راز سفیدی دندان های هنر پیشه ها و خواننده ها چیست؟

  چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
راز سفیدی دندان های هنر پیشه ها و خواننده ها چیست؟
سفیدی و درخشانی دندان های هالیوودی تا به حال نظر بسیاری از ما را به خود جلب کرده است. بسیاری از افراد با خود فکر می کنند که چگونه می شود که من هم دندان های سفیدی داشته باشم. با چه روش هایی می توانم دندان های خود را مرتب و سفید کنیم؟

سفیدی و درخشانی دندان های هالیوودی تا به حال نظر بسیاری از ما را به خود جلب کرده است. بسیاری از افراد با خود فکر می کنند که چگونه می شود که من هم دندان های سفیدی داشته باشم. با چه روش هایی می توانم دندان های خود را مرتب و سفید کنیم؟ در فیلم ها و سریال های خارجی دیده اید که بعضی هنرپیشه ها دندان های سفید و بسیار مرتبی دارند، به طوری که وقتی لبخند می زنند دندان های تمیز و زیبای شان به جذابیت آن ها کمک می کند. اما راز این لبخند زیبا چیست؟

هنرپیشه ها برای زیبایی دندان هایشان از چه روش هایی استفاده می کنند؟

دندان های همه هنرپیشه ها ترمیم شده است. لبخند هالیوودی تبدیل به اصطلاحی عامیانه و فراگیر شده است، درحالی که این اتفاق ابعاد مختلفی دارد و روش های آن بسته به افراد مختلف، متفاوت است. خط لبخند درواقع خطی فرضی است که از گوشه لب هنگام خندیدن ایجاد می شود و باید موازی دندان های بالایی باشد. تمام هنرپیشه های هالیوودی، دندان های ترمیم شده دارند، اما 90 درصد آن ها را روکش های زیبایی تشکیل می دهد، که البته من این روش را برای هر کسی توصیه نمی کنم. اگر کسی دندان های مرتبی دارد، اما دوست دارد دندان هایش بزرگ تر یا کوچک تر شوند یا خط لبخند زیبایی داشته باشد، قطعا این کار درمان شدنی است. چند روش برای این کار وجود دارد که شامل استفاده از لمینت های سرامیکی، کامپوزیت های زیبایی و درنهایت، روکش های زیبایی می شود. البته اغلب روکش هایی که در خارج از ایران استفاده می شوند، لمینت های سرامیکی هستند و از روش هایی مانند کامپوزیت کمتر در کشورهای اروپایی و آمریکایی استفاده می شود. باید به این نکته هم توجه داشت که مواد شیمیایی بسیاری مانند لاک دندان، قلم های سفیدکننده و موارد دیگر، وارد بازار کشورمان و داروخانه ها شده اند، این موارد برای چند ساعت دندان ها را سفید و مرتب نشان می دهد، اما با اولین مسواک تاثیر آن ها از بین خواهد رفت.

برای مرتب شدن دندان هایتان از این روش ها استفاده کنید

  • اگر دندان های مرتب و سالم دارید از انواع بلیچینگ برای سفید شدن دندانتان استتفاده کنید و لبخندی زیبا داشته باشید، اما اگر دندان هایتان مرتب نیست و یا اندازه دندان هایتان نیاز به تغییر دارد باید از یکی از روش های لمینت یا کامپوزیت یا روکش استفاده کنید. در روش کامپوزیت دندان ها خیلی تراش داده نمی شوند و تراش کمتر و محافظه کارانه تری لازم است. برای استفاده از رنگ های سفید کردن دندان تر لازم است روی دندان ها را مقداری تراش داد که این تراش ها باعث آسیب رسیدن به دندان ها و ایجاد حساسیت نمی شود. فرم دهی به دندان و ایجاد تغییرات روی دندان بر عهده دندان پزشک است که طی ۱ یا ۲ جلسه انجام می شود.
  • لمینت سرامیکی روش دیگری برای مرتب کردن و زیبا کردن دندان است و به دلیل اینکه در لابراتور ساخته می شود هزینه بیشتری دارد. برای قالب گیری دندان ها در روش لمینت به تراش بیشتری نیاز است که عمق این تراش بسته به نوع لمینت متفاوت است. این روش برای دندان هایی که بدفرمی آن ها نیاز به ارتودنسی دارد یا احتیاج به تغییر رنگ زیادی دارند مناسب است.
  • و در نهایت روش سوم یعنی روکش های زیبایی برای دندان هایی مورد استفاده قرار می گیرد که عصب کشی شده و ریشه آن ها درمان شده و به تغییر رنگ زیادی احتیاج دارند و کسانی که به دلیل ناهنجاری های شدید فکی و پایه دندان هایشان نمی توانند از دو روش بالا استفاده کنند از این روش استفاده میکنند که در این روش لازم است تمام دندان را تراش داد و روی آن روکش قرار داد.

