نکاتی درباره مدت زمان سکس و رابطه جنسی

  دوشنبه، 07 مهر 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
نکاتی درباره مدت زمان سکس و رابطه جنسی
اگر بخواهید دقیقا به مدت زمان ایده آل رابطه جنسی پی ببریم باید بدانید این مدت زمان در بسیاری از زوجین متفاوت است و برخی از آنان رابطه جنسی کوتاه مدت و برخی رابطه جنسی طولانی را مناسب می دانند

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز ، روابط جنسی و نزدیکی یک رابطه یک سویه نیست که هر کس فقط به فکر خواسته ها و نیازهای شخصی خویش باشد بلکه روابط جنسی یک رابطه دوسویه است که هر یک از طرفین ضمن توجه به خواسته ها و نیازهای خود باید به خواسته ها و نیازهای طرف دیگر نیز توجه نماید . پس تنها زمانی باید به روابط جنسی و نزدیکی اقدام کرد که دو طرف آمادگی برقراری رابطه جنسی را داشته باشند.

بیش از آنکه تعداد روابط جنسی و نزدیکی در زندگی زناشویی اهمیت داشته باشد کیفیت روابط جنسی است که اهمیت دارد . بسیاری از مردان و زنان هستند که شاید هر شب رابطه جنسی دارند ولی از سلامت جنسی برخوردار نیستند و کسانی هم هستند که در روابط زناشویی خود در طول ماه فقط ۲ بار رابطه جنسی دارند و از سلامت جنسی هم برخوردارند .

مدت زمان یک رابطه جنسی ایده آل چقدر باید باشد؟

برقراری رابطه جنسی ایده آل در بین زوجین سبب بالا رفتن رضایت جنسی طرفین می شود و لذت جنسی را که یک لذت مفرح و تاثیرگذار است ، را در پی دارد . یک رابطه جنسی خوب رابطه ای است که مدت زمان آن کوتاه و در حد رفع نیاز نباشد.

قبل از انجام یک رابطه جنسی باید به نیازهای طرفین توجه شود و آمیزش جنسی بعد از نوازش ها و تحریکات اولیه صورت گیرد . نوازش و تحریکات اولیه سبب ازدیاد میل جنسی زوجین و طولانی شدن رابطه جنسی آن ها می شود . در برخی از مواقع که زوجین حوصله چندانی برای برقراری ارتباط جنسی طولانی مدت ندارند ، نوازش های قبل از آمیزش موجب ایجاد میل و حوصله آن ها می شود و رضایت جنسی آن ها را بالا میبرد.

اگر بخواهید دقیقا به مدت زمان ایده آل رابطه جنسی پی ببریم باید بدانید این مدت زمان در بسیاری از زوجین متفاوت است و برخی از آنان رابطه جنسی کوتاه مدت و برخی رابطه جنسی طولانی را مناسب می دانند اما مدت زمان آمیزش ایده آل نباید کوتاه باشد و بهتر است بین ۲۰ تا ۳۰ دقیقه باشد تا لذت جنسی را بالابرد و موجب رضایت<Satisfaction> زوجین شود.

چگونه رابطه جنسی و زناشویی را طولانی کنیم؟

همانطور که می دانید رابطه جنسی موفق در بین زوج ها سبب افزایش مهر و محبت در بین آنان می شود . پس هر چه رابطه جنسی بهتر باشد رضایت جنسی مرد و زن از یکدیگر بیشتر می شود و محبت و عشق مهمان خانه های آنان می گردد.

برای اینکه یک رابطه جنسی خوب برقرار کنیم ابتدا باید شرایط لازم را برای این کار داشته باشیم . این شرایط شامل فرصت و محل مناسب است . یعنی اینکه رابطه جنسی در محلی برقرار شود که زوجین در آن مضطرب نباشند تا رابطه شان نصفه و نیمه به پایان برسد و اینکه در یک زمان مناسب رابطه جنسی انجام گیرد مثلا در زمانی که کودکان به طور کامل در خواب هستند.

شرط دیگر یک رابطه جنسی ایده آل که سبب لذت جنسی می شود کوتاه نبودن مدت زمان آن است ، برای برقراری رابطه جنسی طولانی مدت لازم است ابتدا به خواسته های همسر توجه کرد و زمان تحریک و نوازش های قبل از رابطه را بالا برد . بالابردن مدت زمان تحریکات قبل از آمیزش و حوصله کردن برای انجام این کار شما را از لذت های جنسی لبریز می سازد و به بهترین شکل ارضا می کند که این ارضای کامل موجب سلامت جسم و روح می گردد.

