نقش کودکی «سهراب» سریال از سرنوشت بعد 5 سال ترفند های طلایی برای تمیز کردن آب آکواریوم در خانه ایده خلاقانه برای تبدیل لاک براق به لاک مات روش خشک کردن گل محمدی با حفظ عطر و رنگ ویدئویی سراسر شگفتی از یک ماشین باز خَفَن/فقط اونجا که کلاه میذاره سرش همه چیز درباره مزوژل جالپرو: مزایا، معایب و کاربردها حرکات جالب استاندار کنگ فو کار آذربایجان غربی/ ماشالا چقدر حرفه ای 3 پیشنهاد جذاب و خفن برای فیلم‌بازان ایرانی/ آخر هفته چه سریال هایی را ببینیم؟+ویدیو (ویدئو) محمدرضا گلزار روی سکوی تماشاگران لس آنجلس لیکرز در آمریکا محدودیت بارداری در سنین زیر 18 سال رفع شد/ دختر ها قبل از سن بلوغ هم می توانند مادر شوند! گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین استایل بهاری شیک و خوشرنگ مرتضی پورعلی گنجی، ستاره پرسپولیس در کنسرت مجید رضوی+ویدیو این لباس آیشواریا در جشنواره کن سوژه خنده کاربران فضای مجازی شد/ شبیه تزئینات تولد دهه شصتیه😂+عکس لحظه انتقال پیکر سبحان کوچولو از مسیر صعب العبور رودخونه+ ویدئو جگرخراش وحید شمسایی: زندگی‌ام را مدیون حضرت زهرا هستم+فیلم ماجرای علاقه رمان‌نویس زن بلغارستانی به صادق هدایت، مولانا و شاملو لحظه بله گفتن همسر کم سن و سال مهدی کوشکی +عکس و ویدئو/فقط اونجایی که عروس میگه تا ابد بله و قند تو دل آقا داماد آب میشه...
تیتر امروز   
هلی کوپتر حامل رئیس جمهور در راه تبریز سقوط کرد؟
بیوگرافی و زندگی خصوصی شیدا خلیق، تازه عروس سینمای ایران و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی
بیوگرافی همه بازیگران مشهوری که امسال بختشان باز شد/ از عروسی کیوان ساکت اف و مونا کرمی تا ازدواج مهدی کوشکی برای چندمین بار+عکس
یک خبر خوش سینمایی؛ بازگشت دوباره هدیه تهرانی با سریال جدید هزار و یکشب
3 پیشنهاد جذاب و خفن برای فیلم‌بازان ایرانی/ آخر هفته چه سریال هایی را ببینیم؟+ویدیو
محدودیت بارداری در سنین زیر 18 سال رفع شد/ دختر ها قبل از سن بلوغ هم می توانند مادر شوند!
ماجرای علاقه رمان‌نویس زن بلغارستانی به صادق هدایت، مولانا و شاملو
راز عجیب نقاشی مونالیزا لو رفت/ مونالیزا خود داوینچی است!+عکس
سیگار، اکسسوری جدید دختران دودی/ هوا جون میده برای یه نخ سیگار!
اعلام زمان واریز یارانه 300 هزار تومانی
پسربچه کرجی چطور 1300 نفر را به دردسر انداخت!
جسد پسربچه 5ساله بعد از 27 روز پیدا شد/ ماجرای تلخ سبحان که خرسان او را بلعیده بود
دانش‌آموزان به تعطیلات زمستانی می‌روند؟
از سیل هولناک مشهد تا ازدواج دوم مهدی کوشکی با دختری جوان در حواشی داغ امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
پوستر معنادار سایت رهبر انقلاب با عنوان «انحصار آمریکا را شکستید» +عکس
منتخب روز   
ویدئویی سراسر شگفتی از یک ماشین باز خَفَن/فقط اونجا که کلاه میذاره سرش حمله دسته جمعی کلاغ‌ها به شاهین شکاری در انتقام به شکار دوست‌شان+ فیلم لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم هنرنمایی کودک طرفدار رامین رضاییان با نقاشی چهره اش/باعث افتخاری ستاره ی درخشان فوتبال+ فیلم خاص‌ترین ساعت کریستیانو رونالدو با 880 قیراط الماس زرد؛ قیمتش چقدر است؟ / با پول این ساعت می‌توان دریاچه ارومیه را احیا کرد! حیات وحش/شکار ماهرانه پرنده توسط مار سمی با استتار باورنکردنی/ قبل از حرکت مار دیدنش غیر ممکنه+ فیلم توپ بازی پوتین رئیس جمهور روسیه وسط کاخ کرملین +فیلم/یکم سنگین باش آقای رئیس جمهور! کشف بزرگترین مار جهان در اعماق آمازون با سری به اندازه سر انسان+ ویدئو حیوانات عظیم‌الجثه آدمخوار ؛ از تمساح آدمخوار تا آناکوندای 300 کیلوگرمی+ عکس کشف هویت 10 مومیایی اسرار آمیز تاریخ + فیلم عجیب و غریب ترین تولیدات ایران خودرو که از آن بی اطلاعید/ از سمند کوپه تا پیکان جدید با ظاهری عجیب +فیلم