5 نفر از افراد مشهور که عمل زیبایی دندان داشتند

هیلاری داف (بازیگر و خواننده)

هنگامی که هیلاری داف ستاره کودک دیزنی بود، دندان های خیلی جالبی نداشت، اما تا زمانی که در سال 2009 بیشتر به آواز خواندن روی آورد تصمیم به جایگزینی آنها نداشت. او دندان هایش را با یک میکروفون هنگامی که در حال اجرای کنسرتش بود شکاند. به جای اینکه فقط دندان خرد شده را ثابت کند، تصمیم گرفت که تمام دندان هایش را با ونیر پوشش دهد و حدس بزند چه اتفاقی افتاد؟ لبخندش هرگز بهتر از این نمی شد.

نیکلاس کیج

نیکلاس کیج همواره یک بازیگر منحصر به فرد بوده و این مسئله غیر قابل انکار است: برای این که در نقش شخصیت فیلم "Birdy" 1984 فرو برود، کیج دو تا از دندان های خود را کشیده بود. اما هنگامی که کیج به سمت نقش اصلی مرد حرکت کرد، به نظر می رسید که دندان هایش برای ترمیم آماده بودند. او با یک مجموعه کامل ونیر دندان هایش را کاور کرد، که خیلی خوب به نظر می رسد. او حتی برای "ترک لاس وگاس" یک اسکار برنده شد.

جورج کلونی (بازیگر)

یکی از پرطرفدارترین ستاره ی فیلم ها، تقریبا بخشی از جذابیت خود را مدیون عمل زیبایی دندان است. جورج کلونی ردیف کاملی از ونیر را بعد از حضورش در "روزهای زندگی" به روی دندان هایش پیوند داد. اما نیاز او به دندان های جدید صرفا برای زیبایی نیست. او یکی از کسانی است که در هنگام بروز مشکلات و استرس دندان قروچه می کنند، از این رو نیاز به جایگزینی دندان ها دارند.

فیفتی سنت

هزینه ی عمل زیبایی دندان های فیفتی سنت برای رفع فاصله ی بین دندان هایش کاملا ارزشش را داشت. رپر تصمیم گرفت تا پس از همکاری با یک رپر دیگر در یک آهنگ این کار را انجام دهد. اما فیدی آگاهانه تصمیم گرفت که همه چیز دندان هایش را تغییر ندهد. او به دندانپزشک خود گفت که دندان های جلویی اش را کوچکتر نکند، زیرا او هنوز هم می خواهد در آینه خودش را ببیند.