رابطه جنسی و زناشویی کوتاه بهتر است یا طولانی؟

برای برقراری رابطه جنسی با همسر بی حوصله تان ابتدا طوری وانمود کنید که می خواهید کمی با او شوخی داشته باشید ، در این صورت همسرتان مخالفت نخواهد کرد و شما می توانید مدت زمان بیشتری را به تحریک او اختصاص دهید.

افزایش مدت زمان تحریکات قبل از آمیزش جنسی موجب می شود رابطه بهتری شکل گیرد بنابراین بهتر است برای رسیدن به لذت و رضایت جنسی سریع وارد رابطه نشوید و قبل از آن با یکدیگر به معاشقه بپردازید و اگر مرد هستید حوصله کنید و از دیر ارضا شدن همسرتان خسته نشوید.

هنگامی که برای یک رابطه وقت و زمان کافی بگذارید و به معاشقه قبل از آمیزش بپردازید به بهترین شکل ممکن ارضا خواهید شد . برای معاشقه قبل از رابطه جنسی لازم است زن وشوهر با یکدیگر به بازی های مهیجی بپردازند و قسمت های مختلف بدن را لمس کنند و ارتباط دهانی و… داشته باشند ، بدین صورت زمان معاشقه را طولانی تر خواهند کرد اما لازم است بدانید که همه این کارها را قبل از ارضا شدن انجام دهید زیرا اگر یکی از زوجین ارضا شوند ، دیگر انجام معاشقه برای او کار ناراحت کننده ای است.

از دیگر مزیت های طولانی شدن رابطه جنسی و انجام معاشقه قبل از آن این است که ارضا زوجین به طول می انجامد و با مدیریت زمان مشکل زودانزالی و زود ارضائی آنان برطرف می گردد، بنابراین اگر این مشکل را دارید ، بهتر است قبل از رابطه جنسی حوصله داشته باشید.