جیم کری

آیا می دانستید که جیم کری، ستاره "پت کارآگاه"، "ماسک" و بسیاری از فیلم های دیگر، در واقع دندان تراشیده شده ی شخصیت او که در فیلم کلاسیک "خنگ و خنگ تر " نمایش داده شده متعلق به خود اوست؟ کری، که به طور منظم در آریزونا اوقات تنهایی اش را می گذراند، دهه ها پیش دندان های خود را پیوند داده بود، اما او بعضی اوقات پیوند را بر می دارد تا طرفدارانش را سرگرم کند. او متعهد شده است که آن را برای دنباله ی فیلم آینده "Dumber" پیوند ها را بردارد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
اختصاصی ساعدنیوز: قهرمان عملیات جستجوی هلی‌کوپتر شهیدان خدمت: پهپاد ترکیه‌ای یا موتورسواران تبریزی؟ (6 نظر) واکنش فرزاد حسنی به شهادت شهدای خدمت: درود بر ابراهیم، نیکوکاران را چنین پاداش می دهیم، در حقیقت او از بندگان با ایمان ما بود (2 نظر) انا لله و انا الیه راجعون / مرد خدمت آسمانی شد ... (2 نظر) فوری؛ لحظه اعلام خبر شهادت ابراهیم رئیسی در شبکه خبر (2 نظر) تلخ ترین بوسه تاریخ روی تابوت آیت الله رئیسی+فیلم (1 نظر) بیوگرافی و زندگی خصوصی کیوان ساکت اف، تازه داماد سینمای ایران و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی (1 نظر) چهره محزون و ناراحت وحید شمسایی در مراسم تشییع رئیس جمهور شهید و همراهانش+عکس (1 نظر) انتشار برای اولین بار ؛ جدیدترین تصاویر ثبت‌شده از آخرین پرواز بالگرد رئیس‌جمهور شهید و همراهانش (1 نظر) فیلمی تاریخی و دیده نشده از شهید جمهور / اینجانب سید ابراهیم رئیسی هستم ... (1 نظر) محمدرضا گلزار در استوری قلب عاشقانه نشان داد/ مخاطب این حرکت عاشقانه کیست؟ (1 نظر) نگاهی به دیدارهای مردمی استاندار جوان و شهید آذربایجان شرقی/ روحشان شاد+ویدیو (1 نظر) تعبیر جالب حجت‌الاسلام قرائتی درباره شهادت ابراهیم رئیسی+ویدئو (1 نظر) (عکس) ادای احترام استقلالی ها به رئیس جمهور شهید در تمرین امروز این تیم (1 نظر) ایرانی ربوده شده توسط امریکایی ها در عراق به حبس ابد محکوم شد! + فیلم (1 نظر) بهشت کوچکی که بهنوش طباطبایی برای خود ساخته است/ چه زیبا و دنجه اینجا +عکس (1 نظر)
دیگران می‌خوانند   
شاید باور نکنید اما اینجا خانه مادری رئیس‌جمهور شهید است+ویدئو/فقط بیتابی مادرش که می گوید بیا ابراهیم‌‌‌... تصویری از حضور رهبر معظم انقلاب در منزل رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی خداحافظی آخر و احترام نظامی دختر خلبان هلی کوپتر رئیس جمهور شهید و همراهانشان+ویدیو فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 3 خرداد ماه 1403 فال انبیاء روزانه پنجشنبه 3 خرداد ماه 1403 حال و هوای غمزده خانه آیت الله آل هاشم در تبریز/ بی تو رنگ یأس دارد منزل و مأوای تو+عکس خاطره دوبلور معروف از سفرِ خاص شهید ابراهیم رئیسی و واکنش ایشان با دیدن تیپ متفاوت جوانان در مسجد استوری اینستاگرامی ملیکا زارعی (خاله شادونه) از مراسم تشییع آیت الله رئیسی+عکس نگاهی به خانه ابدی شهید آیت الله رئیسی / نام نیکت همه جا ورد زبان است هنوز تصاویر کمتر دیده شده از دوران دانشجویی استاندار شهید آذربایجان شرقی تصویر عکاس تبریزی از هلی کوپتر رئیس جمهور شهید بر صفحه اول روزنامه گاردین انگلستان فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 3 خرداد 1403 اوخشامای (روضه) ترکی یک مادر عشایر قشلاق حاج ایمان کندی در وصف شهید جمهور+ویدئو فال روزانه امروز پنجشنبه 3 خرداد ماه 1403 فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 3 خرداد 1403 (عکس) ادای احترام استقلالی ها به رئیس جمهور شهید در تمرین امروز این تیم قول شهید امیرعبداللهیان در جلسه هیات امنای دانشگاه صنعتی شریف+ویدئو تعبیر جالب حجت‌الاسلام قرائتی درباره شهادت ابراهیم رئیسی+ویدئو پوشش کامل مراسم ادای احترام سران کشورهای مختلف به پیکر شهید رئیسی و همراهانش روایت احساسی همسر شهید امیرعبداللهیان درباره این شهید+ویدئو /جز خوبی چیزی ندیدم تو زندگی... زندگی خلبان گنبدی پرواز «شهدای خدمت» در کلام بستگان+ویدئو فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 3 خرداد 1403 + فیلم احترام نظامی دختر شهید خلبان سید طاهر مصطفوی به تابوت پدرش / گر پدر نیست، تفنگ پدری هست هنوز اولین عکس از جمیله علم الهدی پس از شهادت سید ابراهیم رییسی +عکس حضور بدون تشریفات سید میثم خامنه‌ای در مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور شهید و همراهانش دعایی که رهبر انقلاب برای شهید سیدابراهیم رئیسی خواندند+ فیلم ورود هواپیماهای هیات‌های خارجی به فرودگاه مهرآباد+ویدئو (فیلم) آغوش پدرانه رهبر معظم انقلاب برای نوه‌های دختری شهید رئیسی / تسکینی برای قلب داغدیده دخترانش ... آماده‌سازی خانه ابدی شهید آیت‌الله آل‌هاشم در تبریز +فیلم حال منقلب برادر شهید آیت الله ابراهیم رئیسی در مراسم تشییع+فیلم کدام فرزند رهبر معظم انقلاب در مراسم تشییع رئیس جمهور و همراهانش حضور داشت؟+ عکس جدیدترین تصویر از برادران رئیس جمهور شهید+عکس توصیف حاج منصور ارضی از پیکر شهید رئیسی؛ مثل حضرت علی اکبر شده بود گفتم چجوری تو را بشورم! +ویدئو جواب رئوفانه و قابل تامل ابراهیم رئیسی به اظهارات فردی از مخالفان ایشان+ویدیو/ سعه صدر رو دیدین؟ حضور همسر و خانواده داغدار شهید مالک رحمتی در مراسم تشییع +ویدئو/ عجب رسمیه رسم زمونه... جزئیات تشییع و تدفین پیکر امام جمعه شهید تبریز و استاندار شهید آذربایجان شرقی عکس‌ جالب و کمتر دیده شده از شهید آیت الله آل‌هاشم؛ در حال خرید نان+عکس تصویری تلخ از لباس پرواز سرهنگ بهروز قدیمی از شهدای کادر پروازی+عکس تصویری خاص از وداع یادگار امام سید حسن خمینی با شهید سید ابراهیم رئیسی +عکس خوش‌آمد گویی پیرمرد ترک‌زبان به رئیس‌جمهور+ویدئو/ برای مردم این منطقه دوستی و محبت آوردی
تیتر امروز   
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 3 خرداد ماه 1403
پوشش کامل مراسم ادای احترام سران کشورهای مختلف به پیکر شهید رئیسی و همراهانش
جزئیات تشییع و تدفین پیکر امام جمعه شهید تبریز و استاندار شهید آذربایجان شرقی
فال روزانه امروز پنجشنبه 3 خرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 3 خرداد 1403
رهبر انقلاب: شخصیت برجسته‌ای را از دست دادیم/ روبوسی و سر سلامتی و لحظاتی از دیدار نخست وزیر عراق با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای + ویدئو
فال انبیاء روزانه پنجشنبه 3 خرداد ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 3 خرداد 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 3 خرداد 1403 + فیلم
اطلاعیه مهم ستاد کل نیروهای مسلح درباره عملیات ناموفق پهپاد ترکیه‌ای
واکنش بازیگر سریال گاندو به شهادت رئیس‌جمهور
اولین اظهارات علم الهدی بعد از شهادت دامادش، سیدابراهیم رئیسی؛ چه کنیم، مشیت خداست/یک هفته پیش او را دیدم
اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر شهید رئیسی و شهدای خدمت + فیلم
خاطره جالب مسعود ده نمکی از صحبتهای آیت الله رئیسی در دادگاه؛ خوشحالم که کم نیاورده ای!
تصویری از لحظه وداع رهبر معظم انقلاب با پیکر رئیس جمهور و شهدای سانحه بالگرد