فراموش نکنید می توانید با یک رابطه جنسی حلال و مفصل با همسرتان در مسیر سلامت روح وجسم خود و ایجاد الفت و صمیمیت در زندگیتان قدم بردارید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم (1 نظر) فراجا: مأمور خاطی پلیس بازداشت و معلق از خدمت شد (1 نظر) استقبال عجیب دانش آموزان دختر از شهردار زنجان+عکس/ به صف شدن دختران برای تعظیم؟ (1 نظر) رونمایی از چهره هانیه غلامی در 22 سالگی وقتی که از دانشگاه فارغ التحصیل شد / چقد ظریف و زیباست (1 نظر) شهرداری کرمانشاه مجسمه پاندای کونگ‌فوکار را به آغوش مردم ایران بازگرداند/ رفته میکاپ کرده اومده😂+عکس (1 نظر) لوازم آرایش یک خانم شاغل که همیشه باید با خود داشته باشد (1 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (1 نظر) استایل جذاب و جوان‌پسند داریوش فرضیایی، عموپورنگ خوش انرژی در 50 سالگی/ ماشاءالله پوستش چقدر صافه+عکس (1 نظر) از واکنش همایون شجریان به خیانتش تا صف طولانی امضای سروش صحت در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 اعتراف چندش و عجیب اهالی قبیله آدم‌خوارها: من گوشت یک مرد و یک زن را خورده‌ام!+ویدیو فال انبیاء روزانه پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه 1403 سلفی بامزه و سر صبحی شبنم قلی خانی با دختر یکی یدونه‌اش، شانا خانوم+عکس/ ماشالله بزرگ شده😍 طراحی چهره رهبر معظم انقلاب بر روی برگ درخت توسط این هنرمند+ویدئو/ منحصربفرد و بی نقص عکسی از درختکاری آیت الله جنتی در حیاط شورای نگهبان بررسی جذابیت های آلمان برای مهاجرت با موسسه مهاجرتی میرداماد
دیگران می‌خوانند   
استوری عاشقانه و جذاب مونا کرمی از همسرش سپند امیرسلیمانی/ تابلوی دیواری چقدر خاص و شیکه+عکس عاشق‌ترین و رمانتیک‌ترین حیوانات جهان را بشناسید+عکس نگاهی به خانه جذاب و شیک عموپورنگ و ننه نقلی و رونمایی از عکس آتلیه‌ای زیباشون+عکس (ویدئو) نحوه درست کردن یک دسر خوشمزه آلمانی با توت فرنگی و شیر (عکس) تیپ و چهره جدید «بابا پنجعلی» سریال پایتخت در مراسم تولد ایرج طهماسب تمسخر و خنده های ارژنگ امیرفضلی از نحوه پر کردن چاله های خیابان در کانادا+ویدیو فال انبیاء روزانه یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 ماجرای باقلوای یزدی دستپخت مادربزرگ رهبر معظم انقلاب نقاشی 400 ساله‌ای که یک پادشاه را «عاشق» کرد التماس سگ به پاکبان برای نجات توله های گرفتارش در آب بی جواب نماند+ویدئو/ مهربانی مهم ترین اصل انسانیت است... شباهت بی حد و اندازه پسر خوشتیپ و جذاب دانیال حکیمی به آقای بازیگر/ خندیدنشون هم کپی همدیگه هست+عکس تصویری از پسر قدبلند، مو فرفری و ریش دار کمند امیر سلیمانی در کنار دایی جان/ ماشالله چه بزرگ شده پشت صحنه جالب و دیدنی نماز خواندن شاهرخ استخری در سریال فاصله ها+ویدیو جواب قابل تامل آیت الله هاشمی رفسنجانی درباره مسئله ترسیدنشان از مرگ+ویدیو نگاهی به تاج کیانی و کمربند زرین و لوکس ناصرالدین شاه قاجار+عکس سی امین سالگرد ازدواج مرجان صفابخش و همسرش مرحوم آرش میراحمدی بر مزارش +ویدئو غوغای اجرا و گیتارنوازی بی‌نظیر عرفان طهماسبی با آهنگ شدم سرگشته حیرانت ای دوست/ از شنیدنش محاله سیر بشید+ویدیو تجربه زندگی متفاوت در عربستان سعودی از زبان جورجینا نامزد رونالدو حال خوب زهره حمیدی بعد گذراندن دوران شیمی درمانی در کنسرت جدید محسن ابراهیم زاده +ویدئو وقتی میخوای فیلم آموزش خانه داری ضبط کنی اما همه جا رو به گند میکشی+ویدیو/ اینجا باید گفت تا آموزشهای بعدی خدا نگهدار😂 نوشته تحسین برانگیز روی شیشه مغازه یک شاطر تهرانی که نان رایگان میدهد/ دست مریزاد+عکس فال شمع روزانه امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 وزارت ارشاد ناشران مجازی را غافلگیر کرد تقویت میل و عملکرد جنسی با این 10 ماده غذایی شگفت انگیز! فال قهوه با نشان روز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403+فیلم کبد چرب را با این میوه های شگفت انگیز درمان کنید! چگونه از افتادگی سینه‌ها جلوگیری کنیم؟ نگاهی به تیپ جوان پسند و امروزی احمدرضا عابدزاده در مراسم عروسی دخترش نگار+عکس/ بهش میخوره داماد باشه تا پدر عروس هم اکنون بارش شدید تگرگ در حرم رضوی/ مردم در منازل خود بمانند حیرت کاربران از صدای بهشتی و دلنشین فرشید نوابی مهران در سریال جدال با سرنوشت / شاهکار دیدنی آقای بازیگر سلفی عابدزاده با ستاره دربی 6 تایی رونمایی از خانواده جدید ستاره سادات قطبی و بچه های قد و نیم قد! چه خانواده پرجمعیتی+عکس فال ابجد روزانه یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 راه اندازی خط تولید آب معدنی {0 تا 100 هر آنچه باید بدانید!} جدیدترین ویدئو از وضعیت خیابان های مشهد بعد از بارش سیل آسا ویدیوی عجیب که در یک روز 12 میلیون لایک گرفت؛ خوردن یک ظرف 100 لیتری پُر از توت‌فرنگی در 12 ساعت+ویدیو سفر به ترکیه با بودجه محدود روش آسان طرز تهیه ترشی گوجه سبز با رب انار
منتخب روز